manu_vvu Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Salutare. Dupa 3 weekenduri de cautari mi-am schimbat mobra, in sfarsit. Am luat un 636 2004, intretinut. Am facut 500 km cu el de cand l-am luat (ieri:). Am venit pe el acasa. Totul bine si frumos. Merge bine mobra. Nu am mai avut kawa pana acum, sunt placut impresionat. Caut sa cumpar: -capac monopost -amortizor voblaj cu tot cu adaptor - suport numar moto (cu prinderi de semnale -semnale moto, compatibile (cel putin pentru fata, unde e carenaj. Va doresc saptamana faina, Alex Cat te-a ajuns agregatul? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oxigen72000 Posted May 8, 2017 Share Posted May 8, 2017 Salutare. Dupa 3 weekenduri de cautari mi-am schimbat mobra, in sfarsit. Am luat un 636 2004, intretinut. Am facut 500 km cu el de cand l-am luat (ieri:). Am venit pe el acasa. Totul bine si frumos. Merge bine mobra. Nu am mai avut kawa pana acum, sunt placut impresionat. Caut sa cumpar: -capac monopost -amortizor voblaj cu tot cu adaptor - suport numar moto (cu prinderi de semnale -semnale moto, compatibile (cel putin pentru fata, unde e carenaj. Va doresc saptamana faina, Alex Salut, daca e 636 argintiu din popesti, cu infundaturi pe rezervor, schimba i neaparat uleiul din motor. Daca nu e ala, poze? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manoliu_Alex Posted May 9, 2017 Share Posted May 9, 2017 Salutare. Am schimbat deja uleiul. Stii agregatul? Trecut? Pe mobra am dat 2900. A;ex » Post actualizat in 09 May 2017 21:05 Salutare. Am schimbat deja uleiul. Stii agregatul? Trecut? Pe mobra am dat 2900. A;ex Sa inteleg ca propietarul anterior nu prea a schimbat uleiul??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krieger Posted May 26, 2017 Share Posted May 26, 2017 Problema frana fata : Motocicleta a stat 1 an jumate fara lichid de frana pe linie ( nefolosita )... Acum faceam schimbul de consumabile, printre care placute si lichid de frana si oricat as aerisi frana...nu am presiune ( aer nu mai este in sistem ) Am desfacut pompa de frana sa vad garniturile si arata OK, nu sunt reziduuri, cauciucul pare in sa fie in stare perfecta.... Ce credeti, este defecta pompa de frana ? Imi puteti recomanda una aftermarket ? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manoliu_Alex Posted May 29, 2017 Share Posted May 29, 2017 Vin si eu cu o intrabare legata de Kawa 636 2004. Am un zgomot ciudat la frana fata. Ca un tiuit. Placutele au carne multa pe ele. AM realizat ca fac asa dupa ce m-a prins ploaia. Sugestii? Multumesc, ALex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted May 30, 2017 Share Posted May 30, 2017 Salut incearca sa cureti cu un spray de brake cleaner. Posibil sa fie si placutele mai "dure" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted June 1, 2017 Share Posted June 1, 2017 Problema frana fata : Motocicleta a stat 1 an jumate fara lichid de frana pe linie ( nefolosita )... Acum faceam schimbul de consumabile, printre care placute si lichid de frana si oricat as aerisi frana...nu am presiune ( aer nu mai este in sistem ) Am desfacut pompa de frana sa vad garniturile si arata OK, nu sunt reziduuri, cauciucul pare in sa fie in stare perfecta.... Ce credeti, este defecta pompa de frana ? Imi puteti recomanda una aftermarket ? Multumesc Daca ai 636 pot ceda atat etrierii cat si pompa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krieger Posted June 2, 2017 Share Posted June 2, 2017 Daca ai 636 pot ceda atat etrierii cat si pompa. Multumesc pentru raspuns. Nu am scurgeri la etrieri si observ ca pistoanele sunt impinse de putina presiune care este facuta la pompare. O sa incerc sa iau un kit de reparare a pompei de frana. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b0gd4n Posted June 7, 2017 Share Posted June 7, 2017 (edited) @Alzayr Salut, Eu am luat de pe E-bay livrat prin posta si l-am ridicat personal din Piata Constitutiei. Edited June 7, 2017 by b0gd4n Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cataaa Posted June 8, 2017 Share Posted June 8, 2017 @Alzayr Salut, Eu am luat de pe E-bay livrat prin posta si l-am ridicat personal din Piata Constitutiei. Si ai rezolvat problema? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi_b Posted October 25, 2017 Share Posted October 25, 2017 Un electromotor pt un 636r 2004 este de vanzare printre voi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cesar Posted November 16, 2017 Share Posted November 16, 2017 /index.php?/topic/750266-kawasaki-zx6r-1999-dezmembrat/&do=findComment&comment=4401263 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cip M Posted January 26, 2018 Share Posted January 26, 2018 Salutare ! Ceva informatii legate de eventuale probleme specifice pentru Kawasaki 636 2014 imi ofera cineva ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert46 Posted February 16, 2018 Share Posted February 16, 2018 Salut, Are cineva de vanzare un zx 6r 2003-2004 in toate mintile lui la un pret corect ? Mersi ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black_wolf Posted February 21, 2018 Share Posted February 21, 2018 Salut, Are cineva de vanzare un zx 6r 2003-2004 in toate mintile lui la un pret corect ? Mersi ! am eu un 636 din 2002 daca esti interesat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manoliu_Alex Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 (edited) Salutare si un 2018 fara incidente!! Scriu in cautare de sfaturi pentru agregatul din dotare, KAWA 636 2004. Pe decelerari imi da explozii foarte mari pe toba, uneori insotite de flacari. Este echipat cu o toba HP Corse hidroformed. Mai multi prieteni si cativa mecanici au spus ca e strict din cauza tobei, care e prea scurta. Eu inteleg acest punct de vedere, dar nu inteleg de ce ramane totusi atat de multa benzina nearsa, care explodeaza. E posibil sa fie o problema si cu cantitatea de benzina injectata? (consuma destul de mult, zic eu, 7 % medie afara, dar merg tare) Ce as putea face pentru a elimina aceste explozii? Pe langa asta as vrea o parere si despre riscurile la care expun mobra cu aceste explozii. Mentionez ca alte probleme cu moto nu am avut in 16k km cat am facut de can o am ( un sezon). Multumesc de sfaturi, Alex Edited April 12, 2018 by manoliu_Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMWs1000RR Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Consumul de 7% e foarte ok dacă zici ca mergi tare. Montează alta toba sport, dar mai lunga și n o sa mai facă așa cum face cu cea scurta. Am pățit asta la toate motoarele, montam tobe scurte și...aia era. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Salutare si un 2018 fara incidente!! Scriu in cautare de sfaturi pentru agregatul din dotare, KAWA 636 2004. Pe decelerari imi da explozii foarte mari pe toba, uneori insotite de flacari. Este echipat cu o toba HP Corse hidroformed. Mai multi prieteni si cativa mecanici au spus ca e strict din cauza tobei, care e prea scurta. Eu inteleg acest punct de vedere, dar nu inteleg de ce ramane totusi atat de multa benzina nearsa, care explodeaza. E posibil sa fie o problema si cu cantitatea de benzina injectata? (consuma destul de mult, zic eu, 7 % medie afara, dar merg tare) Ce as putea face pentru a elimina aceste explozii? Pe langa asta as vrea o parere si despre riscurile la care expun mobra cu aceste explozii. Mentionez ca alte probleme cu moto nu am avut in 16k km cat am facut de can o am ( un sezon). Multumesc de sfaturi, Alex O anulare de pairvalve iti poate rezolva problema in parte. Daca ar fi fost 2005 o rescriere de soft ar fi fost ideal cu modificarea hartilor de benzina pe decelerare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manoliu_Alex Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 Salutare si multumesc de raspunsuri! @TNG anularea acestor valve nu are implicatii in functionarea corecta a motocicletei (intreb ca nu ma pricep). Se poate face de catre cineva fara experianta, daca o sa caut putin pe net, sau e cel mai bine sa merg la un service? # poate ma poti ajuta tu cu aceasta chestie Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted April 13, 2018 Share Posted April 13, 2018 (edited) In orice fel ai face tu trebuue sa opresti traseul de aer din airbox catre pairvale. Ce solutie folosesti sa faci asta, nu conteaza..doar sa fie facut ok Din punct de vedere functional, nu are nici un efect nefavorabil fata de motor. Edited April 13, 2018 by TNG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JAGI Posted April 14, 2018 Share Posted April 14, 2018 PAIR valve baga aer proaspat in instalatia de evacuare, nu in motor. Cind se fac hartile de injectie, PAIR valve se anuleaza. Daca se anuleaza PAIR se afecteaza natura, dar asta e alta poveste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manoliu_Alex Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Salutare. Cineva cu KAWA 636 2004 care are power commander instalat? Ma bate gandul sa instalez si eu unu si as fi curios de ce avantaje/dezavantaje exista. Multumesc, Alex » Post actualizat in 09 May 2018 10:41Are cineva un amortizor voblaj si kit de montare compatibil cu KAWA 636 2004? Multumesc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krieger Posted May 16, 2018 Share Posted May 16, 2018 Salut, Mi-am schimbat recent lantul de distributie la un zx6r 2006 si acum au aparut niste probleme. Motocicleta se accelereaza singura pana pe la vreo 6-8k rpm dupa pornire. Daca o accelerez eu, ramane rpm blocat la nivelul la care am accelerat-o iar de aici, ori sta si apoi accelereaza mai departe singura ori scade rpm incet incet pana la idle. De asemenea, chiar daca e pe standere si in neutru, imi indica viteza ( 50 kph+ ) » Post actualizat in 19 May 2018 08:27 Salut, Mi-am schimbat recent lantul de distributie la un zx6r 2006 si acum au aparut niste probleme. Motocicleta se accelereaza singura pana pe la vreo 6-8k rpm dupa pornire. Daca o accelerez eu, ramane rpm blocat la nivelul la care am accelerat-o iar de aici, ori sta si apoi accelereaza mai departe singura ori scade rpm incet incet pana la idle. De asemenea, chiar daca e pe standere si in neutru, imi indica viteza ( 50 kph+ ) rezolvat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gexy Posted July 16, 2018 Share Posted July 16, 2018 (edited) Salutare, poate sa imi spuna cineva pompa de benzina se poate repara sau trebuie schimbata, ma refer in sensul ca de cateva zile a inceput sa picure benzina din ea, am dat-o jos si are niste umeri parca de insurubare si pe acolo am vazut ca picura.atasez si o imagine cu pompa . https://www.google.com/search?q=pompa+zx6r&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjn2Z3jsaTcAhWIyKYKHVvdASQQ_AUICigB&biw=1366&bih=611#imgrc=1xoqGtwrkLKwmM: Edited July 16, 2018 by Gexy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DANIEL_NPM Posted August 20, 2018 Share Posted August 20, 2018 Vreun zx6r de circuit de vânzare? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.