Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

ba fratilor voi tot vorbiti aici de cuicsiftar si dalea da sa nu vin io la vara cu quisckshifteru meu ala cu ambreiaj si pedala sa va dau cox la toti...:kick:)

is curios io as putea pune unu dinala la bestia mea?

numa bine fratilor....tu reverse esti hondist..tie nu iti suna :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Quickshifterul merge numai la motoare pe injectie, iar ceea ce face nu e mare inginerie, taie alimentarea o fractiune de secunda, adica exact cat este nevoie sa se elibereze pinioanele din cutie si sa permita schimbarea vitezei, mai repede, normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gresit. Scanteia poate fi taiata la orice motor cu acelasi rezultat.

 

http://www.dynojet.co.uk/quickshifters/quick-shifters.php

:rolleyes: Hmm nu stiu :crack: in lista de mai sus p care ai dat o .....merge pe KaWa ZX6R numai din...2003 :rock: , 2003 e EXACT anul in care la KaWa :blbl: s a trecut de la CARBURATOR la INJECTIE :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: Hmm nu stiu :crack: in lista de mai sus p care ai dat o .....merge pe KaWa ZX6R numai din...2003 :rock: , 2003 e EXACT anul in care la KaWa :blbl: s a trecut de la CARBURATOR la INJECTIE :)

Are dreptate Pistolaru. Asta e oferta Dynojet. Da' astia nu sint singurii care vind quickshiftere. Problema o fi alta. In general cei care fac asa ceva sint probabil chititi pe motoare noi sau de-un an-doi, acolo. Cererea si oferta, dracu s-o ia. :( Da' daca insisti io cred ca totusi se gaseste si pt. tine ceva.

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Hmm nu stiu :rock: in lista de mai sus p care ai dat o .....merge pe KaWa ZX6R numai din...2003 :blbl: , 2003 e EXACT anul in care la KaWa :( s a trecut de la CARBURATOR la INJECTIE :)

Pai te-ai uitat la sectiunea "USB Power Commander Ignition Module Accessories"! acolo normal ca vorbesti de injectie.

 

Un pic mai sus gasesti sectiunea "Stand alone Ignition Quickshifter (fits both carburettor & EFI bikes)" care dupa cum spune si titlul "fits both carburettor & EFI bikes".

 

 

Oricum cel mai bun quickshifter e tot in incheietura si in varful piciorului piciorului. Merge pe orice motor si schimba cel mai repede daca stii sa-l folosesti. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare foarte importanta : Exista vreo posibilitate sa limitez bestia ????? vreau sa o aduc undeva la 50 60 de cai... .Va pup Sarbatori Fericite sa aveti sanatate si drumuri bune :rolleyes: :crack: :rock:

Simplu.....mergi cu ea pana in 5000 rpm ...gata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietena mea a preluat "comanda" motoretei si ma cam tem pentru integritatea ei , de aceea as vrea sa recurg la varianta asta.

Referitor la ce a zis Carja,nu pot sa iau GS pentru ca nu vrea sa vada nici o alta mobra in fata ochilor decat aceasta mobra.

@sergiukawa-sa iau postul tau ca pe un compliment la adresa motoretei ???? :rolleyes:

oricum daca stie cineva,va rog spuneti-mi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

limiteaz-o din mana pe prietena ta...... glumesc bineinteles. sincer, nu cred ca vreodata va incerca sa foloseasca toti +100cp pe care motorul tau ii are. daca totusi incearca, o sa pateasca asa....

http://www.youtube.com/watch?v=GYVr7ireLPc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar ai vorbit serios cu limitarea, am eu CDI-ul cu care am luat motorul si de care nu vreau sa mai aud. Mi-a dat o gramada de batai de cap sa-mi dau seama de la ce este si are urmatoarele caracteristici: limiteaza turatia maxima la 13000 rpm, in orice treapta sau pe loc, ceea ce coincide cu viteza maxima de 242 km/h unde taie gazul. Putere la roata, verificata pe Dyno, dar cu PC, toba si filtru, 96 cp. E o diferenta enorma intre Cdi-ul cu limitare si cel liber, dar tot pilotul face asta cel mai bine. In orice caz se ridica mai greu din acceleratie si tot e bine pt incepatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar ai vorbit serios cu limitarea, am eu CDI-ul cu care am luat motorul si de care nu vreau sa mai aud. Mi-a dat o gramada de batai de cap sa-mi dau seama de la ce este si are urmatoarele caracteristici: limiteaza turatia maxima la 13000 rpm, in orice treapta sau pe loc, ceea ce coincide cu viteza maxima de 242 km/h unde taie gazul. Putere la roata, verificata pe Dyno, dar cu PC, toba si filtru, 96 cp. E o diferenta enorma intre Cdi-ul cu limitare si cel liber, dar tot pilotul face asta cel mai bine. In orice caz se ridica mai greu din acceleratie si tot e bine pt incepatori.

Ce mi-e 96 ce mi-e 112...tot e mult pentru ea.Oricum multumesc.cred ca daca nu gasesc altceva ii scot 2 fise,si gata :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...