Sari la conținut

Detinatori de Kawasaki ZX-6R/636


chino
 Share

Postări Recomandate

Quickshifterul merge numai la motoare pe injectie, iar ceea ce face nu e mare inginerie, taie alimentarea o fractiune de secunda, adica exact cat este nevoie sa se elibereze pinioanele din cutie si sa permita schimbarea vitezei, mai repede, normal

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gresit. Scanteia poate fi taiata la orice motor cu acelasi rezultat.

 

http://www.dynojet.co.uk/quickshifters/quick-shifters.php

:rolleyes: Hmm nu stiu :crack: in lista de mai sus p care ai dat o .....merge pe KaWa ZX6R numai din...2003 :rock: , 2003 e EXACT anul in care la KaWa :blbl: s a trecut de la CARBURATOR la INJECTIE :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: Hmm nu stiu :crack: in lista de mai sus p care ai dat o .....merge pe KaWa ZX6R numai din...2003 :rock: , 2003 e EXACT anul in care la KaWa :blbl: s a trecut de la CARBURATOR la INJECTIE :)

Are dreptate Pistolaru. Asta e oferta Dynojet. Da' astia nu sint singurii care vind quickshiftere. Problema o fi alta. In general cei care fac asa ceva sint probabil chititi pe motoare noi sau de-un an-doi, acolo. Cererea si oferta, dracu s-o ia. :( Da' daca insisti io cred ca totusi se gaseste si pt. tine ceva.

Editat de Taz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Hmm nu stiu :rock: in lista de mai sus p care ai dat o .....merge pe KaWa ZX6R numai din...2003 :blbl: , 2003 e EXACT anul in care la KaWa :( s a trecut de la CARBURATOR la INJECTIE :)

Pai te-ai uitat la sectiunea "USB Power Commander Ignition Module Accessories"! acolo normal ca vorbesti de injectie.

 

Un pic mai sus gasesti sectiunea "Stand alone Ignition Quickshifter (fits both carburettor & EFI bikes)" care dupa cum spune si titlul "fits both carburettor & EFI bikes".

 

 

Oricum cel mai bun quickshifter e tot in incheietura si in varful piciorului piciorului. Merge pe orice motor si schimba cel mai repede daca stii sa-l folosesti. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare foarte importanta : Exista vreo posibilitate sa limitez bestia ????? vreau sa o aduc undeva la 50 60 de cai... .Va pup Sarbatori Fericite sa aveti sanatate si drumuri bune :rolleyes: :crack: :rock:

Simplu.....mergi cu ea pana in 5000 rpm ...gata !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prietena mea a preluat "comanda" motoretei si ma cam tem pentru integritatea ei , de aceea as vrea sa recurg la varianta asta.

Referitor la ce a zis Carja,nu pot sa iau GS pentru ca nu vrea sa vada nici o alta mobra in fata ochilor decat aceasta mobra.

@sergiukawa-sa iau postul tau ca pe un compliment la adresa motoretei ???? :rolleyes:

oricum daca stie cineva,va rog spuneti-mi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar ai vorbit serios cu limitarea, am eu CDI-ul cu care am luat motorul si de care nu vreau sa mai aud. Mi-a dat o gramada de batai de cap sa-mi dau seama de la ce este si are urmatoarele caracteristici: limiteaza turatia maxima la 13000 rpm, in orice treapta sau pe loc, ceea ce coincide cu viteza maxima de 242 km/h unde taie gazul. Putere la roata, verificata pe Dyno, dar cu PC, toba si filtru, 96 cp. E o diferenta enorma intre Cdi-ul cu limitare si cel liber, dar tot pilotul face asta cel mai bine. In orice caz se ridica mai greu din acceleratie si tot e bine pt incepatori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar ai vorbit serios cu limitarea, am eu CDI-ul cu care am luat motorul si de care nu vreau sa mai aud. Mi-a dat o gramada de batai de cap sa-mi dau seama de la ce este si are urmatoarele caracteristici: limiteaza turatia maxima la 13000 rpm, in orice treapta sau pe loc, ceea ce coincide cu viteza maxima de 242 km/h unde taie gazul. Putere la roata, verificata pe Dyno, dar cu PC, toba si filtru, 96 cp. E o diferenta enorma intre Cdi-ul cu limitare si cel liber, dar tot pilotul face asta cel mai bine. In orice caz se ridica mai greu din acceleratie si tot e bine pt incepatori.

Ce mi-e 96 ce mi-e 112...tot e mult pentru ea.Oricum multumesc.cred ca daca nu gasesc altceva ii scot 2 fise,si gata :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mi-e 96 ce mi-e 112...tot e mult pentru ea.Oricum multumesc.cred ca daca nu gasesc altceva ii scot 2 fise,si gata :rolleyes:

scoate doua bujii si e bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma dace vreti motociclete slabe va cumparati honde....besides va tin o viata ca is foarte fiabile :)

DA ce vrei sa spui c KaWa nu ie fiabila ? :rolleyes: eu ia m dat :crack: 15500 Km :rock: anu asta si in afara de ulei si filtre(+cauciucuri) nimic....in primavara tre sa schimb Kitu de lant da si ala i consumabil .....a am uitat mi s au ars 2 beculete in bord ....mmmda :blbl: , da ce la Honda nu schimbi uleiu si cauciucurile ? :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...