Reverse Postat Mai 30, 2008 Share Postat Mai 30, 2008 Reverse, as fi interesat de amortizorul de ghidon si crashpad-uri, daca mai negociezi cu cumparatorul si iti raman, baga un PM.P.S: Zi-mi si mie cum e cu prinderea crashpad-ului pe stanga. sorry , alea le dau cu tot cu motor. la mine a fost decupata carena ca sa intre crashpadul...practic nu se vede , parca e de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Triciclistu Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 No, se pare ca e de vanzare. E 636 din 2005, 23000Km. 6500Euro,Bistrita, tel 0747036978, Daniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reaper Postat Iunie 2, 2008 Share Postat Iunie 2, 2008 no ma frate! Cum ai ramas pieton il si vinzi? Acum,serios,recomand cu caldura acest motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Azi, in mers mi s-a aprins becul FI . Nu a dat rateuri, mergea ok. Am oprit-o, am lasat-o vreo 5 min si cand am pornit-o era inca aprins. Eu cunosc 2 situatii: Benzina proasta sau toba schimbata. Benzina nu cred, pt ca merg de ceva timp cu benzina din rezervor si pana acum nu s-a aprins, iar toba...s-ar fi aprins de cand am luat-o, nu? (Cand a venit avea un LeoVince, dar din lipsa de finante am cumparat-o cu stock-ul). Ceva pareri? P.S. Vorbim de un 636 din 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 salve intrebare d-aia de necunoscator . trebuie sa schimb filtru de aer .. si ma orientam spre unu spor un K&N sau BMC .. care dintre cele 2 diferenta de pret este de 2 euro si disponibilitatea de 3 zile lucratoare .. acum intrebare e care e mai bun ? si daca nu am mai am ram air-u ce sa intampla .. adica nu mai am carene deloc pe ea .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Boriss_s Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 @Survolaj: Tati, mi-ai transformat pisicutza intr-o bestie, m-am umezit tot cand intr-a doua m-a aruncat ieri din 20/h in 80/h(luasem o groapa, si am miscat din inertie mansonul). Apoi am inceput sa ii dau nitel, si am ramas impresionat. Chiar daca nu era foarte dereglata carburatia, diferenta acum e imensa, chiar se aude mai frumos. Mersi Survolaj, daca vreti sa va ofere mobra 100% din ce poate ea, il recomand din toata inima pentru reglaje, in special pentru ZX6. salutare, am un 636 din 2004, vreau sa se uite cineva cu experienta la ea, mai trebuie reglata, pusa la punct, eventual ceva sugestii, imbunatatiri. multam' mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Iunie 4, 2008 Share Postat Iunie 4, 2008 Cre' ca incep sa devin fac kawa La kawasaki cum este puterea, cum trage liniar si docil ca la cbr, sau este mai violenta cu explozie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 NU trage liniar deloc. Nu iti pot zice la modelul meu la ce turatii explodeaza, ca numai sa ma uit la turometru nu aveam eu grija atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matei_matei Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 nu trage liniar. E violenta si te bruscheaza. Poti sa mergi ok cu ea pana in 7 mii d ture. Peste 10.000 d ture, simti ca te zboara. Io unu nu prea i-am dat pana acuma peste 10.000. Prefer sa merg in oras cu a 3-a sau chiar a 4-a daca drumul imi permite. E mai putin sensibila la acceleratii si imi convine asa deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Luci03 Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 Este mai exploziva decat un gsx-r sau un R6 ? Reverse mai pune cateva poze cu 636-ele tau ca e criminal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sniky Postat Iunie 5, 2008 Share Postat Iunie 5, 2008 (editat) zx-u e cam asa <6000rot/min cuminte e de mers cu el asa 6000 - 8/9000 incepe sa maraie adica ar fi bine sa te tii 9000> trage bine de tot daac nu te tii te cam lasa in urma - daca ajung la 9k ture si tragi mai tare de gaz faci si uili Care ati auzit de filtre de aer DNA ? cat de bune sunt comparativ cu K&N de K&N stie toata lumea echipa lor de marketing a avut grija de asta) Din cate am auzit DNA-u ar fi la acelasi nivel cu K&N astept pareri .. diferenta de pret nu este mare si la DNA iti dau si un kit de intretinere (ulei si lichid de curatare) Editat Iunie 5, 2008 de Sniky Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Iunie 6, 2008 Share Postat Iunie 6, 2008 Azi, in mers mi s-a aprins becul FI . Nu a dat rateuri, mergea ok. Am oprit-o, am lasat-o vreo 5 min si cand am pornit-o era inca aprins. Eu cunosc 2 situatii: Benzina proasta sau toba schimbata. Benzina nu cred, pt ca merg de ceva timp cu benzina din rezervor si pana acum nu s-a aprins, iar toba...s-ar fi aprins de cand am luat-o, nu? (Cand a venit avea un LeoVince, dar din lipsa de finante am cumparat-o cu stock-ul). Ceva pareri? P.S. Vorbim de un 636 din 2005. S-a stins becul in urma schimbului filtrului de aer . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Iunie 7, 2008 Share Postat Iunie 7, 2008 No, se pare ca e de vanzare. E 636 din 2005, 23000Km. 6500Euro,Bistrita, tel 0747036978, Danielvinzi toba ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Triciclistu Postat Iunie 8, 2008 Share Postat Iunie 8, 2008 vinzi toba ? Toba e de vanzare. Restul, ce se mai vede in poze, sunt doar accesoeriile de la esapament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 10, 2008 Share Postat Iunie 10, 2008 salutare,am un 636 din 2004, vreau sa se uite cineva cu experienta la ea, mai trebuie reglata, pusa la punct, eventual ceva sugestii, imbunatatiri. multam' mult Nu stiu ce doresti tu sa reglezi la ea? Ai injectie - Acolo numai cu PCu faci ceva si Power Commander. In rest alte mizilicuri de suspensii si alte chestii d-astea marunte sunt la ordinea zilei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Am gasit in State kitul asta de evacuare pe care vreau sa-l montez.Sune demential ..dar se si incinge foarte tare...trebuie mutat cdi-ul si power cammanderul din spate mai in fata pentru ca exista risc de topire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Am gasit in State kitul asta de evacuare pe care vreau sa-l montez.Sune demential ..dar se si incinge foarte tare...trebuie mutat cdi-ul si power cammanderul din spate mai in fata pentru ca exista risc de topire Acele tobe vin cu tot cu undertail...din cate stiu eu tobele sunt facute sa nu emane asa de multa caldura cand sunt puse sub sa/codita. Ceva carbon...altfel nu-mi explic. Da e demential kitul...ascunde de tot tobele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Cam asa suna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Am gasit in State kitul asta de evacuare pe care vreau sa-l montez.Sune demential ..dar se si incinge foarte tare...trebuie mutat cdi-ul si power cammanderul din spate mai in fata pentru ca exista risc de topire waau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iunie 11, 2008 Share Postat Iunie 11, 2008 Am citit pe un forum strain, ca oamenii cu 600rr care si-au pus evacuare d-asta Hotbodies, au avut probleme mari deoarece le-a topit mai multe chestii. Repet, era vorba de 600rr. Altii cu 1000rr nu avusesera probleme d-astea. Be careful Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) Am citit pe un forum strain, ca oamenii cu 600rr care si-au pus evacuare d-asta Hotbodies, au avut probleme mari deoarece le-a topit mai multe chestii. Repet, era vorba de 600rr. Altii cu 1000rr nu avusesera probleme d-astea. Be careful Cand veneam de la mare de 1 mai am vazut un 600rr cu evacuare de genul asta oprit sub un pod....se topise toata coditza si o parte din fire...nu ii mai pornea se pare ca unul din fire era buba.Din motivul asta sunt in dubii sa montez evacuarea asta Eu am acum full Akrapovic...numai ca as fi vrut un sunet mai puternic. Editat Iunie 12, 2008 de ady_viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoebus Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) Cre' ca incep sa devin fac kawa La kawasaki cum este puterea, cum trage liniar si docil ca la cbr, sau este mai violenta cu explozie ? in ture mici e docila. (ca un diesel batran). in ture mari.... e raketa. Editat Iunie 12, 2008 de Magnetto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aalpine1 Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) intotdeauna mai exista posibilitatea de tiganie....... o sa imi fac o evacure gen k7 (o sa pun poze cand e gata)...... merge roata de ZX10 (2005) (6" parca) pe 636 2005 ? Editat Iunie 12, 2008 de aalpine1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 intotdeauna mai exista posibilitatea de tiganie....... o sa imi fac o evacure gen k7 (o sa pun poze cand e gata)...... merge roata de ZX10 (2005) (6" parca) pe 636 2005 ? Janta nu cred ca merge. 636 are 5.5' si zx10 6. 180 vs 190. Posibil sa se potriveasca, avand in vedere ca bascula se mai strange vreun cm cand inchizi axul de tot...nu stiu ce sa zic. Incearca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) Cand veneam de la mare de 1 mai am vazut un 600rr cu evacuare de genul asta oprit sub un pod....se topise toata coditza si o parte din fire...nu ii mai pornea se pare ca unul din fire era buba.Din motivul asta sunt in dubii sa montez evacuarea asta Eu am acum full Akrapovic...numai ca as fi vrut un sunet mai puternic. Pune-ti GPR-uri. Are cineva la mine in oras tot pe un 636, si se aude demential (gros si foarte tare). Ah, si arata superb, cel putin pe 636. Editat Iunie 12, 2008 de Trotinel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.