johnson Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Mai intreb odata si pe pagina asta, pt un 636/2004, are cineva capac stator, air intake-ul ce sustine bordul sau parbriz? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) E cineva cu 636 din 03 04 care se apleca mai mult de k-2?Pana acuma nu am vazut si chiar nu cred ca e problema de la modelul ala.Vreau poze cu cauciucul.Fara cauciucuri de la circuit. Apropo k-2-cred ca ai vazut ca se aburesc farurile.E asa de greu sa scoti farul si sa cauti pe unde iti intra apa?Vezi ca cel mai sigur ai prinderile rupte si intra pe acolo.Foloseste poxipol sau silicon.Eu am facut cu un prieten cu poxi. Editat Septembrie 23, 2010 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 k-2 , zi-mi te rog ca nu iti legi motorul de bieleta Daciei?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_viteza Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) E cineva cu 636 din 03 04 care se apleca mai mult de k-2?Pana acuma nu am vazut si chiar nu cred ca e problema de la modelul ala.Vreau poze cu cauciucul.Fara cauciucuri de la circuit. Vrei poze sa vezi cat de mult pot inclina 636-le? ....daca vrei iti poate arata si Johnson cateva Editat Septembrie 23, 2010 de ady_viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) . 1. Schimba opincile alea.2. Lantul e bine intins. O sa le schimb la primavara.Acum caut bani sa schimb placutele de frana ca imi trepideaza la franari Am scos si farurile sa le izolez.Am scos carenele sa le curat si sa fac si farurile nu sa ma plimb. In legatura cu legatu de dacie e provizorie. ) Mesaj completat Cu privire la inclinat; sunt incepator si am mers numai in Bucuresti. Daca stiti vreun traseu cu viraje pe langa oras, astept informatii Editat Septembrie 23, 2010 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 E cineva cu 636 din 03 04 care se apleca mai mult de k-2? te referi la metzeler k2 sau userul k-2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 te referi la metzeler k2 sau userul k-2? Cred ca se referea la mine ca alfel zicea: E cineva cu 636 din 03 04 care se apleca mai mult cu k-2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Se apleaca nu se apleaca...dupa parerea mea, pe strada mai ales in romanica risti mult sa duci cauciucurile pana in buza, tocmai ca ai praf, balega, pietris, denivelare, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Se apleaca nu se apleaca...dupa parerea mea, pe strada mai ales in romanica risti mult sa duci cauciucurile pana in buza, tocmai ca ai praf, balega, pietris, denivelare, etc. corect, mai bine o iesire frumoasa si te dai safe: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 corect, mai bine o iesire frumoasa si te dai safe: Erai depsit pe interior sau depaseai pe exterior ? Banuiesc ca mertia investitia de 1k de euro pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 corect, mai bine o iesire frumoasa si te dai safe: dragute pozele, ai adunat niste grade, si nu Celsius pe ce circuit? noroc+la cat mai multe grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 Am intrebat de chestia cu aplecatul ca am un prieten care are moto de pe circuit din italia si zice ca suspensia e prea tare si nu poate sa se aplece.Probabil e setata pe circuitele din afara care sunt de viteza.Pana la urma unde se poate seta suspensia?Habar nu am ce ulei are in furca,mie mi se pare la fel de tare ca la 636 2005 al meu. Si poti sa te apleci linistit si la 50 60 si fara sa risti prea mult daca e curba cu vizibilitate si cunosti drumul,acuma nu vreau sa iasa o discutie din asta. PS:nu ma urc pe motorul altcuiva si nici nu dau motorul ca sa zic ca ma aplec mai mult ca el cu motorul ala si nici nu ar fi scopul meu sa demonstrez asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 23, 2010 Share Postat Septembrie 23, 2010 (editat) Erai depsit pe interior sau depaseai pe exterior ?Banuiesc ca mertia investitia de 1k de euro pe circuit. pozele is facute la 2-3 secunde una de alta si le-am pus in ordine cronologica. Te las pe tine s-o calculezi . Sunt mai multi bani bagati in el, dar,da ,merita. Mi-o pierit de tot cheful sa scot motorul pe strada, rareori mai ies pe sosea. Cu banii pe care-i sparg pe benzina si plimbari un , consumabile,placute si alte prostii, mai pun ceva si merg de 4-5 ori pe an pe pista , senzatie ce nu poate fi egalata de o liniuta la semafor cu vreo masina, sau wheelie cu baetii pe bulevard. Circuitul este Hungaroring. Editat Septembrie 23, 2010 de disabled_Cata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Cine merge macar odata pe circuit, la aceeasi concluzie ajunge. Sau macar ca speedul pt asta e facut si daca tii neaparat sa mergi pe 2 roti, alte genuri sunt mai potrivite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 (editat) (am intrebat ceva, apoi am gasit singur raspuns, da nu stiu cum sa sterg postul..asa ca scz.) Editat Septembrie 24, 2010 de frigider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Septembrie 24, 2010 Share Postat Septembrie 24, 2010 Am scos azi placutele de frana si erau ok, deci nu e de la placute.Am vazut ca pe discul din dreapta sunt cateva zgarieturi in disc una ceva mai adanca si ma gandesc ca as putea avea discurile ovale. Cum pot sa imi dau seama daca sunt ovale?Sau s-ar vedea cu ochiu liber daca sunt destul de ovale incat sa trepideze motociclta la franare? Cand pun frana cu spatele fata nu mai trepideaza deci nu cred cae vreun rulment stricat. Ps:Cam cat m-ar costa sa ma duc la un mecanic sa imi spuna care e problema fara sa o rezolve? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
disabled_Cata Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 n-ai nevoie de mecanic. E simpla treaba. Da jos etrierul drept si leaga-l undeva de telescop. apoi apasa de vreo 10 ori maneta frana ,pana ajung placutele din etrer sa se atinga. apoi mergi doar cu frana pe stanga. Daca nu mai face, tre sa iei disc dreapta. Daca face si cu discul dat jos, is duse ambele discuri(sau nu e acolo problema). Simplu si nu te costa niciun leu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 25, 2010 Share Postat Septembrie 25, 2010 Sau te duci tu la cesar ca se lauda asta: "Verificare discuri de frana pe masa de trasaj cu abatere de la planeitate +/- 0.01" Intreaba pe pm cat costa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 salut tuturor. imi puteti spune si mie repede cat ar ajunge niste "conducte" de lichid de frana din alea cu .. insertii metalice? ceva de genu asta...stiti voi se merita? noroc+ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Merita investitia deoarece furtunele stock neavand insertie metalica se dilata, efect ce se simte odata cu cresterea temperaturii lichidului de frana, pe serpentine de exemplu.Daca nu mergi pe circuit sau mergi linistit pe strada si rar pe serpentine nu pot spune ca "se merita" atat de mult.De preturi mai bine il intrebi pe userul mac, eu de la el am luat si a fost ok si calitatea si pretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 60 euro e setul la mac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Septembrie 27, 2010 Share Postat Septembrie 27, 2010 Merita investitia deoarece furtunele stock neavand insertie metalica se dilata, efect ce se simte odata cu cresterea temperaturii lichidului de frana, pe serpentine de exemplu.Daca nu mergi pe circuit sau mergi linistit pe strada si rar pe serpentine nu pot spune ca "se merita" atat de mult.De preturi mai bine il intrebi pe userul mac, eu de la el am luat si a fost ok si calitatea si pretul msms 60 euro e setul la mac msms sa vedem poate vine mosul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistery Postat Septembrie 28, 2010 Share Postat Septembrie 28, 2010 msmsmsms sa vedem poate vine mosul... poti incerca si pe urmatoarele linkuri, in afara de mac : /index.php?...;hl=furtun++hel astea is furtune destul de ok, folosite destul de mult in UK dar made in romania. sau varianta italiana: /index.php?...;hl=furtun++hel despre serviciile lor nu pot spune nimic. doar de la mac am mai cumparat si e om de incredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 daca are cineva nevoie de placute EBC de fata pt 636 '03 04' sa im dea pm.Mi le-am luat sa le schimb in iarna sau primavara dar am nevoie de bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magicianu Postat Septembrie 29, 2010 Share Postat Septembrie 29, 2010 cum vi se par cei din service-ul United Motors.............ati apelat careva la serviciile lor????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.