Raider Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Ce ulei folositi la TDM 900??? Indicativul si marca. mersi Eu la 850 Repsol 10w40 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 ce credeti Heidenau K60 e prea enduro pt. mine , daca nu umblu mult off .... sa zicem 80% on 20 % off (soft) Trebuie sa schimb guma fata , si isi foarte nehotarat....... si stau cam prost si cu banii... altfel sigur as lua Sirac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 daca nu te grabesti si mai astepti ceva timp sa reusesc sa o montez la mine pe mobra si o sa iti zic impresii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Care stie cum se porneste motorul dupa ce i-ai curatat carburatoarele si nu ai benzina deloc in ele? Am dat la automat si nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) ce credeti Heidenau K60 e prea enduro pt. mine , daca nu umblu mult off .... sa zicem 80% on 20 % off (soft)Trebuie sa schimb guma fata , si isi foarte nehotarat....... si stau cam prost si cu banii... altfel sigur as lua Sirac O poti monta linistit, caci e o guma buna, plus ca se comporta foarte bine pe asfalt. Are un prieten de-al meu montata pe Transalp si e foarte multumit de ea. Recomand aceasta anvelopa tuturor, mai ales celor care nu prea stau asa bine cu "cascavalul", pret/calitate excelent. Editat Martie 2, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) Care stie cum se porneste motorul dupa ce i-ai curatat carburatoarele si nu ai benzina deloc in ele?Am dat la automat si nimic... De obicei se baga cam 5 ml de benzina in fiecare din carburatoare si ar trebui sa porneasca usor, de obicei dupa ce a stat mult peste iarna cam asa se porneste daca sa evaporat benzina din carburatoare, si cand schimbi bujiile se poate baga in gaurile lor tot cam atata benzina numai cat sa faca explozie motorul si sa-si traga el singur, asta ca sa nu-l chinui, ca daca ai benzina in rezervor oricum va porni dar mai greu si se cam chinuie, basca faptul ca daca nu ai bateria buna s-ar putea sa-ti moara si aia !!! Altfel, Salutari tuturor Fratilor TDM-isti, m-am intors si eu, ieri nu m-am mai putut abtine si mi-am pornit calu, am dat o talpa scurta asa de vreo 200 de km, doar de dragu mersului cu motoru, si pe la Miercurea Ciuc mi-au zis prietenii "ca-s plecat cu sorcova", cand eu eram de fapt cu motoruu ce-i drept a fost un pic rece dar nu drastic, frigul nu l-am simtit decat pe la gat, ca de, nu mi-am luat cagula. Cavalere pina la urma cat ai dat pe Heidenau ? Fotok, daca ti-ai pus calu la punct ar fi timpul sa ne calci una nu crezi ?? Editat Martie 2, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 am luat haidenau doar pe fata si am dat 180 de lei pe el. si 390 lei pt ala de sapte care este metzer karoo T Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 am schimbat si eu anul trecut in plin sezon uleiul cu liqui moly 20w50 racing (asta era mai ieftin ca eram f. strantorat atunci) si am facut cu el max. 3000km. Credeti ca ar trebui sa il schimb iar? Mi personal se pare aiurea, asta inseamna ca si la masina la fiecare inceput de sezon (daca nu folosesti masina iarna) sa schimbi uleiul. Ca si marca, stiu ca sunt uleiuri bune desi nu am auzit nimic de gama lor moto. Nu ar fi o idee rea sa-l schimbi, dar nu neaparat pentru ca e inceput de sezon (chestia ca daca sta 3 luni oxideaza etc. nu am intalnit-o in nici un manual sau document tehnic), ci pentru ca manualul de service recomanda schimbul la 6000km sau 6 luni. Mai bine ii pui un ulei rezonabil ca pret (dar corespunzator) si il schimbi la timp. de pe la 5 pana la 40 de grade temperatura externa la pornire, manualu zice 20w-50 (la fel cum zice de la -10 grade la 30, 10w-40) ... manualu de fabrica 1996. De ce dezinformezi? (Manualul de service Yamaha, TDM850 '96) Si cam asta e povestea la toate. Deci cu 10W-40 mergi si la peste 40 de grade temperatura mediului. Exista si alti factori... uzura, mers in oras etc, dar de foarte multe ori 10W-40 isi face treaba foarte bine, tot anul. Desigur, nu strica sa incercati si uleiuri un pic mai vascoase in special pe timp de vara, mai ales daca va consuma ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 (editat) pardon, eroare de paralaxa ... drept e ca nu e primul post pe tema asta (al meu) si au fost si poze atasate, deci nu ma simt vinovat cu nimic. linxule ce oloiuri ai momentan pe stoc la ce preturi ? 15w-40/50 20w-50 Editat Martie 2, 2010 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Dragi prieteni TeDeMisti, nu mai rezist tentatiei de a ma urca pe mobra. Azi am luat ulei 15w 50 motul, am dat plasticele la lipit...si sper ca undeva saptamana viitoare sa pot sa o duc la RAR si pe urma inmatricularea. @1bandit: daca era mobra gata si cu numar pe ea...ce ma mai dadeam si eu. trebuie sa imi fac rost de un cauciuc fata....cred ca va fi tot metzeller. Se comporta bine si pe off si pe on. Mesaj completat @barboge : 15w 50 motul am bagat totdeauna si mi-a placut ....deci asta bag si in mobra noua. Daca ti-am spus ca mobra e tzais:) doar a fost reglata de mecanicul oficial Wildhogs sper sa o regleze si pe aceasta la fel de bine si si nu am probleme. Mecanicul nostru recomanda repsol 15 50 ...dar am ce am eu cu motul:P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 linxule ce oloiuri ai momentan pe stoc la ce preturi ? 15w-40/50 20w-50 REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei MOTUL 5100 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 135 Lei VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 30 Lei (doar ptr TDMisti) Filtru Mann - 15 lei (idem) 15W-40 am multe, dar nu pentru moto. Deci grija cu vascozitatea asta... (Curierul e in jur de 20 de lei cu plata prin banca sau vreo 35 cu plata ramburs.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi! deci cauciuc karoo T de la romi3 de pe forum si Heidenau k60 (asta este de spate si e tubetype) de la heidenau.ro avand in vedere ca inca nu am montat cauciucele nu va pot oferi un feedback dar sper ca duminica seara sa va transmit cateva impresii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 LeiMOTUL 5100 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 135 Lei VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 30 Lei (doar ptr TDMisti) Filtru Mann - 15 lei (idem) LinXule, acuma chiar m-ai suparat Ti-e chiar atat de greu sa scrii la semnatura ca vinzi uleiuri? Bine ca eu cumpar de aici la pret mai mare Am pus MOTUL 5100 10W40 / 4 litri / 170 lei Phutui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 da toata lumea stie ca Linx e baiatu cu uleiurile vezi Nicule daca nu intrebi tdm-istii intai ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 LeiMOTUL 5100 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 135 Lei VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 30 Lei (doar ptr TDMisti) Filtru Mann - 15 lei (idem) in manual nu asa scrie ca trebuie ulei 10w40 ? in zilele astea schimb si eu uleiul , si vad ca ai pus oferte cu uleiuri 15w50 Pana la urma care e mai recomandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Trebuie sa bagi amestec 50% antigel si 50% apa distilata IN RADIATOR, nu in vasul de expansiune.Vasul de expansiune este doar o rezerva in functie de cat se dilata/contracta (sper ca nu zic o prostie) amestecul. Uita-te in manual, eu mi-am curatat sistemul de racire anul trecut si am urmat pasii din manual. 100% garantat. Dar logic, asa ar fi. @ Cavaleru, mersi ala visiniu imi place si mie, urmeaza sa caut o firma sa imi fac acel set de grafica.. @ Cavaleru & LinX, am schimbat si eu anul trecut in plin sezon uleiul cu liqui moly 20w50 racing (asta era mai ieftin ca eram f. strantorat atunci) si am facut cu el max. 3000km. Credeti ca ar trebui sa il schimb iar? Mi personal se pare aiurea, asta inseamna ca si la masina la fiecare inceput de sezon (daca nu folosesti masina iarna) sa schimbi uleiul. ai rabdare sa ajung acasa sa-i fac poze si le pun pe forum. azi sint inca in ungaria dar miine sau poimiine le fac si le pun. le poti comanda in timisoara si le pui tu. la mine a venit baiatu si lea lipit. Mesaj completat ce credeti Heidenau K60 e prea enduro pt. mine , daca nu umblu mult off .... sa zicem 80% on 20 % off (soft)Trebuie sa schimb guma fata , si isi foarte nehotarat....... si stau cam prost si cu banii... altfel sigur as lua Sirac duminica a fost prima iesire cu k60 fata spate si au mers perfect. si eu merg mai mult asfalt decit off. isi merita banii. urmeaza sa vad citi km ma duc? Mesaj completat Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi! k60 fata spate pt tdm am luat 670 cu montat si echilibrat. in timisoara la maxi scuter sint reprezentantii haidenau. Mesaj completat Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi! k60 fata spate pt tdm am luat 570 cu montat si echilibrat. in timisoara la maxi scuter sint reprezentantii haidenau. scuze a fost 570 nu 670 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Ce de uleiuri, cauciucuri... cred ca imi cumpar si eu k60 fatza spate daca se comporta frumos ....dar sunt tare curios cat tin. Pe un transalp 650 pe spate a tinut undeva 6000 km. Tovarasul meu Lewieque care de atunci e TDM-ist e si putin sarit...deci cum ajunge pe off cum ai da numai jeturi. Cred ca la stilul meu milos mergeau mai mult. Acum sunt curios pe TDM cat vor rezista. off topic: daca aveti nevoie de nenea fotografu la nunta pe anu acesta bagati rezervarile ca....deh...numai sambata nu e duminica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 da toata lumea stie ca Linx e baiatu cu uleiurile vezi Nicule daca nu intrebi tdm-istii intai ... Pai nici eu nu stiam de baiatu' cu ueiurile :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 k60-ul pe fata e montat fara camera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 LinXule, acuma chiar m-ai suparatTi-e chiar atat de greu sa scrii la semnatura ca vinzi uleiuri? Bine ca eu cumpar de aici la pret mai mare Am pus MOTUL 5100 10W40 / 4 litri / 170 lei Phutui Pai la un moment dat am avut un mic banner in semnatura, cum de asemenea am mai mentionat o data de niste oferte la ulei + filtru. Mi-am scos semnatura ca totusi postez pe-aici ca motociclist, nu vreau ca uneori sa para ca postez ptr a-mi face reclama. In acelasi timp sunt surprins cateodata sa aflu ca exista o asemenea diferenta de pret, mai ales privita procentual. In mod normal te gandesti ca ptr 4L de ulei nu merita sa apelezi la curier. da toata lumea stie ca Linx e baiatu cu uleiurile Oh da, sunt celebru... in manual nu asa scrie ca trebuie ulei 10w40 ? in zilele astea schimb si eu uleiul , si vad ca ai pus oferte cu uleiuri 15w50Pana la urma care e mai recomandat? In manual iti da acel grafic din care te lasa sa alegi vascozitatea. Pe un anumit interval de temperatura exterioara poti folosi mai multe tipuri de ulei. Si aici intervin particularitatile motoarelor, ale uleiurilor uneori si nu in ultimul rand, preferintele utilizatorilor. Am pus preturi doar la 15W-50 si 20W-50 ptr ca asa mi-a cerut Ishmael. Poti folosi si 10W-40 (Valvolione Durablend 4T 10W-40 /4L - 120 lei ptr "familie"), in general asta ar fi chiar prima recomandare daca motorul e in stare buna si incepi sezonul de pe-acum, cand e mai rece afara. Sa mai aveti in vedere ca vascozitatea asta mai scade un pic in timp, de-asta e bine totusi sa nu fortati intervalul de schimb, mai ales cu un 10W-40 si in plina vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Pentru cei interesati, vand motorul 4TX din '96 30000km. Cateva poze aici: /index.php?...p;#entry2320213 Pentru cei interesati tel 0767769385 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 iarasi vin cu o intrebare , daca puteti sa ma ajutati ! Am gasit un Michelin Sirac 120/80-18 la un pret bun , dar din cate stiu pe dimensiunea asta Sirac este numai pe spate. Banuiesc ca diferenta aia de 1 cm in latime (fata de cel orifinal) nu ar conta enorm de mult . Dar cea ce nu stiu , daca profilul este diferit sau pot sa pun cel de spate in fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 TEORETIC ar trebui sa fie o diferenta in inclinatia impletiturii atzelor din cauciuc. Doar teoretic spun. Cele doua cauciucuri sunt supuse la forte de rotatie invers fatza una de alta. Dar aceasta e doar o teorie de primavara din Odorheiu Secuiesc:P Zsak, daca nu mergi ca nebunu nu cred ca conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Am gasit un Michelin Sirac 120/80-18 Diferenta aia de 1cm pe latime mai inseamna si 0,8 cm in plus pe inaltime. La care se mai adauga cativa mm dati de profilul respectiv (Sirac) si aproape sigur va trebui sa inalti un pic aparatoarea (aripa) fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.