Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ce credeti Heidenau K60 e prea enduro pt. mine , daca nu umblu mult off .... sa zicem 80% on 20 % off (soft)

Trebuie sa schimb guma fata , si isi foarte nehotarat....... si stau cam prost si cu banii... altfel sigur as lua Sirac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce credeti Heidenau K60 e prea enduro pt. mine , daca nu umblu mult off .... sa zicem 80% on 20 % off (soft)

Trebuie sa schimb guma fata , si isi foarte nehotarat....... si stau cam prost si cu banii... altfel sigur as lua Sirac

O poti monta linistit, caci e o guma buna, plus ca se comporta foarte bine pe asfalt. Are un prieten de-al meu montata pe Transalp si e foarte multumit de ea. Recomand aceasta anvelopa tuturor, mai ales celor care nu prea stau asa bine cu "cascavalul", pret/calitate excelent. :rolleyes:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stie cum se porneste motorul dupa ce i-ai curatat carburatoarele si nu ai benzina deloc in ele?

Am dat la automat si nimic... :(

 

De obicei se baga cam 5 ml de benzina in fiecare din carburatoare si ar trebui sa porneasca usor, de obicei dupa ce a stat mult peste iarna cam asa se porneste daca sa evaporat benzina din carburatoare, si cand schimbi bujiile se poate baga in gaurile lor tot cam atata benzina numai cat sa faca explozie motorul si sa-si traga el singur, asta ca sa nu-l chinui, ca daca ai benzina in rezervor oricum va porni dar mai greu si se cam chinuie, basca faptul ca daca nu ai bateria buna s-ar putea sa-ti moara si aia !!!

 

 

Altfel, Salutari tuturor Fratilor TDM-isti, m-am intors si eu, ieri nu m-am mai putut abtine si mi-am pornit calu, am dat o talpa scurta asa de vreo 200 de km, doar de dragu mersului cu motoru, si pe la Miercurea Ciuc mi-au zis prietenii "ca-s plecat cu sorcova", cand eu eram de fapt cu motoruu :rolleyes: ce-i drept a fost un pic rece dar nu drastic, frigul nu l-am simtit decat pe la gat, ca de, nu mi-am luat cagula.

Cavalere pina la urma cat ai dat pe Heidenau ? Fotok, daca ti-ai pus calu la punct ar fi timpul sa ne calci una nu crezi ??

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat si eu anul trecut in plin sezon uleiul cu liqui moly 20w50 racing (asta era mai ieftin ca eram f. strantorat atunci) si am facut cu el max. 3000km. Credeti ca ar trebui sa il schimb iar? Mi personal se pare aiurea, asta inseamna ca si la masina la fiecare inceput de sezon (daca nu folosesti masina iarna) sa schimbi uleiul.

Ca si marca, stiu ca sunt uleiuri bune desi nu am auzit nimic de gama lor moto. Nu ar fi o idee rea sa-l schimbi, dar nu neaparat pentru ca e inceput de sezon (chestia ca daca sta 3 luni oxideaza etc. nu am intalnit-o in nici un manual sau document tehnic), ci pentru ca manualul de service recomanda schimbul la 6000km sau 6 luni. Mai bine ii pui un ulei rezonabil ca pret (dar corespunzator) si il schimbi la timp.

 

de pe la 5 pana la 40 de grade temperatura externa la pornire, manualu zice 20w-50 (la fel cum zice de la -10 grade la 30, 10w-40) ... manualu de fabrica 1996.

 

De ce dezinformezi? :rolleyes:

 

post-5978-1267570402_thumb.jpg

(Manualul de service Yamaha, TDM850 '96) Si cam asta e povestea la toate.

 

Deci cu 10W-40 mergi si la peste 40 de grade temperatura mediului. Exista si alti factori... uzura, mers in oras etc, dar de foarte multe ori 10W-40 isi face treaba foarte bine, tot anul. Desigur, nu strica sa incercati si uleiuri un pic mai vascoase in special pe timp de vara, mai ales daca va consuma ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pardon, eroare de paralaxa ... drept e ca nu e primul post pe tema asta (al meu) si au fost si poze atasate, deci nu ma simt vinovat cu nimic.

 

linxule ce oloiuri ai momentan pe stoc la ce preturi ?

 

15w-40/50

20w-50

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi prieteni TeDeMisti, nu mai rezist tentatiei de a ma urca pe mobra. Azi am luat ulei 15w 50 motul, am dat plasticele la lipit...si sper ca undeva saptamana viitoare sa pot sa o duc la RAR si pe urma inmatricularea.

 

@1bandit: daca era mobra gata si cu numar pe ea...ce ma mai dadeam si eu. :rolleyes:

 

trebuie sa imi fac rost de un cauciuc fata....cred ca va fi tot metzeller. Se comporta bine si pe off si pe on.

Mesaj completat

@barboge : 15w 50 motul am bagat totdeauna si mi-a placut ....deci asta bag si in mobra noua. Daca ti-am spus ca mobra e tzais:) doar a fost reglata de mecanicul oficial Wildhogs :( sper sa o regleze si pe aceasta la fel de bine si si nu am probleme.

 

Mecanicul nostru recomanda repsol 15 50 ...dar am ce am eu cu motul:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

linxule ce oloiuri ai momentan pe stoc la ce preturi ?

 

15w-40/50

20w-50

 

REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei

MOTUL 5100 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 135 Lei

VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 30 Lei (doar ptr TDMisti)

Filtru Mann - 15 lei (idem)

 

15W-40 am multe, dar nu pentru moto. Deci grija cu vascozitatea asta...

(Curierul e in jur de 20 de lei cu plata prin banca sau vreo 35 cu plata ramburs.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi!

 

 

deci cauciuc karoo T de la romi3 de pe forum si Heidenau k60 (asta este de spate si e tubetype) de la heidenau.ro

 

avand in vedere ca inca nu am montat cauciucele nu va pot oferi un feedback dar sper ca duminica seara sa va transmit cateva impresii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei

MOTUL 5100 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 135 Lei

VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 30 Lei (doar ptr TDMisti)

Filtru Mann - 15 lei (idem)

LinXule, acuma chiar m-ai suparat

Ti-e chiar atat de greu sa scrii la semnatura ca vinzi uleiuri?

Bine ca eu cumpar de aici la pret mai mare

Am pus MOTUL 5100 10W40 / 4 litri / 170 lei

Phutui :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 Lei

MOTUL 5100 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 135 Lei

VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 30 Lei (doar ptr TDMisti)

Filtru Mann - 15 lei (idem)

 

in manual nu asa scrie ca trebuie ulei 10w40 ? in zilele astea schimb si eu uleiul , si vad ca ai pus oferte cu uleiuri 15w50

Pana la urma care e mai recomandat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa bagi amestec 50% antigel si 50% apa distilata IN RADIATOR, nu in vasul de expansiune.

Vasul de expansiune este doar o rezerva in functie de cat se dilata/contracta (sper ca nu zic o prostie) amestecul.

Uita-te in manual, eu mi-am curatat sistemul de racire anul trecut si am urmat pasii din manual. 100% garantat.

Dar logic, asa ar fi.

@ Cavaleru, mersi ala visiniu imi place si mie, urmeaza sa caut o firma sa imi fac acel set de grafica.. :rolleyes:

@ Cavaleru & LinX, am schimbat si eu anul trecut in plin sezon uleiul cu liqui moly 20w50 racing (asta era mai ieftin ca eram f. strantorat atunci) si am facut cu el max. 3000km. Credeti ca ar trebui sa il schimb iar? Mi personal se pare aiurea, asta inseamna ca si la masina la fiecare inceput de sezon (daca nu folosesti masina iarna) sa schimbi uleiul.

 

 

ai rabdare sa ajung acasa sa-i fac poze si le pun pe forum.

azi sint inca in ungaria dar miine sau poimiine le fac si le pun.

le poti comanda in timisoara si le pui tu.

la mine a venit baiatu si lea lipit.

Mesaj completat

ce credeti Heidenau K60 e prea enduro pt. mine , daca nu umblu mult off .... sa zicem 80% on 20 % off (soft)

Trebuie sa schimb guma fata , si isi foarte nehotarat....... si stau cam prost si cu banii... altfel sigur as lua Sirac

 

 

 

duminica a fost prima iesire cu k60 fata spate si au mers perfect. si eu merg mai mult asfalt decit off.

isi merita banii. urmeaza sa vad citi km ma duc?

Mesaj completat

Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi!

 

 

k60 fata spate pt tdm am luat 670 cu montat si echilibrat.

in timisoara la maxi scuter sint reprezentantii haidenau.

Mesaj completat

Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi!

 

 

k60 fata spate pt tdm am luat 570 cu montat si echilibrat.

in timisoara la maxi scuter

sint reprezentantii haidenau.

scuze a fost 570 nu 670

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce de uleiuri, cauciucuri...:laugh: cred ca imi cumpar si eu k60 fatza spate daca se comporta frumos ....dar sunt tare curios cat tin. Pe un transalp 650 pe spate a tinut undeva 6000 km. Tovarasul meu Lewieque care de atunci e TDM-ist e si putin sarit...deci cum ajunge pe off cum ai da numai jeturi. Cred ca la stilul meu milos mergeau mai mult. Acum sunt curios pe TDM cat vor rezista.

 

 

off topic: daca aveti nevoie de nenea fotografu la nunta pe anu acesta bagati rezervarile ca....deh...numai sambata nu e duminica :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LinXule, acuma chiar m-ai suparat

Ti-e chiar atat de greu sa scrii la semnatura ca vinzi uleiuri?

Bine ca eu cumpar de aici la pret mai mare

Am pus MOTUL 5100 10W40 / 4 litri / 170 lei

Phutui :crack:

Pai la un moment dat am avut un mic banner in semnatura, cum de asemenea am mai mentionat o data de niste oferte la ulei + filtru. Mi-am scos semnatura ca totusi postez pe-aici ca motociclist, nu vreau ca uneori sa para ca postez ptr a-mi face reclama. In acelasi timp sunt surprins cateodata sa aflu ca exista o asemenea diferenta de pret, mai ales privita procentual. In mod normal te gandesti ca ptr 4L de ulei nu merita sa apelezi la curier.

 

 

da toata lumea stie ca Linx e baiatu cu uleiurile :laugh:

Oh da, sunt celebru... :nono:

 

in manual nu asa scrie ca trebuie ulei 10w40 ? in zilele astea schimb si eu uleiul , si vad ca ai pus oferte cu uleiuri 15w50

Pana la urma care e mai recomandat?

In manual iti da acel grafic din care te lasa sa alegi vascozitatea. Pe un anumit interval de temperatura exterioara poti folosi mai multe tipuri de ulei. Si aici intervin particularitatile motoarelor, ale uleiurilor uneori si nu in ultimul rand, preferintele utilizatorilor.

Am pus preturi doar la 15W-50 si 20W-50 ptr ca asa mi-a cerut Ishmael. Poti folosi si 10W-40 (Valvolione Durablend 4T 10W-40 /4L - 120 lei ptr "familie"), in general asta ar fi chiar prima recomandare daca motorul e in stare buna si incepi sezonul de pe-acum, cand e mai rece afara.

 

Sa mai aveti in vedere ca vascozitatea asta mai scade un pic in timp, de-asta e bine totusi sa nu fortati intervalul de schimb, mai ales cu un 10W-40 si in plina vara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iarasi vin cu o intrebare , daca puteti sa ma ajutati :crack: !

Am gasit un Michelin Sirac 120/80-18 la un pret bun , dar din cate stiu pe dimensiunea asta Sirac este numai pe spate.

Banuiesc ca diferenta aia de 1 cm in latime (fata de cel orifinal) nu ar conta enorm de mult . Dar cea ce nu stiu , daca profilul este diferit sau pot sa pun cel de spate in fata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TEORETIC ar trebui sa fie o diferenta in inclinatia impletiturii atzelor din cauciuc. Doar teoretic spun. Cele doua cauciucuri sunt supuse la forte de rotatie invers fatza una de alta. Dar aceasta e doar o teorie de primavara din Odorheiu Secuiesc:P

 

Zsak, daca nu mergi ca nebunu nu cred ca conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un Michelin Sirac 120/80-18

Diferenta aia de 1cm pe latime mai inseamna si 0,8 cm in plus pe inaltime. La care se mai adauga cativa mm dati de profilul respectiv (Sirac) si aproape sigur va trebui sa inalti un pic aparatoarea (aripa) fata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...