Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut si bun gasit oamenilor de p-aci. de cam 2 saptamani sunt posesor de 4TX doar pe hartie (ca vremea de afara nu-mi da alte sanse momentan).

si acum intrebarea frontala: pentru noi astia care am sosit mai tarziu la operatiunea "cricul central" va mai exista ocazia unui pret de 170 lei + transport? daca da, in ce conditii? multam anticipat de raspuns :crack:

Editat de allvlad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.pentru cricurile baietilor cu motor de 900, zaraza are numai respect!- adica am facut o gluma

 

adica tre sa astept pana se topeste zapada sa merg la mester la masurat.

 

2. cat trebuie sa tina, sau cam cand trebuie schibbat ambreajul?

 

3. cine imi poate recomanda un Gps ieftin si bun de folosit pe mobra si nu numai?

Editat de andreiganea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru astia veniti mai tarziu cica se fac unele speciale din cauciuc. :)

Va multumim... In aceeasi nota, se poate si gonflabile, sa nu mai tragem de mobra s-o ridicam?

 

cine imi poate recomanda un Gps ieftin si bun de folosit pe mobra si nu numai?

poti folosi orice gps pe mobra atata timp cat il feresti de vibratii/intemperii. eu am folosit cu mult succes un mio (a170 parca se chema) care avea si functie de telefon si, foarte important, suporta hartile de igo... il tineam in tankbag si aveam castile-n urechi. avantajul era ca puteam sa vorbesc la telefon si sa ascult muzica la drum lung fara probleme. dezavantajul era ca nu vedeai intotdeauna foarte corect display-ul... dar era nenea ala, marcel, care-mi spunea in casca ce urmeaza (l-am ales pe marcel nu neaparat pentru accentul maghiar, ci pentru ca, vorba unui prieten, "femeile oricum te duc aiurea intotdeauna") :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vesti bune.

 

Zoli a facut deja cricurile. mai urmeaza vopsirea.

 

3. jerlo1978 - confirmat

 

Ramane sa ne auzim spre sfarsitul saptamanii. Eventual iti dau banii la o cafea/suc...sau cum am mai zis, daca ti-e mai comod asa, poti sa-mi dai contul.

 

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si bun gasit oamenilor de p-aci. de cam 2 saptamani sunt posesor de 4TX doar pe hartie (ca vremea de afara nu-mi da alte sanse momentan).

si acum intrebarea frontala: pentru noi astia care am sosit mai tarziu la operatiunea "cricul central" va mai exista ocazia unui pret de 170 lei + transport? daca da, in ce conditii? multam anticipat de raspuns :crack:

 

trebuie sa se stranga din nou 5-6 care sa vrea ca sa va poata servi Zoli.

 

bine ai venit in gasca :)

Mesaj completat

1.pentru cricurile baietilor cu motor de 900, zaraza are numai respect!- adica am facut o gluma

 

adica tre sa astept pana se topeste zapada sa merg la mester la masurat.

 

2. cat trebuie sa tina, sau cam cand trebuie schibbat ambreajul?

 

3. cine imi poate recomanda un Gps ieftin si bun de folosit pe mobra si nu numai?

 

 

2. trebuie desfacut si masurat ca sa stii cat mai tine. probabil vreo 70.000 km cel putin zic eu.

 

3. daca iti iei un GPS ieftin e posibil ca vibratiile sa-l omoare prematur. Daca iti iei unu ieftin fa-i cumva un suport flexibil. Sau il montezi cu ventuza pe ceasul de la vitezomentru asa cum face Rocker-ul.

 

noi la munca folosim Goclever, si el poti instala igo-ul. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti.

 

Va rog sa ma indrumati pentru alegerea uleiului la o Yamaha TDM an 2000 cu aporx 50000 Km.

Anul trecut am folosit Castrol 10W40 si l-a cam papat.(adevarul e ca am si chinui putin motorul adica 5000-6000 rpm e ceva cu care motorul incearca sa se obisnuiasca.)

 

O zi faina sa aveti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut si bun gasit oamenilor de p-aci. de cam 2 saptamani sunt posesor de 4TX doar pe hartie (ca vremea de afara nu-mi da alte sanse momentan).

si acum intrebarea frontala: pentru noi astia care am sosit mai tarziu la operatiunea "cricul central" va mai exista ocazia unui pret de 170 lei + transport? daca da, in ce conditii? multam anticipat de raspuns :crack:

Dupa cum scria Cavaleru' mai sus, Zoli mai are cricuri dar la pretul de 250 lei

Nu stiu daca va mai produce la 170

 

Cu toate ca lumea nu e prea interesata, va amintesc ca puteti contribui cu cunostintele voastre la forumul TDM

Bine, nici pe motociclism.ro nu prea se mai scrie, ca e criza :)

 

 

Va rog sa ma indrumati pentru alegerea uleiului la o Yamaha TDM an 2000 cu aporx 50000 Km.

Anul trecut am folosit Castrol 10W40 si l-a cam papat.(adevarul e ca am si chinui putin motorul adica 5000-6000 rpm e ceva cu care motorul incearca sa se obisnuiasca.)

Repsol 10W40 semisintetic

Dar:

  1. Nu fii sigur ca motorul are doar 50.000 km
  2. la 5-6000 rpm o sa iti pape orice ulei

 

 

3. daca iti iei un GPS ieftin e posibil ca vibratiile sa-l omoare prematur. Daca iti iei unu ieftin fa-i cumva un suport flexibil. Sau il montezi cu ventuza pe ceasul de la vitezomentru asa cum face Rocker-ul.

Eu am fixat ventuza de rezervor (cand nu am pus tankbag)

GPS-ul e Smailio, am folosit si NorthCross, ambele de masina, ambele au vizibilitate nula daca bate soarele

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am fixat ventuza de rezervor (cand nu am pus tankbag)

GPS-ul e Smailio, am folosit si NorthCross, ambele de masina, ambele au vizibilitate nula daca bate soarele

 

Problema cu fixarea pe rezervor este ca trebuie sa apleci cam mult capul. mai ales daca ai o intaltime de mai mare de 180

 

asa pe vitezometru e mai bine. e in fata ochilor si nu pierzi prea mult contactul cu drumul.

 

Cel mai important este sa folosesti castile ca sa poti auzi indicatiile. eventual se poate fabrica un miniparasolar care sa te ajute sa eviti lumina soarelui directa in ecran :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavaleru, inspira incredere montatul pe sticla de la ceasurile de bord? Eu nu am verificat, sa incerc sa misc de sticla. Mi-e doar sa nu ma vad cu GPS-ul fugind de acolo, pe la 90km/h.

Poate ajung si eu sa merg cu el prins de sticla de la ceasuri, sau mai e varianta sa cumpar ceva adaptor [suport] de la louis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in masina unde il montezi nu tot pe geam? dar poti face un suport de tabla si folosind ultimele 2 suruburi (sau cele din mijloc) de la prinderea parbrizului, sa il fix si sa nu aibe cum sa cada de acolo.

 

solutii sunt. doar trebuie imaginatie si munca ca sa le materializezi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in masina unde il montezi nu tot pe geam?

Vitezometrul nu este amplasat pe "geamul" masinii, daca pui ventuza pe vitezometru e clar ca renunti la indicatiile acestuia :bigstar:

In plus, poti sa montezi mama si tata parasolarelor, GPS-urile pentru autoturisme nu se vad bine ziua, daca e soare nu se vede nimic

Asta iti spun din experienta proprie, nu din ce am vazut la Rockeru sau in alta parte :)

Solutia, chiar daca e dureroasa pentru buzunar, ramane un GPS pentru motocicleta, care este adaptat luminozitatii si este etansat corespunzator

In plus, cand esti in situatii mai dificile (de exemplu te-ai ratacit in Beograd - stiu eu pe cineva :crack: ) oricum trebuie sa te opresti sa consulti GPS-ul

In afara excursiilor hotarate, utilitatea unui GPS pe motocicleta nu este deosebita

Pentru coclauri in schimb, am vazut Garmin care stie harti topografice, asta e o treaba care merita

Este etans, are semnal bun, are si varianta cu ecran color

 

poza_zoom_produs105.jpg

 

eu am o varianta mai veche, fara harti, GPS 72

 

GPS72.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

orice pocket pc, un gps de calitate pe bluetooth cu semnal bun ca sa cupleze repede la satelit, si aia e. Eu il tin in buzunarul de la geaca si il pornesc doar cind nu mi-e clar pe unde sint, dar daca ma supar cred ca as putea sa-i fac o husa pe care sa o fixez de bratul stang ca pe un ceas :crack:

Solutia e foarte ieftina, extrem de flexibila - merg toate hartile posibile, se gasesc moca pe net, inclusiv luate direct de pe google earth si afisate raster, deci ok pentru offroad.

 

Hartile pe hartie sint mai ieftine pentru o singura zona, daca vrei mai multe tari totalul creste rapid. Rezolutia de multe ori nu e suficienta, iar pe coclauri habar n-ai unde esti. E adevarat ca nu trebuie sa le incarci sau sa le protejezi, le pui pe tankbag si sint vizibile si la soare... avantaje si dezavantaje.

 

Personal am alergie la Garmin, au harti foarte bune cumparate de la terti, dar interfata e cretinoida - vorbesc de r.o.a.d. 2009, n-am incercat altceva si nici n-am de gind sa mai incerc. Pretul e umflat zdravan, iarasi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- oameni buni harta e sfanta si costa cu muuuuult mai putin

Asa e

Si se rupe exact acolo unde te doare mai tare

Nu cred ca e cazul sa fim retrograzi in secolul 21

Atata vreme cat americanii vor tine cei 24 sateliti la locul lor, GPS-ul este cea mai buna varianta, indiferent de marca sau tip

Cum spune si fuchsia, harta si busola nu sunt intotdeauna suficiente, trebuie sa afli si UNDE anume esti pe hrta aia :crack: si asta o poate face doar un receptor GPS, oricat de primitiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu as alege un garmin din seria Etrex

 

ceva de genu este mic, compact, rezistent la vibratii si apa, pretul e excelent daca il compari cu un gps de masina care nu e la fel de rezistent.

 

Garmin Etrex

 

sau

 

alt garmin mai desptept

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- xenon...eu il am pregatit in garaj, dar ma ia groaza cand ma gandesc ca trebe sa desfac tot pe acolo , ma gandesc ca nu o fi vreo smecherie de montat.o sa pun si poze daca le montez.momentan le mai las ca frigu asta nu ma inpinge la munca in garaj

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce comparati GPS-ul cu hartile? Cele doua sunt complementare, fiecare avand rolul lui. Cu GPS si fara harta nu faci decat sa ajungi la destinatie, dar habar n-ai pe ce lume traiesti si pe unde mergi, iar cu harta si fara GPS risti de celele mai multe ori sa-ti faci un car de nervi, sa te invarti de multe ori in jurul cozii sau sa cauti in general drumul mai batatorit. Si o chestie buna de stiut: in anumite situatii chiar trebuie sa fii masochist ca sa pleci fara GPS la tine. Am zis de mai multe ori "hai, ca se poate si fara" si m-am calmat. Cand o sa treci prin cateva intortocheri de autostrazi din care nu o sa mai intelegi nimic, cu o suta de indicatoare si de variante si fara sa ai posibilitatea sa vorbesti ca in masina cu cineva care sta cu ochii intr-un atlas rutier... o sa intelegi ca e f anevoios fara.

 

Si eu am alergie la Garmin (nu vreau topometrie, vreau interfata! si zic asta cu ROAD in minte, nu cu monocromia aia de mai sus :crack: ) asa ca n-a fost chestie numai de bani, cat si de optiuni cam nule in materie de GPSuri dedicate moto. Se poate si cu PDAuri, PNAuri, smarthphoane si tot felul de improvizatii sau accesorii mai mult sau mai putin gandite pentru moto, dar intr-adevar, solutiile de compromis implica de multe ori chinuri mai mari si la ture lungi sau in situatii importante e bine sa nu te bazezi pe ele. Cu toate astea, io n-am gasit inca alta solutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari ! o intrebare ! v-ati pus careva instalatie cu xenon pe 3VD ? de unde si cu cat ? mersii.

Mesaj completat

inca ceva...iar am un 4TX '98 (frumos) de vanzare. daca e cineva interesat, da-mi un P.M. sau suna la 0726316580.

 

e simplu de pus, nu ai mare lucru de facu, eu am avut. dar era d-ala de masina si ocupa mult spatiu, te chinui la montaj daca nu ai mai facut.

 

eu pusesem doar pe un far ca il primisem de pomana :crack:

 

uite de unde poti lua ieftin si foarte bun , speciale pt moto si cu garantie. recomandat de multi useri Xenon de la luigi

Mesaj completat

De ce comparati GPS-ul cu hartile? Cele doua sunt complementare, fiecare avand rolul lui. Cu GPS si fara harta nu faci decat sa ajungi la destinatie, dar habar n-ai pe ce lume traiesti si pe unde mergi, iar cu harta si fara GPS risti de celele mai multe ori sa-ti faci un car de nervi, sa te invarti de multe ori in jurul cozii sau sa cauti in general drumul mai batatorit. Si o chestie buna de stiut: in anumite situatii chiar trebuie sa fii masochist ca sa pleci fara GPS la tine. Am zis de mai multe ori "hai, ca se poate si fara" si m-am calmat. Cand o sa treci prin cateva intortocheri de autostrazi din care nu o sa mai intelegi nimic, cu o suta de indicatoare si de variante si fara sa ai posibilitatea sa vorbesti ca in masina cu cineva care sta cu ochii intr-un atlas rutier... o sa intelegi ca e f anevoios fara.

 

Si eu am alergie la Garmin (nu vreau topometrie, vreau interfata! si zic asta cu ROAD in minte, nu cu monocromia aia de mai sus :) ) asa ca n-a fost chestie numai de bani, cat si de optiuni cam nule in materie de GPSuri dedicate moto. Se poate si cu PDAuri, PNAuri, smarthphoane si tot felul de improvizatii sau accesorii mai mult sau mai putin gandite pentru moto, dar intr-adevar, solutiile de compromis implica de multe ori chinuri mai mari si la ture lungi sau in situatii importante e bine sa nu te bazezi pe ele. Cu toate astea, io n-am gasit inca alta solutie.

 

 

atlasul rutier in tankbag si PNA-ul in buzunar la piept. mergi dupa indicatoare si daca te ratacesti scoti PNA-ul, daca cauti ceva drumuri mai frumoase sau diverse forme de relief apelezi la atalas :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atlasul rutier in tankbag si PNA-ul in buzunar la piept. mergi dupa indicatoare si daca te ratacesti scoti PNA-ul, daca cauti ceva drumuri mai frumoase sau diverse forme de relief apelezi la atalas :bigstar:

Tipic romanesc :)

Ne punem de-a curmezisul si dupa aceea ne plangem ca nu e bun :crack:

Cristi, este aceeasi situatie cu cea pe care ti-am descris-o eu: GPS-ul de masina prins cu ventuza de rezervor (voi face si o poza sa vezi ca nu e chiar asa de rau cum crezi). Avantajul GPS-ului pe rezervor fata de atlasul rutier este ca nu trebuie sa te opresti sa intorci pagina

 

Parerea mea este ca trebuie sa delimitam cele doua situatii majore care implica utilizarea GPS-ului:

  1. ture lungi pe sosele/autostrazi - implica utilizarea unui GPS "destept", cu harti actualizate si soft pe masura
  2. ture pe forestiere/offroad/coclauri - GPS topo, waterproof, shockproof, idiotproof. Gama specializata de la Garmin (poate mai exista si altii, nu contest) face treaba asta foarte bine)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...