andrew2 Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Salutare, Poate cineva sa-mi spuna care ar fi slabiciunile tdm-ului de 850 my 2000? Pentru o excursie de 3-4000 km ce piese de rezerva ar fi indicat sa am la mine? Exemplu: regulator tensiune... Hai ca mai e un pic! Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Nu iti pica regulatoru. Fa-i schimbul de ulei si eventual mai ia cu tine vreun litru ca cine stie... Alea de 850 mai halesc ele nitel ulei,in functie de uzura pe care o am. Eventual ia cu tine un kit de pana. Verifica instalatia electrica si vezi sa nu ai vreun consumator ascuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Vand sau schimb Power Commander III TDM 900 2002-2007.Link produs: http://www.orientexpress.com/p-2298-power-commander-pciiiusb.aspxMontare foarte usoara, nu trebuie demontat decat saua si plasticul din stanga-jos a rezervorului si mufat in mufele din acea zona, nu se poate monta gresit.Din cate am citit hartile se pot schimba foarte usor de catre utilizator prin portul USB, diferite harti se pot descarca de pe internet.Ce am scris mai sus sunt chestii ce le-am citit pe internet, va puteti documenta si voi, nu ma pricep asa bine in domeniul acesta.As fi interesat, pt al meu TDM900, de crashbar care sa protejeze si ceva din carena nu doar motorul, cric central, sidecase-uri cu tot cu suport, topcase minim 50 litri fara suport si poate si de alte chestii dar prioritate au cele enumerate de mine, bineinteles +/- diferenta.La vanzarea pe bani nu am stabilit un pret dar sunt sigur ca in cazul in care se iveste cineva interesat sa cumpere va veni cu o oferta decenta si vom ajunge la un numitor comun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 Salutare, Poate cineva sa-mi spuna care ar fi slabiciunile tdm-ului de 850 my 2000? Pentru o excursie de 3-4000 km ce piese de rezerva ar fi indicat sa am la mine? Exemplu: regulator tensiune... Hai ca mai e un pic! Multumesc Cum a zis GBV, + arunca un ochi la fereastra de ulei la fiecare 2-300km, cu motorul cald inca. Mai ales daca o arzi pe autostrada. Daca ai nevoie sa completezi, un cornet facut dintr-o hartie de pliant de la o benzinarie e cea mai buna palnie Tot cu cornetul poti sa ungi si lantul daca nu folosesti sprayuri. In rest n-ar trebui sa ai surprize grave la 4tx, dar o verificare de lant si anvelope inainte de plecare nu strica niciodata. Lant = verificarea dintelui vizibil din spatele pinionului + intindere masurata in mai multe puncte + verificare zale intzepenite. Daca ai pasager si bagaj, ia si asta in calcul cand reglezi intinderea. Daca n-ai cauciucuri relativ noi, poti sa verifici concret cum se comporta (chiar daca arata inca bine, e posibil ca aderenta sa nu tina pasul cu aspectul) - iesi dupa o ploaie si bagi niste frane. Daca apare morcovul, te gandesti daca ai chef de asa ceva cand esti obosit / cu mobra incarcata / pe diverse tipuri de asfalt Daca ai un consum ceva mai mare decat ala normal, verifica/schimba filtrul de aer, si daca nu se rezolva verifica si carburatorul. S-ar putea sa iesi mult mai bine la portofel in final. Daca ajungi la carburator, sau ai sesizat pina acum ca reactioneaza ciudat la acceleratie, mai ales la viteze de autostrada, uita-te si la membrane. Ca scule/accesorii utile la 4tx ar fi : - un antrenor cu clichet, adaptor 3/4-1/2 si tubulare de 22, 10 si 14. 14 = etrierul spate, 22 = roata spate (daca ai nevoie sa aliniezi roata), 10=suruburile care tin aripa spate (daca ai nevoie sa umbli la baterie, caz in care e foarta comoda o trusa de imbusuri LUNGI si cu varful rotunjit). Tubulare pentru ca altfel iti ies peri albi pina rezolvi cu cheile din trusa. - un patent mic in loc de gluma aia proasta cu care vine TDM-ul - un capat de furtunas de acvariu pentru montat bujiile - un cablu de ambreiaj (cositorit acasa la capatul dinspre maneta + opritor cu surub la celalalt capat). Sau un kit, in cel mai rau caz. - sigurante/becuri de rezerva. Un multimetru mic din ala de 20 lei nu strica. - o carpa si un spray mic de WD40, cu care poti sa te si cureti cat de cat pe maini pe langa ce stie el sa faca - doua chingi elastice (pe care le faci ghem, le bagi in plasticele alea laterale din dreptul seii impreuna cu WD-ul si uiti de ele). In caz ca te trezesti ca ai nevoie de o ancorare suplimentara, sau ai ceva neprevazut de transportat. - PDF-urile cu manualele de service existente, pe telefon sau tableta @Error: Frumoasa dihania, sa o stapanesti cu placere ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Februarie 8, 2016 Share Postat Februarie 8, 2016 @GBV @fuchsia multumesc frumos pentru recomandari! @error sa te bucuri de ea maxim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 (editat) Cum a zis GBV, + arunca un ochi la fereastra de ulei la fiecare 2-300km, cu motorul cald inca. Mai ales daca o arzi pe autostrada. Daca ai nevoie sa completezi, un cornet facut dintr-o hartie de pliant de la o benzinarie e cea mai buna palnie Tot cu cornetul poti sa ungi si lantul daca nu folosesti sprayuri. In rest n-ar trebui sa ai surprize grave la 4tx, dar o verificare de lant si anvelope inainte de plecare nu strica niciodata. Lant = verificarea dintelui vizibil din spatele pinionului + intindere masurata in mai multe puncte + verificare zale intzepenite. Daca ai pasager si bagaj, ia si asta in calcul cand reglezi intinderea. Daca n-ai cauciucuri relativ noi, poti sa verifici concret cum se comporta (chiar daca arata inca bine, e posibil ca aderenta sa nu tina pasul cu aspectul) - iesi dupa o ploaie si bagi niste frane. Daca apare morcovul, te gandesti daca ai chef de asa ceva cand esti obosit / cu mobra incarcata / pe diverse tipuri de asfalt Daca ai un consum ceva mai mare decat ala normal, verifica/schimba filtrul de aer, si daca nu se rezolva verifica si carburatorul. S-ar putea sa iesi mult mai bine la portofel in final. Daca ajungi la carburator, sau ai sesizat pina acum ca reactioneaza ciudat la acceleratie, mai ales la viteze de autostrada, uita-te si la membrane. Ca scule/accesorii utile la 4tx ar fi : - un antrenor cu clichet, adaptor 3/4-1/2 si tubulare de 22, 10 si 14. 14 = etrierul spate, 22 = roata spate (daca ai nevoie sa aliniezi roata), 10=suruburile care tin aripa spate (daca ai nevoie sa umbli la baterie, caz in care e foarta comoda o trusa de imbusuri LUNGI si cu varful rotunjit). Tubulare pentru ca altfel iti ies peri albi pina rezolvi cu cheile din trusa. - un patent mic in loc de gluma aia proasta cu care vine TDM-ul - un capat de furtunas de acvariu pentru montat bujiile - un cablu de ambreiaj (cositorit acasa la capatul dinspre maneta + opritor cu surub la celalalt capat). Sau un kit, in cel mai rau caz. - sigurante/becuri de rezerva. Un multimetru mic din ala de 20 lei nu strica. - o carpa si un spray mic de WD40, cu care poti sa te si cureti cat de cat pe maini pe langa ce stie el sa faca - doua chingi elastice (pe care le faci ghem, le bagi in plasticele alea laterale din dreptul seii impreuna cu WD-ul si uiti de ele). In caz ca te trezesti ca ai nevoie de o ancorare suplimentara, sau ai ceva neprevazut de transportat. - PDF-urile cu manualele de service existente, pe telefon sau tableta @Error: Frumoasa dihania, sa o stapanesti cu placere ! Nu-i problema ca nu are carburator !!!! Editat Februarie 9, 2016 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Era vorba de un 850, deci are. www.factorypro.com/Prod_Pages/prody85,TDM,99-02.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Era vorba de un 850, deci are. www.factorypro.com/Prod_Pages/prody85,TDM,99-02.html Da ! asa e ! tot cu ochii pe ala de 900 am ramas ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 10, 2016 Share Postat Februarie 10, 2016 Matrix lasa rezervele strategice pentru intrunire, nu vezi ca nu-ti fac bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Matrix lasa rezervele strategice pentru intrunire, nu vezi ca nu-ti fac bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Radulescu Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Salut baieti. Am si eu 2 intrebari la voi: 1. Recomandati TDM-ul ca prima motocicleta? Sunt incepator cu A (cu B am 23 de ani vechime)...am 1.83m inaltime..nu sunt cascador Mentionez ca 90% din drumuri le voi face in Bucuresti. 2. Ce parere aveti de asta? http://sermoto.ro/index.php?route=product/product&path=130_66&product_id=1166 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 E ok si pentru incepator. Pentru inaltimea ta va fi foarte buna. Legat de mobra de la sermoto,ar fi bine sa bati un drum pana acolo ca sa o inspectezi. Astia mai trag tzepe din cand in cand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Radulescu Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Multumesc de raspuns. Nu am cum sa ajung pana la ei, insa avansul e de 100 Euro. Restul banilor cand soseste motocicleta. Oricum drumul dus-intors m-ar costa mai mult, asa ca ma gandeam sa o inspectez cand ajunge in Bucuresti. In cel mai rau caz pierd 100 Euro, bani pe care i-as fi dat pe drum. Inca o intrebare: intr-adevar nu are indicator de benzina? Daca nu are...se poate monta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Multumesc de raspuns. Nu am cum sa ajung pana la ei, insa avansul e de 100 Euro. Restul banilor cand soseste motocicleta. Oricum drumul dus-intors m-ar costa mai mult, asa ca ma gandeam sa o inspectez cand ajunge in Bucuresti. In cel mai rau caz pierd 100 Euro, bani pe care i-as fi dat pe drum. Inca o intrebare: intr-adevar nu are indicator de benzina? Daca nu are...se poate monta? Posteaza pentru cei din zona lor(aici pe forum) si sigur vei gasi pe cineva care se va duce ca sa o vada Nu are indicator,dar are sonda si e posibil sa pui unul universal.Mai complicat cu calibratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 ce amperaj are bateria tdm 900.... a mea cred ca se duce..si vreau sa stiu ce cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 10 amperi, codul bateriei e yt12b-bs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 10 amperi, codul bateriei e yt12b-bs. sarnaaaa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 (editat) @Robert Radulescu: mai neinspirat de atat nu puteai fi.Are Patrick (ottoman) o bijuterie mecanica de TDM 4TX la vanzare, mai ieftina si categoric mult mai bine intretinuta (si cu un pic mai multi km, e drept) decat asta pe care o vrei tu si tu alegi ser-moto.....Drept e ca gusturile nu se discuta. Daca puneai locatia ta la profil, poate stiam ce sa iti recomandam Toate cele bune si nu te supara ca ti-am atras atentia.Am citit prea tarziu acest topic. Editat Martie 9, 2016 de radum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 Inca o intrebare: intr-adevar nu are indicator de benzina? Daca nu are...se poate monta? Dacă este din 1999, are indicator de benzină și nu are indicator de temperatură de apă (cum au cele până la 1999). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Radulescu Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salutare. Am gasit pe cineva care s-a dus sa o vada si nu a fost un feedback bun, asa ca am renuntat la acea motoclicleta. Am luat in schimb un TDM din 2001 cu aprox 48k km...voi reveni cu poze Oricum va multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Salutare. Am gasit pe cineva care s-a dus sa o vada si nu a fost un feedback bun, asa ca am renuntat la acea motoclicleta. Am luat in schimb un TDM din 2001 cu aprox 48k km...voi reveni cu poze Oricum va multumesc de sfaturi. Inca un feedback "pozitiv" pentru baietii de la sermoto.Exact cum ma asteptam . Bine ca ai gasit ceva bun. S-o stapanesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Radulescu Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Multumesc. Sper sa ma descurc cu ea, avand in vedere ca e prima motocicleta si ca nu m-am suit de 1 an pe motor..mai exact de cand am terminat scoala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 Daca esti incepator,ar fi bine sa comanzi si un crash-bar. Te protejeaza si pe tine,si pe mobra in caz de ceva... In rest,plimb-o cat mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 In rest,plimb-o cat mai mult Asta e un sfat foarte bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 11, 2016 Share Postat Martie 11, 2016 Robert, fii fara grija si eu tot incepator am fost cand mi-am luat TDM 3vd. inca imi e dor de el chiar daca am acum in garaj TDM-ul 900. folosit cu cap e o motocicleta usor de utilizat zilnic in Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.