Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salutare,

 

Poate cineva sa-mi spuna care ar fi slabiciunile tdm-ului de 850 my 2000? Pentru o excursie de 3-4000 km ce piese de rezerva ar fi indicat sa am la mine? Exemplu: regulator tensiune...

 

Hai ca mai e un pic!

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu iti pica regulatoru.

Fa-i schimbul de ulei si eventual mai ia cu tine vreun litru ca cine stie...

Alea de 850 mai halesc ele nitel ulei,in functie de uzura pe care o am.

Eventual ia cu tine un kit de pana.

Verifica instalatia electrica si vezi sa nu ai vreun consumator ascuns

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand sau schimb Power Commander III TDM 900 2002-2007.

Link produs: http://www.orientexpress.com/p-2298-power-commander-pciiiusb.aspx

Montare foarte usoara, nu trebuie demontat decat saua si plasticul din stanga-jos a rezervorului si mufat in mufele din acea zona, nu se poate monta gresit.

Din cate am citit hartile se pot schimba foarte usor de catre utilizator prin portul USB, diferite harti se pot descarca de pe internet.

Ce am scris mai sus sunt chestii ce le-am citit pe internet, va puteti documenta si voi, nu ma pricep asa bine in domeniul acesta.

As fi interesat, pt al meu TDM900, de crashbar care sa protejeze si ceva din carena nu doar motorul, cric central, sidecase-uri cu tot cu suport, topcase minim 50 litri fara suport si poate si de alte chestii dar prioritate au cele enumerate de mine, bineinteles +/- diferenta.

La vanzarea pe bani nu am stabilit un pret dar sunt sigur ca in cazul in care se iveste cineva interesat sa cumpere va veni cu o oferta decenta si vom ajunge la un numitor comun.

 

post-75216-0-40868100-1454868703_thumb.jpgpost-75216-0-13266300-1454868702_thumb.jpgpost-75216-0-96159000-1454868703_thumb.jpgpost-75216-0-70381000-1454868702_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Poate cineva sa-mi spuna care ar fi slabiciunile tdm-ului de 850 my 2000? Pentru o excursie de 3-4000 km ce piese de rezerva ar fi indicat sa am la mine? Exemplu: regulator tensiune...

 

Hai ca mai e un pic!

 

Multumesc

 

Cum a zis GBV, + arunca un ochi la fereastra de ulei la fiecare 2-300km, cu motorul cald inca. Mai ales daca o arzi pe autostrada. Daca ai nevoie sa completezi, un cornet facut dintr-o hartie de pliant de la o benzinarie e cea mai buna palnie ;) Tot cu cornetul poti sa ungi si lantul daca nu folosesti sprayuri.

In rest n-ar trebui sa ai surprize grave la 4tx, dar o verificare de lant si anvelope inainte de plecare nu strica niciodata. Lant = verificarea dintelui vizibil din spatele pinionului + intindere masurata in mai multe puncte + verificare zale intzepenite. Daca ai pasager si bagaj, ia si asta in calcul cand reglezi intinderea. Daca n-ai cauciucuri relativ noi, poti sa verifici concret cum se comporta (chiar daca arata inca bine, e posibil ca aderenta sa nu tina pasul cu aspectul) - iesi dupa o ploaie si bagi niste frane. Daca apare morcovul, te gandesti daca ai chef de asa ceva cand esti obosit / cu mobra incarcata / pe diverse tipuri de asfalt :D

 

Daca ai un consum ceva mai mare decat ala normal, verifica/schimba filtrul de aer, si daca nu se rezolva verifica si carburatorul. S-ar putea sa iesi mult mai bine la portofel in final. Daca ajungi la carburator, sau ai sesizat pina acum ca reactioneaza ciudat la acceleratie, mai ales la viteze de autostrada, uita-te si la membrane.

 

Ca scule/accesorii utile la 4tx ar fi :

- un antrenor cu clichet, adaptor 3/4-1/2 si tubulare de 22, 10 si 14. 14 = etrierul spate, 22 = roata spate (daca ai nevoie sa aliniezi roata), 10=suruburile care tin aripa spate (daca ai nevoie sa umbli la baterie, caz in care e foarta comoda o trusa de imbusuri LUNGI si cu varful rotunjit). Tubulare pentru ca altfel iti ies peri albi pina rezolvi cu cheile din trusa.

- un patent mic in loc de gluma aia proasta cu care vine TDM-ul

- un capat de furtunas de acvariu pentru montat bujiile

- un cablu de ambreiaj (cositorit acasa la capatul dinspre maneta + opritor cu surub la celalalt capat). Sau un kit, in cel mai rau caz.

- sigurante/becuri de rezerva. Un multimetru mic din ala de 20 lei nu strica.

- o carpa si un spray mic de WD40, cu care poti sa te si cureti cat de cat pe maini pe langa ce stie el sa faca

- doua chingi elastice (pe care le faci ghem, le bagi in plasticele alea laterale din dreptul seii impreuna cu WD-ul si uiti de ele). In caz ca te trezesti ca ai nevoie de o ancorare suplimentara, sau ai ceva neprevazut de transportat.

- PDF-urile cu manualele de service existente, pe telefon sau tableta

 

 

@Error: Frumoasa dihania, sa o stapanesti cu placere !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a zis GBV, + arunca un ochi la fereastra de ulei la fiecare 2-300km, cu motorul cald inca. Mai ales daca o arzi pe autostrada. Daca ai nevoie sa completezi, un cornet facut dintr-o hartie de pliant de la o benzinarie e cea mai buna palnie ;) Tot cu cornetul poti sa ungi si lantul daca nu folosesti sprayuri.

In rest n-ar trebui sa ai surprize grave la 4tx, dar o verificare de lant si anvelope inainte de plecare nu strica niciodata. Lant = verificarea dintelui vizibil din spatele pinionului + intindere masurata in mai multe puncte + verificare zale intzepenite. Daca ai pasager si bagaj, ia si asta in calcul cand reglezi intinderea. Daca n-ai cauciucuri relativ noi, poti sa verifici concret cum se comporta (chiar daca arata inca bine, e posibil ca aderenta sa nu tina pasul cu aspectul) - iesi dupa o ploaie si bagi niste frane. Daca apare morcovul, te gandesti daca ai chef de asa ceva cand esti obosit / cu mobra incarcata / pe diverse tipuri de asfalt :D

 

Daca ai un consum ceva mai mare decat ala normal, verifica/schimba filtrul de aer, si daca nu se rezolva verifica si carburatorul. S-ar putea sa iesi mult mai bine la portofel in final. Daca ajungi la carburator, sau ai sesizat pina acum ca reactioneaza ciudat la acceleratie, mai ales la viteze de autostrada, uita-te si la membrane.

 

Ca scule/accesorii utile la 4tx ar fi :

- un antrenor cu clichet, adaptor 3/4-1/2 si tubulare de 22, 10 si 14. 14 = etrierul spate, 22 = roata spate (daca ai nevoie sa aliniezi roata), 10=suruburile care tin aripa spate (daca ai nevoie sa umbli la baterie, caz in care e foarta comoda o trusa de imbusuri LUNGI si cu varful rotunjit). Tubulare pentru ca altfel iti ies peri albi pina rezolvi cu cheile din trusa.

- un patent mic in loc de gluma aia proasta cu care vine TDM-ul

- un capat de furtunas de acvariu pentru montat bujiile

- un cablu de ambreiaj (cositorit acasa la capatul dinspre maneta + opritor cu surub la celalalt capat). Sau un kit, in cel mai rau caz.

- sigurante/becuri de rezerva. Un multimetru mic din ala de 20 lei nu strica.

- o carpa si un spray mic de WD40, cu care poti sa te si cureti cat de cat pe maini pe langa ce stie el sa faca

- doua chingi elastice (pe care le faci ghem, le bagi in plasticele alea laterale din dreptul seii impreuna cu WD-ul si uiti de ele). In caz ca te trezesti ca ai nevoie de o ancorare suplimentara, sau ai ceva neprevazut de transportat.

- PDF-urile cu manualele de service existente, pe telefon sau tableta

 

 

@Error: Frumoasa dihania, sa o stapanesti cu placere !

Nu-i problema ca nu are carburator !!!! :hug:

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era vorba de un 850, deci are.

 

www.factorypro.com/Prod_Pages/prody85,TDM,99-02.html

Da ! asa e ! tot cu ochii pe ala de 900 am ramas ! :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut baieti. Am si eu 2 intrebari la voi:

1. Recomandati TDM-ul ca prima motocicleta? Sunt incepator cu A (cu B am 23 de ani vechime)...am 1.83m inaltime..nu sunt cascador :D Mentionez ca 90% din drumuri le voi face in Bucuresti.

2. Ce parere aveti de asta? http://sermoto.ro/index.php?route=product/product&path=130_66&product_id=1166

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok si pentru incepator.

Pentru inaltimea ta va fi foarte buna.

Legat de mobra de la sermoto,ar fi bine sa bati un drum pana acolo ca sa o inspectezi.

Astia mai trag tzepe din cand in cand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns. Nu am cum sa ajung pana la ei, insa avansul e de 100 Euro. Restul banilor cand soseste motocicleta. Oricum drumul dus-intors m-ar costa mai mult, asa ca ma gandeam sa o inspectez cand ajunge in Bucuresti. In cel mai rau caz pierd 100 Euro, bani pe care i-as fi dat pe drum.

Inca o intrebare: intr-adevar nu are indicator de benzina? Daca nu are...se poate monta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspuns. Nu am cum sa ajung pana la ei, insa avansul e de 100 Euro. Restul banilor cand soseste motocicleta. Oricum drumul dus-intors m-ar costa mai mult, asa ca ma gandeam sa o inspectez cand ajunge in Bucuresti. In cel mai rau caz pierd 100 Euro, bani pe care i-as fi dat pe drum.

Inca o intrebare: intr-adevar nu are indicator de benzina? Daca nu are...se poate monta?

Posteaza pentru cei din zona lor(aici pe forum) si sigur vei gasi pe cineva care se va duce ca sa o vada

Nu are indicator,dar are sonda si e posibil sa pui unul universal.Mai complicat cu calibratul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Robert Radulescu: mai neinspirat de atat nu puteai fi.Are Patrick (ottoman) o bijuterie mecanica de TDM 4TX la vanzare, mai ieftina si categoric mult mai bine intretinuta (si cu un pic mai multi km, e drept) decat asta pe care o vrei tu si tu alegi ser-moto.....Drept e ca gusturile nu se discuta.

Daca puneai locatia ta la profil, poate stiam ce sa iti recomandam :) Toate cele bune si nu te supara ca ti-am atras atentia.Am citit prea tarziu acest topic.

Editat de radum
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o intrebare: intr-adevar nu are indicator de benzina? Daca nu are...se poate monta?

 

Dacă este din 1999, are indicator de benzină și nu are indicator de temperatură de apă (cum au cele până la 1999).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Am gasit pe cineva care s-a dus sa o vada si nu a fost un feedback bun, asa ca am renuntat la acea motoclicleta. Am luat in schimb un TDM din 2001 cu aprox 48k km...voi reveni cu poze :)

Oricum va multumesc de sfaturi.

Inca un feedback "pozitiv" pentru baietii de la sermoto.Exact cum ma asteptam :crack: .

Bine ca ai gasit ceva bun.

S-o stapanesti sanatos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Robert, fii fara grija si eu tot incepator am fost cand mi-am luat TDM 3vd. inca imi e dor de el chiar daca am acum in garaj TDM-ul 900.

 

folosit cu cap e o motocicleta usor de utilizat zilnic in Bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...