Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

pai aia ziceam ca nu e tocmai la pascut... e asfaltul la 3 metri da' pozele sint inselatoare :P

 

oricum pentru cine are fantezii enduro cu tdm ii recomand sa urce o bordura nu prea inalta ca sa ii treaca iluziile... sau sa urce pe o capra ca sa faca diferenta.

 

eu ma gandesc cu frica la prima urcare pe tdm. :angryfire:

 

eh daca ai cracii lungi poti sa faci un forestier lejer. clar nu offroad ca e prea grea si nu are suspensii suficient de lugi ca sa absoarba socurile 14cm de suspensie e insuficient pt offroadeala :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu renunt la ST, as vrea sa pun motorul de TDM pe ea...

Am doar 100.000km la bord, deci mai merge lejer inca pe-atit, dar daca se iveste ocazia as pune un motor de 850...nenorocirea unuia e sansa altuia (se cheama donare de organe :angryfire: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari TDM-isti,

 

De miercuri seara m-am alaturat si eu voua, cu un 4tx din 2000, cumparat special pentru un tur al tarii in august. La inceput am considerat-o o moto placuta, de care auzisem numai lucruri bune. Dar cum poti sa vezi animalul la treaba decat la o binecuvantata tura? Asa ca am plecat ca baietii din Pitesti la Ciolpani, asa cum se merge, mahmuri dupa concertul Judas de vineri, Pitesti-Campulang-Brasov Paraul Rece-Ploiesti-Ciolpani cum ii sta bine calatorului. Duminica intoarcere pe acelaasi itinerar, putin largit cu ocolire Brasov-Transfagarasan- C Ag- Pitesti.

 

Daca la inceput o consideram draguta, acum sunt indragostit. O consider cea mai potrivita moto pentru Romania. De ce:

- are putere care iti permite sa iesi tare din viraje si sa ajungi rapid la viteze apropiate de 200 kmh;

- viteza de croaziera poate sta lejer la 160-170, arhisuficient pt mizeria de drumuri de la noi;

- am ajuns fara sa imi dau seama la 210, tinandu-ma dupa un prieten cu fireblade-ul. Se tinea ft bine pe sosea, nicio problema de voblaj sau alte nebunii, garda nu a mai avut timp sa ne opreasca, ne-a facut semn resemnata sa o lasam mai moale :( ;

- duminica, dupa mai mult de 500 km in sa, inclusiv portiunea Balea-Barajul Vidraru, care e infecta din cauza gropilor si a nisipului de pe asfalt(acolo as fi preferat un exc 525 SM, singura portiune cand am reusit sa ma gandesc la o alta motocicleta) eram odihnit total, simtind mai mult berile de la ciolpani decat km consumati;

- consumul m-a lasat paf: 4,5 la suta duminica(am fost 6 motoare, inclusiv o tipa cu un R6, am mers domol). Sambata, cand eram 3 si am alergat ca disperatii am scos sub 6 la suta, ceea ce e mai mult decat bine;

- sta pe viraje extraordinar. Am telescopul stanga putin stramb, mi-a fost un pic teama sa ma las la extrem, dar am descoperit cu stupoare ca am folosit toata banda laterala a cauciucului(mai putin vreo juma de cm). Nu simti cand se inclina, nu-si arata kg.

 

Ca o concluzie, iubesc TDM, m-a fascinat atat pe mine, cat si pe toti bikerii cu care eram. Permiteti-mi sa ma felicit pentru alegere:)!

 

Apropo, am auzit ca sunt ceva probleme cu pneul fata, acesta fiind ceva mai greu de gasit din cauza ca e pe 18. Va rog sa-mi indicati un model potrivit(strada, nu intermediar) si unde il pot gasi.

 

Va multumesc si va salut cu farul,

Respect,

Aky

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari TDM-isti,

 

De miercuri seara m-am alaturat si eu voua, cu un 4tx din 2000, cumparat special pentru un tur al tarii in august. La inceput am considerat-o o moto placuta, de care auzisem numai lucruri bune. Dar cum poti sa vezi animalul la treaba decat la o binecuvantata tura? Asa ca am plecat ca baietii din Pitesti la Ciolpani, asa cum se merge, mahmuri dupa concertul Judas de vineri, Pitesti-Campulang-Brasov Paraul Rece-Ploiesti-Ciolpani cum ii sta bine calatorului. Duminica intoarcere pe acelaasi itinerar, putin largit cu ocolire Brasov-Transfagarasan- C Ag- Pitesti.

 

Daca la inceput o consideram draguta, acum sunt indragostit. O consider cea mai potrivita moto pentru Romania. De ce:

- are putere care iti permite sa iesi tare din viraje si sa ajungi rapid la viteze apropiate de 200 kmh;

- viteza de croaziera poate sta lejer la 160-170, arhisuficient pt mizeria de drumuri de la noi;

- am ajuns fara sa imi dau seama la 210, tinandu-ma dupa un prieten cu fireblade-ul. Se tinea ft bine pe sosea, nicio problema de voblaj sau alte nebunii, garda nu a mai avut timp sa ne opreasca, ne-a facut semn resemnata sa o lasam mai moale :( ;

- duminica, dupa mai mult de 500 km in sa, inclusiv portiunea Balea-Barajul Vidraru, care e infecta din cauza gropilor si a nisipului de pe asfalt(acolo as fi preferat un exc 525 SM, singura portiune cand am reusit sa ma gandesc la o alta motocicleta) eram odihnit total, simtind mai mult berile de la ciolpani decat km consumati;

- consumul m-a lasat paf: 4,5 la suta duminica(am fost 6 motoare, inclusiv o tipa cu un R6, am mers domol). Sambata, cand eram 3 si am alergat ca disperatii am scos sub 6 la suta, ceea ce e mai mult decat bine;

- sta pe viraje extraordinar. Am telescopul stanga putin stramb, mi-a fost un pic teama sa ma las la extrem, dar am descoperit cu stupoare ca am folosit toata banda laterala a cauciucului(mai putin vreo juma de cm). Nu simti cand se inclina, nu-si arata kg.

 

Ca o concluzie, iubesc TDM, m-a fascinat atat pe mine, cat si pe toti bikerii cu care eram. Permiteti-mi sa ma felicit pentru alegere:)!

 

Apropo, am auzit ca sunt ceva probleme cu pneul fata, acesta fiind ceva mai greu de gasit din cauza ca e pe 18. Va rog sa-mi indicati un model potrivit(strada, nu intermediar) si unde il pot gasi.

 

Va multumesc si va salut cu farul,

Respect,

Aky

 

S-o stapanesti sanatos! Cred ca te-am vazut pe la Ciolpani. Aveai semnalizatorul din dreapta fata spart?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos! Cred ca te-am vazut pe la Ciolpani. Aveai semnalizatorul din dreapta fata spart?

 

Mersi de urare. Da eu eram, semnalul dreapta e spart, e si putin zgariata, nimic serios, doar detalii care au scazut pretul de achizitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari TDM-isti,

 

De miercuri seara m-am alaturat si eu voua, cu un 4tx din 2000, cumparat special pentru un tur al tarii in august. La inceput am considerat-o o moto placuta, de care auzisem numai lucruri bune. Dar cum poti sa vezi animalul la treaba decat la o binecuvantata tura? Asa ca am plecat ca baietii din Pitesti la Ciolpani, asa cum se merge, mahmuri dupa concertul Judas de vineri, Pitesti-Campulang-Brasov Paraul Rece-Ploiesti-Ciolpani cum ii sta bine calatorului. Duminica intoarcere pe acelaasi itinerar, putin largit cu ocolire Brasov-Transfagarasan- C Ag- Pitesti.

 

Daca la inceput o consideram draguta, acum sunt indragostit. O consider cea mai potrivita moto pentru Romania. De ce:

- are putere care iti permite sa iesi tare din viraje si sa ajungi rapid la viteze apropiate de 200 kmh;

- viteza de croaziera poate sta lejer la 160-170, arhisuficient pt mizeria de drumuri de la noi;

- am ajuns fara sa imi dau seama la 210, tinandu-ma dupa un prieten cu fireblade-ul. Se tinea ft bine pe sosea, nicio problema de voblaj sau alte nebunii, garda nu a mai avut timp sa ne opreasca, ne-a facut semn resemnata sa o lasam mai moale :( ;

- duminica, dupa mai mult de 500 km in sa, inclusiv portiunea Balea-Barajul Vidraru, care e infecta din cauza gropilor si a nisipului de pe asfalt(acolo as fi preferat un exc 525 SM, singura portiune cand am reusit sa ma gandesc la o alta motocicleta) eram odihnit total, simtind mai mult berile de la ciolpani decat km consumati;

- consumul m-a lasat paf: 4,5 la suta duminica(am fost 6 motoare, inclusiv o tipa cu un R6, am mers domol). Sambata, cand eram 3 si am alergat ca disperatii am scos sub 6 la suta, ceea ce e mai mult decat bine;

- sta pe viraje extraordinar. Am telescopul stanga putin stramb, mi-a fost un pic teama sa ma las la extrem, dar am descoperit cu stupoare ca am folosit toata banda laterala a cauciucului(mai putin vreo juma de cm). Nu simti cand se inclina, nu-si arata kg.

 

Ca o concluzie, iubesc TDM, m-a fascinat atat pe mine, cat si pe toti bikerii cu care eram. Permiteti-mi sa ma felicit pentru alegere:)!

 

Apropo, am auzit ca sunt ceva probleme cu pneul fata, acesta fiind ceva mai greu de gasit din cauza ca e pe 18. Va rog sa-mi indicati un model potrivit(strada, nu intermediar) si unde il pot gasi.

 

Va multumesc si va salut cu farul,

Respect,

Aky

 

 

Acum 3 saptamani am luat pneuri de la un depozit din Bucuresti(zona Giulesti-Crangasi).Tipul,Victor e super OK(0723322877),am vorbit la telefon,avea pneurile pe stoc si a doua zi m-am dus la Bucuresti unde ne-am intalnit si am incheiat tranzactia.Avea si un topic pe forum dar nu mai stau sa-l caut....era pe la Vanzari/Piese de schimb.

Eu mi-am luat Pilot Road 2 de la Michelin si m-au costat 1010 Ron(10 milioane lei vechi)perechea,nou-noute(110/80-18 si 150/70-17).Incredibil cum sta pe sosea cu gumele astea TDM-ul!!!E drept ca am avut inainte niste pneuri foarte uzate si imi glisa roata fata la o inclinare mai puternica.

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari TDM-isti,

 

De miercuri seara m-am alaturat si eu voua, cu un 4tx din 2000, cumparat special pentru un tur al tarii in august. La inceput am considerat-o o moto placuta, de care auzisem numai lucruri bune. Dar cum poti sa vezi animalul la treaba decat la o binecuvantata tura? Asa ca am plecat ca baietii din Pitesti la Ciolpani, asa cum se merge, mahmuri dupa concertul Judas de vineri, Pitesti-Campulang-Brasov Paraul Rece-Ploiesti-Ciolpani cum ii sta bine calatorului. Duminica intoarcere pe acelaasi itinerar, putin largit cu ocolire Brasov-Transfagarasan- C Ag- Pitesti.

 

 

Va multumesc si va salut cu farul,

Respect,

Aky

 

 

S-a stapanesti sanatos.

 

Am fost si eu la ciolpani dar cu scuteru dar am fost vineri pe seara singurul TDM care l-am vazut era unu verde. dar era un 3vd :D

 

Later edit

 

Azi am facut si eu buf. eram pe scuter. am cazut la viteza mica intram pe o straduta la 90 grade vizibilitate 0 din cauza unu SUV parcat pe colt. cand am intrat pe straduta ( de mult era cu ses unic , acum ca am montat stalpi de lumina noi au scos indicatoru) m-am rezit din fata cu unu cu Peugeot 206 grabit. eu frana rpd sa nu ma urc pe caota lui el franat violent si urcat pe trotuar.

 

Am facut poc usor, scuterul a pierdut un pic de ulei pe un furtun pe unde mai scuipa cand este forjat. si mici zgarieturi pe carene.

 

cat am stat pe spate ca sa ma dumiresc ce s-a intamplat, tipu cu peugeot-ul ma intreba daca sunt oki, fara sa coboare i-am strigat un dispari de aici si a disparut rpd :kali:

 

eram nervos pe mine ca am cazut ca prostu. m-am grabit sa franez cu fata si cauciucurile erau ude.

 

in afara de orgoliu zgariat si armura nu am alte probleme. am stiu sa cad :hug:

 

ce ma sperie este faptul ca daca eram cu TDM-ul? si la fel blocam fata dadeam cu frumuste de moto pe jos si cine stie ce pagube ii faceam :(

 

tre sa ai mare grija si ieri era sa scapa TDM-ul cand il bagam in garaj am franat prea tare cu fata si sa opriti imediat si era cat pece sa vina peste mine. noroc ca am garaju mic de latime si m-am sprijinit in perete :D

 

pe zi ce trece gandu ca o sa urc curand pe TDm ma sperie. oare m-am aruncat orbeste la aceasta moto?sai fie prea mult pt experienta mea doar cu scuterele?

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe zi ce trece gandu ca o sa urc curand pe TDm ma sperie. oare m-am aruncat orbeste la aceasta moto?sai fie prea mult pt experienta mea doar cu scuterele?

 

Din cate am vazut eu TDM-eul este o motoreta blanda care iti iarta multe greseli, asta daca nu bagi mana in gaz pana la cot. Nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji pe tema asta. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care esti din bucuresti si m-ai putea ajuta sa duc si eu motorul pana la rar ca momentan nu am permisu si imi expira numerele roshii ??

 

sa il duc diminetza si sa ma recupereze seara. nu este necesar sa stea cu mine acolo pana trec prin ITP, rar si ce mai trebuie

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zau ... iti expira numerele cu 1 zi si iti trebe trailer pentru asta ? :baldy:

hai nu mai fi asa drastic si gandeste putin romaneste.

 

Frate, io cunosc doi ratoni cu bulan extrem care au fost opriti din diverse motive de polis cand mergeau cu numere expirate si bine nu le-a fost. :blink:

Nu s-au pricopsit cu dosar penal pana la urma, da pietoni tot au fost cate juma de an fiecare. Mai bine investesti in transport daca nu s-o gasi nimeni sa duca mobra. Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu zau ... iti expira numerele cu 1 zi si iti trebe trailer pentru asta ? :baldy:

hai nu mai fi asa drastic si gandeste putin romaneste.

 

 

condus fara permis si cu numere expirate were I will end up?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca am rezolvat-o.

 

maine fac programarea si a vb tata cu un baiat din bloc care sa da pe 2 roti de mult timp si a zis ca mi-o duce el acolo chiar si cu numere expirate :baldy:

 

 

care are chef sa se bage la un montat de crashbar in week-end? :blink:

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca am rezolvat-o.

 

maine fac programarea si a vb tata cu un baiat din bloc care sa da pe 2 roti de mult timp si a zis ca mi-o duce el acolo chiar si cu numere expirate :blink:

 

 

care are chef sa se bage la un montat de crashbar in week-end? :blink:

 

Poate o puneti de un penal amandoi:tu pentru incredintare si baiatul saritor din bloc pentru conducerea unui vehicul neinmatriculat :baldy: ...poate bea si o bere inainte,asa,pentru curaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fortat de imprejurari,ma bate gandul sa-mi vand "hepatita".Un exemplar excelent dintr-un model special: 850 3VD '95

 

http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...995-121306.html

ti-as fi luat-o eu daca nu era galbena. dar asa...nu ma bag. sigur a fost de taxi... :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-as fi luat-o eu daca nu era galbena. dar asa...nu ma bag. sigur a fost de taxi... :lol:

 

Ha,ha...asta chiar e buna... :kiss: desi la noi in BV taxiurile sunt albe!

 

@Cavaleru:

 

Nu sunt chiar hotarat s-o dau,e un animal asa de credincios...dar incet-incet strang taraba ca vreau sa plec spre tarile calde si n-are loc in avion.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha,ha...asta chiar e buna... :kiss: desi la noi in BV taxiurile sunt albe!

 

@Cavaleru:

 

Nu sunt chiar hotarat s-o dau,e un animal asa de credincios...dar incet-incet strang taraba ca vreau sa plec spre tarile calde si n-are loc in avion.

 

 

pai si dc sa nu pleci calare pe ea?

 

arata bine rau in poze.

 

km aia sunt pe bune?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ai carte la ea sa iti zica ce ulei e?

 

 

10w40 sau 15w40 poate ciar w50

 

 

OFFROAD? cu TDM-ul? eu zic un metzeler Tourance ar merge. ceva cramponat nu stiu daca o sa gasesti pe 18 inch

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...