Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ohooo Rocker, deci tot te-ai facut cu o mobra buna. :yikes: Bafta si sper sa putem merge impreuna pe undeva anu acesta.

 

Inca nu reusesc sa ma obisnuiesc cu gandul ca am un TDM. Dar sper ca odata cu incalzirea vremii si 2-3 ture o sa imi placa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohooo Rocker, deci tot te-ai facut cu o mobra buna. :yikes: Bafta si sper sa putem merge impreuna pe undeva anu acesta.

 

Inca nu reusesc sa ma obisnuiesc cu gandul ca am un TDM. Dar sper ca odata cu incalzirea vremii si 2-3 ture o sa imi placa.

 

nu are cum sa nu iti placa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai sunt deja reglabile. Ce anume regleaza in plus la ele?

http://www.wpsuspension.com/products/Street.php

 

In afara de reglajele normale au o calitate a constructiei superioara celor originale, actiunea in sine a amortizorului este optimizata (valvele hidraulice interioare, arc din metal superior ca flexibilitate si duritate), garantie pe viata, etc. Orice piesa after-market promite sa fie superioara fata de cea de la OEM (original equipment manufacturer), iar TDM-ului nu i-ar strica ceva suspensie imbunatatita. Desi feedback-ul e bun, totusi ca si confort lasa de dorit in opinia mea (cel putin in comparatie cu combinatia Marzocchi/Sachs de pe Pegaso Garda, care pe asfalt se comporta excelent chit ca erau gandite spre on/off).

 

Parerea mea :D

 

S-auzim de bine :scratch:

Editat de Gothmog
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de la voi ?? care? :scratch:

din romania, in opozitie cu italia. cine a urmarit toate reply-urile ar fi trebuit sa inteleaga

 

OEM (original equipment manufacturer),

niciodata n-am stiut de la ce vine oem, desi din context m-am prins de mult ce inseama

 

Salutare domnu Narcis, mersi mult pentru urare

cred ca prima data ajung eu in sibiu caci trebuie sa-mi ridic permisul de acolo incepand cu data de 1 feb. alte treburi nu ma lasa sa ajung acolo decat dupa 15 feb. deci mai vorbim, poate esti liber sa mai povestim cate ceva. numai ca o sa vin intr-o zi lucratoare. abia astept sa-ti vad motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor, am revenit cu poze, dupa cum am promis:

 

post-25487-1232650680_thumb.jpg post-25487-1232650619_thumb.jpg

post-25487-1232650791_thumb.jpg post-25487-1232650828_thumb.jpg

post-25487-1232650883_thumb.jpg post-25487-1232650928_thumb.jpg

post-25487-1232650971_thumb.jpg post-25487-1232651063_thumb.jpg

 

Astazi am reusit sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei. Narcis, am sa te astept cu placere, sa vii in Sibiu

Mai vorbim, numai bine :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce mor ca e frumos afara si eu mi-am campat deja gagica in scara blocului :scratch:

 

man sfatul meu ar fi sa pui si o husa pe ea. ca asa tinem noi scuterul la firma si e plin de jeg, praf si apa de la femeia de serviciu si de la taranii care fumeaza pe holuri si scrumeaza pe el fara nici o remuscare.

 

unde gasesc un cablu de km? si cam la ce bani?

 

@rocker: arata bine mobra. cateva imbunatatiri fata de standard :D

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor, am revenit cu poze, dupa cum am promis:

Astazi am reusit sa-i schimb uleiul si filtrul de ulei. Narcis, am sa te astept cu placere, sa vii in Sibiu

Mai vorbim, numai bine :scratch:

s-o porti sanatos. e diferenta mare tare fata de cb cred. aproape ai dublat cilindreea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ohooo Rocker, deci tot te-ai facut cu o mobra buna. :scratch: Bafta si sper sa putem merge impreuna pe undeva anu acesta.

 

Inca nu reusesc sa ma obisnuiesc cu gandul ca am un TDM. Dar sper ca odata cu incalzirea vremii si 2-3 ture o sa imi placa.

bai nene ,matale doar 1600 de coco vrei pe motoreta aia?: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-o porti sanatos. e diferenta mare tare fata de cb cred. aproape ai dublat cilindreea

Mersi frumos, domnule Narcis, este o diferenta semnificativa intre CB si TDM, de la 450 la 850 cmc

Dar nu e nici o problema, o sa ne obisnuim unul cu celalalt :scratch:

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manualul Haynes zice asa:

 

 

Charging system:

----------------------

Current leakage limit 1 mA (max)

Regulated voltage output (no load) 14.3 to 15.3V @ 5000 rpm

Alternator nominal output TDM and XTZ models 14V, 25A @ 5000 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut LUME!

ÂŞtie cineva cât este puterea nominală al alternatorului(generatorului) la 3vd?Vreau să-schimb becurile de 35/35w,dar nici nu vreau să cad pe partea cealaltă a calului...)))

 

 

la mine nu e in stare sa mi le duca pe ale 2 originale :scratch: si merg doar cu unu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

14V*25A=350W.

Sper sa nu zic timpenii :P

Corect, puterea maxima (undeva pe la 5-6 mii de rotatii) a alternatorului este de 350 W, calculata la o tensiune de 14 volti si un curent de 25 amperi, cum a spus si fuchsia, din manual, mai sus.

Avand in vedere ca si bateria e destul de mare (12V-12A), cu o putere de 144W, concluzia ar fii ca doua becuri 55/60W, trebuie sa functioneze la parametri mormali, chiar daca se folosesc simultan luminile de semnalizare, de pozitie si cele din bord.

Numai bine :scratch:

 

la mine nu e in stare sa mi le duca pe ale 2 originale :D si merg doar cu unu.

Salut Cavalerule si eu am tot cele doua becuri rotunde de 35/35w, dar nu am nici o problema cu functionarea lor, merg excelent amandoua simultan. Bateria mea e noua si nu-mi fac griji ca nu le va suporta si pe viitor.

Referitor la ale tale, nu-mi dau seama exact ce poate avea. Probabil ori bateria sa fie de vina (sa fie exagerat de scazuta, ceea ce nu cred), ori alternatoru si releul de incarcare sa faca figuri, sa cu incarce bateria cum trebuie.

 

Cu respect

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect, puterea maxima (undeva pe la 5-6 mii de rotatii) a alternatorului este de 350 W, calculata la o tensiune de 14 volti si un curent de 25 amperi, cum a spus si fuchsia, din manual, mai sus.

Avand in vedere ca si bateria e destul de mare (12V-12A), cu o putere de 144W, concluzia ar fii ca doua becuri 55/60W, trebuie sa functioneze la parametri mormali, chiar daca se folosesc simultan luminile de semnalizare, de pozitie si cele din bord.

Numai bine :scratch:

 

 

Salut Cavalerule si eu am tot cele doua becuri rotunde de 35/35w, dar nu am nici o problema cu functionarea lor, merg excelent amandoua simultan. Bateria mea e noua si nu-mi fac griji ca nu le va suporta si pe viitor.

Referitor la ale tale, nu-mi dau seama exact ce poate avea. Probabil ori bateria sa fie de vina (sa fie exagerat de scazuta, ceea ce nu cred), ori alternatoru si releul de incarcare sa faca figuri, sa cu incarce bateria cum trebuie.

 

Cu respect

 

 

bateria e noua, am incercatsi cu alt releu si imi da aceleasi valori la incarcare. o sa pin celalalt releu si o sa merg asa sa vedem ce si cum,

 

avei idee ce alt releu de incarcare ar merge pe TDM??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine merg ambele faruri si la faza scurta si la faza lunga. Am 2 becuri de 55W. Inante erau cele rotunde de 35. Dar le-a schimbat prietenul meu. Acum am becuri H4 55W. Ceva probleme daca le las asa?

 

bai nene ,matale doar 1600 de coco vrei pe motoreta aia?: :scratch:

 

 

Da Jenifer doar 1600 de coco. Am scos-o la plimbare sambata si duminica.....si cred ca ai creste pretul usor usor. Incepe sa imi placa mobreta. Daca nu o vand pana in martie atunci anu acesta raman cu ea.

 

Poate cineva sa imi faca o fotografie cu farurile unui TDM 3VD din 92? sau oricare care arata la fel.

Fotografia sa fie de foarte aproape. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine merg ambele faruri si la faza scurta si la faza lunga. Am 2 becuri de 55W. Inante erau cele rotunde de 35. Dar le-a schimbat prietenul meu. Acum am becuri H4 55W. Ceva probleme daca le las asa?

 

 

 

 

Da Jenifer doar 1600 de coco. Am scos-o la plimbare sambata si duminica.....si cred ca ai creste pretul usor usor. Incepe sa imi placa mobreta. Daca nu o vand pana in martie atunci anu acesta raman cu ea.

 

Poate cineva sa imi faca o fotografie cu farurile unui TDM 3VD din 92? sau oricare care arata la fel.

Fotografia sa fie de foarte aproape. Multumesc

Salutare Fotok, becurile acelea doua de 55/60W, poti sa le folosesti in continuare, linistit, caci bateria si alternatoru o sa faca fata cu brio si pe viitor, zic eu.

Referitor la mobra, sper sa te atasezi si sa te obisnuiesti din ce in ce mai mult cu ea, sperand ca vei reusii sa o pastrezi si pe viitor.

O poza cu farurile TDM-ului meu, fabricat in '94: post-25487-1232914946_thumb.jpg

 

Numai bine :scratch:

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...