Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Din cate stiu carburile de 99 si dupa au jiglerele incorporate in corpul carbului, deci daca se largesc schimbi carbul cu totul sau suporti consumul. Teoretic ideea era ca au facut materialul mai rezistent, sa nu se duca in timp, practic era unul pe carpe-tdm care zicea ca avea modelul nou si i s-au dus. Daca vrei sa iei unul SH studiaza problema consumului.

 

Si acum ceva offtopic - gasesc printr-un market o macheta de MZ 1000S. Intrigat ca avea 2 cilindri, caut pe google si gasesc asta:

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...Z%201000SFX.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=HvQBrM_i8bU

http://www.skbikes.de/mainframe.html

http://www.skbikes.de/preis_info.html

 

Bai oameni buni, mi-a stat inima in loc cind am vazut-o. Si varianta touring e foarte misto, dar asta naked e dementiala si motorul are un sunet criminal. Motor twin, 115CP, vad ca merge pusa roata spitzata de 19" pe fatza si scut sub motor, mi se pare o mobra extrem de interesanta.

Voua cum vi se pare ? nu e TDM dar e tot twin, si banuiesc ca aveti o simpatie pentru tipul asta de motor :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

daca s-ar calari un buel cu un mt-01 si un ducati monster, ASTA ar iesi :crack:

 

 

mersi de detalii cu jiglerele, stiam ca am citit undeva, da it must have slipped my mind.

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca un LE .

 

se gasesc de cumparat separat jiglerele, dupa cod (cautate pentru ala din `99 si `00 ca au codurile la fel) inseamna ca totusi or fi amovibile ?

 

3G2-1423A-80 JET MAIN (#147.5)

1HX-1423A-68 JET MAIN (#87.5)

4KM-14142-17 JET PILOT(#17.5)

 

astea is nu ? sau mai e ceva ...

 

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa-ti zic mai multe, alea de 147.5 sint intr-adevar alea de la MKIIa, modelul nou.

 

Uite niste pagini care poate te ajuta:

 

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=CARB

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=7395 -- "But i do know, that the needles (those that wear out the emulsion tubes) are easily replaceable on the MKII carbs, but pressed in on the MKIIa. They can be replaced, but supposedly not without special knowledge and/or tools"

 

vezi si tu ce si cum, daca a reusit cineva sa monteze alea prin forte proprii -- sau poate doar acele nu merg schimbate

 

Bafta !

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat e un set de jiglere pt 3vd ca nu am reusit sa obtin un pret de la astia care vand piese.

 

si exista un kit care sa ajute la un consum cat mai redus?? chair daca scade acceleratia si repriza motorului

 

Si acum ceva offtopic - gasesc printr-un market o macheta de MZ 1000S. Intrigat ca avea 2 cilindri, caut pe google si gasesc asta:

 

http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%2...Z%201000SFX.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=HvQBrM_i8bU

http://www.skbikes.de/mainframe.html

http://www.skbikes.de/preis_info.html

 

Bai oameni buni, mi-a stat inima in loc cind am vazut-o. Si varianta touring e foarte misto, dar asta naked e dementiala si motorul are un sunet criminal. Motor twin, 115CP, vad ca merge pusa roata spitzata de 19" pe fatza si scut sub motor, mi se pare o mobra extrem de interesanta.

Voua cum vi se pare ? nu e TDM dar e tot twin, si banuiesc ca aveti o simpatie pentru tipul asta de motor :crack:

 

 

bah da arata superb suna extraordinar. dar cred ca daca pui pe TDM niste tobe mai de sor vor suna la fel, poate chiar mai bine.

 

tot nu as renunta la TDM pt asta.

 

de er-6n cum vi se pare, mie imi place , tot paralel twin, cred ca d-asta imi place plus ca are cadru foarte misto :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu sa-ti zic mai multe, alea de 147.5 sint intr-adevar alea de la MKIIa, modelul nou.

 

Uite niste pagini care poate te ajuta:

 

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=CARB

http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=7395 -- "But i do know, that the needles (those that wear out the emulsion tubes) are easily replaceable on the MKII carbs, but pressed in on the MKIIa. They can be replaced, but supposedly not without special knowledge and/or tools"

 

vezi si tu ce si cum, daca a reusit cineva sa monteze alea prin forte proprii -- sau poate doar acele nu merg schimbate

 

Bafta !

 

hai ca am deslusit. o combinatie de neatentie/nestiinta si i missed the point la toata treaba asta. dupa o vreme de stat pe forume aci shacolo, am prins.

 

nu este nici in microfiche ca piesa cu cod NEEDLE JET, si la `99/`00 in manualul de service la tabela de specificatii la NEEDLE JET e trecut P-O.

iar la 96 de ex. in manual este Y3.

 

oare ce o fi "P-O". nu pot sa imi dau seama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ishmael: Da' tu de fapt ce vrei sa faci ? daca vrei sa schimbi intreg carbul cu unul de '99 cred ca sint compatibile, cu mentiunea ca e ceva montat prin presare p-acolo :crack: si sa fii atent sa nu fie uzate orificiile deja. Daca vrei sa schimbi doar jiglerele mergi pe unele FactoryPro, cica sint cele mai bune, parca le gasisem la wemoto intr-o vreme -- au kituri pentru '97.

 

@tryharder: TDM GT e o gluma proasta, dupa mine. S-au chinuit si baietii sa scoata un ban asa de criza. Setul de genti+suporti+cric central vine cam 150*3 cutiile + 200 suportii laterali si topcase + 100 cricul, cumparate noi de la firme solide, givi, hepco, etc. Deci 750 pina aici, ce cumpar de restul de 750 ? carena aia inferioara si oglinzile care inlocuiesc oglinzile stock care n-au absolut nici o problema ?

 

Parerea mea e ca aia de la Yamaha au fost marlani ca n-au pus macar un cric central din fabrica, da-o dracului, e motoreta de touring, la ture lungi ar trebui sa ungi lantul de 2 ori pe zi... nu mai vorbesc de accidente gen pene de cauciuc sau de faptul ca tre sa verifici uleiul de 2 ori pe zi si tre sa tii mobra verticala pentru asta. Probabil i-ar fi costat vreo 30 de euro pe ei un cric central cu tot cu montat daca il faceau "in casa", in schimb tre sa dau 100 pe el cumparat din alta parte.

 

@cavaleru: mi se pare atractiv la MZ ca are 115 cai si ca suporta diverse variatiuni mai spre enduro... acu depinde foarte mult ce greutate o avea si cit de fiabila e mobra. Imi place foarte mult si ideea ca e modificabila si ca aspect, adica teoretic ai putea sa te plimbi cu o carenata sau cu un naked foarte agresiv dupa cum ai chef, cu o singura motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 membrane cu tot cu limba/clopot/ce drac o fi pentru al meu 96 ma costa cat un carb sh cu 20.000 km pe ebay ... (pentru care am deja membrane ( :crack: :crack: - in case shit happens) singurul inconvenient e posibila nepotrivire si pardalincele de duze de shpritz :10: acuma astept raspuns de la factorypro cu lamurirea trimisa de mine, ca initial au zis ca merg schimbate. a

cuma diferenta intre NU SE POT SCHIMBA, si is bagate prin presare (deci la GIMMOTO o sa se poata schimba ca doara nu fac miscarea la bricostore :P ) e mare.

 

 

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau cric central de TDM. care vinde asa ceva?? :crack:

 

acum intrebare de mecanica.

 

Am bujiile negre si imi consuma mult mobra. care e problema? cum pot afla daca trebe schimbata membrana la carburi si cat e o membrana??

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

consumu crescut e semn vestitul needle-jet de care tot vorbesc eu si fuchsia (:crack: mersi de sfaturi ) se ovalizeaza.

 

 

cat costa si cum se schimba???

 

o poza ca sa inteleg desprre ce vb se paote??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@cristi-mic: foarte misto docurile, thx ! :crack:

 

@cavaleru: in pdf-ul pus de cristi, ala cu tdm850 e o poza cu carburile. Acolo se vad bine acele de dozare (needle jets), sint cele prinse pe pistonasele din carburi. Acele alea sint conice ca sa regleze debitul de benzina in functie de cit tragi de acceleratie, si intra in niste tuburi metalice (emulsion tubes - se vad si alea in poza). In timp se ovalizeaza tuburile alea metalice, din cauza frecarii cu acele banuiesc, si o sa ai un amestec foarte bogat cu consum pe masura --> tre sa iei un kit nou de ace & tuburi, de preferinta dintr-un material mai tzapan decat ala de fabrica. Baietii de pe carpe ziceau ca alea FactoryPro sint cele mai cele, alea DynoJet sau cum se cheama cele de le gasesti la Louis sint mai naspa.

La TDM-urile pe carburatie e o problema comuna asta cu uzura in timp, mai ales la alea pina in '99.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost somat de Cavaleru sa-i raspund la intrebari :crack:, ca tot am motor de TDM 850 (3VD):

- 28958 (cod Kedo) este tubul emulsor de la modelul 4TX, deci se poate schimba fara probleme (n-am facut operatiunea, dar nu cred sa fie asa complicat, si costa doar 12,50E bucata)

- 41454 (cod Kedo) este membrana de carburator, identica la toate modelele, costa 22,50E (cea mai ieftina)

- orice alt jiclor se gaseste la Kedo, dar ele nu se uzeaza, asa ca nu e cazul sa fie schimbate. Nici la acele de dozaj nu am observat uzura, doar la tuburile emulsoare

- carburatoarele de 3VD si 4TX nu sint identice, difera diametrul prinderii pe filtrul de aer si sistemul TPS. Prinderea pe admisie e identica (flansele alea de cauciuc se gasesc si ele la Kedo).

 

Pentru alte detalii si tutoriale (tinind cont ca sint identice intre motoarele de 750 si cele de 850) vizitati www.tenereclub.ro, sectiunea Super Tenere sau Download.

post-442-1235244009_thumb.jpgpost-442-1235244038_thumb.jpg

post-442-1235244058_thumb.jpgpost-442-1235244081_thumb.jpg

post-442-1235244098_thumb.jpgpost-442-1235244115_thumb.jpg

post-442-1235244129_thumb.jpg

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este extraordinar de detaliat si suportat de poze totul, dar nu se potrivesc chestiile. am cumparat membrana de 4tx uitandu-ma la part catalogue de 1999 si nu merge pe 1996/1997. in carbu meu ii assembly cum e in microfishele de 1992.

deja suspectez ca am pus pe motor carb de 3vd. TOT nu se leaga ceva.

 

bun bun se gaseste emulsor pentru 4tx pe kedo da daca in manualul de service de 99 nu este cod de piesa pentru asta ?

astept raspuns de la factorypro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS O sa fac si eu un tutorial cu foto cu schimbarea tuburilor emulsoare imediat ce imi vine comanda de la Kedo.

 

PPS Daca intereseaza pe cineva un sistem de afisare al treptei de viteza, stiu cum se face partea mecanica, dar trebuie un electronist sa faca sistemul electronic.

 

PPS Ishmael, cred ca e bine sa comanzi de la Kedo in functie de informatiile de la ei de pe site. Altfel risti sa te incurci. Nu degeaba Kedo e recunoscut ca specialist Yamaha. Daca ai TPS pe carburatoare, atunci e modelul 4TX, clar.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost somat de Cavaleru sa-i raspund la intrebari :crack:, ca tot am motor de TDM 850 (3VD):

- 28958 (cod Kedo) este tubul emulsor de la modelul 4TX, deci se poate schimba fara probleme (n-am facut operatiunea, dar nu cred sa fie asa complicat, si costa doar 12,50E bucata)

- 41454 (cod Kedo) este membrana de carburator, identica la toate modelele, costa 22,50E (cea mai ieftina)

- orice alt jiclor se gaseste la Kedo, dar ele nu se uzeaza, asa ca nu e cazul sa fie schimbate. Nici la acele de dozaj nu am observat uzura, doar la tuburile emulsoare

- carburatoarele de 3VD si 4TX nu sint identice, difera diametrul prinderii pe filtrul de aer si sistemul TPS. Prinderea pe admisie e identica (flansele alea de cauciuc se gasesc si ele la Kedo).

 

Pentru alte detalii si tutoriale (tinind cont ca sint identice intre motoarele de 750 si cele de 850) vizitati www.tenereclub.ro, sectiunea Super Tenere sau Download.

 

 

cristi mic multumesc pt tot.

 

membrana e cea portocalie banuiesc, poti sa imi indici cu o sagata care este tubul emulsor??

 

ca in cazul in care ma apuc sa demontez carburile sa stiu unde sa ma uit. si cum imi da seama ca este uzat excesiv?

 

codul de tub de la 4tx merge pt 3vd???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS O sa fac si eu un tutorial cu foto cu schimbarea tuburilor emulsoare imediat ce imi vine comanda de la Kedo.

 

PPS Daca intereseaza pe cineva un sistem de afisare al treptei de viteza, stiu cum se face partea mecanica, dar trebuie un electronist sa faca sistemul electronic.

 

PPS Ishmael, cred ca e bine sa comanzi de la Kedo in functie de informatiile de la ei de pe site. Altfel risti sa te incurci. Nu degeaba Kedo e recunoscut ca specialist Yamaha. Daca ai TPS pe carburatoare, atunci e modelul 4TX, clar.

 

 

abia astept tutorialul, cand crezi ca il vei face cristi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am dat comanda prin ROMI3, dar la Kedo costa transportul si pina nu stringe mai multe comenzi nu vreau sa platesc 10E degeaba.

Membrana nu se vede in poze. Tubul emulsor e ala din ultima poza (din bronz) care iese din sertarul ala de plastic gri.

post-442-1235247569_thumb.jpgpost-442-1235247587_thumb.jpgpost-442-1235247606_thumb.jpg

post-442-1235247633_thumb.jpgpost-442-1235247653_thumb.jpg Asta e membrana.

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Caut si eu pastile pt supape pt TDM 4TX din '96. In afara de stealer(dealer), unde pot gasi asa ceva? Pe Kedo nu ma descurc sa le gasesc........"ich sprahe nicht deutsch so gut" :crack: .

 

Astept raspunsurile voastre.

 

Mersi :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni am gasit ceea ce cautam.....dar nu in romania mai exact aici:

 

http://www.oemmotorparts.com

 

Au piese originale pt Tdm si nu numai, si preturile nu mi se par exagerate pentru piese originale.

M-am gandit sa spun si celorlati unde putem gasi piese noi..... nu fac reclama gratuita.

 

Bafta

Editat de bamsee_tgv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...