Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

deci in principiu e ok pentru mine ... de fapt nici nu vreau hard enduro , maxim ce imi trebuie mie sa se comporte cat de cat normal la drumuri neasfaltate si drumurile proaste cum avem noi destule si in caz in care chiar trebuie sa merg pe autostrada atunci macar sa merite si sa pot tine 130 km/h fara sa ma ia vantu' sau sa vibreze prea tare.

 

Vineri ma duc la Deva sa vad daca un exemplar din 98 ' (este postat pe bikeshop cu 2000 eu eventual daca cineva cunoaste motoreta si are o parere atunci " let me hear " :laugh: )

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

deci in principiu e ok pentru mine ... de fapt nici nu vreau hard enduro , maxim ce imi trebuie mie sa se comporte cat de cat normal la drumuri neasfaltate si drumurile proaste cum avem noi destule si in caz in care chiar trebuie sa merg pe autostrada atunci macar sa merite si sa pot tine 130 km/h fara sa ma ia vantu' sau sa vibreze prea tare.

 

Vineri ma duc la Deva sa vad daca un exemplar din 98 ' (este postat pe bikeshop cu 2000 eu eventual daca cineva cunoaste motoreta si are o parere atunci " let me hear " :lol: )

 

numai bine

Salutare. In legatura cu consumul uleiului, al meu nu consuma nici o picatura. E un model 3vd din '94 si il am de 7 luni, am facut cu el pana in prezent 11 mii de km si se comporta super ok, atat pe asfalt cat si pe macadam (unde am destui km pe forestier si macadam, cu el, bineinteles l-am si pregatit putin si pentru asa ceva).

Tocmai zilele acestea m-am intors dintr-o calatorie de 3200 km, cu el din Croatia si nu am ce sa-i reprosez. S-a comportat exemplar pe intreg traseul, mai ales pe soselele si autostrazile din Croatia, unde mergeam cu o viteza constanta de croaziera de 150 km/h, fara sa am probleme cu vantul frontal. E un motor touring pe care il recomand oricui. Bafta in achizitia lui :laugh:

 

ps: asa arata TDM-ul incarcat de drum, in Croatia:

 

post-25487-1250713276_thumb.jpg post-25487-1250713305_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am nevoie azi de o oglinda dreapta pt TDM 900 cu imprumut/inchiriat pana marti, sau daca va e in plus o si cumpar. Nu prea stau pe net: 0749.372.650

Editat de ravenshield
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi place despre tine rocker-e... ai gatit-o bine.

arata criminal !!!

Multzam fain pentru aprecieri :laugh:

Nu e chiar asa greu sa o echipezi, totul e sa vrei. Eu am ales sa pot merge cu ea si pe asfalt si pe macadam si forestier, fara mari probleme. La noi in tara drumurile sunt cum sunt (adevarate macadame), plus ca imi place sa mai fac si incursiuni in mijlocul naturii, pe vai, pe chei si drumuri montane neasfaltate. E misto sa le poti face si sa te bucuri de toate acestea cu o singura motocicleta.

 

Numai bine tuturor si sa ne vedem cu bine la o noua intrunire a tdm-istilor, sau cine stie poate intr-o calatorie moto :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MERSI PT. RASPUNSURI ..

MAINE DIMIENEATA O SA FIU LA DEVA SI SPER CA TOTUL VA FI OK SI VIN CU TDM U ACASA

 

ARE CINEVA SIDE CASE DE VANZARE ( EVENTUAL CU SUPORT)

 

AHH SI INCA CEVA ...CE PARERE AVETI DE MOTO-DETAIL URILE DE PE LOUIS.DE ?? CHIAR IS IEFTINE ACUM LA PROMOTIE ..... MERITA SAU MAI BINE UN GIVI SECOND H

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maxim ce imi trebuie mie sa se comporte cat de cat normal la drumuri neasfaltate si drumurile proaste cum avem noi destule si in caz in care chiar trebuie sa merg pe autostrada atunci macar sa merite si sa pot tine 130 km/h fara sa ma ia vantu' sau sa vibreze prea tare.

Cu vibratiile nu-ti face probleme, motoarele de TDM sunt campioane la capitolul asta, avand in vedere ca vorbim de un biciclindru. Iar in rest e un allrounder aproape perfect, cu plusurile si minusurile lui, desigur.

 

Salut. Am nevoie azi de o oglinda dreapta pt TDM 900

Sal. Ti-am dat un PM, asta daca totusi intri pe net...

 

Numai bine tuturor si sa ne vedem cu bine la o noua intrunire a tdm-istilor, sau cine stie poate intr-o calatorie moto :laugh:

Aline, da' ce-i cu freza aia? :lol:

 

AHH SI INCA CEVA ...CE PARERE AVETI DE MOTO-DETAIL URILE DE PE LOUIS.DE ?? CHIAR IS IEFTINE ACUM LA PROMOTIE ..... MERITA SAU MAI BINE UN GIVI SECOND H

Ca utilitate si raport pret/calitate sigur merita. Vezi ca tot Moto Detail are si Rocker mai sus, daca sunt acelasi model. Iar daca sunt, din cate stiu sunt produse de Kappa, care la randul ei tine de Givi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MERSI PT. RASPUNSURI ..

MAINE DIMIENEATA O SA FIU LA DEVA SI SPER CA TOTUL VA FI OK SI VIN CU TDM U ACASA

 

ARE CINEVA SIDE CASE DE VANZARE ( EVENTUAL CU SUPORT)

 

AHH SI INCA CEVA ...CE PARERE AVETI DE MOTO-DETAIL URILE DE PE LOUIS.DE ?? CHIAR IS IEFTINE ACUM LA PROMOTIE ..... MERITA SAU MAI BINE UN GIVI SECOND H

 

 

imi place ca te gandesti la side case-uri deja :laugh:

 

stai sa iei motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MERSI PT. RASPUNSURI ..

MAINE DIMIENEATA O SA FIU LA DEVA SI SPER CA TOTUL VA FI OK SI VIN CU TDM U ACASA

 

ARE CINEVA SIDE CASE DE VANZARE ( EVENTUAL CU SUPORT)

 

AHH SI INCA CEVA ...CE PARERE AVETI DE MOTO-DETAIL URILE DE PE LOUIS.DE ?? CHIAR IS IEFTINE ACUM LA PROMOTIE ..... MERITA SAU MAI BINE UN GIVI SECOND H

Salutare si scuze ca intru iarasi incaltat pe topicul vostru dar voi incerca sa fiu ontopic.

Eu am luat acum un an si jumatate side-case-uri de la moto-detail ( care au venit de fapt cu abtibilturi Kappa) pentru mobra mea, si m-au costat atunci undeva la 700 de ron ambele.Pot sa spun ca la banii astia sunt foarte ok.Evident, nu sunt ca cele de la Givi, care se inchid frumos, la fix si perfect.Trebuie sa ai putina grija ca de fiecare data cand le inchizi sa verifici daca intr-adevar s-au inchis, materialul folosit nu este chiar cel mai estetic, dar isi fac treaba cu brio pentru banii astia.

Am facut cu ele poate peste 10.000 de km si ma declar multumit.Mentionez ca am avut suport pentru ele Givi 5 STARS si s-au potrivit perfect.

 

Toate bune si spor la cumparaturi.

 

PS: intr-adevar....cam "liniste" pe aici de cand a plecat Cavaleru :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florine, intradevar freza mi-am tras-o acum doua saptamani, cand am plecat in concediu. Mi-am zis ca e nevoie de o schimbare, de aceea m-am tuns periuta, dupa 8 ani de plete. :(

In legatura cu sidecase-urile, asa este am Moto Detail. Sunt foarte bune comparativ cu pretul, intradevar materialul este un pic cam moale, de aceea nu se inchid chiar perfect, dar ma bucura ca sunt mai flexibile si rezista mult mai bine la impacturi (nu sunt casante). Le recomand cu incredere, mai ales celor care nu au destui bani pentru unele de aluminiu, care costa in jur de 400 euro perechea.

 

Numai bine :laugh:

Mesaj completat

Rockere!!.. De imi vezi suportii de sidecaseuri... te faci nu perie.. ci chel... :lol:))

Ma bucur ca a-i reusit da fabrici un suport misto, mai ales ca esti un meserias in domeniul prelucrarii metalului. Sa ai parte de el si sa echipezi tdm-ul de drum, caci asa ii sade bine. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am de vanzare doua cutii de aluminiu facute special pt TDM. Pozele nu sunt cele mai bune (facute cu telefonul in intuneric) pretul lor este de 400 RON perechea.

 

ps: sunt impermeabile :laugh:

post-35521-1250847785_thumb.jpg

post-35521-1250847814_thumb.jpg

post-35521-1250847845_thumb.jpg

post-35521-1250847876_thumb.jpg

post-35521-1250847895_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut fratilor TDM-isti ! Salut si tie Fotok ! M-am intors din concediu si acum sunt hotarat sa-mi schimb motoru , asa ca daca e cineva interesat o dau cu 1700, carenele superioare fata proaspat vopsite ca erau julite ,de-aia nu sunt inca prinse dupa cum vedeti in poze, cu parere de rau o dau pt ca imi place dar am gasit una care ma intereseaza si o vreau pe aia acum ( de, jucarie noua :laugh: ).

 

Va salut pe toti !

post-37709-1250882401_thumb.jpg

post-37709-1250882494_thumb.jpg

post-37709-1250882527_thumb.jpg

post-37709-1250882569_thumb.jpg

post-37709-1250882612_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai noroc lume.

 

Vad ca mi-ati simtit lipsa.

 

Am o gramada sa va povestesc.

 

Fusei in concediu la greci in Thassos. A fost minunat drumul la dus iar cel de intors a fost criminal.

Am mai fost plecat impreuna cu Florin din ploiesti care are un Vstrom de 650 din '08

Pentru ca aveam o problema cu balbaitul motorului cand e cald am umblat in carburi punand acele in pozitia de mijloc. Mare greseala. Nu am facut nici un rahat. Doar am scos un consum oribil in medie peste 6,5% :makeout:

 

La greci am inchiriat un scuter ca sa evit sa omor bateria TDM-ului. Scuteru respectiv cred ca necesita o segmentare dupa ce am facut cu el 300km numai blana, inclusiv pe drumuri neasfaltate.

 

In una din zile ne-am decis sa urcam la cetatea Kastro, pe harta drumul parea ok, dar la fata locului am zis ca o sa culeg bucati din tdm la intoarcere. Am suspensiile foarte tari si drumul acela era numai pietre si gropane. Si plin de praf. 20 km dus-intors de chin si pt mine si pt pasager. Vstromul la coborare si inmuiat suspensia pe spate si a rulat cu 40km/h pe unde eu ma taraiam in coborare cu treapta 1-2 in frana de motor ( cel mai mult in trapta 1). Pe coborare mi-a desfacut cablul de la kilometraj in mers, a necesitat o spalare cu WD40, noroc ca il aveam la mine.

 

La 2 zile dupa asta a urmat plecarea si inceputul dezastrului. Pe ferry pana sa acosteze m-am urcat pe mobra si am tras-o mai aproape de coborare dar o tineam intre picioare nemai punand-o pe cric. Mare greseala. Impact violent cu digul moto se inclina si poc jos. Se repede prietena lui Florin si un turist sa ma puna pe roti. Ma gandeam hai sa fie asta ultima problema.

Evident nu a fost asa. Si urmeaza altele.

Aproape de granita cu greci dupa o alimentare, dau la automat si nimik, bateria kaput ... Impingem motoru ca sa il pornim, o ia din prima si totul pare ok. Alta benzinarie, dar de data asta la bulgari. Mersesem fara consumatori in speranta ca bateria se va incarca. Nu a fost asa. Ma impinge Florin din nou, nu reusesc sa o pornesc dar a pun din nou pe dunga. Un semnal cedeaza se indoaie un pic si se spartge gemuletul. Ii trag o banda izolier si ii dam bataie. De aici eu am imprins motoru si Florin la pornit :wink:

La 50km de Sofia se intampla dezastru, cum semnalizam, motorul o lua razna si dadea sa moara. Am mai mers 2-3 km si a murit de tot fara nici o sansa de resuscitare, desi am impins de el la vale vreo 500m, nu a mai luat-o din loc. Am tras in OMV-ul de la fata locului si dai si demonteaza mobra si cauta solutii. Am banuit ca a cedat releul desi se stie la TDM asta e o problema rara. Am vrut sa iau o baterie de masina , pusa in topcase si cu cabluri de pornire legata la bornele de la bateria TDM-ului astfel incat sa am curent sa ajung in tara. Bateria era destul de mul cam 100 euro.. Ma duc peste drum la un magazin de masini dar care avea si niste motoare si scutere in vitrina in speranta ca gasesc o baterie de moto mai ieftina. Din 7 oameni care stateau la masa nici unu nu stia engelza, unu singur germana. Ma duc dupa prietena lui Florin, Georgiana, care stia un pic de germana. Reusim sa ne intelegem, cat de cat, ne urcam in masina domului si mai urca inca un domn cu noi sa vada si ei care e problema.

Al doilea domn, Italianu (ca stia un pic italiana) ma intreaba cand vede motoru in romana: Nu incarca? Nu vine raspunsul meu. Ne descurcam in 4 limbi sa le explicam problema (germana, italiana, romana si limbajul universal al semnelor :D ). Imi scoate beteria si releul si imi zice ca se intoarce in 10-20 min. Am stat si am asteptat o ora. Aflam ca au vizitat 5 magazine pana au gasit baterie si releu. Punem bateria si releul. Vine italianu cu un aparat de masura si costatam cu stupoare ca tot nu incarca. Atunci aud niste cuvinte care ma lovesc ca un traznet: Generatoren Kaput! .. Am ramas mut, mai aveam un pic si plangeam de nervi, dar nu reunt la lupta. Pun releu meu la loc, montam definitiv bateria si ma apuc sa caut firele de la alternator. Si le gasesc. Si tot odata mare surpriza. Mufa de legatura dintre alternator si instalatie. Era topita toata ..... Italianu se apuca sa desfaca firele, Florin vine cu niste perechi de papuci, punem tot cap la cap, masuram si ne bucuram. 13.84 fara consumatori. E bineeeeeee. Am ramane sa discutam de pret. Italianu zice 140 leva bateria si atat. ii dau 70 euro pt baterie si 30 de leva pt ajutor si plecam fericiti si in graba mare sper romania.

 

Pe drum am mai pus motoru o data pe dunga, am spart semnaul si pe partea celalata, acum toate 4 senalele sunt prinse cu banda izolir (cele de pe spate , pentru siguranta ).

 

Poze si povestea completa o sa o punem pe topicul dedicat iesirilor.

 

Florine daca citesti asta mersi ca nu m-ai lasat la greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare prieteni am si eu o problema cu mobra mea cind sunt in viteza a-3-a si trag de gaz se simte ca intrerupe parca ar scapa lantu, am fost la mecanic si zice ca lantu si pinionu de atac sunt ok. poate sa fie problema din cutie? numai in a-3-a scapa. daca ma intind usor cu ea nu scapa numai cind trag tare de acceleratie. stie cineva daca umblu la cutie trebuie sa desfac tot motoru???????? :makeout: :wink: :D . este un tdm din 92.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, da' mult ai mai dat cu ea de pamant. Macar v-ati simtit bine, una peste alta?

 

 

a fost superb, mi-au placut in special plajele mici. :makeout:

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a fost superb, mi-au placut in special plajele mici. :makeout:

 

Si tocmai ce ziceam ca daca apari tu se "animeaza" treaba pe aici, dar nu credeam ca ai dat de belele cu TeDeMista.

Am primit SMS-ul tau, si da, releul il mai am.Dar din ce spui tu eu inteleg ca nu releul iti este problema.

Oricum daca ai nevoie de el, da un semn si rezolvam.

 

Toate bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca e undeva la alternator problema, e treaba de electrician. daca stiti unu bun ziceti-mi si mie.

 

mor de ciuda ca nu inteleg deloc electrica ca o faceam singur.

 

@burlacu. da se poate sa il iau sa am de rezerva 1 buc. just in case :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere ma bucur ca a-i rezolvat problema dupa ce am vorbit la tel. E bine ca a-ti ajuns acasa teferi.

Cu mobra cazuta nu e problema, caci semnalele se pot schimba si nu costa o avere.

 

Ma bucur ca sunteti acasa sanatosi si ca v-ati simtit foarte bine in Thasos.

Asteptam intreaga poveste si poze, pe topicul dedicat imaginilor din calatorii, unde va posta si Maia intreaga noastra calatorie pe tarmul Adriaticii, in Croatia.

 

Numai bine :makeout:

Mesaj completat

se pare ca e undeva la alternator problema, e treaba de electrician. daca stiti unu bun ziceti-mi si mie.

 

mor de ciuda ca nu inteleg deloc electrica ca o faceam singur.

 

@burlacu. da se poate sa il iau sa am de rezerva 1 buc. just in case :wink:

Cavalere, probabil firele care vin de la altrnator sunt intrerupte undeva si nu fac intotdeauna contact sau e bobinajul alternatorului, in interior, intrerupt. De aceea, cand iti incarca bateria, cand nu.

Imi pare rau ca nu sunt mai aproape de tine :D , caci ne-am fi bagat noi nasul si tot o scoteam la capat cu instalatia electrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema s-a rezolvat cat sa ajung acasa.

 

azi dimineata nu a mai vrut sa porneasca, bateria fiind moarta.

 

se pare ca e de la alternator, care in momentul in care se incalzeste nu mai da curent. altfel nu imi explic fenomenul.

 

cine imi poate explica (ca la prosti) care e circuitul curentului in TDM ca sa imi fac o idee clara despre ce si cum.

 

 

Mesaj completat

rockere sunt in concediu o saptamana :makeout:

 

Vin calare pe TDM si cu cortu in spate. ai o bucata de pajiste libera? :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rockere sunt in concediu o saptamana :makeout:

 

Vin calare pe TDM si cu cortu in spate. ai o bucata de pajiste libera? :wink:

Da domne, te astept pe la mine, daca poti veni, cu cea mai mare placere. Poti veni pe weekendu viitor daca vrei, caci sunt si eu acasa, in rest dimineata sunt la servici.

Te astept, tu hotarasti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...