Krimh Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 Da... Am un amic care se tot fâțîia cu capra pe la mine si m-a enervat de am dat pt A. Ne plimbam impreuna cu 500cc, pana cand el a trecut la Strom. Cred ca acolo fuse strike 1 la treaba cu touring / allrounder. Mai incoace, l-am imbarligat pe un amic sa dea pt A. Pe urma am fost cu el sa-si ia un 850. Nu ca m-as fi priceput, doar ii era sila sa mearga singur, ca oricum, a adus-o in duba. Pe urma, la niste beri, a inceput sa laude Tdm-u', apoi a fost o situatie de a trebuit sa lase motorul la mine vreo 2 zile si ma uitam io asa... cam cum arata ER5 fata de vaca lui. Alalaltu' se dadea cu Stromu', stii? Ma, incet, incet se contura ceva... Apoi am dat Kawa, cam din inertie asa, ca n-am avut anunt de vanzare la ea. Cum ma uitam io ba dupa Cbf600S, ba dupe Vfr800, hop! a aparut si Tdm-ul asta la vanzare; ca restul anunturilor le visam si noapte, le stiam ca pe Catelus cu parul cret. Ei, de aici parca a fost totul pe fast forward. Am vorbit cu omu' care il dadea, a zis ca mai lasa din pret (ca stii cum era vorba, nu mai stiu in ce topic, riderul se bucura de 2 ori: cand ia capra si cand o vinde )) ), dupa ce am facut un sfert din drumul inspre el a inceput sa ploua si s-a oprit cand am ajuns cu noua achizitie acasa; am primit la 2 zile dupa aia actele prin posta (ca am fost dupa ea intr-o sambata), apoi i-am luat bujii, filtre de aer si ulei, full sintetic; si acum astept sa se faca iulie, ca atunci am programarea la militie, ca s-o trec pe VN. Aia e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 full sintetic; Yamalube pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 F bine domnule, sa ai parte de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iunie 23, 2017 Share Postat Iunie 23, 2017 Mersi George si pt urare si pt ajutor. @GBV: Bel Ray Exc. Dupa buget coane Fanica. Acuma, ce sa zic... cu ceva pagini in urma Ottoman zicea ca full sintetic e moft la TDM. Altcineva zicea ca de la full patineaza ambreiajul. Nu stiu. Oricum, astept sa imi vina oringurile de la capacul filtrului de ulei ca sa trec la treaba. I-am schimbat azi fitrul de aer desi cred ca mergea suflat celalalt. Am vrut sa schimb si bujiile, dar nu se potriveste cheia de-o am eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Mersi George si pt urare si pt ajutor. @GBV: Bel Ray Exc. Dupa buget coane Fanica. Acuma, ce sa zic... cu ceva pagini in urma Ottoman zicea ca full sintetic e moft la TDM. Altcineva zicea ca de la full patineaza ambreiajul. Nu stiu. Oricum, astept sa imi vina oringurile de la capacul filtrului de ulei ca sa trec la treaba. I-am schimbat azi fitrul de aer desi cred ca mergea suflat celalalt. Am vrut sa schimb si bujiile, dar nu se potriveste cheia de-o am eu. E ok si ala doar ca ar fi bine sa nu mergi cat zice manualul:10000km.Schimba-l in jur de 7-8000 km » Post actualizat in 24 Jun 2017 17:29 Legat de patinat,alea sunt doar mituri. A mea a facut in jur de 24000km timp in care a vazut destul de des mers pe oras si chiar viteze de 200+ mers constant pe autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iulie 2, 2017 Share Postat Iulie 2, 2017 Ok. Eu m-am obisnuit sa schimb ulei+filtru in fiecare primavara si nici nu cred sa fac 8k pe sezon. Sau... nu faceam cu ailalta. Chestie: am fost in service pt o revizie generala, sincronizare si schimb de diverse, ocazie cu care am observat ca daca nu esti cornut si stii sa reglezi lantul (plus ca mi-a zis omul ca mai bine ar fi sa achizitionez un kit lant cat de curand), merge mobra foarte bine (ma refer la "bâțîitul" de care spuneam mai sus); oricum, am primit si raspuns de la yamaha-motor.eu legat de TPS, a fost rezolvata problema la greci in 2005. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 2, 2017 Share Postat Iulie 2, 2017 Lantul are zale blocate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Sincer, n-am luat za cu za ca sa ma uit in amanunt. Mecanicul mi-a zis de cand am ajuns ca lantul "nu mai e la prima tinerete", inainte sa termin dezechiparea. Tind sa-l cred, il reglasem cu cca 2 sapt inainte sa merg la el si facea din nou burta fara sa fi adunat multi km. Plus ca dupa ce mi-a reglat omul lantul am scapat de fobia ca mi-am luat teapa cu mobra, ca de aia s-a uitat omul sa-i faca si sincronizare, ca i-am cerut, dar n-a fost cazul ca erau valorile ok. Am mai patit-o asa, cu lantul si la mobra ailalta, doar ca acolo stiam care e treaba. La asta, eu fiind ingaduitor cu ne/sinceritatea altora, l-am crezut pe ala de la care am luat mobra cand a zis ca a schimbat lantul. Bine, omul poate nici n-a mintit, doar ca n-a zis cand l-a schimbat. Intre timp am dat niste mufe cu spray si vad ca mi-a ramas ceasul in urma. Stiti cum se poate regla (pt mine is un mister butoanele alea 2 de reset/select)? Sau sa ma uit dupa preturi la baterii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 (editat) ceasul nu ramane in urma din cauza bateriei. ala consuma infim, daca raportam la cat suge electromotorul la o pornire te-ai obisnuit cu balbaitul TDMului? si la mine are o plaja de turatie pe care nu ii place sa o mentii undeva intre 2500 si 2800rpm sau cand decelerezi si te incerci sa o mentii constanta in pragul asta. Setting the clock • Switch ON the main switch and wait for the end of the auto-test.• Push both SELECT and RESET button for more than two seconds.• The hours display start blinking.• Increment the hour display by pushing the RESET button.• Push the SELECT button to select minute setting.• Increment the minute display by pushing the RESET button.• Push the SELECT button to record changes and start the clock. Editat Iulie 8, 2017 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Ai decuplat firul maro din calculator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Ai decuplat firul maro din calculator? la mine da e facuta modificarea asta la Latomeru i-am recomandat sa o faca dar nu stiu daca a facut sau nu asta. (insista pe sincronizare, aspect de care eu nu eram atat de convins ca e necesar) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Daca nu oscileaza turometrul la relanti si se tureaza normal fara sa dea zmucituri,e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krimh Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Turometrul zic ca nu oscileaza si se tureaza fara smucituri. Se mai balbaia pana i-am mai ridicat un pic acul la relanti, cred ca e pe la 1400. Am insistat cu sincronizarea pe baza de paranoia, deja ma uitam cat costa un injector )) Mersi fain pt sprijin si pt pontul cu reglat ceasul. Cablul nu l-am scos, am inteles ca a fost chemata pt tps. La service mi s-a zis ca balbaiala are legatura cu transmisia si repet, dupa intinderea lantului a fost mult mai ok. Se mai simte foarte putin si sper ca dupa schimbare kit sa dispara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Iti faci prea multe griji:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Turometrul zic ca nu oscileaza si se tureaza fara smucituri. Se mai balbaia pana i-am mai ridicat un pic acul la relanti, cred ca e pe la 1400. Am insistat cu sincronizarea pe baza de paranoia, deja ma uitam cat costa un injector )) Mersi fain pt sprijin si pt pontul cu reglat ceasul. Cablul nu l-am scos, am inteles ca a fost chemata pt tps. La service mi s-a zis ca balbaiala are legatura cu transmisia si repet, dupa intinderea lantului a fost mult mai ok. Se mai simte foarte putin si sper ca dupa schimbare kit sa dispara. cablul ala nu are nici o legatura cu senzorul TPS, fa-ti timp si fa modarea asta ca nu e ceva complicat si sa revii cu feedbackul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Uite aici manevra: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 10, 2017 Share Postat Iulie 10, 2017 Sa il stapanesti sanatos, Lato! Ai trecut in sfarsit la 'clasa mare'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 15, 2017 Share Postat Iulie 15, 2017 cablul ala nu are nici o legatura cu senzorul TPS, fa-ti timp si fa modarea asta ca nu e ceva complicat si sa revii cu feedbackul Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta. Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic. In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun... 5000km and counting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta. Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic. In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun... 5000km and counting TDM_transf.JPG Sa inteleg ca ai renuntat la FJR si esti din nou pe TDM ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 Sa inteleg ca ai renuntat la FJR si esti din nou pe TDM ? Da, FJRul l-am vandut toamna trecuta si din primavara am TDMul din poza. Planul e ca la momentul la care vand TDMul actual sa trec din noul la FJR, dar pe varianta din 2013. O sa vedem cand se va intampla si treaba asta (sper ca nu peste prea mult timp). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 16, 2017 Share Postat Iulie 16, 2017 motocicleta ideala pentru Vlad, un TDM si un FJR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maniakmoto Postat Iulie 17, 2017 Share Postat Iulie 17, 2017 (editat) Salut baieti. Postez si aici, poate e cineva interesat. Mi-a ramas toba de la TDM-ul de 850 si o am la vanzare. Este o toba LeoVince cu omologare pentru modelele 3vd si 4tx si cu tot cu db-killer si teava de legatura. O sa atasez link-ul de pe OLX. Daca este cineva interesat, as prefera sa fiu contactat telefonic, pentru ca nu prea am timp sa stau pe net. Pretul este 175 de euro pe OLX, iar pentru membrii topicului este destul de usor discutabil, doar sa mentionati asta cand ma sunati 0753286474 https://www.olx.ro/oferta/toba-sport-omologata-leovince-sbk-yamaha-tdm-850-3vd-4tx-ID8WHVZ.html Editat Iulie 17, 2017 de maniakmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Iulie 18, 2017 Share Postat Iulie 18, 2017 (editat) motocicleta ideala pentru Vlad, un TDM si un FJR Dada ! m-am intalnit cu el la Dej pentru ceva si era cu FJR de aia lam intrebat. » Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16 De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja. De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri. Poate cineva ma lamureste ! Multumesc ! » Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16 De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja. De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri. Poate cineva ma lamureste ! Multumesc ! Editat Iulie 18, 2017 de matrixx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 26, 2017 Share Postat Iulie 26, 2017 salut. are cineva de vanzare un rezervor de 3vd? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iulie 27, 2017 Share Postat Iulie 27, 2017 motocicleta ideala pentru Vlad, un TDM si un FJR Da, o combinatie intre cele 2 ar fi grozava. Din pacate inca e destul de scump un BMW S1000XR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.