Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Da...

Am un amic care se tot fâțîia cu capra pe la mine si m-a enervat de am dat pt A. Ne plimbam impreuna cu 500cc, pana cand el a trecut la Strom. Cred ca acolo fuse strike 1 la treaba cu touring / allrounder.

Mai incoace, l-am imbarligat pe un amic sa dea pt A. Pe urma am fost cu el sa-si ia un 850. Nu ca m-as fi priceput, doar ii era sila sa mearga singur, ca oricum, a adus-o in duba. Pe urma, la niste beri, a inceput sa laude Tdm-u', apoi a fost o situatie de a trebuit sa lase motorul la mine vreo 2 zile si ma uitam io asa... cam cum arata ER5 fata de vaca lui. Alalaltu' se dadea cu Stromu', stii? Ma, incet, incet se contura ceva... Apoi am dat Kawa, cam din inertie asa, ca n-am avut anunt de vanzare la ea.

Cum ma uitam io ba dupa Cbf600S, ba dupe Vfr800, hop! a aparut si Tdm-ul asta la vanzare; ca restul anunturilor le visam si noapte, le stiam ca pe Catelus cu parul cret. Ei, de aici parca a fost totul pe fast forward. :) Am vorbit cu omu' care il dadea, a zis ca mai lasa din pret (ca stii cum era vorba, nu mai stiu in ce topic, riderul se bucura de 2 ori: cand ia capra si cand o vinde :))) ), dupa ce am facut un sfert din drumul inspre el a inceput sa ploua si s-a oprit cand am ajuns cu noua achizitie acasa; am primit la 2 zile dupa aia actele prin posta (ca am fost dupa ea intr-o sambata), apoi i-am luat bujii, filtre de aer si ulei, full sintetic; si acum astept sa se faca iulie, ca atunci am programarea la militie, ca s-o trec pe VN.

Aia e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mersi George si pt urare si pt ajutor.

 

@GBV: Bel Ray Exc. Dupa buget coane Fanica. :) Acuma, ce sa zic... cu ceva pagini in urma Ottoman zicea ca full sintetic e moft la TDM. Altcineva zicea ca de la full patineaza ambreiajul. Nu stiu. Oricum, astept sa imi vina oringurile de la capacul filtrului de ulei ca sa trec la treaba. I-am schimbat azi fitrul de aer desi cred ca mergea suflat celalalt. Am vrut sa schimb si bujiile, dar nu se potriveste cheia de-o am eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi George si pt urare si pt ajutor.

 

@GBV: Bel Ray Exc. Dupa buget coane Fanica. :) Acuma, ce sa zic... cu ceva pagini in urma Ottoman zicea ca full sintetic e moft la TDM. Altcineva zicea ca de la full patineaza ambreiajul. Nu stiu. Oricum, astept sa imi vina oringurile de la capacul filtrului de ulei ca sa trec la treaba. I-am schimbat azi fitrul de aer desi cred ca mergea suflat celalalt. Am vrut sa schimb si bujiile, dar nu se potriveste cheia de-o am eu.

E ok si ala doar ca ar fi bine sa nu mergi cat zice manualul:10000km.Schimba-l in jur de 7-8000 km

» Post actualizat in 24 Jun 2017 17:29

Legat de patinat,alea sunt doar mituri.

A mea a facut in jur de 24000km timp in care a vazut destul de des mers pe oras si chiar viteze de 200+ mers constant pe autostrada

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. Eu m-am obisnuit sa schimb ulei+filtru in fiecare primavara si nici nu cred sa fac 8k pe sezon. Sau... nu faceam cu ailalta.

Chestie: am fost in service pt o revizie generala, sincronizare si schimb de diverse, ocazie cu care am observat ca daca nu esti cornut si stii sa reglezi lantul (plus ca mi-a zis omul ca mai bine ar fi sa achizitionez un kit lant cat de curand), merge mobra foarte bine (ma refer la "bâțîitul" de care spuneam mai sus); oricum, am primit si raspuns de la yamaha-motor.eu legat de TPS, a fost rezolvata problema la greci in 2005. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer, n-am luat za cu za ca sa ma uit in amanunt. Mecanicul mi-a zis de cand am ajuns ca lantul "nu mai e la prima tinerete", inainte sa termin dezechiparea. Tind sa-l cred, il reglasem cu cca 2 sapt inainte sa merg la el si facea din nou burta fara sa fi adunat multi km. Plus ca dupa ce mi-a reglat omul lantul am scapat de fobia ca mi-am luat teapa cu mobra, ca de aia s-a uitat omul sa-i faca si sincronizare, ca i-am cerut, dar n-a fost cazul ca erau valorile ok.

Am mai patit-o asa, cu lantul si la mobra ailalta, doar ca acolo stiam care e treaba. La asta, eu fiind ingaduitor cu ne/sinceritatea altora, l-am crezut pe ala de la care am luat mobra cand a zis ca a schimbat lantul. Bine, omul poate nici n-a mintit, doar ca n-a zis cand l-a schimbat.

Intre timp am dat niste mufe cu spray si vad ca mi-a ramas ceasul in urma. Stiti cum se poate regla (pt mine is un mister butoanele alea 2 de reset/select)? Sau sa ma uit dupa preturi la baterii? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceasul nu ramane in urma din cauza bateriei. ala consuma infim, daca raportam la cat suge electromotorul la o pornire :)

 

te-ai obisnuit cu balbaitul TDMului? si la mine are o plaja de turatie pe care nu ii place sa o mentii undeva intre 2500 si 2800rpm sau cand decelerezi si te incerci sa o mentii constanta in pragul asta.

 

 

 

Setting the clock

• Switch ON the main switch and wait for the end of the auto-test.
• Push both SELECT and RESET button for more than two seconds.
• The hours display start blinking.
• Increment the hour display by pushing the RESET button.
• Push the SELECT button to select minute setting.
• Increment the minute display by pushing the RESET button.
• Push the SELECT button to record changes and start the clock.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai decuplat firul maro din calculator?

 

la mine da e facuta modificarea asta

 

la Latomeru i-am recomandat sa o faca dar nu stiu daca a facut sau nu asta. (insista pe sincronizare, aspect de care eu nu eram atat de convins ca e necesar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometrul zic ca nu oscileaza si se tureaza fara smucituri. Se mai balbaia pana i-am mai ridicat un pic acul la relanti, cred ca e pe la 1400.

Am insistat cu sincronizarea pe baza de paranoia, deja ma uitam cat costa un injector :)))

Mersi fain pt sprijin si pt pontul cu reglat ceasul.

Cablul nu l-am scos, am inteles ca a fost chemata pt tps. La service mi s-a zis ca balbaiala are legatura cu transmisia si repet, dupa intinderea lantului a fost mult mai ok. Se mai simte foarte putin si sper ca dupa schimbare kit sa dispara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Turometrul zic ca nu oscileaza si se tureaza fara smucituri. Se mai balbaia pana i-am mai ridicat un pic acul la relanti, cred ca e pe la 1400.

Am insistat cu sincronizarea pe baza de paranoia, deja ma uitam cat costa un injector :)))

Mersi fain pt sprijin si pt pontul cu reglat ceasul.

Cablul nu l-am scos, am inteles ca a fost chemata pt tps. La service mi s-a zis ca balbaiala are legatura cu transmisia si repet, dupa intinderea lantului a fost mult mai ok. Se mai simte foarte putin si sper ca dupa schimbare kit sa dispara.

 

cablul ala nu are nici o legatura cu senzorul TPS, fa-ti timp si fa modarea asta ca nu e ceva complicat si sa revii cu feedbackul :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cablul ala nu are nici o legatura cu senzorul TPS, fa-ti timp si fa modarea asta ca nu e ceva complicat si sa revii cu feedbackul :)

 

Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta.

 

Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic.

In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun...

 

5000km and counting

post-17935-0-13995700-1500099524_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut treaba asta la ambele TDMuri si intradevar se simte o diferenta.

 

Insa cu toata decuparea clapetei respective, cu bujii noi si cu injectia proaspat sincronizata, nu o sa poti obtine niciodata de la motorul acesta un mers foarte lin si rotund. Asta e caracteristica lui si cine vine de pe un motor echilibrat poate crede ca are ceva probleme. Eu m-am obisnuit cu treaba asta si nu ma deranjeaza in conditiile in care e un motor foarte econimic.

In rest, imi mentin parerea, un all-rounder foarte bun...

 

5000km and counting

attachicon.gifTDM_transf.JPG

Sa inteleg ca ai renuntat la FJR si esti din nou pe TDM ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ai renuntat la FJR si esti din nou pe TDM ?

 

Da, FJRul l-am vandut toamna trecuta si din primavara am TDMul din poza.

 

Planul e ca la momentul la care vand TDMul actual sa trec din noul la FJR, dar pe varianta din 2013. O sa vedem cand se va intampla si treaba asta (sper ca nu peste prea mult timp).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Postez si aici, poate e cineva interesat. Mi-a ramas toba de la TDM-ul de 850 si o am la vanzare. Este o toba LeoVince cu omologare pentru modelele 3vd si 4tx si cu tot cu db-killer si teava de legatura. O sa atasez link-ul de pe OLX. Daca este cineva interesat, as prefera sa fiu contactat telefonic, pentru ca nu prea am timp sa stau pe net. Pretul este 175 de euro pe OLX, iar pentru membrii topicului este destul de usor discutabil, doar sa mentionati asta cand ma sunati :D

 

0753286474

 

https://www.olx.ro/oferta/toba-sport-omologata-leovince-sbk-yamaha-tdm-850-3vd-4tx-ID8WHVZ.html

Editat de maniakmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motocicleta ideala pentru Vlad, un TDM si un FJR :P

Dada ! m-am intalnit cu el la Dej pentru ceva si era cu FJR de aia lam intrebat.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16

De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .

De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja.

De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri.

 

Poate cineva ma lamureste !

Multumesc !

» Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16

De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .

De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja.

De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri.

 

Poate cineva ma lamureste !

Multumesc !

Editat de matrixx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...