Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Dada ! m-am intalnit cu el la Dej pentru ceva si era cu FJR de aia lam intrebat.

» Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16

De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .

De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja.

De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri.

 

Poate cineva ma lamureste !

Multumesc !

» Post actualizat in 26 Jul 2017 15:16

De cateva ori am neglijat si m-am concetrat sa fie la joja nivelul dupa schimbul de ulei , dar nu am inteles si nu-mi explic de ce nu incape 3.9 litri .

De obicei imi intra doar 3,7 litri si e maxim la joja.

De fiecare data schimb si filtru si dau drumu si la motor si verific din nou , nici cum nu merge 3,9 litri.

 

Poate cineva ma lamureste !

Multumesc !

 

ia vezi sa nu fie terenul in panta cand faci verificarea :) sunt cam 200-300ml diferenta intre minim si maxim. daca verifici corect nu ai dc sa iti faci griji :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia vezi sa nu fie terenul in panta cand faci verificarea :) sunt cam 200-300ml diferenta intre minim si maxim. daca verifici corect nu ai dc sa iti faci griji :)

Nu nu ! pus pe stander ok ! se pare ca mai ramane pe ici pe colo .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu-l pune pe stander, tre sa fie cu rotile pe teren drept si tinut in echilibru

Am incercat si asa, 2 schimburi inainte si tot asa , de data asta am pus standeru .

Am turnat peste nivel si iesea inca un pic negru cu ulei nou adica undeva mai ramasese dar nu stiu unde , chiar daca am dat drumu la motor .

M-am gandit ca poate e mai mult in sticle dar de cand pun ulei la mine nu merge mai mult de 3,6 l .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am 6500 de km facuti cu uleiul anul acesta (Motul 7100, 10w40). Motorul e TDM 900 din 2002. Sa ma gandesc la schimb sau sa-l las pana la 10.000 cum zice manualul? Ce parere aveti? Kilometri facuti sunt majoritatea in regim de touring, putini prin oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, sunt proaspăt viitor posesor de TDM 900 ( maine merg sa o iau de la om din curte). M-ar interesa niste recomandări de crash bar si eventual un parbriz ( al ei e putin plecat, de la o piatra). Nu tin sa fie noi, dar sa fie ok. Alte sfaturi mai aveti pentru mine, având in vedere ca vin de la un Suzuki GS500 ? Mulțumesc si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti argumenta, te rog. Specificatiile din carte asta spun. 10.000 sau un an.

da. asa scrie in carte sa schimbi uleiul la un motor NOU sau in sfarsit cu kilometrii putini si uzuri putine care merge ceas.

in plus Yamaha nu se supara daca in 5 ani de zile strici motorul si-ti iei unu nou...

eu schimb la 5000 de km, pun deja 15w50 ... are o varsta, nu mai e nou.

oricum schimbul la 5000 nu te falimenteaza, schimbatul de segmenti si altele e mai naspha.

nici la caruta nu tin uleuil peste 5-6 000...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. asa scrie in carte sa schimbi uleiul la un motor NOU sau in sfarsit cu kilometrii putini si uzuri putine care merge ceas.

in plus Yamaha nu se supara daca in 5 ani de zile strici motorul si-ti iei unu nou...

eu schimb la 5000 de km, pun deja 15w50 ... are o varsta, nu mai e nou.

oricum schimbul la 5000 nu te falimenteaza, schimbatul de segmenti si altele e mai naspha.

nici la caruta nu tin uleuil peste 5-6 000...

 

TDMul de 900 nu are probleme cu uleiul, are cilindri bucsati cu nicasil, un material ceramic foarte dur, mai dur ca otelul, extrem de greu apare consumul de ulei la el.

 

poti schimba la 10.000km uleiul datorita faptului ca tehnologia uleiurilor avanseaza in fiecare an iar de cand s-a lansat modelul 900 (2002) nu s-a obosit nimeni sa retesteze comportamentul motocicletelor cu uleiurile noi :)

» Post actualizat in 04 Sep 2017 17:02

Salut, sunt proaspăt viitor posesor de TDM 900 ( maine merg sa o iau de la om din curte). M-ar interesa niste recomandări de crash bar si eventual un parbriz ( al ei e putin plecat, de la o piatra). Nu tin sa fie noi, dar sa fie ok. Alte sfaturi mai aveti pentru mine, având in vedere ca vin de la un Suzuki GS500 ? Mulțumesc si asfalt uscat !

 

nu exista crash bar aftermarket (fabricat de firmele consacrate) care sa protejeze mai mult decat blocul motor. parbriz cauti pe OLX sau aici la vanzari poate ai noroc. Sfatul meu, investeste intr-un parbriz touring MRA vario touring

 

uite aici link, merita fiecare banut, crede-ma: https://www.louis.de/artikel/mra-vario-tourenscheibe-klar-mit-abe/60130001?filter_article_number=60130020&list=296404376

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit un crash bar de la heavy duties si pare sa iasă destul de mult in exterior, astfel,in cazul in care o culci, pica pe crash bar si pe capătul ghidonului . Ma înșel oare si doar mi se pare ca ar fi mai iesit in exterior ?http://www.heavyduties.ro/yamaha/

Editat de Alex Ake
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. asa scrie in carte sa schimbi uleiul la un motor NOU sau in sfarsit cu kilometrii putini si uzuri putine care merge ceas.

in plus Yamaha nu se supara daca in 5 ani de zile strici motorul si-ti iei unu nou...

eu schimb la 5000 de km, pun deja 15w50 ... are o varsta, nu mai e nou.

oricum schimbul la 5000 nu te falimenteaza, schimbatul de segmenti si altele e mai naspha.

nici la caruta nu tin uleuil peste 5-6 000...

 

TDMul de 900 nu are probleme cu uleiul, are cilindri bucsati cu nicasil, un material ceramic foarte dur, mai dur ca otelul, extrem de greu apare consumul de ulei la el.

 

poti schimba la 10.000km uleiul datorita faptului ca tehnologia uleiurilor avanseaza in fiecare an iar de cand s-a lansat modelul 900 (2002) nu s-a obosit nimeni sa retesteze comportamentul motocicletelor cu uleiurile noi :)

 

Mersi de ajutor domnilor colegi. M-am hotarat sa fac schimbul la anul, la inceput de sezon. Nu cred ca o sa trec de 10.000 anul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am găsit un crash bar de la heavy duties si pare sa iasă destul de mult in exterior, astfel,in cazul in care o culci, pica pe crash bar si pe capătul ghidonului . Ma înșel oare si doar mi se pare ca ar fi mai iesit in exterior ?http://www.heavyduties.ro/yamaha/

 

de ei am uitat :) e foarte bun. nu stiu care e timpul de livrare, dar e o investitie care merita

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ei am uitat :) e foarte bun. nu stiu care e timpul de livrare, dar e o investitie care merita

 

Eu am vorbit luna trecuta cu ei. Ziceau ceva de genul 2 luni. Poate s-au mai eliberat. Intre timp nu mi-am gasit asa ca probabil o sa apelez la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Având in vedere ca motorul are 54.000 km , ce verificări ar trebui sa ii fac in perioada următoare si pe la câți km? (este fabricație 2007, injecție).

Intinjator distributie,joc supape,verificat filtre,lichide,reglat si curatat clapete aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțumesc pentru sfaturi. Am luat-o, ne-am împrietenit putin, dar mai avem de lucrat la capitolul manevrabilitate la viteze sub 5 km. Adica ma cam "împinge" daca nu o tin din ambreiaj sau frâna, fata de fostul meu gs.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sa o stapanesti sanatos, pana acum din pacate stiu doua persoane care au facut accident cu 900 si crash bar de la heavyduties si ambii au fost foarte fericiti ca l-au avut pe motocicleta, a fost foarte de folos.

 

@Alex: Daca te trage cand stai la semafor vezi ca s-ar putea sa nu ai cablul de la ambreiaj bine reglat, nu decuplezi de tot atunci cand tragi maneta, Sau ulei prea gros in motor (putin probabil) si asta s-ar simti doar cand e inca rece uleiul.

 

Nu te stresa prea tare cu verificarile la 54k, eu am verificat jocul la supape la 80k si nu am facut decat sa schimb bujiile atunci pentru ca nu era nimic altceva de facut. Intinzatorul de lant a fost schimba dupa modelul 2004 si nu mai sunt probleme.

Schimbat filtre si lichide, aia e normal sa faci la orice motor ai lua.

 

@Hondarider care merge pe Yamaha: Eu am incercat de fiecare data alt ulei cand l-am schimbat, din curiozitate. Acum am 100k si inca nu imi fac griji, desi am schimbat uleiul la 10k km. Cel mai mult mi-au placut Yamalube si Motul (care de fapt e acelasi lucru). La modelele semisintetice am schimbat la 8000 ce e drept pentru ca nu imi mai parea ca se comporta la fel de bine cutia de viteze, dar cu uleiul sintetic (7100) nu am avut probleme pana la 10k. Motorul a fost gandit sa functioneze cu ulei semisintetic, eu nu imi fac griji cand pun sintetic sa il tin asa cum zice manualul 10k.

Depinde si cum si pe unde mergi, dar ca idee sa stii ca in Romania uleiul trebuie schimbat de doua ori mai repede din cauza conditiilor, mult praf si diferente mari de temperatura ( f cald si f frig), mers greoi in orase. Eu mergeam destul de mult inafara oraselor, de aia nici nu m-am stresat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos, pana acum din pacate stiu doua persoane care au facut accident cu 900 si crash bar de la heavyduties si ambii au fost foarte fericiti ca l-au avut pe motocicleta, a fost foarte de folos.

 

@Alex: Daca te trage cand stai la semafor vezi ca s-ar putea sa nu ai cablul de la ambreiaj bine reglat, nu decuplezi de tot atunci cand tragi maneta, Sau ulei prea gros in motor (putin probabil) si asta s-ar simti doar cand e inca rece uleiul.

 

Nu te stresa prea tare cu verificarile la 54k, eu am verificat jocul la supape la 80k si nu am facut decat sa schimb bujiile atunci pentru ca nu era nimic altceva de facut. Intinzatorul de lant a fost schimba dupa modelul 2004 si nu mai sunt probleme.

Schimbat filtre si lichide, aia e normal sa faci la orice motor ai lua.

 

@Hondarider care merge pe Yamaha: Eu am incercat de fiecare data alt ulei cand l-am schimbat, din curiozitate. Acum am 100k si inca nu imi fac griji, desi am schimbat uleiul la 10k km. Cel mai mult mi-au placut Yamalube si Motul (care de fapt e acelasi lucru). La modelele semisintetice am schimbat la 8000 ce e drept pentru ca nu imi mai parea ca se comporta la fel de bine cutia de viteze, dar cu uleiul sintetic (7100) nu am avut probleme pana la 10k. Motorul a fost gandit sa functioneze cu ulei semisintetic, eu nu imi fac griji cand pun sintetic sa il tin asa cum zice manualul 10k.

Depinde si cum si pe unde mergi, dar ca idee sa stii ca in Romania uleiul trebuie schimbat de doua ori mai repede din cauza conditiilor, mult praf si diferente mari de temperatura ( f cald si f frig), mers greoi in orase. Eu mergeam destul de mult inafara oraselor, de aia nici nu m-am stresat.

 

Mersi. Si eu tot in afara orasului fac cei mai multi kilometri. Cred ca peste 80%.

 

PS: Stiu, username-ul l-am facut intr-un moment de lipsa de inspiratie. Macar aveam Honda atunci. Rog pe aceasta cale un admin sa ma ajute sa il schimb. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos, pana acum din pacate stiu doua persoane care au facut accident cu 900 si crash bar de la heavyduties si ambii au fost foarte fericiti ca l-au avut pe motocicleta, a fost foarte de folos.

 

@Alex: Daca te trage cand stai la semafor vezi ca s-ar putea sa nu ai cablul de la ambreiaj bine reglat, nu decuplezi de tot atunci cand tragi maneta, Sau ulei prea gros in motor (putin probabil) si asta s-ar simti doar cand e inca rece uleiul.

 

Nu te stresa prea tare cu verificarile la 54k, eu am verificat jocul la supape la 80k si nu am facut decat sa schimb bujiile atunci pentru ca nu era nimic altceva de facut. Intinzatorul de lant a fost schimba dupa modelul 2004 si nu mai sunt probleme.

Schimbat filtre si lichide, aia e normal sa faci la orice motor ai lua.

 

@Hondarider care merge pe Yamaha: Eu am incercat de fiecare data alt ulei cand l-am schimbat, din curiozitate. Acum am 100k si inca nu imi fac griji, desi am schimbat uleiul la 10k km. Cel mai mult mi-au placut Yamalube si Motul (care de fapt e acelasi lucru). La modelele semisintetice am schimbat la 8000 ce e drept pentru ca nu imi mai parea ca se comporta la fel de bine cutia de viteze, dar cu uleiul sintetic (7100) nu am avut probleme pana la 10k. Motorul a fost gandit sa functioneze cu ulei semisintetic, eu nu imi fac griji cand pun sintetic sa il tin asa cum zice manualul 10k.

Depinde si cum si pe unde mergi, dar ca idee sa stii ca in Romania uleiul trebuie schimbat de doua ori mai repede din cauza conditiilor, mult praf si diferente mari de temperatura ( f cald si f frig), mers greoi in orase. Eu mergeam destul de mult inafara oraselor, de aia nici nu m-am stresat.

Nu ma " împinge" cand stau le loc, ci la viteze mici, sub 5km/ ora, dar o tin din ambreiaj si ne înțelegem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...