Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutari grupului TDM....de sambata noaptea sunt proprietarul unui TDM din 98 ....culmea e ca e chiar in toate mintile ei ...m am invartit vreo 2 ore pe langa ea si nimic ...da nimic ...nu curge nu i busita nu bate nu troncane nu fum nimic ...placute noi (discul spate usor necajit dar mai duce setul de placute fara probleme) suruburile de la carena ale ei ....in fine .....totul e stock si e ok ......singurul minus care l am constatat la mobra e ca NU ARE SAU NU GASESC EU martor presiune ulei .....si nu mi convine ideea din 2 motive ...primul e evident ...al doilea e ca daca las mobra in viteza niciodata nu stiu cand si a pus contactul ....a facut cineva vreo inventie sau sunt eu roman original si nu am citit manualul de utilizare?

 

http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=OPS

 

edit ....se pare ca nu s singurul cu probleme din astea .....asdar a mai incercat cineva sa faca asa ceva ?

Editat de naenero
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari grupului TDM....de sambata noaptea sunt proprietarul unui TDM din 98 ....culmea e ca e chiar in toate mintile ei ...m am invartit vreo 2 ore pe langa ea si nimic ...da nimic ...nu curge nu i busita nu bate nu troncane nu fum nimic ...placute noi (discul spate usor necajit dar mai duce setul de placute fara probleme) suruburile de la carena ale ei ....in fine .....totul e stock si e ok ......singurul minus care l am constatat la mobra e ca NU ARE SAU NU GASESC EU martor presiune ulei .....si nu mi convine ideea din 2 motive ...primul e evident ...al doilea e ca daca las mobra in viteza niciodata nu stiu cand si a pus contactul ....a facut cineva vreo inventie sau sunt eu roman original si nu am citit manualul de utilizare?

 

http://www.tdm-yamaha.890m.com/index.php?page=OPS

 

edit ....se pare ca nu s singurul cu probleme din astea .....asdar a mai incercat cineva sa faca asa ceva ?

 

nu are senzor de presiune, cum ai pus in link daca ai materialele necesare se poate monta

pai ca sa pui contactul tre sa rotesti cheia in butuc, altfel nu are cum sa fie pus pentru ca nu poti scoate cheia din butuc.

eu nu inteleg lasatul in viteza al motocicletei decat in cazul de transport sau parcare in panta, in rest e o lene deosebita dpdv al utilizatorului sa nu o aduca la neutru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect .....ai pefecta dreptate ...dar e sinistru sa invarti de cheie si mucles in bord nimic ...


» Post actualizat in 25 Mar 2018 11:29

nu are senzor de presiune, cum ai pus in link daca ai materialele necesare se poate monta

pai ca sa pui contactul tre sa rotesti cheia in butuc, altfel nu are cum sa fie pus pentru ca nu poti scoate cheia din butuc.

eu nu inteleg lasatul in viteza al motocicletei decat in cazul de transport sau parcare in panta, in rest e o lene deosebita dpdv al utilizatorului sa nu o aduca la neutru

tu lasi masina in parcare neasigurata?? nu cred ....pe mine lasatul pe liber m a costat un semnalizator si un revopsit de carena la wakasaki ....plus copchilozaurii din fata blocului ....se joaca si din neatentie pot face o nefacuta ....

 

mi se pare pur si simplu ciudat sa i pui contactul si mucles bezna si sincer e prima mobrade strada din dotare care nu are asa ceva ....cand o veni vremea sa i dau rezervorul jos din cine stie ce motive o sa i fac un bec de ulei macar pt linistea mea sufleteasca ....daca ar fi dupa capul meu probabil ca ar avea nevoie de un bord de avion cu toate becurile si ceasurile posibile ....de la presiune aer in adminsie pana la temperaturi evacuare ......nu ca ar fi folositoare ...dar e fain sa fie.... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte sa o ia motoreta la vale o sa o darame de pe cric. si da eu nu o lasam bagata in viteza

spre deosebire de masina care are 4 roti, motoreta are 2 roti si cric, iar de pe cric nu prea are cum sa se deplaseze decat daca se sprijina cineva din spatelei ei. mai usor se va intampla sa o impinga de pe cric de pe stanga pe dreapta

 

daca vrei sa ti se aprinda ceva la bord, poti lasa pozitiile aprinse din buton si cand pui contactul se aprinde bordul.

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi de figura cu pozitiile aprinse ....nu mi a traznit prin cap .....locul meu de parcare e cumva in panta ori pun mobra cu nasul in deal ori cu nasul in vale si in viteza ....de stat sta pe cric si fara sa o bag in viteza ....incepator fiind al lasat mobra cu nasul in vale si cu un mic ajutor a ajuns pe jos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca tot ziceam eu mai sus ca TDM e TDM ,ce ziceti,cu materialul meseriasului la 3 alegeri (negru sau rosu jetski-cum o fi ala- sau imitatie fibra carbon) o tapitare sa la 150 ron,ar fi ok? Multumesc fain

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ți-o îmbracă dintr-o singură bucată,cu chinezaria aia de material,o să arate home made nereușit. Se trage toată pe la margini,mai ales la rezervor,nu se mai așază nicicum. Uitate pe olx la tapiterii tdm ,le am si pe ebay.de. făcute după forma,cu tipare,cusaturi etc si materiale industriale, nu China. Așa poți cumpăra si tu o mizerie de material si il intinzi cum poți și arată ca....

» Post actualizat in 27 Mar 2018 07:29

Primesc tot felul de sei făcute de meseriași ,toate deformate de la stilul prost de a tapita o sa. Nu stiu unde ai vrut să o țapitezi dar numai când aud imitație carbon si la 150 lei , stiu ce urmează.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ți-o îmbracă dintr-o singură bucată,cu chinezaria aia de material,o să arate home made nereușit. Se trage toată pe la margini,mai ales la rezervor,nu se mai așază nicicum. Uitate pe olx la tapiterii tdm ,le am si pe ebay.de. făcute după forma,cu tipare,cusaturi etc si materiale industriale, nu China. Așa poți cumpăra si tu o mizerie de material si il intinzi cum poți și arată ca....

» Post actualizat in 27 Mar 2018 07:29

Primesc tot felul de sei făcute de meseriași ,toate deformate de la stilul prost de a tapita o sa. Nu stiu unde ai vrut să o țapitezi dar numai când aud imitație carbon si la 150 lei , stiu ce urmează.

Corect si adevarat , eu am facuta de tine si e perfecta multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De asta am si intrebat aici, Voiam sa stiu si alte pareri. Acuma le stiu. Ma uit pe OLX. Multumesc fain


» Post actualizat in 27 Mar 2018 16:27

Revin cu un post,legat de tapiteria seii de TDM,unde o pot face asa sa arate ca in foto de pe olx?De aplicat o pot eu face,banuiesc ca e capsata pe partea inferioara a seii. Pretul e cel afisat? se pot detalii? merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,cele de pe olx le facem noi. Eu nu mai fac modificări sei , dar tapiterii pentru șaua standard facem in continuare. Sunt preturi scrise în fiecare anunț, în textul anunțului pentru fiecare model. O poți capsa si singur.

» Post actualizat in 27 Mar 2018 19:57

După 1 aprilie poți reveni cu o comanda ferma,chiar si cu mesaj pe olx, se realizează în câteva zile și o primești. Garanție 2 ani si factura.

» Post actualizat in 27 Mar 2018 19:57

După 1 aprilie poți reveni cu o comanda ferma,chiar si cu mesaj pe olx, se realizează în câteva zile și o primești. Garanție 2 ani si factura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDM 850 1999

 

Am vrut sa o pornesc. Bateria aproape moarta. A invartit de doua ori, s-a auzit un pocnet undeva sub rezervor ca un rateu si a murit dpdv electric. Nu se mai aprinde nimic, nu se mai misca nimic, cu contact on.

 

Am masurat bateria la borna rosie de pe releul de pornire si minusul negru, 10.5 V.

 

I-am dat tensiune de la masina. S-au aprins becurile in bord, a pornit. Am luat cablurile si a inceput sa mearga intrerupt. Incarcare 4 V. Sigurante bune, si generalul de 30A si ignition 15A, si celelalte.

 

Pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca e prima pornire dupa iernat, e normal sa mearga intrerupt la inceput, inclusiv cateva rateuri. Nu ajuta nici daca o lasi sa mearga pe bateria moto complet descarcata sau moarta. Decupleaza de tot bateria moto, leaga cablurile doar la bateria auto (fara motorul auto pornit) si lasa motorul sa mearga cateva minute pana incepe sa mearga rotund. Ajuta sa cresti un pic turatia din surubul de relanti, si dupa ce incepe sa mearga cat de cat sa-i dai si niste sprituri din acceleratie ca sa isi dea drumul de tot. Daca incepe sa mearga, masoara atunci tensiunea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat si eu sa-o pornesc.Asta e prima ei iarna la mine ,se pare ca ii place locatia,a pornit la prima. Ceva sugestii de verificat peste iarna la primele drumuri,in afara de cele obisnuite,: starea uleiului,a lantului,un gram de benzina proaspata,placutele de frana,luminile. Am uitat ceva? Cateva ture prin oras si am uitat de lunga iarna. Chiar daca erau 19-20C, nu am vazut pe nimeni cu mobra pe-afara. Or fi in alte parti. O seara faina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Detonatia a fost din cauza ca s-a strâns benzina in capul pistonului. Problema des intalnita la tdm si supertenere din cauza înclinație carburatoarele. Ținând cont că a stat în benzina bujia peste iarnă scoate-o si arunco. Pune altele noi si va merge bine. Carburatoarele ar trebui verificate, curățate la început de sezon. Uzurile la cuie apar mai pronunțat din cauza înclinație,se uzează pe partea respectivă și agata,raman blocate . De acolo și scurgerile în cilindru,sau chiar în amândoi. Păreri reale,am avut 5 tdm si 2 supertenere până acuma.

» Post actualizat in 31 Mar 2018 19:24

Verificate si curățate carburatoarele. Plm de metoda de scriere....

» Post actualizat in 31 Mar 2018 19:28

Curățate

» Post actualizat in 31 Mar 2018 19:28

Cleaning

» Post actualizat in 31 Mar 2018 19:29

Hai ca așa a mers

» Post actualizat in 31 Mar 2018 19:31

(cuvant urat) de tel am

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e de la forum, nu de la telefon asta cu cu_ratarea

 

@chopperman, incarca bateria complet pe redresor, se incarca mult mai bine si e mai sanatos pt ea decat incarcarea cu alternatorul care nu e la fel de constanta, voltajul deponzand si de turatie ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, la temperaturile de sezon de la noi poti sa bagi orice 20w50 mineral care respecta JASO. Motorul de TDM nu e unul pretentios. Cel mai important e insa sa stii cat ulei consuma mobra ta, si sa te asiguri ca nu mergi pe sec. 4TX-ul poate fi (foarte) gurmand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Când am postat trebuia sa dau comanda de ulei pentru revizie,iar în urma celor citite aici pe forum(in grabă) am comandat motul 7100 15w50. Sper sa fie ok...Inainte avea 5100 10w40 parcă.

Inculpatul este în poze. O poza a mea de la prima tură sâmbătă si una de la fostul proprietar.

A fost la vânzare pe forum prin 2015 parcă. În orice caz,foarte faina. Imi place.

» Post actualizat in 02 Apr 2018 16:37

Dacă știe cineva un istoric al motocicletei sunt ochi si urechi 😁

post-83322-0-99281000-1522686797_thumb.jpg

post-83322-0-57711100-1522686822_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...