Korben Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 cazul 1 : daca "cam"`u ala a fost pus pentru a adauga sarcasm postului (iote ca a mai incaput) : am sa incep sa caut intre manuale de service, pana gasesc una la care se verifica la rece, pa cric (stiu io ca am vazut undeva)cazu 2 : e pe bune, si atunci esti si tu de acord cu mine ca la tdm nu se face la rece, din moment ce exista la care se face. - qed No way,man, la mine nincs szarkaszm, eu ziceam pe bune Si chiar nu stiu de ce la motociclete se verifica la cald, dar se pare ca cel putin la japoneze asa e BMW nu am avut, numai Simson, si la ala se verifica la rece si da, m-a batut nevasta, da nu a mea nici a mea, ca daca era asa, erai cu ambele maini in ghips Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Condens in carburatoare Si eu care credeam ca al meu are probleme cu garniturile de la carburator... Se pare ca este o problema generala ??? Sau doar cand exista fluctuatii de temperatura ? Nu imi explic ce condens se poate face in carburatoare intr-o saptamana. korben_dallas, te rog daca poti sa ne explici mai pe larg purin ideea. Cel putin eu nu am inteles-o. Mersi colega. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 korben_dallas, te rog daca poti sa ne explici mai pe larg putin ideea. Cel putin eu nu am inteles-o.Mersi colega. Flavius, imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc, dar nu am o explicatie pentru asta E doar experienta Dar pot sa incerc o explicatie Umiditatea din atmosfera, care in zilele acestea este destul de ridicata, vine in contact cu metalul foarte rece al carburatoarelor ceea ce AR PUTEA duce la formarea condensului Nu sustin ca explicatia e corecta, ci doar ca eu am constatat formarea acestui condens si in alti ani, la alte motociclete Ar mai putea fi si banala apa care NU ar trebui sa fie in benzina Subliniez ca ceea ce am scris despre condensul din carburatoare este o posibila explicatie a comportamentului de tip pac-pac Mai pot fi si altele, inclusiv cele mentionate de tine, adica o membrana fisurata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Flavius, imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc, dar nu am o explicatie pentru asta E doar experienta Dar pot sa incerc o explicatie Umiditatea din atmosfera, care in zilele acestea este destul de ridicata, vine in contact cu metalul foarte rece al carburatoarelor ceea ce AR PUTEA duce la formarea condensului Nu sustin ca explicatia e corecta, ci doar ca eu am constatat formarea acestui condens si in alti ani, la alte motociclete Ar mai putea fi si banala apa care NU ar trebui sa fie in benzina Subliniez ca ceea ce am scris despre condensul din carburatoare este o posibila explicatie a comportamentului de tip pac-pac Mai pot fi si altele, inclusiv cele mentionate de tine, adica o membrana fisurata daca ar fi membrana fisurata sa zicem nu ar trebui sa pacane,pac-pac, tobele si cand era vremea mai calda? in fine discutii doar, trebuie vazut exact ce au carburile in ele pentru ca inca nu le-m desfacut.... azi dimineata la noi sunt 0 grade...brrrrr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 lanturi si soba pe motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 uleiu la tedem nu se verifica la rece. da drumu la motor, lasal sa mearga 5-10 minute la relantiu (asta daca nu is -grade afara) - eventual poti sa te joci, de plictiseala cu acceleratia pana la 2000 dupaia te uiti sa vezi nivelul. daca tot nu e peste minim, completeaza. cand ai bagat ulei, cat ulei ai bagat? in litre. Man de Man acum , chiar ai fost de un real ajutor.NU STIAM CA LA TDM TREBUIE VERIFICAT LA CALD.La ninjuca ZX-6 pe care am avut-o inainte verificam la rece (ca-i placea sa pape uloi daca schimbam in rosu ) La TDM nu am schimbat inca uleiul. (asteptam un raspuns ca al tau care acum a fost de un real ajutor ,si pentru asta ai de la mine .) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 In legatura cu verificarea nivelului la cald (chestie care stiu ca sa aplica si la unele masini cel putin) ma gandesc ca ar avea urmatoarea logica: 1. Uleiul creste in volum o data cu temperatura (ii scade densitatea). 2. Daca producatorii ar alege ca nivelul sa se masoare la rece, acest lucru ar fi relativ, in functie de temperatura de afara. Daca afara ar fi 5 grade, uleiul ar fi la un anumit nivel, pe cand daca ar fi in soare, la 45 de grade, cu siguranta ar fi alt nivel. Asa, cand se inclazeste se duce spre suta de grade, indiferent de sezon. Presupun ca asta e ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Revin cu primii km pe moto. Am permis de 1 an, si acum am mers prima data pe motocicleta [exceptand turele de la scoala de soferi], fara experienta anterioara pe scuter, doar pe bicicleta . Pentru siguranta, am mers la Sag [un sat langa Timisoara], pe strazile asfaltate ale unui nou cartier de case/vile. Din prea multe griji ca motocicleta sa nu pateasca ceva, i-am dat jos jumatatile de carene laterale. Si am luat echipamentul , din care inca lipsesc manusile si ceva ghete/cizme: casca Nolan N103 si geaca+pantaloni Vanucci Fun 4 Tour.Am parcurs vreo 15 km, dar data viitoare vor fi mai multi. Deh, venit de la munca, fugit sa ridic numaru' de inmatriculare, etc. Ideea e ca inca nu am cazut, ceea ce e bine. Cand stau pe motor, am impresia ca e cam mic . Astazi fu doar acomodarea [curbe largi, fara intoarceri la 180 grade sau simulare de jaloane ca la examenul moto]. Oricum, mai trebuie lucrat la schimbat viteze, curbe, etc. Impresii: e grea la impins [nu sunt tipu' care merge la sala] cel putin daca nu e pe drum asfaltat, scutura la schimbat viteze daca turatia nu e potrivita [sau las prea brusc ambreiajul - trebuie studiat fenomenul], la acceleratii vioaie mai putin si ma lasa in urma. Dar cred ca ne vom imprieteni Mai jos, cateva poze facute cu telefonul [calitate inferioara]. In rest, sa auzim numai de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretzu gigicu Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 faina mobra...bine ai venit printre noi , ca eu inca nu am apucat sa-ti spun. Si eu sunt incepator pe TDM ca si tine, si dupa ce m-am plimbat vara asta, am ajuns la o concluzie foarte buna in ceea ce o priveste: mica, mica, dar e cam naravasa cu acceleratia ai grija ca peste vreo 3200 de ture (cu un + sau - de rigoare in functie de cum e setat motorul) are un boost relativ puternic...in rest asfalt uscat si sper la vara sa ne intalnim si sa ne dam cum stim noi, ca incepatorii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 welcome si bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Revin cu primii km pe moto. Am permis de 1 an, si acum am mers prima data pe motocicleta [exceptand turele de la scoala de soferi], fara experienta anterioara pe scuter, doar pe bicicleta . Pentru siguranta, am mers la Sag [un sat langa Timisoara], pe strazile asfaltate ale unui nou cartier de case/vile. Din prea multe griji ca motocicleta sa nu pateasca ceva, i-am dat jos jumatatile de carene laterale. Si am luat echipamentul , din care inca lipsesc manusile si ceva ghete/cizme: casca Nolan N103 si geaca+pantaloni Vanucci Fun 4 Tour.Am parcurs vreo 15 km, dar data viitoare vor fi mai multi. Deh, venit de la munca, fugit sa ridic numaru' de inmatriculare, etc. Ideea e ca inca nu am cazut, ceea ce e bine. Cand stau pe motor, am impresia ca e cam mic . Astazi fu doar acomodarea [curbe largi, fara intoarceri la 180 grade sau simulare de jaloane ca la examenul moto]. Oricum, mai trebuie lucrat la schimbat viteze, curbe, etc. Impresii: e grea la impins [nu sunt tipu' care merge la sala] cel putin daca nu e pe drum asfaltat, scutura la schimbat viteze daca turatia nu e potrivita [sau las prea brusc ambreiajul - trebuie studiat fenomenul], la acceleratii vioaie mai putin si ma lasa in urma. Dar cred ca ne vom imprieteni Mai jos, cateva poze facute cu telefonul [calitate inferioara]. In rest, sa auzim numai de bine. prietene imi pare bine ca ne creste nr de tdm-uri in timisoara. lasa si tu un nr de contact, ne mai sfatuim!!! asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Revin cu primii km pe moto. Am permis de 1 an, si acum am mers prima data pe motocicleta [exceptand turele de la scoala de soferi], fara experienta anterioara pe scuter, doar pe bicicleta . Pentru siguranta, am mers la Sag [un sat langa Timisoara], pe strazile asfaltate ale unui nou cartier de case/vile. Din prea multe griji ca motocicleta sa nu pateasca ceva, i-am dat jos jumatatile de carene laterale. Si am luat echipamentul , din care inca lipsesc manusile si ceva ghete/cizme: casca Nolan N103 si geaca+pantaloni Vanucci Fun 4 Tour.Am parcurs vreo 15 km, dar data viitoare vor fi mai multi. Deh, venit de la munca, fugit sa ridic numaru' de inmatriculare, etc. Ideea e ca inca nu am cazut, ceea ce e bine. Cand stau pe motor, am impresia ca e cam mic . Astazi fu doar acomodarea [curbe largi, fara intoarceri la 180 grade sau simulare de jaloane ca la examenul moto]. Oricum, mai trebuie lucrat la schimbat viteze, curbe, etc. Impresii: e grea la impins [nu sunt tipu' care merge la sala] cel putin daca nu e pe drum asfaltat, scutura la schimbat viteze daca turatia nu e potrivita [sau las prea brusc ambreiajul - trebuie studiat fenomenul], la acceleratii vioaie mai putin si ma lasa in urma. Dar cred ca ne vom imprieteni Mai jos, cateva poze facute cu telefonul [calitate inferioara]. In rest, sa auzim numai de bine. pare mica mobra tu esti mare, diin poze te banuiesc de cel putin un 1,80 stai sa fi avut 1,71 cum am eu si se schimba repde perspectiva. 2-3 sfaturi, mare grija cu frana fata cand faci intoarceri pe strazi inguste. daca o inclini un pic mai mult o aduni de pe jos. pune-ti un crashbar ca merita. inres multa bafta si cat mai multi km fara probleme PS dc e doar un far aprins? ai probleme cu incarcarea? Mesaj completat faina mobra...bine ai venit printre noi , ca eu inca nu am apucat sa-ti spun. Si eu sunt incepator pe TDM ca si tine, si dupa ce m-am plimbat vara asta, am ajuns la o concluzie foarte buna in ceea ce o priveste: mica, mica, dar e cam naravasacu acceleratia ai grija ca peste vreo 3200 de ture (cu un + sau - de rigoare in functie de cum e setat motorul) are un boost relativ puternic...in rest asfalt uscat si sper la vara sa ne intalnim si sa ne dam cum stim noi, ca incepatorii da boostul ala de dupa 3000 si un pic apare la carburatoarele care au siguranta pe cuiul pontou de la pozitia 3, und eimplicit consuma si mai mult. daca il dai la minim nu mai are acel boost dar tot are vana si trage ca o animala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Revin cu primii km pe moto. Am permis de 1 an, si acum am mers prima data pe motocicleta [exceptand turele de la scoala de soferi], fara experienta anterioara pe scuter, doar pe bicicleta . Pentru siguranta, am mers la Sag [un sat langa Timisoara], pe strazile asfaltate ale unui nou cartier de case/vile. Din prea multe griji ca motocicleta sa nu pateasca ceva, i-am dat jos jumatatile de carene laterale. Si am luat echipamentul , din care inca lipsesc manusile si ceva ghete/cizme: casca Nolan N103 si geaca+pantaloni Vanucci Fun 4 Tour.Am parcurs vreo 15 km, dar data viitoare vor fi mai multi. Deh, venit de la munca, fugit sa ridic numaru' de inmatriculare, etc. Ideea e ca inca nu am cazut, ceea ce e bine. Cand stau pe motor, am impresia ca e cam mic . Astazi fu doar acomodarea [curbe largi, fara intoarceri la 180 grade sau simulare de jaloane ca la examenul moto]. Oricum, mai trebuie lucrat la schimbat viteze, curbe, etc. Impresii: e grea la impins [nu sunt tipu' care merge la sala] cel putin daca nu e pe drum asfaltat, scutura la schimbat viteze daca turatia nu e potrivita [sau las prea brusc ambreiajul - trebuie studiat fenomenul], la acceleratii vioaie mai putin si ma lasa in urma. Dar cred ca ne vom imprieteni Mai jos, cateva poze facute cu telefonul [calitate inferioara]. In rest, sa auzim numai de bine. Sa ai parte de cati mai multi km cu ea fara incidente si sa o intretii asa cum se cuvine, caci e o mobra super, care te va duce aproape oriunde, daca ai grija de ea. Numai bine iti doresc Mesaj completat da boostul ala de dupa 3000 si un pic apare la carburatoarele care au siguranta pe cuiul pontou de la pozitia 3, und eimplicit consuma si mai mult. daca il dai la minim nu mai are acel boost dar tot are vana si trage ca o animala De acord cu Cristi. Mobra, dupa modificarea pozitiei cuiului, o sa traga liniar si nu o sa mai aiba explozia de putere la 3000 de ture. Dar o sa te alegi cu un consum misto rau Mesaj completat hai sa mai postez cateva poze cu TDM-ul meu si cu noua achizitie un topcase.Am o nelamurire va rog: am pornit motorul dupa 10 zile, inteleg ca o fo frig, ca a pornit putin mai greu, nu foarte, dar nu mi-a placut ca "puscau"/paraiau tobele.Chiar si lasat cateva minute (5-7) tot mai paraiau din cand in cand si la plecare simteam cum smuceste. Ce sa fie? Bujiile sunt noi, bateria la fel....restul sunt asa cum a fost luat motorul, nu am umblat deloc la el. Gata pun pozele. Se pare ca vrei sa ne parasesti: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=64246 O sa ramai in randul tdm-istilor sau vei trece la un alt model de motocicleta? Oricum ar fii iti doresc bafta la vanzare si sa ai parte de noua achizitie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 Multumesc tuturor de urari. @ Cavaleru: Am 1.90 si un pic . Asta e un motiv pentru care am ales TDM in loc de Transalp, F650, Pegaso. Si fostul proprietar era cam pe la 1.70 si d'asta a vandut moto, ca mai avea inca un Hornet, si la TDM nu atingea prea bine solul [norocul meu]. Legat de aprinderea farurilor: cand am luat moto, am primit si manualul de utilizare si cartea de service Haynes [versiuni tiparite originale]. In manualul de utilizare sunt prezentate 5 tipuri pt faruri [combinatii de aprindere sau variante diferite de putere a farurilor] in functie de tara de destinatie. In varianta pt Germania faza scurta e doar pe un far. In varianta pt Italia e pe ambele. Mobra asta e adusa din Germania. Daca intereseaza pe careva, pot sa pun poza cu pagina respectiva, cu aprinderile farurilor. Crashbar trebuie candva, dar nu prea stiu de unde in afara de Louis. Astept sa se refaca bugetul. Si probabil cel tarziu la primavara mai e in plan topcase+coburi. Din ce a zis fostul proprietar, e setat motoru' pt consum minim. Il cred pe cuvant . Inca nu m'am apucat de mecanica la ea. Ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cretzu gigicu Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 @Cavalerul & Rocker: La primavara o sa ma ocup si de treaba cu mutatul cuiului, si sa-mi iau o baterie noua si niste cauciucuri mai pt offroad...acuma s-a cam lasat frigul rau de tot, peste vreo 2 saptamani imi expira asigurarea, si deci in curand o sa o pun la somn. @V1n3ri: are dreptate cavalerul legat de inaltime; si eu am 1.72, si din cauza k nu am fost atent numai pt o clipa, am scapt mobra de pe loc de 2 ori ...dar asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 eu mi-am facut un prost obicei si cam la fiecare iesire mai lunga o comit si o culc pe o parte. carshbar-urile si coburile ma salveaza de la spart carene, singurul care nu scapa e semnalul al carui semnal crapa foarte des. urmeaza sa pun unele mai scurte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Legat de aprinderea farurilor: cand am luat moto, am primit si manualul de utilizare si cartea de service Haynes [versiuni tiparite originale]. In manualul de utilizare sunt prezentate 5 tipuri pt faruri [combinatii de aprindere sau variante diferite de putere a farurilor] in functie de tara de destinatie. In varianta pt Germania faza scurta e doar pe un far. In varianta pt Italia e pe ambele. Mobra asta e adusa din Germania. Daca intereseaza pe careva, pot sa pun poza cu pagina respectiva, cu aprinderile farurilor. Salutare v1n3ri si bine ai venit printre noi. Sa o stapanesti sanatos! Se pare ca oamenii mari aleg motoare le fel de mari. Si eu am 1.90 si am ales tot TDM, desi vroiam la inceput un pegaso. Asa, acum ca sa nu uit ideea referitor la manual... Eu am copia in format electronic care s-a postat in primle pagini, dar din pacate lipseste pagina 6-23, este vorba despre reglajele suspensiei fata. Crezi ca ai putea scana acea pagina, am mai mentionat si in alt post ca manualul in format electronic de la haynes are lacune. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Salutare v1n3ri si bine ai venit printre noi. Sa o stapanesti sanatos! Se pare ca oamenii mari aleg motoare le fel de mari. Si eu am 1.90 si am ales tot TDM, desi vroiam la inceput un pegaso.Asa, acum ca sa nu uit ideea referitor la manual... Eu am copia in format electronic care s-a postat in primle pagini, dar din pacate lipseste pagina 6-23, este vorba despre reglajele suspensiei fata. Crezi ca ai putea scana acea pagina, am mai mentionat si in alt post ca manualul in format electronic de la haynes are lacune. Mersi. Da, este adevarat, si eu am tot manualul in forma electronica si de asemenea imi lipseste pagina cu numarul 6-23. Daca poate pune cineva, pe forum, o imagine cu pagina respectiva, ar fi perfect. Caci sunt sigur ca multora dintre noi ne lipseste din manual aceea pagina. Numai bine tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Salut, Pot sa scanez si sa pun aici poza, cu mentiunea ca varianta mea de Haynes e in germana. Am comparat paginile de dinainte si de dupa cea pe care o vrei, si corespund ca asezare a imaginii. Textul presupun ca e acelasi, cu usor decalaj din cauza traducerii [lungimea cuvintelor]. Maine revin cu pagina scanata. In alta ordine de idei, ieri am continuat plimbarile cu TDMul si am constatat ca s-ar putea sa am nevoie de geam touring la primavara, sau trebuie sa ma tin bine cu mainile sa nu ma ia vantul. Merg cu turatiile pana pe la 2500 sau usor peste, fara sa ajung la 3000. Am gasit si 2 chestii: * am vrut sa verific nivelul uleiului de la motor, si joja e intepenita. E prinsa cu filet normal? ca asa pare din pozele din Haynes. * dupa ce semnalizez, cand vreau sa opresc semnalizarea nu prea nimeresc pozitia in care sa apas butonul ca sa treaca pe OFF, asa ca apas de mai multe ori pana merge. Poate e ceva pe la contact. Daca vremea e buna, in weekendul viitor o aduc in Timisoara. Ride safe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Salut, Pot sa scanez si sa pun aici poza, cu mentiunea ca varianta mea de Haynes e in germana. Am comparat paginile de dinainte si de dupa cea pe care o vrei, si corespund ca asezare a imaginii. Textul presupun ca e acelasi, cu usor decalaj din cauza traducerii [lungimea cuvintelor]. Maine revin cu pagina scanata. In alta ordine de idei, ieri am continuat plimbarile cu TDMul si am constatat ca s-ar putea sa am nevoie de geam touring la primavara, sau trebuie sa ma tin bine cu mainile sa nu ma ia vantul. Merg cu turatiile pana pe la 2500 sau usor peste, fara sa ajung la 3000. Am gasit si 2 chestii: * am vrut sa verific nivelul uleiului de la motor, si joja e intepenita. E prinsa cu filet normal? ca asa pare din pozele din Haynes. * dupa ce semnalizez, cand vreau sa opresc semnalizarea nu prea nimeresc pozitia in care sa apas butonul ca sa treaca pe OFF, asa ca apas de mai multe ori pana merge. Poate e ceva pe la contact. Daca vremea e buna, in weekendul viitor o aduc in Timisoara. Ride safe. Salutare, ar fi super ok daca poti pune pagina lipsa, mersi fain Referitor la problemele descoperite de tine, joja de ulei are filetul normal (pe dreapta) si de aceea tind sa cred ca este doar intepenita (a fost bine stransa probabil). Iar cu contactul de la semnalizare recomand sa dai cu putin spray WD-40 pe el, care e bun si pt. contacte imperfecte, eu avand cam aceeasi problema ca si tine si s-a rezolvat usor. Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 (editat) Sa ai parte de cati mai multi km cu ea fara incidente si sa o intretii asa cum se cuvine, caci e o mobra super, care te va duce aproape oriunde, daca ai grija de ea.Numai bine iti doresc Mesaj completat De acord cu Cristi. Mobra, dupa modificarea pozitiei cuiului, o sa traga liniar si nu o sa mai aiba explozia de putere la 3000 de ture. Dar o sa te alegi cu un consum misto rau Mesaj completat Se pare ca vrei sa ne parasesti: http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=64246 O sa ramai in randul tdm-istilor sau vei trece la un alt model de motocicleta? Oricum ar fii iti doresc bafta la vanzare si sa ai parte de noua achizitie Daca ar fi dupa mine as trece la TDM 900, dar greu de crezut ca se mai vinde ceva in tara asta. Asa ca probabil la anu sa ne vedem cu TDM-urile, mai accesorizate. Frumos topic avem aici, pe bune. Editat Octombrie 18, 2009 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Da, este adevarat, si eu am tot manualul in forma electronica si de asemenea imi lipseste pagina cu numarul 6-23.Daca poate pune cineva, pe forum, o imagine cu pagina respectiva, ar fi perfect. Caci sunt sigur ca multora dintre noi ne lipseste din manual aceea pagina. Numai bine tuturor Rockere ce poza ti-ai tras mai frate ! Ia intra aici sa vezi ce am facut cu filmuletul ala :uite aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 vineri la inaltimea ta prietene o sa ai nevoie de un parbriz foarte mare TDM are o protectie minima pt mine care am 1,70. la tine e si mai grav. prin primavara dupa ce schimb si caucioacele o sa adaug TDM-ului un parbriz care o sa va faca invidiosi e inca in studiu dar eu sper ca se va face Mesaj completat si mie imi lipsesc niste pagini de la carburatoare de la pagina 9 incolo exact unde zice cum se regleaza ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 Rockere ce poza ti-ai tras mai frate ! Da Mircea, e una din pozele de saptamana trecuta de la Racos unde am fost impreuna, am prelucrat-o putin si up la avatar Mesaj completat vineri la inaltimea ta prietene o sa ai nevoie de un parbriz foarte mare TDM are o protectie minima pt mine care am 1,70. la tine e si mai grav. prin primavara dupa ce schimb si caucioacele o sa adaug TDM-ului un parbriz care o sa va faca invidiosi e inca in studiu dar eu sper ca se va face Mesaj completat si mie imi lipsesc niste pagini de la carburatoare de la pagina 9 incolo exact unde zice cum se regleaza ( Da, e o problema cu protectia la vant la TDM, daca esti mai inalt de 1,80 m. Cavalere sper sa-ti iasa pasenta cu parbrizul, caci merita. Referitor la paginile care iti lipsesc despre carburi, eu le am doar pe acestea, poate iti sunt de folos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 18, 2009 Share Postat Octombrie 18, 2009 bah astia va intalniti pe ascuns nu ziceti si voi nimic ca poate scoteam si eu TDM-ul la plimbare, ca tot are rezervorul plin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.