zsak Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 REPSOL Moto Rider 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 95 LeiMOTUL 5100 4T 15W-50 / 4 L (semisint.) - 135 Lei VALVOLINE Durablend 4T 20W-50 / 1 L (semisint.) - 30 Lei (doar ptr TDMisti) Filtru Mann - 15 lei (idem) in manual nu asa scrie ca trebuie ulei 10w40 ? in zilele astea schimb si eu uleiul , si vad ca ai pus oferte cu uleiuri 15w50 Pana la urma care e mai recomandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Trebuie sa bagi amestec 50% antigel si 50% apa distilata IN RADIATOR, nu in vasul de expansiune.Vasul de expansiune este doar o rezerva in functie de cat se dilata/contracta (sper ca nu zic o prostie) amestecul. Uita-te in manual, eu mi-am curatat sistemul de racire anul trecut si am urmat pasii din manual. 100% garantat. Dar logic, asa ar fi. @ Cavaleru, mersi ala visiniu imi place si mie, urmeaza sa caut o firma sa imi fac acel set de grafica.. @ Cavaleru & LinX, am schimbat si eu anul trecut in plin sezon uleiul cu liqui moly 20w50 racing (asta era mai ieftin ca eram f. strantorat atunci) si am facut cu el max. 3000km. Credeti ca ar trebui sa il schimb iar? Mi personal se pare aiurea, asta inseamna ca si la masina la fiecare inceput de sezon (daca nu folosesti masina iarna) sa schimbi uleiul. ai rabdare sa ajung acasa sa-i fac poze si le pun pe forum. azi sint inca in ungaria dar miine sau poimiine le fac si le pun. le poti comanda in timisoara si le pui tu. la mine a venit baiatu si lea lipit. Mesaj completat ce credeti Heidenau K60 e prea enduro pt. mine , daca nu umblu mult off .... sa zicem 80% on 20 % off (soft)Trebuie sa schimb guma fata , si isi foarte nehotarat....... si stau cam prost si cu banii... altfel sigur as lua Sirac duminica a fost prima iesire cu k60 fata spate si au mers perfect. si eu merg mai mult asfalt decit off. isi merita banii. urmeaza sa vad citi km ma duc? Mesaj completat Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi! k60 fata spate pt tdm am luat 670 cu montat si echilibrat. in timisoara la maxi scuter sint reprezentantii haidenau. Mesaj completat Cavalere, de unde naiba ai luat cauciucurile la preturile alea? Ca eu tot caut si nu gasesc decat scumpe. In primul rand nu am gasit K60 la dimensiunile din carte si ceea ce am gasit aveau preturi mult mai mari. Astept sa-mi dai pontul. Multumiri in avans si berea ulterior. Hai sa ne vedem sanatosi! k60 fata spate pt tdm am luat 570 cu montat si echilibrat. in timisoara la maxi scuter sint reprezentantii haidenau. scuze a fost 570 nu 670 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 Ce de uleiuri, cauciucuri... cred ca imi cumpar si eu k60 fatza spate daca se comporta frumos ....dar sunt tare curios cat tin. Pe un transalp 650 pe spate a tinut undeva 6000 km. Tovarasul meu Lewieque care de atunci e TDM-ist e si putin sarit...deci cum ajunge pe off cum ai da numai jeturi. Cred ca la stilul meu milos mergeau mai mult. Acum sunt curios pe TDM cat vor rezista. off topic: daca aveti nevoie de nenea fotografu la nunta pe anu acesta bagati rezervarile ca....deh...numai sambata nu e duminica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 da toata lumea stie ca Linx e baiatu cu uleiurile vezi Nicule daca nu intrebi tdm-istii intai ... Pai nici eu nu stiam de baiatu' cu ueiurile :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 k60-ul pe fata e montat fara camera? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 3, 2010 Share Postat Martie 3, 2010 LinXule, acuma chiar m-ai suparatTi-e chiar atat de greu sa scrii la semnatura ca vinzi uleiuri? Bine ca eu cumpar de aici la pret mai mare Am pus MOTUL 5100 10W40 / 4 litri / 170 lei Phutui Pai la un moment dat am avut un mic banner in semnatura, cum de asemenea am mai mentionat o data de niste oferte la ulei + filtru. Mi-am scos semnatura ca totusi postez pe-aici ca motociclist, nu vreau ca uneori sa para ca postez ptr a-mi face reclama. In acelasi timp sunt surprins cateodata sa aflu ca exista o asemenea diferenta de pret, mai ales privita procentual. In mod normal te gandesti ca ptr 4L de ulei nu merita sa apelezi la curier. da toata lumea stie ca Linx e baiatu cu uleiurile Oh da, sunt celebru... in manual nu asa scrie ca trebuie ulei 10w40 ? in zilele astea schimb si eu uleiul , si vad ca ai pus oferte cu uleiuri 15w50Pana la urma care e mai recomandat? In manual iti da acel grafic din care te lasa sa alegi vascozitatea. Pe un anumit interval de temperatura exterioara poti folosi mai multe tipuri de ulei. Si aici intervin particularitatile motoarelor, ale uleiurilor uneori si nu in ultimul rand, preferintele utilizatorilor. Am pus preturi doar la 15W-50 si 20W-50 ptr ca asa mi-a cerut Ishmael. Poti folosi si 10W-40 (Valvolione Durablend 4T 10W-40 /4L - 120 lei ptr "familie"), in general asta ar fi chiar prima recomandare daca motorul e in stare buna si incepi sezonul de pe-acum, cand e mai rece afara. Sa mai aveti in vedere ca vascozitatea asta mai scade un pic in timp, de-asta e bine totusi sa nu fortati intervalul de schimb, mai ales cu un 10W-40 si in plina vara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bamsee_tgv Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Pentru cei interesati, vand motorul 4TX din '96 30000km. Cateva poze aici: /index.php?...p;#entry2320213 Pentru cei interesati tel 0767769385 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 iarasi vin cu o intrebare , daca puteti sa ma ajutati ! Am gasit un Michelin Sirac 120/80-18 la un pret bun , dar din cate stiu pe dimensiunea asta Sirac este numai pe spate. Banuiesc ca diferenta aia de 1 cm in latime (fata de cel orifinal) nu ar conta enorm de mult . Dar cea ce nu stiu , daca profilul este diferit sau pot sa pun cel de spate in fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 TEORETIC ar trebui sa fie o diferenta in inclinatia impletiturii atzelor din cauciuc. Doar teoretic spun. Cele doua cauciucuri sunt supuse la forte de rotatie invers fatza una de alta. Dar aceasta e doar o teorie de primavara din Odorheiu Secuiesc:P Zsak, daca nu mergi ca nebunu nu cred ca conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Am gasit un Michelin Sirac 120/80-18 Diferenta aia de 1cm pe latime mai inseamna si 0,8 cm in plus pe inaltime. La care se mai adauga cativa mm dati de profilul respectiv (Sirac) si aproape sigur va trebui sa inalti un pic aparatoarea (aripa) fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 poti pune siracul de spate pe fata, asa practica si astia care se dau cu TDM-ul de 900 prin jungla. merge fara probleme, si omu a zis ca apus si camera dar se poate folosi si fara Linx zie bine ce zice legat de dimensiunea cauciucului s-ar puntea sa nu intre cum trebuie pe langa aparatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 k60-ul pe fata e montat fara camera? da fara camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Serbus lume . Schimb ulei la al meu TDM 850 an 2000 , o aventura. 1) 10 minute pregatire vas + scule necesare interventiei 2) 5-10 minute identificare surub pentru schimb ulei 3) 5 minute panica --desfac surubul din partea stanga si curge max 1 L de ulei 4) 5 minute la telefon cu fostul proprietar (mai este inca un surub pe parte dreapta ) Ulei vechi dat jos... GATA . 5 ) 10 minute ma uit eu cam pe unde este filtrul de ulei (bineinteles ca nu gasesc.)\ 6) 2 minute la telefon cu fostul proprietar 7) 10 minute desfacut capac , scos filtru vechi , pus filtru nou , pus ulei. Apropo de ulei , eu am pus Castrol Sonder Edition 10w40 3,9 L. Acum am nevoie de ajutorul vostru, pentru ca fostul proprietar nu a schimbat filtrul de aer si as vrea sa-l schimb eu. UNDE ESTE FILTRUL DE AER ???? Este dificil de schimbat sau trebuie sa ma duc la un service autorizat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Serbus lume . Acum am nevoie de ajutorul vostru, pentru ca fostul proprietar nu a schimbat filtrul de aer si as vrea sa-l schimb eu. UNDE ESTE FILTRUL DE AER ???? Este dificil de schimbat sau trebuie sa ma duc la un service autorizat ? Se scrie servus Filtrul de aer e sub rezervorul de benzina, intr-o carcasa de plastic negru Desfaci semicarenele si rezervorul Ai ceva de muncit dar nu trebuie mers la service, ca vad ca te-ai descurcat si cu celelalte probleme Service autorizat? Ce banc bun... Cel mai autorizat esti chiar tu, pe cat posibil nu te dape mana "meseriasilor" Succese multiple! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Se scrie servus Filtrul de aer e sub rezervorul de benzina, intr-o carcasa de plastic negru Desfaci semicarenele si rezervorul Ai ceva de muncit dar nu trebuie mers la service, ca vad ca te-ai descurcat si cu celelalte probleme Service autorizat? Ce banc bun... Cel mai autorizat esti chiar tu, pe cat posibil nu te dape mana "meseriasilor" Succese multiple! SERBUS profesore Multu-mersi de informatie. Acum alta intrebare. Daca motorul porneste bine , este indicat sa schimb si bujiile sau ele se schimba doar in momentul in care apar probleme la pornire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Daca motorul porneste bine , este indicat sa schimb si bujiile sau ele se schimba doar in momentul in care apar probleme la pornire? O verificare nu strica, mai ales daca nu stii cat de vechi sunt bujiile Si daca trebuie, iaca, le schimbi Dar daca porneste bine lasa-le in pace Sau esti curios sa vezi DE CE merge bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Acum am nevoie de ajutorul vostru, pentru ca fostul proprietar nu a schimbat filtrul de aer si as vrea sa-l schimb eu.UNDE ESTE FILTRUL DE AER ???? Este dificil de schimbat sau trebuie sa ma duc la un service autorizat ? Ia-ti manualul din primul post de pe topicul asta, si ceva manuale de service de pe net, sint pe toate drumurile. Daca ai de gand sa depanezi singur nu e buna abordarea ta cu telefoane la prieteni in timp ce curge uleiul din motor fa-ti intotdeauna o idee despre ce ai de facut inainte sa te apuci sa desfaci ceva. De pe forum cauti eventual scurtaturi nedocumentate in manual. De exemplu, cind schimbi filtrul de aer nu e nevoie sa scoti nici un furtun, e suficient sa rotesti rezervorul cu 90 sau 180 de grade si sa ai grija sa nu-ti scape pe jos. Daca inchizi robinetul de benzina din rezervor, ceea ce e indicat, ca sa nu te trezesti ca iese furtunul de capul lui, ai grija sa-ti aduci aminte sa-l pui din nou pe ON inainte sa strangi suruburile la semicarene La faza cu bujiile, schimba filtrul de aer si daca iti consuma ok si mobra trage bine la orice turatie, atunci bujiile sint ok. In alta ordine de idei, nu e nici o greseala sa iei doua bujii noi cu 30 de ron totalul, si sa le schimbi din prima ca sa nu stai sa desfaci radiatorul sa vezi daca sint bujiile ok, si daca nu sint ok sa mai desfaci odata toata sandramaua dupa ce cumperi bujiile. Cu bujiile schimbate de tine, daca iti face vreo figura pe parcurs macar scoti un factor necunoscut din ecuatie cind te apuci sa gasesti cauza problemelor. Spor la treburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) Salut. Luni plec sa-mi achizitionez o Yamaha TDM. Am doua alegeri : una din 2002 si un din 2003 dar am gasit ceva interesant pe JBX Tdm Pages Inactivating the Airbox Intake Flap does not fix any issue due to a defective ECU : The first batch of TDM900 shipped in 2002 had a defective ECU resulting in injection issues at low rpm. This was fixed in june 2002 with a new ECU. Previous defective ECU were usualy replaced under warranty by Yamaha. Check the part number on the ECU (2002 only) : ? 5PS-8591A-00 : defective ECU, check with Yamaha. ? 5PS-8591A-01 : non-defective ECU. Stiti ceva de chestia asta? La TDM 900 se poate citi seria de pe ECU fara sa te apuci de demontat carene? Stiti cumva cum pot afla luna in care e produsa motoreta? Editat Martie 5, 2010 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 nu ai dece sa iti faci griji oricare ai lua-o iata si d c Previous defective ECU were usualy replaced under warranty by Yamaha. Motoretele noi cumparate au garantie si afara chiar conteaza asta si au si service-uri care se ocupa cum trebuie de clienti. deci nu ai dc sa iti faci griji bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zsak Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 Thanx pentru pareri sfaturi Fotok/Linx/Cavaleru . Am pus intrebarea mea si pe advrider.com dar din pacate si acolo am primit raspunsuri si pro si contra . Ceea ce e 100% cu nu incape sub aripa si trebuie putin modificat ,dar nu e mare lucru. Cele doua raspunsuri primite pe advrider sunau cam asa: primul spunea ca sa nu pun fiindca e foarte greu de manevrat ,de luat curbe stc. si ca dupa 200km trebuia sa-l schimbe cu una OEM , iar celalat imi recomanda cu caldura dar zice ca sa pun cu rotatie inversa , si ca trebuie modoficat putin pozitia aripii. Mentionez ca ambele zic ca au , sau au avut facute modificarile . Asa ca acum is si mai nehotarat eventual daca e cineva interesat mai in detalii ce parere au avut "fratii' nostrii TDM-isti de peste ocean puteti sa studiati pe forumul TDM pe advider aici : http://advrider.com/forums/showthread.php?...96#post12313996 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 (editat) azi nu a vrut sa porneasca!!!!!??????? dupa ce sambata si duminica trecuta a pornit excelent la prima invartire, de alimentat se alimenteaza cu benzina, de invartit se invarte ff bine , soc tras etc banuiesc ca ar fi bujiile, dar nu sunt sigur, nu am avut suficient timp sa verific.... daca nu ma insel trebuie sa demontez radiatorul....uf care ar fi parerea voastra? ar putea fi si alta cauza? Editat Martie 5, 2010 de cristian72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 poate ai innecat bujiile, ai tras socu cand ai incercat s-o pornesti? trebuie sa dai plasticele jos de pe lateral si apoi sa scoti cele trei suruburi care tin radiatoru in loc si apoi tragi de el un pic in fata sa iti faci loc. bujia de la cilindru drept e cel mai greu de scos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 acuma am citeva poze cu noua mobra a mea scuze ca este cam murdara Mesaj completat flavius daca nu dai cu lac peste nu are rost sa le pui. Mesaj completat cavalere ce zici de cauciuace? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 misto caucioacele, abia astept sa mi le montez si eu Mesaj completat radule sa ma ierti. dar MOV??? dc nu tot negru ca motorul si cadru?? si stickerele la fel. ar fi fost alta poveste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 5, 2010 Share Postat Martie 5, 2010 radule sa ma ierti. dar MOV??? dc nu tot negru ca motorul si cadru?? Visiniu, nu mov Poli Timisoara iti suna cunoscut? Ultra Viola/ Nimic nu stii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.