Dan Cata Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Cristi, ce-i cu tigania aia de platbanda????Cand ai zis proiectoare ma gandeam la ceva mai mare Aste sunt suficient de mici sa le atasezi direct pe semicarenele laterale Ba e foarte buna ideea de platbanda; orice altceva mai rigid ar duce la ruperea cadrului unde este prinsa sau alte necazuri Dar asa cum e, se poate indoi in caz de rasturnare Faina treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Cat ai dat pe un colier de-ala cu garnitura de cauciuc? Am vazut in Hornbach ceva asemanator cu 10 lei si ma intrebam daca sunt si mai ieftine. gaseste in spate la obor la tarabe pe ziduri mosi e un targ acolo daca il stii - 2 lei Mesaj completat Cristi, ce-i cu tigania aia de platbanda????Cand ai zis proiectoare ma gandeam la ceva mai mare Aste sunt suficient de mici sa le atasezi direct pe semicarenele laterale adica sa dau gauri in plasticul carenelor?? lasa asa tiganie, ca e flexibil, absoarbe socuri si daca dau cu ea de pamant nu-mi sparg plasticele. oricum pozitionara lor este temporara, urmand a fi facut un nou montaj mai interesant dar mai costisitor si care va aduce si un plus de protectie motorului. dar mai spre vara incolo ca acum nu mai e fonduri Mesaj completat Ba e foarte buna ideea de platbanda; orice altceva mai rigid ar duce la ruperea cadrului unde este prinsa sau alte necazuri Dar asa cum e, se poate indoi in caz de rasturnare Faina treaba! am gandit-o asa fara sa vreau dar le voi muta de acolo. a fost mare chin sa modelez 2 suporturi la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Salut prieteni. In sfarsit am intrat si eu in grupul detinatorilor de TDM. Ieri am achizitionat un TDM 900 2002. Sunt incantat de el, astept acum sa se duca zapada sa pot iesi cu el pe sosea. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Salut prieteni. In sfarsit am intrat si eu in grupul detinatorilor de TDM. Ieri am achizitionat un TDM 900 2002. Sunt incantat de el, astept acum sa se duca zapada sa pot iesi cu el pe sosea. Numai bine felicitari si sa-l stapanesti sanatos. hai cu pozele !!! Mesaj completat pret si loc de achizitie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 3300 - Ramnicu Valcea. Un om foarte de treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Sa-ti traiasca! Presupun ca e vorba de /index.php?...p;#entry2319538 (Nea chitac2005 a mai postat si el pe-aci pe topic.) Pare foarte bine intretinuta... sau curatata. Nu cred ca pe-a mea am vazut-o vreodata asa sclipitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 Ce bine arata motorul ala... Sa il folosesti sanatos ! Keep the rubber side down Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 (editat) nu este aceea. a mea e adusa recent de peste hotare. o sa pun poze dar acu nu pot sa o scot din garaj de zapada. am o poza din anuntul omului aaa si o intrebare ca sa nu stau sa descopar singur. care e cea mai usoara modalitate sa schimbi bujiile? numai bine Editat Martie 9, 2010 de _Blade_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 9, 2010 Share Postat Martie 9, 2010 care e cea mai usoara modalitate sa schimbi bujiile? Deci inca un 900 paseste pe meleagurile noastre... peninsular? Cu bujiile e un pic mai complicat decat te-ai astepta in mod normal la o semicarenata, dar macar intervalul de schimb e 20.000 km. Pe Carpe TDM (loc unde gasesti multe informatii de altfel), unii spun ca au mers si peste 30k fara probleme, mai ales cu bujiile cu iridiu. Deci, simplificat: dai jos carenele laterale si desprinzi radiatorul astfel incat sa ai acces la fisele din spatele lui. Desprinderea presupune sa demontezi cateva suruburi, dar si unu sau doua furtunuri din care o sa se scurga lichid de racire, daca nu le blochezi cumva. De asemenea e recomandat sa cureti un pic zona, care poate fi plina de pamant sau, mai important, sa sufli aer comprimat inainte sa scoti bujiile vechi, dupa ce ai scos fisele, ca sa nu intre eventuale mizerii in motor. La altii: http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=11169 La mine: /index.php?...t&p=1776909 (la chestia cu spalatul / curatatul mobrei m-am gandit mai tarizu ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Linxule, Chitac sta pe soseaua Giurgiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Ba e foarte buna ideea de platbanda; orice altceva mai rigid ar duce la ruperea cadrului unde este prinsa sau alte necazuri Dar asa cum e, se poate indoi in caz de rasturnare Faina treaba! Si daca se rastoarna, se indoaie si rupe si carena, ca e chiar langa ea Tiganie Eu judec cu mintea celui care e in stare sa tina motocicleta pe roti Altii se gandesc doar cum sa cada, ca la judo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Si daca se rastoarna, se indoaie si rupe si carena, ca e chiar langa eaTiganie Eu judec cu mintea celui care e in stare sa tina motocicleta pe roti Altii se gandesc doar cum sa cada, ca la judo nicule. esti mai in varsta decat mine, si banuiesc ca ai si mai multa minte si mai multa experienta si cred ca realizezi ca acele crash-bar-uri care le am pe mobra au un rol si acela de a proteja plasticele. in cazul in care dau mobra pe jos, va sta sprijinita pe crashbar si capatulghidonului, repectiv handguard , iar suportul cu proiectorul cel mult se va stramba un pic asa cum am mai zis aceasta "tiganie" e temporara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 asa cum am mai zis aceasta "tiganie" e temporara Atunci te iert, ca si tu ma ierti pe mine Totusi, din moment ce ai pus xenoane, la ce iti mai trebuie doua perechi suplimentare de proiectoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Atunci te iert, ca si tu ma ierti pe mine Totusi, din moment ce ai pus xenoane, la ce iti mai trebuie doua perechi suplimentare de proiectoare? Nu stiu motivul lui, dar la mine cel putin, nu vad nimic daca e drumul ud si nemarcat noaptea, cu xenon de 6000k. Daca pui proiectoare... altfel povestim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 bai cavalere, da tu n-ai crashbaruri ? ce dreq nu ti le pui pe crashbar ? touratech-style Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Atunci te iert, ca si tu ma ierti pe mine Totusi, din moment ce ai pus xenoane, la ce iti mai trebuie doua perechi suplimentare de proiectoare? xenon am doar pe un far. care mai nou nu mai merge nici ala pe faza lunga. orice plus de lumina e bine venit. eu nici nu vad foarte bine noaptea si astea ma ajuta. Mesaj completat bai cavalere, da tu n-ai crashbaruri ?ce dreq nu ti le pui pe crashbar ? touratech-style ba da , acolo le voi monta dar trebuie sa mai fac o chestie paralela cu crasbaru ca sa protejeze proiectoarele acum nu am bani si de inca un set de fiare Mesaj completat Nu stiu motivul lui, dar la mine cel putin, nu vad nimic daca e drumul ud si nemarcat noaptea, cu xenon de 6000k. Daca pui proiectoare... altfel povestim. le-am pus pt confortu meu pshic, nu vad bine doar cu farurile, aprind si proiectoarele. daca nici asa nu vad, trag pe dreapta si innoptez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Un manual Haynes pt TDM 900 aveti careva? Am la dispozitie un ulei Motul 300V 10W-40 pt mobra. Eu zic ca e bun nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 rice plus de lumina e bine venit. eu nici nu vad foarte bine noaptea si astea ma ajuta. Adevarul e ca daca nu o sa te ajute perechea de proiectoare cu halogen, nu vad cum te-ar putea ajuta cele pe led-uri. Eu am crezut ca vrei sa pui mai multe ca sa fii mai vizibil etc, desi parca totusi e cam mult Un manual Haynes pt TDM 900 aveti careva? Am la dispozitie un ulei Motul 300V 10W-40 pt mobra. Eu zic ca e bun nu? Nu prea exista pe net, sau eu unu nu l-am gasit. Dar exista ceva poate chiar mai bun (cu siguranta e mai practic) si anume manualul de service Yamaha ptr modelul 2002-2004 parca (5PS1 daca nu gresesc). Il gasesti pe Jbx sau carpetdm, pe undeva sigur il gasesti. Baga un ochi pe site-urile astea doua, ca gasesti informatii garla pe ele: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php si http://www.carpe-tdm.net/ipb/ Legat de ulei, eu nu as folosi asa ceva, dar daca tot l-ai luat... poti sa-l folosesti. De ce zic ca nu as folosi asa ceva: 1. Pre scump, nu se justifica cheltuiala deloc. 2. E un ulei racing, iar multi care l-au pus in stradale s-au plans (mai ales la 15W-50) de vibratii si mers mai greoi. Simptomele unui ulei mai vascos de cele mai multe ori. O explicatie nu am, dar sunt cativa care au patit treaba asta. 3. Evita sa folosesti un ulei sintetic (implicit cu detergenta puternica) daca nu stii ce s-a mai bagat in mobra respectiva si cum se prezinta motorul pe dinauntru. Poate degaja anumite depuneri (putin probabil la un TDM din 2002, dar totusi nu e exclus) si sa-ti faca astfel probleme serioase. 4. Eu am folosit 7100 10W-40 de la Motul si suspectez ca uleiul imi antrena discurile de ambreiaj prea puternic (cu ambreiajul apasat), ceea ce rezulta in schimbari de viteza cu probleme... agata, cloncanea. Asta s-ar putea sa fie si o chestie de la mobra mea, dar cu alte uleiuri, semisintetice insa, nu am mai patit treaba asta. Deci sfatul meu ar fi, daca nu ai luat 300Vul inca, sa-i bagi un semisin 10W-40 ptr moto. Marca ar trebui sa conteze mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Adevarul e ca daca nu o sa te ajute perechea de proiectoare cu halogen, nu vad cum te-ar putea ajuta cele pe led-uri. Eu am crezut ca vrei sa pui mai multe ca sa fii mai vizibil etc, desi parca totusi e cam mult alea led pt viteze mici si driving lights Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 4. Eu am folosit 7100 10W-40 de la Motul si suspectez ca uleiul imi antrena discurile de ambreiaj prea puternic (cu ambreiajul apasat), ceea ce rezulta in schimbari de viteza cu probleme... agata, cloncanea. Asta s-ar putea sa fie si o chestie de la mobra mea, dar cu alte uleiuri, semisintetice insa, nu am mai patit treaba asta. cu motul 7100 10-40 aveam si eu probleme pe vstrom, in 20% din cazuri cind schimbam 1->2 agata si raminea la neutru. acum pun alta marca, tot sintetic, tot 10-40, si nu mai am probleme cu schimbatul vitezelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Motul 5100 10W40 No problem la blonda mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Salut prieteni. In sfarsit am intrat si eu in grupul detinatorilor de TDM. Ieri am achizitionat un TDM 900 2002. Sunt incantat de el, astept acum sa se duca zapada sa pot iesi cu el pe sosea. Numai bine sa-l stapinesti sanatos. multi km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 cu motul 7100 10-40 aveam si eu probleme pe vstrom, in 20% din cazuri cind schimbam 1->2 agata si raminea la neutru. acum pun alta marca, tot sintetic, tot 10-40, si nu mai am probleme cu schimbatul vitezelor. Mi-am comandat azi un Castrol 10W-40. am auzit numai cuvinte de lauda despre Castrol si am decis sa-l incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 eu am avut Castrol in Suzuki GS500 si imi papa cam 400-500 ml la 1000 km. Am schimbat Castrol 10-40 pe Motul 5100 15-50 si sa redus consumul uleiului la 150-200 ml pe 1000 km. Am schimbat mobra pe un TDM si am ramas la uleiul Motul 5100 15-50 si nu am avut probleme cu consumul de ulei. Acum am alt TDM si am cumparat deja uleiul pentru acesta tot 5100 15-50 Motul...sa speram ca va fi super si pentru acesta. Cred ca toate uleiurile gen Motul Valvoline Castrol toate cele mari au uleiuri bune de la categoria semisintetic in sus. Dar conteaza mult tipul motorului, km ce ai are la bord si zona geografica pe unde se circula cu motoreta:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 13, 2010 Share Postat Martie 13, 2010 Cine stie un electrician bun priceput la motociclete cu computer, imobilizator si la alarme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.