Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Cristi, ce-i cu tigania aia de platbanda????

Cand ai zis proiectoare ma gandeam la ceva mai mare

Aste sunt suficient de mici sa le atasezi direct pe semicarenele laterale

Ba e foarte buna ideea de platbanda; orice altceva mai rigid ar duce la ruperea cadrului unde este prinsa sau alte necazuri :) Dar asa cum e, se poate indoi in caz de rasturnare :)

 

Faina treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cat ai dat pe un colier de-ala cu garnitura de cauciuc? Am vazut in Hornbach ceva asemanator cu 10 lei si ma intrebam daca sunt si mai ieftine.

 

 

gaseste in spate la obor la tarabe pe ziduri mosi e un targ acolo daca il stii - 2 lei :lol:

Mesaj completat

Cristi, ce-i cu tigania aia de platbanda????

Cand ai zis proiectoare ma gandeam la ceva mai mare

Aste sunt suficient de mici sa le atasezi direct pe semicarenele laterale

 

 

adica sa dau gauri in plasticul carenelor??

 

lasa asa tiganie, ca e flexibil, absoarbe socuri si daca dau cu ea de pamant nu-mi sparg plasticele.

 

oricum pozitionara lor este temporara, urmand a fi facut un nou montaj mai interesant dar mai costisitor si care va aduce si un plus de protectie motorului. dar mai spre vara incolo ca acum nu mai e fonduri :)

Mesaj completat

Ba e foarte buna ideea de platbanda; orice altceva mai rigid ar duce la ruperea cadrului unde este prinsa sau alte necazuri :) Dar asa cum e, se poate indoi in caz de rasturnare :)

 

Faina treaba!

 

 

am gandit-o asa fara sa vreau dar le voi muta de acolo.

 

a fost mare chin sa modelez 2 suporturi la fel. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni. In sfarsit am intrat si eu in grupul detinatorilor de TDM. Ieri am achizitionat un TDM 900 2002. Sunt incantat de el, astept acum sa se duca zapada sa pot iesi cu el pe sosea.

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni. In sfarsit am intrat si eu in grupul detinatorilor de TDM. Ieri am achizitionat un TDM 900 2002. Sunt incantat de el, astept acum sa se duca zapada sa pot iesi cu el pe sosea.

Numai bine

 

 

felicitari si sa-l stapanesti sanatos. hai cu pozele !!!

Mesaj completat

pret si loc de achizitie ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este aceea. a mea e adusa recent de peste hotare. o sa pun poze dar acu nu pot sa o scot din garaj de zapada. am o poza din anuntul omului

 

aaa si o intrebare ca sa nu stau sa descopar singur.

care e cea mai usoara modalitate sa schimbi bujiile?

 

numai bine

post-14680-1268151214_thumb.jpg

Editat de _Blade_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care e cea mai usoara modalitate sa schimbi bujiile?

 

Deci inca un 900 paseste pe meleagurile noastre... peninsular?

 

Cu bujiile e un pic mai complicat decat te-ai astepta in mod normal la o semicarenata, dar macar intervalul de schimb e 20.000 km. Pe Carpe TDM (loc unde gasesti multe informatii de altfel), unii spun ca au mers si peste 30k fara probleme, mai ales cu bujiile cu iridiu. Deci, simplificat: dai jos carenele laterale si desprinzi radiatorul astfel incat sa ai acces la fisele din spatele lui. Desprinderea presupune sa demontezi cateva suruburi, dar si unu sau doua furtunuri din care o sa se scurga lichid de racire, daca nu le blochezi cumva. De asemenea e recomandat sa cureti un pic zona, care poate fi plina de pamant sau, mai important, sa sufli aer comprimat inainte sa scoti bujiile vechi, dupa ce ai scos fisele, ca sa nu intre eventuale mizerii in motor.

 

La altii: http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?showtopic=11169

La mine: /index.php?...t&p=1776909 (la chestia cu spalatul / curatatul mobrei m-am gandit mai tarizu :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba e foarte buna ideea de platbanda; orice altceva mai rigid ar duce la ruperea cadrului unde este prinsa sau alte necazuri :) Dar asa cum e, se poate indoi in caz de rasturnare :lol:

 

Faina treaba!

Si daca se rastoarna, se indoaie si rupe si carena, ca e chiar langa ea

Tiganie

 

Eu judec cu mintea celui care e in stare sa tina motocicleta pe roti

Altii se gandesc doar cum sa cada, ca la judo :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si daca se rastoarna, se indoaie si rupe si carena, ca e chiar langa ea

Tiganie

 

Eu judec cu mintea celui care e in stare sa tina motocicleta pe roti

Altii se gandesc doar cum sa cada, ca la judo :)

 

 

nicule. esti mai in varsta decat mine, si banuiesc ca ai si mai multa minte si mai multa experienta si cred ca realizezi ca acele crash-bar-uri care le am pe mobra au un rol si acela de a proteja plasticele. in cazul in care dau mobra pe jos, va sta sprijinita pe crashbar si capatulghidonului, repectiv handguard , iar suportul cu proiectorul cel mult se va stramba un pic :)

 

asa cum am mai zis aceasta "tiganie" e temporara :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa cum am mai zis aceasta "tiganie" e temporara

Atunci te iert, ca si tu ma ierti pe mine :)

Totusi, din moment ce ai pus xenoane, la ce iti mai trebuie doua perechi suplimentare de proiectoare? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci te iert, ca si tu ma ierti pe mine :)

Totusi, din moment ce ai pus xenoane, la ce iti mai trebuie doua perechi suplimentare de proiectoare? :)

Nu stiu motivul lui, dar la mine cel putin, nu vad nimic daca e drumul ud si nemarcat noaptea, cu xenon de 6000k. Daca pui proiectoare... altfel povestim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci te iert, ca si tu ma ierti pe mine :)

Totusi, din moment ce ai pus xenoane, la ce iti mai trebuie doua perechi suplimentare de proiectoare? :)

 

 

xenon am doar pe un far. care mai nou nu mai merge nici ala pe faza lunga.

 

orice plus de lumina e bine venit. eu nici nu vad foarte bine noaptea si astea ma ajuta.

Mesaj completat

bai cavalere, da tu n-ai crashbaruri ?

ce dreq nu ti le pui pe crashbar ? touratech-style :)

ba da , acolo le voi monta dar trebuie sa mai fac o chestie paralela cu crasbaru ca sa protejeze proiectoarele

 

acum nu am bani si de inca un set de fiare :lol:

Mesaj completat

Nu stiu motivul lui, dar la mine cel putin, nu vad nimic daca e drumul ud si nemarcat noaptea, cu xenon de 6000k. Daca pui proiectoare... altfel povestim.

 

 

le-am pus pt confortu meu pshic, nu vad bine doar cu farurile, aprind si proiectoarele. daca nici asa nu vad, trag pe dreapta si innoptez :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rice plus de lumina e bine venit. eu nici nu vad foarte bine noaptea si astea ma ajuta.

Adevarul e ca daca nu o sa te ajute perechea de proiectoare cu halogen, nu vad cum te-ar putea ajuta cele pe led-uri. Eu am crezut ca vrei sa pui mai multe ca sa fii mai vizibil etc, desi parca totusi e cam mult :)

 

 

 

Un manual Haynes pt TDM 900 aveti careva? Am la dispozitie un ulei Motul 300V 10W-40 pt mobra. Eu zic ca e bun nu?

Nu prea exista pe net, sau eu unu nu l-am gasit. Dar exista ceva poate chiar mai bun (cu siguranta e mai practic) si anume manualul de service Yamaha ptr modelul 2002-2004 parca (5PS1 daca nu gresesc). Il gasesti pe Jbx sau carpetdm, pe undeva sigur il gasesti.

 

Baga un ochi pe site-urile astea doua, ca gasesti informatii garla pe ele: http://jbx9.free.fr/tdm/index.php si http://www.carpe-tdm.net/ipb/

 

Legat de ulei, eu nu as folosi asa ceva, dar daca tot l-ai luat... poti sa-l folosesti. De ce zic ca nu as folosi asa ceva:

1. Pre scump, nu se justifica cheltuiala deloc.

2. E un ulei racing, iar multi care l-au pus in stradale s-au plans (mai ales la 15W-50) de vibratii si mers mai greoi. Simptomele unui ulei mai vascos de cele mai multe ori. O explicatie nu am, dar sunt cativa care au patit treaba asta.

3. Evita sa folosesti un ulei sintetic (implicit cu detergenta puternica) daca nu stii ce s-a mai bagat in mobra respectiva si cum se prezinta motorul pe dinauntru. Poate degaja anumite depuneri (putin probabil la un TDM din 2002, dar totusi nu e exclus) si sa-ti faca astfel probleme serioase.

4. Eu am folosit 7100 10W-40 de la Motul si suspectez ca uleiul imi antrena discurile de ambreiaj prea puternic (cu ambreiajul apasat), ceea ce rezulta in schimbari de viteza cu probleme... agata, cloncanea. Asta s-ar putea sa fie si o chestie de la mobra mea, dar cu alte uleiuri, semisintetice insa, nu am mai patit treaba asta.

 

Deci sfatul meu ar fi, daca nu ai luat 300Vul inca, sa-i bagi un semisin 10W-40 ptr moto. Marca ar trebui sa conteze mai putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adevarul e ca daca nu o sa te ajute perechea de proiectoare cu halogen, nu vad cum te-ar putea ajuta cele pe led-uri. Eu am crezut ca vrei sa pui mai multe ca sa fii mai vizibil etc, desi parca totusi e cam mult :)

 

 

alea led pt viteze mici si driving lights :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4. Eu am folosit 7100 10W-40 de la Motul si suspectez ca uleiul imi antrena discurile de ambreiaj prea puternic (cu ambreiajul apasat), ceea ce rezulta in schimbari de viteza cu probleme... agata, cloncanea. Asta s-ar putea sa fie si o chestie de la mobra mea, dar cu alte uleiuri, semisintetice insa, nu am mai patit treaba asta.

 

cu motul 7100 10-40 aveam si eu probleme pe vstrom, in 20% din cazuri cind schimbam 1->2 agata si raminea la neutru. acum pun alta marca, tot sintetic, tot 10-40, si nu mai am probleme cu schimbatul vitezelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut prieteni. In sfarsit am intrat si eu in grupul detinatorilor de TDM. Ieri am achizitionat un TDM 900 2002. Sunt incantat de el, astept acum sa se duca zapada sa pot iesi cu el pe sosea.

Numai bine

sa-l stapinesti sanatos. multi km fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu motul 7100 10-40 aveam si eu probleme pe vstrom, in 20% din cazuri cind schimbam 1->2 agata si raminea la neutru. acum pun alta marca, tot sintetic, tot 10-40, si nu mai am probleme cu schimbatul vitezelor.

 

Mi-am comandat azi un Castrol 10W-40. am auzit numai cuvinte de lauda despre Castrol si am decis sa-l incerc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut Castrol in Suzuki GS500 si imi papa cam 400-500 ml la 1000 km. Am schimbat Castrol 10-40 pe Motul 5100 15-50 si sa redus consumul uleiului la 150-200 ml pe 1000 km. Am schimbat mobra pe un TDM si am ramas la uleiul Motul 5100 15-50 si nu am avut probleme cu consumul de ulei. Acum am alt TDM si am cumparat deja uleiul pentru acesta tot 5100 15-50 Motul...sa speram ca va fi super si pentru acesta.

 

Cred ca toate uleiurile gen Motul Valvoline Castrol toate cele mari au uleiuri bune de la categoria semisintetic in sus.

 

Dar conteaza mult tipul motorului, km ce ai are la bord si zona geografica pe unde se circula cu motoreta:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...