madcox Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 200? nu... 210 kph. dar nu era o noutate ptr mine. am mers cu viteza asta si cu pasager, si fara...de data asta eram decat cu bagaje in spate, dar erau voluminoase rau... prietena a mers cu motoreta ei... probabil prinde si 220 sau mai mult, dar dupa 200 trebuie sa ai rabdare...totusi mobra mea are 17 ani, 75 cai, si nu am ce sa-i cer mai mult de atat. la anul devine majora.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 (editat) 200? nu... 210 kph. dar nu era o noutate ptr mine. am mers cu viteza asta si cu pasager, si fara...de data asta eram decat cu bagaje in spate, dar erau voluminoase rau... prietena a mers cu motoreta ei... probabil prinde si 220 sau mai mult, dar dupa 200 trebuie sa ai rabdare...totusi mobra mea are 17 ani, 75 cai, si nu am ce sa-i cer mai mult de atat. la anul devine majora.... se pare ca avem niste mobre longevive b ine ca nu le avem pline de computere inutile si electronica care sa se strice si sa dai tone de lei ca sa repari cam ce senzatie traiesti la 200?? pe 2 roti nu am trecut de 70 cu mine la ghidon si de 120 pasager Editat Septembrie 1, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 200? nu... 210 kph. dar nu era o noutate ptr mine. am mers cu viteza asta si cu pasager, si fara...de data asta eram decat cu bagaje in spate, dar erau voluminoase rau... prietena a mers cu motoreta ei... probabil prinde si 220 sau mai mult, dar dupa 200 trebuie sa ai rabdare...totusi mobra mea are 17 ani, 75 cai, si nu am ce sa-i cer mai mult de atat. la anul devine majora.... Va cam invidiez la capitolul viteza...eu n-am reusit sa trec de 190 pe vitezometru(probabil 180 in realitate) si ma chinui de 2 ani...nu sunt coxar,dar in conditii sigure de drum i-am dat(3VD,singur,fara topcase).Vana are cand ii dai gaz,deci nu cred ca e de la carburatoare,i-am bagat si benzina de 99,nu trece de 190 si basta!Cartea prevede o viteza maxima de 203km/h,adica acul ar trebui sa fie undeva peste 210km/h,luand in calcul eroarea de afisare care este direct proportionala cu viteza. Ironia sortii e ca m-am urcat pe 4TX-ul unui prieten si am trecut urgent de 200,asa ca nu cred ca e de la izmenele mele.Ciudat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 Va cam invidiez la capitolul viteza...eu n-am reusit sa trec de 190 pe vitezometru(probabil 180 in realitate) si ma chinui de 2 ani...nu sunt coxar,dar in conditii sigure de drum i-am dat(3VD,singur,fara topcase).Vana are cand ii dai gaz,deci nu cred ca e de la carburatoare,i-am bagat si benzina de 99,nu trece de 190 si basta!Cartea prevede o viteza maxima de 203km/h,adica acul ar trebui sa fie undeva peste 210km/h,luand in calcul eroarea de afisare care este direct proportionala cu viteza.Ironia sortii e ca m-am urcat pe 4TX-ul unui prieten si am trecut urgent de 200,asa ca nu cred ca e de la izmenele mele.Ciudat! oricum si 190 e bine pt mobre de 15 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Septembrie 1, 2008 Share Postat Septembrie 1, 2008 da ... mobre enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 (editat) la inceput nici eu nu am reusit mai mult de 190 nici sa o bat. incercam sa accelerez cu a 5-a...si nu era bine. rezistenta la viteze ridicate este foarte mare. daca vrei sa ii dai 210 trebuie sa duci a 4-a pana in rosu. adica pe la 180-200. dupa aceea a 5-a. eu am reusit fara sa vreau cu tot dinadinsul sa schiomb a 5-a la 200. deci daca accelerezi cu a 5-a, si vrei sa ajungi la 210...nu vei reusi... cel mai mult am atins cu ea 220 pe ceas...dar cu rabdare multa. cat despre cum este la 200...nimic special, numai ca trebuie sa fii sigur ca ai unde sa mergi cu viteza aia, si sa ai noroc sa nu prinzi vreo flegma pe asfalt. este f instabila la viteze mari daca ai mici rafale de vant. asta datorita inaltimii destul de mari... oricum, prefer sa merg cu 130 la drum, decat cu 200. nu mi-ar face bine nici mie, nici motoretei. Editat Septembrie 2, 2008 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 la inceput nici eu nu am reusit mai mult de 190 nici sa o bat. incercam sa accelerez cu a 5-a...si nu era bine. rezistenta la viteze ridicate este foarte mare. daca vrei sa ii dai 210 trebuie sa duci a 4-a pana in rosu. adica pe la 180-200. dupa aceea a 5-a. eu am reusit fara sa vreau cu tot dinadinsul sa schiomb a 5-a la 200. deci daca accelerezi cu a 5-a, si vrei sa ajungi la 210...nu vei reusi... cel mai mult am atins cu ea 220 pe ceas...dar cu rabdare multa. cat despre cum este la 200...nimic special, numai ca trebuie sa fii sigur ca ai unde sa mergi cu viteza aia, si sa ai noroc sa nu prinzi vreo flegma pe asfalt. este f instabila la viteze mari daca ai mici rafale de vant. asta datorita inaltimii destul de mari... oricum, prefer sa merg cu 130 la drum, decat cu 200. nu mi-ar face bine nici mie, nici motoretei. A mea tremura destul de tare intre 160 si 190 kmh. Dupa 190 ii trece tremuriciul. A mers pana a ajuns la capat acul vitezometrului (si al turometrului ) , dar nu am avut senzatia ca i-ar fi placut foarte tare TDM-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AKY Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Daca tot se discuta despre consum si viteza pot spune dupa 3500 km, din care ultimii 1800 intr-o tura prin tara ca: - viteza pe care am atins-o a fost 210 pe bord, dar mai mergea, in schimb motorul cam tremura sub mine si nu ma mai simteam ft in siguranta; - la 180-190 pasagerul are ceva probleme cu gatul, prietena mea se plangea de curentul ft puternic; - consumul la mers normal este de 6,1. Cand te infigi in gaz mai sanatos bate inspre 7. Peste 7 nu mi-a luat niciodata; - rezistenta la vant lateral e o problema. Mi s-a intamplat pe A1 sa nu pot merge cu mai mult de 130, dar era inainte de furtuna si trebuia sa ma inclin ca sa merg drept. Depasirea masinilor mari si a camioanelor e o problema reala in conditii de vant extrem, deoarece dupa ce treci de ele dispare rezistenta lor si in cazul unui vant din dreapta motoreta are tendinta de a se duce in parapet. Pe mine nu ma intereseaza topspeedul, senzatia e pe curbe, unde vacuta se comporta foarte bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 dap. asta mi-a placut si mie la ea. cum te face sa te dai pe curbe, chiar daca inainte nu ti-a placut. un prieten cu un vfr a zis ca nu se compara ca manevrabilitate in oras si stabilitate si placere de a merge pe curbe cu vfr-ul. adica i-a placut mai mult cu tdm-ul. dupa ce mergi cu un touring, nu mai vrei nimic altceva decat un touring mai mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 hai asa de curiozitate tu la cat preconizezi revizia asta min/max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Gata, sunt de-al vostru cu acte-n regula:D Azi am facut actele la dealer, o TDM 900 ABS din 2005, 0 km (ramasa in showroom), ABS, garantie,noua-nouta,7800 cu tva Abia astept s-o inmatriculez si sa incep sa bintui Sa ne vedem sanatosi pe drumuri P.S. Poze cu ea pe drum cand ii pun numar,pana atunci astea-s din magazin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 so stapanesti sanatos ... off : dajaba, ii mai fain faru cu lupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 dap. arata bine, dar sunt putin dezamagit. din 91 pana acum nu au modificat foarte mult. adica dai 7500 pe o mobra noua cu tehnologia de baza din 91. sunt nesimtiti. arhitectura motorului este cam aceeasi, cadrul cred ca in proportie de 90% este identic , iar restul componentelor la fel. comparatia este una gen dacia berlina 1978, si dacia berlina pe injectie din 2000. aceeasi marie dar cu alta palarie. anyway, sa ai parte de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) piesa rau mobra. e misto sa ai mobra noua. mai putine probleme. pretul e super avand in vedere ca nu a facut decat sa stea 2 ani si una noua e 11000 milioane de km in seaua ei ii doresc fara probleme chiar cum o fi sa ai 1.000.000 km la bord am vazut vespa cu 88.000km Editat Septembrie 3, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 (editat) dap. arata bine, dar sunt putin dezamagit. din 91 pana acum nu au modificat foarte mult. adica dai 7500 pe o mobra noua cu tehnologia de baza din 91. sunt nesimtiti. arhitectura motorului este cam aceeasi, cadrul cred ca in proportie de 90% este identic , iar restul componentelor la fel. comparatia este una gen dacia berlina 1978, si dacia berlina pe injectie din 2000. aceeasi marie dar cu alta palarie. anyway, sa ai parte de ea. Multam' de urare, numa ca 900-le nu prea mai are in comun cu 3VD mare lucru. "Arhitectura motorului"....hmmm....in afara de faptul ca are tot doi cilindri paraleli,nicio componenta nu mai e identica, ordinea aprinderii s-a schimbat in '96, cilindrii is mariti, injectie electronica, arbori usurati, chiulasa revizuita (desi e tot cu 5 supape). Cadrul este radical diferit inclusiv fata de cadrul de pe 4TX (penultimul model),este cu cateva kg mai usor, facut din aluminiu in loc de otel. Bordul si franele sunt preluate de la YZF-R1 model 2002, jantele,bascula,controalele,cutia de viteze,cam tot ii diferit. Eu sunt de acord ca n-au schimbat mult design-ul in sensul ca n-au reinventat roata, dar TDM-ul ca si motocicleta (indiferent ca-i 850 sau 900) este misto in sine, nu are nevoie de up-grade-uri colosale, ba din contra. Si tehnologia e a anului 2002 nu 1991 (da,azi nu mai e chiar asa up-to-date, dar cu injectie,bord digital/analog si ABS eu zic ca sta binisor ). A...si sa nu uitam,pana la 120 la ora cam rusineaza V-Stromul de 1000 care este cel mai sportiv enduro grande (pierde dupa 120 ca urmare a celor 13 CP diferenta,dar pana la 100 . Eu zic ca-i ok,parerea mea... O sa-mi dau mai mult cu parerea cand o sa incep s-o calaresc, sper s-o inmatriculez cat mai repede, ca nu cred c-o sa dorm prea mult pana atunci S-auzim de bine,merci de urari P.S. @Cavaleru: e 9500 acuma la Dual Tours una din 2008,dar tot sunt 1700 de iepuro mai putin, vorba ta n-a facut decat sa stea,mai are si ABS pe de-asupra (lucru de care sunt mai mult decat incantat). Nu stiu cum e sa ai 1000000 de km, dar e un tip c-o TDM care are 250000 km cu setul original si cica inca se mai salta pe-o roata lejer, deci banuiesc ca sunt mobre bune ) Editat Septembrie 3, 2008 de Gothmog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Multam' de urare, numa ca 900-le nu prea mai are in comun cu 3VD mare lucru. "Arhitectura motorului"....hmmm....in afara de faptul ca are tot doi cilindri paraleli,nicio componenta nu mai e identica, ordinea aprinderii s-a schimbat in '96, cilindrii is mariti, injectie electronica, arbori usurati, chiulasa revizuita (desi e tot cu 5 supape). Cadrul este radical diferit inclusiv fata de cadrul de pe 4TX (penultimul model),este cu cateva kg mai usor, facut din aluminiu in loc de otel. Bordul si franele sunt preluate de la YZF-R1 model 2002, jantele,bascula,controalele,cutia de viteze,cam tot ii diferit. Eu sunt de acord ca n-au schimbat mult design-ul in sensul ca n-au reinventat roata, dar TDM-ul ca si motocicleta (indiferent ca-i 850 sau 900) este misto in sine, nu are nevoie de up-grade-uri colosale, ba din contra. Si tehnologia e a anului 2002 nu 1991 (da,azi nu mai e chiar asa up-to-date, dar cu injectie,bord digital/analog si ABS eu zic ca sta binisor ). A...si sa nu uitam,pana la 120 la ora cam rusineaza V-Stromul de 1000 care este cel mai sportiv enduro grande (pierde dupa 120 ca urmare a celor 13 CP diferenta,dar pana la 100 . Eu zic ca-i ok,parerea mea... O sa-mi dau mai mult cu parerea cand o sa incep s-o calaresc, sper s-o inmatriculez cat mai repede, ca nu cred c-o sa dorm prea mult pana atunci S-auzim de bine,merci de urari P.S. @Cavaleru: e 9500 acuma la Dual Tours una din 2008,dar tot sunt 1700 de iepuro mai putin, vorba ta n-a facut decat sa stea,mai are si ABS pe de-asupra (lucru de care sunt mai mult decat incantat). Nu stiu cum e sa ai 1000000 de km, dar e un tip c-o TDM care are 250000 km cu setul original si cica inca se mai salta pe-o roata lejer, deci banuiesc ca sunt mobre bune ) diferente mici care conteaza. astia de la yamaha nu prea le au cu ABS-ul. am vazut testul la franare la fazer 2007 si ridica roata spate si cu pasager de 80kg la franarile bruste unde intra ABS-ul. sper ca la TDM sa fie mai bine. cate kile are modelul tau? 200? la 250k km tre sa zici sarumana ca mai merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gothmog Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 diferente mici care conteaza. astia de la yamaha nu prea le au cu ABS-ul. am vazut testul la franare la fazer 2007 si ridica roata spate si cu pasager de 80kg la franarile bruste unde intra ABS-ul. sper ca la TDM sa fie mai bine. cate kile are modelul tau? 200? la 250k km tre sa zici sarumana ca mai merge. Da, are un senzor cam ciudat la ABS, n-are roata aia dintata obisnuita, tare-s curios...iti dai seama ca o sa-l testez calumea in conditii controlate, sunt curios cum lucreaza.. 900-le are 192 kg la gol. Si da, la 250000 km tre' sa zici intr-adevar sarumana ca merge, si omul a mers mai mult de jumate pe off-road (trip in juru lumii&shit,foarte tare). Noi sa fim sanatosi,km se aduna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Da, are un senzor cam ciudat la ABS, n-are roata aia dintata obisnuita, tare-s curios...iti dai seama ca o sa-l testez calumea in conditii controlate, sunt curios cum lucreaza.. 900-le are 192 kg la gol. Si da, la 250000 km tre' sa zici intr-adevar sarumana ca merge, si omul a mers mai mult de jumate pe off-road (trip in juru lumii&shit,foarte tare). Noi sa fim sanatosi,km se aduna maniac daca a facut offroad cu vaca asta. mie mi-e frica de ea in curte cand sta pe cric, dar in mocirle si hartoape. oricum e bine sa stiii ca poti conta pe ea la nevoie duamne ajuta sa ma tina si pe mine a mea 250.000km fara probleme ar fi 10 ani cel putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Septembrie 3, 2008 Share Postat Septembrie 3, 2008 Felicitari..este un motor excelent..am avut 3...si inca mai conduc un TDM 900 A ca al tau, desi l-am modificat putzin ca sa mai cistige 4 cp si curba de cuplu mai constanta..oricum este f fiabil, comod si bun de orice...am facut destui km cu el si in tzara si afara... Sa-l stapinesti sanatos si poate ajungem sa ne intilnim daca la anul vin in tzara. Matei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 a mea mai are putin si face 70.000 km. acum nu stiu cat de reali sunt si astia... cati cai are tdm 900? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 a mea mai are putin si face 70.000 km. acum nu stiu cat de reali sunt si astia... cati cai are tdm 900? Multi inainte! TDM-ul nou are 86 de cai @ 7500 rpm si cuplu de 88.8 Nm @ 6000 rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 pentru prima si a doua treapta cateodata si cei 75 de cai ai lui 3vd mi se par suficienti. se da prea usor pe o roata... eram curios cam cu cat a crescut puterea. este un lucru bun pentru motor in sine ca nu au scos mai multi cai din el. este in continuare un motor care iti da puterea destul de relaxat...de aici si fiabilitatea lui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 pentru prima si a doua treapta cateodata si cei 75 de cai ai lui 3vd mi se par suficienti. se da prea usor pe o roata...eram curios cam cu cat a crescut puterea. este un lucru bun pentru motor in sine ca nu au scos mai multi cai din el. este in continuare un motor care iti da puterea destul de relaxat...de aici si fiabilitatea lui... cati mai multi km fara probleme Madcox ti-a trecut prin cap pana acum sa o schimbi cu alta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 la banii mei nu am cu ce sa o schimb. nu imi place la ea cutia de viteze(zgomotoasa la schimbare),si protectie slaba la vant. ravnesc la un bmw, dar atat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 5, 2008 Share Postat Septembrie 5, 2008 (editat) mi se pare mie sau motorul de tdm se incalzeste tare si rpd? cel putin cand stai pe loc in curte la umbra cred ca daca carenele erau mai mari nu se supara nimeni dar parca e mai frumos asa cu vedere la inima TDM-ului ce sa faci omule cu un BMW? sa nu ai nici o placere cand pilotezi ? tre sa simti frate fiecare km de sosea sau forestier Editat Septembrie 5, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.