yamahaia Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 U got mail si eu vreau articolul...nu stiu daca e la mine in oras...recunosc ca nu am cautat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 (editat) Salutare tuturor, Rockere'...pentru ca m-ai rugat sa postez poze cu,,obiectul muncii''..iata-l: Sper sa va placa. P.S...cine are o semnalizare stanga spate pt top-case? Asfalt uscat tuturor... Misto rau camionul, Aurele Insa mie tot cea mica si rosie, imi place Mesaj completat A aparut noul numar din MOTOCICLISMO. iete prima pagina a articolului. restul cititi in revista Cavalere, maine am si tras o fuga la Inmedio sa iau revista. Intrebasem luni de ea, insa aveau doar numarul trecut, cel din martie. Sa vad cum e prezentat TDM-ul, din postura celor care nu au avut TDM pana acum, insa au avut prilejul de a-l testa. Abia astept Editat Aprilie 21, 2010 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Misto rau camionul, Aurele Insa mie tot cea mica si rosie, imi place Mesaj completat Cavalere, maine am si tras o fuga la Inmedio sa iau revista. Intrebasem luni de ea, insa aveau doar numarul trecut, cel din martie. Sa vad cum e prezentat TDM-ul, din postura celor care nu au avut TDM pana acum, insa au avut prilejul de a-l testa. Abia astept eu de o saptamana o caut ca stiam ca trebuie sa apara. azi din intamplare am dat de ea la un alt chiosc. Pur noroc ca era singuru numar care il avea ... Lectura placuta si astept pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 eu de o saptamana o caut ca stiam ca trebuie sa apara. azi din intamplare am dat de ea la un alt chiosc. Pur noroc ca era singuru numar care il avea ... Lectura placuta si astept pareri Cavalere ti-a laudat ala motoru de-mi vine sa-mi mai iau unu !! Sa nu te superi dar incarc articolul de la tine aici ca sa-l poata citi si ceilalti SH.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 l-am citit si eu...ms Cristi (Cavaleru). Am sa incerc sa gasesc revista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) In acest week end la noi, sunt Zilele Sfantu Gheorghe (o mare multime de oameni, mici si bere si concerte) , Desi corespunde cu SMAEB-ul si banuiesc ca multi vor merge catre Bucuresti , cei care sunt mai pe aproape si nu se duc la Bucale, sunt invitati sa ne calce. Pun aici un link catre Programul de zilele astea Program de zilele Sf.GH. nu conteaza chiar tot dar cred ca va fi misto la concertele de seara. Noi cativa , Sambata mergem la SMAEB Poate ne intalnim pe acolo ! Editat Aprilie 22, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Cavalere ti-a laudat ala motoru de-mi vine sa-mi mai iau unu !! Ce nu mi-e clar mie este de ce spune ala ca vibreaza tare peste 5000 rpm, a mea merge ca o muzicuta, nu am vibratii Sau nu stiu eu ce inseamna vibratii??? Alta nedumerire: Ce naiba cauta ala la peste 5000 rpm? TDM nu are nevoie de turatiile alea in mod obisnuit Eu pot numara pe degete de cate ori am depasit 5000 rpm, doar in cazuri extreme cavalere, era frumos daca spalai mobra inainte de teste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Ce nu mi-e clar mie este de ce spune ala ca vibreaza tare peste 5000 rpm, a mea merge ca o muzicuta, nu am vibratiiSau nu stiu eu ce inseamna vibratii??? Alta nedumerire: Ce naiba cauta ala la peste 5000 rpm? TDM nu are nevoie de turatiile alea in mod obisnuit Eu pot numara pe degete de cate ori am depasit 5000 rpm, doar in cazuri extreme cavalere, era frumos daca spalai mobra inainte de teste a mea vibreaza de la 4000 rpm in sus. a trecut de 5000 probabil cand a vrut sa vada cum se accelereaza. era frumos sa o spele ei si cand le-am dat-o si cand mi-au adus-o inapoi. ca in afara de articolul din revista nu am castigat nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 a mea vibreaza de la 4000 rpm in sus. Termenul "vibreaza" e foarte subiectiv In cazul nostru, singura metoda valabila e cea comparativa Subiectiva e aia in care tu simti ca te deranjeaza (sau nu) la drum lung Mesaj completat ca in afara de articolul din revista nu am castigat nimic. celebritatea nu se castiga usor, trebuie sa investesti, sa te sacrifici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 a propos de turatii si viteze, cam ce turatii folositi in mod obisnuit ... intr-un post anterior, @Fotok spunea ca are de gind sa puna pinioane si foaie "originale" si spunea ca in viteza a 5-a la 90/h are in jur de 3300 rpm (si la mine e la fel) in timp ce un amic avea 4000 ... eu unul merg constant intre 3500 si 4000 rpm (ma rog, mai aproape de 4000)... sa leg de stilul de condus consumul mare ? fostul proprietar spunea ca lui i-a consumat intre 6 si 7 % ... nu de alta dar cind vad consumurile voastre ma apuca invidia oricum am de gind sa ma uit prin carb uri (sarumina inca o data @Cavaleru) si sa inspectez emulsorul cel mult pomenit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Termenul "vibreaza" e foarte subiectivIn cazul nostru, singura metoda valabila e cea comparativa Subiectiva e aia in care tu simti ca te deranjeaza (sau nu) la drum lung Mesaj completat celebritatea nu se castiga usor, trebuie sa investesti, sa te sacrifici de la 4500 incepe sa devina deranjant in mers la drum lung. la 3500 e parfum cand ne intalnim data viitoare facem schimb de mobre un pic sa comparam? Mesaj completat a propos de turatii si viteze, cam ce turatii folositi in mod obisnuit ...intr-un post anterior, @Fotok spunea ca are de gind sa puna pinioane si foaie "originale" si spunea ca in viteza a 5-a la 90/h are in jur de 3300 rpm (si la mine e la fel) in timp ce un amic avea 4000 ... eu unul merg constant intre 3500 si 4000 rpm (ma rog, mai aproape de 4000)... sa leg de stilul de condus consumul mare ? fostul proprietar spunea ca lui i-a consumat intre 6 si 7 % ... nu de alta dar cind vad consumurile voastre ma apuca invidia oricum am de gind sa ma uit prin carb uri (sarumina inca o data @Cavaleru) si sa inspectez emulsorul cel mult pomenit ... 4000 in treapta a 5-a? daca foloseste accelerari puternice da creste consumul. configuratia originala a tdm-ul 3vd este 16-44-114 (pinion mic- mare - zale lant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 de la 4500 incepe sa devina deranjant in mers la drum lung. la 3500 e parfum cand ne intalnim data viitoare facem schimb de mobre un pic sa comparam? pai 4500 rpm inseamna la mine cam 130 km/h, si merge foarte frumos, sau, ca sa folosesc aceiasi termeni, nu ma deranjeaza nimic Pana cand ne intalnim s-ar putea sa am FJR, si nu va mai fi valabil schimbul Asta nu inseamna ca vine deja FJR-ul, ci ca nu stiu cand ne vom intalni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) .... 4000 in treapta a 5-a? daca foloseste accelerari puternice da creste consumul ... nu, cam acolo schimb vitezele, pina intr-a 4-a, pentru ca in proportie de 90% o folosesc la naveta ... mai bine zis, n-am apucat sa fac ture mai lungi ... in afara localitatilor merg in general cam la 100-110 ... peste, sincer, ma deranjeaza vintul ... si cum n-am bani de alt parbriz, prefer sa stau cumintel in limita legala de viteza ... pentru ca Aghiuta m-a indemnat, in weekndul trecut am probat-o pe o portiune dreapta de sosea sa vedem "cit baga" ... m-am oprit din accelerat pe la 180 (culcat pe rezervor, nu vedeam foarte bine) ... probabil ca experienta nu se va repeta ... eu unul nu vad de ce as merge asa ... pina la urma, placerea e drumul, nu-i asa !? aaa, si "mai ducea" , ca sa citez din clasici ... Editat Aprilie 22, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 P.S...cine are o semnalizare stanga spate pt top-case? Asfalt uscat tuturor... In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase Am si eu o intrebare: tu ai semnalizari SI pe top-case? Legate ca si semnalizarile spate? Daca da, cum faci sa iti clipoceasca normal instalatia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 .... si spunea ca in viteza a 5-a la 90/h are in jur de 3300 rpm (si la mine e la fel) in timp ce un amic avea 4000 ... La 4000 rpm in treapta a 5-a e imposibil sa aiba 90 km/h O fi uitat sa-i dea a 5-a, si merge cu a 4-a Kitul de lant poate sa difere cu un dinte, si asta duce la diferente de +/- 5 km/h in treapta a 5-a, nu mai mult Mesaj completat In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase Bre comutatorule! Esti suspect de des pe topicul nostru Ne pregatesti ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase Am si eu o intrebare: tu ai semnalizari SI pe top-case? Legate ca si semnalizarile spate? Daca da, cum faci sa iti clipoceasca normal instalatia? se refera la alea de pe suport, cred Mesaj completat Bre comutatorule!Esti suspect de des pe topicul nostru Ne pregatesti ceva? neah el vrea bmw ca al lui Uzunu Mesaj completat pai 4500 rpm inseamna la mine cam 130 km/h, si merge foarte frumos, sau, ca sa folosesc aceiasi termeni, nu ma deranjeaza nimic Pana cand ne intalnim s-ar putea sa am FJR, si nu va mai fi valabil schimbul Asta nu inseamna ca vine deja FJR-ul, ci ca nu stiu cand ne vom intalni mda. atat e si la mine pe ceas 110km/h - 3500 rpm 120km/h - 4000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) Bre comutatorule!Esti suspect de des pe topicul nostru Ne pregatesti ceva? Daca va deranjaza, plec De obicei imi bag nasul pe unde umbla (si posteaza) aventurierii TDMul e insa mult prea 'street-oriented' pentru nebuniile din capu' meu Editat Aprilie 22, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 TDMul e insa mult prea 'street-oriented' nu mai zice asta ca ma supar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Daca va deranjaza, plec De obicei imi bag nasul pe unde umbla (si posteaza) aventurierii TDMul e insa mult prea 'street-oriented' pentru nebuniile din capu' meu Nu, omule! de unde atata deranj? Dar am inceput sa te suspectez ca viitor tedemist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 prima data cand e tata mandru de mine. Mi-a luat revista si mi-a zis sa ma duc sa-mi iau alta. Ca el vrea sa o arate la colegii lui si am gasit la inmedia in Cora un teanc, nu aveam bani ca luam mai multe =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 mda. atat e si la mine pe ceas 110km/h - 3500 rpm 120km/h - 4000 rpm La mine e altfel, nu stiu exact care-i baiul. Suspectez ca poate fi uzura segmentilor sau diferenta numarului de dinti, a pinioanelor. 100km/h - 3500 rpm 110km/h - 4000 rpm Mesaj completat prima data cand e tata mandru de mine. Mi-a luat revista si mi-a zis sa ma duc sa-mi iau alta. Ca el vrea sa o arate la colegii lui si am gasit la inmedia in Cora un teanc, nu aveam bani ca luam mai multe =)) Am luat si eu azi revista de la Inmedio si e misto prezentata mobra. Felicitari Cavalere ps: ne vedem sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 uzura segmentilor este exclusa. ca nu papa ulei ori am alt numar de dinti ori nu am fost eu prea atent la turometru-vitezometru... PS te astept Mesaj completat Apropos. am mai pus niste poze faine pe topicul dedicat mobrei mele. primul link din semantura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 boooon, ca tot am citit tutoriale, am primit sfaturi si link-uri diverse, m-am apucat sa-mi verific carburatoarele ... din ora si jumatate din tutoarialul Cavalerului eu am reusit sa fac 3 ore si inca mai am de montat rezervorul si carenele, ca am intrat in seara si in garaj am un camion de ciroboaie pe care trebuie sa le arubc cit de curind, adica n-am avut loc ... observatii: 1. am gasit carcasa filtrului de aer fara sa fie montata pe carburatoare si strinsa in coliere ... cind am incercat s-o remontez n-am reusit neam ... i-o lipsi vreo piesa intermediara ? 2. dupa ce cu greu am reusit sa desfac carburatoarele (m-am chinuit o jumatate de ora sa desfac cablul de la choke; am stricat capatul surubului si-a trebuit sa-i fac o crestatura cu un bomfaier ca sa-l pot desface cu o surubelnita dreapta) am zis ca daca tot le desfac, sa le si spal ... buclucasele tuburi emulsoare par neuzate ... sau cel putin eu n-am reusit sa vad nici un fel de ovalizare in ele ... senzatia mea e ca nu s-a mai umblat la carburatoare ... eu n-am reusit sa vad nici un fel de urma de surubelnita pe capetele suruburilor care erau strinse de abia am reusit sa le desfac ... a iesit ceva mizerie din ele insa n-am nici un reper cu ce sa compar ... urmari: 1. nu reusesc sa montez carcasa fitrului de aer la loc ... mai studiez miine ; 2. maneta de acceleratie vine greu inapoi ... de ce naiba, nu stiu ... am desfacut prinderea si desfacuta, merge usor ... mai studiez miine ... sper sa montez toate furtunurile unde au fost si sa vedem cum merge (daca merge) miine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 1. imi trebuie poze sa imi dau seama ce ai tu acolo de zici ca nu se potriveste 2. vezi ca ai un relgaj pe cablul de acceleratie chiar acolo aproape de carburator. joaca-te din ala ca de acolo e buba cu revenitul acceleratiei. ai grija sa fie montate corect cele doua cabLuri si sa nu le fi inversat pozitiile intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 fac miine niste poze, ca azi nu prea mai aveam chef ... cablurile cred ca le-am montat corect ... cel putin asa zic eu ... spun asta pt ca unul din cabluri avea citeva lite rupte si m-a intepat la mina cind l-am desfacut ... e cel de jos, fara prindere cu piulite, cel de pe "revenire" ... cum ziceam, daca desfac prinderea de pe ghidon a acceleratiei, se misca OK si revine imediat .. am senzatia ca parca freaca in miner foarte tare ... om vedea miine ... ca am o zi de concediu, deci toata ziua la dispozotie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.