Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase Am si eu o intrebare: tu ai semnalizari SI pe top-case? Legate ca si semnalizarile spate? Daca da, cum faci sa iti clipoceasca normal instalatia? se refera la alea de pe suport, cred Mesaj completat Bre comutatorule!Esti suspect de des pe topicul nostru Ne pregatesti ceva? neah el vrea bmw ca al lui Uzunu Mesaj completat pai 4500 rpm inseamna la mine cam 130 km/h, si merge foarte frumos, sau, ca sa folosesc aceiasi termeni, nu ma deranjeaza nimic Pana cand ne intalnim s-ar putea sa am FJR, si nu va mai fi valabil schimbul Asta nu inseamna ca vine deja FJR-ul, ci ca nu stiu cand ne vom intalni mda. atat e si la mine pe ceas 110km/h - 3500 rpm 120km/h - 4000 rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) Bre comutatorule!Esti suspect de des pe topicul nostru Ne pregatesti ceva? Daca va deranjaza, plec De obicei imi bag nasul pe unde umbla (si posteaza) aventurierii TDMul e insa mult prea 'street-oriented' pentru nebuniile din capu' meu Editat Aprilie 22, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 TDMul e insa mult prea 'street-oriented' nu mai zice asta ca ma supar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Daca va deranjaza, plec De obicei imi bag nasul pe unde umbla (si posteaza) aventurierii TDMul e insa mult prea 'street-oriented' pentru nebuniile din capu' meu Nu, omule! de unde atata deranj? Dar am inceput sa te suspectez ca viitor tedemist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 prima data cand e tata mandru de mine. Mi-a luat revista si mi-a zis sa ma duc sa-mi iau alta. Ca el vrea sa o arate la colegii lui si am gasit la inmedia in Cora un teanc, nu aveam bani ca luam mai multe =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 mda. atat e si la mine pe ceas 110km/h - 3500 rpm 120km/h - 4000 rpm La mine e altfel, nu stiu exact care-i baiul. Suspectez ca poate fi uzura segmentilor sau diferenta numarului de dinti, a pinioanelor. 100km/h - 3500 rpm 110km/h - 4000 rpm Mesaj completat prima data cand e tata mandru de mine. Mi-a luat revista si mi-a zis sa ma duc sa-mi iau alta. Ca el vrea sa o arate la colegii lui si am gasit la inmedia in Cora un teanc, nu aveam bani ca luam mai multe =)) Am luat si eu azi revista de la Inmedio si e misto prezentata mobra. Felicitari Cavalere ps: ne vedem sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 uzura segmentilor este exclusa. ca nu papa ulei ori am alt numar de dinti ori nu am fost eu prea atent la turometru-vitezometru... PS te astept Mesaj completat Apropos. am mai pus niste poze faine pe topicul dedicat mobrei mele. primul link din semantura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 boooon, ca tot am citit tutoriale, am primit sfaturi si link-uri diverse, m-am apucat sa-mi verific carburatoarele ... din ora si jumatate din tutoarialul Cavalerului eu am reusit sa fac 3 ore si inca mai am de montat rezervorul si carenele, ca am intrat in seara si in garaj am un camion de ciroboaie pe care trebuie sa le arubc cit de curind, adica n-am avut loc ... observatii: 1. am gasit carcasa filtrului de aer fara sa fie montata pe carburatoare si strinsa in coliere ... cind am incercat s-o remontez n-am reusit neam ... i-o lipsi vreo piesa intermediara ? 2. dupa ce cu greu am reusit sa desfac carburatoarele (m-am chinuit o jumatate de ora sa desfac cablul de la choke; am stricat capatul surubului si-a trebuit sa-i fac o crestatura cu un bomfaier ca sa-l pot desface cu o surubelnita dreapta) am zis ca daca tot le desfac, sa le si spal ... buclucasele tuburi emulsoare par neuzate ... sau cel putin eu n-am reusit sa vad nici un fel de ovalizare in ele ... senzatia mea e ca nu s-a mai umblat la carburatoare ... eu n-am reusit sa vad nici un fel de urma de surubelnita pe capetele suruburilor care erau strinse de abia am reusit sa le desfac ... a iesit ceva mizerie din ele insa n-am nici un reper cu ce sa compar ... urmari: 1. nu reusesc sa montez carcasa fitrului de aer la loc ... mai studiez miine ; 2. maneta de acceleratie vine greu inapoi ... de ce naiba, nu stiu ... am desfacut prinderea si desfacuta, merge usor ... mai studiez miine ... sper sa montez toate furtunurile unde au fost si sa vedem cum merge (daca merge) miine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 1. imi trebuie poze sa imi dau seama ce ai tu acolo de zici ca nu se potriveste 2. vezi ca ai un relgaj pe cablul de acceleratie chiar acolo aproape de carburator. joaca-te din ala ca de acolo e buba cu revenitul acceleratiei. ai grija sa fie montate corect cele doua cabLuri si sa nu le fi inversat pozitiile intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 fac miine niste poze, ca azi nu prea mai aveam chef ... cablurile cred ca le-am montat corect ... cel putin asa zic eu ... spun asta pt ca unul din cabluri avea citeva lite rupte si m-a intepat la mina cind l-am desfacut ... e cel de jos, fara prindere cu piulite, cel de pe "revenire" ... cum ziceam, daca desfac prinderea de pe ghidon a acceleratiei, se misca OK si revine imediat .. am senzatia ca parca freaca in miner foarte tare ... om vedea miine ... ca am o zi de concediu, deci toata ziua la dispozotie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase Am si eu o intrebare: tu ai semnalizari SI pe top-case? Legate ca si semnalizarile spate? Daca da, cum faci sa iti clipoceasca normal instalatia? scuze nu m-am exprimat corect spuneam de semnalizarile care vin prinse pe suportul de top-case am spart o sticla la una din semnalizari si nu gasesc nicaieri poate are cineva una disponibila ori semnalizarile complecte ( cele care vin pe suport ) obiectul muncii legal duce 22 T va salut numai bine la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 am facut citeva poze ... din ce am vazut eu, carcasa filtrului nu poate fi montata ca atare pe ajutajele carburatoarelor pt ca diam interior e de vre 55 mm iar diametrul exterior al ajutajelor e de 60 mm ... probabil ca mai era o piesa de cauciuc care lipseste cu desavirsire ...o nu prea stiu din ce s-o fac ... o sa incerc pe la piesele de scuter sa vad daca gasesc vre-un furtun sau sa vad daca se potriveste furtunul dintre filtru si carburator de la Dacie ... maneta de acceleratie a revenit la sentimente mai bune si functioneaza corespunzator ... filtrul de aer pare cam imbicsit si l-as schimba ... ar mai fi o problema .... nivelul de ulei e foarte mare ... adica cu vreo 3 cm peste MAX ... sa mai scurg din el ? aaa, si inca ceva ... furtunasul din dreapta din poza 1 nu stiu unde naiba mai vine ... e o scurgere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 filtrul trebuie schimbat. neaparat!! parca la cutia filtrului de aer mai erau niste cauciuce pe interior ca sa etanseze bine.... nu-mi vine acum imaginea in cap furtunul ala e de la rezervor, pe unde se scurge apa sau benzina din buson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 pai asta-i treaba ... ca nu intra peste carb-uri tocmai pt ca sunt mai mici la interior ... ma duc sa vad daca gasesc filtru de aer ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 din ce am vazut eu, carcasa filtrului nu poate fi montata ca atare pe ajutajele carburatoarelor pt ca diam interior e de vre 55 mm iar diametrul exterior al ajutajelor e de 60 mm ... probabil ca mai era o piesa de cauciuc care lipseste cu desavirsire ...onu prea stiu din ce s-o fac ... o sa incerc pe la piesele de scuter sa vad daca gasesc vre-un furtun sau sa vad daca se potriveste furtunul dintre filtru si carburator Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surub Doar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata Cam asta e pretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 pai asta-i treaba ... ca nu intra peste carb-uri tocmai pt ca sunt mai mici la interior ...ma duc sa vad daca gasesc filtru de aer ... trebuie sa intre. Mesaj completat Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surubDoar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata Cam asta e pretul alea cu colier sunt de plastic. m-am uitat acasa la filtrul de aer care il am arata indentic cu cel din poza. daca gura carburatorului e mai mare atunci tre sa intre carcasa filtrului peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 alea cu colier sunt de plastic. m-am uitat acasa la filtrul de aer care il am arata indentic cu cel din poza. Nu e plastic E fostul cauciuc, asculta la mine, stiu ce vorbesc Intr-adevar, e un cauciuc mai tare, dar nu e plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Nu e plasticE fostul cauciuc, asculta la mine, stiu ce vorbesc Intr-adevar, e un cauciuc mai tare, dar nu e plastic inseamna ca de pe filtrul care il am acasa lipseste ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surubDoar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata Cam asta e pretul CINE MAI VREA COATE DIN AIRBOX / FILTRU` DE AER CATRE CARBURATOR, pe la vreo 80 lei bucata (cu tot cu transport - daca ne adunam 3), hai sa strangem randurile.. pana acum sunt eu si dragos din gura humorului (nu posteaza pe forum, da probabil ca a mai vorbit cu cativa). Editat Aprilie 23, 2010 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) pai asta-i treaba ... ca nu intra peste carb-uri tocmai pt ca sunt mai mici la interior ...ma duc sa vad daca gasesc filtru de aer ... Are dreptate Korben Dallas alea sunt inelele care intra pe carburator dar din cauza vechimii s-au intarit 'caucioacele' alea si s-au micsorat diametrele, pot fi marite ca permite peretele sa le freci cu smirghel pina intra pe carburator (am mai facut de urgenta asa ceva) dar indicat ar fi sa le schimbi impreuna cu filtru de aer si castigi la consum ! Furtunul ala banuiesc ca e supraplinul de la rezervor daca se duce direct pe jos ! Editat Aprilie 23, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 CINE MAI VREA COATE DIN AIRBOX / FILTRU` DE AER CATRE CARBURATOR, pe la vreo 80 lei bucata (cu tot cu transport - daca ne adunam 3), hai sa strangem randurile.. pana acum sunt eu si dragos din gura humorului (nu posteaza pe forum, da probabil ca a mai vorbit cu cativa). semering de parf si ulei la ce bani pt furca fata? poate ma bag si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 semering de parf si ulei la ce bani pt furca fata? poate ma bag si io simeringuri si ulei de furca fata 80 ron de la mecanicu lui fotok, si-a luat Raider de curand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 simeringuri si ulei de furca fata 80 ron de la mecanicu lui fotok, si-a luat Raider de curand ! in cat timp le aduce? Mesaj completat deci ma intereseaza semereignurile de praf si semeringurile de ulei. ca poate nu m-am exprimat bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) in cat timp le aduce?Mesaj completat deci ma intereseaza semereignurile de praf si semeringurile de ulei. ca poate nu m-am exprimat bine pe loc, le are pe stoc, sau cel putin le avea atunci, noi l-am sunat din Odorhei si in 10 minute a venit din Vlahita si ni le-a adus. trebuie sunat si vorbit cu el.Dca te intereseaza, mai am un amic care le vrea pt o honda asa ca oricum il voi suna pina luni Editat Aprilie 23, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 pe loc, le are pe stoc, sau cel putin le avea atunci, noi l-am sunat din Odorhei si in 10 minute a venit din Vlahita si ni le-a adus.trebuie sunat si vorbit cu el.Dca te intereseaza, mai am un amic care le vrea pt o honda asa ca oricum il voi suna pina luni da man, intreab si pt mine, de semeringuri de praf si semeringuri de ulei. ce pret. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.