Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase :laugh:

 

Am si eu o intrebare: tu ai semnalizari SI pe top-case? Legate ca si semnalizarile spate? Daca da, cum faci sa iti clipoceasca normal instalatia?

 

scuze nu m-am exprimat corect spuneam de semnalizarile care vin prinse pe suportul de top-case am spart o sticla la una din semnalizari si nu gasesc nicaieri poate are cineva una disponibila ori semnalizarile complecte ( cele care vin pe suport )

obiectul muncii legal duce 22 T

va salut numai bine la toti :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am facut citeva poze ...

din ce am vazut eu, carcasa filtrului nu poate fi montata ca atare pe ajutajele carburatoarelor pt ca diam interior e de vre 55 mm iar diametrul exterior al ajutajelor e de 60 mm ... probabil ca mai era o piesa de cauciuc care lipseste cu desavirsire ...o

nu prea stiu din ce s-o fac ... o sa incerc pe la piesele de scuter sa vad daca gasesc vre-un furtun sau sa vad daca se potriveste furtunul dintre filtru si carburator de la Dacie ...

maneta de acceleratie a revenit la sentimente mai bune si functioneaza corespunzator ...

filtrul de aer pare cam imbicsit si l-as schimba ...

 

ar mai fi o problema .... nivelul de ulei e foarte mare ... adica cu vreo 3 cm peste MAX ... sa mai scurg din el ?

 

aaa, si inca ceva ... furtunasul din dreapta din poza 1 nu stiu unde naiba mai vine :rolleyes: ... e o scurgere ...

post-50906-1272010184_thumb.jpg

post-50906-1272010203_thumb.jpg

post-50906-1272010225_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtrul trebuie schimbat. neaparat!!

 

parca la cutia filtrului de aer mai erau niste cauciuce pe interior ca sa etanseze bine....

 

nu-mi vine acum imaginea in cap

 

furtunul ala e de la rezervor, pe unde se scurge apa sau benzina din buson.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce am vazut eu, carcasa filtrului nu poate fi montata ca atare pe ajutajele carburatoarelor pt ca diam interior e de vre 55 mm iar diametrul exterior al ajutajelor e de 60 mm ... probabil ca mai era o piesa de cauciuc care lipseste cu desavirsire ...o

nu prea stiu din ce s-o fac ... o sa incerc pe la piesele de scuter sa vad daca gasesc vre-un furtun sau sa vad daca se potriveste furtunul dintre filtru si carburator

Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surub

Doar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate

Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata

Cam asta e pretul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta-i treaba ... ca nu intra peste carb-uri tocmai pt ca sunt mai mici la interior ...

ma duc sa vad daca gasesc filtru de aer ...

 

 

trebuie sa intre.

Mesaj completat

Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surub

Doar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate

Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata

Cam asta e pretul

 

 

alea cu colier sunt de plastic. m-am uitat acasa la filtrul de aer care il am arata indentic cu cel din poza.

 

daca gura carburatorului e mai mare atunci tre sa intre carcasa filtrului peste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea cu colier sunt de plastic. m-am uitat acasa la filtrul de aer care il am arata indentic cu cel din poza.

Nu e plastic

E fostul cauciuc, asculta la mine, stiu ce vorbesc

Intr-adevar, e un cauciuc mai tare, dar nu e plastic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e plastic

E fostul cauciuc, asculta la mine, stiu ce vorbesc

Intr-adevar, e un cauciuc mai tare, dar nu e plastic

 

inseamna ca de pe filtrul care il am acasa lipseste ceva ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surub

Doar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate

Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata

Cam asta e pretul

 

 

CINE MAI VREA COATE DIN AIRBOX / FILTRU` DE AER CATRE CARBURATOR, pe la vreo 80 lei bucata (cu tot cu transport - daca ne adunam 3), hai sa strangem randurile..

 

pana acum sunt eu si dragos din gura humorului (nu posteaza pe forum, da probabil ca a mai vorbit cu cativa).

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta-i treaba ... ca nu intra peste carb-uri tocmai pt ca sunt mai mici la interior ...

ma duc sa vad daca gasesc filtru de aer ...

 

Are dreptate Korben Dallas alea sunt inelele care intra pe carburator dar din cauza vechimii s-au intarit 'caucioacele' alea si s-au micsorat diametrele, pot fi marite ca permite peretele sa le freci cu smirghel pina intra pe carburator (am mai facut de urgenta asa ceva) dar indicat ar fi sa le schimbi impreuna cu filtru de aer si castigi la consum ! Furtunul ala banuiesc ca e supraplinul de la rezervor daca se duce direct pe jos !

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CINE MAI VREA COATE DIN AIRBOX / FILTRU` DE AER CATRE CARBURATOR, pe la vreo 80 lei bucata (cu tot cu transport - daca ne adunam 3), hai sa strangem randurile..

 

pana acum sunt eu si dragos din gura humorului (nu posteaza pe forum, da probabil ca a mai vorbit cu cativa).

 

 

semering de parf si ulei la ce bani pt furca fata? poate ma bag si io :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semering de parf si ulei la ce bani pt furca fata? poate ma bag si io :rolleyes:

simeringuri si ulei de furca fata 80 ron de la mecanicu lui fotok, si-a luat Raider de curand !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simeringuri si ulei de furca fata 80 ron de la mecanicu lui fotok, si-a luat Raider de curand !

 

in cat timp le aduce?

Mesaj completat

deci ma intereseaza semereignurile de praf si semeringurile de ulei. ca poate nu m-am exprimat bine :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in cat timp le aduce?

Mesaj completat

deci ma intereseaza semereignurile de praf si semeringurile de ulei. ca poate nu m-am exprimat bine :rolleyes:

pe loc, le are pe stoc, sau cel putin le avea atunci, noi l-am sunat din Odorhei si in 10 minute a venit din Vlahita si ni le-a adus.

trebuie sunat si vorbit cu el.Dca te intereseaza, mai am un amic care le vrea pt o honda asa ca oricum il voi suna pina luni

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe loc, le are pe stoc, sau cel putin le avea atunci, noi l-am sunat din Odorhei si in 10 minute a venit din Vlahita si ni le-a adus.

trebuie sunat si vorbit cu el.Dca te intereseaza, mai am un amic care le vrea pt o honda asa ca oricum il voi suna pina luni

 

 

da man, intreab si pt mine, de semeringuri de praf si semeringuri de ulei. ce pret. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da man, intreab si pt mine, de semeringuri de praf si semeringuri de ulei. ce pret. ms

Trebuie sa schimbi si uleiul daca umbli pe acolo, ne vedem maine la Smaeb ?

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimbi si uleiul daca umbli pe acolo, ne vedem maine la Smaeb ?

 

 

cu uleiul ma rezolva linx :rolleyes:

 

da, teoretic maine ma intalnesc cu rockeru ca vine de la sibiu cu niste treburi in bucuresti si apoi ne indreptam spre smaeb. nu stiu la ce ora va fi asta :laugh:

 

sper ca pe la 1 sa ma vad cu ei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu uleiul ma rezolva linx :laugh:

 

da, teoretic maine ma intalnesc cu rockeru ca vine de la sibiu cu niste treburi in bucuresti si apoi ne indreptam spre smaeb. nu stiu la ce ora va fi asta :D

 

sper ca pe la 1 sa ma vad cu ei :P

OK noi ajungem pe la 10 dimineata asa ca daca veniti incolo dati si voi un fir si ne vedem la o cafea ca berea ramane pe alta data :rolleyes: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga nasu pe linkul asta, reperul de la pozitia 2

 

http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ya...YA-TDM-850-1_ai

 

 

cand ajugn acasa o sa incerc sa ma uit sa vad daca se vede la fel chiar mi-ai starnit curiozitatea :laugh:

Mesaj completat

OK noi ajungem pe la 10 dimineata asa ca daca veniti incolo dati si voi un fir si ne vedem la o cafea ca berea ramane pe alta data :rolleyes: !

 

da. ramane sa ne auzim la tel :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surub

Doar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate

Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata

Cam asta e pretul

 

Salutare , estevorba despre un cauciuc si nu plastic. Al meu eradoar intarit si seamana ca un plastic. Nu mai avea flexibilitatea necesara.

Ascultati la mine, stiu ce vorbesc. Cand am primit comanda, am fost convins ca piesele nu sunt bune si am vrut sa le trimit inapoi pentru ca erau prea mari (am avut la mine piesa veche). Persoana care a plasat comanda m-a convins ca sunt bune, si pot sa le desfac ca sa le montez pentru ca se potrivesc.

Intr-adevar, e un cauciuc care s-a facut mai tare (doar are peste 10 ani) , dar nu e plastic

 

Apropo de cauciuc... are prostul obicei de a se micsora/stramta cu timpul.

In special daca e expus la temperaturi extreme (atat mari vara la soare cat si mici iarna) Aceeasi problema am avut-o si eu. Filtru de aer cu carcasa nu calca pe carburatoare. Am incercat tot felu de improvizatii dar nu am reusit sa fac nimic... Iti iei piese originala de la mama ei (adica Yamaha) cu 100 sau 110 ron bucata, nu mai retin exact. In 2 zile am avut piesele. La mine era vorba de reperul 20, probabil asta e si la tine.

 

Acum incep o discutie putin mai controversata... la ce turatii schimbati voi vitezele? La 3000-3500 rpm e ok? Nu cred ca e nevoie sa turezi motorul pana la 4000 rpm ca sa schimbi, situatie valabila daca mergi lejer si nu te grabesti. Sub 3000 am observat ca nu ii place sa mearga... De aceea in oras merg in treapta 3 de viteza si nu in treapta 4.

 

PS: Ce parere aveti de uleiul BOXER CRUISER 10w40? Ati auzit careva ceva de el? Tocmai am schimbat uleiul si filtru de ulei, la 150 ron.

Mai mult de 4000 km pe an nu fac, iar turometrul meu in 90% din cazuri nu urca peste 4000rpm. Asa ca m-am hotarat ca e mai bine si schimb anual uleiul, decat sa iau un motul si sa il schimb din 2 in 2 ani. (E vorba doar de ulei sintetic, nu semi sau mineral). Am avut mineral, am facut 4000 km cu el si cand l-am schimbat era foarte negru. E adevarat ca peste iarna a stat in garaj... :rolleyes: Deh, a fost o iarna grea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci tuturor de sprijin ! la prima gasire dau un Pinot Noir de Ceptura, productie proprie ... pentru cunoscatori, ca sa citez din clasici :D !

 

am montat mobra la loc ...

 

piesele acelea de cauciuc sunt tari ca piatra ... am crezut ca e ceva in neregula (si chiar e) ... am improvizat o chestie din "burduf" de Dacie care intr-un capat intra fest pe intrarea in carb-uri ... din pacate mi s-a stricat camera foto ca faceam o poza ... intra asta la "inventivitatea romaneasca" :P ... oricum, toata distractia a costat 12 RON si cred ca-si face treaba ... cu prima ocazie probabil ca voi comanda zmecheriile alea ...

 

am schimbat filtrul de aer (51 RON, ceva marca de-a lui LOUIS) ...

nu sunt foarte sigur ca am montat corect furtunele la benzina, adica daca am pus RES-ul la RES si celalat la locul lui ... o sa vad cind ramin fara benzina, ca vorba aia, daca n-ai ramas fara benzina si daca n-ai cazut, nu esti motoretist :rolleyes: ...

 

de pornit am pornit-o relativ usor si de mers merge bine ... n-as zice ca mai bine ca inainte ...

sa vedem la consum ce s-a schimbat ...

la prima vedere nu curge nimic din ea si nici nu mi-au ramas piese ...

la carena superioara nu prea-mi place cum am montat-o ... parca e ceva luft intre faruri si carena ... poate ca asa o fi fost si inainte :laugh: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci tuturor de sprijin ! la prima gasire dau un Pinot Noir de Ceptura, productie proprie ... pentru cunoscatori, ca sa citez din clasici :D !

 

am montat mobra la loc ...

 

piesele acelea de cauciuc sunt tari ca piatra ... am crezut ca e ceva in neregula (si chiar e) ... am improvizat o chestie din "burduf" de Dacie care intr-un capat intra fest pe intrarea in carb-uri ... din pacate mi s-a stricat camera foto ca faceam o poza ... intra asta la "inventivitatea romaneasca" :P ... oricum, toata distractia a costat 12 RON si cred ca-si face treaba ... cu prima ocazie probabil ca voi comanda zmecheriile alea ...

 

am schimbat filtrul de aer (51 RON, ceva marca de-a lui LOUIS) ...

nu sunt foarte sigur ca am montat corect furtunele la benzina, adica daca am pus RES-ul la RES si celalat la locul lui ... o sa vad cind ramin fara benzina, ca vorba aia, daca n-ai ramas fara benzina si daca n-ai cazut, nu esti motoretist :rolleyes: ...

 

de pornit am pornit-o relativ usor si de mers merge bine ... n-as zice ca mai bine ca inainte ...

sa vedem la consum ce s-a schimbat ...

la prima vedere nu curge nimic din ea si nici nu mi-au ramas piese ...

la carena superioara nu prea-mi place cum am montat-o ... parca e ceva luft intre faruri si carena ... poate ca asa o fi fost si inainte :laugh: ...

 

felicitari.

 

si la mine e luftul ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum incep o discutie putin mai controversata... la ce turatii schimbati voi vitezele? La 3000-3500 rpm e ok? Nu cred ca e nevoie sa turezi motorul pana la 4000 rpm ca sa schimbi, situatie valabila daca mergi lejer si nu te grabesti. Sub 3000 am observat ca nu ii place sa mearga... De aceea in oras merg in treapta 3 de viteza si nu in treapta 4.

Eu de schimbat vitezele, le schimb cam la 3000 rpm. Iar in oras merg tot intr-a treia, de cele mai multe ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...