truckeru_09 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 In primu rand... place obiectu munctii. Chestii serioase Am si eu o intrebare: tu ai semnalizari SI pe top-case? Legate ca si semnalizarile spate? Daca da, cum faci sa iti clipoceasca normal instalatia? scuze nu m-am exprimat corect spuneam de semnalizarile care vin prinse pe suportul de top-case am spart o sticla la una din semnalizari si nu gasesc nicaieri poate are cineva una disponibila ori semnalizarile complecte ( cele care vin pe suport ) obiectul muncii legal duce 22 T va salut numai bine la toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 am facut citeva poze ... din ce am vazut eu, carcasa filtrului nu poate fi montata ca atare pe ajutajele carburatoarelor pt ca diam interior e de vre 55 mm iar diametrul exterior al ajutajelor e de 60 mm ... probabil ca mai era o piesa de cauciuc care lipseste cu desavirsire ...o nu prea stiu din ce s-o fac ... o sa incerc pe la piesele de scuter sa vad daca gasesc vre-un furtun sau sa vad daca se potriveste furtunul dintre filtru si carburator de la Dacie ... maneta de acceleratie a revenit la sentimente mai bune si functioneaza corespunzator ... filtrul de aer pare cam imbicsit si l-as schimba ... ar mai fi o problema .... nivelul de ulei e foarte mare ... adica cu vreo 3 cm peste MAX ... sa mai scurg din el ? aaa, si inca ceva ... furtunasul din dreapta din poza 1 nu stiu unde naiba mai vine ... e o scurgere ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 filtrul trebuie schimbat. neaparat!! parca la cutia filtrului de aer mai erau niste cauciuce pe interior ca sa etanseze bine.... nu-mi vine acum imaginea in cap furtunul ala e de la rezervor, pe unde se scurge apa sau benzina din buson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 pai asta-i treaba ... ca nu intra peste carb-uri tocmai pt ca sunt mai mici la interior ... ma duc sa vad daca gasesc filtru de aer ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 din ce am vazut eu, carcasa filtrului nu poate fi montata ca atare pe ajutajele carburatoarelor pt ca diam interior e de vre 55 mm iar diametrul exterior al ajutajelor e de 60 mm ... probabil ca mai era o piesa de cauciuc care lipseste cu desavirsire ...onu prea stiu din ce s-o fac ... o sa incerc pe la piesele de scuter sa vad daca gasesc vre-un furtun sau sa vad daca se potriveste furtunul dintre filtru si carburator Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surub Doar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata Cam asta e pretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 pai asta-i treaba ... ca nu intra peste carb-uri tocmai pt ca sunt mai mici la interior ...ma duc sa vad daca gasesc filtru de aer ... trebuie sa intre. Mesaj completat Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surubDoar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata Cam asta e pretul alea cu colier sunt de plastic. m-am uitat acasa la filtrul de aer care il am arata indentic cu cel din poza. daca gura carburatorului e mai mare atunci tre sa intre carcasa filtrului peste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 alea cu colier sunt de plastic. m-am uitat acasa la filtrul de aer care il am arata indentic cu cel din poza. Nu e plastic E fostul cauciuc, asculta la mine, stiu ce vorbesc Intr-adevar, e un cauciuc mai tare, dar nu e plastic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Nu e plasticE fostul cauciuc, asculta la mine, stiu ce vorbesc Intr-adevar, e un cauciuc mai tare, dar nu e plastic inseamna ca de pe filtrul care il am acasa lipseste ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surubDoar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata Cam asta e pretul CINE MAI VREA COATE DIN AIRBOX / FILTRU` DE AER CATRE CARBURATOR, pe la vreo 80 lei bucata (cu tot cu transport - daca ne adunam 3), hai sa strangem randurile.. pana acum sunt eu si dragos din gura humorului (nu posteaza pe forum, da probabil ca a mai vorbit cu cativa). Editat Aprilie 23, 2010 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) pai asta-i treaba ... ca nu intra peste carb-uri tocmai pt ca sunt mai mici la interior ...ma duc sa vad daca gasesc filtru de aer ... Are dreptate Korben Dallas alea sunt inelele care intra pe carburator dar din cauza vechimii s-au intarit 'caucioacele' alea si s-au micsorat diametrele, pot fi marite ca permite peretele sa le freci cu smirghel pina intra pe carburator (am mai facut de urgenta asa ceva) dar indicat ar fi sa le schimbi impreuna cu filtru de aer si castigi la consum ! Furtunul ala banuiesc ca e supraplinul de la rezervor daca se duce direct pe jos ! Editat Aprilie 23, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 CINE MAI VREA COATE DIN AIRBOX / FILTRU` DE AER CATRE CARBURATOR, pe la vreo 80 lei bucata (cu tot cu transport - daca ne adunam 3), hai sa strangem randurile.. pana acum sunt eu si dragos din gura humorului (nu posteaza pe forum, da probabil ca a mai vorbit cu cativa). semering de parf si ulei la ce bani pt furca fata? poate ma bag si io Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 semering de parf si ulei la ce bani pt furca fata? poate ma bag si io simeringuri si ulei de furca fata 80 ron de la mecanicu lui fotok, si-a luat Raider de curand ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 simeringuri si ulei de furca fata 80 ron de la mecanicu lui fotok, si-a luat Raider de curand ! in cat timp le aduce? Mesaj completat deci ma intereseaza semereignurile de praf si semeringurile de ulei. ca poate nu m-am exprimat bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) in cat timp le aduce?Mesaj completat deci ma intereseaza semereignurile de praf si semeringurile de ulei. ca poate nu m-am exprimat bine pe loc, le are pe stoc, sau cel putin le avea atunci, noi l-am sunat din Odorhei si in 10 minute a venit din Vlahita si ni le-a adus. trebuie sunat si vorbit cu el.Dca te intereseaza, mai am un amic care le vrea pt o honda asa ca oricum il voi suna pina luni Editat Aprilie 23, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 pe loc, le are pe stoc, sau cel putin le avea atunci, noi l-am sunat din Odorhei si in 10 minute a venit din Vlahita si ni le-a adus.trebuie sunat si vorbit cu el.Dca te intereseaza, mai am un amic care le vrea pt o honda asa ca oricum il voi suna pina luni da man, intreab si pt mine, de semeringuri de praf si semeringuri de ulei. ce pret. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 inseamna ca de pe filtrul care il am acasa lipseste ceva ... baga nasu pe linkul asta, reperul de la pozitia 2 http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ya...YA-TDM-850-1_ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) da man, intreab si pt mine, de semeringuri de praf si semeringuri de ulei. ce pret. ms Trebuie sa schimbi si uleiul daca umbli pe acolo, ne vedem maine la Smaeb ? Editat Aprilie 23, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Trebuie sa schimbi si uleiul daca umbli pe acolo, ne vedem maine la Smaeb ? cu uleiul ma rezolva linx da, teoretic maine ma intalnesc cu rockeru ca vine de la sibiu cu niste treburi in bucuresti si apoi ne indreptam spre smaeb. nu stiu la ce ora va fi asta sper ca pe la 1 sa ma vad cu ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 cu uleiul ma rezolva linx da, teoretic maine ma intalnesc cu rockeru ca vine de la sibiu cu niste treburi in bucuresti si apoi ne indreptam spre smaeb. nu stiu la ce ora va fi asta sper ca pe la 1 sa ma vad cu ei OK noi ajungem pe la 10 dimineata asa ca daca veniti incolo dati si voi un fir si ne vedem la o cafea ca berea ramane pe alta data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 baga nasu pe linkul asta, reperul de la pozitia 2 http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ya...YA-TDM-850-1_ai cand ajugn acasa o sa incerc sa ma uit sa vad daca se vede la fel chiar mi-ai starnit curiozitatea Mesaj completat OK noi ajungem pe la 10 dimineata asa ca daca veniti incolo dati si voi un fir si ne vedem la o cafea ca berea ramane pe alta data ! da. ramane sa ne auzim la tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surubDoar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata Cam asta e pretul Salutare , estevorba despre un cauciuc si nu plastic. Al meu eradoar intarit si seamana ca un plastic. Nu mai avea flexibilitatea necesara. Ascultati la mine, stiu ce vorbesc. Cand am primit comanda, am fost convins ca piesele nu sunt bune si am vrut sa le trimit inapoi pentru ca erau prea mari (am avut la mine piesa veche). Persoana care a plasat comanda m-a convins ca sunt bune, si pot sa le desfac ca sa le montez pentru ca se potrivesc. Intr-adevar, e un cauciuc care s-a facut mai tare (doar are peste 10 ani) , dar nu e plastic Apropo de cauciuc... are prostul obicei de a se micsora/stramta cu timpul. In special daca e expus la temperaturi extreme (atat mari vara la soare cat si mici iarna) Aceeasi problema am avut-o si eu. Filtru de aer cu carcasa nu calca pe carburatoare. Am incercat tot felu de improvizatii dar nu am reusit sa fac nimic... Iti iei piese originala de la mama ei (adica Yamaha) cu 100 sau 110 ron bucata, nu mai retin exact. In 2 zile am avut piesele. La mine era vorba de reperul 20, probabil asta e si la tine. Acum incep o discutie putin mai controversata... la ce turatii schimbati voi vitezele? La 3000-3500 rpm e ok? Nu cred ca e nevoie sa turezi motorul pana la 4000 rpm ca sa schimbi, situatie valabila daca mergi lejer si nu te grabesti. Sub 3000 am observat ca nu ii place sa mearga... De aceea in oras merg in treapta 3 de viteza si nu in treapta 4. PS: Ce parere aveti de uleiul BOXER CRUISER 10w40? Ati auzit careva ceva de el? Tocmai am schimbat uleiul si filtru de ulei, la 150 ron. Mai mult de 4000 km pe an nu fac, iar turometrul meu in 90% din cazuri nu urca peste 4000rpm. Asa ca m-am hotarat ca e mai bine si schimb anual uleiul, decat sa iau un motul si sa il schimb din 2 in 2 ani. (E vorba doar de ulei sintetic, nu semi sau mineral). Am avut mineral, am facut 4000 km cu el si cand l-am schimbat era foarte negru. E adevarat ca peste iarna a stat in garaj... Deh, a fost o iarna grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 la mine schimb la 3500, sub 2000 nu se simte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 merci tuturor de sprijin ! la prima gasire dau un Pinot Noir de Ceptura, productie proprie ... pentru cunoscatori, ca sa citez din clasici ! am montat mobra la loc ... piesele acelea de cauciuc sunt tari ca piatra ... am crezut ca e ceva in neregula (si chiar e) ... am improvizat o chestie din "burduf" de Dacie care intr-un capat intra fest pe intrarea in carb-uri ... din pacate mi s-a stricat camera foto ca faceam o poza ... intra asta la "inventivitatea romaneasca" ... oricum, toata distractia a costat 12 RON si cred ca-si face treaba ... cu prima ocazie probabil ca voi comanda zmecheriile alea ... am schimbat filtrul de aer (51 RON, ceva marca de-a lui LOUIS) ... nu sunt foarte sigur ca am montat corect furtunele la benzina, adica daca am pus RES-ul la RES si celalat la locul lui ... o sa vad cind ramin fara benzina, ca vorba aia, daca n-ai ramas fara benzina si daca n-ai cazut, nu esti motoretist ... de pornit am pornit-o relativ usor si de mers merge bine ... n-as zice ca mai bine ca inainte ... sa vedem la consum ce s-a schimbat ... la prima vedere nu curge nimic din ea si nici nu mi-au ramas piese ... la carena superioara nu prea-mi place cum am montat-o ... parca e ceva luft intre faruri si carena ... poate ca asa o fi fost si inainte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 merci tuturor de sprijin ! la prima gasire dau un Pinot Noir de Ceptura, productie proprie ... pentru cunoscatori, ca sa citez din clasici ! am montat mobra la loc ... piesele acelea de cauciuc sunt tari ca piatra ... am crezut ca e ceva in neregula (si chiar e) ... am improvizat o chestie din "burduf" de Dacie care intr-un capat intra fest pe intrarea in carb-uri ... din pacate mi s-a stricat camera foto ca faceam o poza ... intra asta la "inventivitatea romaneasca" ... oricum, toata distractia a costat 12 RON si cred ca-si face treaba ... cu prima ocazie probabil ca voi comanda zmecheriile alea ... am schimbat filtrul de aer (51 RON, ceva marca de-a lui LOUIS) ... nu sunt foarte sigur ca am montat corect furtunele la benzina, adica daca am pus RES-ul la RES si celalat la locul lui ... o sa vad cind ramin fara benzina, ca vorba aia, daca n-ai ramas fara benzina si daca n-ai cazut, nu esti motoretist ... de pornit am pornit-o relativ usor si de mers merge bine ... n-as zice ca mai bine ca inainte ... sa vedem la consum ce s-a schimbat ... la prima vedere nu curge nimic din ea si nici nu mi-au ramas piese ... la carena superioara nu prea-mi place cum am montat-o ... parca e ceva luft intre faruri si carena ... poate ca asa o fi fost si inainte ... felicitari. si la mine e luftul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Acum incep o discutie putin mai controversata... la ce turatii schimbati voi vitezele? La 3000-3500 rpm e ok? Nu cred ca e nevoie sa turezi motorul pana la 4000 rpm ca sa schimbi, situatie valabila daca mergi lejer si nu te grabesti. Sub 3000 am observat ca nu ii place sa mearga... De aceea in oras merg in treapta 3 de viteza si nu in treapta 4. Eu de schimbat vitezele, le schimb cam la 3000 rpm. Iar in oras merg tot intr-a treia, de cele mai multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.