Korben Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 inseamna ca de pe filtrul care il am acasa lipseste ceva ... baga nasu pe linkul asta, reperul de la pozitia 2 http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ya...YA-TDM-850-1_ai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) da man, intreab si pt mine, de semeringuri de praf si semeringuri de ulei. ce pret. ms Trebuie sa schimbi si uleiul daca umbli pe acolo, ne vedem maine la Smaeb ? Editat Aprilie 23, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Trebuie sa schimbi si uleiul daca umbli pe acolo, ne vedem maine la Smaeb ? cu uleiul ma rezolva linx da, teoretic maine ma intalnesc cu rockeru ca vine de la sibiu cu niste treburi in bucuresti si apoi ne indreptam spre smaeb. nu stiu la ce ora va fi asta sper ca pe la 1 sa ma vad cu ei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 cu uleiul ma rezolva linx da, teoretic maine ma intalnesc cu rockeru ca vine de la sibiu cu niste treburi in bucuresti si apoi ne indreptam spre smaeb. nu stiu la ce ora va fi asta sper ca pe la 1 sa ma vad cu ei OK noi ajungem pe la 10 dimineata asa ca daca veniti incolo dati si voi un fir si ne vedem la o cafea ca berea ramane pe alta data ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 baga nasu pe linkul asta, reperul de la pozitia 2 http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ya...YA-TDM-850-1_ai cand ajugn acasa o sa incerc sa ma uit sa vad daca se vede la fel chiar mi-ai starnit curiozitatea Mesaj completat OK noi ajungem pe la 10 dimineata asa ca daca veniti incolo dati si voi un fir si ne vedem la o cafea ca berea ramane pe alta data ! da. ramane sa ne auzim la tel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surubDoar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata Cam asta e pretul Salutare , estevorba despre un cauciuc si nu plastic. Al meu eradoar intarit si seamana ca un plastic. Nu mai avea flexibilitatea necesara. Ascultati la mine, stiu ce vorbesc. Cand am primit comanda, am fost convins ca piesele nu sunt bune si am vrut sa le trimit inapoi pentru ca erau prea mari (am avut la mine piesa veche). Persoana care a plasat comanda m-a convins ca sunt bune, si pot sa le desfac ca sa le montez pentru ca se potrivesc. Intr-adevar, e un cauciuc care s-a facut mai tare (doar are peste 10 ani) , dar nu e plastic Apropo de cauciuc... are prostul obicei de a se micsora/stramta cu timpul. In special daca e expus la temperaturi extreme (atat mari vara la soare cat si mici iarna) Aceeasi problema am avut-o si eu. Filtru de aer cu carcasa nu calca pe carburatoare. Am incercat tot felu de improvizatii dar nu am reusit sa fac nimic... Iti iei piese originala de la mama ei (adica Yamaha) cu 100 sau 110 ron bucata, nu mai retin exact. In 2 zile am avut piesele. La mine era vorba de reperul 20, probabil asta e si la tine. Acum incep o discutie putin mai controversata... la ce turatii schimbati voi vitezele? La 3000-3500 rpm e ok? Nu cred ca e nevoie sa turezi motorul pana la 4000 rpm ca sa schimbi, situatie valabila daca mergi lejer si nu te grabesti. Sub 3000 am observat ca nu ii place sa mearga... De aceea in oras merg in treapta 3 de viteza si nu in treapta 4. PS: Ce parere aveti de uleiul BOXER CRUISER 10w40? Ati auzit careva ceva de el? Tocmai am schimbat uleiul si filtru de ulei, la 150 ron. Mai mult de 4000 km pe an nu fac, iar turometrul meu in 90% din cazuri nu urca peste 4000rpm. Asa ca m-am hotarat ca e mai bine si schimb anual uleiul, decat sa iau un motul si sa il schimb din 2 in 2 ani. (E vorba doar de ulei sintetic, nu semi sau mineral). Am avut mineral, am facut 4000 km cu el si cand l-am schimbat era foarte negru. E adevarat ca peste iarna a stat in garaj... Deh, a fost o iarna grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 la mine schimb la 3500, sub 2000 nu se simte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 merci tuturor de sprijin ! la prima gasire dau un Pinot Noir de Ceptura, productie proprie ... pentru cunoscatori, ca sa citez din clasici ! am montat mobra la loc ... piesele acelea de cauciuc sunt tari ca piatra ... am crezut ca e ceva in neregula (si chiar e) ... am improvizat o chestie din "burduf" de Dacie care intr-un capat intra fest pe intrarea in carb-uri ... din pacate mi s-a stricat camera foto ca faceam o poza ... intra asta la "inventivitatea romaneasca" ... oricum, toata distractia a costat 12 RON si cred ca-si face treaba ... cu prima ocazie probabil ca voi comanda zmecheriile alea ... am schimbat filtrul de aer (51 RON, ceva marca de-a lui LOUIS) ... nu sunt foarte sigur ca am montat corect furtunele la benzina, adica daca am pus RES-ul la RES si celalat la locul lui ... o sa vad cind ramin fara benzina, ca vorba aia, daca n-ai ramas fara benzina si daca n-ai cazut, nu esti motoretist ... de pornit am pornit-o relativ usor si de mers merge bine ... n-as zice ca mai bine ca inainte ... sa vedem la consum ce s-a schimbat ... la prima vedere nu curge nimic din ea si nici nu mi-au ramas piese ... la carena superioara nu prea-mi place cum am montat-o ... parca e ceva luft intre faruri si carena ... poate ca asa o fi fost si inainte ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 merci tuturor de sprijin ! la prima gasire dau un Pinot Noir de Ceptura, productie proprie ... pentru cunoscatori, ca sa citez din clasici ! am montat mobra la loc ... piesele acelea de cauciuc sunt tari ca piatra ... am crezut ca e ceva in neregula (si chiar e) ... am improvizat o chestie din "burduf" de Dacie care intr-un capat intra fest pe intrarea in carb-uri ... din pacate mi s-a stricat camera foto ca faceam o poza ... intra asta la "inventivitatea romaneasca" ... oricum, toata distractia a costat 12 RON si cred ca-si face treaba ... cu prima ocazie probabil ca voi comanda zmecheriile alea ... am schimbat filtrul de aer (51 RON, ceva marca de-a lui LOUIS) ... nu sunt foarte sigur ca am montat corect furtunele la benzina, adica daca am pus RES-ul la RES si celalat la locul lui ... o sa vad cind ramin fara benzina, ca vorba aia, daca n-ai ramas fara benzina si daca n-ai cazut, nu esti motoretist ... de pornit am pornit-o relativ usor si de mers merge bine ... n-as zice ca mai bine ca inainte ... sa vedem la consum ce s-a schimbat ... la prima vedere nu curge nimic din ea si nici nu mi-au ramas piese ... la carena superioara nu prea-mi place cum am montat-o ... parca e ceva luft intre faruri si carena ... poate ca asa o fi fost si inainte ... felicitari. si la mine e luftul ala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 Acum incep o discutie putin mai controversata... la ce turatii schimbati voi vitezele? La 3000-3500 rpm e ok? Nu cred ca e nevoie sa turezi motorul pana la 4000 rpm ca sa schimbi, situatie valabila daca mergi lejer si nu te grabesti. Sub 3000 am observat ca nu ii place sa mearga... De aceea in oras merg in treapta 3 de viteza si nu in treapta 4. Eu de schimbat vitezele, le schimb cam la 3000 rpm. Iar in oras merg tot intr-a treia, de cele mai multe ori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Cavalere, am apucat sa iau revista si cred ca trebuie sa-ti multumim pentru reclama pozitiva facuta mobrei noastre. Dar, cum naiba ai ajuns sa te aleaga aia de la revista? Oricum, dupa articol, au inceput sa ma intrebe prietenii: Ba, nu tu aveai TDM? E chiar asa de misto? Cumparati si o sa vezi! Bafta, Cavalere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 (editat) ieri dupa ce am montat mobra am facut o tura scurta de verificare, vreo 30 km in jurul Ploiesti-ului ... la 200 km pe trip-meter (deja erau vreo 180 pina sa o demontez) deja mi-a fost frica sa nu ramin fara benzina (la ultimul plin, am bagat vreo 15 l la vreo 180 km) si m-am bagat la benzinarie ... am bagat la refuz si surpriza, 13.89 l ... adica tot nu stiu daca am montat furtunasele bine pt ca nu am intrat in rezerva, sau mai bine zis eram la limita ... una peste alta a iesit un consum de 6.6% inainte de operatiunea de demontare/spalare ... ceva e ciudat aici ... de la 8.1 la 6.6 in conditiile in care fac acelasi traseu ... ma rog, cum nu inteleg, nu-mi mai fac probleme ... a propos de schimbat viteze, eu le schimb undeva la 4000, in general ... de mers, in functie de traseu, cu a 3-a sau a 4-a ... Editat Aprilie 24, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Cavalere, am apucat sa iau revista si cred ca trebuie sa-ti multumim pentru reclama pozitiva facuta mobrei noastre. Dar, cum naiba ai ajuns sa te aleaga aia de la revista? Oricum, dupa articol, au inceput sa ma intrebe prietenii: Ba, nu tu aveai TDM? E chiar asa de misto? Cumparati si o sa vezi! Bafta, Cavalere! De 2 ani incerc sa bag TDM-ul in revista la Motocicismo. practic de cand o am. Pana la urma au venit iei la mine restul e poveste PS e o chesti de care sunt mandru. urmeaza facut tablou din articol si montat in garaj si pe hol in casa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 Nu are nevoie nimeni de imbusuri ? Este oferta pe louis cod 10003941 la 2.95 euro ! La care se mai adauga taxele postale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Aprilie 24, 2010 Share Postat Aprilie 24, 2010 mare atentie cu punerea la loc a cutiei filtrului de aer. daca nu stau etans pe carburi e nasol. Mecanicul (Ferencz) a zis ca trebuie avut mare grija cu montatul si demontatul. Daca nu le montezi corect va trage aer pe akolo impreuna cu toate mizeriile posibile si imposibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 (editat) Mai fratilor am fost la Smaeb ieri, destul de faina treaba dar parca un pic mai slabut decat anu trecut, mai putini expozanti si parca si marfa era mai putina, pina si gagicile erau mai putine (alea catarate pe mobre), promotii la echipamente si accesorii putine, dar altfel atmosfera faina. Iti crestea inima uitandu-te la atatea motociclete adunate la un loc, vorbesc de cei care au venit la expozitie nu de expozanti. Din cei din ultima categorie se evidentiau (ca intotdeauna) cei de la BMW in rest cam subtire oferta . Pun acum cateva poze dar o sa mai adaug si altele dupa ce le micsorez putin. Meseriasi baietii de la demonstratii, ce puteau face aia cu motoarele te facea sa te gandesti cam cate trante au luat pina au invatat asa ceva ! Rokere, sper ca ati ajuns cu bine acasa si nu va udat pe drum ! Salutari inca o data baietilor din Bucuresti !! Editat Aprilie 25, 2010 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 uiti 1 lucru ... /index.php?...t&id=592234 ... e LANT nu curea ... atentie la foaie , a da, si pinionu` mic e cam cu 1/2 dinti din cat te-ai astepta, deci ce e a lor e a lor, da pana nu incerci in conditiile necesare, nu te sub-evalua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 uiti 1 lucru ... /index.php?...t&id=592234 ... e LANT nu curea ... atentie la foaie , a da, si pinionu` mic e cam cu 1/2 dinti din cat te-ai astepta, deci ce e a lor e a lor, da pana nu incerci in conditiile necesare, nu te sub-evalua Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinare pe spate in trei etriere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Aprilie 25, 2010 Share Postat Aprilie 25, 2010 Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinarepe spate in trei etriere. Cei drept.. Ungurii astia stiu ceva.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinarepe spate in trei etriere. aia 3 etrieri nu sunt pt mai multa putere de franare ci pt ca au 3 manete de frane pozitionate in diferite locuri de unde pot fi actionate in timp ce sta pe rezervor sau in alte astfel de poziti atipice pt mersul pe 2 roti se vede deasupra rotii fata una dintre pedalele de frana. de asemenea se vede si o acceleratie pe scarita pasagerului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 baga-mi-as , de unde iau niste crash-pad-uri ? azi am fost pina-ntru-n locsor si a trebuit sa intorc mobra mai in loc ... desteptul de mine, am zis c-o intorc calare ... am reusit s-o pun pe jos ... nu s-a stricat nimic si nici n-am fost ranit decit in amorul propriu ... noroc cu un angajat de pe acoo care m-a ajutat s-o ridic ... si inca o chestie ... de fapt doua ... una: cam "fluiera" ... ce-o fi ? doua: lantul scoate niste zgomote ciudate ... ma paste un kit de lant ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 baga-mi-as , de unde iau niste crash-pad-uri ?azi am fost pina-ntru-n locsor si a trebuit sa intorc mobra mai in loc ... desteptul de mine, am zis c-o intorc calare ... am reusit s-o pun pe jos ... nu s-a stricat nimic si nici n-am fost ranit decit in amorul propriu ... noroc cu un angajat de pe acoo care m-a ajutat s-o ridic ... si inca o chestie ... de fapt doua ... una: cam "fluiera" ... ce-o fi ? doua: lantul scoate niste zgomote ciudate ... ma paste un kit de lant ? cazutul al viteze mici e o chesti naturala pt tdm-isti, mai ales daca ai pena in 1,75 pt crashbar vb cu dr_dejavu ca el e mester sau iti iei ca mine de la hepco de pe louis dar constati ca nu-s prea bune ca nu protejeaza calumea si mai bine iei de la dejavu nu stiu sa-ti raspund la fluierat lantul verifica sa fie uns si intins si verifica la mana zalele sa nu fie vreuna blocata, apoi trage de lant pe foaie spre spatele rotii si vezi daca se caste o gaura intre dinte si za. daca vezi printre ele cam in 3000-5000km va trebui schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) cineva mai priceput decit mine mi-a zis ca foaia pare uzata si ca ar cam trebui schimbata ... eu unul nu stiu cum sa recunosc o foaie uzata ... ei, pina al urma probabil ca scrie kit de lant pe dumneaei ... o sa vedm cu ce scremete o sa-l pot achizitiona ... deh, domnia (ca nu-i prostie ) se plateste ! "fluieratul" e zgomotul specific angrenajelor, probabil din CV ... poate ca nu-i place uleiul ... e un sintetic, nu mai stiu de care ... la GS bagam Motul 7100 la butoi si nu zicea nici pas ... Editat Aprilie 26, 2010 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 TDM-ul nu e genu care sa mearga cu full sintetic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Nu ii place full sintetic ? Hmm... Io din asta am si are ceva tendinte de fluierat... Semisinteticul sa fie acceptat cel mai bine de catre motor/cutia de viteze ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.