Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da man, intreab si pt mine, de semeringuri de praf si semeringuri de ulei. ce pret. ms

Trebuie sa schimbi si uleiul daca umbli pe acolo, ne vedem maine la Smaeb ?

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimbi si uleiul daca umbli pe acolo, ne vedem maine la Smaeb ?

 

 

cu uleiul ma rezolva linx :rolleyes:

 

da, teoretic maine ma intalnesc cu rockeru ca vine de la sibiu cu niste treburi in bucuresti si apoi ne indreptam spre smaeb. nu stiu la ce ora va fi asta :laugh:

 

sper ca pe la 1 sa ma vad cu ei :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu uleiul ma rezolva linx :laugh:

 

da, teoretic maine ma intalnesc cu rockeru ca vine de la sibiu cu niste treburi in bucuresti si apoi ne indreptam spre smaeb. nu stiu la ce ora va fi asta :D

 

sper ca pe la 1 sa ma vad cu ei :P

OK noi ajungem pe la 10 dimineata asa ca daca veniti incolo dati si voi un fir si ne vedem la o cafea ca berea ramane pe alta data :rolleyes: !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga nasu pe linkul asta, reperul de la pozitia 2

 

http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ya...YA-TDM-850-1_ai

 

 

cand ajugn acasa o sa incerc sa ma uit sa vad daca se vede la fel chiar mi-ai starnit curiozitatea :laugh:

Mesaj completat

OK noi ajungem pe la 10 dimineata asa ca daca veniti incolo dati si voi un fir si ne vedem la o cafea ca berea ramane pe alta data :rolleyes: !

 

da. ramane sa ne auzim la tel :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesa de cauciuc e acolo, alea care au colier cu surub

Doar ca acele piese de cauciuc au "calitatea" de a se micsora, trebuie schimbate

Flavius Corhei le-a schimbat, a gasit la un dealer local non-Yamaha, cca 100 lei bucata

Cam asta e pretul

 

Salutare , estevorba despre un cauciuc si nu plastic. Al meu eradoar intarit si seamana ca un plastic. Nu mai avea flexibilitatea necesara.

Ascultati la mine, stiu ce vorbesc. Cand am primit comanda, am fost convins ca piesele nu sunt bune si am vrut sa le trimit inapoi pentru ca erau prea mari (am avut la mine piesa veche). Persoana care a plasat comanda m-a convins ca sunt bune, si pot sa le desfac ca sa le montez pentru ca se potrivesc.

Intr-adevar, e un cauciuc care s-a facut mai tare (doar are peste 10 ani) , dar nu e plastic

 

Apropo de cauciuc... are prostul obicei de a se micsora/stramta cu timpul.

In special daca e expus la temperaturi extreme (atat mari vara la soare cat si mici iarna) Aceeasi problema am avut-o si eu. Filtru de aer cu carcasa nu calca pe carburatoare. Am incercat tot felu de improvizatii dar nu am reusit sa fac nimic... Iti iei piese originala de la mama ei (adica Yamaha) cu 100 sau 110 ron bucata, nu mai retin exact. In 2 zile am avut piesele. La mine era vorba de reperul 20, probabil asta e si la tine.

 

Acum incep o discutie putin mai controversata... la ce turatii schimbati voi vitezele? La 3000-3500 rpm e ok? Nu cred ca e nevoie sa turezi motorul pana la 4000 rpm ca sa schimbi, situatie valabila daca mergi lejer si nu te grabesti. Sub 3000 am observat ca nu ii place sa mearga... De aceea in oras merg in treapta 3 de viteza si nu in treapta 4.

 

PS: Ce parere aveti de uleiul BOXER CRUISER 10w40? Ati auzit careva ceva de el? Tocmai am schimbat uleiul si filtru de ulei, la 150 ron.

Mai mult de 4000 km pe an nu fac, iar turometrul meu in 90% din cazuri nu urca peste 4000rpm. Asa ca m-am hotarat ca e mai bine si schimb anual uleiul, decat sa iau un motul si sa il schimb din 2 in 2 ani. (E vorba doar de ulei sintetic, nu semi sau mineral). Am avut mineral, am facut 4000 km cu el si cand l-am schimbat era foarte negru. E adevarat ca peste iarna a stat in garaj... :rolleyes: Deh, a fost o iarna grea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci tuturor de sprijin ! la prima gasire dau un Pinot Noir de Ceptura, productie proprie ... pentru cunoscatori, ca sa citez din clasici :D !

 

am montat mobra la loc ...

 

piesele acelea de cauciuc sunt tari ca piatra ... am crezut ca e ceva in neregula (si chiar e) ... am improvizat o chestie din "burduf" de Dacie care intr-un capat intra fest pe intrarea in carb-uri ... din pacate mi s-a stricat camera foto ca faceam o poza ... intra asta la "inventivitatea romaneasca" :P ... oricum, toata distractia a costat 12 RON si cred ca-si face treaba ... cu prima ocazie probabil ca voi comanda zmecheriile alea ...

 

am schimbat filtrul de aer (51 RON, ceva marca de-a lui LOUIS) ...

nu sunt foarte sigur ca am montat corect furtunele la benzina, adica daca am pus RES-ul la RES si celalat la locul lui ... o sa vad cind ramin fara benzina, ca vorba aia, daca n-ai ramas fara benzina si daca n-ai cazut, nu esti motoretist :rolleyes: ...

 

de pornit am pornit-o relativ usor si de mers merge bine ... n-as zice ca mai bine ca inainte ...

sa vedem la consum ce s-a schimbat ...

la prima vedere nu curge nimic din ea si nici nu mi-au ramas piese ...

la carena superioara nu prea-mi place cum am montat-o ... parca e ceva luft intre faruri si carena ... poate ca asa o fi fost si inainte :laugh: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci tuturor de sprijin ! la prima gasire dau un Pinot Noir de Ceptura, productie proprie ... pentru cunoscatori, ca sa citez din clasici :D !

 

am montat mobra la loc ...

 

piesele acelea de cauciuc sunt tari ca piatra ... am crezut ca e ceva in neregula (si chiar e) ... am improvizat o chestie din "burduf" de Dacie care intr-un capat intra fest pe intrarea in carb-uri ... din pacate mi s-a stricat camera foto ca faceam o poza ... intra asta la "inventivitatea romaneasca" :P ... oricum, toata distractia a costat 12 RON si cred ca-si face treaba ... cu prima ocazie probabil ca voi comanda zmecheriile alea ...

 

am schimbat filtrul de aer (51 RON, ceva marca de-a lui LOUIS) ...

nu sunt foarte sigur ca am montat corect furtunele la benzina, adica daca am pus RES-ul la RES si celalat la locul lui ... o sa vad cind ramin fara benzina, ca vorba aia, daca n-ai ramas fara benzina si daca n-ai cazut, nu esti motoretist :rolleyes: ...

 

de pornit am pornit-o relativ usor si de mers merge bine ... n-as zice ca mai bine ca inainte ...

sa vedem la consum ce s-a schimbat ...

la prima vedere nu curge nimic din ea si nici nu mi-au ramas piese ...

la carena superioara nu prea-mi place cum am montat-o ... parca e ceva luft intre faruri si carena ... poate ca asa o fi fost si inainte :laugh: ...

 

felicitari.

 

si la mine e luftul ala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum incep o discutie putin mai controversata... la ce turatii schimbati voi vitezele? La 3000-3500 rpm e ok? Nu cred ca e nevoie sa turezi motorul pana la 4000 rpm ca sa schimbi, situatie valabila daca mergi lejer si nu te grabesti. Sub 3000 am observat ca nu ii place sa mearga... De aceea in oras merg in treapta 3 de viteza si nu in treapta 4.

Eu de schimbat vitezele, le schimb cam la 3000 rpm. Iar in oras merg tot intr-a treia, de cele mai multe ori.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, am apucat sa iau revista si cred ca trebuie sa-ti multumim pentru reclama pozitiva facuta mobrei noastre. Dar, cum naiba ai ajuns sa te aleaga aia de la revista? Oricum, dupa articol, au inceput sa ma intrebe prietenii: Ba, nu tu aveai TDM? E chiar asa de misto?

Cumparati si o sa vezi!

Bafta, Cavalere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri dupa ce am montat mobra am facut o tura scurta de verificare, vreo 30 km in jurul Ploiesti-ului ... la 200 km pe trip-meter (deja erau vreo 180 pina sa o demontez) deja mi-a fost frica sa nu ramin fara benzina (la ultimul plin, am bagat vreo 15 l la vreo 180 km) si m-am bagat la benzinarie ...

am bagat la refuz si surpriza, 13.89 l :laugh: ... adica tot nu stiu daca am montat furtunasele bine :D pt ca nu am intrat in rezerva, sau mai bine zis eram la limita ...

una peste alta a iesit un consum de 6.6% inainte de operatiunea de demontare/spalare ...

ceva e ciudat aici ... de la 8.1 la 6.6 in conditiile in care fac acelasi traseu :rolleyes: ... ma rog, cum nu inteleg, nu-mi mai fac probleme :P ...

 

a propos de schimbat viteze, eu le schimb undeva la 4000, in general ... de mers, in functie de traseu, cu a 3-a sau a 4-a ...

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cavalere, am apucat sa iau revista si cred ca trebuie sa-ti multumim pentru reclama pozitiva facuta mobrei noastre. Dar, cum naiba ai ajuns sa te aleaga aia de la revista? Oricum, dupa articol, au inceput sa ma intrebe prietenii: Ba, nu tu aveai TDM? E chiar asa de misto?

Cumparati si o sa vezi!

Bafta, Cavalere!

 

De 2 ani incerc sa bag TDM-ul in revista la Motocicismo. practic de cand o am. Pana la urma au venit iei la mine :D

 

restul e poveste :rolleyes:

 

PS e o chesti de care sunt mandru. urmeaza facut tablou din articol si montat in garaj si pe hol in casa :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mare atentie cu punerea la loc a cutiei filtrului de aer. daca nu stau etans pe carburi e nasol. Mecanicul (Ferencz) a zis ca trebuie avut mare grija cu montatul si demontatul. Daca nu le montezi corect va trage aer pe akolo impreuna cu toate mizeriile posibile si imposibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai fratilor am fost la Smaeb ieri, destul de faina treaba dar parca un pic mai slabut decat anu trecut, mai putini expozanti si parca si marfa era mai putina, pina si gagicile erau mai putine :rolleyes: (alea catarate pe mobre), promotii la echipamente si accesorii putine, dar altfel atmosfera faina. Iti crestea inima uitandu-te la atatea motociclete adunate la un loc, vorbesc de cei care au venit la expozitie nu de expozanti. Din cei din ultima categorie se evidentiau (ca intotdeauna) cei de la BMW in rest cam subtire oferta . Pun acum cateva poze dar o sa mai adaug si altele dupa ce le micsorez putin. Meseriasi baietii de la demonstratii, ce puteau face aia cu motoarele te facea sa te gandesti cam cate trante au luat pina au invatat asa ceva ! :laugh: Rokere, sper ca ati ajuns cu bine acasa si nu va udat pe drum ! Salutari inca o data baietilor din Bucuresti !!

post-37709-1272186987_thumb.jpg

post-37709-1272187044_thumb.jpg

post-37709-1272187108_thumb.jpg

post-37709-1272187138_thumb.jpg

post-37709-1272187283_thumb.jpg

post-37709-1272187304_thumb.jpg

post-37709-1272187365_thumb.jpg

post-37709-1272187404_thumb.jpg

post-37709-1272187531_thumb.jpg

post-37709-1272187594_thumb.jpg

post-37709-1272187620_thumb.jpg

post-37709-1272187679_thumb.jpg

Editat de 1Bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uiti 1 lucru ... /index.php?...t&id=592234 ... e LANT nu curea ... atentie la foaie :rolleyes:, a da, si pinionu` mic e cam cu 1/2 dinti din cat te-ai astepta, deci ce e a lor e a lor, da pana nu incerci in conditiile necesare, nu te sub-evalua :laugh:

Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinare

pe spate in trei etriere.

post-37709-1272195654_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinare

pe spate in trei etriere.

 

Cei drept.. Ungurii astia stiu ceva.. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da bineinteles , am observat modificarile motoarelor, nu poti compara o motocicleta de serie cu una facuta special pt asta, cu una de serie probabil te-ai tranti repede astea erau facute sa aiba putere mare in detrimentul vitezei si niste frane extraordinare

pe spate in trei etriere.

 

 

aia 3 etrieri nu sunt pt mai multa putere de franare ci pt ca au 3 manete de frane pozitionate in diferite locuri de unde pot fi actionate in timp ce sta pe rezervor sau in alte astfel de poziti atipice pt mersul pe 2 roti

 

se vede deasupra rotii fata una dintre pedalele de frana. de asemenea se vede si o acceleratie pe scarita pasagerului :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga-mi-as :D , de unde iau niste crash-pad-uri ?

azi am fost pina-ntru-n locsor si a trebuit sa intorc mobra mai in loc ...

desteptul de mine, am zis c-o intorc calare ...

am reusit s-o pun pe jos ...

nu s-a stricat nimic si nici n-am fost ranit decit in amorul propriu ... noroc cu un angajat de pe acoo care m-a ajutat s-o ridic :peace: ...

 

si inca o chestie ... de fapt doua ...

una: cam "fluiera" ... ce-o fi ?

doua: lantul scoate niste zgomote ciudate ... ma paste un kit de lant :P ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baga-mi-as , de unde iau niste crash-pad-uri ?

azi am fost pina-ntru-n locsor si a trebuit sa intorc mobra mai in loc ...

desteptul de mine, am zis c-o intorc calare ...

am reusit s-o pun pe jos ...

nu s-a stricat nimic si nici n-am fost ranit decit in amorul propriu ... noroc cu un angajat de pe acoo care m-a ajutat s-o ridic :peace: ...

 

si inca o chestie ... de fapt doua ...

una: cam "fluiera" ... ce-o fi ?

doua: lantul scoate niste zgomote ciudate ... ma paste un kit de lant ?

 

cazutul al viteze mici e o chesti naturala pt tdm-isti, mai ales daca ai pena in 1,75 :)

 

pt crashbar vb cu dr_dejavu ca el e mester sau iti iei ca mine de la hepco de pe louis dar constati ca nu-s prea bune ca nu protejeaza calumea si mai bine iei de la dejavu :D

 

nu stiu sa-ti raspund la fluierat :P

 

lantul verifica sa fie uns si intins si verifica la mana zalele sa nu fie vreuna blocata, apoi trage de lant pe foaie spre spatele rotii si vezi daca se caste o gaura intre dinte si za. daca vezi printre ele cam in 3000-5000km va trebui schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cineva mai priceput decit mine mi-a zis ca foaia pare uzata si ca ar cam trebui schimbata ...

eu unul nu stiu cum sa recunosc o foaie uzata ... ei, pina al urma probabil ca scrie kit de lant pe dumneaei ...

o sa vedm cu ce scremete o sa-l pot achizitiona :D ...

deh, domnia (ca nu-i prostie :P ) se plateste :peace: !

 

"fluieratul" e zgomotul specific angrenajelor, probabil din CV ... poate ca nu-i place uleiul ... e un sintetic, nu mai stiu de care ...

la GS bagam Motul 7100 la butoi si nu zicea nici pas ...

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...