Cavaleru Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 pai ia-le si tu babeste prin eliminare si vezi ce ar putea fi... suprafata oglinzii vibreaza in rama ei ? oglinzile sint alea originale ? sa nu aiba bratul mai subtire sau mai lung decat trebuie... vibreaza doar in mers sau si de pe loc ? si asa mai departe. Daca ti se pare ca vibreaza tare mobra cu totul, mergi cu ea la un mecanic. 3500 e o turatie foarte lina, presupunind ca nu esti in prima treapta. care ai 3dv si esti din bucuresti sa dai o tura cu vaca mea sa imi zici daca vibeaza altfel?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 din viteza. 3vd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 care ai 3dv si esti din bucuresti sa dai o tura cu vaca mea sa imi zici daca vibeaza altfel?? Nu-s din Bucuresti,dar daca ai rabdare vin in 25 oct prin Capitala si ne putem vedea/testa/analiza/concluziona...:)Voi veni cu masina insa.Ceva vibratii e normal sa aiba,doar orice motor are o groaza de piese in miscare,dar e putin probabil sa fie ceva grav ci doar ceva nefixat cum trebuie.Orice lucru mai grav la motorisca sa traduce prin zgomote sau indirect prin consum marit,porniri grele,lipsa putere,etc. Apropos,am manualul Haynes pt. TDM/TRX/Super Tenere;mi l-am fotocopiat si indosariat.Il am si in format electronic deasemenea(75Mb). Succese! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 Nu-s din Bucuresti,dar daca ai rabdare vin in 25 oct prin Capitala si ne putem vedea/testa/analiza/concluziona...:)Voi veni cu masina insa.Ceva vibratii e normal sa aiba,doar orice motor are o groaza de piese in miscare,dar e putin probabil sa fie ceva grav ci doar ceva nefixat cum trebuie.Orice lucru mai grav la motorisca sa traduce prin zgomote sau indirect prin consum marit,porniri grele,lipsa putere,etc.Apropos,am manualul Haynes pt. TDM/TRX/Super Tenere;mi l-am fotocopiat si indosariat.Il am si in format electronic deasemenea(75Mb). Succese! il ai cumva in format PDF?? daca da te rog adu-mi si mie o copie. dau o bere. rabdare am. iti dau un PM cu numarul meu. suna-ma sa ne vedem. te rog in oras folosesc destul de mut frana fata. obisnuit de la scuter unde pe stape aveam un tambur care nu era eficient. spatele l-am folosit cand am dat de ud. gresesc ca ma bazez prea mult pe frana fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 3, 2008 Share Postat Octombrie 3, 2008 cel putin 70% frana fata si restu spate la o franare care nu e din motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G.Burlacu Postat Octombrie 4, 2008 Share Postat Octombrie 4, 2008 @Cavaleru - Cand era motorul lu Mircescu intreg, si am mers si eu ceva cu el, imi aduc aminte ca cea mai nasoala vibratie era in jur de 110-120km/h si atunci faceau si oglinzile ca dracu', dar stiu ca m-am uitat atent si aveau putin joc in rama lor.Cel mai probabil asta e motivul pentru care vibreaza asa de tare.Din pacate cred ca singura solutie este sa le schimbi. PS: Stiu ca ma mai bag ca musca-n lapte pe topicul vostru pentru ca nu am TDM, dar e o motocicleta care mi-a placut si mai trag si eu cu ochiul in curtea voastra! Toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 @Cavaleru - Cand era motorul lu Mircescu intreg, si am mers si eu ceva cu el, imi aduc aminte ca cea mai nasoala vibratie era in jur de 110-120km/h si atunci faceau si oglinzile ca dracu', dar stiu ca m-am uitat atent si aveau putin joc in rama lor.Cel mai probabil asta e motivul pentru care vibreaza asa de tare.Din pacate cred ca singura solutie este sa le schimbi. PS: Stiu ca ma mai bag ca musca-n lapte pe topicul vostru pentru ca nu am TDM, dar e o motocicleta care mi-a placut si mai trag si eu cu ochiul in curtea voastra! Toate bune nu e problema ca tragi cu ochiu nu cred ca vibreaza in rama ca sunt noi. tre sa ma urc pe un alt TDm sa vad cum e la 3500 de ture mi-a pleznit cablu de km. 65ron unul nou. nu de la yamaha. primul lucru care trebuie sa il fac cand il primesc este?? cateva tips&tricks? va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 desfacut bordu desfacut jos de la roata pus ala nou repus bordu ... am reusit in sf sa schimb bateria, DAR am tocmit prinderea (piulita aia care e sudata in spatele ferului) din dreapta (de tot) . este ceva "curatator de filet" ? , sau pus alt "fund" la fel, sau bagat tarodu imediat mai mare (sondaj) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 nu e problema ca tragi cu ochiu nu cred ca vibreaza in rama ca sunt noi. tre sa ma urc pe un alt TDm sa vad cum e la 3500 de ture mi-a pleznit cablu de km. 65ron unul nou. nu de la yamaha. primul lucru care trebuie sa il fac cand il primesc este?? cateva tips&tricks? va rog TIP: eu am schimbat anul trecut camasa de la cablul de kilometraj/vitezometru cu una de Dacie;am facut ceva adaptari la piulta si merge perfect,nici nu-ti dai seama!Cred ca merge si cablul schimbat cu unul de Dacie,dar nu sunt sigur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 TIP: eu am schimbat anul trecut camasa de la cablul de kilometraj/vitezometru cu una de Dacie;am facut ceva adaptari la piulta si merge perfect,nici nu-ti dai seama!Cred ca merge si cablul schimbat cu unul de Dacie,dar nu sunt sigur... pai cablu de unde ai luat? cat e un cablu de dacie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Stie cineva vreun model de baterie de capacitate mai mare decat aia 11Ah amarati de la 4TX ? In sezonul rece daca nu merg o saptamana-doua am emotii la pornire, as vrea sa pun una mai tzapana daca exista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tryharder Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 pai cablu de unde ai luat? cat e un cablu de dacie? Socru-meu m-a rezolvat si cu cablul si cu manopera,doar e fost motociclist de pe vremea cand benzina era pe ratie,dar asta e alta poveste...cablu simplu de Dacie 1310. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Stie cineva vreun model de baterie de capacitate mai mare decat aia 11Ah amarati de la 4TX ? In sezonul rece daca nu merg o saptamana-doua am emotii la pornire, as vrea sa pun una mai tzapana daca exista. ia redresor si desfa bornele de + - (releu si cadru) care duc direct si nemijlocit la baterie o noapte si a ca nou ... eu incep sa fac planurile pentru locul faptei de-acu incolo (dupa ce fac piulita binenteles) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Cavaleru Ia un cablu original si nu te zgirci la piese. Referitor la vibratia oglinzilor, verifica daca mai au in interior greutatile antivibratii, daca alea nu sint desprinse si daca geamul nu are joc. Pentru baterie, masoara locasul si apoi cauta in tabelul Louis dupa dimensiuni (ai grija si la pozitionarea bornelor). Acolo au si codurile pentru Varta, baterii care se gasesc si la noi si sint foarte ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 bune indicatiile pentru incepatori, da noi aci avem cazuri cu shusta (bateria) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 (editat) Problema e ca stau la bloc si nu merge solutia asta. Sa pierd o ora sa dau jos bateria si sa o pun la loc iar nu-mi convine. M-am gindit la altceva - bag in topcase o baterie oarecare, in cazul meu o baterie de XT600 si trag fire de la ea in locul alora de la bateria de TDM. E o solutie cam tiganeasca dar mi se pare cea mai buna solutie pentru sezonul rece cind o sa ies odata la 2-3 saptamani cu mobra. Varianta impinsa iese din discutie, am niste probleme de carburatie si cind e rece trebuie luata pe incercari cu diverse setari ale socului in functie de temperatura si n-am chef sa alerg 1km pe linga ea pina o pleznesc. In afara de asta cind e ud pe jos/frunze/etc cind dau drumul la ambreiaj se blocheaza roata si daca ma impinge cineva. Editat Octombrie 8, 2008 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 (editat) CavaleruIa un cablu original si nu te zgirci la piese. Referitor la vibratia oglinzilor, verifica daca mai au in interior greutatile antivibratii, daca alea nu sint desprinse si daca geamul nu are joc. Pentru baterie, masoara locasul si apoi cauta in tabelul Louis dupa dimensiuni (ai grija si la pozitionarea bornelor). Acolo au si codurile pentru Varta, baterii care se gasesc si la noi si sint foarte ieftine. nu am bani de unu original care vine in 2 sapt. plus ca e cam dublu si ceva la pret. nu imi permit sa dau atat. mai bine stau fara km. deja m-am prins in a 3-a la 2500 am ~50/kmh cu bateria am rezolvat-o am pus de la exide. vad ca face fata cu brio la abuzurile mele repetate. ( mi se opreste des motorul la semafor) abia in ultimele zile mi-am intrat in mana si se intampla mai rar sa oresc motorul. oglinzile sunt oki. o sa mai strang un pic la cea dreapta. oricum problema era ca mi se pare mie ca vibreaza mai tare ( probabil ca trecerea de la 50cmc la 850 cmc e cam brusca ) asa tot ansablu nu numai oglinzile. Problema e ca stau la bloc si nu merge solutia asta. Sa pierd o ora sa dau jos bateria si sa o pun la loc iar nu-mi convine. M-am gindit la altceva - bag in topcase o baterie oarecare, in cazul meu o baterie de XT600 si trag fire de la ea in locul alora de la bateria de TDM. E o solutie cam tiganeasca dar mi se pare cea mai buna solutie pentru sezonul rece cind o sa ies odata la 2-3 saptamani cu mobra. Varianta impinsa iese din discutie, am niste probleme de carburatie si cind e rece trebuie luata pe incercari cu diverse setari ale socului in functie de temperatura si n-am chef sa alerg 1km pe linga ea pina o pleznesc. In afara de asta cind e ud pe jos/frunze/etc cind dau drumul la ambreiaj se blocheaza roata si daca ma impinge cineva. asta cu demontat baterie si pus la loc iese din discutie indiferent de vreme. dureaza prea mult. era grau sa puna bateria sub sha in loc de rezervor. firele pe care trebuie sa le tragi trebuie sa fie sanatoase si sa le maschezi bine. astfel incat sa le agati, sau sa ai alte bucurii gen scurt-circuit. e o idee buna. eu merg des in bucuresti dar pe distante scurte. iar la iarna o sa merg tot timpul. pana va ingheta pe jos. asa ca o sa iau in considerare ideea ta Editat Octombrie 8, 2008 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Problema e ca stau la bloc si nu merge solutia asta. Sa pierd o ora sa dau jos bateria si sa o pun la loc iar nu-mi convine. M-am gindit la altceva - bag in topcase o baterie oarecare, in cazul meu o baterie de XT600 si trag fire de la ea in locul alora de la bateria de TDM. E o solutie cam tiganeasca dar mi se pare cea mai buna solutie pentru sezonul rece cind o sa ies odata la 2-3 saptamani cu mobra. Varianta impinsa iese din discutie, am niste probleme de carburatie si cind e rece trebuie luata pe incercari cu diverse setari ale socului in functie de temperatura si n-am chef sa alerg 1km pe linga ea pina o pleznesc. In afara de asta cind e ud pe jos/frunze/etc cind dau drumul la ambreiaj se blocheaza roata si daca ma impinge cineva. am inteles SI asimilat ... parerea mea ca ii brici jump-start daca ai unde / de unde baterie da ca fapt divers, cum te intelegi cu vecinii de jos ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 daca in 1a blocheaza roata o pornesti cu a 2-a sau a treia. ca sa nu tarai roata cand o impingi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 Iti dai seama ca nu sint nebun s-o imping in prima treapta... eu spuneam ca imi blocheaza roata intr-a doua. Ca s-o pornesc impinsa intr-a treia creca ar trebui sa alerg cu 30 la ora si nu ma tine si nici dealuri p-aproape n-am @ishmael - nu mere nici cu vecinii din pacate Chestia la care ma gindeam eu nu e chiar jump-start, ci mers full cu alta baterie. Am incercat jump-start asta iarna dar n-a luat-o... banuiesc ca o parte din curent trecea in bateria descarcata care functiona ca un consumator si nu mai ramanea suficient pentru electromotor. update - experimentul a eshuat cu succes Bateria mea de XT e cam franjuri... am bagat-o pe TDM si nici farurile nu e in stare sa le tina cum trebuie. O sa cumpar o baterie cu gel pentru TDM si o sa vad una din doua... ori merge jump-start cu ea, si atunci o tin in topcase impreuna cu crocodilii aferenti pentru situatii de criza, ori nu merge, si atunci purced la tigania cu firele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 baterie eu am luat exide cu 172 ron cu transport. este de tip AMG uite aici /index.php?showtopic=149228 pentru yuasa poti comanda de la Moto racing zone de jos de la fizicienilor. e deschis si samabata. daca dai comanda dimineatza dupa-amiaza ai bateria. cea cu gel de TDM-ul meu era 420 ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 8, 2008 Share Postat Octombrie 8, 2008 mersi de info, man. m-am uitat acum la bateria de pe tdm si am remarcat un amanunt care mi-a scapat pina acum - fostul proprietar a zgariat pe ea data montarii - 4/1999 - cred ca face pereche cu filtrul de aer care era din 2001 tot asa notat frumos luna, anul, numarul de km. oricum, tipicar mosulica pacat ca n-a mers mai recent cu ea sa mai schimbe una-alta. Poate gasesc vreun 1997 zgariat pe lantzul final Pe de alta parte, tzapana bateria, pina acum o luna nu mi-a dat nici un indiciu ca trece in clasa a IV-a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 mersi de info, man. m-am uitat acum la bateria de pe tdm si am remarcat un amanunt care mi-a scapat pina acum - fostul proprietar a zgariat pe ea data montarii - 4/1999 - cred ca face pereche cu filtrul de aer care era din 2001 tot asa notat frumos luna, anul, numarul de km. oricum, tipicar mosulica pacat ca n-a mers mai recent cu ea sa mai schimbe una-alta. Poate gasesc vreun 1997 zgariat pe lantzul final Pe de alta parte, tzapana bateria, pina acum o luna nu mi-a dat nici un indiciu ca trece in clasa a IV-a foarte tare moshu ma mir cum a rezistat atata timp bateria. o fi yuasa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 releu de incarcare ptr 3vd cu cca 70 euro pe ebay. doritori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 9, 2008 Share Postat Octombrie 9, 2008 releu de incarcare ptr 3vd cu cca 70 euro pe ebay. doritori? nou sau SH maestre al E-bayului Am avut pe pe alta motoreta o Yuoasa din 1997. A decedat in 2007. Am schimbat-o tot cu Yuasa. Pornea la -5C fara greturi. In sensul ca invartea de zor..motorul nu prea pornea Fuchsia: dupa cum scrii, imi pari baiat intelegator Suna la thomas si cumpara o baterie Toplite in cel mai rau caz sau direct Yuasa gel. Va costa ceva (2-300ron) dar crede-ma ca merita! Inca ceva! Masoara sa vezi cat iti da releul de incarcare pe motor. Degeaba ai super baterie daca nu e incarcata corespunzator! ar fi bine sa fie yuasa doar 2-300 ron dar e mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.