ishmael Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 is curios care se imbata primu si paralizeaza plecarea de la intrunire prin sabotaj comic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 La tdm900 nu mai tine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 bai nu va luati bai de motoarele fratilor vostrii la intalnirea asta... daca chiar trebuie... legati-le sireturile pe sub masa:P Mesaj completat daca intereseaza pe cineva, tocmai am facut calculul cheltuielilor pt inmtricularea mobrei: cu asig. pe 6 luni si numere aleatorii= 547 ron pe detalii si proceduri , insist la cerere. maine dimineata depun dosarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 La tdm900 nu mai tine... Ba tine. Mi s-a intamplat mie sa invart de robinet in directia gresita prea mult si apoi m-am chinuit un sfert de ora sa-l reglez la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Tine cam la orice motocicleta are reglajul de relanti mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 La modelel 900 daca e pe injectie, nu ar trebui sa nu mai ai reglaj manual la relanti, cum e si la masini ? Mi se pare destul de ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 (editat) -Am dat de un TDM-ist in Timisoara acum ne inprietenim .....yupiiii ....e bine sa sti ca ai cu cine sa discuti o problema legata de bestie,sa mergi si sa asculti sau sa calaresti un alt TDM sa poti sa faci diferente .....numai de bine . Editat Iulie 2, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 La modelel 900 daca e pe injectie, nu ar trebui sa nu mai ai reglaj manual la relanti, cum e si la masini ?Mi se pare destul de ciudat. ii mai ciudat ca au si soc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 eu cand am luat TDM-ul pornea fara sa ii trag socul ( asa porneste si acum ) era cald afara 25C. e bine ca porneste fara soc? am auzit ca in aceste conditii, adica pornind fara soc, consumul e mai mare. porneste si sta cam in 900-1000, turometrul. se regleaza din carburatoare chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 (editat) Clapeta de soc corodata, nivem marit de benzina in camerele de nivel constant, eventual amestec prea bogat la relanti Editat Iulie 2, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 ii mai ciudat ca au si soc Nu, soc n-are. De fapt are, dar e automat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 pf ... bemezeurile au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 eu cand am luat TDM-ul pornea fara sa ii trag socul ( asa porneste si acum ) era cald afara 25C. e bine ca porneste fara soc? am auzit ca in aceste conditii, adica pornind fara soc, consumul e mai mare. porneste si sta cam in 900-1000, turometrul. se regleaza din carburatoare chestia asta? relantiul se regleaza de la o rozeta de langa robinetul de benzina. 1200 e normal la tdm. la mine in nici o dimineata nu porneste fara soc. trag socu, apas butonu si porneste. merge de fiecare data fara soc nu isi tine relantiul constant si moare motoru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 pf ... bemezeurile au Nu au. Au in schimb o clapeta care, atunci cand e trasa, pretensioneaza putin cablul de acceleratie care vine de la manson, ca si cum ai sta cu gazul un pic de tot deschis (ca atunci cand la carburatie, cu motor rece si fara soc, tii putin gazul deschis ca sa mentii relantiul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 s-avem pardon, la carburatie nu`s echivalente chestiile astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Se pare ca am sa ajung si eu la intalnire inca de vineri. Primiti si pe cineva cu FZR 1000? O sa fim 2 persoane. Banditule, spune-mi unde ne intalnim in Sfantu Gheorghe, pentru ca il am pe cumnatul meu in Bod si se pare ca stie foarte bine orasul(cu el vin). Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raider Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Se pare ca am sa ajung si eu la intalnire inca de vineri. Primiti si pe cineva cu FZR 1000? O sa fim 2 persoane. Banditule, spune-mi unde ne intalnim in Sfantu Gheorghe, pentru ca il am pe cumnatul meu in Bod si se pare ca stie foarte bine orasul(cu el vin). Bafta si asfalt uscat! Salutare Stiu ca nu sant 1Bandit dar din partea mea sa vine linistit prietenul tau cu FZR 1000 ie bine venit !!!! Legatura cu locul unde intalnim asa trebuie sa organizam sa fie loc unde putem parca motoarele pana soseste toate lumea , si daca vrea cineva sa bea o cafeasau sau un succ pana asteptam sa fie acolo unde intalnim.Propun la un bar cu terassa cu nume PAB vizavi cu stadionul mare din Sf Gheorghe,acolo ie loc penrtu Motoare si ie cafea , succ tot ce doriti si mancare daca trebuie . Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 franele cum se pot regla sa nu mai stranga pe disc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 franele cum se pot regla sa nu mai stranga pe disc? 1. desfaci etrierii din locurile lor scoti ( foloseste inelara sau tubulara), poti lucra pe rand,nu e nevoie sa scoti furtunele pt ca lucrezi acolo pe loc 2. desfaci capacul de la rezervorul de lichid de frana, pui in jurul lui o carpa care absoarbe si apoi un servetel peste ca sa nu intre gunoi sai alete mizerii 3. scoti placutele, incearca sa tii minte exact pozitia ca la montarea inapoi sa isi pastreze pasuirea 4.ii cureti cu spray de frana, in abundenta ( e cam 10-15 lei un stay de 500ml , gasesti la magazinele de auto) pana te asiguri ca functioneaza toate cele 4 pistoane pe fata sau 2 pistoane pe spate 5. montezi totul la loc 6. efectuezi schimbul de lichid de frana si aerisirea sitemului de franare aerisirea: dupa ce ai completat cu lichid de frana, strangi de 3-4 ori maneta si o tii apasata, in momentul in care tii maneta apasata o alta persoana deschide surubul ( surub de 8, folostet tot o inelara) de aerisire si il strange la loc rapid, efectuezi de mai multe ori aceasta manevra, completand constant cu lichid de frana. de obicei faci panavezi ca nu mai ies bule de aer. peste surubul de aerisire pui intai inelara si o potrivesti astfel inca sa poti deschide si strange dintr-o singura miscare surubul, iar dupa ce ai pus cheia vi cu un furtunas pe care sa se scurga lichidul de frana in surplus. dupa ce faci toata operatiunea asta, o sa dureze ceva pana se aseaza din nou placutele de frana PS eu am facut operatiunile astea singur fara ajutorul unei a 2-a persoane. nu e deloc misto sa faci aerisirea la etrierul stang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 multumesc foarte frumos de explicatii. o sa imi procucur cele necesare si sa fac operatiunea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 hmmm 5 saptamani de la accident. dupa 3 saptamani a pornit la a 3-a apasare de buton. acum dupa alte 2 saptamani nu a mai vrut sa porneasca. a avut o mica perioada de 3-4 secunde in care motorul a mers apoi nimic. nu am vrut sa mai chinui bateria, asa ca am renuntat.... forta nu a fost cu mine azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 Ai inchis robinetul de benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 era deschis. nu-l inchid de obicei. probabil ca e innecata. oricum nu aveam chef de mesterit. inca sunt in carje si nu e fun sa umbli la motor. era doar o poveste. ii dau de cap rapid,dar dupa ce ma pun pe picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Benzina proasta, statuta in carburatoare. Isi revine repede daca ai juma de ora de ea. Tu sa fii sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
loti61 Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Dragi colegi de marcă, între 15-18 iulie se va ține cea de a 20-a întrunire a motocicliÂştilor organizată de BLUES BIKERS Gheorgheni. Vă aÂşteptăm gu drag pe toți. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.