97TDM Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Sau mobra buna de criza,hahahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Sau mobra buna de criza,hahahahaha Sa tot citesti de vreo 3 pagini pareri contradictorii, la o scurta afirmatie(parerea-ti fiind personala "Nu cred"...) mi se pare o mare pierdere de timp. Eu am mai scris, am avut si consum de 16,5/330km venind de la Dalnic, cu pasager si 3 coburi pline ochi, trusa de scule si altele grele... ( si scriu asta sigur pt ca am demontat rezervorul dupa drumul asta si l-am golit in sticle de plastic, pt a astupa un por). NU CRED, poti sa spui tuturor, e treaba ta.Dar mai e o vorba: "Daca 2 spun ca esti beat, atunci mergi la culcare"- nu mai zic de toti care au scris inainte de mine. uite mai degraba, laude pentru toti baietii care isi iubesc "iepÂşoarele" tratandu-le cu drag, sa luam aminte la cei ingrijesc motoarele. In alta ordine de idei, nu m-am rabdat, si ieri am mai iesit la o tura luand pasager, sotia. Reantors de la V Dornei la ora 18:50 temp. +1C si ajuns acasa la 20:20, t. +3C. Intuneric,bruma la padure, serpentine la greu-Rocker stii ce "spun", 77km, cea mai mare parte mers pana la 60 km/h. Fara probleme fizic cu frigul, am tremurat interior din cauza stresului pe parte de aderenta mai ales cand am vazut si accident mortal pe Mestecanis(A4 cu Sandero, unde victima era cel care mergea corect pe banda lui). Nu e de gluma cu asfaltul rece. Daca se anunta inca o saptamana cu soare zambitor. Sa profitam! Am si eu o intrebare; Am luat un far suplimentar de pe Louis, si aud pareri ca nu ar face fata generatorul de curent. Stiti va rog, ce capacitate are acesta, amperi? Cum trebuie montat, necesita instalare cu relee de protectie? Am 4TX, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Uai ce misto ti-au iesit cizmele alea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 @switch: ms ms. tedyem: legat de consum zici ca nu crezi sau ce? apropo de asta cu consumul: asta tine doar de cum conduci; daca da-ti clik in semnatura pe iconita cu consumu la mine, o sa vedeti ca primu plin= primu drum cu mobra a fost de aproape 6l%- in afara, si dupa ce am condus cum m-a invatat banditu, adica schimbat viteza pana in 3000 rot/ min, am scos sub 4l %.... asa ca asta e un subiect aproape interminabil voi cum pregatiti mobra pt iarna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Am si eu o intrebare;Am luat un far suplimentar de pe Louis, si aud pareri ca nu ar face fata generatorul de curent. Stiti va rog, ce capacitate are acesta, amperi? Cum trebuie montat, necesita instalare cu relee de protectie? Am 4TX, multumesc. 14 V, 25 A la 5000 rpm Trebuie relee de protectie si sigurante Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Am si eu o intrebare;Am luat un far suplimentar de pe Louis, si aud pareri ca nu ar face fata generatorul de curent. Stiti va rog, ce capacitate are acesta, amperi? Cum trebuie montat, necesita instalare cu relee de protectie? Am 4TX, multumesc. eu am pus 2 proiectoare de 55W fiecare printr-un releul legat la luminile de pozitie si cu o siguranta de 10 sau 15 A, numai stiu exact de cat era. oricum probleme cu incarcarea nu am avut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 Sa tot citesti de vreo 3 pagini pareri contradictorii, la o scurta afirmatie(parerea-ti fiind personala "Nu cred"...) mi se pare o mare pierdere de timp.Eu am mai scris, am avut si consum de 16,5/330km venind de la Dalnic, cu pasager si 3 coburi pline ochi, trusa de scule si altele grele... ( si scriu asta sigur pt ca am demontat rezervorul dupa drumul asta si l-am golit in sticle de plastic, pt a astupa un por). NU CRED, poti sa spui tuturor, e treaba ta.Dar mai e o vorba: "Daca 2 spun ca esti beat, atunci mergi la culcare"- nu mai zic de toti care au scris inainte de mine. uite mai degraba, laude pentru toti baietii care isi iubesc "iepÂşoarele" tratandu-le cu drag, sa luam aminte la cei ingrijesc motoarele. In alta ordine de idei, nu m-am rabdat, si ieri am mai iesit la o tura luand pasager, sotia. Reantors de la V Dornei la ora 18:50 temp. +1C si ajuns acasa la 20:20, t. +3C. Intuneric,bruma la padure, serpentine la greu-Rocker stii ce "spun", 77km, cea mai mare parte mers pana la 60 km/h. Fara probleme fizic cu frigul, am tremurat interior din cauza stresului pe parte de aderenta mai ales cand am vazut si accident mortal pe Mestecanis(A4 cu Sandero, unde victima era cel care mergea corect pe banda lui). Nu e de gluma cu asfaltul rece. Daca se anunta inca o saptamana cu soare zambitor. Sa profitam! Am si eu o intrebare; Am luat un far suplimentar de pe Louis, si aud pareri ca nu ar face fata generatorul de curent. Stiti va rog, ce capacitate are acesta, amperi? Cum trebuie montat, necesita instalare cu relee de protectie? Am 4TX, multumesc. Nu stiu ce vrei sa spui cu adevarat,dar sunt sigur ca e asa cum spui tu.grele,grele....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TeDy 'M Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 (editat) 14 V, 25 A la 5000 rpmTrebuie relee de protectie si sigurante Asta da forum, raspunsuri la obiect, si daca este vreo problema teoretica, atunci ne impartasim rezolvarea problemelor in mod practic- de aceea mai postam cu poze. Apropos, inca mai astept foto si marimea acelor distantiere de pe acul de dozaj. Sa vedem cine e primul gospodar care curata carburatoarele pentru anul viitor... Multumesc Korben, Cavaleru pt raspuns. Deci se leaga pe acelasi comutator cu relee si sigurante inseriate? sau mai protejat ar fi prin alt comutator? 97TDM am scris "si altele grele" referindu-ma la bagaje. Mesaj completat @switch: ms ms. tedyem: legat de consum zici ca nu crezi sau ce? voi cum pregatiti mobra pt iarna? 1. Nicidecum, inteleg consumul mic tinand cont de toti factorii, (temperatura exterioara, starea drumului, viteza medie, stil de condus, reglaj de carburi, uzura, incarcatura, uleiul de motor, lista este deschisa). Personal nu sunt din acei care "NU CRED", mai ales ca TDM900 imi face cu ochiul, este sigur consumul mai mic al motoarelor pe injectie. Mai sus imi exprimam dezacordul asupra unei probleme suspicioase deschisa inca din 18 Octombrie. 2. Antigel schimbat la 2 ani, contine glycol-ajuta la ungerea pompei de apa(am folosit HEPU in amestec cu apa distilata), carburatoarele ar fi bine de curatat, (deranjeaza daca sunt puse in primavara la loc?), spray de contacte peste tot-eu am curatat si intre bobinele de inductie si cadru-unde face masa, spray la cablurile de acc.soc.ambreiaj, rezervorul plin cu benzina, uleiul de motor de schimbat la primavara, motocicleta sa nu stea pe roti(eu o tin pe cricul de garaj, rotile fiind libere), lantul-pinioanele curatate si gresate; Lista ramane deschisa, colegilor Editat Noiembrie 1, 2010 de TeDy 'M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) Eu in primul rand nu sunt dintre cei ce isi cumpara motocicleta ca sa iasa mai ieftin la deplasari decit cu masina,(fara sa fac vre-o referire la cineva anume)si daca as face un consum ar fi ptr cunostintele mele generale.Adica mai pe scurt nu ma intereseaza consumul in mod deosebit,drept dovada ca habar nu am cat imi consuma,ci ceea ce imi ofera o motocicleta.Eu personal calculez la 3VD - u meu ca sa nu am surprize ,un consum urban de 10% ,daca ramane zeama in rezervor nu e problema,avem unde o consuma.Macar am deschis un subiect interesant.Dar totusi am sa incerc sa fac un consum,la modu golit rezervorul complet,turnat 1-2 litri si plimbat normal....Eu am curatat deja carburatoarele,am mai coborat si acele si am si sincronizat carburatoarele.Respect. -Iarna asta vreau neaparat sa imi montez un martor de benzina(rezerva)....cu o sonda de Yamaha Thundercat sau R6 , asta ma deranjeaza cel mai tare,ca 3VD-u nu are asa ceva.De cand am ramas fara benzina din cauza robinetului nu mai cred in asa ceva. Editat Noiembrie 2, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 De cand am ramas fara benzina din cauza robinetului nu mai cred in asa ceva. Problema este cunoscuta, s-a discutat pe la pagina 200 (aprox) Daca nu se acorda atentie celor doua furtune (sau furtunuri, na, m-ai prins, nu cunosc pluralul) atunci, conform Legii lui Murphy, se monteaza furtunurile invers si trage pe "ON" toata benzina din rezervor (pentru ca de fapt este legat la "RES") Eu zic ca e mai ieftin sa verifici furtunurile decat sa instalezi indicator Dar daca tot o faci, modelul 4TX din 1999 are indicator de benzina (si sonda) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 (editat) ....''nu se acorda atentie celor doua furtune (sau furtunuri, na, m-ai prins, nu cunosc pluralul)''..... Dar daca tot o faci, modelul 4TX din 1999 are indicator de benzina (si sonda) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1 - Stai linistit omule nu imi irosesc energia si timpul cautind greselile din tolba altor concetateni .... si in plus am si cei 7 ani de acasa....(nu ca alti indivizi).Nu cred ca o chestiune de genu spune totul despre persoana in cauza. 2 - Cat despre sonda de 4tx e o treaba,ziceam de cea de thunder sau r6 ptr ca imi e in palma cum ar veni,daca are cineva asa ceva as fi interesat,in principiu un pret ar fi ideal.Legat de furtune se poate sa le fi pus invers baiatul cu care am lucrat la moto cand am desfacut carburatoarele,dar cred ca le pot schimba din robinet intre ele.... .respect. Editat Noiembrie 2, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Salutare la toata lumea, sper sa ma antelegeti daca nu scriu cu liniute virgule si alte bla bla bla . A -ti antrebat cum pregatim mobrele pe iarna, eu anul trecut am umblat cu ea pana a dat zapada ( merg an fiecare sau tot la a doua zi la servici ) iar cand nu am mai putut umbla cu ea din cauza zapezi am bagat-o la garaj pana an primavara nu i-am facut plinuri nu am suspendato sa nu stea pe anvelope nu am dat-o cu sprai nu i-am facut nimic iar an primavara cand am vorbit cu ea nu era suparata pe mine si tot anul asta m-a dus fara probleme . Eu zic ca nu cum pui mobra la iernat conteaza cum se comporta anul viitor cu tine ci cum o angrijesti an timpul anului cand esti tot timpul sau o parte a timpului calare pe ea e o parere personala . Poate sa-mi dea cineva dimensiunile la baterie 3 VD din 91 m-a lasat si trebuie sa cumpar una am vazut la sel-gros de 12 amp cu garantie de doi ani dar nu stiu dimensiunile si nu as demonta tot motorul sa vad ce numar poarta sper ca ma-ti anteles si fara atata ortografie sau limba romana corecta sunt sofer nu profesor de limba romana ( nu ca soferi nu ar sti sa scrie ori sa vb corect ) adevarul ca mi-e lene sa tot caut ortografia necesara scrierii unui text ”SUCCESURI” la toata lumea si eu zic ca pe forumul asta sa vb despre mobre nu cum se spune ori cum se scrie corect pt aia sunt alte forumuri ( cred ) pe net . Sper ca nu am suparat pe nimeni ( nu uitati de dimensiunile bateriei daca stie cineva ) am expus o parere personala cum a spus cineva cu cateva pagini an urma si sunt de acord cu el dupa 1989 ne-am castigat printre altele si dreptul la libera exprimare si fiecare o face cum vrea el mai corect ori mai putin corect ( ma refeream la .,- bla blauri din astea ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 L 150 x l 85 x H 130 mm am si un suport de baterie prin casa dar mi-e lene sa-l caut. stiu ca mai ai macar 5mm in laterale spatiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 L 150 x l 85 x H 130 mm am si un suport de baterie prin casa dar mi-e lene sa-l caut. stiu ca mai ai macar 5mm in laterale spatiu Multumesc CAVALERE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 2, 2010 Share Postat Noiembrie 2, 2010 Multumesc CAVALERE Aurel Atentie la urmatorul aspect: bateria trebuie sa fie capsulata, de tip "maintenance-free", adica fara intretinere Daca pui acumulator "normal" o sa desfaci juma' de motor la fiecare luna sa verifici/completezi electrolitul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Da si poate mai si curge,cum am mai vazut la altii,vopsea mancata si alte cele.Personal le-as scoate de pe piata pe cele cu intretinere (acid).In state nici nu mai exista asa ceva,numai cu gel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Azi am avut curajul sa caut pe web parbriz pentru 3VD Am gasit la MRA, 79,90 EUR, TVA inclus, taxele de transport separat Concluzia: o sa cumpar de la ei cand va face plopul pere Uitati-va si voi pe ce cer astia o caruta de bani: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 3, 2010 Share Postat Noiembrie 3, 2010 Azi am avut curajul sa caut pe web parbriz pentru 3VDAm gasit la MRA, 79,90 EUR, TVA inclus, taxele de transport separat Concluzia: o sa cumpar de la ei cand va face plopul pere Uitati-va si voi pe ce cer astia o caruta de bani: Da pe bune,la bani astia iti iei multe alte chestii tot noi,care necesita mult mai multa truda si munca si alte cele,cum ar fi o guma noua,o baterie nou(mai ieftina cu vreo 25 euro) sau multe altele....si eu ma abtin de la cheltuiala asta.Si daca nu ma insel la viraj maxim cred ca da oglinda in el,nu de alta dar am incercat eu sa imi modific geamul si am dat peste problema asta.nebunie.respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 Azi am avut curajul sa caut pe web parbriz pentru 3VDAm gasit la MRA, 79,90 EUR, TVA inclus, taxele de transport separat Concluzia: o sa cumpar de la ei cand va face plopul pere Uitati-va si voi pe ce cer astia o caruta de bani: mestere vezi ca sunt unii care fac niste parbrize tare faine pt noi, imi scapa acum numele. dau un google si revin. Mesaj completat uite aici [url="http://www.bullster.com/en/catalogue-moto.php?id=101395&typerecherche=moto[/url] au o reprezentanta in ungaria. vezi ca raspund la mailuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian CT Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) Seara buna Am facut azi o plimbare prin judet. Am inceput sa iau curbele mai in viteza (sint incepator) si simt un fel de oscilare in directie, nu e rapida, e lenta, dar cam deranjanta.Ce poate fi, vantul (cam batea azi), gumele, joc in lagar, a mai intalnit cineva problema asta? Editat Noiembrie 4, 2010 de Lucian CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 verifica presiunea rotii mai intai si uzura cauciucului. apoi jocul in rulmetii directiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) mestere vezi ca sunt unii care fac niste parbrize tare faine pt noi, imi scapa acum numele. dau un google si revin. Asyta e, multumesc! Nu stiu care e treaba cu linkurile, unele nu merg uite aici ASA Editat Noiembrie 5, 2010 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Asyta e, multumesc!Nu stiu care e treaba cu linkurile, unele nu merg uite aici ASA nicule ai de gand sa iti iei? vezi ca au in ungaria o reprezentata. mai de mult mi-a raspuns cineva de acolo. rea vreo 125 euro coletu din care 40euro era transportul sau ceva de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Asyta e, multumesc!Nu stiu care e treaba cu linkurile, unele nu merg uite aici ASA nicule ai de gand sa iti iei? vezi ca au in ungaria o reprezentata. mai de mult mi-a raspuns cineva de acolo. rea vreo 125 euro coletu din care 40euro era transportul sau ceva de genul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 (editat) Exista si geva inalatatoare suplimentare de geam,am mai vazut pe net pe unele motociclete,asa ca niste aditionale,de se prind de geamul original,mie imi place si asa,arata mai difrerit..... Editat Noiembrie 5, 2010 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.