fuchsia Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 La multi ani, Kawa deci tre sa dai de baut dar cred ca se va reporta prin martie ca am alergie la troleu La multi ani tuturor ! sa auzim de bine si in 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Sanatosi, mai bogati, sa putem face multi km !! La multi ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 LA MULTI ANI !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 La multi ani Cavaleru , si celorlalti TDM-isti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 La multi ani, Cavalere! Sa fii sanatos si sa te revedem calare pe TDM-eu. La multi ani la toata lumea! Multa sanatate si tot ce va doriti! Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 La multi ani, Cristi, noroc si sanatate cat cuprinde! Si la multi ani la toata lumea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 bai! da si daca nu facem in 2011 o intalnire de sa stea matza in coada, va mananc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Multi ani la toata lumea, sanatate si sa ne vedem la anu' la intrunire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 31, 2010 Share Postat Decembrie 31, 2010 Multumesc de urari! Cum ma simt la 29 de ani? Buna intrebare. Nu pot sa spun decat ca a fost un an ciudat, dar care s-a terminat cu bine desi am avut mult de furca pe parcursul lui. Pana la urma cel mai important este ca suntem sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 1, 2011 Share Postat Ianuarie 1, 2011 Cred ca am reusit sa fiu primul din 2011 care scrie pe forum....asa ca, va doresc un an mai bun si plin de reusite,sanatate si motociclete cat mai functionale ptr cati mai multi km fara incidente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 Corect La multi ani, tedemisti! atat voua cat si celor dragi Si la multi ani TDM-urilor noastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Ianuarie 2, 2011 Share Postat Ianuarie 2, 2011 LA MULTI ANI TUTUROR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 3, 2011 Share Postat Ianuarie 3, 2011 LA MULTI ANI, fratilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOOOM Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 Salutare bravi TDM-isti,sunt un nou membru posesor al unui superb TDM 850.Un an bun si astept sfaturi si indrumari din partea voastra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 4, 2011 Share Postat Ianuarie 4, 2011 sa-l stapanesti sanatos fara probleme. si sa-l tii tot asa curat daca poti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Un exemplar foarte frumos, felicitari! Sa speram ca nu va face BOOOM! prea curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 salutare tuturor! la multi bani! sunt fericitul posesor al unui Tdm 900....si cateva poze ca....am cu ce ma lauda si sa incep cu intrebarile ... care aveti crash bar de la sw motech/helpco....motoru cazut pe o parte atinge cu capetele de ghidon asfaltu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Sa o stapanesti sanatos Dane , cat mai multi km fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 salutare tuturor! la multi bani! sunt fericitul posesor al unui Tdm 900....si cateva poze ca....am cu ce ma lauda si sa incep cu intrebarile ... care aveti crash bar de la sw motech/helpco....motoru cazut pe o parte atinge cu capetele de ghidon asfaltu? Salut. Felicitari pt achizitie sa aveti parte unu de alte multi km fara incidente. Din pacate pt TDM nu exista crash bar care protejeze si carenele ci doar blocul motor. Daca vrei ceva mai deosebit trebuie apelat la baietii care fac asa ceva "de mana". bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 care aveti crash bar de la sw motech/helpco....motoru cazut pe o parte atinge cu capetele de ghidon asfaltu? Felicitari pentru achizitie! Da, atinge Eu inca nu am vazut/auzit de crash bar care sa protejeze ghidonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 merci Yzule!!!!! Salut. Felicitari pt achizitie sa aveti parte unu de alte multi km fara incidente. Din pacate pt TDM nu exista crash bar care protejeze si carenele ci doar blocul motor. Daca vrei ceva mai deosebit trebuie apelat la baietii care fac asa ceva "de mana". bafta merci de aceea intrebam ...ca in cluj is ceva baieti care fac crashbar "custom" Felicitari pentru achizitie!Da, atinge Eu inca nu am vazut/auzit de crash bar care sa protejeze ghidonul merci la cb daca ai crashbar de la helpco montat nu dai cu ghidonul stok de asfalt....si nu stiam la Tdm cum sta treaba Mesaj completat Felicitari pentru achizitie!Da, atinge Eu inca nu am vazut/auzit de crash bar care sa protejeze ghidonul ma refeream la cadere pe loc Mesaj completat Felicitari pentru achizitie!Da, atinge Eu inca nu am vazut/auzit de crash bar care sa protejeze ghidonul ma refeream la cadere pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 salutare tuturor! Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos! Da-ne si cateva detalii despre mobra, ca suntem curiosi. Din poze nu prea se observa decat ca e model 2005 sau 2006 si pare destul de bine intretinuta. Legat de ce intrebai, eu am crash-bar-uri Hepco, pe care am apucat sa le testez si in mers, si "pe loc". Cavalerul a concluzionat destul de bine, la acest model nu prea ai ce protectii de serie sa ii pui. Uite aici daca vrei sa vezi cu ochii tai: /index.php?...t&p=2604913 (sau http://picasaweb.google.com/yamahatdm900a/TurnOver# ). Inainte de crash-bar-uri am mai avut niste crash-pad-uri care nici alea n-au ajutat cu nimic (carena). Dintre toate protectiile de pe piata, H&B par totusi cele mai bune. Cel putin la ultima cazatura s-a spart doar carena laterala, nu si cea frontala, dar depinde acum si cat de violent este impactul si, nu in ultimul rand, de partea pe care cazi, pentru ca exista un mic "offset" intre motor si anumite elemente din cadru si carene, deci cele doua bare nu sunt simetrice in raport cu cele doua carene laterale. Singura soltie este sa incerci, cum zicea si Cristi, sa le faci custom, dar se vor ridica in continuare probleme, deoarece nu prea exista puncte de prindere care sa serveasca scopului final... e o motocicleta inalta cu motorul amplasat destul de jos, carenele sunt si ele destul de iesite. Nu cred ca e imposibil... speranta mea e ca o sa-si ia Dr. Dejavu un 900 in curand si o sa-i mestereasca el niste protectii misto de tot, dupa care o sa faca o matrita ceva sa produca pe banda rulanta Astept! --- Alte probleme pe care s-ar putea sa le mai intampini in afara de treaba cu protectiile: - Fluxul de aer din jurul parbrizului, turbulente etc. - Optiunile limitate pentru anvelope, daca vrei si altceva decat sosea. Momentan studiez o alternativa f. interesanta, dar nu gasesc anvelopele respective nicaieri pentru roata fata...(Pirelli MT60 RS Corsa) - Garda la sol mica. Se poate ajusta, dar nu foarte mult si e de lucru. - Suspensia spate prea rigida. Cel putin la mine, pe setari minime, simt ca e prea puternic arcul. Iau pasager cu ea pe minim si merge ok. - Anumite elemente de fier care se gripeaza in contact cu cadrul de aluminiu, bascula etc. (suruburile de reglaj din bascula, o bucsa de la suspensia spate s.a.) Oricum, desi nu e motocicleta perfecta (nici nu exista asa ceva de fapt!), e o motocicleta super ok, cu un motor pe masura si are acel ceva pe care multe alte modele nu-l au, dintr-un motiv sau altul. Deci felicitari pentru alegerea facuta si sa te bucuri de ea cat ai multe sezoane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) speranta mea e ca o sa-si ia Dr. Dejavu un 900 in curand si o sa-i mestereasca el niste protectii misto de tot, dupa care o sa faca o matrita ceva sa produca pe banda rulanta Astept! Your hope is in vane... Zoli si-a cumparat FZ, care e un fel de TDM in 4 cilindri P.S. Informatiile tale ar fi foarte utile pe sectiunea TDM 900 de pe "celalalt" forum pana te vei inscrie si tu acolo, mi-am permis sa te citez Editat Ianuarie 7, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos!Da-ne si cateva detalii despre mobra, ca suntem curiosi. Din poze nu prea se observa decat ca e model 2005 sau 2006 si pare destul de bine intretinuta. Legat de ce intrebai, eu am crash-bar-uri Hepco, pe care am apucat sa le testez si in mers, si "pe loc". Cavalerul a concluzionat destul de bine, la acest model nu prea ai ce protectii de serie sa ii pui. Uite aici daca vrei sa vezi cu ochii tai: /index.php?...t&p=2604913 (sau http://picasaweb.google.com/yamahatdm900a/TurnOver# ). Inainte de crash-bar-uri am mai avut niste crash-pad-uri care nici alea n-au ajutat cu nimic (carena). Dintre toate protectiile de pe piata, H&B par totusi cele mai bune. Cel putin la ultima cazatura s-a spart doar carena laterala, nu si cea frontala, dar depinde acum si cat de violent este impactul si, nu in ultimul rand, de partea pe care cazi, pentru ca exista un mic "offset" intre motor si anumite elemente din cadru si carene, deci cele doua bare nu sunt simetrice in raport cu cele doua carene laterale. Singura soltie este sa incerci, cum zicea si Cristi, sa le faci custom, dar se vor ridica in continuare probleme, deoarece nu prea exista puncte de prindere care sa serveasca scopului final... e o motocicleta inalta cu motorul amplasat destul de jos, carenele sunt si ele destul de iesite. Nu cred ca e imposibil... speranta mea e ca o sa-si ia Dr. Dejavu un 900 in curand si o sa-i mestereasca el niste protectii misto de tot, dupa care o sa faca o matrita ceva sa produca pe banda rulanta Astept! --- Alte probleme pe care s-ar putea sa le mai intampini in afara de treaba cu protectiile: - Fluxul de aer din jurul parbrizului, turbulente etc. - Optiunile limitate pentru anvelope, daca vrei si altceva decat sosea. Momentan studiez o alternativa f. interesanta, dar nu gasesc anvelopele respective nicaieri pentru roata fata...(Pirelli MT60 RS Corsa) - Garda la sol mica. Se poate ajusta, dar nu foarte mult si e de lucru. - Suspensia spate prea rigida. Cel putin la mine, pe setari minime, simt ca e prea puternic arcul. Iau pasager cu ea pe minim si merge ok. - Anumite elemente de fier care se gripeaza in contact cu cadrul de aluminiu, bascula etc. (suruburile de reglaj din bascula, o bucsa de la suspensia spate s.a.) Oricum, desi nu e motocicleta perfecta (nici nu exista asa ceva de fapt!), e o motocicleta super ok, cu un motor pe masura si are acel ceva pe care multe alte modele nu-l au, dintr-un motiv sau altul. Deci felicitari pentru alegerea facuta si sa te bucuri de ea cat ai multe sezoane! salut merci mult de sfaturi Motoru' e din 2006, 30.000 km, 4000 eur, adusa din italia...inca nu l-am inmatriculat. Cum am mai spus, intreb de crashbar daca protejeaza carena si cat de iesit inafara fata de motor este prentru ca din poze nu prea imi dau seama si live nu am vazut nici un Tdm 900 cu crashbar; dar am gasit ceva baieti in cluj : http://www.heavyduties.ro/ care fac crashbar-uri genti aluminiu si daca ce se poate cumpara de la helpco sau alte fireme de genul nu fac fata op sa incerc si la ei si sa vedem daca se poate face ceva. Am gasit ceva Tdm cu crashbar si deasupra avea un fel de crash cage : http://www.advrider.com/forums/showthread....Road&page=2 dar nici la asta nu pot sa bag mana in foc ca protejeaza carenele....o sa vedem ce zic baietii de la heavy.... Mesaj completat si mai am o intrebare in legatura cu uleiul...am citit pe aici ca Motul nu ar fi foarte bun...ce uleiuri folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) Salutare.. In tradevar, dupa cum zice colegul nostru Tdm`ist.. Initial vroiam tdm900.. dar din cauza pretului prea ridicat, nu mi`am permis.. In caz ca ma despart de fzs`u de 1L, o sa`mi iau tdm900. Cu sigurantza o sa`mi fac crashbars.. Este ceva evident.. Actual mesteresc niste suporti pe fazeru asta, si dupa aia crashbars. Spre ciua voastra, o sa revin cu poze dupa ce termin Si pana ce nu uitam.. Mai am crashbar pt 4tx, si crik central pt 3vd si 4tx. Ar fii timpul sa stabiliti data intalnirii TeDeMi`shtilor.. nu cumva sa`mi programez altceva. Mai am niste datorii fata de Linx.. Numai bine! Editat Ianuarie 7, 2011 de dr_dejavu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.