Korben Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Un exemplar foarte frumos, felicitari! Sa speram ca nu va face BOOOM! prea curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 salutare tuturor! la multi bani! sunt fericitul posesor al unui Tdm 900....si cateva poze ca....am cu ce ma lauda si sa incep cu intrebarile ... care aveti crash bar de la sw motech/helpco....motoru cazut pe o parte atinge cu capetele de ghidon asfaltu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Ianuarie 5, 2011 Share Postat Ianuarie 5, 2011 Sa o stapanesti sanatos Dane , cat mai multi km fara incidente ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 salutare tuturor! la multi bani! sunt fericitul posesor al unui Tdm 900....si cateva poze ca....am cu ce ma lauda si sa incep cu intrebarile ... care aveti crash bar de la sw motech/helpco....motoru cazut pe o parte atinge cu capetele de ghidon asfaltu? Salut. Felicitari pt achizitie sa aveti parte unu de alte multi km fara incidente. Din pacate pt TDM nu exista crash bar care protejeze si carenele ci doar blocul motor. Daca vrei ceva mai deosebit trebuie apelat la baietii care fac asa ceva "de mana". bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 care aveti crash bar de la sw motech/helpco....motoru cazut pe o parte atinge cu capetele de ghidon asfaltu? Felicitari pentru achizitie! Da, atinge Eu inca nu am vazut/auzit de crash bar care sa protejeze ghidonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 merci Yzule!!!!! Salut. Felicitari pt achizitie sa aveti parte unu de alte multi km fara incidente. Din pacate pt TDM nu exista crash bar care protejeze si carenele ci doar blocul motor. Daca vrei ceva mai deosebit trebuie apelat la baietii care fac asa ceva "de mana". bafta merci de aceea intrebam ...ca in cluj is ceva baieti care fac crashbar "custom" Felicitari pentru achizitie!Da, atinge Eu inca nu am vazut/auzit de crash bar care sa protejeze ghidonul merci la cb daca ai crashbar de la helpco montat nu dai cu ghidonul stok de asfalt....si nu stiam la Tdm cum sta treaba Mesaj completat Felicitari pentru achizitie!Da, atinge Eu inca nu am vazut/auzit de crash bar care sa protejeze ghidonul ma refeream la cadere pe loc Mesaj completat Felicitari pentru achizitie!Da, atinge Eu inca nu am vazut/auzit de crash bar care sa protejeze ghidonul ma refeream la cadere pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Ianuarie 6, 2011 Share Postat Ianuarie 6, 2011 salutare tuturor! Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos! Da-ne si cateva detalii despre mobra, ca suntem curiosi. Din poze nu prea se observa decat ca e model 2005 sau 2006 si pare destul de bine intretinuta. Legat de ce intrebai, eu am crash-bar-uri Hepco, pe care am apucat sa le testez si in mers, si "pe loc". Cavalerul a concluzionat destul de bine, la acest model nu prea ai ce protectii de serie sa ii pui. Uite aici daca vrei sa vezi cu ochii tai: /index.php?...t&p=2604913 (sau http://picasaweb.google.com/yamahatdm900a/TurnOver# ). Inainte de crash-bar-uri am mai avut niste crash-pad-uri care nici alea n-au ajutat cu nimic (carena). Dintre toate protectiile de pe piata, H&B par totusi cele mai bune. Cel putin la ultima cazatura s-a spart doar carena laterala, nu si cea frontala, dar depinde acum si cat de violent este impactul si, nu in ultimul rand, de partea pe care cazi, pentru ca exista un mic "offset" intre motor si anumite elemente din cadru si carene, deci cele doua bare nu sunt simetrice in raport cu cele doua carene laterale. Singura soltie este sa incerci, cum zicea si Cristi, sa le faci custom, dar se vor ridica in continuare probleme, deoarece nu prea exista puncte de prindere care sa serveasca scopului final... e o motocicleta inalta cu motorul amplasat destul de jos, carenele sunt si ele destul de iesite. Nu cred ca e imposibil... speranta mea e ca o sa-si ia Dr. Dejavu un 900 in curand si o sa-i mestereasca el niste protectii misto de tot, dupa care o sa faca o matrita ceva sa produca pe banda rulanta Astept! --- Alte probleme pe care s-ar putea sa le mai intampini in afara de treaba cu protectiile: - Fluxul de aer din jurul parbrizului, turbulente etc. - Optiunile limitate pentru anvelope, daca vrei si altceva decat sosea. Momentan studiez o alternativa f. interesanta, dar nu gasesc anvelopele respective nicaieri pentru roata fata...(Pirelli MT60 RS Corsa) - Garda la sol mica. Se poate ajusta, dar nu foarte mult si e de lucru. - Suspensia spate prea rigida. Cel putin la mine, pe setari minime, simt ca e prea puternic arcul. Iau pasager cu ea pe minim si merge ok. - Anumite elemente de fier care se gripeaza in contact cu cadrul de aluminiu, bascula etc. (suruburile de reglaj din bascula, o bucsa de la suspensia spate s.a.) Oricum, desi nu e motocicleta perfecta (nici nu exista asa ceva de fapt!), e o motocicleta super ok, cu un motor pe masura si are acel ceva pe care multe alte modele nu-l au, dintr-un motiv sau altul. Deci felicitari pentru alegerea facuta si sa te bucuri de ea cat ai multe sezoane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) speranta mea e ca o sa-si ia Dr. Dejavu un 900 in curand si o sa-i mestereasca el niste protectii misto de tot, dupa care o sa faca o matrita ceva sa produca pe banda rulanta Astept! Your hope is in vane... Zoli si-a cumparat FZ, care e un fel de TDM in 4 cilindri P.S. Informatiile tale ar fi foarte utile pe sectiunea TDM 900 de pe "celalalt" forum pana te vei inscrie si tu acolo, mi-am permis sa te citez Editat Ianuarie 7, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Bine ai venit si sa o stapanesti sanatos!Da-ne si cateva detalii despre mobra, ca suntem curiosi. Din poze nu prea se observa decat ca e model 2005 sau 2006 si pare destul de bine intretinuta. Legat de ce intrebai, eu am crash-bar-uri Hepco, pe care am apucat sa le testez si in mers, si "pe loc". Cavalerul a concluzionat destul de bine, la acest model nu prea ai ce protectii de serie sa ii pui. Uite aici daca vrei sa vezi cu ochii tai: /index.php?...t&p=2604913 (sau http://picasaweb.google.com/yamahatdm900a/TurnOver# ). Inainte de crash-bar-uri am mai avut niste crash-pad-uri care nici alea n-au ajutat cu nimic (carena). Dintre toate protectiile de pe piata, H&B par totusi cele mai bune. Cel putin la ultima cazatura s-a spart doar carena laterala, nu si cea frontala, dar depinde acum si cat de violent este impactul si, nu in ultimul rand, de partea pe care cazi, pentru ca exista un mic "offset" intre motor si anumite elemente din cadru si carene, deci cele doua bare nu sunt simetrice in raport cu cele doua carene laterale. Singura soltie este sa incerci, cum zicea si Cristi, sa le faci custom, dar se vor ridica in continuare probleme, deoarece nu prea exista puncte de prindere care sa serveasca scopului final... e o motocicleta inalta cu motorul amplasat destul de jos, carenele sunt si ele destul de iesite. Nu cred ca e imposibil... speranta mea e ca o sa-si ia Dr. Dejavu un 900 in curand si o sa-i mestereasca el niste protectii misto de tot, dupa care o sa faca o matrita ceva sa produca pe banda rulanta Astept! --- Alte probleme pe care s-ar putea sa le mai intampini in afara de treaba cu protectiile: - Fluxul de aer din jurul parbrizului, turbulente etc. - Optiunile limitate pentru anvelope, daca vrei si altceva decat sosea. Momentan studiez o alternativa f. interesanta, dar nu gasesc anvelopele respective nicaieri pentru roata fata...(Pirelli MT60 RS Corsa) - Garda la sol mica. Se poate ajusta, dar nu foarte mult si e de lucru. - Suspensia spate prea rigida. Cel putin la mine, pe setari minime, simt ca e prea puternic arcul. Iau pasager cu ea pe minim si merge ok. - Anumite elemente de fier care se gripeaza in contact cu cadrul de aluminiu, bascula etc. (suruburile de reglaj din bascula, o bucsa de la suspensia spate s.a.) Oricum, desi nu e motocicleta perfecta (nici nu exista asa ceva de fapt!), e o motocicleta super ok, cu un motor pe masura si are acel ceva pe care multe alte modele nu-l au, dintr-un motiv sau altul. Deci felicitari pentru alegerea facuta si sa te bucuri de ea cat ai multe sezoane! salut merci mult de sfaturi Motoru' e din 2006, 30.000 km, 4000 eur, adusa din italia...inca nu l-am inmatriculat. Cum am mai spus, intreb de crashbar daca protejeaza carena si cat de iesit inafara fata de motor este prentru ca din poze nu prea imi dau seama si live nu am vazut nici un Tdm 900 cu crashbar; dar am gasit ceva baieti in cluj : http://www.heavyduties.ro/ care fac crashbar-uri genti aluminiu si daca ce se poate cumpara de la helpco sau alte fireme de genul nu fac fata op sa incerc si la ei si sa vedem daca se poate face ceva. Am gasit ceva Tdm cu crashbar si deasupra avea un fel de crash cage : http://www.advrider.com/forums/showthread....Road&page=2 dar nici la asta nu pot sa bag mana in foc ca protejeaza carenele....o sa vedem ce zic baietii de la heavy.... Mesaj completat si mai am o intrebare in legatura cu uleiul...am citit pe aici ca Motul nu ar fi foarte bun...ce uleiuri folositi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 (editat) Salutare.. In tradevar, dupa cum zice colegul nostru Tdm`ist.. Initial vroiam tdm900.. dar din cauza pretului prea ridicat, nu mi`am permis.. In caz ca ma despart de fzs`u de 1L, o sa`mi iau tdm900. Cu sigurantza o sa`mi fac crashbars.. Este ceva evident.. Actual mesteresc niste suporti pe fazeru asta, si dupa aia crashbars. Spre ciua voastra, o sa revin cu poze dupa ce termin Si pana ce nu uitam.. Mai am crashbar pt 4tx, si crik central pt 3vd si 4tx. Ar fii timpul sa stabiliti data intalnirii TeDeMi`shtilor.. nu cumva sa`mi programez altceva. Mai am niste datorii fata de Linx.. Numai bine! Editat Ianuarie 7, 2011 de dr_dejavu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Ianuarie 7, 2011 Share Postat Ianuarie 7, 2011 Cric central de 3VD m'ar interesa, daca nu e dat deja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) Eu am avut accident si, in afara de semnalul stanga, motocicleta nu a patit absolut nimic. Crash-bar-urile sunt facute de Dejavu si au rezistat excelent, salvandu-ma de la un impact mult mai violent. Sper sa ne mai ajute in continuare cu lucruri facute de el. Multa bafta! Editat Ianuarie 8, 2011 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Am si eu unul facut de el,sunt super multumit ...l-am si montat deja,(vopsit electrostatic de mine).respect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Salutare.. In tradevar, dupa cum zice colegul nostru Tdm`ist.. Initial vroiam tdm900.. dar din cauza pretului prea ridicat, nu mi`am permis.. In caz ca ma despart de fzs`u de 1L, o sa`mi iau tdm900. Cu sigurantza o sa`mi fac crashbars.. Este ceva evident.. Actual mesteresc niste suporti pe fazeru asta, si dupa aia crashbars. Spre ciua voastra, o sa revin cu poze dupa ce termin Si pana ce nu uitam.. Mai am crashbar pt 4tx, si crik central pt 3vd si 4tx. Ar fii timpul sa stabiliti data intalnirii TeDeMi`shtilor.. nu cumva sa`mi programez altceva. Mai am niste datorii fata de Linx.. Numai bine! mama frate ce frumoasa e. vezi ca m-am apuc sa strang bani pt cricul central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) Salut am mai cautat pe net si am gasit crashbaru-l potrivit pt mine nu e foarte estetic dar protejeaza..mai ales ca sunt sigur ca o sa scap motoru pe loc (vin de pe un cb 500). Aici sunt ceva poze cu crashbar-ul cu pricina : http://www.bikepics.com/members/khamizaj/03tdm900/ ...poate mai sunt si altii interesati. modelul acesta de crshbar l-am vazut numai la TDM-urile din zona Singapore (userii care au pus pozele ziceau ca sunt de pe acolo) si nu cred ca vom gasi de cumparat de serie. Sper ca baietii de la cluj sa poata sa faca ceva de genul, apoi putand sa faca mai multe avand toate masurile. salutare! Editat Ianuarie 8, 2011 de negru_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 N-am inteles niciodata de ce pun oamenii crash-bar-uri in jurul carenelor (care costa 20 mil. amandoua) si nu in jurul tobei (care este 50 mil. una singura). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 ...sau in jurul cricului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 (editat) Fetelor, nu fiti rele! @negru_bv: Nu mai fi tu asa de convins ca vei scapa motocicleta Am pilotat si eu CB 500 si nu e mare diferenta, e vorba de 20-25 kg, in cel mai rau caz Pozitia pe TDM e cam aceeasi Scoate-ti din minte chestia asta cu cazutul. Daca te vei gandi sa cazi, o vei face cu siguranta mama frate ce frumoasa e. Da, aproape la fel de frumoasa ca un TDM Editat Ianuarie 8, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Ms Cavalere.. Si.. Da Nicu.. Ai dreptate ) Astazi i`am montat suportii de sidecaseuri.. si urmeaza sa ma apuc de crashbar.. Dar sunt foarte dezamagit.. nu stiu cum sa fac.. Si asta ma enerveaza enorm.. nu ii gasesc prinderi.. Cred ca ar trebui sa trec cu asta la fezeristi.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
negru_bv Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Fetelor, nu fiti rele! @negru_bv: Nu mai fi tu asa de convins ca vei scapa motocicleta Am pilotat si eu CB 500 si nu e mare diferenta, e vorba de 20-25 kg, in cel mai rau caz Pozitia pe TDM e cam aceeasi Scoate-ti din minte chestia asta cu cazutul. Daca te vei gandi sa cazi, o vei face cu siguranta "Fetelor, nu fiti rele! " poate diferenta de Kg e mai mica...dar e mai inalta...centrul de greutate e mai sus...sau cel putin asa mi se pare mie. Datorita asemanarilor dintre TDM si Cb am ales sami iau TDM. Singura problema ce am avut-o cu Cb a fost cu suspensiile....nu au fost gandite pt drumuri de Romania, Ukraina..... sa nu crezi ca vreu sa scap motorul pe jos, dar statistic vorbind (stiind ce am mai facut si cu cb-ul) am sanse foarte mari si atata timp cat am o posibilitate sa-l protejez catusi de putin prefer sa previn decat sa repar. Si la cb iam luat crashbar din acelasi motiv si am reusit sa nul scap (adevarul e ca l-am proptit odata pe crashbar : am pus cricul lateral, m-am dat jos de pe moto si moto se tot ducea spre asfalt......n-am putu sa-l tin si l-am sprijinit de crashbar, apoi l-am ridicat-cricul intrase in asfalt si se tot ducea-) salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Ianuarie 8, 2011 Share Postat Ianuarie 8, 2011 Nu cred ca e asa firava mobra daca dai cu ea pe jos de pe loc. Mai importante mi se par barele de cadere in situatia in care o scapi la oarece viteza si ti se polizeaza capacele de aluminiu... pe asfalt se duce aluminiul ca branza pe razatoare, chiar la viteza mica, un prieten a patit asta si la revedere lichid de racire, iar sudura in aluminiu nu e chiar la coltul strazii. Deci m-as concentra pe protectia elementelor cu rol functional mai mult decat pe alea cu rol estetic... merge mobra si fara carene, noi sa scapam intregi si sanatosi in caz de ceasu' rau pisica neagra Doar daca ai de gind sa mergi in conditii de extrema oboseala pe drumuri nasoale sau noroioase, eventual cu bagaje full, ar fi cazul sa o protejezi mai zdravan, cu toate ca in situatia aia cred ca ultima grija ar fi sa nu pleznesti carenele Dar ca sa protejezi partile de aluminiu mi se pare o treaba utila, intr-adevar. Spor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Hai sa trecem la chestii serioase M-am impotmolit la demontarea capetelor de ghidon Am desfacut surubul si am introdus cheie imbus de 5 (mai mare nu incape) dar degeaba, cheia nu gaseste surubul A demontat cineva acesti capeti de ghidon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 (editat) Da,pune cheia (fixa) direct pe capatu de ghidon,adica acolo linga manson ,e la vedere asa se desfac .....invers acelor de ceasornic, daca arcuiesc nu te speria au un tampon de cauciuc.bafta. Editat Ianuarie 9, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Da,pune cheia (fixa) direct pe capatu de ghidon,adica acolo linga manson ,e la vedere asa se desfac .....invers acelor de ceasornic, daca arcuiesc nu te speria au un tampon de cauciuc.bafta. Da da... Eu le`am scos la fosta mea tdm. ,exact cum zice Dan. Cheie de 27 intra.. daca nu ma insel.. Si arcuiesc numai capetele.. ca sunt pe cauciuc turnat direct intre capat si surub. Iar.. surubul ala din capat, e pt desing. Spor Nicule.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOOOM Postat Ianuarie 9, 2011 Share Postat Ianuarie 9, 2011 Salutare,are idee cineva unde pot gasi un semnal dreapta fata ( nush daca conteaza dreapta stanga fata spate) in stare f.buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.