Cavaleru Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 S-au confirmat toate cele 6 buc. Se pare ca 5 buc or sa vina in Bucuresti si una se va ridica de la Zoli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allvlad Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) salut si bun gasit oamenilor de p-aci. de cam 2 saptamani sunt posesor de 4TX doar pe hartie (ca vremea de afara nu-mi da alte sanse momentan). si acum intrebarea frontala: pentru noi astia care am sosit mai tarziu la operatiunea "cricul central" va mai exista ocazia unui pret de 170 lei + transport? daca da, in ce conditii? multam anticipat de raspuns Editat Februarie 22, 2011 de allvlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 Pentru astia veniti mai tarziu cica se fac unele speciale din cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Februarie 22, 2011 Share Postat Februarie 22, 2011 (editat) 1.pentru cricurile baietilor cu motor de 900, zaraza are numai respect!- adica am facut o gluma adica tre sa astept pana se topeste zapada sa merg la mester la masurat. 2. cat trebuie sa tina, sau cam cand trebuie schibbat ambreajul? 3. cine imi poate recomanda un Gps ieftin si bun de folosit pe mobra si nu numai? Editat Februarie 22, 2011 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
allvlad Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Pentru astia veniti mai tarziu cica se fac unele speciale din cauciuc. Va multumim... In aceeasi nota, se poate si gonflabile, sa nu mai tragem de mobra s-o ridicam? cine imi poate recomanda un Gps ieftin si bun de folosit pe mobra si nu numai? poti folosi orice gps pe mobra atata timp cat il feresti de vibratii/intemperii. eu am folosit cu mult succes un mio (a170 parca se chema) care avea si functie de telefon si, foarte important, suporta hartile de igo... il tineam in tankbag si aveam castile-n urechi. avantajul era ca puteam sa vorbesc la telefon si sa ascult muzica la drum lung fara probleme. dezavantajul era ca nu vedeai intotdeauna foarte corect display-ul... dar era nenea ala, marcel, care-mi spunea in casca ce urmeaza (l-am ales pe marcel nu neaparat pentru accentul maghiar, ci pentru ca, vorba unui prieten, "femeile oricum te duc aiurea intotdeauna") Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Vesti bune. Zoli a facut deja cricurile. mai urmeaza vopsirea. 3. jerlo1978 - confirmat Ramane sa ne auzim spre sfarsitul saptamanii. Eventual iti dau banii la o cafea/suc...sau cum am mai zis, daca ti-e mai comod asa, poti sa-mi dai contul. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 salut si bun gasit oamenilor de p-aci. de cam 2 saptamani sunt posesor de 4TX doar pe hartie (ca vremea de afara nu-mi da alte sanse momentan). si acum intrebarea frontala: pentru noi astia care am sosit mai tarziu la operatiunea "cricul central" va mai exista ocazia unui pret de 170 lei + transport? daca da, in ce conditii? multam anticipat de raspuns trebuie sa se stranga din nou 5-6 care sa vrea ca sa va poata servi Zoli. bine ai venit in gasca Mesaj completat 1.pentru cricurile baietilor cu motor de 900, zaraza are numai respect!- adica am facut o gluma adica tre sa astept pana se topeste zapada sa merg la mester la masurat. 2. cat trebuie sa tina, sau cam cand trebuie schibbat ambreajul? 3. cine imi poate recomanda un Gps ieftin si bun de folosit pe mobra si nu numai? 2. trebuie desfacut si masurat ca sa stii cat mai tine. probabil vreo 70.000 km cel putin zic eu. 3. daca iti iei un GPS ieftin e posibil ca vibratiile sa-l omoare prematur. Daca iti iei unu ieftin fa-i cumva un suport flexibil. Sau il montezi cu ventuza pe ceasul de la vitezomentru asa cum face Rocker-ul. noi la munca folosim Goclever, si el poti instala igo-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hicea_mihai Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Salutare baieti. Va rog sa ma indrumati pentru alegerea uleiului la o Yamaha TDM an 2000 cu aporx 50000 Km. Anul trecut am folosit Castrol 10W40 si l-a cam papat.(adevarul e ca am si chinui putin motorul adica 5000-6000 rpm e ceva cu care motorul incearca sa se obisnuiasca.) O zi faina sa aveti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 (editat) salut si bun gasit oamenilor de p-aci. de cam 2 saptamani sunt posesor de 4TX doar pe hartie (ca vremea de afara nu-mi da alte sanse momentan). si acum intrebarea frontala: pentru noi astia care am sosit mai tarziu la operatiunea "cricul central" va mai exista ocazia unui pret de 170 lei + transport? daca da, in ce conditii? multam anticipat de raspuns Dupa cum scria Cavaleru' mai sus, Zoli mai are cricuri dar la pretul de 250 lei Nu stiu daca va mai produce la 170 Cu toate ca lumea nu e prea interesata, va amintesc ca puteti contribui cu cunostintele voastre la forumul TDM Bine, nici pe motociclism.ro nu prea se mai scrie, ca e criza Va rog sa ma indrumati pentru alegerea uleiului la o Yamaha TDM an 2000 cu aporx 50000 Km.Anul trecut am folosit Castrol 10W40 si l-a cam papat.(adevarul e ca am si chinui putin motorul adica 5000-6000 rpm e ceva cu care motorul incearca sa se obisnuiasca.) Repsol 10W40 semisintetic Dar: Nu fii sigur ca motorul are doar 50.000 km la 5-6000 rpm o sa iti pape orice ulei 3. daca iti iei un GPS ieftin e posibil ca vibratiile sa-l omoare prematur. Daca iti iei unu ieftin fa-i cumva un suport flexibil. Sau il montezi cu ventuza pe ceasul de la vitezomentru asa cum face Rocker-ul. Eu am fixat ventuza de rezervor (cand nu am pus tankbag) GPS-ul e Smailio, am folosit si NorthCross, ambele de masina, ambele au vizibilitate nula daca bate soarele Editat Februarie 23, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Eu am fixat ventuza de rezervor (cand nu am pus tankbag)GPS-ul e Smailio, am folosit si NorthCross, ambele de masina, ambele au vizibilitate nula daca bate soarele Problema cu fixarea pe rezervor este ca trebuie sa apleci cam mult capul. mai ales daca ai o intaltime de mai mare de 180 asa pe vitezometru e mai bine. e in fata ochilor si nu pierzi prea mult contactul cu drumul. Cel mai important este sa folosesti castile ca sa poti auzi indicatiile. eventual se poate fabrica un miniparasolar care sa te ajute sa eviti lumina soarelui directa in ecran Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 Cavaleru, inspira incredere montatul pe sticla de la ceasurile de bord? Eu nu am verificat, sa incerc sa misc de sticla. Mi-e doar sa nu ma vad cu GPS-ul fugind de acolo, pe la 90km/h. Poate ajung si eu sa merg cu el prins de sticla de la ceasuri, sau mai e varianta sa cumpar ceva adaptor [suport] de la louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 in masina unde il montezi nu tot pe geam? dar poti face un suport de tabla si folosind ultimele 2 suruburi (sau cele din mijloc) de la prinderea parbrizului, sa il fix si sa nu aibe cum sa cada de acolo. solutii sunt. doar trebuie imaginatie si munca ca sa le materializezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Februarie 23, 2011 Share Postat Februarie 23, 2011 - daca nu sa apeleze la un solutionist ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 in masina unde il montezi nu tot pe geam? Vitezometrul nu este amplasat pe "geamul" masinii, daca pui ventuza pe vitezometru e clar ca renunti la indicatiile acestuia In plus, poti sa montezi mama si tata parasolarelor, GPS-urile pentru autoturisme nu se vad bine ziua, daca e soare nu se vede nimic Asta iti spun din experienta proprie, nu din ce am vazut la Rockeru sau in alta parte Solutia, chiar daca e dureroasa pentru buzunar, ramane un GPS pentru motocicleta, care este adaptat luminozitatii si este etansat corespunzator In plus, cand esti in situatii mai dificile (de exemplu te-ai ratacit in Beograd - stiu eu pe cineva ) oricum trebuie sa te opresti sa consulti GPS-ul In afara excursiilor hotarate, utilitatea unui GPS pe motocicleta nu este deosebita Pentru coclauri in schimb, am vazut Garmin care stie harti topografice, asta e o treaba care merita Este etans, are semnal bun, are si varianta cu ecran color eu am o varianta mai veche, fara harti, GPS 72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 - oameni buni harta e sfanta si costa cu muuuuult mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 orice pocket pc, un gps de calitate pe bluetooth cu semnal bun ca sa cupleze repede la satelit, si aia e. Eu il tin in buzunarul de la geaca si il pornesc doar cind nu mi-e clar pe unde sint, dar daca ma supar cred ca as putea sa-i fac o husa pe care sa o fixez de bratul stang ca pe un ceas Solutia e foarte ieftina, extrem de flexibila - merg toate hartile posibile, se gasesc moca pe net, inclusiv luate direct de pe google earth si afisate raster, deci ok pentru offroad. Hartile pe hartie sint mai ieftine pentru o singura zona, daca vrei mai multe tari totalul creste rapid. Rezolutia de multe ori nu e suficienta, iar pe coclauri habar n-ai unde esti. E adevarat ca nu trebuie sa le incarci sau sa le protejezi, le pui pe tankbag si sint vizibile si la soare... avantaje si dezavantaje. Personal am alergie la Garmin, au harti foarte bune cumparate de la terti, dar interfata e cretinoida - vorbesc de r.o.a.d. 2009, n-am incercat altceva si nici n-am de gind sa mai incerc. Pretul e umflat zdravan, iarasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 - oameni buni harta e sfanta si costa cu muuuuult mai putin Asa e Si se rupe exact acolo unde te doare mai tare Nu cred ca e cazul sa fim retrograzi in secolul 21 Atata vreme cat americanii vor tine cei 24 sateliti la locul lor, GPS-ul este cea mai buna varianta, indiferent de marca sau tip Cum spune si fuchsia, harta si busola nu sunt intotdeauna suficiente, trebuie sa afli si UNDE anume esti pe hrta aia si asta o poate face doar un receptor GPS, oricat de primitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Si eu as alege un garmin din seria Etrex ceva de genu este mic, compact, rezistent la vibratii si apa, pretul e excelent daca il compari cu un gps de masina care nu e la fel de rezistent. Garmin Etrex sau alt garmin mai desptept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 Cavalere, te sun zilele astea sa vedem cum facem cu banii. Sper ca nu este prea tarziu. Nu mi-a mers netul cateva zile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 ai numarul meu ma contactezi tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atimoto Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 salutari ! o intrebare ! v-ati pus careva instalatie cu xenon pe 3VD ? de unde si cu cat ? mersii. Mesaj completat inca ceva...iar am un 4TX '98 (frumos) de vanzare. daca e cineva interesat, da-mi un P.M. sau suna la 0726316580. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 (editat) - xenon...eu il am pregatit in garaj, dar ma ia groaza cand ma gandesc ca trebe sa desfac tot pe acolo , ma gandesc ca nu o fi vreo smecherie de montat.o sa pun si poze daca le montez.momentan le mai las ca frigu asta nu ma inpinge la munca in garaj Editat Februarie 24, 2011 de 97TDM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 24, 2011 Share Postat Februarie 24, 2011 De ce comparati GPS-ul cu hartile? Cele doua sunt complementare, fiecare avand rolul lui. Cu GPS si fara harta nu faci decat sa ajungi la destinatie, dar habar n-ai pe ce lume traiesti si pe unde mergi, iar cu harta si fara GPS risti de celele mai multe ori sa-ti faci un car de nervi, sa te invarti de multe ori in jurul cozii sau sa cauti in general drumul mai batatorit. Si o chestie buna de stiut: in anumite situatii chiar trebuie sa fii masochist ca sa pleci fara GPS la tine. Am zis de mai multe ori "hai, ca se poate si fara" si m-am calmat. Cand o sa treci prin cateva intortocheri de autostrazi din care nu o sa mai intelegi nimic, cu o suta de indicatoare si de variante si fara sa ai posibilitatea sa vorbesti ca in masina cu cineva care sta cu ochii intr-un atlas rutier... o sa intelegi ca e f anevoios fara. Si eu am alergie la Garmin (nu vreau topometrie, vreau interfata! si zic asta cu ROAD in minte, nu cu monocromia aia de mai sus ) asa ca n-a fost chestie numai de bani, cat si de optiuni cam nule in materie de GPSuri dedicate moto. Se poate si cu PDAuri, PNAuri, smarthphoane si tot felul de improvizatii sau accesorii mai mult sau mai putin gandite pentru moto, dar intr-adevar, solutiile de compromis implica de multe ori chinuri mai mari si la ture lungi sau in situatii importante e bine sa nu te bazezi pe ele. Cu toate astea, io n-am gasit inca alta solutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 salutari ! o intrebare ! v-ati pus careva instalatie cu xenon pe 3VD ? de unde si cu cat ? mersii.Mesaj completat inca ceva...iar am un 4TX '98 (frumos) de vanzare. daca e cineva interesat, da-mi un P.M. sau suna la 0726316580. e simplu de pus, nu ai mare lucru de facu, eu am avut. dar era d-ala de masina si ocupa mult spatiu, te chinui la montaj daca nu ai mai facut. eu pusesem doar pe un far ca il primisem de pomana uite de unde poti lua ieftin si foarte bun , speciale pt moto si cu garantie. recomandat de multi useri Xenon de la luigi Mesaj completat De ce comparati GPS-ul cu hartile? Cele doua sunt complementare, fiecare avand rolul lui. Cu GPS si fara harta nu faci decat sa ajungi la destinatie, dar habar n-ai pe ce lume traiesti si pe unde mergi, iar cu harta si fara GPS risti de celele mai multe ori sa-ti faci un car de nervi, sa te invarti de multe ori in jurul cozii sau sa cauti in general drumul mai batatorit. Si o chestie buna de stiut: in anumite situatii chiar trebuie sa fii masochist ca sa pleci fara GPS la tine. Am zis de mai multe ori "hai, ca se poate si fara" si m-am calmat. Cand o sa treci prin cateva intortocheri de autostrazi din care nu o sa mai intelegi nimic, cu o suta de indicatoare si de variante si fara sa ai posibilitatea sa vorbesti ca in masina cu cineva care sta cu ochii intr-un atlas rutier... o sa intelegi ca e f anevoios fara. Si eu am alergie la Garmin (nu vreau topometrie, vreau interfata! si zic asta cu ROAD in minte, nu cu monocromia aia de mai sus ) asa ca n-a fost chestie numai de bani, cat si de optiuni cam nule in materie de GPSuri dedicate moto. Se poate si cu PDAuri, PNAuri, smarthphoane si tot felul de improvizatii sau accesorii mai mult sau mai putin gandite pentru moto, dar intr-adevar, solutiile de compromis implica de multe ori chinuri mai mari si la ture lungi sau in situatii importante e bine sa nu te bazezi pe ele. Cu toate astea, io n-am gasit inca alta solutie. atlasul rutier in tankbag si PNA-ul in buzunar la piept. mergi dupa indicatoare si daca te ratacesti scoti PNA-ul, daca cauti ceva drumuri mai frumoase sau diverse forme de relief apelezi la atalas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 atlasul rutier in tankbag si PNA-ul in buzunar la piept. mergi dupa indicatoare si daca te ratacesti scoti PNA-ul, daca cauti ceva drumuri mai frumoase sau diverse forme de relief apelezi la atalas Tipic romanesc Ne punem de-a curmezisul si dupa aceea ne plangem ca nu e bun Cristi, este aceeasi situatie cu cea pe care ti-am descris-o eu: GPS-ul de masina prins cu ventuza de rezervor (voi face si o poza sa vezi ca nu e chiar asa de rau cum crezi). Avantajul GPS-ului pe rezervor fata de atlasul rutier este ca nu trebuie sa te opresti sa intorci pagina Parerea mea este ca trebuie sa delimitam cele doua situatii majore care implica utilizarea GPS-ului: ture lungi pe sosele/autostrazi - implica utilizarea unui GPS "destept", cu harti actualizate si soft pe masura ture pe forestiere/offroad/coclauri - GPS topo, waterproof, shockproof, idiotproof. Gama specializata de la Garmin (poate mai exista si altii, nu contest) face treaba asta foarte bine) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.