Cavaleru Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 ti-am dat PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) multumesc Cavalere iata si cateva imagini cu noua achizitie Editat Aprilie 20, 2011 de ORISZA KES Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 iata si cateva imagini cu noua achizitie Sa o stapanesti cu placere, pare ingrijita. Dar ai grija la indicativ cind cumperi ceva pentru ea, nu e 4TX cum ai la profil, e 3VD. Unele piese nu sint compatibile - ce tine de furca, bateria, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 multumesc Cavalereiata si cateva imagini cu noua achizitie Inca nu am rezolvat "problema" cu nivelul uleiului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Totusi exista o mica problema ... fostul proprietar a schimbat uleiul in toamna dar la verificarea cu joja de ulei , cu motorul cald am vazut ca nivelul uleiului este peste limita superioara de pe joja cam cu 2 degete. Unde este greseala la mine la masuratoare sau la schimbul de ulei a fost pus mai mult decat era necesar? Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Nivelul uleiului se verifica cu motocicleta la pozitie verticala. Daca ai prea mult oricum ti-l mananca motorul. Poti sa desfaci surubul ala de scurgere si sa lasi sa curga putin pana ajungi la nivelul dorit dar eu l-as lasa asa cum este. La modelul tau, manualul spune ca ai nevoie de 3,9l de ulei daca schimbi si filtrul. Apropos, rasfoieste si tu manualul ca este util. http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewforum.php?f=18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Inca nu am rezolvat "problema" cu nivelul uleiului? TDM850 are doua suruburi de golire a uleiului Unul este in stanga, e destul de vizibil, si celalalt este in dreapta, in spatele filtrului de ulei Daca fostul proprietar a omis acest aspect (o eroare destul de des intalnita la cei care nu sunt curiosi de manualul de service), motivul surplusului de ulei este evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Oglinda din stanga mi se invarte destul de usor mai ales cand depasesc o anumita viteza. Spuneti-mi si mie cum se strange si cu ce fel de scula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Orisza Kes sunt oarecum socat de alegerea pe care ai facut-o. Tinand cont ca am salivat dupa Shadow VT700-ul tau, care fie vorba intre noi era o bijuterie, credeam ca o sa-ti iei H&D. Nu pot decat sa fiu multumit de faptul ca ai ales TDM-ul, dupa ce ai avut un motor deosebit. Sa-l stapanesti sanatos si iubit! Te asteptam la intrunire, pe tine si pe cei de la Valah M.C. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SickBoy Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Salutare! De cateva zile urmaresc forumul TDM-istilor si cred ca am gasit o rezolvare pentru consumul excesiv de ulei. (am atasat link-ul mai jos). Saptamana viitoare o sa achizitionez un TDM 850 din 2000 si ma framanta aceasta problema. Eu o sa o incerc .. va anunt daca iese ceva bun din asta http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=OIL Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Salutare! De cateva zile urmaresc forumul TDM-istilor si cred ca am gasit o rezolvare pentru consumul excesiv de ulei. (am atasat link-ul mai jos). Saptamana viitoare o sa achizitionez un TDM 850 din 2000 si ma framanta aceasta problema. Eu o sa o incerc .. va anunt daca iese ceva bun din asta http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=OIL Asfalt uscat! Daca nu ma insel io, s-a mai pus in atentia membrilor acest exemplu. Sau l-am citit io in alta parte?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SickBoy Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Daca nu ma insel io, s-a mai pus in atentia membrilor acest exemplu. Sau l-am citit io in alta parte?! Salut, Nu stiu daca s-a pus .. am citit cam 30 - 35 pagini de la inceput si de la sfarsit pana la pag. 665. (aveam nevoie de pareri si detalii despre problemele tdm-ului). Daca a fost postat inainte, a dat cineva reply dupa ce a facut schimbarea aceasta? Este valabila? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Oglinda din stanga mi se invarte destul de usor mai ales cand depasesc o anumita viteza. Spuneti-mi si mie cum se strange si cu ce fel de scula. Sa nu ma uitati si pe mine, ma scuzati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Atentie cu surplus de ulei, nu mizati pe faptul ca il mananca motorul. In diferite ale motorului zone uleiul in surplus va face bule de aer si acestea este foarte posibil sa ajunga in sistemul de ungere si atunci ungerea nu mai are loc corect, presiunea in instalatie scazand din cauza aerului si are consecinta cea mai grava calarea motorului. O sa va pun maine un articol scanat exact pe tema uleiului si a presiunii uleiului si diverse probleme ce pot aparea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Mai, ca sa fiu sincer, nu stiu daca aici s-a scris. Cert este ca am citit mai demult acest material si mi-am zis ca, in cazul in care si al meu TDM va consuma ulei, voi avea grija si de acest aspect. Nu-s foarte convins ca poate fi repozitionat gresit acel simering, dar nu-i imposibil... Oricum, materialul este interesant si, daca n-a fost postat aici, bravo lui SickBoy pentru ca l-a expus comunitatii noastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Oglinda din stanga mi se invarte destul de usor mai ales cand depasesc o anumita viteza. Spuneti-mi si mie cum se strange si cu ce fel de scula. De unde se misca? de sus sau de jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 De jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) De jos. M-am uitat si pe microfise ca sa fiu sigur Acolo e un sistem piulita-contrapiulita relativ simplu Nu e mare filosofie, doar ca mi se pare ca trebuie sa ridici mansonul de cauciuc ca sa ajungi la ele Editat Aprilie 20, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 De jos. corect...si r fi bine sa strngi piulita cu o cheie fixa nu la mana ca se slabeste la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 corect...si r fi bine sa strngi piulita cu o cheie fixa nu la mana ca se slabeste la loc Domnule, eu beau si tu te imbeti? Pai normal ca se strange cu cheia potrivita, acolo sunt niste forte incredibile in timpul mersului Scoate matale mana 10 (zece) centimetri in afara si ai sa te convingi Sper ca nu te va supara corectia mea Eu chiar sunt la un curs De alcoolizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) Se misca din zona incercuita cu verde. "Piuluta conica" sau ce naiba e aia indicata de sageata rosie nu am cum sa o strang iar piulita indicata de sageata albastra e si aia stransa aproapte la maxim. Editat Aprilie 20, 2011 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Orisza Kes sunt oarecum socat de alegerea pe care ai facut-o. Tinand cont ca am salivat dupa Shadow VT700-ul tau, care fie vorba intre noi era o bijuterie, credeam ca o sa-ti iei H&D. Nu pot decat sa fiu multumit de faptul ca ai ales TDM-ul, dupa ce ai avut un motor deosebit. Sa-l stapanesti sanatos si iubit! Te asteptam la intrunire, pe tine si pe cei de la Valah M.C. Bafta si asfalt uscat! Multumesc " Barboge" si tuturor celor care mi-au raspuns. Apreciez ajutorul vostru fapt ce ma face sa cred ca aici am sa gasesc mereu o explicatie si un sfat bun.(Acum am si un manual de service pe care intentionez sa il folosesc.) Imi este destul de greu sa nu ma gandesc cu nostalgie la Honda mea dar partea buna este ca a ajuns la un bun prieten (sigur am sa o mai scot si eu la plimbare ). Referitor la TDM si eu sunt socat de aceasta alegere dar , pentru talaia si greutatea mea cred ca este OK... evident si pretul a fost un atuu. Sper sa ma obisnuiesc repede cu el pentru ca diferenta este destul de mare. Poate careva care are montat crash-bar poate pune cateva poze. Asfalt uscat tuturor si un Paste fericit ! Promit sa revin ... cu o intrebare, o poza, iar o intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Poate careva care are montat crash-bar poate pune cateva poze.Asfalt uscat tuturor si un Paste fericit ! Promit sa revin ... cu o intrebare, o poza, iar o intrebare Cred ca la mine te referi Din pacate n-am apucat sa fac poze la mobra dotata cu crash-bar, dar atasez cateva poze primite de la Zoly. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idsorin Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 salutare tuturor o intrebare, cum pot afla codul exact de culoare la un 3vd din 1995? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) salutare tuturoro intrebare, cum pot afla codul exact de culoare la un 3vd din 1995? multumesc Sal. Cred ca de aici poti afla mai multe http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850 sau daca nu e de ajuns, poti gasi un capitol "colour code" in manualul de reparatii (vezi pe Forum TDM). Editat Aprilie 21, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Articolul legat de Ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.