Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 De jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) De jos. M-am uitat si pe microfise ca sa fiu sigur Acolo e un sistem piulita-contrapiulita relativ simplu Nu e mare filosofie, doar ca mi se pare ca trebuie sa ridici mansonul de cauciuc ca sa ajungi la ele Editat Aprilie 20, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 De jos. corect...si r fi bine sa strngi piulita cu o cheie fixa nu la mana ca se slabeste la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 corect...si r fi bine sa strngi piulita cu o cheie fixa nu la mana ca se slabeste la loc Domnule, eu beau si tu te imbeti? Pai normal ca se strange cu cheia potrivita, acolo sunt niste forte incredibile in timpul mersului Scoate matale mana 10 (zece) centimetri in afara si ai sa te convingi Sper ca nu te va supara corectia mea Eu chiar sunt la un curs De alcoolizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 (editat) Se misca din zona incercuita cu verde. "Piuluta conica" sau ce naiba e aia indicata de sageata rosie nu am cum sa o strang iar piulita indicata de sageata albastra e si aia stransa aproapte la maxim. Editat Aprilie 20, 2011 de CristiBoroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ORISZA KES Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Orisza Kes sunt oarecum socat de alegerea pe care ai facut-o. Tinand cont ca am salivat dupa Shadow VT700-ul tau, care fie vorba intre noi era o bijuterie, credeam ca o sa-ti iei H&D. Nu pot decat sa fiu multumit de faptul ca ai ales TDM-ul, dupa ce ai avut un motor deosebit. Sa-l stapanesti sanatos si iubit! Te asteptam la intrunire, pe tine si pe cei de la Valah M.C. Bafta si asfalt uscat! Multumesc " Barboge" si tuturor celor care mi-au raspuns. Apreciez ajutorul vostru fapt ce ma face sa cred ca aici am sa gasesc mereu o explicatie si un sfat bun.(Acum am si un manual de service pe care intentionez sa il folosesc.) Imi este destul de greu sa nu ma gandesc cu nostalgie la Honda mea dar partea buna este ca a ajuns la un bun prieten (sigur am sa o mai scot si eu la plimbare ). Referitor la TDM si eu sunt socat de aceasta alegere dar , pentru talaia si greutatea mea cred ca este OK... evident si pretul a fost un atuu. Sper sa ma obisnuiesc repede cu el pentru ca diferenta este destul de mare. Poate careva care are montat crash-bar poate pune cateva poze. Asfalt uscat tuturor si un Paste fericit ! Promit sa revin ... cu o intrebare, o poza, iar o intrebare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Poate careva care are montat crash-bar poate pune cateva poze.Asfalt uscat tuturor si un Paste fericit ! Promit sa revin ... cu o intrebare, o poza, iar o intrebare Cred ca la mine te referi Din pacate n-am apucat sa fac poze la mobra dotata cu crash-bar, dar atasez cateva poze primite de la Zoly. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
idsorin Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 salutare tuturor o intrebare, cum pot afla codul exact de culoare la un 3vd din 1995? multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 (editat) salutare tuturoro intrebare, cum pot afla codul exact de culoare la un 3vd din 1995? multumesc Sal. Cred ca de aici poti afla mai multe http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850 sau daca nu e de ajuns, poti gasi un capitol "colour code" in manualul de reparatii (vezi pe Forum TDM). Editat Aprilie 21, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Articolul legat de Ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Articolul legat de Ulei. Cristi, daca ai timp, fa un copy/paste si pe celalalt forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Cristi, daca ai timp, fa un copy/paste si pe celalalt forum le pun de acasa ca mi-am uitat parola ) Mesaj completat Cristi, daca ai timp, fa un copy/paste si pe celalalt forum done http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewto...p?f=19&t=41 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
97TDM Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 - am tot auzit de probleme cu releul de incarcare,cel putin la 3VD ,e oare atit de sensibil?ar trebui sa imi fac griji? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Domnule, eu beau si tu te imbeti? Pai normal ca se strange cu cheia potrivita, acolo sunt niste forte incredibile in timpul mersului Scoate matale mana 10 (zece) centimetri in afara si ai sa te convingi Sper ca nu te va supara corectia mea Eu chiar sunt la un curs De alcoolizare nu e nici o suparare....stiu si eu pe cineva care se chinuia sa stranga oglinda cu mana si pana la urma tot la cheie a ajuns...cica nu e cool ....UN PASTE FERICIT LA TOTI SI ASFALT USCAT SI FARA INCIDENTE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 - am tot auzit de probleme cu releul de incarcare,cel putin la 3VD ,e oare atit de sensibil?ar trebui sa imi fac griji? pune un ventilator de calculator pe el si leaga-l la pozitie. si o sa poti mege linistit. avand in vedere ca 3vd-ul s-a produs intre 91 si 95 schimbatul unei componente electronice dupa 15-20 de ani nu ar trebui sa mire pe nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 TDM850 are doua suruburi de golire a uleiuluiUnul este in stanga, e destul de vizibil, si celalalt este in dreapta, in spatele filtrului de ulei Daca fostul proprietar a omis acest aspect (o eroare destul de des intalnita la cei care nu sunt curiosi de manualul de service), motivul surplusului de ulei este evident Eu cand am schimbat uleiul la mobra pe langa cele doua suruburi de golire care le-ai mentionat tu Nicule am desfacut si furtunul care vine de la rezervorul de ulei si vreau sa spun ca si de acolo a mai curs putin ulei dupa 800 km facuti uleiul e tot curat deci dedsfaceti cele doua suruburi de golire furtunul de la rezervorul de ulei lasati sa se scurga bine si o sa aveti un ulei curat in motor eu am bagat 4 l si e la nivelul de sus pe joja .ASFALT USCAT LA TOTI . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) - am tot auzit de probleme cu releul de incarcare,cel putin la 3VD ,e oare atit de sensibil?ar trebui sa imi fac griji? Dupa cum scria si amicul Cristi Boroi (The_Mask) o masa buna face toti banii In traducere libera, inainte de a pune diagnosticul "releu de incarcare defect" verificati daca are masa ca lumea (contact bun spre cadru) Modelele mai noi au un al 5-lea fir, de masa Eu sunt norocos, proprietarul italian a modificat instalatia si am releu cu 5 fire, nu cu 4 Eu cand am schimbat uleiul la mobra pe langa cele doua suruburi de golire care le-ai mentionat tu Nicule am desfacut si furtunul care vine de la rezervorul de ulei si vreau sa spun ca si de acolo a mai curs putin ulei Eu nu l-am desfacut Dar cand am desfacut surubul din dreapta am inclinat motocicleta spre dreapta si a curs tot, inclusiv uleiul din rezervor si din furtun Pentru cei ce nu stiu, trebuie desfacut si busonul rezervorului de ulei, pentru o scurgere rapida Oricum trebuie deschis rezervorul de ulei, altfel e mai greu de turnat uleiul nou A! si sa nu faceti ca mine! Inainte de a turna uleiul nou, verificati daca ati insurubat la loc ambele busoane de golire, ca sa nu ungeti tava de golire cu ulei nou Editat Aprilie 22, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Atentie cu surplus de ulei, nu mizati pe faptul ca il mananca motorul. In diferite ale motorului zone uleiul in surplus va face bule de aer si acestea este foarte posibil sa ajunga in sistemul de ungere si atunci ungerea nu mai are loc corect, presiunea in instalatie scazand din cauza aerului si are consecinta cea mai grava calarea motorului. O sa va pun maine un articol scanat exact pe tema uleiului si a presiunii uleiului si diverse probleme ce pot aparea. Sa nu exageram totusi, un surplus de ulei in baie nu duce la calarea motorului. Evident ca nu e indicat sa ai surplus pentru motivele descrise in articol insa pana la o calare a motorului e drum lung, la propriu. Articolul excelent dealtfel, multumim Cavalere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) Vazand pozele lui Leaveyou, mi-am adus aminte de o problema: am montat cricul central si se pare ca nu este in regula. Cu foarte mare greutate si impreuna cu al meu cumnat de-abia reusim sa ridicam TDM-ul pe cric. Apoi, numai daca ating motorul cu un deget cade de pe cric. Mi se pare ca sta prea drept cricul, cred ca ar fi trebuit sa fie un pic mai inclinat. Pentru exemplificare, atasez poze si sper sa-mi spuneti daca am gresit la montaj sau chiar este o problema. Eu asa o percep: ca problema. La voi cum este? Hai bafta! Editat Aprilie 22, 2011 de barboge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 (editat) Uite aici cum trebuie sa stea: /index.php?...t&id=319685 Am vazut-o si pe a lui Cavaleru pe cricul lui central si e cam instabila pentru gustul meu. Nu mai stiu ce marca e al meu, dar sta beton mobra pe el, pe nisip, pamant inclinat, etc. Probabil trebuie modificata putin urechea de prindere si se rezolva, altfel vad ca e frumos lucrat. Editat Aprilie 22, 2011 de fuchsia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 PASTE FERICIT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 PASTE FERICIT ! Sarbatori fericite omule. Cum e vremea in spania? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
barboge Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Paste fericit tuturor TDM-istilor!!! Fuchsia, se pare ca la tine prinderea nu este la fel ca la 3VD. Daca nu am gresit nici eu, nici cumnatul meu, prinderea la 3VD se face la scarite. Si e destul de instabila motocicleta. Cumnatul meu a zis ca o rezolva, dar vroiam sa aflu daca nu cumva am gresit la montaj. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian72 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Sarbatori fericite omule. Cum e vremea in spania? Vremea e acum frumoasa, ieri cand am fost liber a plouat , azi cand sunt de garda e superba, dar cum am liber pana marti... Nu prea am avut timp de plimbari lungi...am folosit motorul doar sa ma duc la munca... in saptamana 3-6 mai vin prin tara poate bem o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Vremea e acum frumoasa, ieri cand am fost liber a plouat , azi cand sunt de garda e superba, dar cum am liber pana marti...Nu prea am avut timp de plimbari lungi...am folosit motorul doar sa ma duc la munca... in saptamana 3-6 mai vin prin tara poate bem o bere! te astept Mesaj completat Paste fericit tuturor TDM-istilor!!! Fuchsia, se pare ca la tine prinderea nu este la fel ca la 3VD. Daca nu am gresit nici eu, nici cumnatul meu, prinderea la 3VD se face la scarite. Si e destul de instabila motocicleta. Cumnatul meu a zis ca o rezolva, dar vroiam sa aflu daca nu cumva am gresit la montaj. Bafta! e la fel prinderea, tot in scarite. problema e ca nu se lasa cricul suficenta de in spate, deci mai trebuie dat cu flexul un pic la sistemul de oprire, treaba de 3-4 min maxim. in week-end il fac si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.