Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De jos.

M-am uitat si pe microfise ca sa fiu sigur

Acolo e un sistem piulita-contrapiulita relativ simplu

Nu e mare filosofie, doar ca mi se pare ca trebuie sa ridici mansonul de cauciuc ca sa ajungi la ele

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corect...si r fi bine sa strngi piulita cu o cheie fixa nu la mana ca se slabeste la loc :D

Domnule, eu beau si tu te imbeti? :D

Pai normal ca se strange cu cheia potrivita, acolo sunt niste forte incredibile in timpul mersului

Scoate matale mana 10 (zece) centimetri in afara si ai sa te convingi

Sper ca nu te va supara corectia mea

Eu chiar sunt la un curs

De alcoolizare :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Se misca din zona incercuita cu verde. "Piuluta conica" sau ce naiba e aia indicata de sageata rosie nu am cum sa o strang iar piulita indicata de sageata albastra e si aia stransa aproapte la maxim.

post-33982-1303329125_thumb.jpg

Editat de CristiBoroi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orisza Kes sunt oarecum socat de alegerea pe care ai facut-o. Tinand cont ca am salivat dupa Shadow VT700-ul tau, care fie vorba intre noi era o bijuterie, credeam ca o sa-ti iei H&D. Nu pot decat sa fiu multumit de faptul ca ai ales TDM-ul, dupa ce ai avut un motor deosebit. Sa-l stapanesti sanatos si iubit! Te asteptam la intrunire, pe tine si pe cei de la Valah M.C. Bafta si asfalt uscat!

 

Multumesc " Barboge" si tuturor celor care mi-au raspuns.

Apreciez ajutorul vostru fapt ce ma face sa cred ca aici am sa gasesc mereu o explicatie si un sfat bun.(Acum am si un manual de service pe care intentionez sa il folosesc.)

Imi este destul de greu sa nu ma gandesc cu nostalgie la Honda mea dar partea buna este ca a ajuns la un bun prieten (sigur am sa o mai scot si eu la plimbare :D ). Referitor la TDM si eu sunt socat :( de aceasta alegere dar , pentru talaia si greutatea mea cred ca este OK... evident si pretul a fost un atuu. Sper sa ma obisnuiesc repede cu el pentru ca diferenta este destul de mare. Poate careva care are montat crash-bar poate pune cateva poze.

Asfalt uscat tuturor si un Paste fericit !

Promit sa revin ... cu o intrebare, o poza, iar o intrebare :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate careva care are montat crash-bar poate pune cateva poze.

Asfalt uscat tuturor si un Paste fericit !

Promit sa revin ... cu o intrebare, o poza, iar o intrebare :D

 

Cred ca la mine te referi :(

Din pacate n-am apucat sa fac poze la mobra dotata cu crash-bar, dar atasez cateva poze primite de la Zoly.

post-56994-1303338256_thumb.jpg

post-56994-1303338267_thumb.jpg

post-56994-1303338278_thumb.jpg

post-56994-1303338291_thumb.jpg

post-56994-1303338298_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor

o intrebare,

cum pot afla codul exact de culoare la un 3vd din 1995?

 

multumesc

 

 

Sal. Cred ca de aici poti afla mai multe

http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=PICS_850

 

sau daca nu e de ajuns, poti gasi un capitol "colour code" in manualul de reparatii (vezi pe Forum TDM).

Editat de Leaveyou
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cristi, daca ai timp, fa un copy/paste si pe celalalt forum

 

 

le pun de acasa ca mi-am uitat parola :()

Mesaj completat

Cristi, daca ai timp, fa un copy/paste si pe celalalt forum

 

 

done

 

http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/viewto...p?f=19&t=41

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule, eu beau si tu te imbeti? :D

Pai normal ca se strange cu cheia potrivita, acolo sunt niste forte incredibile in timpul mersului

Scoate matale mana 10 (zece) centimetri in afara si ai sa te convingi

Sper ca nu te va supara corectia mea

Eu chiar sunt la un curs

De alcoolizare :D

nu e nici o suparare....stiu si eu pe cineva care se chinuia sa stranga oglinda cu mana si pana la urma tot la cheie a ajuns...cica nu e cool :( ....UN PASTE FERICIT LA TOTI SI ASFALT USCAT SI FARA INCIDENTE :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am tot auzit de probleme cu releul de incarcare,cel putin la 3VD ,e oare atit de sensibil?ar trebui sa imi fac griji?

 

 

pune un ventilator de calculator pe el si leaga-l la pozitie. si o sa poti mege linistit.

 

avand in vedere ca 3vd-ul s-a produs intre 91 si 95 schimbatul unei componente electronice dupa 15-20 de ani nu ar trebui sa mire pe nimeni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDM850 are doua suruburi de golire a uleiului

Unul este in stanga, e destul de vizibil, si celalalt este in dreapta, in spatele filtrului de ulei

Daca fostul proprietar a omis acest aspect (o eroare destul de des intalnita la cei care nu sunt curiosi de manualul de service), motivul surplusului de ulei este evident

 

Eu cand am schimbat uleiul la mobra pe langa cele doua suruburi de golire care le-ai mentionat tu Nicule am desfacut si furtunul care vine de la rezervorul de ulei si vreau sa spun ca si de acolo a mai curs putin ulei dupa 800 km facuti uleiul e tot curat deci dedsfaceti cele doua suruburi de golire furtunul de la rezervorul de ulei lasati sa se scurga bine si o sa aveti un ulei curat in motor eu am bagat 4 l si e la nivelul de sus pe joja .ASFALT USCAT LA TOTI .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am tot auzit de probleme cu releul de incarcare,cel putin la 3VD ,e oare atit de sensibil?ar trebui sa imi fac griji?

 

Dupa cum scria si amicul Cristi Boroi (The_Mask) o masa buna face toti banii

In traducere libera, inainte de a pune diagnosticul "releu de incarcare defect" verificati daca are masa ca lumea (contact bun spre cadru)

Modelele mai noi au un al 5-lea fir, de masa

Eu sunt norocos, proprietarul italian a modificat instalatia si am releu cu 5 fire, nu cu 4

 

Eu cand am schimbat uleiul la mobra pe langa cele doua suruburi de golire care le-ai mentionat tu Nicule am desfacut si furtunul care vine de la rezervorul de ulei si vreau sa spun ca si de acolo a mai curs putin ulei

 

Eu nu l-am desfacut

Dar cand am desfacut surubul din dreapta am inclinat motocicleta spre dreapta si a curs tot, inclusiv uleiul din rezervor si din furtun :D

Pentru cei ce nu stiu, trebuie desfacut si busonul rezervorului de ulei, pentru o scurgere rapida

Oricum trebuie deschis rezervorul de ulei, altfel e mai greu de turnat uleiul nou :D

A! si sa nu faceti ca mine! Inainte de a turna uleiul nou, verificati daca ati insurubat la loc ambele busoane de golire, ca sa nu ungeti tava de golire cu ulei nou :(

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi
Atentie cu surplus de ulei, nu mizati pe faptul ca il mananca motorul.

 

In diferite ale motorului zone uleiul in surplus va face bule de aer si acestea este foarte posibil sa ajunga in sistemul de ungere si atunci ungerea nu mai are loc corect, presiunea in instalatie scazand din cauza aerului si are consecinta cea mai grava calarea motorului.

 

O sa va pun maine un articol scanat exact pe tema uleiului si a presiunii uleiului si diverse probleme ce pot aparea.

Sa nu exageram totusi, un surplus de ulei in baie nu duce la calarea motorului. Evident ca nu e indicat sa ai surplus pentru motivele descrise in articol insa pana la o calare a motorului e drum lung, la propriu.

Articolul excelent dealtfel, multumim Cavalere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazand pozele lui Leaveyou, mi-am adus aminte de o problema: am montat cricul central si se pare ca nu este in regula. Cu foarte mare greutate si impreuna cu al meu cumnat de-abia reusim sa ridicam TDM-ul pe cric. Apoi, numai daca ating motorul cu un deget cade de pe cric. Mi se pare ca sta prea drept cricul, cred ca ar fi trebuit sa fie un pic mai inclinat. Pentru exemplificare, atasez poze si sper sa-mi spuneti daca am gresit la montaj sau chiar este o problema. Eu asa o percep: ca problema. La voi cum este? Hai bafta!

post-44495-1303482799_thumb.jpg

post-44495-1303482871_thumb.jpg

post-44495-1303482894_thumb.jpg

post-44495-1303482912_thumb.jpg

post-44495-1303482928_thumb.jpg

post-44495-1303482955_thumb.jpg

Editat de barboge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici cum trebuie sa stea:

 

/index.php?...t&id=319685

 

Am vazut-o si pe a lui Cavaleru pe cricul lui central si e cam instabila pentru gustul meu. Nu mai stiu ce marca e al meu, dar sta beton mobra pe el, pe nisip, pamant inclinat, etc.

 

Probabil trebuie modificata putin urechea de prindere si se rezolva, altfel vad ca e frumos lucrat.

Editat de fuchsia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paste fericit tuturor TDM-istilor!!!

 

Fuchsia, se pare ca la tine prinderea nu este la fel ca la 3VD. Daca nu am gresit nici eu, nici cumnatul meu, prinderea la 3VD se face la scarite. Si e destul de instabila motocicleta. Cumnatul meu a zis ca o rezolva, dar vroiam sa aflu daca nu cumva am gresit la montaj. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sarbatori fericite omule.

 

Cum e vremea in spania?

 

 

Vremea e acum frumoasa, ieri cand am fost liber a plouat , azi cand sunt de garda e superba, dar cum am liber pana marti...

Nu prea am avut timp de plimbari lungi...am folosit motorul doar sa ma duc la munca...

in saptamana 3-6 mai vin prin tara poate bem o bere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vremea e acum frumoasa, ieri cand am fost liber a plouat , azi cand sunt de garda e superba, dar cum am liber pana marti...

Nu prea am avut timp de plimbari lungi...am folosit motorul doar sa ma duc la munca...

in saptamana 3-6 mai vin prin tara poate bem o bere!

 

 

te astept :(

Mesaj completat

Paste fericit tuturor TDM-istilor!!!

 

Fuchsia, se pare ca la tine prinderea nu este la fel ca la 3VD. Daca nu am gresit nici eu, nici cumnatul meu, prinderea la 3VD se face la scarite. Si e destul de instabila motocicleta. Cumnatul meu a zis ca o rezolva, dar vroiam sa aflu daca nu cumva am gresit la montaj. Bafta!

 

 

e la fel prinderea, tot in scarite. problema e ca nu se lasa cricul suficenta de in spate, deci mai trebuie dat cu flexul un pic la sistemul de oprire, treaba de 3-4 min maxim.

 

in week-end il fac si eu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...