Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salutare.

Am capatat si eu doua finale LeoVince dar nu am galeriile de legatura. Stiti cumva pe cineva care lucreaza cu inox si poate confectiona asa ceva??

 

am inteles de la Vick (www.vick-exhaust.ro ) ca e cineva in bucuresti care face asa ceva....daca il suni iti da numarul.

 

 

Astept si eu tobele de la el....cu Y nici eu nu stiu ce sa fac.

 

Intrebare: cine a dat jos toba intermediara de pe 3VD...a trebuit sa regleze altfel mobra? eu o sa am tevile interioare de 50 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am inteles de la Vick (www.vick-exhaust.ro ) ca e cineva in bucuresti care face asa ceva....daca il suni iti da numarul.

 

 

Astept si eu tobele de la el....cu Y nici eu nu stiu ce sa fac.

 

Intrebare: cine a dat jos toba intermediara de pe 3VD...a trebuit sa regleze altfel mobra? eu o sa am tevile interioare de 50 mm

 

 

- un mic ajutor ptr Y iti dau eu , iar cu faza cu reglatul sincer cred ca totul ramane la fel ...sper sa iti fie de folos sunt chiar de pe un TDM.

- am de vanzare un set de cauciucuri de scarite ca noi su un releu de semnalizare.de TDM desigur(3vd.4tx).

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- un mic ajutor ptr Y iti dau eu , iar cu faza cu reglatul sincer cred ca totul ramane la fel ...sper sa iti fie de folos sunt chiar de pe un TDM.

- am de vanzare un set de cauciucuri de scarite ca noi su un releu de semnalizare.de TDM desigur(3vd.4tx).

 

M-ar interesa pe mine cauciucurile de scarite. Ai un pret?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai asa, pune pe pauza... de ce are TDMul un Y? De ce nu vin evacuarile fiecare la toba ei si gata?

 

pt ca sistemul de evacuare asa este facut. vin 2 evacuari se unesc, intra in toba intermediara din care ies catre finale :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand carena superioara fata, Yamaha TDM 850, model 3VD,motorrul pe care a fost este din anul 1995.

 

Carena este crapata (cam 5cm) pe partea dreapta cum te uiti din fata, se poate face la un atelier, in rest este 100% intreaga. Culoarea albastra. Stickere originale.

 

Pret: 200 de lei.

 

Este fix ca in poze atasate, am marcat unde este sparta.

 

Contact: 0734605161 sau chatuiesc_2 YM sau PM

 

Valabil in bucuresti.

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=713228

 

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=713229

 

Revin cu poze reale.

Editat de mumulescu4you
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, mi se pare ok.

N-are rost sa te intreb daca-s pentru scaritele din fata, nu?

 

- pai nu are rost ,pentru ca sunt 4 bucati,deci fata,spate ..... :bounce:

Editat de 97TDM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cava am luat pozele de la Maia.....nu cred ca tu i'ai trimis toate pozele ca nu's ale cu mine si cu Alin cand ne'am dat pe jetsky le'as vrea si pe alea daca poti sa le pui pe un transfer ceva si sa'mi dai un pm cu linku daca vrei..... :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cava am luat pozele de la Maia.....nu cred ca tu i'ai trimis toate pozele ca nu's ale cu mine si cu Alin cand ne'am dat pe jetsky le'as vrea si pe alea daca poti sa le pui pe un transfer ceva si sa'mi dai un pm cu linku daca vrei..... :rolleyes:

da, stiu mai am de adus de la munca ca am avut o belea cu cardu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Din ciclul "Aveti grija unde parcati", sau mai precis, NU parcati pe trotuar la Izvor. Am avut surpriza neplacuta, ca la juma de ora dupa ce ajunsesem pe terasa, si savuram o bere rece, sa ma sune prietena si sa-mi spuna ca motorul meu, e cu rotile in sus...jumate pe trotuar, jumate in strada. Am lasat naibii berea pe masa, am alergat de mi-au sarit ochii din cap pana unde parcasem, si intr-adevar, motorul trantit pe stanga, o gaura cat pumnul in asfaltul de pe trotuar, si cricul meu infipt in respectiva gaura. Efectiv, sub stratul de 2-3 cm de asfalt, era un gol de alti cativa cm, pana la pamantul de dedesubt....situatie combinata cu caldura de afara (asfalt inmuiat)...si asa, o bere bauta cu un prieten, s-a transformat intr-o bauta de suparare :angryfire: . Daune : semnal stanga fata spart, carena stanga fata zgariata mult, des si adanc, maneta de ambreiaj are o curbura nefireasca, mult accentuata, o ureche de imbinare de pe carena superioara (in care intra carena laterala) sparta, tamponul de pe interiorul carenei, care intra in bucsa aia de cauciuc (anti-vibratii presupun) rupt.

Multa bafta, si din nou, aveti grija unde parcati :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Din ciclul "Aveti grija unde parcati", sau mai precis, NU parcati pe trotuar la Izvor. Am avut surpriza neplacuta, ca la juma de ora dupa ce ajunsesem pe terasa, si savuram o bere rece, sa ma sune prietena si sa-mi spuna ca motorul meu, e cu rotile in sus...jumate pe trotuar, jumate in strada. Am lasat naibii berea pe masa, am alergat de mi-au sarit ochii din cap pana unde parcasem, si intr-adevar, motorul trantit pe stanga, o gaura cat pumnul in asfaltul de pe trotuar, si cricul meu infipt in respectiva gaura. Efectiv, sub stratul de 2-3 cm de asfalt, era un gol de alti cativa cm, pana la pamantul de dedesubt....situatie combinata cu caldura de afara (asfalt inmuiat)...si asa, o bere bauta cu un prieten, s-a transformat intr-o bauta de suparare :angryfire: . Daune : semnal stanga fata spart, carena stanga fata zgariata mult, des si adanc, maneta de ambreiaj are o curbura nefireasca, mult accentuata, o ureche de imbinare de pe carena superioara (in care intra carena laterala) sparta, tamponul de pe interiorul carenei, care intra in bucsa aia de cauciuc (anti-vibratii presupun) rupt.

Multa bafta, si din nou, aveti grija unde parcati :cheers:

 

ghinion frate, eu am schimbat un ghidon pe motivul asta...

 

dar mi-am pus o talpica misto de textolit si acum n-am grija nici daca o pun pe nisip :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ghinion frate, eu am schimbat un ghidon pe motivul asta...

 

dar mi-am pus o talpica misto de textolit si acum n-am grija nici daca o pun pe nisip :P

Clar ghinion. Nu stiu cat ar fi ajutat o talpica mai mare. Efectiv am pus cricul, pe o bula de asfalt. Sub asfalt era doar aer vreo 5 centimetri. Nu s-a infipt in asfalt doar din cauza greutatii si caldurii ( sigur au contribuit si astea). Daca ar fi fost ceva solid sub asfaltul ala, s-ar fi infipt 1-2 cm cricul in asfalt...si atat. Sa nu mai zic ca a fost treaba de juma de ora din momentul in care am pus motorul pe cric, pana la telefonul cu vesti nasoale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar ghinion. Nu stiu cat ar fi ajutat o talpica mai mare. Efectiv am pus cricul, pe o bula de asfalt. Sub asfalt era doar aer vreo 5 centimetri. Nu s-a infipt in asfalt doar din cauza greutatii si caldurii ( sigur au contribuit si astea). Daca ar fi fost ceva solid sub asfaltul ala, s-ar fi infipt 1-2 cm cricul in asfalt...si atat. Sa nu mai zic ca a fost treaba de juma de ora din momentul in care am pus motorul pe cric, pana la telefonul cu vesti nasoale.

 

Naspa!

Io am o talpica de lemn pe care o port cu mine, in topcase. Cand am senzatia ca un loc de parcare nu-i sigur, o folosesc. In rest, incerc sa pun cricul pe zone cat mai solide(caut "cu lumanarea" pietrele :)). E drept ca pot aparea si situatii in care sa nu ai niciun fel de feeling...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de patania asta, stie cineva unde se pot repara si vopsi carene? Preferabil ieftin si bine :rolleyes:

.

0724 097 223 Adrian , vopsitorie & tinichigerie , in spate la hotel Parc Damaroaia , cuptor , recomand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici mama cricului central, nici mama talpicii nu ajuta. La Romana langa gardul de la strada, in dreptul KFCului, am vazut un R1200GS cu toate brizbrizurile inutile de la Touratech (inclusiv laba de cric, dar fara niciun fel de crashbar) pe el, cu rotile in sus si cricu (adanc) in asfalt. Ca greutate nu-i cu mult peste un TDM, avea si talpica mare... si tot a facut flic-flac-uri pe acolo...

 

Concluzia e sa avem grija cum si unde parcam pe caldura asta. Asfaltu nu e sigur. Mai bine pui cricu pe bordura sau pe ceva beton. Worst case scenario: o pui f aproape de un gard: daca se infige cricul, se sprijina incet de gard si aia e - nu mai cade.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sta foarte bine pe cricul central. In primul rand ca presiunea pe asfalt se imparte la doi, in al doilea rand cind intra "in pamant" intra simetric, in al treilea rand ai tabla dintre cracii cricului central pe care se opreste daca intra in asfalt. A mea cel putin n-are nici o greata sa stea pe nisip pe cricul central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sta foarte bine pe cricul central. In primul rand ca presiunea pe asfalt se imparte la doi, in al doilea rand cind intra "in pamant" intra simetric, in al treilea rand ai tabla dintre cracii cricului central pe care se opreste daca intra in asfalt. A mea cel putin n-are nici o greata sa stea pe nisip pe cricul central.

Pe nisip sta. Pe asfalt de rah@t nu prea. Eu mi-am gasit BMWul inclinat vreo 10 grade, desi era pe central (intrase partea din dreapta ceva mai adanc). Am rugat un paznic sa ma ajute sa nu il scap cand il dau jos de pe cric. Noroc cu el, altfel faceam buf.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am teoria mea in privinta caderii motoretei de pe cric.., daca trec 4-5 ani si nu vi se mai intampla chestia asata in tot acest rastimp se presupune ca ati capatat ExPERIENTA.., eu am vreo zece ani de cand nu mai mi-a cazut de pe cric. Stiu, suna a lauda, dar nu e! E doar experienta. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,am reusit sa schimb si eu cauciucul pe spate la tdm inainte de a pleca in concediu cu motoru,am ramas la HAIDENEAU K 76" deci LIVIU DAU O BERE" ce sa zic total diferit de ce am avut bun la toate -asfalt, pamant, ploaie, gropi, etc ,la consum io zic ca e ok cam 5,2% cu pasager si bagaje multe multe ca asa ai sta bine la motocicleta touring..traseu a fost transfagarasean + transalpina :rock: ,acum ramane sa ma hotarasc la o guma pe fata ca cei de la heidenau nu au 110/80/18 poate imi dati vreo idee.....salutare si respect

post-34603-0-34253800-1313736878_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,am reusit sa schimb si eu cauciucul pe spate la tdm inainte de a pleca in concediu cu motoru,am ramas la HAIDENEAU K 76" deci LIVIU DAU O BERE" ce sa zic total diferit de ce am avut bun la toate -asfalt, pamant, ploaie, gropi, etc ,la consum io zic ca e ok cam 5,2% cu pasager si bagaje multe multe ca asa ai sta bine la motocicleta touring..traseu a fost transfagarasean + transalpina :rock: ,acum ramane sa ma hotarasc la o guma pe fata ca cei de la heidenau nu au 110/80/18 poate imi dati vreo idee.....salutare si respect

 

Bravo, Florine! Bine ca ai incaltat-o!

Pe fata gasesti si de la Michelin (Sirac) daca vrei ceva mai off si de la Heidenau si de la Pirelli. Sunt gume. Bani sa fie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...