Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

 

(Bine ai sosit Andrei. Asteptam pozele si relatarea)

 

Am si eu o rugaminte la cineva cu TDM900 (non-ABS) si anume sa puna o poza cu partea inferioara a seii (partea de plastic, care vine in jos). Inteleg ca este posibil sa difere fata de cele ptr modelele cu ABS si as vrea sa stiu cat de mari sunt diferentele si daca se poate rezolva chestia asta. Multzam anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

dupa 4 luni de nepornire am dat o coasa si la capra mea ... surpriza (sau nu) nu porneste neam ...

i-am schimbat bujiile (desi cele "vechi" erau noi cu mai putin de 2000 km insa aproape un an de sta pe motor) ...

nici o schimbare ...

de scinteit scinteieste, de benzinit pare sa benzineasca ... maine o sa-i dau rezervorul jos insa sincer nu stiu ce as putea sa-i fac in coditiile date, in afara de a-i arunca priviri suparate ...

ce ar putea sa aiba ?

 

PS voiam sa postez pe forumul dedicat dar ce sa vezi, cica "forum temporar inchis" ... Nicule, te-ai dat prins ?

Editat de ache2
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina cum e? veche? la Lewique a stat 3 luni si a pornit super greu. Si dupa ce a pornit a mers ca draku pana nu a schimbat benzina. Si el a schimbat bujiile ...in rest ...nu prea ai ce sa ai faci. scanteie sa fie si benzina ce sa explodeze. Daca ai carburatoarele dereglate si porneste mai greu atunci va fi supergreu de pornit. :(

 

recomand 3-4 litrii de benzina proaspata si dai sa mearga.

 

 

ps: am montat tobele de la Vick in locul celor stock. Schimbare in bine ...dar nu sunt multumit 100%. Toba centrala isi face datoria cu brio. Totusi nu prea a-si da-o jos ca ...nu degeaba a fost montata acolo :)

 

PS2: Andrei: baga aici macar o poza sa iti admiram cutiile :))))))) Sa mi le dai mie cand le vinzi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

benzina cum e? veche? la Lewique a stat 3 luni si a pornit super greu. Si dupa ce a pornit a mers ca draku pana nu a schimbat benzina. Si el a schimbat bujiile ...in rest ...nu prea ai ce sa ai faci. scanteie sa fie si benzina ce sa explodeze. Daca ai carburatoarele dereglate si porneste mai greu atunci va fi supergreu de pornit. :(

 

recomand 3-4 litrii de benzina proaspata si dai sa mearga.

 

 

ps: am montat tobele de la Vick in locul celor stock. Schimbare in bine ...dar nu sunt multumit 100%. Toba centrala isi face datoria cu brio. Totusi nu prea a-si da-o jos ca ...nu degeaba a fost montata acolo :)

 

PS2: Andrei: baga aici macar o poza sa iti admiram cutiile :))))))) Sa mi le dai mie cand le vinzi :)

urmeaza imediat link de pe faceboo. povestea sptamana viitoare

 

urmeaza imediat link de pe faceboo. povestea sptamana viitoare

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150784045560523.734684.707450522

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am pus cam 5l de benzina si a pornit ... banuiesc ca era lipsa de benzina, desi mi se umezeau bujiile .. ciudat ..

oricum, acum porneste ...

am montat si cricul central, cu ceva opintiri dar am reusit ...

acum am cric central ... insa am nevoie inca de cineva s-o ridic pe cric :blink: ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat cu rezervorul, am gasit problema dece nu ramanea rezerva in rezervor

Teava de pe furtunul on care trebuie sa fie ridicata in rezervor era scoasa, drept urmare ambele pozitii: ON si RES aveai aceiasi functie.

acum am pus o teava de 15 cm , nustiu cat are cea originala. Macar ramane ceva benzina daca merg pe on si imi ajunge pana la urmatorul peco.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat cu rezervorul, am gasit problema dece nu ramanea rezerva in rezervor

Teava de pe furtunul on care trebuie sa fie ridicata in rezervor era scoasa, drept urmare ambele pozitii: ON si RES aveai aceiasi functie.

acum am pus o teava de 15 cm , nustiu cat are cea originala. Macar ramane ceva benzina daca merg pe on si imi ajunge pana la urmatorul peco.

 

 

salut baieti,mai e loc pentru inca un tdm-ist?ma numesc Mariansi sunt posesor de o yamaha tdm 4tx '97.am cumparat-o in urma cu un an si jumatate de la bardak motors ,in tot acest timp nu am avut probleme cu ea dar ,de o luna am un zornait la motor(60000km) dak ma puteti ajuta cu un sfat ,o parere.multumesc

 

salut baieti,mai e loc pentru inca un tdm-ist?ma numesc Mariansi sunt posesor de o yamaha tdm 4tx '97.am cumparat-o in urma cu un an si jumatate de la bardak motors ,in tot acest timp nu am avut probleme cu ea dar ,de o luna am un zornait la motor(60000km) dak ma puteti ajuta cu un sfat ,o parere.multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti,mai e loc pentru inca un tdm-ist?ma numesc Mariansi sunt posesor de o yamaha tdm 4tx '97.am cumparat-o in urma cu un an si jumatate de la bardak motors ,in tot acest timp nu am avut probleme cu ea dar ,de o luna am un zornait la motor(60000km) dak ma puteti ajuta cu un sfat ,o parere.multumesc

Salut. Am avut si eu zornait la motor, si s-a rezolvat prin inlocuirea intinzatorului de lant de distributie. Eu am fost norocos...a fost de ajuns intinzatorul, lantul de distributie era ok.

 

Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Am avut si eu zornait la motor, si s-a rezolvat prin inlocuirea intinzatorului de lant de distributie. Eu am fost norocos...a fost de ajuns intinzatorul, lantul de distributie era ok.

 

Multa bafta.

 

 

multumesc frumos 'Jerlo,la asta ma gandeam si eu ,intinzator sau lant.cat a fost intinzatorul si de unde l-ai cumparat?

 

multumesc frumos 'Jerlo,la asta ma gandeam si eu ,intinzator sau lant.cat a fost intinzatorul si de unde l-ai cumparat?

 

 

exact aceiasi problema o am si eu...!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!

a venit vremea sa-mi schimb Super Tenere-ul.. si m-am oprit la un TDM 900 din 2003.

puteti sa ma indrumati cu ceva ? adica.. probleme specifice ale modelului, ceva de care ar trebui sa ma sperii ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!

a venit vremea sa-mi schimb Super Tenere-ul.. si m-am oprit la un TDM 900 din 2003.

puteti sa ma indrumati cu ceva ? adica.. probleme specifice ale modelului, ceva de care ar trebui sa ma sperii ? :)

 

Salut. Buna alegere...la asta o sa trec si eu dupa ce ma satur de 4tx...si fac rost si de niste bani. Probleme specifice, in afara de un consum nesimtit de mic (datorita injectiei), nu am auzit sa aiba.

Multa bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!

a venit vremea sa-mi schimb Super Tenere-ul.. si m-am oprit la un TDM 900 din 2003.

puteti sa ma indrumati cu ceva ? adica.. probleme specifice ale modelului, ceva de care ar trebui sa ma sperii ? :)

 

salut!

 

probleme specifice ar fi:

 

pornirea la rece

 

air box flap- aici trebuie sa modifici setarea din fabrica

 

intinzator de lant- doar la unele modele si fara o cauza bine stabilita

 

probleme cu tps - doar la unele modele

 

cam cu astea m-am intalnit eu.

 

aici urmeaza o lista completa cu probleme:

 

Throttle position sensor (TPS)

 

Faulty sensors were mounted on some TDM900 batches until year 2006 (and also on some other models). These sensors present the following symptoms :

irregular engine rpm at iddle, sometimes the engine stalls with no reason.

dash self-resets.

irregular variations of the sensor output voltage (nonlinearity).

All TDM900 with faulty TPS were being recalled by late 2006 by the importer for exchange of the TPS as a safety recall (no warranty delay concern). Each modified machine is listed by the importer, ask the dealer with the serial number to check if the exchange was made.

Years : 2002 to 2006.

Check : Checking the TPS.

Difficulty : easy.

Expenses : free of charge (part & labour).

 

Camchain tensioner

 

Some machines from 2002 to 2004, no matter the mileage, are subject to this issue : the distribution becomes noisy, first from time to time, then more frequently. The tensioner need to be replaced with a new modified one - unfortunately off-warranty !

Years : 2002 to 2004.

Check / Repair : Camchain tensioner.

Difficulty : fast & easy.

Expenses : parts, tensioner + gasket.

 

Cold start mecanism

 

The cold start fast idle (hot wax mecanism) may have the sliding piston seized up by corrosion, dirt, etc. When it happens, the idle speed is too low when the engine is cold, or too high when the engine is warm. It is then necessary to clean / lubricate the piston. This problem seems to ossurs more frequently on machines subject to a cols & humid weather, as found on some islands north of the Channel.

Years: all.

Workaround : Cold start issue - quick repair and also .

Difficulty: fast & easy (first option), long and painful (second solution).

Expenses: low, lubricate.

 

Front brake calipers

 

The front brake calipers/pistons have tight machining tolerances, consequently the pistons may seize in the calipers due to dirt that settles quickly on it. Only two, or even one piston remain operational, which creates a loss of braking efficiency and asymmetric wear pads. The solution is remove the calipers, bring out (but not fully) each piston one by one to perform cleaning. There are commercial products for cleaning brakes, but I prefer simply using brake fluid, which is not only very effective, but also perfectly compatible with a brake piston.

Years : all.

Workaround : break system maintenance.

Difficulty : medium.

Expenses : low, clean the brakes.

 

HT coils output

 

HT-leads / coil output may sometime present an annoying short-circuit problems, with all HT current going to the chassis instead of the spark plug, leading to a non-working corresponding cylinder. This issue occurs mainly in cold & wet weather, after heavy showers, on misty mornings after spending the night outside, etc. A dirty HT lead / coil output may also facilitate the problem as dirt makes a good nest for moisture. The issue is easy to overcome : use heat-shrink tubing (with thermoplastic adhesive on the inside), or some self-amalgating tape. Carrefully clean / dry the HT-lead and the coil housing beforehand (do not use WD40).

Years : all.

Difficulty : easy.

Expenses : cheap, get some heat-shrink tubing or self-amalgating tape.

 

Main switch

 

False contacts occur sometimes with the main switch, this is due to its relative sensitivity to overloaded keyrings - a common issue with Yamaha's bikes. The best workaround is prevention : use only the ignition key and keep the other keys in your pocket. This is also a very good method to prevent keys loss. Never clean the main switch with WD40, use real contact-cleaner instead.

Years : all.

Difficulty : easy to prevent.

Expenses : change the main switch in the worst case.

 

Alternator

 

Apparently this issue is caused by overheating and appears mainly under hot climates with machines having more than 100,000 km : coils overheat and melt the enamel insulation of the coils winding, which then cause a premature death of the coils. The engine will run as long as the battery can feed the ECU, injectors & the ignition coils. As the Reg/Rec of the 9er is rarely to blame, a complete check of the alternator is required.

Years : all.

check : <a class="lnk_txt" href="http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ECHK#2_3" style="font-family: Verdana, Geneva, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: bold; cursor: pointer; text-decoration: none; color: rgb(255, 121, 1); ">check the coils resistance with an ohmmeter.

Difficulty : easy to check (ohmmeter), changing the alternator is not so hard to do.

Expenses : change or repair (coils rewind by a specialist) the alternator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de o luna sunt posesor de 3VD 95', azi am ridicat numarul final...unul chiar cu mesaj as putea spune BV-13-"SGP" :) Pun si cateva poze in caz ca o vedeti pe undeva sa stiti ca sunt de-al vostru. Va salut !

 

Salutare Dan, si bine ai venit printre noi.

Iti admiram motocicleta, seamana izbitor cu a mea, exceptie cateva mici chestii... :-)

 

Sa ai parte de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS voiam sa postez pe forumul dedicat dar ce sa vezi, cica "forum temporar inchis" ... Nicule, te-ai dat prins ?

 

Am facut niste modificari si am uitat sa reactivez forumul

Imi cer scuze pentru inconvenientul creat

Sunt convins ca toti posesorii de TDM au vrut sa posteze pe http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/ si nu au putut :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc frumos 'Jerlo,la asta ma gandeam si eu ,intinzator sau lant.cat a fost intinzatorul si de unde l-ai cumparat?

 

 

 

 

salutare. cu lantul de distributie nu e de jucat. daca se rupe....nici nu vreau sa ma gandesc :) motocicletele noastre aduse de afara la 35.000-40.000 km sunt desene animate. Toate au peste 100.000 km. Aici ma refer la motociclete care au totusi cati-va ani la bord. Eu primu lucru cand cumpar mobra schimb lantu de distributie. Dupa ce se desface capacul motorului un mecanic bun poate sa vada cam la cati km se afla motorul.

 

pe mine schimbul de lant ma costa 250 ron.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari!

a venit vremea sa-mi schimb Super Tenere-ul.. si m-am oprit la un TDM 900 din 2003.

puteti sa ma indrumati cu ceva ? adica.. probleme specifice ale modelului, ceva de care ar trebui sa ma sperii ? :)

 

cu cati bani dai ST-ul? poze ceva pls m-ai facut curios :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cavaleru am si poze.. dar nu prea am timp de postat aici. da-mi un add pe messenger.

 

andrei.flutur (@yahoo.com)

 

si celelalte detaii, 3000 euro, 2003. italia.

 

 

 

ST-ul as cam vrea sa il dezmembrez, acum are niste probleme la carburatoare si nu mai porneste. ma rog.. ea pornea intr-un cilindru, si dupa am desfacut si am curatat carburatoarele.. nu mai porneste deloc :)) ma cam doare inima sa-l dezmembrez.. dar asa intreg mai mult de 1000 euro nu iau pe el (daca il fac sa mearga).. si ma ia cu ameteli cand ma gandesc ce piese am pus pe ea..

Editat de qnx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Patrick aka Ottoman vezi la mine in semnatura Ambulanta moto

O chestie bizara.., dupa ce am facut vreo 1000 si ceva de km, am completat nivelul cu 300ml ulei. Acum dupa nici 200 km am verificat nivelul si a trebuit sa completez tot 300ml!!! ce naiba inseamna asta ca eu nu mai inteleg nimic, am vazut pe aici ca se mai plangeau si altii de anomalia asta dar eu am crezut ca sunt aiureli! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aici iti poate cel mai competent tovarasul fucshia dar momentan e departe in grecia. el are tdm-ul de 4 ani si poate sa descrie cel mai bine fenomul dispartiei uleiului la 4tx, la 3vd e mai simplu. nu papa deloc :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...