LinX Postat August 31, 2011 Share Postat August 31, 2011 (Bine ai sosit Andrei. Asteptam pozele si relatarea) Am si eu o rugaminte la cineva cu TDM900 (non-ABS) si anume sa puna o poza cu partea inferioara a seii (partea de plastic, care vine in jos). Inteleg ca este posibil sa difere fata de cele ptr modelele cu ABS si as vrea sa stiu cat de mari sunt diferentele si daca se poate rezolva chestia asta. Multzam anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 (editat) dupa 4 luni de nepornire am dat o coasa si la capra mea ... surpriza (sau nu) nu porneste neam ... i-am schimbat bujiile (desi cele "vechi" erau noi cu mai putin de 2000 km insa aproape un an de sta pe motor) ... nici o schimbare ... de scinteit scinteieste, de benzinit pare sa benzineasca ... maine o sa-i dau rezervorul jos insa sincer nu stiu ce as putea sa-i fac in coditiile date, in afara de a-i arunca priviri suparate ... ce ar putea sa aiba ? PS voiam sa postez pe forumul dedicat dar ce sa vezi, cica "forum temporar inchis" ... Nicule, te-ai dat prins ? Editat Septembrie 1, 2011 de ache2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 benzina cum e? veche? la Lewique a stat 3 luni si a pornit super greu. Si dupa ce a pornit a mers ca draku pana nu a schimbat benzina. Si el a schimbat bujiile ...in rest ...nu prea ai ce sa ai faci. scanteie sa fie si benzina ce sa explodeze. Daca ai carburatoarele dereglate si porneste mai greu atunci va fi supergreu de pornit. recomand 3-4 litrii de benzina proaspata si dai sa mearga. ps: am montat tobele de la Vick in locul celor stock. Schimbare in bine ...dar nu sunt multumit 100%. Toba centrala isi face datoria cu brio. Totusi nu prea a-si da-o jos ca ...nu degeaba a fost montata acolo PS2: Andrei: baga aici macar o poza sa iti admiram cutiile )))))) Sa mi le dai mie cand le vinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Septembrie 1, 2011 Share Postat Septembrie 1, 2011 benzina cum e? veche? la Lewique a stat 3 luni si a pornit super greu. Si dupa ce a pornit a mers ca draku pana nu a schimbat benzina. Si el a schimbat bujiile ...in rest ...nu prea ai ce sa ai faci. scanteie sa fie si benzina ce sa explodeze. Daca ai carburatoarele dereglate si porneste mai greu atunci va fi supergreu de pornit. recomand 3-4 litrii de benzina proaspata si dai sa mearga. ps: am montat tobele de la Vick in locul celor stock. Schimbare in bine ...dar nu sunt multumit 100%. Toba centrala isi face datoria cu brio. Totusi nu prea a-si da-o jos ca ...nu degeaba a fost montata acolo PS2: Andrei: baga aici macar o poza sa iti admiram cutiile )))))) Sa mi le dai mie cand le vinzi urmeaza imediat link de pe faceboo. povestea sptamana viitoare urmeaza imediat link de pe faceboo. povestea sptamana viitoare http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150784045560523.734684.707450522 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ache2 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 am pus cam 5l de benzina si a pornit ... banuiesc ca era lipsa de benzina, desi mi se umezeau bujiile .. ciudat .. oricum, acum porneste ... am montat si cricul central, cu ceva opintiri dar am reusit ... acum am cric central ... insa am nevoie inca de cineva s-o ridic pe cric ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 am rezolvat cu rezervorul, am gasit problema dece nu ramanea rezerva in rezervor Teava de pe furtunul on care trebuie sa fie ridicata in rezervor era scoasa, drept urmare ambele pozitii: ON si RES aveai aceiasi functie. acum am pus o teava de 15 cm , nustiu cat are cea originala. Macar ramane ceva benzina daca merg pe on si imi ajunge pana la urmatorul peco. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 am rezolvat cu rezervorul, am gasit problema dece nu ramanea rezerva in rezervor Teava de pe furtunul on care trebuie sa fie ridicata in rezervor era scoasa, drept urmare ambele pozitii: ON si RES aveai aceiasi functie. acum am pus o teava de 15 cm , nustiu cat are cea originala. Macar ramane ceva benzina daca merg pe on si imi ajunge pana la urmatorul peco. salut baieti,mai e loc pentru inca un tdm-ist?ma numesc Mariansi sunt posesor de o yamaha tdm 4tx '97.am cumparat-o in urma cu un an si jumatate de la bardak motors ,in tot acest timp nu am avut probleme cu ea dar ,de o luna am un zornait la motor(60000km) dak ma puteti ajuta cu un sfat ,o parere.multumesc salut baieti,mai e loc pentru inca un tdm-ist?ma numesc Mariansi sunt posesor de o yamaha tdm 4tx '97.am cumparat-o in urma cu un an si jumatate de la bardak motors ,in tot acest timp nu am avut probleme cu ea dar ,de o luna am un zornait la motor(60000km) dak ma puteti ajuta cu un sfat ,o parere.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Septembrie 3, 2011 Share Postat Septembrie 3, 2011 salut baieti,mai e loc pentru inca un tdm-ist?ma numesc Mariansi sunt posesor de o yamaha tdm 4tx '97.am cumparat-o in urma cu un an si jumatate de la bardak motors ,in tot acest timp nu am avut probleme cu ea dar ,de o luna am un zornait la motor(60000km) dak ma puteti ajuta cu un sfat ,o parere.multumesc Salut. Am avut si eu zornait la motor, si s-a rezolvat prin inlocuirea intinzatorului de lant de distributie. Eu am fost norocos...a fost de ajuns intinzatorul, lantul de distributie era ok. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 Salut. Am avut si eu zornait la motor, si s-a rezolvat prin inlocuirea intinzatorului de lant de distributie. Eu am fost norocos...a fost de ajuns intinzatorul, lantul de distributie era ok. Multa bafta. multumesc frumos 'Jerlo,la asta ma gandeam si eu ,intinzator sau lant.cat a fost intinzatorul si de unde l-ai cumparat? multumesc frumos 'Jerlo,la asta ma gandeam si eu ,intinzator sau lant.cat a fost intinzatorul si de unde l-ai cumparat? exact aceiasi problema o am si eu...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 multumesc frumos 'Jerlo,la asta ma gandeam si eu ,intinzator sau lant.cat a fost intinzatorul si de unde l-ai cumparat? Intinzatorul a fost 80 de euroi, l-am luat de la K&Log. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qnx Postat Septembrie 4, 2011 Share Postat Septembrie 4, 2011 salutari! a venit vremea sa-mi schimb Super Tenere-ul.. si m-am oprit la un TDM 900 din 2003. puteti sa ma indrumati cu ceva ? adica.. probleme specifice ale modelului, ceva de care ar trebui sa ma sperii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 salutari! a venit vremea sa-mi schimb Super Tenere-ul.. si m-am oprit la un TDM 900 din 2003. puteti sa ma indrumati cu ceva ? adica.. probleme specifice ale modelului, ceva de care ar trebui sa ma sperii ? Salut. Buna alegere...la asta o sa trec si eu dupa ce ma satur de 4tx...si fac rost si de niste bani. Probleme specifice, in afara de un consum nesimtit de mic (datorita injectiei), nu am auzit sa aiba. Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ana a'andreiului Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 salutari! a venit vremea sa-mi schimb Super Tenere-ul.. si m-am oprit la un TDM 900 din 2003. puteti sa ma indrumati cu ceva ? adica.. probleme specifice ale modelului, ceva de care ar trebui sa ma sperii ? salut! probleme specifice ar fi: pornirea la rece air box flap- aici trebuie sa modifici setarea din fabrica intinzator de lant- doar la unele modele si fara o cauza bine stabilita probleme cu tps - doar la unele modele cam cu astea m-am intalnit eu. aici urmeaza o lista completa cu probleme: Throttle position sensor (TPS) Faulty sensors were mounted on some TDM900 batches until year 2006 (and also on some other models). These sensors present the following symptoms : irregular engine rpm at iddle, sometimes the engine stalls with no reason. dash self-resets. irregular variations of the sensor output voltage (nonlinearity). All TDM900 with faulty TPS were being recalled by late 2006 by the importer for exchange of the TPS as a safety recall (no warranty delay concern). Each modified machine is listed by the importer, ask the dealer with the serial number to check if the exchange was made. Years : 2002 to 2006. Check : Checking the TPS. Difficulty : easy. Expenses : free of charge (part & labour). Camchain tensioner Some machines from 2002 to 2004, no matter the mileage, are subject to this issue : the distribution becomes noisy, first from time to time, then more frequently. The tensioner need to be replaced with a new modified one - unfortunately off-warranty ! Years : 2002 to 2004. Check / Repair : Camchain tensioner. Difficulty : fast & easy. Expenses : parts, tensioner + gasket. Cold start mecanism The cold start fast idle (hot wax mecanism) may have the sliding piston seized up by corrosion, dirt, etc. When it happens, the idle speed is too low when the engine is cold, or too high when the engine is warm. It is then necessary to clean / lubricate the piston. This problem seems to ossurs more frequently on machines subject to a cols & humid weather, as found on some islands north of the Channel. Years: all. Workaround : Cold start issue - quick repair and also . Difficulty: fast & easy (first option), long and painful (second solution). Expenses: low, lubricate. Front brake calipers The front brake calipers/pistons have tight machining tolerances, consequently the pistons may seize in the calipers due to dirt that settles quickly on it. Only two, or even one piston remain operational, which creates a loss of braking efficiency and asymmetric wear pads. The solution is remove the calipers, bring out (but not fully) each piston one by one to perform cleaning. There are commercial products for cleaning brakes, but I prefer simply using brake fluid, which is not only very effective, but also perfectly compatible with a brake piston. Years : all. Workaround : break system maintenance. Difficulty : medium. Expenses : low, clean the brakes. HT coils output HT-leads / coil output may sometime present an annoying short-circuit problems, with all HT current going to the chassis instead of the spark plug, leading to a non-working corresponding cylinder. This issue occurs mainly in cold & wet weather, after heavy showers, on misty mornings after spending the night outside, etc. A dirty HT lead / coil output may also facilitate the problem as dirt makes a good nest for moisture. The issue is easy to overcome : use heat-shrink tubing (with thermoplastic adhesive on the inside), or some self-amalgating tape. Carrefully clean / dry the HT-lead and the coil housing beforehand (do not use WD40). Years : all. Difficulty : easy. Expenses : cheap, get some heat-shrink tubing or self-amalgating tape. Main switch False contacts occur sometimes with the main switch, this is due to its relative sensitivity to overloaded keyrings - a common issue with Yamaha's bikes. The best workaround is prevention : use only the ignition key and keep the other keys in your pocket. This is also a very good method to prevent keys loss. Never clean the main switch with WD40, use real contact-cleaner instead. Years : all. Difficulty : easy to prevent. Expenses : change the main switch in the worst case. Alternator Apparently this issue is caused by overheating and appears mainly under hot climates with machines having more than 100,000 km : coils overheat and melt the enamel insulation of the coils winding, which then cause a premature death of the coils. The engine will run as long as the battery can feed the ECU, injectors & the ignition coils. As the Reg/Rec of the 9er is rarely to blame, a complete check of the alternator is required. Years : all. check : <a class="lnk_txt" href="http://jbx9.free.fr/tdm/index.php?page=ECHK#2_3" style="font-family: Verdana, Geneva, sans-serif; font-size: 11px; font-weight: bold; cursor: pointer; text-decoration: none; color: rgb(255, 121, 1); ">check the coils resistance with an ohmmeter. Difficulty : easy to check (ohmmeter), changing the alternator is not so hard to do. Expenses : change or repair (coils rewind by a specialist) the alternator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Salut, de o luna sunt posesor de 3VD 95', azi am ridicat numarul final...unul chiar cu mesaj as putea spune BV-13-"SGP" Pun si cateva poze in caz ca o vedeti pe undeva sa stiti ca sunt de-al vostru. Va salut ! Salutare Dan, si bine ai venit printre noi. Iti admiram motocicleta, seamana izbitor cu a mea, exceptie cateva mici chestii... :-) Sa ai parte de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 PS voiam sa postez pe forumul dedicat dar ce sa vezi, cica "forum temporar inchis" ... Nicule, te-ai dat prins ? Am facut niste modificari si am uitat sa reactivez forumul Imi cer scuze pentru inconvenientul creat Sunt convins ca toti posesorii de TDM au vrut sa posteze pe http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/ si nu au putut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 multumesc frumos 'Jerlo,la asta ma gandeam si eu ,intinzator sau lant.cat a fost intinzatorul si de unde l-ai cumparat? salutare. cu lantul de distributie nu e de jucat. daca se rupe....nici nu vreau sa ma gandesc motocicletele noastre aduse de afara la 35.000-40.000 km sunt desene animate. Toate au peste 100.000 km. Aici ma refer la motociclete care au totusi cati-va ani la bord. Eu primu lucru cand cumpar mobra schimb lantu de distributie. Dupa ce se desface capacul motorului un mecanic bun poate sa vada cam la cati km se afla motorul. pe mine schimbul de lant ma costa 250 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qnx Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 multumesc pentru raspunsuri. in curand sper sa ma vad cu ea pe mana.. si o sa vad ce si cum pe pielea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 salutari! a venit vremea sa-mi schimb Super Tenere-ul.. si m-am oprit la un TDM 900 din 2003. puteti sa ma indrumati cu ceva ? adica.. probleme specifice ale modelului, ceva de care ar trebui sa ma sperii ? cu cati bani dai ST-ul? poze ceva pls m-ai facut curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 multumesc pentru raspunsuri. in curand sper sa ma vad cu ea pe mana.. si o sa vad ce si cum pe pielea mea multumesc Fotok, o sa schimb lantul de distributie ca sa nu am alte surprize... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
qnx Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) @Cavaleru am si poze.. dar nu prea am timp de postat aici. da-mi un add pe messenger. andrei.flutur (@yahoo.com) si celelalte detaii, 3000 euro, 2003. italia. ST-ul as cam vrea sa il dezmembrez, acum are niste probleme la carburatoare si nu mai porneste. ma rog.. ea pornea intr-un cilindru, si dupa am desfacut si am curatat carburatoarele.. nu mai porneste deloc ) ma cam doare inima sa-l dezmembrez.. dar asa intreg mai mult de 1000 euro nu iau pe el (daca il fac sa mearga).. si ma ia cu ameteli cand ma gandesc ce piese am pus pe ea.. Editat Septembrie 5, 2011 de qnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerlo1978 Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Salutare. Fotok, de unde iei lant de distributie la pretul asta? Multa bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 Salutare. Fotok, de unde iei lant de distributie la pretul asta? Multa bafta. cine stie un mecanic bun in Bucuresti? As vrea sa schimb lantul de distributie la cineva de incredere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 cine stie un mecanic bun in Bucuresti? As vrea sa schimb lantul de distributie la cineva de incredere Patrick aka Ottoman vezi la mine in semnatura Ambulanta moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 Patrick aka Ottoman vezi la mine in semnatura Ambulanta moto O chestie bizara.., dupa ce am facut vreo 1000 si ceva de km, am completat nivelul cu 300ml ulei. Acum dupa nici 200 km am verificat nivelul si a trebuit sa completez tot 300ml!!! ce naiba inseamna asta ca eu nu mai inteleg nimic, am vazut pe aici ca se mai plangeau si altii de anomalia asta dar eu am crezut ca sunt aiureli! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 7, 2011 Share Postat Septembrie 7, 2011 aici iti poate cel mai competent tovarasul fucshia dar momentan e departe in grecia. el are tdm-ul de 4 ani si poate sa descrie cel mai bine fenomul dispartiei uleiului la 4tx, la 3vd e mai simplu. nu papa deloc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.