Jean_Taxi Postat Octombrie 9, 2011 Share Postat Octombrie 9, 2011 Nu inteleg de se spune ca Tdm-ul 4tx are lumina chioara la far, sunt mai mult decat multumit de cum lumineaza al meu. Poate pt ca am avut eu numa motorete carora le cam batea lumina in copaci dar, ma rog.., am facut vre 3000 km cu motoreta si pot spune ca sun multumit de alegerea facuta. Nu am intampinat nici cea mai mica problema in exploatarea ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 (editat) Nu inteleg de se spune ca Tdm-ul 4tx are lumina chioara la far, sunt mai mult decat multumit de cum lumineaza al meu. Poate pt ca am avut eu numa motorete carora le cam batea lumina in copaci dar, ma rog.., am facut vre 3000 km cu motoreta si pot spune ca sun multumit de alegerea facuta. Nu am intampinat nici cea mai mica problema in exploatarea ei. Jean, cred ca cele mai reusite faruri sunt farurile de la suzuki DL v-strom (nu design, ci iluminat), iar apoi cele de la 3vd Asta inseamna ceva, frate... Apropo de termostat, am gasit la 50 ron, nou nout! Ashika, cod 38-06-600. http://db.ashika.it/cashika/dettArt.jsp PS: sorry pentru quote. Editat Octombrie 10, 2011 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Jean, cred ca cele mai reusite faruri sunt farurile de la suzuki DL v-strom (nu design, ci iluminat), iar apoi cele de la 3vd Asta inseamna ceva, frate... Apropo de termostat, am gasit la 50 ron, nou nout! Ashika, cod 38-06-600. http://db.ashika.it/cashika/dettArt.jsp PS: sorry pentru quote. unde ai gasit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Nu inteleg de se spune ca Tdm-ul 4tx are lumina chioara la far, Ba io am inteles foarte bine chiar la vreo doua-trei ore de cand m-am urcat, pentru prima oara, in saua 4TX-ului meu. Pe drumul de la Arad la Bucuresti. La foarte scurt timp dupa aceasta am facut urmatorul pas : i-am "implementat" un pic de xenon. Acum pot spune ca noaptea nu tre' sa fiu liliac si sa am sonarul cu mine! Chiar si asa, am de gand sa mai fac unele modificari pentru imbunatatirea iluminatului. Legat de lumina de la V-strom, tind sa-i dau dreptate lui Flavius. Nu cred, insa, in a doua varianta, cea cu 3VD-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 unde ai gasit? De ce, vrei si tu? Am un prieten care are firma de piese si ne-am coit cateva zile bune pana l-am gasit. Miercuri ajunge din Italia. Va anunt cand il pun sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Octombrie 10, 2011 Share Postat Octombrie 10, 2011 Nu cred, insa, in a doua varianta, cea cu 3VD-ul. 3vd-ul are "veioze" nu faruri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 3vd-ul are "veioze" nu faruri . Poate 3VD-ul tău Eu nu am treabă, dar la 3VD-ul meu am becuri Philips halogen (alea speciale, cu dulie ca de Dacie, PT45 sau PT42, nu mai stiu) si oglinzile curate (!) ÂŞi Flavius, ai uitat sa mentionezi Transalpul, la Transalp am pus bec Phlips Motovision H4 (da, bec, nu xenon) Âşi mă întrebau prietenii cât a costat xenonu' La Africana, la fel, H4 Philips Motovision si am lumina foarte buna Treaba cu lumina este foarte subiectiva, e in functie de cat de bine vede pilotul pe timp de noapte Toata vara am facut iesiri cu amicul meu cu BMW, care are xenoane de il enerveaza Degeaba, tot nu vede bine, tot eu mergeam noaptea in fata, puneam faza lunga, 2 X 60 W culoare de bec normal si dă-i gaz Ah, si inca o treaba importanta: temperatura culorii xenoanelor Daca pui de 6000 K e numa' bun de radiografie, nu de iluminat, parca ai avea aparat de sudura nu corpuri de iluminat alea de 4500 K sunt foarte bune, dar mai rare (nu am idee de ce) http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Ah, si inca o treaba importanta: temperatura culorii xenoanelor Daca pui de 6000 K e numa' bun de radiografie, nu de iluminat, parca ai avea aparat de sudura nu corpuri de iluminat alea de 4500 K sunt foarte bune, dar mai rare (nu am idee de ce) http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/ Toti distribuitorii de xenoane iti sugereaza 6000K. Nu stiu de ce. Le zic k nu face lumina, ca e deranjant, ei o tin pe a lor. Majoritatea au pe stoc 6000, 8000 si 5000. Greu gasesti pe cineva sa aiba sau sa aduca becurile Xenon de 4300K. Care sunt singurele ce pot inlocui decent becurile Halogene, fara sa deranjeze extrem de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 Toti distribuitorii de xenoane iti sugereaza 6000K. Nu stiu de ce. Le zic k nu face lumina, ca e deranjant, ei o tin pe a lor. Majoritatea au pe stoc 6000, 8000 si 5000. Greu gasesti pe cineva sa aiba sau sa aduca becurile Xenon de 4300K. Care sunt singurele ce pot inlocui decent becurile Halogene, fara sa deranjeze extrem de mult. Adineaori am primit oferta de la Luigi Vicol 300 lei perechea de bixenoane de 4300 K Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 (editat) ÂŞi Flavius, ai uitat sa mentionezi Transalpul, My bad, transalpul este inca un motor cu faruri bune, in special cele fara xenoane PS: acuma sunt si sarac si bolnav... Editat Octombrie 11, 2011 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubba Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 (editat) Poate 3VD-ul tău Eu nu am treabă, dar la 3VD-ul meu am becuri Philips halogen (alea speciale, cu dulie ca de Dacie, PT45 sau PT42, nu mai stiu) si oglinzile curate (!) eu ma refer la 3vd-urile fara modificari, gen xenoane Editat Octombrie 11, 2011 de bubba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 3vd-urile , in speciala cele de italia au becuri de 35w care sa fim sincer sunt niste chestii un pic mai performante ca lumanarile. pui 2 becuri serioase asa cum a zis nicu, de 55/60W H4 si e alta treaba. nu xenoane care sunt mai complicat de montat ci becuri simple.. incercati si o sa vedeti diferenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 11, 2011 Share Postat Octombrie 11, 2011 (editat) 3vd-urile , in speciala cele de italia au becuri de 35w care sa fim sincer sunt niste chestii un pic mai performante ca lumanarile. 3VD-ul meu cica ar fi din Italia Asa mi-a spus fostul proprietar Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania Chiar nu stiu care e adevarul Sigur e ca si "celebrele" Yamaha Supertenere de 750 (care s-au produs pana in 1992) aveau exact aceeasi problema, aceleasi faruri de rahat Daca imi este permis, as vrea sa fac un sumar: tuturor celor care nu sunt multumiti de lumina unei motociclete, indiferent de producator, le recomand sa isi instaleze xenoane, dar numai de 4300 K Merita http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/ Editat Octombrie 11, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 3VD-ul meu cica ar fi din Italia Asa mi-a spus fostul proprietar Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania Ce diferente sint la instalatia electrica intre Italia si Germania ? Habar n-aveam ca exista mai multe variante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scabron Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 3VD-ul meu cica ar fi din Italia Asa mi-a spus fostul proprietar Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania Chiar nu stiu care e adevarul Sigur e ca si "celebrele" Yamaha Supertenere de 750 (care s-au produs pana in 1992) aveau exact aceeasi problema, aceleasi faruri de rahat Daca imi este permis, as vrea sa fac un sumar: tuturor celor care nu sunt multumiti de lumina unei motociclete, indiferent de producator, le recomand sa isi instaleze xenoane, dar numai de 4300 K Merita http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/ posesor de super tenere, varianta italia. confirm treaba cu lumina de rahat. trecut pe bikenoane si amu e alta viata. initial am avut de 4300k, lumina mai alba. s-au ars becurile (deh, multa coclaureala, multe trante, multe vibratii). acum am de 6000k = lumina mai rece / albastra. culmea e ca ma impac mai bine cu 6000k. la 4300k lumina era prea puternica, ma deranja cat de mult se reflecta din crum. adica vedeam bine zona direct luminata, dar nu mai distigeam ok lucruri mai incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 (editat) Ce diferente sint la instalatia electrica intre Italia si Germania ? Habar n-aveam ca exista mai multe variante. Mea culpa, am gresit Asta cu Italia/Germania e la Africana La TDM e diferentiat pe ani Al meu, cu toate ca e din 1995, are instalatia electrica exact ca unul din 1999, dar fara indicatorul de benzina In schimb, stiu sigur ca exista diferente ale becurilor din faruri in functie de tara Am vazut undeva ceva catalog Editat Octombrie 12, 2011 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 12, 2011 Share Postat Octombrie 12, 2011 Ce diferente sint la instalatia electrica intre Italia si Germania ? Habar n-aveam ca exista mai multe variante. becurile si soclul lor 35w cu bulb vs h4 normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Cred ca scrie si in manualul de piese de schimb. Azi am scos termostatul cu antigelul vechi, am spalat instalatia si am pus termostatul nou. Bineinteles, cu antigel nou. Inca nu am facut proba, ca nu mi-a trecut raceala. Dar maine tot fac o proba sa vad ce-am facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 Cred ca scrie si in manualul de piese de schimb. Azi am scos termostatul cu antigelul vechi, am spalat instalatia si am pus termostatul nou. Bineinteles, cu antigel nou. Inca nu am facut proba, ca nu mi-a trecut raceala. Dar maine tot fac o proba sa vad ce-am facut. cum ai spalat instalatia. am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 13, 2011 Share Postat Octombrie 13, 2011 am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata? Apa fierbinte sub presiune, si misca radiatorul in toate felurile Exista si solutii chimice, dar nu iti recomand, s-ar putea sa te trezesti cu radiatorul ciur Tot legat de antigel and stuff, uite ce am patit eu in iarna Drept e ca nu mai pornisem de vreo doua luni... http://www.youtube.com/watch?v=vnMNvgfxkyQ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 cum ai spalat instalatia. am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata? Cava, daca ai namol pe exterior ar fi mai bine sa dai radiatorul jos si sa il lasi la inmuiat in apa fierbinte, apoi ii dai jet de apa de la furtun, dinspre partea din spate inspre fata. Daca ai namol pe interior, e nasol. Eu am spalat instalatia cu solutie de spalat radiatoare. Bagi in radiator, atentie, nu in alta parte. Dai drumul la motor, astepti sa intre ventilatorul si opresti. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet, inclusiv borcanelul de sub sa, pui apa distilata si faci operatia inca odata. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet (a doua oara). In felul asta nu o sa iti mai ramana mizerii sau impuritati in sistem. Pui antigelul nou, amestec 1 la 1 si job done. Hai noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Tot legat de antigel and stuff, uite ce am patit eu in iarna Drept e ca nu mai pornisem de vreo doua luni... Eu am alta tehnica pentru pornit motorul pe vreme rece. Trag socul putin, apoi tin butonul de pornire apasat si trag in continuare socul, putin cite putin. Se aude cind amestecul devine corect, incep sa se auda exploziile, chiar daca la inceput sint insuficiente, se mentine socul la nivelul respectiv pina pleaca. Functioneaza si daca e inecata, pur si simplu se impinge socul full, apoi automat cateva secunde, apoi se repeta tragerea lenta. Ideea e simpla, decat sa plasez socul intr-o pozitie initiala care are mari sanse sa nu dea amestecul corect, in functie de temperatura de afara, mai bine plec de la amestec sarac si imi spune singura cind e ok, fara riscul sa o inec. In schimb, dupa fiecare iarna am avut probleme cu prima pornire. E adevarat, intotdeauna mobra a fost fix cum a ramas din toamna, deci benzina in rezervor si in carburi, neaditivata, deci e posibil sa fi facut depuneri sau pur si simplu sa ii scada foarte mult calitatea dupa pauza. Solutia in cazul asta e o baterie externa si reprize lungi, de cateva secunde la automat pina o ia. Tehnica e la fel cu cea de mai sus, doar ca trebuie insistat un timp dublu sau triplu la automat fatza de situatia in care s-a mers recent cu mobra, respectiv pauza de maxim o saptamana. Bineinteles, cel mai corect e sa se goleasca macar carburile inainte de pauza de iarna, si benzina proaspata la prima pornire nu poate decat sa ajute. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Cava, daca ai namol pe exterior ar fi mai bine sa dai radiatorul jos si sa il lasi la inmuiat in apa fierbinte, apoi ii dai jet de apa de la furtun, dinspre partea din spate inspre fata. Daca ai namol pe interior, e nasol. Eu am spalat instalatia cu solutie de spalat radiatoare. Bagi in radiator, atentie, nu in alta parte. Dai drumul la motor, astepti sa intre ventilatorul si opresti. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet, inclusiv borcanelul de sub sa, pui apa distilata si faci operatia inca odata. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet (a doua oara). In felul asta nu o sa iti mai ramana mizerii sau impuritati in sistem. Pui antigelul nou, amestec 1 la 1 si job done. Hai noroc pe exterior e noroiul. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Bineinteles, cel mai corect e sa se goleasca macar carburile inainte de pauza de iarna, si benzina proaspata la prima pornire nu poate decat sa ajute. Bingo Dar lenea e cucoana mare pe exterior e noroiul. ms Ar fi fost frumos din partea ta sa spui de la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 14, 2011 Share Postat Octombrie 14, 2011 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.