Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Baieti, dintre cei care ati castigat un schimb de ulei la intrunire. A mai avut careva probleme cu incalzirea motorului cu uleiul castrol? mie mi se incinge foarte rpd motorul cand sunt in trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, dintre cei care ati castigat un schimb de ulei la intrunire. A mai avut careva probleme cu incalzirea motorului cu uleiul castrol? mie mi se incinge foarte rpd motorul cand sunt in trafic.

 

Salut. Nu am incercat castrol, dar de final de sezon (pt 1-2000 km cat mai fac pana o baga la garaj), am bagat un Repsol semi-sintetic, cu care am observat si eu ca se incalzeste motorul, mai repede si mai tare decat cu Motorex-ul full sintetic dinainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, dintre cei care ati castigat un schimb de ulei la intrunire. A mai avut careva probleme cu incalzirea motorului cu uleiul castrol? mie mi se incinge foarte rpd motorul cand sunt in trafic.

 

Am luat si io un schimb de Castrol similar celui de la intrunire. Am,pana acum, vreo 700 km. N-am remarcat nicio problema cu incalzirea motorului. Atat doar ca mi se pare ca motorul nu se aude la fel de silentios ca atunci cand aveam Motul. La fel si cutia imi pare mai galagioasa. Oricum, nu comporta niciun fel de comparatie cu Repsolul (10W40) pe care l-am avut initial. Oricum, monitorizez, in continuare comportamentul si va voi spune. Pana acum n-am consum de ulei, ceea ce nu se intampla cu Repsol (am completat 1 litru la 4000 km). Sper sa se apropie de Motul ca nivel al consumului (1 l la 8000 km).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum, nu comporta niciun fel de comparatie cu Repsolul (10W40) pe care l-am avut initial.

 

Logic

Din informatiile mele Yamalube e facut de Castrol, daca nu cumva e acalasi ulei...

 

Pe site-ul http://www.petitieonline.com/ s-a initiat o petitie pentru introducerea RCA pe 30, 60 sau 90 zile, pentru motociclete, ca sa nu mai fim obligati sa facem RCA pe un an sau doar pe 6 luni

Cred ca avem din nou o cauza comuna pentru care merita sa fim uniti, fara bla-bla-bla

Dati clic pe SEMNEAZA PETITIA in semnatura mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logic

Din informatiile mele Yamalube e facut de Castrol, daca nu cumva e acalasi ulei...

 

Pe site-ul http://www.petitieonline.com/ s-a initiat o petitie pentru introducerea RCA pe 30, 60 sau 90 zile, pentru motociclete, ca sa nu mai fim obligati sa facem RCA pe un an sau doar pe 6 luni

Cred ca avem din nou o cauza comuna pentru care merita sa fim uniti, fara bla-bla-bla

Dati clic pe SEMNEAZA PETITIA in semnatura mea

 

Da, da, semnati!

Io-s in primii 10 care a semnat petitia.

Sper sa aiba si finalitatea scontata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am semanat si eu acum. in primii 300 :)

 

Am semnat si eu. Hai cu petitia, cat mai multi. Foarte utila chestia asta cu RCA.

 

Tocmai ce m-am intors de la garaj. Am dat jos termostatul, sa vad de ce nu imi sta acul de temperatura la antigel la mijloc.

Nu conteaza ca sunt afara 10 grade (cum era dimineata :) ) sau 30. Cand merg in afara orasului acul la temperatura antigel imi sta putin peste litera C. Nu mi se pare normal. Cand intru in oras imi urca pana la un sfert. Stiu sigur ca anul trecut nu a facut asa ceva, ci statea tot timpul la jumate.

 

La voi cum e, vi se pare normal sa se intample asa? Teoretic ar trebui sa fie pe inchis, pana se incalzeste motorul (82-85 grade) dupa care sa se deschida. Nu inteleg de ce nu sta acul ala nenorocit pe mijloc, ce poate sa aibe?

 

Dupa ce am scos termostatul, am vazut ca e pe inchis, cum trebuie sa fie. Am citit ca termostatul se poate bloca pe deschis, si atunci ar fi semnele care le am eu, dar se pare ca termostatul e in regula. Cel putin vizual. Nu stiu ce sa fac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am semnat si eu. Hai cu petitia, cat mai multi. Foarte utila chestia asta cu RCA.

 

Tocmai ce m-am intors de la garaj. Am dat jos termostatul, sa vad de ce nu imi sta acul de temperatura la antigel la mijloc.

Nu conteaza ca sunt afara 10 grade (cum era dimineata :) ) sau 30. Cand merg in afara orasului acul la temperatura antigel imi sta putin peste litera C. Nu mi se pare normal. Cand intru in oras imi urca pana la un sfert. Stiu sigur ca anul trecut nu a facut asa ceva, ci statea tot timpul la jumate.

 

La voi cum e, vi se pare normal sa se intample asa? Teoretic ar trebui sa fie pe inchis, pana se incalzeste motorul (82-85 grade) dupa care sa se deschida. Nu inteleg de ce nu sta acul ala nenorocit pe mijloc, ce poate sa aibe?

 

Dupa ce am scos termostatul, am vazut ca e pe inchis, cum trebuie sa fie. Am citit ca termostatul se poate bloca pe deschis, si atunci ar fi semnele care le am eu, dar se pare ca termostatul e in regula. Cel putin vizual. Nu stiu ce sa fac...

 

 

fierbe-l si vezi daca deschide :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Apar mai rar pe aici si vad de fiecare data noi membrii. Felicitari!

Eu vreau sa pun in vanzare TDM-ul meu ( il schimb cu unul mai nou)

Motocicleta este cu mine in Spania dar numerele de inmatriculare sunt in continuare de Romania

Este model 850 din 1993. Kit lant si pinioane noi, filtre noi, ulei proaspat si chef de fuga

Voi pune curand si niste poze sau trimit pe email

Daca e cineva interesat transportul costa doar 200 sau 250 de euro, are ITP facut

Astept oferte

Numai bine!

 

uite niste poze

post-37117-0-55299400-1317922389_thumb.jpg

post-37117-0-11429300-1317923347_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari jerlo ! Sa traiasca !!!

 

Cavalere, l-am fiert si deschide mult prea repede. Pot tine degetele in apa cand e deschis. Am facut proba cu ohmmetrul si la sonda de temperatura, aia e ok. Acum, termostatul are diametru 52mm, deschide la 82 grade si inaltimea de 40mm. Cel de tico de care ziceai are diametrul de 44mm. Nu se potriveste. Totusi am gasit de la Dayco ceva, dt27a

http://www.eziautopa...stat-dt27a.html

Ce zici, trebuie sa vad la ce masina se potriveste...

 

am gasit...

http://ishop2.cooldrive.com.au/products/TT240-180

Editat de flavius.corhei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de se spune ca Tdm-ul 4tx are lumina chioara la far, sunt mai mult decat multumit de cum lumineaza al meu. Poate pt ca am avut eu numa motorete carora le cam batea lumina in copaci dar, ma rog.., am facut vre 3000 km cu motoreta si pot spune ca sun multumit de alegerea facuta. Nu am intampinat nici cea mai mica problema in exploatarea ei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de se spune ca Tdm-ul 4tx are lumina chioara la far, sunt mai mult decat multumit de cum lumineaza al meu. Poate pt ca am avut eu numa motorete carora le cam batea lumina in copaci dar, ma rog.., am facut vre 3000 km cu motoreta si pot spune ca sun multumit de alegerea facuta. Nu am intampinat nici cea mai mica problema in exploatarea ei. :)

 

Jean, cred ca cele mai reusite faruri sunt farurile de la suzuki DL v-strom (nu design, ci iluminat), iar apoi cele de la 3vd :D

Asta inseamna ceva, frate...

 

Apropo de termostat, am gasit la 50 ron, nou nout!

Ashika, cod 38-06-600.

http://db.ashika.it/cashika/dettArt.jsp

 

PS: sorry pentru quote.

Editat de flavius.corhei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jean, cred ca cele mai reusite faruri sunt farurile de la suzuki DL v-strom (nu design, ci iluminat), iar apoi cele de la 3vd :D

Asta inseamna ceva, frate...

 

Apropo de termostat, am gasit la 50 ron, nou nout!

Ashika, cod 38-06-600.

http://db.ashika.it/cashika/dettArt.jsp

 

PS: sorry pentru quote.

 

 

unde ai gasit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de se spune ca Tdm-ul 4tx are lumina chioara la far,

 

Ba io am inteles foarte bine chiar la vreo doua-trei ore de cand m-am urcat, pentru prima oara, in saua 4TX-ului meu. Pe drumul de la Arad la Bucuresti. La foarte scurt timp dupa aceasta am facut urmatorul pas : i-am "implementat" un pic de xenon. Acum pot spune ca noaptea nu tre' sa fiu liliac si sa am sonarul cu mine! Chiar si asa, am de gand sa mai fac unele modificari pentru imbunatatirea iluminatului.

Legat de lumina de la V-strom, tind sa-i dau dreptate lui Flavius. Nu cred, insa, in a doua varianta, cea cu 3VD-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3vd-ul are "veioze" nu faruri . :bigstar:

 

Poate 3VD-ul tău

Eu nu am treabă, dar la 3VD-ul meu am becuri Philips halogen (alea speciale, cu dulie ca de Dacie, PT45 sau PT42, nu mai stiu) si oglinzile curate (!)

ÂŞi Flavius, ai uitat sa mentionezi Transalpul, la Transalp am pus bec Phlips Motovision H4 (da, bec, nu xenon) Âşi mă întrebau prietenii cât a costat xenonu' :laugh:

La Africana, la fel, H4 Philips Motovision si am lumina foarte buna

 

Treaba cu lumina este foarte subiectiva, e in functie de cat de bine vede pilotul pe timp de noapte

Toata vara am facut iesiri cu amicul meu cu BMW, care are xenoane de il enerveaza

Degeaba, tot nu vede bine, tot eu mergeam noaptea in fata, puneam faza lunga, 2 X 60 W culoare de bec normal si dă-i gaz

 

Ah, si inca o treaba importanta: temperatura culorii xenoanelor

Daca pui de 6000 K e numa' bun de radiografie, nu de iluminat, parca ai avea aparat de sudura nu corpuri de iluminat

alea de 4500 K sunt foarte bune, dar mai rare (nu am idee de ce)

 

http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ah, si inca o treaba importanta: temperatura culorii xenoanelor

Daca pui de 6000 K e numa' bun de radiografie, nu de iluminat, parca ai avea aparat de sudura nu corpuri de iluminat

alea de 4500 K sunt foarte bune, dar mai rare (nu am idee de ce)

 

http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/

Toti distribuitorii de xenoane iti sugereaza 6000K. Nu stiu de ce. Le zic k nu face lumina, ca e deranjant, ei o tin pe a lor. Majoritatea au pe stoc 6000, 8000 si 5000. Greu gasesti pe cineva sa aiba sau sa aduca becurile Xenon de 4300K. Care sunt singurele ce pot inlocui decent becurile Halogene, fara sa deranjeze extrem de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti distribuitorii de xenoane iti sugereaza 6000K. Nu stiu de ce. Le zic k nu face lumina, ca e deranjant, ei o tin pe a lor. Majoritatea au pe stoc 6000, 8000 si 5000. Greu gasesti pe cineva sa aiba sau sa aduca becurile Xenon de 4300K. Care sunt singurele ce pot inlocui decent becurile Halogene, fara sa deranjeze extrem de mult.

 

Adineaori am primit oferta de la Luigi Vicol

300 lei perechea de bixenoane de 4300 K :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...