Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Nu inteleg de se spune ca Tdm-ul 4tx are lumina chioara la far, sunt mai mult decat multumit de cum lumineaza al meu. Poate pt ca am avut eu numa motorete carora le cam batea lumina in copaci dar, ma rog.., am facut vre 3000 km cu motoreta si pot spune ca sun multumit de alegerea facuta. Nu am intampinat nici cea mai mica problema in exploatarea ei. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu inteleg de se spune ca Tdm-ul 4tx are lumina chioara la far, sunt mai mult decat multumit de cum lumineaza al meu. Poate pt ca am avut eu numa motorete carora le cam batea lumina in copaci dar, ma rog.., am facut vre 3000 km cu motoreta si pot spune ca sun multumit de alegerea facuta. Nu am intampinat nici cea mai mica problema in exploatarea ei. :)

 

Jean, cred ca cele mai reusite faruri sunt farurile de la suzuki DL v-strom (nu design, ci iluminat), iar apoi cele de la 3vd :D

Asta inseamna ceva, frate...

 

Apropo de termostat, am gasit la 50 ron, nou nout!

Ashika, cod 38-06-600.

http://db.ashika.it/cashika/dettArt.jsp

 

PS: sorry pentru quote.

Editat de flavius.corhei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Jean, cred ca cele mai reusite faruri sunt farurile de la suzuki DL v-strom (nu design, ci iluminat), iar apoi cele de la 3vd :D

Asta inseamna ceva, frate...

 

Apropo de termostat, am gasit la 50 ron, nou nout!

Ashika, cod 38-06-600.

http://db.ashika.it/cashika/dettArt.jsp

 

PS: sorry pentru quote.

 

 

unde ai gasit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de se spune ca Tdm-ul 4tx are lumina chioara la far,

 

Ba io am inteles foarte bine chiar la vreo doua-trei ore de cand m-am urcat, pentru prima oara, in saua 4TX-ului meu. Pe drumul de la Arad la Bucuresti. La foarte scurt timp dupa aceasta am facut urmatorul pas : i-am "implementat" un pic de xenon. Acum pot spune ca noaptea nu tre' sa fiu liliac si sa am sonarul cu mine! Chiar si asa, am de gand sa mai fac unele modificari pentru imbunatatirea iluminatului.

Legat de lumina de la V-strom, tind sa-i dau dreptate lui Flavius. Nu cred, insa, in a doua varianta, cea cu 3VD-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3vd-ul are "veioze" nu faruri . :bigstar:

 

Poate 3VD-ul tău

Eu nu am treabă, dar la 3VD-ul meu am becuri Philips halogen (alea speciale, cu dulie ca de Dacie, PT45 sau PT42, nu mai stiu) si oglinzile curate (!)

ÂŞi Flavius, ai uitat sa mentionezi Transalpul, la Transalp am pus bec Phlips Motovision H4 (da, bec, nu xenon) Âşi mă întrebau prietenii cât a costat xenonu' :laugh:

La Africana, la fel, H4 Philips Motovision si am lumina foarte buna

 

Treaba cu lumina este foarte subiectiva, e in functie de cat de bine vede pilotul pe timp de noapte

Toata vara am facut iesiri cu amicul meu cu BMW, care are xenoane de il enerveaza

Degeaba, tot nu vede bine, tot eu mergeam noaptea in fata, puneam faza lunga, 2 X 60 W culoare de bec normal si dă-i gaz

 

Ah, si inca o treaba importanta: temperatura culorii xenoanelor

Daca pui de 6000 K e numa' bun de radiografie, nu de iluminat, parca ai avea aparat de sudura nu corpuri de iluminat

alea de 4500 K sunt foarte bune, dar mai rare (nu am idee de ce)

 

http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ah, si inca o treaba importanta: temperatura culorii xenoanelor

Daca pui de 6000 K e numa' bun de radiografie, nu de iluminat, parca ai avea aparat de sudura nu corpuri de iluminat

alea de 4500 K sunt foarte bune, dar mai rare (nu am idee de ce)

 

http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/

Toti distribuitorii de xenoane iti sugereaza 6000K. Nu stiu de ce. Le zic k nu face lumina, ca e deranjant, ei o tin pe a lor. Majoritatea au pe stoc 6000, 8000 si 5000. Greu gasesti pe cineva sa aiba sau sa aduca becurile Xenon de 4300K. Care sunt singurele ce pot inlocui decent becurile Halogene, fara sa deranjeze extrem de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti distribuitorii de xenoane iti sugereaza 6000K. Nu stiu de ce. Le zic k nu face lumina, ca e deranjant, ei o tin pe a lor. Majoritatea au pe stoc 6000, 8000 si 5000. Greu gasesti pe cineva sa aiba sau sa aduca becurile Xenon de 4300K. Care sunt singurele ce pot inlocui decent becurile Halogene, fara sa deranjeze extrem de mult.

 

Adineaori am primit oferta de la Luigi Vicol

300 lei perechea de bixenoane de 4300 K :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate 3VD-ul tău

Eu nu am treabă, dar la 3VD-ul meu am becuri Philips halogen (alea speciale, cu dulie ca de Dacie, PT45 sau PT42, nu mai stiu) si oglinzile curate (!)

eu ma refer la 3vd-urile fara modificari, gen xenoane

Editat de bubba
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3vd-urile , in speciala cele de italia au becuri de 35w care sa fim sincer sunt niste chestii un pic mai performante ca lumanarile.

 

pui 2 becuri serioase asa cum a zis nicu, de 55/60W H4 si e alta treaba. nu xenoane care sunt mai complicat de montat ci becuri simple.. incercati si o sa vedeti diferenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3vd-urile , in speciala cele de italia au becuri de 35w care sa fim sincer sunt niste chestii un pic mai performante ca lumanarile.

 

3VD-ul meu cica ar fi din Italia

Asa mi-a spus fostul proprietar

Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania

Chiar nu stiu care e adevarul

Sigur e ca si "celebrele" Yamaha Supertenere de 750 (care s-au produs pana in 1992) aveau exact aceeasi problema, aceleasi faruri de rahat

 

Daca imi este permis, as vrea sa fac un sumar: tuturor celor care nu sunt multumiti de lumina unei motociclete, indiferent de producator, le recomand sa isi instaleze xenoane, dar numai de 4300 K

Merita

 

http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3VD-ul meu cica ar fi din Italia

Asa mi-a spus fostul proprietar

Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania

 

Ce diferente sint la instalatia electrica intre Italia si Germania ? Habar n-aveam ca exista mai multe variante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3VD-ul meu cica ar fi din Italia

Asa mi-a spus fostul proprietar

Treaba interesanta este ca am studiat putin instalatia electrica si corespunde modelelor din... Germania

Chiar nu stiu care e adevarul

Sigur e ca si "celebrele" Yamaha Supertenere de 750 (care s-au produs pana in 1992) aveau exact aceeasi problema, aceleasi faruri de rahat

 

Daca imi este permis, as vrea sa fac un sumar: tuturor celor care nu sunt multumiti de lumina unei motociclete, indiferent de producator, le recomand sa isi instaleze xenoane, dar numai de 4300 K

Merita

 

http://www.tdm.moto-travel.ro/forum/

 

posesor de super tenere, varianta italia. confirm treaba cu lumina de rahat. trecut pe bikenoane si amu e alta viata.

 

initial am avut de 4300k, lumina mai alba. s-au ars becurile (deh, multa coclaureala, multe trante, multe vibratii). acum am de 6000k = lumina mai rece / albastra. culmea e ca ma impac mai bine cu 6000k. la 4300k lumina era prea puternica, ma deranja cat de mult se reflecta din crum. adica vedeam bine zona direct luminata, dar nu mai distigeam ok lucruri mai incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce diferente sint la instalatia electrica intre Italia si Germania ? Habar n-aveam ca exista mai multe variante.

 

Mea culpa, am gresit

Asta cu Italia/Germania e la Africana

La TDM e diferentiat pe ani

Al meu, cu toate ca e din 1995, are instalatia electrica exact ca unul din 1999, dar fara indicatorul de benzina

 

In schimb, stiu sigur ca exista diferente ale becurilor din faruri in functie de tara

Am vazut undeva ceva catalog

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca scrie si in manualul de piese de schimb.

 

Azi am scos termostatul cu antigelul vechi, am spalat instalatia si am pus termostatul nou. Bineinteles, cu antigel nou. ;)

Inca nu am facut proba, ca nu mi-a trecut raceala. Dar maine tot fac o proba sa vad ce-am facut.

 

cum ai spalat instalatia.

 

am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata?

 

Apa fierbinte sub presiune, si misca radiatorul in toate felurile

Exista si solutii chimice, dar nu iti recomand, s-ar putea sa te trezesti cu radiatorul ciur

 

Tot legat de antigel and stuff, uite ce am patit eu in iarna

Drept e ca nu mai pornisem de vreo doua luni...

 

http://www.youtube.com/watch?v=vnMNvgfxkyQ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum ai spalat instalatia.

 

am radiatorul pe jumatate plin de namol. cum recomandati sa scot jgeul din el? il bag la inmuiat intr-un lighean cu apa, sau apa distilata?

Cava, daca ai namol pe exterior ar fi mai bine sa dai radiatorul jos si sa il lasi la inmuiat in apa fierbinte, apoi ii dai jet de apa de la furtun, dinspre partea din spate inspre fata. Daca ai namol pe interior, e nasol. :unsure:

 

Eu am spalat instalatia cu solutie de spalat radiatoare. Bagi in radiator, atentie, nu in alta parte. Dai drumul la motor, astepti sa intre ventilatorul si opresti. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet, inclusiv borcanelul de sub sa, pui apa distilata si faci operatia inca odata. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet (a doua oara). In felul asta nu o sa iti mai ramana mizerii sau impuritati in sistem. Pui antigelul nou, amestec 1 la 1 si job done.

 

Hai noroc :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot legat de antigel and stuff, uite ce am patit eu in iarna

Drept e ca nu mai pornisem de vreo doua luni...

 

Eu am alta tehnica pentru pornit motorul pe vreme rece. Trag socul putin, apoi tin butonul de pornire apasat si trag in continuare socul, putin cite putin. Se aude cind amestecul devine corect, incep sa se auda exploziile, chiar daca la inceput sint insuficiente, se mentine socul la nivelul respectiv pina pleaca.

Functioneaza si daca e inecata, pur si simplu se impinge socul full, apoi automat cateva secunde, apoi se repeta tragerea lenta.

 

Ideea e simpla, decat sa plasez socul intr-o pozitie initiala care are mari sanse sa nu dea amestecul corect, in functie de temperatura de afara, mai bine plec de la amestec sarac si imi spune singura cind e ok, fara riscul sa o inec.

 

In schimb, dupa fiecare iarna am avut probleme cu prima pornire. E adevarat, intotdeauna mobra a fost fix cum a ramas din toamna, deci benzina in rezervor si in carburi, neaditivata, deci e posibil sa fi facut depuneri sau pur si simplu sa ii scada foarte mult calitatea dupa pauza.

 

Solutia in cazul asta e o baterie externa si reprize lungi, de cateva secunde la automat pina o ia. Tehnica e la fel cu cea de mai sus, doar ca trebuie insistat un timp dublu sau triplu la automat fatza de situatia in care s-a mers recent cu mobra, respectiv pauza de maxim o saptamana.

 

Bineinteles, cel mai corect e sa se goleasca macar carburile inainte de pauza de iarna, si benzina proaspata la prima pornire nu poate decat sa ajute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cava, daca ai namol pe exterior ar fi mai bine sa dai radiatorul jos si sa il lasi la inmuiat in apa fierbinte, apoi ii dai jet de apa de la furtun, dinspre partea din spate inspre fata. Daca ai namol pe interior, e nasol. :unsure:

 

Eu am spalat instalatia cu solutie de spalat radiatoare. Bagi in radiator, atentie, nu in alta parte. Dai drumul la motor, astepti sa intre ventilatorul si opresti. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet, inclusiv borcanelul de sub sa, pui apa distilata si faci operatia inca odata. Dupa ce se raceste motorul golesti instalatia complet (a doua oara). In felul asta nu o sa iti mai ramana mizerii sau impuritati in sistem. Pui antigelul nou, amestec 1 la 1 si job done.

 

Hai noroc :friends:

 

 

pe exterior e noroiul. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bineinteles, cel mai corect e sa se goleasca macar carburile inainte de pauza de iarna, si benzina proaspata la prima pornire nu poate decat sa ajute.

 

Bingo

Dar lenea e cucoana mare

 

pe exterior e noroiul. ms

 

Ar fi fost frumos din partea ta sa spui de la inceput :whip:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...