Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

:))) Ai grija ca aici blondele coasta scump dom'le :))))

 

 

Important e sa stie omuletii ca mobreta e de vanzare. Ca de banuti fac ei rost. In zona noastra multi isi iau motoare, si cam toti vor ceva de genul. In zonele de ses cam toti vor vitezane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Imi pare foarte bine ca ati ajuns teferi si intregi acasa. Daca eventual nu ai pui inca doua roti ca si in poza de mai sus, atunci asteapta pentru primavara :)

 

Fii sigur ca voi astepta vremuri mai calde, nu de alta, dar vreau sa-l duc la mester inainte de a face mai multi km.

 

Am fost azi (29.11) la RAR pentru autentificare si am descoperit ca, indiferent la ce ora ai programarea, portarul iti spune doar: "Acolo este coada...". M-am uitat in reluare spre dreapta si ce am descoperit? Erau 23 de masini la rand. Totusi, treburile s-au rezolvat destul de repede, am iesit pe poarta dupa 4 ore.

 

P.S. Consumul de 3.8L% dauneaza grav sanatatii. Nu se simte bine decat la peste 3000rpm, in rest zici ca este subturat. Asta a fost ultima iesire de anul asta (fortata, ce-i drept), abia astept sa vina primavara sa-i arunce o privire nenea doctorul.

PPS: Azi dimineata m-am uitat la bujii si erau de un alb imaculat.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa o perioada destul de lunga (vreo doua saptamani, cred) in care n-am mai folosit motocicleta, la inceputul saptamanii acesteia am repornit-o. Am fost un pic ingrijorat de starea bateriei (posesorii de 4TX stiu de ce!), dar, spre surprinderea mea, a pornit la prima atingere a butonului demarorului. Sunt curios sa vad daca va porni la fel de usor si dupa ce o voi scoate de la iernat.

 

In alta ordine de idei, intrucat s-a discutat aici pe tema ciclisticii mobrei noastre, va spun ca e foarte importanta presiunea din pneuri. In cazul in care presiunea pneului fata e sub cea normala, orice mobra va deveni foarte amatoare (sau, poate, chiar profesionista :)) de a lua mai din scurt virajele, dar ai avantajul ca pneul trece mai bine peste denivelari si nu se mai transmit la fel de amplu socurile in suspensia fata si, implicit, in ghidon. Cand pneul e prea tare, mobra sta beton pe viraj (daca nu-s denivelari). Dezavantajele sunt reprezentate de disconfortul la condus (socuri in suspensie si ghidon) si o franare ceva mai putin eficienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat-o la iernat, dupa ce am tinut-o vreo 3 sapt pt o tura pe Cheia, care nu sa mai materializat din cauza de vreme. AMR 100 zile pana o scot din barlog.., ma incearca o scarba de depresie.., lunga, bre, tare lunga iarna ne asteapta, zau. Mor de draci si plictis. :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar asa, Jeane, azi te-ai gasit-o s-o bagi la iernat?!

Am fost azi la o tura de mare exceptie, care de flit la orice Cheie! :)

Bucuresti-Ploiesti-Podeni-Carbunesti-Cislau-Magura-Tisau-Lapos-Urlati-Ploiesti-Bucuresti : traseu complex, chiar daca majoritar s-a mers prin sate, dar a fost extrem de virajat, cu urcari si coborari, asfalt cam 80% foarte bun, restul bun si bunicel. Il recomand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fii sigur ca voi astepta vremuri mai calde, nu de alta, dar vreau sa-l duc la mester inainte de a face mai multi km.

 

Am fost azi (29.11) la RAR pentru autentificare si am descoperit ca, indiferent la ce ora ai programarea, portarul iti spune doar: "Acolo este coada...". M-am uitat in reluare spre dreapta si ce am descoperit? Erau 23 de masini la rand. Totusi, treburile s-au rezolvat destul de repede, am iesit pe poarta dupa 4 ore.

 

P.S. Consumul de 3.8L% dauneaza grav sanatatii. Nu se simte bine decat la peste 3000rpm, in rest zici ca este subturat. Asta a fost ultima iesire de anul asta (fortata, ce-i drept), abia astept sa vina primavara sa-i arunce o privire nenea doctorul.

PPS: Azi dimineata m-am uitat la bujii si erau de un alb imaculat.

 

dap. cum ti-am spus Levique a umblat la carburatoare si a facut un reglaj prea sarac. Lasa ca le regleaza domnu doctor. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati pus careva cauciuc pe spate de 160/60/17 in loc de cel standard de 170/50/17 ? Si daca da, cum s-a comportat mobra dupa schimbarea de dimensiune?

 

Salut standard la TDM este 150/70-17 si la 3VD si la 4TX

 

Ca sa iti rasupund la intrebare e foarte posibil sa afectezi negativ ciclistica. avem un TDM-ist care are un 4tX cu 180 pe spate cu bascula modificata si totul omologat. cred ca el iti poate da cel mai bun feedback

 

@Korben - tdm-ul 900 are 160/60-17

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Da' o roata pe 19 (de la un ST, sa zicem) nu se poate monta pe fata?

ba da se poate incerca, dar nu stiu exact ce latime are la butuc, daca e aceeasi sau mai mica e bine. daca e mai mare nu e bine, va trebui alt jug.

 

banuiesc ca te referi la ST-ul asta nou ca el are roata de 19. o foarte buna combinatie este sa faci rost de o furca de beneli trek amazonas cu tot cu etrieri roata discuri si juguri si eventual si roata spate. oricum avand in vedere greutatea si capabilitatile tdm-ul de a face offroad nu prea merita investitia.

 

te mai poti orienta catre o roata de varadero sau vstrom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba da se poate incerca, dar nu stiu exact ce latime are la butuc, daca e aceeasi sau mai mica e bine. daca e mai mare nu e bine, va trebui alt jug.

 

banuiesc ca te referi la ST-ul asta nou ca el are roata de 19. o foarte buna combinatie este sa faci rost de o furca de beneli trek amazonas cu tot cu etrieri roata discuri si juguri si eventual si roata spate. oricum avand in vedere greutatea si capabilitatile tdm-ul de a face offroad nu prea merita investitia.

 

te mai poti orienta catre o roata de varadero sau vstrom.

 

Da, la ST-ul nou ma refeream. S-ar putea sa nu fie diferente la o prima vedere si tinand cont ca dimensiunile rotii sunt aceleasi ( mai putin diametrul de 19). Jambele sunt si ele tot de 43. Ma gandesc ca se prea poate sa fi mentinut acelasi calapod (e mai simplu pentru procesul de fabricatie). Dar am mari dubii c-as reusi sa-i schimb prestatia off-road, chiar daca se potriveste roata. E cam joasa toata mobra...

 

Da, la ST-ul nou ma refeream. S-ar putea sa nu fie diferente la o prima vedere si tinand cont ca dimensiunile rotii sunt aceleasi ( mai putin diametrul de 19). Jambele sunt si ele tot de 43. Ma gandesc ca se prea poate sa fi mentinut acelasi calapod (e mai simplu pentru procesul de fabricatie). Dar am mari dubii c-as reusi sa-i schimb prestatia off-road, chiar daca se potriveste roata. E cam joasa toata mobra...

 

 

Cava sau Rocker, unde gasesc ceva cu care sa prelungesc (pe inaltime) handguard-urile?

Asa cum a facut Rockerul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, sa inteleg ca nimeni nu s-a riscat sa schimbe standardul de 170/50/17 ?

Teoretic, imi dau si eu seama ca schimbarea ar putea afecta negativ ciclistica (sau nu), altfel nu mai intrebam aici, dar vroiam sa stiu daca cineva chiar a folosit dimensiunea asta si poate vorbi din experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma, sa inteleg ca nimeni nu s-a riscat sa schimbe standardul de 170/50/17 ?

Teoretic, imi dau si eu seama ca schimbarea ar putea afecta negativ ciclistica (sau nu), altfel nu mai intrebam aici, dar vroiam sa stiu daca cineva chiar a folosit dimensiunea asta si poate vorbi din experienta.

 

daca tu ai montat in momentul de fata 170/50/17 - nu e deloc standard!

 

standard este 150/70/17.

 

verifica si in talon!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cava sau Rocker, unde gasesc ceva cu care sa prelungesc (pe inaltime) handguard-urile?

Asa cum a facut Rockerul...

Acestea le-am cumparat eu de la Louis: http://www.louis.de/_209a80740127161d8a5f7ae76197482eae/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=19&anzeige=0&artnr_gr=10019645

Pretul este pentru partea de sus al protectiei complete, din imagine. Cu mici modificari le-am putut prinde, ele fiind proiectate pentru handguard-urile Acerbis.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tu ai montat in momentul de fata 170/50/17 - nu e deloc standard!

 

standard este 150/70/17.

 

verifica si in talon!

 

Ma rog, am gresit cand am scris aici cand am scris 170/50 in loc de 150/70 :( , nu-i asa grav, dimensiunea montata e cea corecta.

Deci toata lumea pe aici foloseste standardul. Cred ca e mai bine sa urmez curentul si sa caut ceva conform recomandarii producatorului.

Editat de Solon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...