Fotok Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 )) Ai grija ca aici blondele coasta scump dom'le ))) Important e sa stie omuletii ca mobreta e de vanzare. Ca de banuti fac ei rost. In zona noastra multi isi iau motoare, si cam toti vor ceva de genul. In zonele de ses cam toti vor vitezane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) Imi pare foarte bine ca ati ajuns teferi si intregi acasa. Daca eventual nu ai pui inca doua roti ca si in poza de mai sus, atunci asteapta pentru primavara Fii sigur ca voi astepta vremuri mai calde, nu de alta, dar vreau sa-l duc la mester inainte de a face mai multi km. Am fost azi (29.11) la RAR pentru autentificare si am descoperit ca, indiferent la ce ora ai programarea, portarul iti spune doar: "Acolo este coada...". M-am uitat in reluare spre dreapta si ce am descoperit? Erau 23 de masini la rand. Totusi, treburile s-au rezolvat destul de repede, am iesit pe poarta dupa 4 ore. P.S. Consumul de 3.8L% dauneaza grav sanatatii. Nu se simte bine decat la peste 3000rpm, in rest zici ca este subturat. Asta a fost ultima iesire de anul asta (fortata, ce-i drept), abia astept sa vina primavara sa-i arunce o privire nenea doctorul. PPS: Azi dimineata m-am uitat la bujii si erau de un alb imaculat. Editat Noiembrie 29, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Dupa o perioada destul de lunga (vreo doua saptamani, cred) in care n-am mai folosit motocicleta, la inceputul saptamanii acesteia am repornit-o. Am fost un pic ingrijorat de starea bateriei (posesorii de 4TX stiu de ce!), dar, spre surprinderea mea, a pornit la prima atingere a butonului demarorului. Sunt curios sa vad daca va porni la fel de usor si dupa ce o voi scoate de la iernat. In alta ordine de idei, intrucat s-a discutat aici pe tema ciclisticii mobrei noastre, va spun ca e foarte importanta presiunea din pneuri. In cazul in care presiunea pneului fata e sub cea normala, orice mobra va deveni foarte amatoare (sau, poate, chiar profesionista ) de a lua mai din scurt virajele, dar ai avantajul ca pneul trece mai bine peste denivelari si nu se mai transmit la fel de amplu socurile in suspensia fata si, implicit, in ghidon. Cand pneul e prea tare, mobra sta beton pe viraj (daca nu-s denivelari). Dezavantajele sunt reprezentate de disconfortul la condus (socuri in suspensie si ghidon) si o franare ceva mai putin eficienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Ai uitat sa mentionezi tendinta de voblaj pe care o au gumele prea moi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 2, 2011 Share Postat Decembrie 2, 2011 Ai uitat sa mentionezi tendinta de voblaj pe care o au gumele prea moi. Corect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Am bagat-o la iernat, dupa ce am tinut-o vreo 3 sapt pt o tura pe Cheia, care nu sa mai materializat din cauza de vreme. AMR 100 zile pana o scot din barlog.., ma incearca o scarba de depresie.., lunga, bre, tare lunga iarna ne asteapta, zau. Mor de draci si plictis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 tocmai azi? cand a fost vreme superba? eu am iesit un pic pe Valea Muresului TDM ramane una dintre cele mai bune motociclete de sosea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Chiar asa, Jeane, azi te-ai gasit-o s-o bagi la iernat?! Am fost azi la o tura de mare exceptie, care de flit la orice Cheie! Bucuresti-Ploiesti-Podeni-Carbunesti-Cislau-Magura-Tisau-Lapos-Urlati-Ploiesti-Bucuresti : traseu complex, chiar daca majoritar s-a mers prin sate, dar a fost extrem de virajat, cu urcari si coborari, asfalt cam 80% foarte bun, restul bun si bunicel. Il recomand! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Fii sigur ca voi astepta vremuri mai calde, nu de alta, dar vreau sa-l duc la mester inainte de a face mai multi km. Am fost azi (29.11) la RAR pentru autentificare si am descoperit ca, indiferent la ce ora ai programarea, portarul iti spune doar: "Acolo este coada...". M-am uitat in reluare spre dreapta si ce am descoperit? Erau 23 de masini la rand. Totusi, treburile s-au rezolvat destul de repede, am iesit pe poarta dupa 4 ore. P.S. Consumul de 3.8L% dauneaza grav sanatatii. Nu se simte bine decat la peste 3000rpm, in rest zici ca este subturat. Asta a fost ultima iesire de anul asta (fortata, ce-i drept), abia astept sa vina primavara sa-i arunce o privire nenea doctorul. PPS: Azi dimineata m-am uitat la bujii si erau de un alb imaculat. dap. cum ti-am spus Levique a umblat la carburatoare si a facut un reglaj prea sarac. Lasa ca le regleaza domnu doctor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 cine e "nenea doctoru",vreun mecanic foarte bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Ati pus careva cauciuc pe spate de 160/60/17 in loc de cel standard de 170/50/17 ? Si daca da, cum s-a comportat mobra dupa schimbarea de dimensiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Standardul la 3VD si la 4TX e 160... Tu de care ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) Standardul la 3VD si la 4TX e 160... Tu de care ai? La mine-n carte (4TX) scrie ca pe spate ar trebui sa am 150/70/R17... ...si din astea am si montat! Editat Decembrie 5, 2011 de Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Ati pus careva cauciuc pe spate de 160/60/17 in loc de cel standard de 170/50/17 ? Si daca da, cum s-a comportat mobra dupa schimbarea de dimensiune? Salut standard la TDM este 150/70-17 si la 3VD si la 4TX Ca sa iti rasupund la intrebare e foarte posibil sa afectezi negativ ciclistica. avem un TDM-ist care are un 4tX cu 180 pe spate cu bascula modificata si totul omologat. cred ca el iti poate da cel mai bun feedback @Korben - tdm-ul 900 are 160/60-17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 ...Da' o roata pe 19 (de la un ST, sa zicem) nu se poate monta pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 cine e "nenea doctoru",vreun mecanic foarte bun? Da, mecanicul lui Fotok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 ...Da' o roata pe 19 (de la un ST, sa zicem) nu se poate monta pe fata? ba da se poate incerca, dar nu stiu exact ce latime are la butuc, daca e aceeasi sau mai mica e bine. daca e mai mare nu e bine, va trebui alt jug. banuiesc ca te referi la ST-ul asta nou ca el are roata de 19. o foarte buna combinatie este sa faci rost de o furca de beneli trek amazonas cu tot cu etrieri roata discuri si juguri si eventual si roata spate. oricum avand in vedere greutatea si capabilitatile tdm-ul de a face offroad nu prea merita investitia. te mai poti orienta catre o roata de varadero sau vstrom. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 ba da se poate incerca, dar nu stiu exact ce latime are la butuc, daca e aceeasi sau mai mica e bine. daca e mai mare nu e bine, va trebui alt jug. banuiesc ca te referi la ST-ul asta nou ca el are roata de 19. o foarte buna combinatie este sa faci rost de o furca de beneli trek amazonas cu tot cu etrieri roata discuri si juguri si eventual si roata spate. oricum avand in vedere greutatea si capabilitatile tdm-ul de a face offroad nu prea merita investitia. te mai poti orienta catre o roata de varadero sau vstrom. Da, la ST-ul nou ma refeream. S-ar putea sa nu fie diferente la o prima vedere si tinand cont ca dimensiunile rotii sunt aceleasi ( mai putin diametrul de 19). Jambele sunt si ele tot de 43. Ma gandesc ca se prea poate sa fi mentinut acelasi calapod (e mai simplu pentru procesul de fabricatie). Dar am mari dubii c-as reusi sa-i schimb prestatia off-road, chiar daca se potriveste roata. E cam joasa toata mobra... Da, la ST-ul nou ma refeream. S-ar putea sa nu fie diferente la o prima vedere si tinand cont ca dimensiunile rotii sunt aceleasi ( mai putin diametrul de 19). Jambele sunt si ele tot de 43. Ma gandesc ca se prea poate sa fi mentinut acelasi calapod (e mai simplu pentru procesul de fabricatie). Dar am mari dubii c-as reusi sa-i schimb prestatia off-road, chiar daca se potriveste roata. E cam joasa toata mobra... Cava sau Rocker, unde gasesc ceva cu care sa prelungesc (pe inaltime) handguard-urile? Asa cum a facut Rockerul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 Salut standard la TDM este 150/70-17 si la 3VD si la 4TX @Korben - tdm-ul 900 are 160/60-17 Ai dreptate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 multumesc,si cum l-as putea gasi un nr de telefon ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Decembrie 6, 2011 Share Postat Decembrie 6, 2011 (editat) Ia legatura cu Fotok, el te poate ajuta. P.S. Este in HR. Editat Decembrie 6, 2011 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Pana la urma, sa inteleg ca nimeni nu s-a riscat sa schimbe standardul de 170/50/17 ? Teoretic, imi dau si eu seama ca schimbarea ar putea afecta negativ ciclistica (sau nu), altfel nu mai intrebam aici, dar vroiam sa stiu daca cineva chiar a folosit dimensiunea asta si poate vorbi din experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Pana la urma, sa inteleg ca nimeni nu s-a riscat sa schimbe standardul de 170/50/17 ? Teoretic, imi dau si eu seama ca schimbarea ar putea afecta negativ ciclistica (sau nu), altfel nu mai intrebam aici, dar vroiam sa stiu daca cineva chiar a folosit dimensiunea asta si poate vorbi din experienta. daca tu ai montat in momentul de fata 170/50/17 - nu e deloc standard! standard este 150/70/17. verifica si in talon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 Cava sau Rocker, unde gasesc ceva cu care sa prelungesc (pe inaltime) handguard-urile? Asa cum a facut Rockerul... Acestea le-am cumparat eu de la Louis: http://www.louis.de/_209a80740127161d8a5f7ae76197482eae/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=470&wgr=390&list_total=19&anzeige=0&artnr_gr=10019645 Pretul este pentru partea de sus al protectiei complete, din imagine. Cu mici modificari le-am putut prinde, ele fiind proiectate pentru handguard-urile Acerbis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Solon Postat Decembrie 7, 2011 Share Postat Decembrie 7, 2011 (editat) daca tu ai montat in momentul de fata 170/50/17 - nu e deloc standard! standard este 150/70/17. verifica si in talon! Ma rog, am gresit cand am scris aici cand am scris 170/50 in loc de 150/70 , nu-i asa grav, dimensiunea montata e cea corecta. Deci toata lumea pe aici foloseste standardul. Cred ca e mai bine sa urmez curentul si sa caut ceva conform recomandarii producatorului. Editat Decembrie 7, 2011 de Solon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.