Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

da da si eu vreau abtipilduri ...ca e cam cheala asa

de ce va stresati sa luati stickere de nu stiu unde?

aveti pe net diferite linkuri unde gasiti modelul, chiar si aici http://www.tdmitalia.net/eng/index.php?u=foto/graphics

mergeti frumos la o firma care listeaza pe autocolant, ii rugati sa va listeze pe autocolant transparent, decupati frumos cu foarfeca si apoi lipiti.

au anul trecut cand mi-a vopsit motorul am taiat stickerele la cuter-ploter, din autocolant fluorescent ( deci o singura culoare, alb polar ) le-am lipit si apoi am mai dat un strat de lac. arata bestial si rezista cat China. aici puteti vedea cum arata: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=429549&selpic=2&zoom=1#foto

in ambele cazuti costurile vor fi in jur de 20 - 30 lei, sau gratis daca aveti prieteni care lucreaza in publicitate :))

bafta

 

da da si eu vreau abtipilduri ...ca e cam cheala asa

Ce ciudat. am scris ceva si a disparut. mai scriu odata.

De ce va ganditi de unde sa cumparati autocolante pt moto, is si scumpe. De ce nu vi lelistati? Gasiti pe net logoul TDM, mergeti cu el la cineva care listeaza pe autocolant. Listati pe autocolant transparent, decupati fain frumos cu o foarfeca si apoi il lipiti.

Eu anul trecut cand am vopsit motorula taiat sigla la cuter-ploter, din autocolant reflectorizant. Am lipit si apoi am lacuit, arata bestial si tine.....cat China.

Costuri...cam 20-30 lei iar daca aveti un prieten care lucreaza in publicitate puteti sa iesiti moca.

Asa arata: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=429549&selpic=2&zoom=1#foto

 

da da si eu vreau abtipilduri ...ca e cam cheala asa

Ce ciudat. am scris ceva si a disparut. mai scriu odata.

De ce va ganditi de unde sa cumparati autocolante pt moto, is si scumpe. De ce nu vi lelistati? Gasiti pe net logoul TDM, mergeti cu el la cineva care listeaza pe autocolant. Listati pe autocolant transparent, decupati fain frumos cu o foarfeca si apoi il lipiti.

Eu anul trecut cand am vopsit motorula taiat sigla la cuter-ploter, din autocolant reflectorizant. Am lipit si apoi am lacuit, arata bestial si tine.....cat China.

Costuri...cam 20-30 lei iar daca aveti un prieten care lucreaza in publicitate puteti sa iesiti moca.

Asa arata: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=429549&selpic=2&zoom=1#foto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare

 

vreau sa ma fac si eu TDMist dar am inca niste dubii - poate ma ajutati voi sa ma lamuresc

 

1. cum se comporta pe drumuri mai proaste si macadam - acum am un Dominator care e superb pe macadam dar nu prea imi place la drum lung

2. merita difenta de la un TDM850 sfarsit de serie la un TDM900

 

merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

 

vreau sa ma fac si eu TDMist dar am inca niste dubii - poate ma ajutati voi sa ma lamuresc

 

1. cum se comporta pe drumuri mai proaste si macadam - acum am un Dominator care e superb pe macadam dar nu prea imi place la drum lung

2. merita difenta de la un TDM850 sfarsit de serie la un TDM900

 

merci.

Ca 900-ist poate ca pot fi acuzat de subiectivism (mai ales ca o am la vanzare)... dar am avut cateva ocazii sa ma urc si sa merg si pe 850 3VD si 4TX. Parerea mea:

Daca diferenta nu este mare sau poate fi "suportata", 900-ele are ceva mai multe avantaje pe langa cele mentionate de Korben. Dupa mine e o motocicleta care se simte mai usoara si mai agila decat 850, in special 3VD. In oras este extraordinara, foarte subtirica ptr un motor din aceasta categorie, sprintena, frane bune... o sa-mi lipseasca cu siguranta. Dupa 3 ani de TDM mi se pare una dintre cele mai bune motociclete de "de toate". Are insa si ea defectele ei si cu siguranta nu este o mobra de offroad. Poti merge realitiv confortabil pe drumuri mai proaste sau poti trece portiuni de soft-offroad, dar mobra este construita si gandita pentru strada.

Bafta, orice decizie ai lua! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce va stresati sa luati stickere de nu stiu unde?

aveti pe net diferite linkuri unde gasiti modelul, chiar si aici http://www.tdmitalia.net/eng/index.php?u=foto/graphics

mergeti frumos la o firma care listeaza pe autocolant, ii rugati sa va listeze pe autocolant transparent, decupati frumos cu foarfeca si apoi lipiti.

au anul trecut cand mi-a vopsit motorul am taiat stickerele la cuter-ploter, din autocolant fluorescent ( deci o singura culoare, alb polar ) le-am lipit si apoi am mai dat un strat de lac. arata bestial si rezista cat China. aici puteti vedea cum arata: http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=429549&selpic=2&zoom=1#foto

in ambele cazuti costurile vor fi in jur de 20 - 30 lei, sau gratis daca aveti prieteni care lucreaza in publicitate :))

bafta

 

Care e diferenta intre autocolant transparent, si cutter-plotter?

Am vazut la cineva fiecare litera separat de cealalta, deci YAMAHA erau 6 actibilde, nu unul mare.

Asa ceva mi-ar placea. Pare mai profi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da da si eu vreau abtipilduri ...ca e cam cheala asa

- pe autocolant transparent se poate lista, listezi color orice ( functioneaza cam ca o imprimanta normala )

- la cuter-ploter autocolantul se taie, ti-l taie si fiecare litera o sa fie independeta. aici ai nevoie de o folie de transfer ( pe care ti-o dau cei care iti taie autocolantul )

Editat de dromamobilu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca 900-ist poate ca pot fi acuzat de subiectivism (mai ales ca o am la vanzare)... dar am avut cateva ocazii sa ma urc si sa merg si pe 850 3VD si 4TX. Parerea mea:

Daca diferenta nu este mare sau poate fi "suportata", 900-ele are ceva mai multe avantaje pe langa cele mentionate de Korben. Dupa mine e o motocicleta care se simte mai usoara si mai agila decat 850, in special 3VD. In oras este extraordinara, foarte subtirica ptr un motor din aceasta categorie, sprintena, frane bune... o sa-mi lipseasca cu siguranta. Dupa 3 ani de TDM mi se pare una dintre cele mai bune motociclete de "de toate". Are insa si ea defectele ei si cu siguranta nu este o mobra de offroad. Poti merge realitiv confortabil pe drumuri mai proaste sau poti trece portiuni de soft-offroad, dar mobra este construita si gandita pentru strada.

Bafta, orice decizie ai lua! ;)

 

poti sa-mi dai ceva detalii ref la ce ai la vanzare :)

 

tks

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi, cred ca cel mai bine arata la cutter plotter.

Dar autocolantul este acelasi? Difera doar metoda de printare?

Din aceasta cauza poti sa ai fiecare litera separat, si le aplici cu folie de transfer, si daca printezi pe ploter normal tai cu foarfeca?

Mersi.

pai ploterul printeaza si cuter-ploterul taie. daca printexi, o faci pe autocolant transparent si apoi tai cu foarfeca. daca tai la cuter ploter atunci trebuie sa iti alegi culoarea la autocolantul pe care ti-l taie si aici ai literele separate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Flavius - era la un moment dat un tip Tudor care se ocupa de colante pt motoare prin Bucuresti. mie mi-a facut niste colante pt un CBR si au iesit OK

inca mai am un nr de mobil, dar nu sunt sigur ca mai e valabil

daca te intereseaza da un PM si iti dau nr

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Autocolantul este un suport de hartie sau material plastic astfel tratat incat una din fete se poate lipi de suprafata cu care vine in contact. Autocolantele sunt fie folii care se decupeaza cu cutter-plotter-ul, fie folii care sunt tiparite cu imaginile (cuvintele, desenele, etc) dorite si apoi sunt taiate cu cutter-plotter-ul. Dupa ce au fost taiate, aceste autocolante se fixeaza pe o folie de transfer care faciliteaza aplicarea lor pe o anume suprafata, exact in pozitia dorita. De asemenea, decorarea se poate face si fara ajutorul foliei de transfer, autocolantul fiind aplicat direct pe suprafata dorita.

Nu stiu de ce trebuie date toate aceste date, dar am spus cam ce stiam despre subiect.

De asemenea, intrucat nu aveti cum sa va faceti singuri aceste materiale, ideal e sa apelati la firme specializate. Acestea va vor executa ceea ce cereti si vor face si montarea.

O mai fi ceva important de spus pe tema asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva la ce folosesc stuțurile din imagine? Este rezervorul de la 3vd-ul lui Florin (fratele meu).

2m7erfc.jpg

 

ÂŞtuțul cu furtunul care nu duce nicăieri Âşi cel liber. 3VD-ul este din 95.

Al meu este din 92 Âşi nu are aÂşa ceva.

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

Sa sti ca si eu am luat azi rezervorul jos, tot de la un 3VD din 95, si avea cate un furtun de vreo juma de metru fiecare, pe fiecare stut.

M-am intrebat si eu la ce o folosi......???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am bagat mana pe gaura rezervorului si am gasit ceva tevi pe acolo, parca ar pleca din jurul busonului, dar nu sunt sigur ca alea sunt cele care ies dedesubt. Nici nu mi-a trecut prin minte sa suflu pe stuturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...