momoleinen Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) @Flavius cam asa a iesit colantarea facuta de respectivul Tudor Editat Aprilie 5, 2012 de momoleinen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 colantarea e identic cu plotatul la cutter plotter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
momoleinen Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 sincer, nu stiu cum le face si nici nu am studiat problema eu zic ca cel mai rapid e s-l intrebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 colantarea e identic cu plotatul la cutter plotter? colantarea e procesul de lipire a autocolantului. cbr-ul are autocolante taiate la cuter-ploter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Autocolantul este un suport de hartie sau material plastic astfel tratat incat una din fete se poate lipi de suprafata cu care vine in contact. Autocolantele sunt fie folii care se decupeaza cu cutter-plotter-ul, fie folii care sunt tiparite cu imaginile (cuvintele, desenele, etc) dorite si apoi sunt taiate cu cutter-plotter-ul. Dupa ce au fost taiate, aceste autocolante se fixeaza pe o folie de transfer care faciliteaza aplicarea lor pe o anume suprafata, exact in pozitia dorita. De asemenea, decorarea se poate face si fara ajutorul foliei de transfer, autocolantul fiind aplicat direct pe suprafata dorita. Nu stiu de ce trebuie date toate aceste date, dar am spus cam ce stiam despre subiect. De asemenea, intrucat nu aveti cum sa va faceti singuri aceste materiale, ideal e sa apelati la firme specializate. Acestea va vor executa ceea ce cereti si vor face si montarea. O mai fi ceva important de spus pe tema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Baieti, mersi de informatii, nu vroiam sa merg la firma repectiva si sa par prost, de aceea am insistat. Cred ca mai aveam putin si ma luati la misto, dar aste e, omul cat traieste invata. Hai, asfalt uscat !!! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) Stie cineva la ce folosesc stuțurile din imagine? Este rezervorul de la 3vd-ul lui Florin (fratele meu). ÂŞtuțul cu furtunul care nu duce nicăieri Âşi cel liber. 3VD-ul este din 95. Al meu este din 92 Âşi nu are aÂşa ceva. Editat Aprilie 6, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mojo81jojo Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Buna, Sa sti ca si eu am luat azi rezervorul jos, tot de la un 3VD din 95, si avea cate un furtun de vreo juma de metru fiecare, pe fiecare stut. M-am intrebat si eu la ce o folosi......??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Am bagat mana pe gaura rezervorului si am gasit ceva tevi pe acolo, parca ar pleca din jurul busonului, dar nu sunt sigur ca alea sunt cele care ies dedesubt. Nici nu mi-a trecut prin minte sa suflu pe stuturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Unul dintre ele este furtunul de supraplin, comunica cu gaura de langa busonul de alimentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 Prin urmare daca pune prea multa benzina o sa dea afara pe motor E bine de stiut ca sa nu intre in panica in caz de inundatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 si celalalt furtun cred ca e pentru aerisire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) gata Fefeleaga mai trebuie sa rezolv cu cauciucul si e brici. Ai vopsit-o frumos, s-o folosesti sanatos si fara probleme asa cum n-am avut nici eu! Dar mergeau si autocolantele cu yamaha taiate la cutter-ploter din culoare argintie ,sub lac, cum le-a avut pe cele negre.Pe fondul ala albastru ar arata bestial. Editat Aprilie 9, 2012 de 1Bandit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) vrea careva un set de heidenauri? 120/80 - 18 62T K60 pe fata si 150/70 B 17 TL 69H K76 pe spate, folosite cam 6000 km si dupa parerea mea asta inseamna cam 30% uzura? vine smaebu si vreau o preche de pilot road 3 Editat Aprilie 9, 2012 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) Ai vopsit-o frumos, s-o folosesti sanatos si fara probleme asa cum n-am avut nici eu! Dar mergeau si autocolantele cu yamaha taiate la cutter-ploter din culoare argintie ,sub lac, cum le-a avut pe cele negre.Pe fondul ala albastru ar arata bestial. Mersi cum imi pica in mana ii pun si autocolante-pana una alta la drum cu ea am scos-o la plimbare in weekend, sunt multumit. Numai ca deh tot sa nu am eu motoreta perfecta-s-a infipt cricul in pamant si buf..noroc ca a cazut pe iarba ideea e ca am ramas fara oglinda pe partea stanga-in rest nu a poatit nimic ca s-a sprijinit in cobur. Deci cine are de dat o oglinda stanga de tdm originala ca-s mort fara ea? Editat Aprilie 10, 2012 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) vine smaebu si vreau o preche de pilot road 3 Deci si care este... asculta aici de un "TDM-ist batran", uita de orice altceva si ia-ti niste Angel ST-uri. Mi se par extraordinare, din toate punctele de vedere! Unul dintre motivele pentru care nu am vrut PR3 este pentru ca dual-compound nu mi-a sunat bine si Pirelli-urile mi-au confirmat ca nu am nevoie de asa ceva. Sunt super lipicioase, se uzeaza destul de greu si uniform. Franez pe curbe, fac ce vreau cu ele... Plus ca fata de PR3 par sa fie mai ok pe suprafete neasfaltate. Editat Aprilie 10, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Si eu ma chinui sa ma decid intre PR2, PR3 si Angel. Din cate inteleg, diferenta cea mai importanta intre PR2 si 3 conform Michelin e ca 3ul are aderenta mai buna pe asfalt ud. In acelasi timp, PR2 oricum e foarte laudat pt performantele pe ud, deci, pt mine cel putin, PR2ul este de preferat fata de PR3 intrucat nu merg foarte des pe ploaie. In plus, pretul practicat la noi pt PR3 (n-am gasit sub 1300 RON pe set) mi se pare ridicol. Acum, ramane problema alegerii intre PR2 si Angel. Din toate reviewurile comparative citite pana acum reiese ca PR2ul ar fi ceva mai bun dpdv al uzurii (de exemplu, cam 1500 km in plus fata de Angel pe un FJR) si al manevrabilitatii, al sentimentului de incredere in guma, in timp ce Angel ar fi mai bun pe ud. De asemenea, in majoritatea reviewurilor nota de fond era ca ambele sunt cauciucuri bune, dar PR2 e ceva mai bun. Personal, probabil voi fi foarte influentat de pretul la care voi gasi seturile, pornind cu o inclinatie spre PR2. @andreiganea: Daca vrei sa-ti iei de la salon, si eu am cam acelasi plan, deci poate ar fi o idee sa ne vorbim si sa ne luam seturile impreuna (nu neaparat identice), poate obtinem un discount mai mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 ce ziceti de heidenau modelul nou pe spate? Heidenau K60 NEW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 ce ziceti de heidenau modelul nou pe spate? Heidenau K60 NEW asta este k60 scout vreo 550 ron costa si rezista cam 15000km asa ceva vreau la anu sa iau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Acum, ramane problema alegerii intre PR2 si Angel. PR2 n-are nici o treaba cu Angel ST... alta generatie de anvelope si stiu cel putin 2 oameni care s-au plans de ele. Marius '95 are sau a avut pe spate la un moment dat. Legat de rezistenta in timp, mie nu mi s-a parut ca Pirelli-urile s-ar duce mai repede decat Conti Road Attack pe care le-am avut; de asemenea s-au uzat mult mai uniform iar profilul, foarte bine gandit (fata de Road Attack cel putin), ii permite sa se comporte ok si cu un grad mediu-ridicat de uzura. Pe de alta parte, va intereseaza mai mult sa scoateti cu 10% mai multi km dintr-o anvelopa, sau sa va puteti baza pe ea si sa va ofere o aderenta cat mai bine. Desigur, aici e fiecare cu preferintele sale. Editat Aprilie 12, 2012 de LinX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Deci cine are de dat o oglinda stanga de tdm originala ca-s mort fara ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Deci cine are de dat o oglinda stanga de tdm originala ca-s mort fara ea? Intreaba-l pe Patrick (ottoMan)de la Ambulanta Moto. www.srvmoto.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
truckeru_09 Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Salutare TDM-isti, Vreau sa vand motorul meu, sunt mai tot timpul plecat in cursa si din pacate nu mai am timp pentru el. Am pus niste poze cu mobra, motorul merge bine necesita doar baterie. Am schimbat ambele pinioane la lant, are priza 12 Volti, becuri Xenoane, carburatoarele sincronizate, pastile supape schimbate 4 bucati, lant distributie schimbat, releu incarcare nou original, cric central (marca Zoly). In pretul motorului se mai da tobele originale, plus un releu de incarcare de rezerva, si un top-case. Modelul e un Yamaha TDM 850, 3VD, din 1991; nu consuma ulei, un consum de benzina redus de 5 litrii per 100 km. la un mers usor maxim 120 km/ h am scos si 4,2. Pret 1750 Euro. Astept oferte! Pentru Flavius Corhei, m-ai intrebat de stickere pot sa iti dau un numar de telefon 0723000562 il cheama Adi si e din Timisoara; eu le am de 2 ani pe motor si sunt OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 (editat) Mersi Relu, il sun maine pe Adi. Apoi, pun si eu mobra la vanzare. Vorba americanilor: there's no replacement for displacement. Si replica europenilor: Except boost (turbo). Hai spor la vanzare. Editat Aprilie 16, 2012 de flavius.corhei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Sper ca ati avut un Paste Fericit! Ca de obicei eu sunt cu intrebarile: Cand mai am 1.5 - 2L de benzina pana la rezerva, incepe sa se comporte ca si cum nu ar avea benzina destula (la turatie constanta te zgataie), da rateuri din cand in cand la accelerari bruste, dar daca mergi in forta nu are nici cea mai mica problema. In momentul in care am trecut pe rezerva sau fac plinul toate simptomele astea dispar. Voodoo? Aveti idei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.