jerlo1978 Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Salutari daca are careva nevoie de o oglinda dreapta originala de tdm am eu una de dat. Acelasi lucru valabil si la mine...dar cu oglinda de pe stanga...tot originala, in stare foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Marian Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 salut ,vreau eu oglinda dreapta dak e pentru 4tx .sa-mi dai si un pret te rog.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Jeane, e foarte simplu : mobra asta nu e facuta sa mergi la ture asa joase. Singurul loc in care poti avea nevoie de acele ture e cand mergi in regim "bara la bara", altfel nu inteleg de ce sa merg cu 2000 ture in treapta a doua, cand pot merge cu 4000 in a intaia?! Io schimb treapta la 5000-5500 ture. Tot timpul : si-n oras, si-n afara. Consumul mi-e de 5,3-5,8 afara (destul de des ii dau dve sto) si 6-7,2 in oras. Sunt foarte multumit de acest regim pentru ca ma bucur de ceea ce spunea si Linx mai devreme : in cazul in care am nevoie, cu un pic de acceleratie aduc mobra in zona in care impinge de rupe (peste 6000 de ture) si rezolv orice depasire. In plus, la 5000 de ture ai o frana de motor care te ajuta enorm. Daca mergi cu 2000 de ture - oha, frana de motor! Liviu, poate ca nu m-am facut bine inteles.., eu schimb treptele de viteza( exceptand prima treapta), pe la 6-7000 .., merg in stil sportiv cu Tdm, indiferent de forma de relief sau 'urbana' pe care o strabat. Ma refeream exact la ceea ce ai punctat si tu.., mersul 'bara la bara' sau atunci cand efectuezi anumite manevre care necesita ture foarte joase, iar acele manevre le intalnesti destul de des mai ales la mersul in oras. Prin comparatie, la Varadero pe injectie, daca esti in a treia si ii dai gaz brusc de la 2000 ture motoreta nu balbie si nu vibreaza deloc! Din pacate, modelul e prea mare pt fizicul meu. Deci, concluzionand, spun ca este deranjant pt mine regimul de lucru rudimentar al Tdm-ului, la ture foarte joase. Ma sacaie si felul in care lucreaza furca, dupa ce treci in viteza ,nu neaparat mare, de o denivelare mai accentuata a asfaltului, furca se scutura periculos, e ca un fel de voblaj foarte scurt. Ori are ceva furca mea, desi ma indoiesc ca am verificat-o, ori faptul asta se datoreaza cursei mai lungi a suspensiei. La Africa Twin nu aveam 'manifestarea' asta. De ce, nu inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) A-ti pus careva o singura finala de la vick pe tdm? cum se aude? Nu vreau sa fie foarte zgomotoasa. sunt pe cale de a cumpara una care vreau sa inlocuiasca finalele+partea de jos din evacuarea veche. am gasit si unde sa fac cotul de legatura. Editat Mai 5, 2012 de Unguru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Liviu, poate ca nu m-am facut bine inteles.., eu schimb treptele de viteza( exceptand prima treapta), pe la 6-7000 .., merg in stil sportiv cu Tdm, indiferent de forma de relief sau 'urbana' pe care o strabat. Ma refeream exact la ceea ce ai punctat si tu.., mersul 'bara la bara' sau atunci cand efectuezi anumite manevre care necesita ture foarte joase, iar acele manevre le intalnesti destul de des mai ales la mersul in oras. Prin comparatie, la Varadero pe injectie, daca esti in a treia si ii dai gaz brusc de la 2000 ture motoreta nu balbie si nu vibreaza deloc! Din pacate, modelul e prea mare pt fizicul meu. Deci, concluzionand, spun ca este deranjant pt mine regimul de lucru rudimentar al Tdm-ului, la ture foarte joase. Ma sacaie si felul in care lucreaza furca, dupa ce treci in viteza ,nu neaparat mare, de o denivelare mai accentuata a asfaltului, furca se scutura periculos, e ca un fel de voblaj foarte scurt. Ori are ceva furca mea, desi ma indoiesc ca am verificat-o, ori faptul asta se datoreaza cursei mai lungi a suspensiei. La Africa Twin nu aveam 'manifestarea' asta. De ce, nu inteleg. jeane joaca-te din reglajele la furca pana gasesti setarile corecte pt tine ai 2 reglaje in capul furcii preaload si dumping joaca-te cu ele pana gasesti setarea potrivita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Ma sacaie si felul in care lucreaza furca, dupa ce treci in viteza ,nu neaparat mare, de o denivelare mai accentuata a asfaltului, furca se scutura periculos, e ca un fel de voblaj foarte scurt. Ori are ceva furca mea, desi ma indoiesc ca am verificat-o, ori faptul asta se datoreaza cursei mai lungi a suspensiei. La Africa Twin nu aveam 'manifestarea' asta. De ce, nu inteleg. Jeane, Jeane... Nu compara suspensia celor doua motociclete Avand in vedere ca de mai bine de un an am ambele tipuri de motocicleta iti pot spune cu mana pe inima ca nu au nicio legatura una cu cealalta Referitor la manifestarea supensiei fata la TDM-ul tau, din cele ce spui tu pot trage concluzia ca cele doua telescoape nu sunt setate la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jean_Taxi Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Jeane, Jeane... Nu compara suspensia celor doua motociclete Avand in vedere ca de mai bine de un an am ambele tipuri de motocicleta iti pot spune cu mana pe inima ca nu au nicio legatura una cu cealalta Referitor la manifestarea supensiei fata la TDM-ul tau, din cele ce spui tu pot trage concluzia ca cele doua telescoape nu sunt setate la fel Ar fi culmea!, ma duc sa ma uit. Cavalere, merci de sfat. Pare totul asa de simplu.., macar de ar fi din setari! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 salut ,vreau eu oglinda dreapta dak e pentru 4tx .sa-mi dai si un pret te rog.... 50 de lei oglinda o am in bucuresti tel 0726277107-are filet de 10 o putem proba fara pb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 7, 2012 Share Postat Mai 7, 2012 @bykerkess de ce nu-i mai acorzi o sansa tedemeului? Si eu spuneam ca e greu, ca nu e pentru mine si ca ma baga in sperieti, dar acum nu l-as da pentru nimic in lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 (editat) @bykerkess de ce nu-i mai acorzi o sansa tedemeului? Si eu spuneam ca e greu, ca nu e pentru mine si ca ma baga in sperieti, dar acum nu l-as da pentru nimic in lume. Inca ii acord sanse o folosesc in continuare desieu sunt cam scurt in craci ii fac totusi fata numai ca la manevrare pe loc am pb -dovada ca am si culcat-o.Are aceeasi inaltime ca gs650 de care am avut inainte dar e totusi mai grea cu vreo 20 de kg Si nu prea ma coafeaza nici consumul care nu scade sub 6 nici sa-l bati vb aici de mers decent cu pasager si toate casurile pe ea.Cel de la care am luat-o imi spunea ceva de 5 la mers decent pana in 120-lucru pe care mi-a placut sa il cred ..dar stii cum e diferenta este in buzunarul meu..Bineinteles ca pentru consumul asta tdm-ul imi da in schimb o rezerva de putere mai mult decat satisfacatoare. Ale voastre cat conuma? sa stiu daca am ceva dereglat la ea sau asa trebuie sa fie? Carburatoarele sunt sincronizate perfect, bujiie sunt noi, filtru de aer ok. Editat Mai 8, 2012 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Cu pasager si bagaje nu cred ca scoti sub 6%. Eu am facut in we. asta un drum cu pasager si mi-a luat 6% in mers linistit 110-120. Fara pasager imi consuma 5,2-5,4%, vorbim aici de mers in afara. Cred ca daca schimb acele din carburi pot sa scot linistit un consum cum are AllVlad, respectiv 4,8 singur pe mobra. In oras imi ia 7,5. Deocamdata problema mea ramane consumul de ulei care se pare ca se indreapta catre 100% numai la drum lung. Iar pentru ca TDM-ul meu imi place din ce in ce mai mult, iarna asta cred ca ii fac o operatie pe cord deschis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Cu pasager si bagaje nu cred ca scoti sub 6%. Eu am facut in we. asta un drum cu pasager si mi-a luat 6% in mers linistit 110-120. Fara pasager imi consuma 5,2-5,4%, vorbim aici de mers in afara. Cred ca daca schimb acele din carburi pot sa scot linistit un consum cum are AllVlad, respectiv 4,8 singur pe mobra. In oras imi ia 7,5. Deocamdata problema mea ramane consumul de ulei care se pare ca se indreapta catre 100% numai la drum lung. Iar pentru ca TDM-ul meu imi place din ce in ce mai mult, iarna asta cred ca ii fac o operatie pe cord deschis. Mai exact ce sa schimbi la ace? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Pai sa le schimbi pe ele insele, acele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Inca ii acord sanse o folosesc in continuare desieu sunt cam scurt in craci ii fac totusi fata numai ca la manevrare pe loc am pb -dovada ca am si culcat-o.Are aceeasi inaltime ca gs650 de care am avut inainte dar e totusi mai grea cu vreo 20 de kg Si nu prea ma coafeaza nici consumul care nu scade sub 6 nici sa-l bati vb aici de mers decent cu pasager si toate casurile pe ea.Cel de la care am luat-o imi spunea ceva de 5 la mers decent pana in 120-lucru pe care mi-a placut sa il cred ..dar stii cum e diferenta este in buzunarul meu..Bineinteles ca pentru consumul asta tdm-ul imi da in schimb o rezerva de putere mai mult decat satisfacatoare. Ale voastre cat conuma? sa stiu daca am ceva dereglat la ea sau asa trebuie sa fie? Carburatoarele sunt sincronizate perfect, bujiie sunt noi, filtru de aer ok. al meu cu pasager si coburile laterale la mers intins 100-110 mi-a luat 4,7-4.8 acum un week-end pe traseul, buc, valcea, ranca, valcea, sibiu, fagaras, rasnov, buc ai coborat acele de dozaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Eu nu cobor acele de dozaj nici sa ma bati. Tocmai pentru rezerva de putere si zvac am ales TDM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Am acele la pozitia 1 si in we am scos 4,3% mers normal + accelerari pana la 140-160kmph cand ma secau unii la icre. Aceleasi setari la carburi le are si fratele meu dar i-a consumat 5,4% pe acelasi traseu (are acele si emulsoarele uzate). Acum mai depinde si de incheietura: cu mobra lui am scos 5.02% si pe acelasi traseu el a scos 5.9%. Daca vei cobora acele la 1, cu siguranta nu va mai fi la fel de nervoasa si va cere ture mai inalte. Eu le-am lasat asa pentru ca sunt incepator si nu vreau sa fac vreo boacana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 8, 2012 Share Postat Mai 8, 2012 Eu nu cobor acele de dozaj nici sa ma bati. Tocmai pentru rezerva de putere si zvac am ales TDM. eu am mers cu mobra setata in ambele feluri. pt mers touring si in oras este suficienta rezerva de putere. chiar si in treapta a 5-a la 3200-3500 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) al meu cu pasager si coburile laterale la mers intins 100-110 mi-a luat 4,7-4.8 acum un week-end pe traseul, buc, valcea, ranca, valcea, sibiu, fagaras, rasnov, buc ai coborat acele de dozaj? Sunt la jumatate, m-am uitat la ele nu am vazut urme de uzura dar mai sti poate nu am ochiu suficient de format?. La tuburile emulsoare recunosc ca nu m-am uitat. ptr cultura mea generala care ar fi sursa de unde sa iau ace si tuburi emulsoare-asta apropo de acordat inca o sansa Editat Mai 9, 2012 de bykerkess Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Sunt la jumatate, m-am uitat la ele nu am vazut urme de uzura dar mai sti poate nu am ochiu suficient de format?. La tuburile emulsoare recunosc ca nu m-am uitat. ptr cultura mea generala care ar fi sursa de unde sa iau ace si tuburi emulsoare-asta apropo de acordat inca o sansa Poti sa te uiti mult si bine la oricare din piesele amintite, ca e greu sa vezi diferenta(poate la cuiul poantou sa sesizezi uzura). Io am luat de pe kedo (cod 94022 kit de refacere a carburatorului; primesti in acel kit cam toate jicloarele) si a costat 49,50 euro. Dar, urmare a unui contract pe care-l facem cu Yamaha Romania care va sprijini organizarea celei de-a V-a intruniri nationale Yamaha TDM din Romania, in foarte scurt timp, ottoMan (Ambulanta Moto) va va putea oferi piese la un pret imbatabil (posesorii de TDM vor avea 25% discount). Parerea mea este sa incerci sa discuti cu Patrick. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Multam Leaveyou, prompt ca intotdeauna.o sa iau legatura si cu cei de la Ambulanta moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Poti sa te uiti mult si bine la oricare din piesele amintite, ca e greu sa vezi diferenta(poate la cuiul poantou sa sesizezi uzura). Io am luat de pe kedo (cod 94022 kit de refacere a carburatorului; primesti in acel kit cam toate jicloarele) si a costat 49,50 euro. Dar, urmare a unui contract pe care-l facem cu Yamaha Romania care va sprijini organizarea celei de-a V-a intruniri nationale Yamaha TDM din Romania, in foarte scurt timp, ottoMan (Ambulanta Moto) va va putea oferi piese la un pret imbatabil (posesorii de TDM vor avea 25% discount). Parerea mea este sa incerci sa discuti cu Patrick. Liviu, 49 de euro pentru ambele carburi, sau pentru unul singur ? Tu le-ai montat, ai simtit diferenta la consum / acceleratie ? Daca le-ai montat pe astea noi, acele banuiesc ca nu le-ai coborat pentru economie, nu ? Daca rezolva Patrick ceva concret cu preturi mai bune la kitul de carb, propun un anuntz cu oferta si aici si pe forumul tdm, e un subiect important pentru multi dintre noi. -- Cu acele coborate e intr-adevar un regres masiv la acceleratie. Practic dispare explozia de putere pe care o ai cind tragi brusc de manson, se simte foarte castrata. Eu am fost nevoit sa recurg la solutia asta, o luase razna consumul, scoteam 8-9% afara, mers de pensionar; dupa ce am coborat acele am ajuns la 5.4%. Partea buna e ca in momentul in care o sa schimb jiglerele si acele o sa mi se para ca mi-a pus cineva 20-30 de cai in plus pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 Liviu, 49 de euro pentru ambele carburi, sau pentru unul singur ? Tu le-ai montat, ai simtit diferenta la consum / acceleratie ? Daca le-ai montat pe astea noi, acele banuiesc ca nu le-ai coborat pentru economie, nu ? Daca rezolva Patrick ceva concret cu preturi mai bune la kitul de carb, propun un anuntz cu oferta si aici si pe forumul tdm, e un subiect important pentru multi dintre noi. -- Cu acele coborate e intr-adevar un regres masiv la acceleratie. Practic dispare explozia de putere pe care o ai cind tragi brusc de manson, se simte foarte castrata. Eu am fost nevoit sa recurg la solutia asta, o luase razna consumul, scoteam 8-9% afara, mers de pensionar; dupa ce am coborat acele am ajuns la 5.4%. Partea buna e ca in momentul in care o sa schimb jiglerele si acele o sa mi se para ca mi-a pus cineva 20-30 de cai in plus pe mobra Pretul ala (49,5 euro) este pentru un carburator. Le-am schimbat (din pacate doar la un carb), dar n-am simtit nimic. E drept ca nici n-am fost foarte atent la consum dupa ce le-am schimbat (asta s-a intamplat acum vreo 3 saptamani din care vreo 10 zile n-am fost in tara), dar am inceput sa monitorizez acest aspect. Evident, n-am coborat acele. Deocamdata prefer senzatia aia placuta de putere, unui consum mai redus de combustibil. Le-am schimbat in ideea ca ar fi fost uzate jicloarele si as reduce consumul fara sa pierd din putere. Chiar daca n-am facut un consum serios, pot spune, inca de acum, ca diferenta nu-i sesizabila. Imediat ce voi vorbi cu seful de la Yamaha si vom agrea colaborarea nu va ramane decat ca Patrick sa faca un contract si apoi, cu totii, ne vom putea bucura de piese la preturi mai omenesti. Evident, vom face anunturi pe ambele forumuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 A-ti pus careva o singura finala de la vick pe tdm? cum se aude? Nu vreau sa fie foarte zgomotoasa. sunt pe cale de a cumpara una care vreau sa inlocuiasca finalele+partea de jos din evacuarea veche. am gasit si unde sa fac cotul de legatura. am a avut eu de la vick dar nu pe tdm. o sa urle infernal. fain, dar tare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Abdul Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 TDM-stii am auzit ca se face intrunire pe valea sadului si mie nu-mi spune nimeni , glumeam deabia astept sa ne vedem , salutari la toti Gabi P.S Liviu cred ca tot tu te ocupi iara de tricouri si altele as vrea si eu iara un tricou daca poti sa pui lista pe undeva sa stiu si eu de ea sa ma scriu si eu mersi :cheers: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Mai 9, 2012 Share Postat Mai 9, 2012 (editat) Ai detalii aici . Editat Mai 9, 2012 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.