Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Azi mi-am confectionat un ungator de lant. Acum este montat pe motoreta. Dupa ce il reglez (treaba de durata si rabdare, implica reglarea curgerii uleiului printr-un robinet)voi pune poze...am fost inspirat de cei care au asa ceva montat. Multumesc pentru cei care au postat poze cu asa ceva

 

Da, se poate vedea aici si pe FB

se mai aude ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutari,

 

aveti cumva la indemana un link/poza cu cuiul (parca era de la carburatoare) pt reglat consumul? Sau unde e, cat de adanc trebuie sapat sa ajung la el.

Am mers recent cu motocicleta dupa mult timp, si dupa ~120 km s-a cam terminat benzina, ca a inceput sa dea rateuri. Bine ca eram chiar langa benzinarie... Cei 100 km au fost facuti de la ultima alimentare, nu intr'o singura tura. Plus cateva perioade in iarna cand am pornit'o si in garaj, doar sa vad ca mai porneste, sa ma asigur ca nu e moarta bateria.

S-ar putea sa ma insel eu, sa nu mai tin minte exact cand am resetat trip counter-ul.

 

PS: stiu si de switch-ul pe rezerva, dar s-ar putea sa fie inversat si nu vreau sa ma bazez prea mult pe el :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta?

Cui.jpg

 

care vine in sertaras?

Membranasertarascui.jpg

 

Trebuie sa demontezi capacele negre de la carburatoare si dedesubt la fiecare gasesti un arc, membrana si sertarasul cu cuiul dozator. Vezi ca in marginea capacului negru este un o-ring micut. Sa nu-l pierzi.

 

Carburi-vederedesubairbox.jpg

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum imi trebuie unul, dar daca nu gasesc din dezmambrari poti tu sa-mi aduci?

 

Da, bineinteles.

Vine cam intr-o saptamana din momentul comenzii.

Rolul lui e de protectie la praf, nu e un element vital in functionarea franei. Etrierele de R1/R6/FZS cu care se tot schimba astea de pe fata la TDMuri (vezi Cavaleru) nici nu au capace de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok multumesc mult ottoMan, stiu ca nu influenteaza franarea, dar asa pt estetic si pt confortul meu personal. Daca nu gasesc prin dezmembrari am sa te contactez pt o comanda.O zi buna.

PS: Ma bucur sa aud ca esti bine Iorgule si iti doresc multa multa sanatate si recuperare cat mai rapida!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sănătate colegu!

 

Dragi colegi, fiindca cauciucul fata imi pare cam vechi (probleme nu mi-a facut la drum, e inca moale), vreau sa il schimb. Nu m-ar interesa neaparat firma, dar ma intereseaza sa fie nou. Ce experiente aveti cu vanzatorii de anvelope, puteti recomanda vreunul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi am luat de pe anvelopemoto.eu au cele mai bune preturi. Am un sh fata 120/70/18 care este f bun...cel de pe spate era mai tocit dar eu le am schimbat pe amandoua...dc ? nu ma intrebati dar maniac nu sunt :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le am trecute in carte 110/80 si o sa pun tot asa daca e pt. ca trebuie sa imi fac si RARul in curand. Multumesc pt. site, incerc si acolo sa vad!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Remus, ciprian yamaha, bratu lucian... Toti vand cauciucuri second . Cel care mie imi pare foarte serios este ciprian... Raspunde destul de repede si explica clar ce are fiecare cauciuc

 

Scuze acum am vazut ca vrei nou... Astia de care am scris ,vand sh

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate as incerca si SH. Mai incerc zilele astea la mymoto, de unele noi, ca tot ajung la ei sa vad care mai e starea cu motoreta ca am lasat-o marti la ei (honda). Multumesc pt linkuri!

 

PS: de remus am vazut pe site ca noi sunt cam scumpe la el, dar i-am dat pt. SH un msg.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare baieti! va cer ajutorul in urmatoarea problema: am un TDM 850 din 2000. din momentul in care pornesc motorul becul rosu de la temp lichiului de racire se aprinde si sta aprins mereu, cu variatii de intensitate. Cred ca reflecta direct temperatura apei, deoarece la inceput abia se intrezareste si apoi devine din ce in ce mai puternica lunima, pe masura ce motorul se incalzeste. in mers se stabilizeaza undeva la o intensitate medie intre cea de la pornire si un rosu intens (ca dupa 5 min de mers la relanti). Din pacate nu imi amintesc daca ventilatorul porneste sau nu....si nici nu pot verifica. sunt plecat din tara si cu motorul nu am mai mers de mai bine de 1 an. dar as vrea sa vad care-i buba caci revin pe durata concediului si ma gandeam sa dau si o tura cu motorul... :)

multumesc anticipat pentru sugestii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...