Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dupa 3 sezoane cu Motul 5100 10W40 timp in care l-a halit motoru cum halesc eu alunele la bere, azi am trecut pe Repsol 15W50. Consum de ulei zero. Ore de ce?

 

Pt ca e mai gros, pt ca e mai racoare afara.. si nu e cam devreme (putini km) sa tragi concluzii? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator CristiBoroi

Pt ca e mai gros, pt ca e mai racoare afara.. si nu e cam devreme (putini km) sa tragi concluzii? ;)

 

Nu e devreme pentru ca stiu cum se comporta celalalt ulei dupa tot atatia km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am optiunea sa primesc o guma dot 2012, la un pret foarte mic (100 ron) ... problema este ca e 110/90-ZR18 in loc de 110/80 ZR-18 cat e standardu' la 4TX ... cat de rau o sa afecteze ciclistica, stie cineva ?

 

 

Cei care au folosit n-au fost tocmai incantati, din ceea ce stiu io. Era mai "stangace" la luat virajele, dupa cum spuneau respectivii utlizatori. Cica se aplecau mai greu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Liviu : dealu' a fost abandonat la tzanc ! ieri mi-a venit un cadou, un set de anvelope de la un prieten foarte bun din Brasov.

Spatele este un Bridgestone Battlax BT020r, aproape nou nout, dar pentru fata cred ca mi-a ales ceva mai ciudat si nu sunt convins ca o sa functioneze cum trebuie.

Am cautat mult pe internet si n-am reusit sa gasesc informatii, poate ma ajuta vreun coleg ca-mi sta pe creier :google: . Ma enerveaza maxim dimensiunea de 18 a rotii fata, iti reduce mult prea mult gama de cauciucuri, de asta mi-am pus in cap sa-i pun roata pe fata de Thundercat, pe 17.

Cauciucul in cauza este un Metzeler Perfect ME99A, cu dimensiunile 110/90-18, dar am o vaga impresie ca e un cauciuc facut pentru roata din spate. Atasez poze sa va dati si voi cu parerea :

 

 

attachicon.gif17042013020.jpgattachicon.gif17042013021.jpgattachicon.gif17042013022.jpgattachicon.gif17042013023.jpgattachicon.gif17042013024.jpg

 

 

p.s. - ambele cauciucuri au fost primite moka, deci n-am ce comenta, sunt doar curios daca merge montat pe roata din fata, cauciucu' arata bine si e moale dar daca il montez vreau sa stiu daca trebuie pus invers, ori daca poate fi montat normal. Multumesc anticipat pentru sfaturi ! Salut !

Salutare iorgu-le, exact un cauciuc ca cel din imagini, Metzeler Perfect, am avut eu montat pe motocicleta detinuta inaintea tdm-ului, o Honda CB 450s. Insa era montat pe roata spate.

Parerea mea e sa nu-l montezi pe fata la tdm, mai bine cauti altul pe 18, tot stradal, gen:

 

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=17841521.1139.20859&typ=R-102518&ranzahl=1&Breite=110&Quer=80&Felge=18&S_Z=-&weiter=10&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=1139&m_s=1

 

http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=17841521.1139.20859&typ=R-117967&ranzahl=1&Breite=110&Quer=80&Felge=18&S_Z=-&weiter=10&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=1139&m_s=1

Editat de Rocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am iesit cu motorul si am fost atent sa vad cam cati dau prioritate in cazul in care eu aveam prioritate. ingrijorator test. 0 masini care mi-au dat prioritate. mai erau si nervosi ca ma intru asa mult in intersectie si nu ii las sa treaca linistiti. parca eram transparent. si eu am o geaca de ma dor ochii cand ma uit la ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Liviu : dealu' a fost abandonat la tzanc ! ieri mi-a venit un cadou, un set de anvelope de la un prieten foarte bun din Brasov.

Spatele este un Bridgestone Battlax BT020r, aproape nou nout, dar pentru fata cred ca mi-a ales ceva mai ciudat si nu sunt convins ca o sa functioneze cum trebuie.

Am cautat mult pe internet si n-am reusit sa gasesc informatii, poate ma ajuta vreun coleg ca-mi sta pe creier :google: . Ma enerveaza maxim dimensiunea de 18 a rotii fata, iti reduce mult prea mult gama de cauciucuri, de asta mi-am pus in cap sa-i pun roata pe fata de Thundercat, pe 17.

Cauciucul in cauza este un Metzeler Perfect ME99A, cu dimensiunile 110/90-18, dar am o vaga impresie ca e un cauciuc facut pentru roata din spate. Atasez poze sa va dati si voi cu parerea :

 

 

attachicon.gif17042013020.jpgattachicon.gif17042013021.jpgattachicon.gif17042013022.jpgattachicon.gif17042013023.jpgattachicon.gif17042013024.jpg

 

 

p.s. - ambele cauciucuri au fost primite moka, deci n-am ce comenta, sunt doar curios daca merge montat pe roata din fata, cauciucu' arata bine si e moale dar daca il montez vreau sa stiu daca trebuie pus invers, ori daca poate fi montat normal. Multumesc anticipat pentru sfaturi ! Salut !

 

Asa cum a spus si Rockeru', ala este un pneu spate. Nu stiu sa-ti spun daca e bine sau nu sa-l pui pe fatza. Am vazut, repet, ca e dat ca pneu spate

Pattern-ul este pentru o motocicleta medie-usoara.

Pattern-ul face ca anvelopa sa se comporte foarte bine si pe ud si pe uscat (am avut asa ceva - pe 19, insa - pe Virago).

Cred ca tu, in mod particular, il poti pune pe roata fatza (avand in vedere ca la tine acea roata are prea putin timp contact cu solul :lol: )...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am confectionat un ungator de lant. Acum este montat pe motoreta. Dupa ce il reglez (treaba de durata si rabdare, implica reglarea curgerii uleiului printr-un robinet)voi pune poze...am fost inspirat de cei care au asa ceva montat. Multumesc pentru cei care au postat poze cu asa ceva

 

Da, se poate vedea aici si pe FB

se mai aude ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

aveti cumva la indemana un link/poza cu cuiul (parca era de la carburatoare) pt reglat consumul? Sau unde e, cat de adanc trebuie sapat sa ajung la el.

Am mers recent cu motocicleta dupa mult timp, si dupa ~120 km s-a cam terminat benzina, ca a inceput sa dea rateuri. Bine ca eram chiar langa benzinarie... Cei 100 km au fost facuti de la ultima alimentare, nu intr'o singura tura. Plus cateva perioade in iarna cand am pornit'o si in garaj, doar sa vad ca mai porneste, sa ma asigur ca nu e moarta bateria.

S-ar putea sa ma insel eu, sa nu mai tin minte exact cand am resetat trip counter-ul.

 

PS: stiu si de switch-ul pe rezerva, dar s-ar putea sa fie inversat si nu vreau sa ma bazez prea mult pe el :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta?

Cui.jpg

 

care vine in sertaras?

Membranasertarascui.jpg

 

Trebuie sa demontezi capacele negre de la carburatoare si dedesubt la fiecare gasesti un arc, membrana si sertarasul cu cuiul dozator. Vezi ca in marginea capacului negru este un o-ring micut. Sa nu-l pierzi.

 

Carburi-vederedesubairbox.jpg

Editat de gms245
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum imi trebuie unul, dar daca nu gasesc din dezmambrari poti tu sa-mi aduci?

 

Da, bineinteles.

Vine cam intr-o saptamana din momentul comenzii.

Rolul lui e de protectie la praf, nu e un element vital in functionarea franei. Etrierele de R1/R6/FZS cu care se tot schimba astea de pe fata la TDMuri (vezi Cavaleru) nici nu au capace de genul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...