Cavaleru Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 detalii unde cand cum ora? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Fratilor, aveti cu trei posturi mai sus detaliile!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Uitati va la cateva posturi mai sus...am postat doua link uri. Mai pun doua link uri cu aceste evenimente https://www.facebook.com/events/273301136134189/ http://www.pemotoare.ro/iubim-2-roti/2171/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 :D Scuze, am crezut ca alt eveniment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Aprilie 11, 2013 Share Postat Aprilie 11, 2013 Pai sunt doua evenimente...unul pe 20 si altul pe 27 aprilie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Salutari, Are cineva de pe aici montat un Loobman pe moto? Daca da, as fi curios cum/unde le-ati montat. Daca ati avea si poze, ar fi perfect Multam vezi >aici<. la topicul b61cav Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shorty Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 vezi >aici<. la topicul b61cav Exact ce cautam, merci mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Dupa 3 sezoane cu Motul 5100 10W40 timp in care l-a halit motoru cum halesc eu alunele la bere, azi am trecut pe Repsol 15W50. Consum de ulei zero. Ore de ce? Pt ca e mai gros, pt ca e mai racoare afara.. si nu e cam devreme (putini km) sa tragi concluzii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator CristiBoroi Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 Pt ca e mai gros, pt ca e mai racoare afara.. si nu e cam devreme (putini km) sa tragi concluzii? Nu e devreme pentru ca stiu cum se comporta celalalt ulei dupa tot atatia km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 (editat) Pana la urma cum ramane cu marsul din data de 20 aprilie? Mergem organizat sau fiecare de capul lui...cine vrea sa mearga binenteles Postez si pe FB. Editat Aprilie 16, 2013 de AlinS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 16, 2013 Share Postat Aprilie 16, 2013 am optiunea sa primesc o guma dot 2012, la un pret foarte mic (100 ron) ... problema este ca e 110/90-ZR18 in loc de 110/80 ZR-18 cat e standardu' la 4TX ... cat de rau o sa afecteze ciclistica, stie cineva ? Cei care au folosit n-au fost tocmai incantati, din ceea ce stiu io. Era mai "stangace" la luat virajele, dupa cum spuneau respectivii utlizatori. Cica se aplecau mai greu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) Liviu : dealu' a fost abandonat la tzanc ! ieri mi-a venit un cadou, un set de anvelope de la un prieten foarte bun din Brasov. Spatele este un Bridgestone Battlax BT020r, aproape nou nout, dar pentru fata cred ca mi-a ales ceva mai ciudat si nu sunt convins ca o sa functioneze cum trebuie. Am cautat mult pe internet si n-am reusit sa gasesc informatii, poate ma ajuta vreun coleg ca-mi sta pe creier . Ma enerveaza maxim dimensiunea de 18 a rotii fata, iti reduce mult prea mult gama de cauciucuri, de asta mi-am pus in cap sa-i pun roata pe fata de Thundercat, pe 17. Cauciucul in cauza este un Metzeler Perfect ME99A, cu dimensiunile 110/90-18, dar am o vaga impresie ca e un cauciuc facut pentru roata din spate. Atasez poze sa va dati si voi cu parerea : 17042013020.jpg17042013021.jpg17042013022.jpg17042013023.jpg17042013024.jpg p.s. - ambele cauciucuri au fost primite moka, deci n-am ce comenta, sunt doar curios daca merge montat pe roata din fata, cauciucu' arata bine si e moale dar daca il montez vreau sa stiu daca trebuie pus invers, ori daca poate fi montat normal. Multumesc anticipat pentru sfaturi ! Salut ! Salutare iorgu-le, exact un cauciuc ca cel din imagini, Metzeler Perfect, am avut eu montat pe motocicleta detinuta inaintea tdm-ului, o Honda CB 450s. Insa era montat pe roata spate. Parerea mea e sa nu-l montezi pe fata la tdm, mai bine cauti altul pe 18, tot stradal, gen: http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=17841521.1139.20859&typ=R-102518&ranzahl=1&Breite=110&Quer=80&Felge=18&S_Z=-&weiter=10&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=1139&m_s=1 http://ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=17841521.1139.20859&typ=R-117967&ranzahl=1&Breite=110&Quer=80&Felge=18&S_Z=-&weiter=10&Ang_pro_Seite=10&Transport=P&dsco=1139&m_s=1 Editat Aprilie 17, 2013 de Rocker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Iorgu vezi ca ti-am trimis un pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Sal all...astazi pe Valea Cascadelor un TDM a avut un accident usor, stiti cine a fost ? TDM negru, nr de AG cu tobe modificate 2 in 1 ? E in regula driverul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dromamobilu Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 ieri am iesit cu motorul si am fost atent sa vad cam cati dau prioritate in cazul in care eu aveam prioritate. ingrijorator test. 0 masini care mi-au dat prioritate. mai erau si nervosi ca ma intru asa mult in intersectie si nu ii las sa treaca linistiti. parca eram transparent. si eu am o geaca de ma dor ochii cand ma uit la ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Liviu : dealu' a fost abandonat la tzanc ! ieri mi-a venit un cadou, un set de anvelope de la un prieten foarte bun din Brasov. Spatele este un Bridgestone Battlax BT020r, aproape nou nout, dar pentru fata cred ca mi-a ales ceva mai ciudat si nu sunt convins ca o sa functioneze cum trebuie. Am cautat mult pe internet si n-am reusit sa gasesc informatii, poate ma ajuta vreun coleg ca-mi sta pe creier . Ma enerveaza maxim dimensiunea de 18 a rotii fata, iti reduce mult prea mult gama de cauciucuri, de asta mi-am pus in cap sa-i pun roata pe fata de Thundercat, pe 17. Cauciucul in cauza este un Metzeler Perfect ME99A, cu dimensiunile 110/90-18, dar am o vaga impresie ca e un cauciuc facut pentru roata din spate. Atasez poze sa va dati si voi cu parerea : 17042013020.jpg17042013021.jpg17042013022.jpg17042013023.jpg17042013024.jpg p.s. - ambele cauciucuri au fost primite moka, deci n-am ce comenta, sunt doar curios daca merge montat pe roata din fata, cauciucu' arata bine si e moale dar daca il montez vreau sa stiu daca trebuie pus invers, ori daca poate fi montat normal. Multumesc anticipat pentru sfaturi ! Salut ! Asa cum a spus si Rockeru', ala este un pneu spate. Nu stiu sa-ti spun daca e bine sau nu sa-l pui pe fatza. Am vazut, repet, ca e dat ca pneu spate Pattern-ul este pentru o motocicleta medie-usoara. Pattern-ul face ca anvelopa sa se comporte foarte bine si pe ud si pe uscat (am avut asa ceva - pe 19, insa - pe Virago). Cred ca tu, in mod particular, il poti pune pe roata fatza (avand in vedere ca la tine acea roata are prea putin timp contact cu solul )... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theogs Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Azi mi-am confectionat un ungator de lant. Acum este montat pe motoreta. Dupa ce il reglez (treaba de durata si rabdare, implica reglarea curgerii uleiului printr-un robinet)voi pune poze...am fost inspirat de cei care au asa ceva montat. Multumesc pentru cei care au postat poze cu asa ceva Da, se poate vedea aici si pe FB se mai aude ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kikiroz Postat Aprilie 21, 2013 Share Postat Aprilie 21, 2013 am de vanzare 1 set oglinzi OEM de la Yamaha TDM 850 4TX /index.php?/topic/694408-vand-oglinzi-oem-yamaha-tdm-850-4tx-2-buc-200-lei-0764656703/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oly_x Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutare, nu are nimeni de vanzare acel capac de protectie din plastic, care vine pe etrier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 10 euro nou, dar nu e pe stoc, din pacate. Daca-ti cere cineva mai mult de 20 de lei din dezmembrari e mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oly_x Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Oricum imi trebuie unul, dar daca nu gasesc din dezmambrari poti tu sa-mi aduci? Editat Aprilie 22, 2013 de oly_x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
v1n3ri Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 Salutari, aveti cumva la indemana un link/poza cu cuiul (parca era de la carburatoare) pt reglat consumul? Sau unde e, cat de adanc trebuie sapat sa ajung la el. Am mers recent cu motocicleta dupa mult timp, si dupa ~120 km s-a cam terminat benzina, ca a inceput sa dea rateuri. Bine ca eram chiar langa benzinarie... Cei 100 km au fost facuti de la ultima alimentare, nu intr'o singura tura. Plus cateva perioade in iarna cand am pornit'o si in garaj, doar sa vad ca mai porneste, sa ma asigur ca nu e moarta bateria. S-ar putea sa ma insel eu, sa nu mai tin minte exact cand am resetat trip counter-ul. PS: stiu si de switch-ul pe rezerva, dar s-ar putea sa fie inversat si nu vreau sa ma bazez prea mult pe el . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 22, 2013 Share Postat Aprilie 22, 2013 (editat) Asta? care vine in sertaras? Trebuie sa demontezi capacele negre de la carburatoare si dedesubt la fiecare gasesti un arc, membrana si sertarasul cu cuiul dozator. Vezi ca in marginea capacului negru este un o-ring micut. Sa nu-l pierzi. Editat Aprilie 22, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 Oricum imi trebuie unul, dar daca nu gasesc din dezmambrari poti tu sa-mi aduci? Da, bineinteles. Vine cam intr-o saptamana din momentul comenzii. Rolul lui e de protectie la praf, nu e un element vital in functionarea franei. Etrierele de R1/R6/FZS cu care se tot schimba astea de pe fata la TDMuri (vezi Cavaleru) nici nu au capace de genul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlinS Postat Aprilie 23, 2013 Share Postat Aprilie 23, 2013 dragi colegi, am fost externat, operatia a fost ok ... acu' a uit cu jind in curte la tdm Sanatate multa Iorgule...fa te bine si sus pe mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.