Leaveyou Postat Octombrie 4, 2013 Share Postat Octombrie 4, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 salutare! mai vin cu ceva intrebari . bateria e cam dusa , am vazut si cam pe unde e, explicati- mi si mie cum se poate scoate (etape,etc). este un 4 tx din 2000 Am uitat sa va zic ca gata am achizitonat-o. sunt proprietar. am eu ceva idei despre 4tx caci am avut un 3vd . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Salut ! De scos e mai greu prima data, dup-aia te obisnuiesti Sa vad daca-mi aduc aminte toti pasii: - desfaci bornele de sub sa, le izlolezi sa nu se atinga intre ele in timpul manevrelor. - desfaci suruburile de la pompa de frana spate, contactul de frana spate, butoiasul de lichid de frana spate. Subansamblele le vei muta cand scoti bateria, nu e nevoie sa le scoti de pe motor. - desfaci suruburile care tin ghidajul furtunului de frana spate si il dai si pe asta la o parte. In momentul asta ar trebui sa ai spatiu de manevra. Desfaci suruburile de la cutia bateriei (unul in stanga, unul in dreapta, insurubate din spate catre fata). Scoti toata cutia cu baterie, cu tot cu bornele de minus si de plus. Cand ai cutia scoasa, te prinzi ce ai de facut in continuare. Pentru montajul bateriei noi dai rewind la viteza reala la toti pasii astia. Idei despre 4TX mai avem (e cel mai bun model de TDM, mai ales generatia 1999-2001 ). Ce te-ar mai interesa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 Multumesc frumos! o sa mi fie de ajutor cand ma apuc. inca ceva ...la mine in talon scrie la putere 60 kw adica aprox 82 cp...eu insa nu am gasit pe nicaieri la specificatii pe net decat 77cp...deci?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Octombrie 6, 2013 Share Postat Octombrie 6, 2013 (editat) Net-ul spune multe, nici nu stii ce sa mai crezi. Bine ai revenit in clubul tedemistilor Despre schimbul bateriei, Liviu a scris foarte bine aici: http://tdmromania.ro/forum/viewtopic.php?f=15&t=91&sid=b79a26940a3e35961c1fc328ae6f58e9 Editat Octombrie 6, 2013 de gms245 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 merci! mai astept pareri despre cei 60kw:) maine ies cu ea sunt curios......desi vara asta am facut 10000km dar cu varadero...numai Chisinau de 3 ori Si voi cei cu 4tx '99-'01 aveti in talon 60kw? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Cred ca toate 4 TX-urile au puterea asta. A mea e din '98 si am 60 kW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Asa scrie in talon? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 Ia de priveste : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 perfect!!! ma gandeam ca au gresit astia...asa am avut un cbf si in talon era scris in loc de S , N adica naked...si acum la mine in carte e scris 18 l la capacitatea rezervorului. oricum e mai bine....de la 77cp la 81.6cp. mai sunt cativa. oricum se simtea mai sprintena ca 3vd un pic. cu poza asta mi` ai mai adus zambetul pe buze...ca eu inca ma gandeam ca trebuia sa fi luat banditul dupa 2008 ca ala are 84 de cai. ))) am mai facut si azi cu el vreo 30 km...imi place si am comandat si parbriz touring un consum estimativ la un mers omenesc (100-110km/h) urban si extra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 7, 2013 Share Postat Octombrie 7, 2013 perfect!!![ ..........]imi place si am comandat si parbriz touring unde ai comandat parbrizul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 In prima.faza am vrut de pe louis. apoi am fost la repr honda de la constanta. E la aceeasi bani.80e La repr honda de la cta. era si pe louis la acelasi pret 80e Baieti!! un consum estimativ extraurban( 100-110km/h) si urban la tx!! ca varadero este un mare iubitor al benzinei nu ratam nici un peco Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 hmmm link pe louis pls? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Www.louis.de Are si limba engleza. si repr in romania prin kronaumoto. sunt seriosi si iti schimba diverse chestii daca nu ti plac sau nu se potrivesc Mi a venit deja parbrizul. am fugit imediat sa l iau...cand ce sa vezi?! cu vreo 5cm mai inalt decat original ....pe romaneste cu okiu liber nu stiai care e touring si care standard. evident am refuzat sa l ridic si sa platesc 380 lei. asa ca cititi ,documentativa, masurati si apoi cumparati...norocul meu ca nu dadusem nici un avans Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladutzu_16 Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 Salutare! In primavara as vrea sa imi iau un tdm 4tx, ideal ar fi dupa 99, dar vedem ce gasim...insa ma tem ca nu o sa ajung calumea cu talpile pe terra (am 1.78m), am avut un transalp 600 si ajungeam...ce credeti? Eventual poate isi face mila de mine unul din voi si ma lasa sa.l incalec, daca nu e bagat la iernat. La ce ar trebui sa ma uit in mod special, ce probleme comune are? Multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) ))) eu am 165cm si am varadero si mi am luat si tdm acum........cu amandoua ma simt excelent .e adevarat ca stau cu varfurile cand sunt pe varadero dar nu am avut probleme de echilibru . nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca e ca si cum un sofer care merge cu tico se intreaba cum ar putea merge cu o skoda....daca esti sofer...mergi cu orice. si am uitat sa spun ca am avut si bmw rt1100 ( cel de politie)...deci nu inaltimea conteaza.!!!...cred eu Salutare! In primavara as vrea sa imi iau un tdm 4tx, ideal ar fi dupa 99, dar vedem ce gasim...insa ma tem ca nu o sa ajung calumea cu talpile pe terra (am 1.78m), am avut un transalp 600 si ajungeam...ce credeti? Eventual poate isi face mila de mine unul din voi si ma lasa sa.l incalec, daca nu e bagat la iernat. La ce ar trebui sa ma uit in mod special, ce probleme comune are? Multumesc de raspunsuri pe de alta parte azi am facut cu 4tx ul primii 150km. e chiar super ! coborat de pe varadero....nu prea sunt diferente la confort ,lanseaza frumos pe denivelari nu te oboseste, motorul trage exceptional pot spune ca e mai placut decat atunci cand tragi de varadero ( V ul de la varadero este mai zgomotos si nu prea se simte bine dupa 120km/h,devine si mai zgomots)....insa minusul cel mai mare este expunerea motociclistului la vant. cu varadero merg cu casca ridica si la 140km/h (cu parbrizul standard) insa cu tdm ul iau totul in piept si fata e dezastru din punctul asta de vedere...insa fata de 3vd ul care l`am avut este mult mai fasnet. pe ansamblu imi place si inca mult. sunt bucuros de achizitia facuta!!! referitor la vladut ....am avut si transalp si pot spune ca daca te vei urca pe tdm vei fi multumit in principal de puterea pe care o are...restul depinde de gusturi..e clar ca nu e un enduro touring...e mai mult o motocicleta de strada . Dar daca am schimbat ceva motorete si m`am intors din nou la tdm...cred ca inseamna ceva. cel putin ptr mine Referitor la probleme....poate avea multe sau nici una. depinde de starea in care e...,cat de cinstit este cu tine proprietarul, kilometrii, modul de utilizare, s a schimbat sau nu la timp uleiul,etc. unele probleme le poti depista pe loc ,cum ar fi scurgerea uleiul furcii fata pe la semeringuri, discuri frana uzate, patinarea ambreiajului....dar daca nu e cinstit proprietarul cu tine multe le vei vedea dupa achizitionare. de preferat este sa mergeti 2 - 3 oameni mai priceputi,,,,si 6 ochi uneori vad ce nu ar vedea doar 2. Editat Octombrie 8, 2013 de Crivascu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Old Rider Postat Octombrie 8, 2013 Share Postat Octombrie 8, 2013 (editat) Salut ! De scos e mai greu prima data, dup-aia te obisnuiesti Sa vad daca-mi aduc aminte toti pasii: - desfaci bornele de sub sa, le izlolezi sa nu se atinga intre ele in timpul manevrelor. - desfaci suruburile de la pompa de frana spate, contactul de frana spate, butoiasul de lichid de frana spate. Subansamblele le vei muta cand scoti bateria, nu e nevoie sa le scoti de pe motor. - desfaci suruburile care tin ghidajul furtunului de frana spate si il dai si pe asta la o parte. In momentul asta ar trebui sa ai spatiu de manevra. Desfaci suruburile de la cutia bateriei (unul in stanga, unul in dreapta, insurubate din spate catre fata). Scoti toata cutia cu baterie, cu tot cu bornele de minus si de plus. Cand ai cutia scoasa, te prinzi ce ai de facut in continuare. Pentru montajul bateriei noi dai rewind la viteza reala la toti pasii astia. Idei despre 4TX mai avem (e cel mai bun model de TDM, mai ales generatia 1999-2001 ). Ce te-ar mai interesa ? Am mai postat in forumul vostru,cineva tentat de schimb cu bandit 1200 din 2000? Editat Octombrie 8, 2013 de Old Rider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Salutare! In primavara as vrea sa imi iau un tdm 4tx, ideal ar fi dupa 99, dar vedem ce gasim...insa ma tem ca nu o sa ajung calumea cu talpile pe terra (am 1.78m), am avut un transalp 600 si ajungeam...ce credeti? Eventual poate isi face mila de mine unul din voi si ma lasa sa.l incalec, daca nu e bagat la iernat. La ce ar trebui sa ma uit in mod special, ce probleme comune are? Multumesc de raspunsuri Nu e bagat la iernat, pentru ca nu a venit iarna inca. Activeaza zilnic in trafic cu succes. Despre TDMul meu vorbesc. Daca vrei sa vezi cum te simti pe el, treci pe la mine pe la atelier (in zona Podului Fundeni) - ai datele de contact in semnatura - si vorbim mai multe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 ))) eu am 165cm si am varadero si mi am luat si tdm acum........cu amandoua ma simt excelent .e adevarat ca stau cu varfurile cand sunt pe varadero dar nu am avut probleme de echilibru . nu vreau sa fiu rautacios dar cred ca e ca si cum un sofer care merge cu tico se intreaba cum ar putea merge cu o skoda....daca esti sofer...mergi cu orice. si am uitat sa spun ca am avut si bmw rt1100 ( cel de politie)...deci nu inaltimea conteaza.!!!...cred eu pe de alta parte azi am facut cu 4tx ul primii 150km. e chiar super ! coborat de pe varadero....nu prea sunt diferente la confort ,lanseaza frumos pe denivelari nu te oboseste, motorul trage exceptional pot spune ca e mai placut decat atunci cand tragi de varadero ( V ul de la varadero este mai zgomotos si nu prea se simte bine dupa 120km/h,devine si mai zgomots)....insa minusul cel mai mare este expunerea motociclistului la vant. cu varadero merg cu casca ridica si la 140km/h (cu parbrizul standard) insa cu tdm ul iau totul in piept si fata e dezastru din punctul asta de vedere...insa fata de 3vd ul care l`am avut este mult mai fasnet. pe ansamblu imi place si inca mult. sunt bucuros de achizitia facuta!!! referitor la vladut ....am avut si transalp si pot spune ca daca te vei urca pe tdm vei fi multumit in principal de puterea pe care o are...restul depinde de gusturi..e clar ca nu e un enduro touring...e mai mult o motocicleta de strada . Dar daca am schimbat ceva motorete si m`am intors din nou la tdm...cred ca inseamna ceva. cel putin ptr mine Referitor la probleme....poate avea multe sau nici una. depinde de starea in care e...,cat de cinstit este cu tine proprietarul, kilometrii, modul de utilizare, s a schimbat sau nu la timp uleiul,etc. unele probleme le poti depista pe loc ,cum ar fi scurgerea uleiul furcii fata pe la semeringuri, discuri frana uzate, patinarea ambreiajului....dar daca nu e cinstit proprietarul cu tine multe le vei vedea dupa achizitionare. de preferat este sa mergeti 2 - 3 oameni mai priceputi,,,,si 6 ochi uneori vad ce nu ar vedea doar 2. salutare,dupa ce am pus un deflector de vant la parbrizul touring de la tdm se vede diferenta,adica si la 160 tot cu geamu ridicat la casca se poate merge,conteaza foarte mult cativa centimetri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 9, 2013 Share Postat Octombrie 9, 2013 Salut ! asa e dar am gasit pe net relativ la aceeasi bani parbrizul cel mai inalt . din cate am vazut sunt vreo 3 modele disponibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Io-l am pe cel mai inalt, dar nu-mi este suficient fara spoiler. Asa ca asculta la ce-ti zice Piffi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Am inteles. dar mai intai sa mi iau un parbriz sanatos...ca si spoilerul singur i cred ca poate face mare lucru Eu am parbrizul standard... Zi mi si mie te rog de unde l ai cumparat si cam cat te a costat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 Mie asa mi-a venit mobra : cu parbrizul cel mai inalt. I-am adaugat un spoiler luat de la louis si fabricat de Puig la care i-am schimbat plasticul cu unul mai mare, facut de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 10, 2013 Share Postat Octombrie 10, 2013 salut,iti pun o poza ca sa-ti faci o ideie, dar sa stii ca se merita investitia daca vrei sa faci drumuri mai lungi si alte informatii cu cea mai mare placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crivascu Postat Octombrie 11, 2013 Share Postat Octombrie 11, 2013 Merci!am un noroc chior, nici o motoreta din cate am avut nu a venit decat cu parbriz standard:). sa mai treaca iarna si ma apuc de cautat. arata bine in poza, parbriz inalt,spoiler...cum sa nu fie bine Inca mai am varadero ptr drumuri lungi. e o motocicleta deosebita. v o recomand cu caldura, dar o sa iubiti toate benzinariile ) Ziceti mi si mie ceva de consumuri la un mers 100-120km/h si urban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.