ishmael Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 (editat) le le : am furat si carb`u de 96 (microfisha) oemmotorparts deci unu langa altu 96- & 92- vs Editat Februarie 22, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Parerea mea: demontat, verificat. Daca Yamaha a facut carburatoarele fara posibilitatea de a schimba emulsoarele, inseamna ca au rezolvat problema uzurii. Degeaba studiem microfisele daca nu punem mina pe trusa de chei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 bun ... care are 99-00 si e dispus la lucru manual o vreme. TRIMIT BERE ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 intrebari: 1. am golit motoru de lichid de racire si acum sta afara in frig fara termostat , dar sub husa si fara lichid de racire, il afecteaza cumva?? 2. daca demontez carburile il afecteaza cu ceva faptul ca sta afara in frig? 3. carburatorul cu ce se curata? 4. cum imi dau seama ca sunt uzate turburile de emulsie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 1&2 presupun ca nu vezi sa nu stea exagerat de mult ca s-ar putea sa nu placa gumelor de pe traseu care stau in frig uscate. 3 decarbusolv de pe la magazinele specializate auto sau 10004872 Louis 4 te uiti prin ele si vezi ca in loc de cerc gaura tinde catre oval (ajunge si forma de ou sa aibe) poza din stanga sus aci : http://www.factorypro.com/products/Mikuni_...le_jet_buy.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 1. astept sa dea un pic caldura ca sa bag antigelu si termostatu la loc 2. depinde de ce gasesc in neregula inauntru 3. decarbusolvul are ceva daca atinge si cauciucurile din carburi? 4. e foarte edificatoare poza MS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 22, 2009 Share Postat Februarie 22, 2009 Deci sa mor io ce taran is PUNCT. M-am uitat de nenumarate ori si la KEDO in cautarile mele initiale dupa membrana si "nu mi se parea ceva ok" diferenta de pret dintre 41454 si 30328 ... NICI DACA MA BATEAI NU VEDEAM CA UNA E NUMA MEMBRANA SI UNA E CU TOT CU LIMBA. bagamias picioru. ba si cand te gandesti ca puteam sa rezolv repede si eftinache si aci in iurop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 salut, ajutati-ma si pe mine cu ceva sfaturi .... imi caut un motor, gen touring, naked .... comod, cu care sa ma plimb asa pe w/e in afara orasului mai mult ... initial am vrut Yamaha Bulldog ... dar parca imi face cu ochiul si TDM ... dar modelul vechi .... cel cu doua faruri rotunde ... imi place cum arata mai mult decat cele noi ..... dar mi se pare cam vechi (91-94); maine poimaine 20 ani ..... si ii cam riscant sa iau si sa aiba probleme (la anii astia) ..... credeti ca merita ? (eventual la ce sa ma uit in mod special) .... de exemplu ...... http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-164669.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 (editat) acuma chiar linistit poti rasfoi paginile topicului ca is multe aspecte dezbatute. in alta ordine de idei : nu am cum sa nu iti recomand tdm. atentie totusi ala din 93 cu 25.000 km pare cam tras de par Editat Februarie 23, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 asta fac de vreo 2 zile ..... citesc cam ce ati zis ..... dar tot nu sunt lamurit pe deplin .... ar mai fi unul in zona .... http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=45741 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 ne mai apropiem de adevar 1991 la 1500 de euro cu tot cu topcase si una alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 ajutati-ma si pe mine cu ceva sfaturi ....imi caut un motor, gen touring, naked .... comod, cu care sa ma plimb asa pe w/e in afara orasului mai mult ... initial am vrut Yamaha Bulldog ... dar parca imi face cu ochiul si TDM ... Salutare. Esti cumva incepator? Daca nu, pe ce motor ai mai mers si de cat timp? Ce inaltime ai? Plimbari de-o zi, maxim doua, cu un rucsac pe motor sau si iesiri mai lungi, eventual cu pasager, bagaje, drumuri de tot felul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 nu sunt incepator, am motor, KTM .... am mai mers cu cateva ...... 1,80 .... ptr plimbari asa pe w/e .... cu / fara pasager, nu plimbari cu bagaje .... sa fie comod ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 salut, ajutati-ma si pe mine cu ceva sfaturi .... imi caut un motor, gen touring, naked .... comod, cu care sa ma plimb asa pe w/e in afara orasului mai mult ... initial am vrut Yamaha Bulldog ... dar parca imi face cu ochiul si TDM ... dar modelul vechi .... cel cu doua faruri rotunde ... imi place cum arata mai mult decat cele noi ..... dar mi se pare cam vechi (91-94); maine poimaine 20 ani ..... si ii cam riscant sa iau si sa aiba probleme (la anii astia) ..... credeti ca merita ? (eventual la ce sa ma uit in mod special) .... de exemplu ...... http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-164669.html e motocicleta care te tine o viata daca ai grija de ea. daca esti incepator si vrei direct TDM fara alta experienta nu iti recomanda, eu am avut 17.000 km pe scuter si tot a fost greu. daca chiar esti incepator si vrei mobra asta nu pot decat sa iti recomand sa iti dai jos carenele de pe ea si sa pui crashbar neaparta sau macar slidere (buloanele alea care protejeaza motoru, imi scapa termenul) daca verifici motorul inainte de achizitie virifica sa nu piarda ulei sau alte lichide pe la garnituri ( 80lire un set complet de garnituri pt intreaga motocicleta), eventual verifici si bujiile sa vezi ce culoare au si atentie la cum porneste la rece, verifica releul de incarcare si cum incarca bateria, 14.15V fara consumatori, cu consumatori undeva peste 13.20V (scrie in carte, dar la mine la valoarea asta papa din baterie, posibil sa imi fure mie curent pe undeva, inc anu i-am dat de cap ) conteaza si ce extrauri are pe ea top-case, si sidecase sunt un mare plus, asemenea si carsbars si cricul central (care e rar pt ca e optional ) bafta la achizitie inca o chestie, daca vibreaza prea tare la 5000 de ture inseamna ca trebuie sincronizate carburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 dar ce parere aveti de achizitia unuia din 91-93 (am dat 2 exemple mai sus) .... ? au totusi ceva ani ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 ala de pe bikeshop e adus de baiatul de la care l-am luat si eu. e super de treaba tipul. verifica totusi motorul din punctele de vedere care ti le-am enumerat mai sus. 25000km mi se pare extrem de putin. dar acum sincer italientii nu folosesc motoarele ca inlocuitor de masina asa ca e posibil sa fie reali. putin probabil dar posibil. ar veni 1500km pe an la mine au venit cam 2500 cate despre motorul de pe TDM e fara moarte 100.000 km nu ai ce umbla la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 dar ce parere aveti de achizitia unuia din 91-93 (am dat 2 exemple mai sus) .... ? au totusi ceva ani ........ Cum spunea si Cavaleru mai sus, tipu Cosmin din Arad e foarte de treaba, am vorbit si eu cu el despre motor (pana sa mi-l iau eu pe acesta care il am), si e in regula motoru, era pe lista mea de cumparare. Am vorbit si cu cel de pe pro-bike, dar mi-se pare ca e cam forjat motoru, pare obosit. Dar pana nu-l vezi si nu il probezi, nu-ti poti da seama daca e pe placul tau, la cum functioneaza. Oricum ma bucur de alegerea facuta de a-ti lua TDM, chiar si model mai vechi (eu am unu din '94 si merge brici), de aceea iti urez sa ai bafta de un motor bun si succes in achizitionarea lui. Cu respect, numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jenifer Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 aveti cumva ceva date despre kilometraje mamut cu tdm?banuiesc ca face 100 de mii de mile......fara probleme...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 nu sunt incepator, am motor, KTM ....am mai mers cu cateva ...... 1,80 .... ptr plimbari asa pe w/e .... cu / fara pasager, nu plimbari cu bagaje .... sa fie comod ..... Ok, esti apt pentru un TDM Si poti sa-i arunci in carca si pasager si pagaje ca nici nu le simti. Daca vii de pe un KTM pozitia o sa te coafeze clar. Mie inca mi se pare un pic cam verticala si cu picioarele in fata, dar o sa ma obisnuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 De TDM nu stiu exact, dar fostul meu de ST are 105.000km si e in stare excelenta. Tot pe tenereclub.ro gasesti la Download un studiu despre motorul de ST la 100.000km, demontat bucatele. Si mai stiu de un motor de ST care a murit la doar 300.000km pentru ca a uitat sa mai bage ulei in el.... In rest nu se strica, decit daca-ti bati joc de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 Uite cristi mic aici de fata are un Super Tenere care are motor de TDM si care face si off-road mai serios cu el. si in off e clar ca motorul e un pic mai abuzat si mai fortat, si daca el nu se plange de fiabilitatea lui, noi astia mai stradali chiar nu avem ce sa zicem eu unu ma declar fericit cu alegerea care am facut-o. TDM-urile astea de la inceputuri sunt facute sa te tina o viata daca ai grija de ele si le tratezi asa cum zice cartea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 TDM-urile astea de la inceputuri sunt facute sa te tina o viata daca ai grija de ele si le tratezi asa cum zice cartea Sper ca si astea noi sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 sososs nu ti-ai completat profilul. de unde esti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sososs Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 o sa ma duc sambata sa-l vad pe ala a lui Cosmin (am drum la Oradea sa vad un Yamaha Bulldog si este in drum ....) din AR ........ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 al meu are cca 75.000 si merge ok. si nici asa nu stiu cat de reali sunt. eu am luat-o pe la 56.000 acum un an. are nevoie de carburatie facuta, niste tobe ca astea sunt ruginite ca dracu, o mica cosmetizare la carene...merge ok in principiu. ptr o motoreta din 91 eu zic ca merge perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.