Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Salut voua,

 

sunt in "studii de fezabilitate" pentru un posibil upgrade de la TDM 3VD, la ceva un pic mai nou.

Scriu aici, pentru ca un TDM900 are sanse sa fie "the one". Sau TDM900A.

Alte variante ar fi V-Strom 1000, sau Varadero 1000, dar s-ar putea sa fie cam mari pentru folosit in oras. Nu vreau sa fie exclusiv pentru touring.

 

Ca si intrebari, pentru cei care aveti TDM900:

- exista crash bar care sa protejeze carenele laterale? Parca am citit mai demult aici ca nu ar fi

- a montat careva pe post de side case cutii de 50+ litri ? Eu pe al meu TDM am suporti laterali hand made, si folosesc 2 cutii de ~50L. Si e loc pt bagaje. Eventual ar trebui sa vad cu motocicleta in fata, daca s-ar putea face suport si pt cutii de 50L. Sau, in cel mai rau caz, sa iau cutii laterale ceva mai mici. Top case-ul e separat, si trebuie sa fie mare sa intre 2 casti (deci 50+ L).

Daca ai bani pentru varadero 2003+,atunci alege direct modelul asta.

Legat de intrebarile pentru Tdm 900,da este raspunsul la toate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut voua,

 

sunt in "studii de fezabilitate" pentru un posibil upgrade de la TDM 3VD, la ceva un pic mai nou.

Scriu aici, pentru ca un TDM900 are sanse sa fie "the one". Sau TDM900A.

Alte variante ar fi V-Strom 1000, sau Varadero 1000, dar s-ar putea sa fie cam mari pentru folosit in oras. Nu vreau sa fie exclusiv pentru touring.

 

Ca si intrebari, pentru cei care aveti TDM900:

- exista crash bar care sa protejeze carenele laterale? Parca am citit mai demult aici ca nu ar fi

- a montat careva pe post de side case cutii de 50+ litri ? Eu pe al meu TDM am suporti laterali hand made, si folosesc 2 cutii de ~50L. Si e loc pt bagaje. Eventual ar trebui sa vad cu motocicleta in fata, daca s-ar putea face suport si pt cutii de 50L. Sau, in cel mai rau caz, sa iau cutii laterale ceva mai mici. Top case-ul e separat, si trebuie sa fie mare sa intre 2 casti (deci 50+ L).

 

TDM 900A - pt ca ABS pur si simplu. Varadero mi se pare o vaca prea mare si grea mai ales daca nu o vrei pt touring exclusiv, banuiesc ca o vei folosi in oras deci se exclude. Vstrom de 1000 se exclude din lipsa ABSului, decat daca vrei modeul nou..

 

Crash bar iti fac cei de la heavyduty, vezi la ei pe site poze si pret, protejeaza carenele laterale, este special facut asa :)

 

Leaveyou daca nu ma insel are sidecase givi monokey de 52l, dar raspunsul este da poti monta fara probleme. Difera punctele de montaj fata de 3vd. oricum este o motocicleta cu fundul ingust, atata timp cat pastrezi configuratia si eviti contactul cu tobele nu o sa ai o motocicleta prea lata :) cu topcaseul nu ai probleme poti pune unul de 2 casti asa cum are si Leaveyou

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tu o recomanzi pt mers in bucuresti?

 

ma uitam pe bikez.com si TDM 900A are 190kg vs varadero 2003 235kg la gol

 

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_tdm_900_a_2006.php

http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xl_1000_varadero_2003.php

 

Raman la parerea mea ca TDMul e mai usor de ghidonat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut voua,

 

sunt in "studii de fezabilitate" pentru un posibil upgrade de la TDM 3VD, la ceva un pic mai nou.

Scriu aici, pentru ca un TDM900 are sanse sa fie "the one". Sau TDM900A.

Alte variante ar fi V-Strom 1000, sau Varadero 1000, dar s-ar putea sa fie cam mari pentru folosit in oras. Nu vreau sa fie exclusiv pentru touring.

 

Ca si intrebari, pentru cei care aveti TDM900:

- exista crash bar care sa protejeze carenele laterale? Parca am citit mai demult aici ca nu ar fi

- a montat careva pe post de side case cutii de 50+ litri ? Eu pe al meu TDM am suporti laterali hand made, si folosesc 2 cutii de ~50L. Si e loc pt bagaje. Eventual ar trebui sa vad cu motocicleta in fata, daca s-ar putea face suport si pt cutii de 50L. Sau, in cel mai rau caz, sa iau cutii laterale ceva mai mici. Top case-ul e separat, si trebuie sa fie mare sa intre 2 casti (deci 50+ L).

Varadero nu e vaca, e balena

Ramai pe TDM900(A)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am dat zilele trecut si cu un Varadero (nu stiu anul). In mers nu se simte foarte tare diferenta, este un pic mai grea dar nimic de speriat. Motorul in mod surprinzator zgaltaia mai tare sub 3000 decat TDM-ul meu, si nu ar fi trebuit.

In schimb are carenele extrem de late si cu un crashbar (stil adventure) ajungi la aceeasi latime cu ghidonul, omul mi-a zis ca nu are nicio sansa sa treaca printre masini. Deci daca o vrei si pt oras scoate-o de pe lista.

 

Cu V-Strom 1000 nu am apucat sa ma dau, doar m-am suit pe unul si mi s-a parut ca e mai inghesuit la picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,se pare ca am cam terminat plimbarile cu TDM voi continua cu noua motocicleta din 2007un SUZUKI VSTROM 1000 DL,dupa 5 ani de mers cu TDM am doar cuvinte de lauda la aceasta motocicleta si amintiri placute

 

va salut cu farul si sa auzim numai de bine


» Post actualizat in 20 Oct 2015 21:18

ceva de genu asta

post-34603-0-45699800-1445375900_thumb.jpg

Editat de piffi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,se pare ca am cam terminat plimbarile cu TDM voi continua cu noua motocicleta din 2007un SUZUKI VSTROM 1000 DL,dupa 5 ani de mers cu TDM am doar cuvinte de lauda la aceasta motocicleta si amintiri placute

 

va salut cu farul si sa auzim numai de bine

» Post actualizat in 20 Oct 2015 21:18

ceva de genu asta

S-o stapanesti sanatos.

Ti-as sugera ca sa faci rost de suporti si etrieri de gsxr+furtune metalice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bv florine, sa-l stapanesti sanatos! arata bine :)

 

ce gaura in buget a facut? :)

salut cavalere,,,pretul a fost unul rezonabil,,,TDM-ul sa dat cu 2000 euro iar VSTROMUL ma costat 4500 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de TDM-ul din link?

 

http://olx.ro/oferta/yamaha-tdm-850-ID2aLT3.html#e0f3463e3a

 

Mai atasez inca cateva poze facute cu un 3110, cred :)

 

post-7742-0-56917500-1445607926_thumb.jpgpost-7742-0-03992700-1445607930_thumb.jpgpost-7742-0-28042700-1445607931_thumb.jpgpost-7742-0-55256800-1445607932_thumb.jpgpost-7742-0-93047000-1445607933_thumb.jpgpost-7742-0-29265000-1445607935_thumb.jpg

 

Povestea este ca, pentru ca am probleme cu spatele din cauza constitutiei (1.92), trebuie sa-mi vand cruiserul. Si chiar mi-ar plaea un TDM. Si vanzatorul mi-a propus un schimb.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce parere aveti de TDM-ul din link?

 

http://olx.ro/oferta/yamaha-tdm-850-ID2aLT3.html#e0f3463e3a

 

Mai atasez inca cateva poze facute cu un 3110, cred :)

 

attachicon.gifIMG_20151022_102841.jpgattachicon.gifIMG_20151022_102901.jpgattachicon.gifIMG_20151022_102912.jpgattachicon.gifIMG_20151022_102926.jpgattachicon.gifIMG_20151022_102954.jpgattachicon.gifIMG_20151022_103235.jpg

 

Povestea este ca, pentru ca am probleme cu spatele din cauza constitutiei (1.92), trebuie sa-mi vand cruiserul. Si chiar mi-ar plaea un TDM. Si vanzatorul mi-a propus un schimb.

Scumpa la banii aia.

La cat cere el,gasesti urmatorul model

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dc nu ai vrut un 900 cu ABS? :)

salut Cavalere,sa stii ca am avut intentii sa-mi iau si un 900,dar nu era asa de important ABS pentru mina ca eu merg de cand ma stiu cu motoare fara ABS si am rezolvat problema foarte repede daca a fost nevoie,,iar Vstromul a fost visul meu inainte de a-mi lua TDM,ia acum se pare ca s-a implinit visul

 

salutare si respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La capitolul frane,vstrom-ul e net inferior unui Tdm:).Fara suparare

stai linistit ca nu e cu suparare,pentru mine e totul nou la acest motor si chiar sunt deschis la subiecte care iti pot salva viata,toata treaba e sa fii pregatit pentru orice problema care apere in trafic,,,ca din cate vad eu in jungla asta unde manevram noi motoarele ....scapa cine poate ,,,sper sa ma insel dar asta e adevarul,,,deci atentie la neatentie

 

cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linistit ca nu e cu suparare,pentru mine e totul nou la acest motor si chiar sunt deschis la subiecte care iti pot salva viata,toata treaba e sa fii pregatit pentru orice problema care apere in trafic,,,ca din cate vad eu in jungla asta unde manevram noi motoarele ....scapa cine poate ,,,sper sa ma insel dar asta e adevarul,,,deci atentie la neatentie

 

cu respect

Exista kit de upgradare a franelor cu ajutorul caruia poti monta etrieri cu 4 pistonase de pe gsxr.

Uite aici cam cum ar trebui facut: http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/33920-sv-racing-parts-gsxr-4-pot-tokiko-brake-caliper-adapter-brackets.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...