G B V Postat Octombrie 18, 2015 Share Postat Octombrie 18, 2015 Salut voua, sunt in "studii de fezabilitate" pentru un posibil upgrade de la TDM 3VD, la ceva un pic mai nou. Scriu aici, pentru ca un TDM900 are sanse sa fie "the one". Sau TDM900A. Alte variante ar fi V-Strom 1000, sau Varadero 1000, dar s-ar putea sa fie cam mari pentru folosit in oras. Nu vreau sa fie exclusiv pentru touring. Ca si intrebari, pentru cei care aveti TDM900: - exista crash bar care sa protejeze carenele laterale? Parca am citit mai demult aici ca nu ar fi - a montat careva pe post de side case cutii de 50+ litri ? Eu pe al meu TDM am suporti laterali hand made, si folosesc 2 cutii de ~50L. Si e loc pt bagaje. Eventual ar trebui sa vad cu motocicleta in fata, daca s-ar putea face suport si pt cutii de 50L. Sau, in cel mai rau caz, sa iau cutii laterale ceva mai mici. Top case-ul e separat, si trebuie sa fie mare sa intre 2 casti (deci 50+ L). Daca ai bani pentru varadero 2003+,atunci alege direct modelul asta. Legat de intrebarile pentru Tdm 900,da este raspunsul la toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 18, 2015 Share Postat Octombrie 18, 2015 Salut voua, sunt in "studii de fezabilitate" pentru un posibil upgrade de la TDM 3VD, la ceva un pic mai nou. Scriu aici, pentru ca un TDM900 are sanse sa fie "the one". Sau TDM900A. Alte variante ar fi V-Strom 1000, sau Varadero 1000, dar s-ar putea sa fie cam mari pentru folosit in oras. Nu vreau sa fie exclusiv pentru touring. Ca si intrebari, pentru cei care aveti TDM900: - exista crash bar care sa protejeze carenele laterale? Parca am citit mai demult aici ca nu ar fi - a montat careva pe post de side case cutii de 50+ litri ? Eu pe al meu TDM am suporti laterali hand made, si folosesc 2 cutii de ~50L. Si e loc pt bagaje. Eventual ar trebui sa vad cu motocicleta in fata, daca s-ar putea face suport si pt cutii de 50L. Sau, in cel mai rau caz, sa iau cutii laterale ceva mai mici. Top case-ul e separat, si trebuie sa fie mare sa intre 2 casti (deci 50+ L). TDM 900A - pt ca ABS pur si simplu. Varadero mi se pare o vaca prea mare si grea mai ales daca nu o vrei pt touring exclusiv, banuiesc ca o vei folosi in oras deci se exclude. Vstrom de 1000 se exclude din lipsa ABSului, decat daca vrei modeul nou.. Crash bar iti fac cei de la heavyduty, vezi la ei pe site poze si pret, protejeaza carenele laterale, este special facut asa Leaveyou daca nu ma insel are sidecase givi monokey de 52l, dar raspunsul este da poti monta fara probleme. Difera punctele de montaj fata de 3vd. oricum este o motocicleta cu fundul ingust, atata timp cat pastrezi configuratia si eviti contactul cu tobele nu o sa ai o motocicleta prea lata cu topcaseul nu ai probleme poti pune unul de 2 casti asa cum are si Leaveyou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 18, 2015 Share Postat Octombrie 18, 2015 (editat) Varadero mi se pare o vaca prea mare si grea Daca ai 1,50 si 50kg atunci se explica faptul ca e grea.... Editat Octombrie 18, 2015 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 18, 2015 Share Postat Octombrie 18, 2015 tu o recomanzi pt mers in bucuresti? ma uitam pe bikez.com si TDM 900A are 190kg vs varadero 2003 235kg la gol http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_tdm_900_a_2006.php http://www.bikez.com/motorcycles/honda_xl_1000_varadero_2003.php Raman la parerea mea ca TDMul e mai usor de ghidonat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Salut voua, sunt in "studii de fezabilitate" pentru un posibil upgrade de la TDM 3VD, la ceva un pic mai nou. Scriu aici, pentru ca un TDM900 are sanse sa fie "the one". Sau TDM900A. Alte variante ar fi V-Strom 1000, sau Varadero 1000, dar s-ar putea sa fie cam mari pentru folosit in oras. Nu vreau sa fie exclusiv pentru touring. Ca si intrebari, pentru cei care aveti TDM900: - exista crash bar care sa protejeze carenele laterale? Parca am citit mai demult aici ca nu ar fi - a montat careva pe post de side case cutii de 50+ litri ? Eu pe al meu TDM am suporti laterali hand made, si folosesc 2 cutii de ~50L. Si e loc pt bagaje. Eventual ar trebui sa vad cu motocicleta in fata, daca s-ar putea face suport si pt cutii de 50L. Sau, in cel mai rau caz, sa iau cutii laterale ceva mai mici. Top case-ul e separat, si trebuie sa fie mare sa intre 2 casti (deci 50+ L). Varadero nu e vaca, e balena Ramai pe TDM900(A) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mumulescu4you Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Vand inaltatoare ghidon TDM mai multe detalii aici: /index.php?/topic/732421-vand-inaltatoareapropriere-de-ghidon/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dagosh88 Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 M-am dat zilele trecut si cu un Varadero (nu stiu anul). In mers nu se simte foarte tare diferenta, este un pic mai grea dar nimic de speriat. Motorul in mod surprinzator zgaltaia mai tare sub 3000 decat TDM-ul meu, si nu ar fi trebuit. In schimb are carenele extrem de late si cu un crashbar (stil adventure) ajungi la aceeasi latime cu ghidonul, omul mi-a zis ca nu are nicio sansa sa treaca printre masini. Deci daca o vrei si pt oras scoate-o de pe lista. Cu V-Strom 1000 nu am apucat sa ma dau, doar m-am suit pe unul si mi s-a parut ca e mai inghesuit la picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Daca zici ca tremura la ture joase,inseamna ca era pe caburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 19, 2015 Share Postat Octombrie 19, 2015 Hai să mai bem și noi o bere lângă un platou cald, ca orice tedemist bucureștean, joi, 22 octombrie, ora 19, la locul obișnuit (str. Matei Voievod, nr. 67). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 20, 2015 Share Postat Octombrie 20, 2015 (editat) salutare,se pare ca am cam terminat plimbarile cu TDM voi continua cu noua motocicleta din 2007un SUZUKI VSTROM 1000 DL,dupa 5 ani de mers cu TDM am doar cuvinte de lauda la aceasta motocicleta si amintiri placute va salut cu farul si sa auzim numai de bine » Post actualizat in 20 Oct 2015 21:18ceva de genu asta Editat Octombrie 20, 2015 de piffi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 bv florine, sa-l stapanesti sanatos! arata bine ce gaura in buget a facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 salutare,se pare ca am cam terminat plimbarile cu TDM voi continua cu noua motocicleta din 2007un SUZUKI VSTROM 1000 DL,dupa 5 ani de mers cu TDM am doar cuvinte de lauda la aceasta motocicleta si amintiri placute va salut cu farul si sa auzim numai de bine » Post actualizat in 20 Oct 2015 21:18 ceva de genu asta S-o stapanesti sanatos. Ti-as sugera ca sa faci rost de suporti si etrieri de gsxr+furtune metalice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 bv florine, sa-l stapanesti sanatos! arata bine ce gaura in buget a facut? salut cavalere,,,pretul a fost unul rezonabil,,,TDM-ul sa dat cu 2000 euro iar VSTROMUL ma costat 4500 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Leaveyou Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 S-o stăpânești sănătos, Florine și să te bucuri de noua mobră! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrew2 Postat Octombrie 21, 2015 Share Postat Octombrie 21, 2015 Plimbari multe si cat mai placute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 salut cavalere,,,pretul a fost unul rezonabil,,,TDM-ul sa dat cu 2000 euro iar VSTROMUL ma costat 4500 euro dc nu ai vrut un 900 cu ABS? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Ce parere aveti de TDM-ul din link? http://olx.ro/oferta/yamaha-tdm-850-ID2aLT3.html#e0f3463e3a Mai atasez inca cateva poze facute cu un 3110, cred Povestea este ca, pentru ca am probleme cu spatele din cauza constitutiei (1.92), trebuie sa-mi vand cruiserul. Si chiar mi-ar plaea un TDM. Si vanzatorul mi-a propus un schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Ce parere aveti de TDM-ul din link? http://olx.ro/oferta/yamaha-tdm-850-ID2aLT3.html#e0f3463e3a Mai atasez inca cateva poze facute cu un 3110, cred IMG_20151022_102841.jpgIMG_20151022_102901.jpgIMG_20151022_102912.jpgIMG_20151022_102926.jpgIMG_20151022_102954.jpgIMG_20151022_103235.jpg Povestea este ca, pentru ca am probleme cu spatele din cauza constitutiei (1.92), trebuie sa-mi vand cruiserul. Si chiar mi-ar plaea un TDM. Si vanzatorul mi-a propus un schimb. Scumpa la banii aia. La cat cere el,gasesti urmatorul model Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 sincer sa fiu imi aduce a un cazan care nu-si merita banii. daca tie iti place si merge bine, fa schimbul daca iti e pe plac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Octombrie 24, 2015 Share Postat Octombrie 24, 2015 Tot cazan mi se pare si mie. Mai astept. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flavius.corhei Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Dragi colegi, era sa nenorocesc acu 10 minute pe un TDMist 4tx in fata hotelului Iris. Era vina mea. Amnvirat stanga si nu l-am observat venind din spate. Imi cer scuze prietene si mersi de intelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 dc nu ai vrut un 900 cu ABS? salut Cavalere,sa stii ca am avut intentii sa-mi iau si un 900,dar nu era asa de important ABS pentru mina ca eu merg de cand ma stiu cu motoare fara ABS si am rezolvat problema foarte repede daca a fost nevoie,,iar Vstromul a fost visul meu inainte de a-mi lua TDM,ia acum se pare ca s-a implinit visul salutare si respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 (editat) La capitolul frane,vstrom-ul e net inferior unui Tdm:).Fara suparare Editat Octombrie 27, 2015 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 La capitolul frane,vstrom-ul e net inferior unui Tdm:).Fara suparare stai linistit ca nu e cu suparare,pentru mine e totul nou la acest motor si chiar sunt deschis la subiecte care iti pot salva viata,toata treaba e sa fii pregatit pentru orice problema care apere in trafic,,,ca din cate vad eu in jungla asta unde manevram noi motoarele ....scapa cine poate ,,,sper sa ma insel dar asta e adevarul,,,deci atentie la neatentie cu respect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 stai linistit ca nu e cu suparare,pentru mine e totul nou la acest motor si chiar sunt deschis la subiecte care iti pot salva viata,toata treaba e sa fii pregatit pentru orice problema care apere in trafic,,,ca din cate vad eu in jungla asta unde manevram noi motoarele ....scapa cine poate ,,,sper sa ma insel dar asta e adevarul,,,deci atentie la neatentie cu respect Exista kit de upgradare a franelor cu ajutorul caruia poti monta etrieri cu 4 pistonase de pe gsxr. Uite aici cam cum ar trebui facut: http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/33920-sv-racing-parts-gsxr-4-pot-tokiko-brake-caliper-adapter-brackets.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.