Vlad S Postat Martie 24, 2017 Share Postat Martie 24, 2017 Ma bucur ca ai simtul umorului, Vlade Pe alta parte, vii la Intalnirea TDM din Maramures desfasurata intre 29 iunie - 2 iulie ? Da sau Nu, fara Nu Stiu, te rog Nu, dar daca e vremea ok si nu o sa am alte planuri poate va fac o vizita. Imi place mult drumul Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Chiar asa, ce imi poti spune despre drumul respectiv: Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic ? Asfaltul e bun sau nu? Ca am vrea sa il includem intr-una din turele noastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 E nou pe ambele drumuri. Anul trecut era perfect pe la Cavnic, sa speram ca si acum dupa iarna a ramas la fel. Prin Gutai inca se mai lucra pe coborarea dinspre Sighet, dar partea faina(cu multe curbe era gata). Probabil doar la toamna va fi gata si drumul acesta. DN18 in schimb e nasol pe portiunea Iacobeni - Moisei. Anul trecut era super bombardat, dar daca imi aduc bine aminte noii constructori au mai peticit putin craterele. Nu il recomand parcurs dupa lasarea intunericului. Si va intra in lucru daca nu a intrat deja. Moisei - Sighet e ca nou, chiar daca sunt deja 2 ani de la finalizare. DN17C Salva - Moisei e ok, nu exceleaza la capitolul calitate, dar e o varianta buna pentru cei care vin dinspre Brasov sau Targu Mures. Astfel, de la Mures pe DN15 (reabilitat) - Reghin - DN15A (reabilitat) - Bistrita - DN17C (e ok) - Nasaud - Salva - Moisei. Daca va intereseaza calitatea drumurilor din Romania va recomand urmatoarea harta interactiva http://proinfrastructura.ro/harta-calitatii-drumurilor.html#map=7/46/25 si informatii legate de proiectele de infrastructura gasiti pe http://forum.peundemerg.ro . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Acid~Burn Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Nimeni la marsul black helmets ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Martie 25, 2017 Share Postat Martie 25, 2017 Eu nu. Eu nu in general, in bucuresti, traficul nu imi place de nici o culoare. Si atunci, nici nu vreau sa marsaluiesc:)) vad ca esti din s3, si eu:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
matrixx Postat Martie 26, 2017 Share Postat Martie 26, 2017 Chiar asa, ce imi poti spune despre drumul respectiv: Baia Mare - Sighet, tur prin Pasul Gutai si retur pe la Cavnic ? Asfaltul e bun sau nu? Ca am vrea sa il includem intr-una din turele noastre Sa speram ca vor termina lucrarile pana la intrunire si o sa mergem cu siguranta , apropo de ce spunea Vlad daca vremea va fi buna ! , doar echipamentu nepotrivit poate oprii un motociclist nici decum vremea , sapoi seara la o Tzuica chiar uiti de toate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 31, 2017 Share Postat Martie 31, 2017 Eu abia astept sa imi revad prietenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreilog Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut, va adresez o intrebare, vad ca sunt f. multi posesori de TDM pe aici. Am achizitionat o Yahama TDM 900 din 2003. Toate bune si frumoase, motocicleta merge bine, trage de rupe. Insa am observat ca, la relanti, are un suierat sau tiuit (care nu te asurzeste, dar se aude). De cand am citit ca TDM-urile mai vechi de 2004 au probleme cu lantul de la distributie, am inceput sa ma tem ca am si eu aceasta problema. Din cate am citit, lantul da un cloncanit sau bocanit dar la a mea se aude doar un suierat usor care pare sa dispara daca o turezi, revenind apoi la relanti. Cel mai usor se aude in parcarea subterana, unde face un oarecare ecou. Pornit la rece, suieratul pare sa creasca pe masura ce motorul se incalzeste, la inceput e insesizabil. Moto are 45.000 si sunt urme ca s-a umblat la distributie dupa garnitura noua + surub nou. E posibil acel tiuit sa fie de la pompa de benzina (ca la masini)? Sau sa suspectez intinzatorul/lantul de distributie? Ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut. Sunt incepator si habarnist in ale mecanicii. Daar, daca tie ti se aude pe loc, ce treaba are lantul/distributia, ca alea stau:) vezi ca porneste ventilatorul, pe racire, uneori si cu motor proaspat pornit, porneste la inceput si pompa de benzina, cand pui contact, adica sunt sunete normale. Zornait metalic, ala deja sa te puna pe ganduri. Daca ai impresia ca ceva nu i totusi ok, du o la cineva mai priceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nooxy Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut. Sunt incepator si habarnist in ale mecanicii. Daar, daca tie ti se aude pe loc, ce treaba are lantul/distributia, ca alea stau:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Plot twist:poate o tine pe stander, si o baga in viteza. La asta nu ma gandisem initial:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 Salut, va adresez o intrebare, vad ca sunt f. multi posesori de TDM pe aici. Am achizitionat o Yahama TDM 900 din 2003. Toate bune si frumoase, motocicleta merge bine, trage de rupe. Insa am observat ca, la relanti, are un suierat sau tiuit (care nu te asurzeste, dar se aude). De cand am citit ca TDM-urile mai vechi de 2004 au probleme cu lantul de la distributie, am inceput sa ma tem ca am si eu aceasta problema. Din cate am citit, lantul da un cloncanit sau bocanit dar la a mea se aude doar un suierat usor care pare sa dispara daca o turezi, revenind apoi la relanti. Cel mai usor se aude in parcarea subterana, unde face un oarecare ecou. Pornit la rece, suieratul pare sa creasca pe masura ce motorul se incalzeste, la inceput e insesizabil. Moto are 45.000 si sunt urme ca s-a umblat la distributie dupa garnitura noua + surub nou. E posibil acel tiuit sa fie de la pompa de benzina (ca la masini)? Sau sa suspectez intinzatorul/lantul de distributie? Ms Fa o filmare si uploadeaz-o pe youtube.Dupa atasezi link-ul aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreilog Postat Aprilie 25, 2017 Share Postat Aprilie 25, 2017 (editat) Salut. Sunt incepator si habarnist in ale mecanicii. Daar, daca tie ti se aude pe loc, ce treaba are lantul/distributia, ca alea stau:) vezi ca porneste ventilatorul, pe racire, uneori si cu motor proaspat pornit, porneste la inceput si pompa de benzina, cand pui contact, adica sunt sunete normale. Zornait metalic, ala deja sa te puna pe ganduri. Daca ai impresia ca ceva nu i totusi ok, du o la cineva mai priceput. Nu ziceam de stat pe loc cu motor oprit. Ziceam de relanti cand distributia asigura miscarea pistoanelor (care nu stau, chiar daca motorul e la relanti). Lantul de distributie se invarte chiar daca motorul e pe loc, la relanti, nu doar cand e in miscare. Nu? Fa o filmare si uploadeaz-o pe youtube.Dupa atasezi link-ul aici. Fac si o filmare diseara desi nu stiu daca o sa se auda tiuitul prea clar. Poate-mi fac eu probleme prea multe si n-o fi de fapt nimic.... Editat Aprilie 25, 2017 de andreilog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Mai 28, 2017 Share Postat Mai 28, 2017 Pai, bine ai venit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 29, 2017 Share Postat Mai 29, 2017 Am intrat in club. 900 din 2002 Senchiu verimaci! Intreaba-i pe cei de la reprezentanta legat de intinzatorul de distributie si tps. E nevoie doar de o copie de talon. Asta ca sa stai fara probleme pe viitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaRider Postat Iunie 1, 2017 Share Postat Iunie 1, 2017 Salut colegi. Are cineva crash bar-uri de la Heavy Duties pe TDM 900. Niste pareri m-ar interesa. Protejeaza bine? Cum sunt prinderile? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 sunt bine construite punctul de fixare superior este gandit sa fie flexibil astfel incat sa nu afecteze cadrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iunie 2, 2017 Share Postat Iunie 2, 2017 Am intrat in club. 900 din 2002 Senchiu verimaci! Bravo domnule! La cat mai multi kilometri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 16, 2017 Share Postat Iunie 16, 2017 Am intrat in club. 900 din 2002 Senchiu verimaci! bv domnule, ne-ai tradat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 full sintetic; Yamalube pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george_p Postat Iunie 21, 2017 Share Postat Iunie 21, 2017 F bine domnule, sa ai parte de ea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 24, 2017 Share Postat Iunie 24, 2017 Mersi George si pt urare si pt ajutor. @GBV: Bel Ray Exc. Dupa buget coane Fanica. Acuma, ce sa zic... cu ceva pagini in urma Ottoman zicea ca full sintetic e moft la TDM. Altcineva zicea ca de la full patineaza ambreiajul. Nu stiu. Oricum, astept sa imi vina oringurile de la capacul filtrului de ulei ca sa trec la treaba. I-am schimbat azi fitrul de aer desi cred ca mergea suflat celalalt. Am vrut sa schimb si bujiile, dar nu se potriveste cheia de-o am eu. E ok si ala doar ca ar fi bine sa nu mergi cat zice manualul:10000km.Schimba-l in jur de 7-8000 km » Post actualizat in 24 Jun 2017 17:29 Legat de patinat,alea sunt doar mituri. A mea a facut in jur de 24000km timp in care a vazut destul de des mers pe oras si chiar viteze de 200+ mers constant pe autostrada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 2, 2017 Share Postat Iulie 2, 2017 Lantul are zale blocate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 (editat) ceasul nu ramane in urma din cauza bateriei. ala consuma infim, daca raportam la cat suge electromotorul la o pornire te-ai obisnuit cu balbaitul TDMului? si la mine are o plaja de turatie pe care nu ii place sa o mentii undeva intre 2500 si 2800rpm sau cand decelerezi si te incerci sa o mentii constanta in pragul asta. Setting the clock • Switch ON the main switch and wait for the end of the auto-test.• Push both SELECT and RESET button for more than two seconds.• The hours display start blinking.• Increment the hour display by pushing the RESET button.• Push the SELECT button to select minute setting.• Increment the minute display by pushing the RESET button.• Push the SELECT button to record changes and start the clock. Editat Iulie 8, 2017 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iulie 8, 2017 Share Postat Iulie 8, 2017 Ai decuplat firul maro din calculator? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.