dr_dejavu Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 Ms Cavaleru`! Nici nu m`am gandit la bucse din cauciuc :|.. Iar in acest caz... cred k vor ramane gaurile golae.. ) Nu mi se par atat de importante.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 rockere daca esti electrician zi si mie de ce am probleme cu farurile?? Cristi spune-mi cam ce simptome au, caci si eu am avut unele la fel 35/35W care mergeau foarte bine simultan si le-am schimbat, de curand, cu unele H4 55/60W care merg perfect amandoua. De aceea nu stiu cum la al tau nu poate duce bateria, cand amandoua motoare ale noastre sunt identice, ca constructie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Cristi spune-mi cam ce simptome au, caci si eu am avut unele la fel 35/35W care mergeau foarte bine simultan si le-am schimbat, de curand, cu unele H4 55/60W care merg perfect amandoua. De aceea nu stiu cum la al tau nu poate duce bateria, cand amandoua motoare ale noastre sunt identice, ca constructie. deci releul scoate ca in carte, dar nu pot sa merg cu ambele faruri pt ca imi termina bateria am zis sa schimb becurile originale ca poate era alea duse si am patit acelasi lucru. cum pot verifica mai amanuntit asta? scuze ca nu am raspuns aseara da imi uitasem telefoanele in geaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Offf.... Scoate mufa care vine de la alternator, trebuie sa aiba 3 fire albe (sau de aceeasi culoare). Alea sint cele 3 faze. Apoi iei aparatul de masura, il pui pe curent alternativ (scala de 100-200 Volti), pornesti motorul si incepi sa masori intre faze, 2 cite 2. La o turatie de bun simt (3000rpm) trebuie sa ai minim 50 Volti intre cele 3 faze (ai 3 combinatii de fire). Daca nu ai tensiune suficienta si egala intre faze, e clar ca ai o problema cu statorul. In plus, asa cum s-a mai spus, verifica si legaturile la masa sa fie bine strinse si fara oxid (cred ca e si una in spatele motorului, pe bloc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 asa. masurat rezistentele pentru ce erau ? sa nu fie intrerupt firul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Offf....Scoate mufa care vine de la alternator, trebuie sa aiba 3 fire albe (sau de aceeasi culoare). Alea sint cele 3 faze. Apoi iei aparatul de masura, il pui pe curent alternativ (scala de 100-200 Volti), pornesti motorul si incepi sa masori intre faze, 2 cite 2. La o turatie de bun simt (3000rpm) trebuie sa ai minim 50 Volti intre cele 3 faze (ai 3 combinatii de fire). Daca nu ai tensiune suficienta si egala intre faze, e clar ca ai o problema cu statorul. In plus, asa cum s-a mai spus, verifica si legaturile la masa sa fie bine strinse si fara oxid (cred ca e si una in spatele motorului, pe bloc). cum arata mufa asta si pe unde e pozitionata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 intra in releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Pai de la ALTERNATOR nu ies decit 4 fire: 3 faze de la stator (grupate) si 1 de la neutral (separat). Degeaba se masoara rezistenta statorului, ca e cablu gros de cupru si nu e relevant. Pentru continuitate se poate inseria un consumator mare (gen bec de far). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Pai de la ALTERNATOR nu ies decit 4 fire: 3 faze de la stator (grupate) si 1 de la neutral (separat).Degeaba se masoara rezistenta statorului, ca e cablu gros de cupru si nu e relevant. Pentru continuitate se poate inseria un consumator mare (gen bec de far). deci sa o luam ca pt prosti. am inteles cum sa masor alternatoru care e? mufa e aia care intra in releul de incarcare? cum adica pt continuitate se poate inseria un consumator mare??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 mai, aia era raspuns la intrebarea mea. daca la tine incarca cu voltaju necesar, teoretic nu e intrerupt nimic (asha-i?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Martie 18, 2009 Share Postat Martie 18, 2009 Un contact imperfect se poate intrerupe la vibratiile din timpul mersului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Cavaleru: si eu am mobra le fel ca a ta, am schimbat farurile cu totul, am pus 2 faruri de Dacia cu becuri de 55/60W ard ambele simultan. Sunt brici. In prima faza nu mergeau nici la mine simultan...dar uitandu-ma pe desen am vazut ca nu sunt legate cum trebuie. Dupa 2 zile de cautari am reusit sa le leg bine si sunt bestiale acum. Am si priza sub sa cumparata de la louis legata direct pe baterie. Pana acum a mers perfect. (in instructiunile de montare asa scrie ca trebuie legata pe baterie...are si o siguranta. Pe el leg GSP si uneori antiradarul ) Am o intrebare la voi: suportul de picoare(nu stiu cum se numeste tehnic) la TDM sunt pe tamburi sa absoarba din socuri, dar nu sunt deloc stabile daca faci un pic de offroad. tot imi aluneca picioarele de pe ele. De la ce alta marca sau model se potrivesc, ceva mai mari sau din metal zimtate ca a-si dori sa le schimb. Eventual daca are cineva de vanzare? am atasat sa vedeti ce vreau sa schimb daca nu ma exprim destul de clar in limba materna:(((((( multumesc Editat Martie 19, 2009 de Fotok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Am o intrebare la voi: suportul de picoare(nu stiu cum se numeste tehnic) la TDM sunt pe tamburi sa absoarba din socuri, dar nu sunt deloc stabile daca faci un pic de offroad. tot imi aluneca picioarele de pe ele. De la ce alta marca sau model se potrivesc, ceva mai mari sau din metal zimtate ca a-si dori sa le schimb. Pe metal o sa-ti alunece si mai rau, LSL FUSSRASTENGEHAEUSE. Editat Martie 19, 2009 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 Pe metal o sa-ti alunece si mai rau, LSL FUSSRASTENGEHAEUSE. Cred ca se referea la ceva de genul asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 (editat) Cauta pe E-bay.de, se gasesc o gramada de la enduro. http://shop.ebay.de/items/_W0QQ_dmptZMotor...o&_osacat=0 http://shop.ebay.de/items/?_nkw=xtz+750+fu...0&_osacat=0 Astea de Super Tenere sint si mai misto, ca poti scoate cauciucul cind ai chef si le faci de enduro, dup-aia il pui la loc si se fac de strada. Editat Martie 19, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 DA Linx asa ceva vreau. De unde pot sa iau asa ceva si sa se potriveasca pe TDM? DA Linx asa ceva vreau. De unde pot sa iau asa ceva si sa se potriveasca pe TDM? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 DA Linx asa ceva vreau. De unde pot sa iau asa ceva si sa se potriveasca pe TDM? Eu am dat un "foto search" dupa "enduro footpegs"... alea ar fi de GS 1200 cred. De luat, cum zicea si colegul, nu e problema, cea mai ieftina solutie fiind de multe ori site-urile ebay (.com, .it etc). Cum afli daca sunt compatibile, aici poate fi mai problematic. Eu asa proceda asa: as demonta eventual unul de la TDM si l-as fotografia pe toate partile, eventual cu o ruleta langa el ca sa vezi dimensiunile si apoi as cauta pe net diverse modele, uitandu-ma atent la poze si incercand sa vad daca sunt la fel. A doua varianta si poate si cea mai sigura este sa cauti pe site-uri gen carpe TDM, jbx-tdm, advrider etc. ptr ca sigur sunt si altii care au facut chestia asta. Si mai exista si o a 3a varianta, sa treci pe la diverse magazine de la noi si sa ii rogi sa te lase sa probezi scaritele, presupunand ca au si ca nu sunt sigilate cumva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Martie 19, 2009 Share Postat Martie 19, 2009 sau le demontez asa http://cgi.ebay.de/TDM850-TDM-850-3VD-4TX-...bayphotohosting si imi fac altele zimtate de cross care le pun cand vreua sa ma dau pe forestier multam de sfaturi cand mergem una prin tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 parca tu voiai asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Martie 20, 2009 Share Postat Martie 20, 2009 parca tu voiai asa ceva Mersi Narcis, am sa vad ce voi face. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 baieti eu maine nu po ajunge la intalnire. la ora 13 tre sa fiu undeva. sorry Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Ok, daca vine careva maine sa ziceti. In alta oride de idei, azi am schimbat bujiile. Mai bine zis, azi AM REUSIT sa schimb bujiile... cred ca asa ceva n-am vazut in viata mea si nu am crezut ca tre sa dai carenele si radiatorul jos la o motocicleta semicarenata pentru a efectua o operatie atat de simpla. Revin cu poze mai incolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Ma scuzati ca ma bag si eu ca musca in lapte dar poate ajuta cineva un viitor familist sa-si ia masina. Am un 3VD de vanzare, '92. Motocicleta e impecabila doar ca are pielea de pe sea crapata, trebuie retapitata. /index.php?showtopic=332726 Pret negociabil, rezervor plin pretul e extrem de mare .... madcox il vinde pe al lui cu o gramda de extra-uri cu un pret mult mai bun .. nu ai nici un topcase la el? bafta la vanzare Ok, daca vine careva maine sa ziceti. In alta oride de idei, azi am schimbat bujiile. Mai bine zis, azi AM REUSIT sa schimb bujiile... cred ca asa ceva n-am vazut in viata mea si nu am crezut ca tre sa dai carenele si radiatorul jos la o motocicleta semicarenata pentru a efectua o operatie atat de simpla. Revin cu poze mai incolo. ai ras de mine cand ti-am zis ca a trebuit sa slabesc radiatoru. data viitoare sa ma crezi. linx daca vi la un 11 vin si eu dar pe la 12.30 maxim fug ca tre sa fiu undeva. te bagi? da un sms, de fapt hai ca iti dau eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Mai bine o lasam pe alta data atunci. Ma gandesc ca maine nu strica sa dorm mai mult si pe urma vreau sa-i schimb filtru de aer si sa mai umblu la una alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Martie 21, 2009 Share Postat Martie 21, 2009 Uitati si niste poze cu manevra de azi. Deci dat carenele laterale jos, dupa care suruburile care fixeaza radiatorul si furtunurile legate la radiator, mai putin cel de pe partea franei de mana, cel gros (cred ca e cel care duce direct la pompa de apa). Am facut o tiganeala cu banda adeziva ca sa il tin cumva suspendat, furtunurile le-am pus intr-o pozitie verticala si am legat gurile radiatorului pe unde curgea lichid de racire. Exista posibilitatea ca sa mearga si fara sa desprindeti furtunul acela mai gros de sus, nu-mi dau seama daca tinea in el sau in cablul care alimenteaza ventilatorul, care era agatat cumva si pe care l-am vazut tarziu. Nu va apucati de treaba daca nu aveti cheia originala sau ceva foarte asemanator, bujiile fiind "ingropate" mult. Cheia are si o chestie de cauciuc care intra pe filetul bujiei si o agata cand pentru a putea fi scoasa. Bujiile aratau cam asa? Voua cum vi se par? Pe exterior nu sunt cam umede? Inlocuite cu versiunea cu iridiu, am verificat "gap"ul inainte. Si acum ce sa zic, poate ca sunt subiectiv, dar parca nu mai imi da rateuri. Motorul are cam 22k km, deci probabil asta a fost primul lui schimb de bujii. Cu ocazia asta am testat si antigelul, care mi se paruse cam unsuros si vascos la mana si ce sa vezi.. gusterul de fost proprietar cred ca turnase sticla de antigel direct, nediluata, ca imi arata densimetrul undeva dincolo de -50 grade (densimetrul scufundat direct in radiator, asa ca nu statea chiar vertical); prin urmare am completat numai cu apa si intentionez sa schimb lichidul de racire mai incolo. Sursa de informatii ptr cum se procedeaza cu bujiile a fost asta: http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...c=11169&hl= Nu stiu de ce, dar in manualul de utilizare sau service nu scrie nimic la capitolul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.