Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

Ma scuzati ca ma bag si eu ca musca in lapte dar poate ajuta cineva un viitor familist sa-si ia masina.

 

Am un 3VD de vanzare, '92. Motocicleta e impecabila doar ca are pielea de pe sea crapata, trebuie retapitata.

 

/index.php?showtopic=332726

 

Pret negociabil, rezervor plin  :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma scuzati ca ma bag si eu ca musca in lapte dar poate ajuta cineva un viitor familist sa-si ia masina.

 

Am un 3VD de vanzare, '92. Motocicleta e impecabila doar ca are pielea de pe sea crapata, trebuie retapitata.

 

/index.php?showtopic=332726

 

Pret negociabil, rezervor plin  ;)

 

 

pretul e extrem de mare ....

 

madcox il vinde pe al lui cu o gramda de extra-uri cu un pret mult mai bun ..

 

nu ai nici un topcase la el?

 

bafta la vanzare

 

Ok, daca vine careva maine sa ziceti.

 

In alta oride de idei, azi am schimbat bujiile. Mai bine zis, azi AM REUSIT sa schimb bujiile... cred ca asa ceva n-am vazut in viata mea si nu am crezut ca tre sa dai carenele si radiatorul jos la o motocicleta semicarenata pentru a efectua o operatie atat de simpla. Revin cu poze mai incolo.

 

 

ai ras de mine cand ti-am zis ca a trebuit sa slabesc radiatoru.

 

data viitoare sa ma crezi.

 

linx daca vi la un 11 vin si eu dar pe la 12.30 maxim fug ca tre sa fiu undeva.

 

te bagi?

 

da un sms, de fapt hai ca iti dau eu :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai bine o lasam pe alta data atunci. Ma gandesc ca maine nu strica sa dorm mai mult si pe urma vreau sa-i schimb filtru de aer si sa mai umblu la una alta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uitati si niste poze cu manevra de azi.

 

Deci dat carenele laterale jos, dupa care suruburile care fixeaza radiatorul si furtunurile legate la radiator, mai putin cel de pe partea franei de mana, cel gros (cred ca e cel care duce direct la pompa de apa).

post-5978-1237673533_thumb.jpgpost-5978-1237673541_thumb.jpgpost-5978-1237673546_thumb.jpg

Am facut o tiganeala cu banda adeziva ca sa il tin cumva suspendat, furtunurile le-am pus intr-o pozitie verticala si am legat gurile radiatorului pe unde curgea lichid de racire. Exista posibilitatea ca sa mearga si fara sa desprindeti furtunul acela mai gros de sus, nu-mi dau seama daca tinea in el sau in cablul care alimenteaza ventilatorul, care era agatat cumva si pe care l-am vazut tarziu.

 

Nu va apucati de treaba daca nu aveti cheia originala sau ceva foarte asemanator, bujiile fiind "ingropate" mult. Cheia are si o chestie de cauciuc care intra pe filetul bujiei si o agata cand pentru a putea fi scoasa.

post-5978-1237673617_thumb.jpgpost-5978-1237673561_thumb.jpg

 

Bujiile aratau cam asa? Voua cum vi se par? Pe exterior nu sunt cam umede?

post-5978-1237673555_thumb.jpgpost-5978-1237673597_thumb.jpg

 

Inlocuite cu versiunea cu iridiu, am verificat "gap"ul inainte. Si acum ce sa zic, poate ca sunt subiectiv, dar parca nu mai imi da rateuri. Motorul are cam 22k km, deci probabil asta a fost primul lui schimb de bujii.

post-5978-1237673604_thumb.jpgpost-5978-1237673611_thumb.jpg

Cu ocazia asta am testat si antigelul, care mi se paruse cam unsuros si vascos la mana si ce sa vezi.. gusterul de fost proprietar cred ca turnase sticla de antigel direct, nediluata, ca imi arata densimetrul undeva dincolo de -50 grade (densimetrul scufundat direct in radiator, asa ca nu statea chiar vertical); prin urmare am completat numai cu apa si intentionez sa schimb lichidul de racire mai incolo.

 

Sursa de informatii ptr cum se procedeaza cu bujiile a fost asta: http://www.carpe-tdm.net/ipb/index.php?sho...c=11169&hl= Nu stiu de ce, dar in manualul de utilizare sau service nu scrie nimic la capitolul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un kit de carb, dar nu stiu daca din ala pentru performanta (tobe sport, filtre de aer mai permisive) sau din ala care inlocuieste tuburile si acele din fabrica.

Oricum daca vrei sa schimbi tuburile uzate iti recomand sa mergi pe FactoryPro, nu pe Dynojet (din ce am citit si eu pe carpe, ca n-am incercat de niciunele).

 

Uite cum arata un tub uzat fix de pe un carb Mikuni 38mm ca ale noastre:

http://www.factorypro.com/images/carb_shots/emuwr3.jpg

 

"Notice that the center hole is noticeably worn at the "V", the 12 o'clock position, which would be towards the engine, as installed in the carburetor.

This causes 2 conditions. First, it allows more fuel to enter the carburetor, as in using a needle with a small base diameter AND the fuel that enters the carb - it enters in larger droplets, resulting in poor combustion."

 

Si citeva chestii instructive :

 

"It a well known FACT that more experienced tuners know that NEEDLE JETS WEAR OUT!!!!!! They wear out on EVERY Japanese CV or slide type carb that has a needle - stock needles, stainless needles, titanium needles, bare 6061 needles and anything else that anybody else has made -

 

It's a mileage and usage thing.

 

The more the mileage - the worse it is -

The bigger the cylinder - the worse rate it is -

The lower the rpm the bike is usually used at - the worse rate it is -

The worst rate are low rpm engines operated at low rpm - as in in-town -

The least worse rate - small engines operated at highway speeds -

 

It doesn't take a rocket scientist to figure out what happens if they have enough empirical data and a set of carbs in front of them.

The basic problem is that, at low rpm, the intake tract pressure fluctuations simply bang the slide back and forth in the carb's "slide guide" -

That rattles the needle in the bore of the needle jet and just bangs the needle jet, and if the needle is very soft - the needle AND the needle jet just rattle to a slow death - Ya takes your choice - one or both - Titanium seems to be the best choice - esp. over ss.

Mikuni knows that - that's why most CV Mikuni carbs have a step in the slide that spring loads/cocks the needle to one side to discourage deadly needle "rattle".

That's also why Keihin FCR's have actual bearings to keep slide rattle to a minimum (but noisy!) amount"

 

Deci TDM-urile se preteaza perfect la uzura, mai ales alea luate SH cum le avem majoritatea ;)

 

@Linx: la 4TX nu e nevoie sa scoti nici un furtun din radiator cind schimbi bujiile, nu stiu cum e la 900, dar poate gasesti o solutie.

 

Din cauza ca sint foarte ingropate si e greu sa strangi la mana, cind infiletezi bujiile e bine sa pui un furtunas oarecare (din ala de acvariu e foarte bun) pe capatul bujiei unde vine pipa si rotesti cu ala bujia, nu direct cu cheia, ca sa n-ai surpriza sa prinda stramb si sa paradesti filetul.

 

In general eu incerc sa scot cit mai putine chestii din locurile lor, si cind am treaba la filtrul de aer nu scot toate furtunele din rezervor cum recomanda aia in manual, rotesc pur si simplu rezervorul fara sa scot nici un furtun pina am loc sa lucrez. Le-am scos si eu prima data ca la carte, am lucrat meticulos, am montat tot la loc, furtune, carene, si am facut ca fiara cind mi-am dat seama ca uitasem sa dau drumul la robinetul de benzina de pe rezervor si a trebuit sa desfac iar sandramaua.

 

Si ca sa revin la carburi, daca are cineva vreo modalitate de transport din UK sau din alta tara de unde se poate comanda un FactoryPro, ma intereseaza si pe mine foarte mult. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Germany

Deutschland

 

flaggerman.gif (992 bytes) BD performance

Bernd and Barbara Dewald

Workshop: Am Vorderfloess 22, D-33175 Bad Lippspringe

Office: In der Masch 20, D-33175 Bad Lippspringe Fon:

+49 (0) 52 52 - 93 26 15 Fax:

+49 (0) 52 52 - 93 26 16

info@bdperformance.net

www.bdperformance.net

 

 

 

vorbim cu ROMI ? :) ... am vazut si pe kedo o gramada de jigloare, da nu ma descurc sa localizez ce/cum imi trebe.

 

fuchsia (sau cineva care are experienta cu migalitu in carburatoare), faceti o lista de ce trebe comandat ? :blink:

 

presupun ca om fi cativa, si iaca suportam transportu mai multi ;).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e o idee buna sa impartim mai multi transportul pina in Ro. Daca am gasi in Germania ar fi super, ca vorbim cu Romi - aia de la bdperformance au o pagina de tot rahatul, habar n-am ce anume aduc ei de la factorypro si la ce scor, chiar daca sint listati ca distribuitori oficiali - http://www.bdperformance.net/shopbd/index....rgaserkits.html

 

Din cite stiu eu nu trebuie nici o lista de componente, kitul contine tot ce trebuie, tuburi, ace si ce-o mai fi nevoie, doar daca aveti probleme cu garniturile sau cu vreo membrana e nevoie sa le luati separat.

 

Oricum prima chestie pe lista e desfacutul carburilor si verificatul tuburilor daca s-au ovalizat si daca sigur de acolo e consumul, sau daca nu cumva a instalat fostul proprietar unele care sa fie ok si problemele sa fie din alta parte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

as vrea si eu un kit de carb.

 

 

 

am si eu o rugaminte la voi.

 

trageti de lant pe foaie in partea cea mai din spate si spuneti-mi cat aveti joc..

 

eu am vreo 2-3 mm :blink:

 

cred ca imi trebe kit de lant nou (asa presimt)

 

diseara o sa citesc prim manualul haynes sa vad ce zice despre asta

Editat de Cavaleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trageti de lant pe foaie in partea cea mai din spate si spuneti-mi cat aveti joc..

eu am vreo 2-3 mm :blink:

As zice ca e enorm de mult si ca ar trebui sa se simta la mers. In mod normal te raportezi la cat de mult iese de pe dinte; daca descopera jumatate de dinte e considerat uzat. Insa la 2, 3 cm ar trebui sa iasa de tot de pe el.

---

In alta ordine de idei, azi am schimbat filtru de aer... daca vrea careva poze: http://picasaweb.google.ro/florin.gtr/TDM9...FiltruluiDeAer#

Cam asa arata, dar totusi nu am simtit nici o diferenta la mers dupa ce am facut schimbul. Filtrul vechi avea 22k km dintre care vreo 12k la noi in tara.

post-5978-1237760711_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ceasul de temperatura in mers acul cam pe unde trebuie sa stea? Mie imi sta tot timpul la rece. Afara cam 9 grade...

Consumul sub 6.9 % nu l-am scos. Plaja de viteze undeva 90-120. E normal atat pentru mobra din 92?

 

 

multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dat fiind problemele generice nu numai viteza conteaza, ci si cum ajungi acolo (trasu` de gaz).

eu mananc 7 cand sunt in oras si plec de la stop cu zx`urile, in rest ceva mai aproape de 6.

 

 

deocamdata bag sama ca ii normal sa fie mai reciutz. pune si tu carton pe radiator ca nu e bine sa tzirkuli cu el rece.

 

 

 

@cavalere ... tu AI PUS SUS RELEUL CELALALT cumparat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari din nou :blink:

In sfarsit in acest weekend am reusit sa ard o leaca de benzina.. In jur de 300 km am facut. ;) Ce bine ma simt acuma.. :X

Am iara o problema.. dak stie careva solutzia.. "Se negresc bujiile.." Se depune un strat negru de funingina pe ele.. Am NGK 9.. Am citit undeva k in timp mai racoros s`a folosit NGK 8... ci k is mai calde.. Eu chiar nu stiu.. si as dori sa va dati cu parerile.. MS.

 

 

 

Aaahh.. si niste poze cu mobra :X

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatie, benzina prea multa..

 

asa era si la mine

 

misto rau tobele tale :blink:

 

Mersi! Dar totusi, daca asa era si la tine.. ce ai facut sa evitzi problema asta? acum, astept si eu dupa filtrul nou de aer,.. dar am o presimtzire k nu va schimba prea mult..

 

Si in legatura cu tobele.. :> cum zicea si "Ishmael" : Sune bine!

 

Va fii o intrunire aprope de acest loc, la Odorheiu Secuiesc, din 7-8-9 August, organizat de Daimler MC. Anul trecut am fost, si mie mi`a placut.. In tradevar.. trebuie sa va placa si muzica Rock :)

 

 

Acuma sa vedem ce mai zic si ceilalti.

 

Numa bine! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...