Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

problema consum :D

 

am facut plinul. am mers ce am mers, am mai bagat 4 litri. si apoi am intrat pe rezerva dupa ce am facut 240km.

 

mie mi se pare ca e un consum enorm. am mers numai in oras, si schimbam vitezele la 4000rpm

 

 

Loool.. Deci.. nemaipomenit.. La fel am patzit si eu.. am facut plinu acasa, am facut 240 km ca tine si la fel a trebuit sa pun pe rezerva. Am iesit cu consumul pe la 6,7-7l. Si in plus,.. la fiecare 200 km a trebuit sa curatz bujiile, pentru ca se negreau.

 

Unu zicea k am membranele sparte, si de asta se negresc bujiile, de asta consuma asa mult..

 

Dupa asta, cu un amic care repare motoare la greu, ne`am pus sa verificam membranele alea,, si cand am desfacut carburatoarele.. el a observat o saiba de 6mm cu grosimea de aprox 1mm si o saiba de plastic asezate pe acurile din mebrane... Am scos saiba metalica, am polizat putzin din saiba de plastic si in final cu 5mm am coborat acurile.. Cand sa pornesc, porneste la fel.. Nici macar relantiul nu a trebuit sa modific. De atunci am facut 120 km. Azi am scos bujiile, sunt excelent de arse, nici o urma de funingina depusa pe ele.. Devine ca numai primeste prea multa benzina.

 

Consumul.. Nu stiu ink.. Nu am mai alimentat de atunci..

 

Te anuntz dupa ce mai alimentez. :D

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Loool.. Deci.. nemaipomenit.. La fel am patzit si eu.. am facut plinu acasa, am facut 240 km ca tine si la fel a trebuit sa pun pe rezerva. Am iesit cu consumul pe la 6,7-7l. Si in plus,.. la fiecare 200 km a trebuit sa curatz bujiile, pentru ca se negreau.

 

Unu zicea k am membranele sparte, si de asta se negresc bujiile, de asta consuma asa mult..

 

Dupa asta, cu un amic care repare motoare la greu, ne`am pus sa verificam membranele alea,, si cand am desfacut carburatoarele.. el a observat o saiba de 6mm cu grosimea de aprox 1mm si o saiba de plastic asezate pe acurile din mebrane... Am scos saiba metalica, am polizat putzin din saiba de plastic si in final cu 5mm am coborat acurile.. Cand sa pornesc, porneste la fel.. Nici macar relantiul nu a trebuit sa modific. De atunci am facut 120 km. Azi am scos bujiile, sunt excelent de arse, nici o urma de funingina depusa pe ele.. Devine ca numai primeste prea multa benzina.

 

Consumul.. Nu stiu ink.. Nu am mai alimentat de atunci..

 

Te anuntz dupa ce mai alimentez. :D

 

Asfalt uscat!

 

si eu ma gandesc la chestia si la faptul ca trebuie schimbate tuburile de emulsie probabil.

 

astea am inteles ca se uzeaza grav.

 

eu am mai bagat inca 4 litri si apoi am intrat pe rezerva la 240km deci cred ca consum mai mult, mai ales ca am mers numai urban.

 

sa imi zici si mie cati km ai facut pana ai intrat iar pe rezerva ca sunt tare curios ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dejavu

 

daca erau bagate distantiere sub membrane alea is pentru LIMITARE deci pentru reducere de consum ( da poate ca inecau putin cu benzol ) ... in orice caz, dupa ce leai scos, trebe sa creasca consumu nu ? :D

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dejavu

 

daca erau bagate distantiere sub membrane alea is pentru LIMITARE deci pentru reducere de consum ( da poate ca inecau putin cu benzol ) ... in orice caz, dupa ce leai scos, trebe sa creasca consumu nu ? :D

 

 

Nu!!.. Ai inteles chiar gresit. Saibele alea erau bagate sa ridice acurile, adik sa primeasca mai mult benzol. Din cauza asta afuma bujiile, aveam consumul mare. Acum, cand am scos saibele respective, acurile au coborat cate 5mm, lasand loc mai de trecere pt benzina. Primeste mai putzin.. Numai afuma bujiile. SI consumul.. tre sa vad, k nu am avut timp sa ma plimb.. Da tzinem legatura. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu!!.. Ai inteles chiar gresit. Saibele alea erau bagate sa ridice acurile, adik sa primeasca mai mult benzol. Din cauza asta afuma bujiile, aveam consumul mare. Acum, cand am scos saibele respective, acurile au coborat cate 5mm, lasand loc mai de trecere pt benzina. Primeste mai putzin.. Numai afuma bujiile. SI consumul.. tre sa vad, k nu am avut timp sa ma plimb.. Da tzinem legatura. :D

 

 

astept vesti.

 

facsi niste poze la momentul respectiv??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pârtieeeee!

Vineri dimineață mă teleportez la BraÂşov să văd tedemeul lui Tryharder

S-ar putea să-mi placă

 

sa vezi ce o sa iti placa :D

 

uite asa ramanem totu in familie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astept vesti.

 

facsi niste poze la momentul respectiv??

 

 

phoo... Numai desfac.. Adik sper sa numai trebuiasca sa desfac.. m`am saturat de reparatzii,, si cred k mai am.. :| Atasez o imagine in care la punctul 28. se vede saiba de plastic(am numerotat cu 1), acul care se recunoaste, si memrana in care intra.. Deci, intreiba de plastic si memrana am avut o saiba metalica care am scos, si am mai polizat putzin din saiba de plastic. Sper sa intelegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spre deosebire de masini, motocicletele au de obicei cate un carburator pentru fiecare piston. Daca amestecul si debitul e diferit intre cilindri vibreaza destul de rau motorul (depinde cat de mare e desincronizarea) si trage ceva mai prost. Nu stiu la TDM cat de des trebuie facuta sincronizarea, dar la CB (tot 2 pistoane) o fac de obicei anual (uneori de 2 ori).

 

De agaugat: la motoarele in 2 cilindri carburatoarele ori se desincronizeaza mai usor (de la vibratii) ori conteaza mai mult ca la cele cu 4 cilindri, dar la cele cu 4 nu e nevoie de sincronizare anuala.

 

La motoarele pe injectie nu se face sincronizare - nu e cazul.

 

sunt si masini care au carburator pe fiecare piston , dar foarte rar

 

Oooo, ba daaa...! Vezi pct. 21 din imagine.

post-41208-1240906251_thumb.png

 

foarte corect :D

 

Nu!!.. Ai inteles chiar gresit. Saibele alea erau bagate sa ridice acurile, adik sa primeasca mai mult benzol. Din cauza asta afuma bujiile, aveam consumul mare. Acum, cand am scos saibele respective, acurile au coborat cate 5mm, lasand loc mai de trecere pt benzina. Primeste mai putzin.. Numai afuma bujiile. SI consumul.. tre sa vad, k nu am avut timp sa ma plimb.. Da tzinem legatura. :D

 

chiar sunt curios cat consuma un TDM ! ;) am mai intrebat pe diferite forumuri din curiozitate , consumul la alte motociclete

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar sunt curios cat consuma un TDM ! :D am mai intrebat pe diferite forumuri din curiozitate , consumul la alte motociclete

 

 

pt asta mica a mea, din '97, am socotit destul de grosier un consum de 7,3% in bucuresti si putin mai jos de 6% la drum intins.

dupa ce au mai scris baiatii pe forum, cica e destul de mare consumu asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar sunt curios cat consuma un TDM ! :D am mai intrebat pe diferite forumuri din curiozitate , consumul la alte motociclete

 

 

 

pt asta mica a mea, din '97, am socotit destul de grosier un consum de 7,3% in bucuresti si putin mai jos de 6% la drum intins.

dupa ce au mai scris baiatii pe forum, cica e destul de mare consumu asta...

 

un tip cu SV a sacos un consum de 5,3 la drum intins , deci nu ai un consum prea mare cred

Editat de mariusspuneceva
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consumul la tedemeu ca si la alte mobre este in functie de locul unde se plimba motociclistul , viteza cu care se plimba si de cum ajunge la aceea viteza!

 

Viezuresiret ! incearca sa mergi cam asa: turatia sa nu depaseasca 3000 - 3500 pana cand schimbi vitezele. Asta inseamna sa mergi lejer. Consumul tau trebuie sa se situeze undeva intre 5-6% depinde de cat de multe ori schimbi vitezele.

 

Exempul de mai sus a fost pentru exterior.

 

Pentru oras: turatia sa nu depaseasca 4000 . Da nici sa nu mergi turat cu 4000 doar ca iti place cum suna mobra. Consumul ar trebui sa fie undeva intre 6-7,5

 

Teoretic daca totul e cam asa cum spun eu ...avand in vedere ca nu conduci o mobra de 250 ccm ....consumul trebuie sa fie acceptabil.

 

Exemplu: eu mers pe forestier (forestier foarte dur )vitezele 1-2-3 kilometri = 70 km + trecut ape parauri si balti cam 6 la numar, + mers pe asfalt de calitatea C viteze 1-2-3-4 si uneori rar a 5. kilometri 100 inca nu am trecut pe rezerva. Am venit acasa, m-am plimbat prin oras cam 20 km si inca nu cere rezerva.

 

Pe 1-2-3 mai vreau sa fac o tura prin jurul barajului Bicaz cu mult of road si ma dau pana mi se termina benzina. Sa vad exact cat poate pe ofroad. Daca va ploua torential nu va fi corecta masurarea:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire am un mester la Vlahita care e super meserias pe Yamaha si japoneze, el mi-a reglat carburatoarele si sunt super. Si pe deasupra e si ieftin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

invata prima oara ca FORUM e ceva diferit de TOPIC, spune frumos ca esti curios TDM. ziceai inainte cu cateva posturi ca esti curios de consum. 75% din posesori si l-au calculat si l-au scris pe aici (SEARCH`u de care iti vorbeam).

 

:D sa-i arati la ala cu care te tragi de bracinari.

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai ia potolitiva ca iau pe cardanu de la TDM :D

 

aici se discuta civilizat, daca aveti de impartit opinii de genul celor de mai sus va puteti da pe privat mesaje pana va dor buricele de la degete..

 

 

din ce zice Fotok se pare ca consumul meu e relativ normal poate un pic cam mare dar nu ingrijorator, avand in vedere ca in bucuresti e ca nicaieri de aglomaera!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...