ishmael Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 hai sa iti ploua atunci . dar in afara de al meu, mai sunt cel putin 2 in oras si 1 in judet. (4tx si 3vd). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 hai sa iti ploua atunci .dar in afara de al meu, mai sunt cel putin 2 in oras si 1 in judet. (4tx si 3vd). Da, azi am aflat de inca unul, cel al lui Norbi, care e de vanzare, dar nu imi place Al lui Tryharder e ceea ce vreau, totul original, totul asa cum trebuie sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Am promis ca o sa pun o poza cu actualul suport de numar! Oricum suportul va suferii ceva schimbari, maine imi pun toba sub sha, azi mi-am luat o toba devil! voi vopsi vechiile tobe pe care azi am observat o tablita pe care scrie ceva de genu: "Yamaha street sound mai scrie ceva nu retin exact ce si Racing" dupa ce imi pun noua toba si noul suport de numar voi pune din nou poze! Pana atunci asfalt uscat! M`ai facut foarte curios.. Oare cum suna toba Devil pe tdm? :> Am si eu tobele schimbate.. sune bine.. Dar tot curios sunt.. ) Asfalt uscat si tzie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Aprilie 26, 2009 Share Postat Aprilie 26, 2009 Salutare domnilor, weekendul trecut, de Pasti, am tras o tura frumoasa prin tara, impreuna cu Florian (aka Fotok). A fost o tura reusita in care am parcurs circa 1300 km. Povestea calatoriei si pozele, aici: /index.php?showtopic=350439 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 pentru ca sunt motociclist nou, fac apel la experienta TDM-istii mai vechi. deocamdata sunt nelamurit in legatura cu ceea ce reprezinta sincronizarea carburatoarelor... si ceea ce as vrea sa aflu e cat de importanta e. si oare asta poate fi cauza vibratiei mai puternice intre 3000-4000 ture ? de ce atat de putina activitate pe forumul asta ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexparasutistu Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 salutare Oameni buni exista crash bar pentru modelul 3VD din 1995? Deceva timp caut si nu gasesc pe nicaieri. O poza ceva mi ar fi de mare ajutor. RESPECT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 pentru ca sunt motociclist nou, fac apel la experienta TDM-istii mai vechi. deocamdata sunt nelamurit in legatura cu ceea ce reprezinta sincronizarea carburatoarelor... si ceea ce as vrea sa aflu e cat de importanta e. si oare asta poate fi cauza vibratiei mai puternice intre 3000-4000 ture ? de ce atat de putina activitate pe forumul asta ? Spre deosebire de masini, motocicletele au de obicei cate un carburator pentru fiecare piston. Daca amestecul si debitul e diferit intre cilindri vibreaza destul de rau motorul (depinde cat de mare e desincronizarea) si trage ceva mai prost. Nu stiu la TDM cat de des trebuie facuta sincronizarea, dar la CB (tot 2 pistoane) o fac de obicei anual (uneori de 2 ori). De agaugat: la motoarele in 2 cilindri carburatoarele ori se desincronizeaza mai usor (de la vibratii) ori conteaza mai mult ca la cele cu 4 cilindri, dar la cele cu 4 nu e nevoie de sincronizare anuala. La motoarele pe injectie nu se face sincronizare - nu e cazul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 problema consum am facut plinul. am mers ce am mers, am mai bagat 4 litri. si apoi am intrat pe rezerva dupa ce am facut 240km. mie mi se pare ca e un consum enorm. am mers numai in oras, si schimbam vitezele la 4000rpm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Din ce zici tu ti-ar fi luat 8 si ceva, ceea ce nu mi se pare mult date fiind conditiile. Insa de ce nu faci mata consumul, ca e cel mai simplu. Trebuie sa fii atent insa pana unde umpli rezervorul, ca daca e ca la 900... de multi ori zici ca e plin si de fapt mai intra 1l sau 1l si ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius '95 Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 La motoarele pe injectie nu se face sincronizare - nu e cazul. Oooo, ba daaa...! Vezi pct. 21 din imagine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) http://www.tenereclub.ro/index.php?p=materiale&m_id=107 Pentru sincronizare si alte operatiuni. Sincronizarea este obligatorie de la 2 cilindri in sus, si desi nu pare cine stie ce, rezultatul e surprinzator (mai ales la carburatoarele dereglate). Cum ar fi cazul vibratiilor... Editat Aprilie 28, 2009 de cristi-mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Din ce zici tu ti-ar fi luat 8 si ceva, ceea ce nu mi se pare mult date fiind conditiile. Insa de ce nu faci mata consumul, ca e cel mai simplu. Trebuie sa fii atent insa pana unde umpli rezervorul, ca daca e ca la 900... de multi ori zici ca e plin si de fapt mai intra 1l sau 1l si ceva. pai acum nu mai am bani sa fac plinu. cum iau salariu ma urc pe mobra si ma duc sa ii fac plinul. eu cred ca se si evapora benzina din rezervor pt ca atunci cand am pus rezervorul invers m-am trezit ca imi curge benzina din el. e normal? cat despre faza cu plinu, am bagata, am zgaltai, am mai bagat si tot asa pana s-a umplut bine de tot http://www.tenereclub.ro/index.php?p=materiale&m_id=107 Pentru sincronizare si alte operatiuni. Sincronizarea este obligatorie de la 2 cilindri in sus, si desi nu pare cine stie ce, rezultatul e surprinzator (mai ales la carburatoarele dereglate). Cum ar fi cazul vibratiilor... cristi-mi ca de obicei o singura interventie care face cat 10 topicuri. multumesc pentru participarea prompta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Cu placere, intotdeauna cind cineva pune intrebari pertinente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 problema consum am facut plinul. am mers ce am mers, am mai bagat 4 litri. si apoi am intrat pe rezerva dupa ce am facut 240km. mie mi se pare ca e un consum enorm. am mers numai in oras, si schimbam vitezele la 4000rpm Loool.. Deci.. nemaipomenit.. La fel am patzit si eu.. am facut plinu acasa, am facut 240 km ca tine si la fel a trebuit sa pun pe rezerva. Am iesit cu consumul pe la 6,7-7l. Si in plus,.. la fiecare 200 km a trebuit sa curatz bujiile, pentru ca se negreau. Unu zicea k am membranele sparte, si de asta se negresc bujiile, de asta consuma asa mult.. Dupa asta, cu un amic care repare motoare la greu, ne`am pus sa verificam membranele alea,, si cand am desfacut carburatoarele.. el a observat o saiba de 6mm cu grosimea de aprox 1mm si o saiba de plastic asezate pe acurile din mebrane... Am scos saiba metalica, am polizat putzin din saiba de plastic si in final cu 5mm am coborat acurile.. Cand sa pornesc, porneste la fel.. Nici macar relantiul nu a trebuit sa modific. De atunci am facut 120 km. Azi am scos bujiile, sunt excelent de arse, nici o urma de funingina depusa pe ele.. Devine ca numai primeste prea multa benzina. Consumul.. Nu stiu ink.. Nu am mai alimentat de atunci.. Te anuntz dupa ce mai alimentez. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Loool.. Deci.. nemaipomenit.. La fel am patzit si eu.. am facut plinu acasa, am facut 240 km ca tine si la fel a trebuit sa pun pe rezerva. Am iesit cu consumul pe la 6,7-7l. Si in plus,.. la fiecare 200 km a trebuit sa curatz bujiile, pentru ca se negreau. Unu zicea k am membranele sparte, si de asta se negresc bujiile, de asta consuma asa mult.. Dupa asta, cu un amic care repare motoare la greu, ne`am pus sa verificam membranele alea,, si cand am desfacut carburatoarele.. el a observat o saiba de 6mm cu grosimea de aprox 1mm si o saiba de plastic asezate pe acurile din mebrane... Am scos saiba metalica, am polizat putzin din saiba de plastic si in final cu 5mm am coborat acurile.. Cand sa pornesc, porneste la fel.. Nici macar relantiul nu a trebuit sa modific. De atunci am facut 120 km. Azi am scos bujiile, sunt excelent de arse, nici o urma de funingina depusa pe ele.. Devine ca numai primeste prea multa benzina. Consumul.. Nu stiu ink.. Nu am mai alimentat de atunci.. Te anuntz dupa ce mai alimentez. Asfalt uscat! si eu ma gandesc la chestia si la faptul ca trebuie schimbate tuburile de emulsie probabil. astea am inteles ca se uzeaza grav. eu am mai bagat inca 4 litri si apoi am intrat pe rezerva la 240km deci cred ca consum mai mult, mai ales ca am mers numai urban. sa imi zici si mie cati km ai facut pana ai intrat iar pe rezerva ca sunt tare curios .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 (editat) @dejavu daca erau bagate distantiere sub membrane alea is pentru LIMITARE deci pentru reducere de consum ( da poate ca inecau putin cu benzol ) ... in orice caz, dupa ce leai scos, trebe sa creasca consumu nu ? Editat Aprilie 28, 2009 de ishmael Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 yo citesc da nu pricep nimic .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 @dejavu daca erau bagate distantiere sub membrane alea is pentru LIMITARE deci pentru reducere de consum ( da poate ca inecau putin cu benzol ) ... in orice caz, dupa ce leai scos, trebe sa creasca consumu nu ? Nu!!.. Ai inteles chiar gresit. Saibele alea erau bagate sa ridice acurile, adik sa primeasca mai mult benzol. Din cauza asta afuma bujiile, aveam consumul mare. Acum, cand am scos saibele respective, acurile au coborat cate 5mm, lasand loc mai de trecere pt benzina. Primeste mai putzin.. Numai afuma bujiile. SI consumul.. tre sa vad, k nu am avut timp sa ma plimb.. Da tzinem legatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Nu!!.. Ai inteles chiar gresit. Saibele alea erau bagate sa ridice acurile, adik sa primeasca mai mult benzol. Din cauza asta afuma bujiile, aveam consumul mare. Acum, cand am scos saibele respective, acurile au coborat cate 5mm, lasand loc mai de trecere pt benzina. Primeste mai putzin.. Numai afuma bujiile. SI consumul.. tre sa vad, k nu am avut timp sa ma plimb.. Da tzinem legatura. astept vesti. facsi niste poze la momentul respectiv?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Pârtieeeee! Vineri dimineață mă teleportez la BraÂşov să văd tedemeul lui Tryharder S-ar putea să-mi placă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Pârtieeeee!Vineri dimineață mă teleportez la BraÂşov să văd tedemeul lui Tryharder S-ar putea să-mi placă precedent acum exista SIGUR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Pârtieeeee!Vineri dimineață mă teleportez la BraÂşov să văd tedemeul lui Tryharder S-ar putea să-mi placă sa vezi ce o sa iti placa uite asa ramanem totu in familie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 astept vesti. facsi niste poze la momentul respectiv?? phoo... Numai desfac.. Adik sper sa numai trebuiasca sa desfac.. m`am saturat de reparatzii,, si cred k mai am.. :| Atasez o imagine in care la punctul 28. se vede saiba de plastic(am numerotat cu 1), acul care se recunoaste, si memrana in care intra.. Deci, intreiba de plastic si memrana am avut o saiba metalica care am scos, si am mai polizat putzin din saiba de plastic. Sper sa intelegi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Atasez o imagine in care la punctul 28. ...... Sper sa intelegi. Fără poza incriminată e mai greu Inghie-i poza, te Pistike? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Fără poza incriminată e mai greuInghie-i poza, te Pistike? pe drum.. ) eroare de net.. :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.