Sari la conținut

Grupul Posesorilor De Yamaha Tdm


bcristian

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 11,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hai sa iti ploua atunci :) .

dar in afara de al meu, mai sunt cel putin 2 in oras si 1 in judet. (4tx si 3vd).

Da, azi am aflat de inca unul, cel al lui Norbi, care e de vanzare, dar nu imi place

Al lui Tryharder e ceea ce vreau, totul original, totul asa cum trebuie sa fie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am promis ca o sa pun o poza cu actualul suport de numar! Oricum suportul va suferii ceva schimbari, maine imi pun toba sub sha, azi mi-am luat o toba devil! :D voi vopsi vechiile tobe pe care azi am observat o tablita pe care scrie ceva de genu: "Yamaha street sound mai scrie ceva nu retin exact ce si Racing" :) dupa ce imi pun noua toba si noul suport de numar voi pune din nou poze! Pana atunci asfalt uscat! :)

 

M`ai facut foarte curios.. Oare cum suna toba Devil pe tdm? :>

Am si eu tobele schimbate.. sune bine.. Dar tot curios sunt.. :finger:)

 

Asfalt uscat si tzie! :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor, weekendul trecut, de Pasti, am tras o tura frumoasa prin tara, impreuna cu Florian (aka Fotok). A fost o tura reusita in care am parcurs circa 1300 km.

Povestea calatoriei si pozele, aici: /index.php?showtopic=350439

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ca sunt motociclist nou, fac apel la experienta TDM-istii mai vechi. deocamdata sunt nelamurit in legatura cu ceea ce reprezinta sincronizarea carburatoarelor... si ceea ce as vrea sa aflu e cat de importanta e. si oare asta poate fi cauza vibratiei mai puternice intre 3000-4000 ture ?

 

de ce atat de putina activitate pe forumul asta ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1
pentru ca sunt motociclist nou, fac apel la experienta TDM-istii mai vechi. deocamdata sunt nelamurit in legatura cu ceea ce reprezinta sincronizarea carburatoarelor... si ceea ce as vrea sa aflu e cat de importanta e. si oare asta poate fi cauza vibratiei mai puternice intre 3000-4000 ture ?

 

de ce atat de putina activitate pe forumul asta ? :)

Spre deosebire de masini, motocicletele au de obicei cate un carburator pentru fiecare piston. Daca amestecul si debitul e diferit intre cilindri vibreaza destul de rau motorul (depinde cat de mare e desincronizarea) si trage ceva mai prost. Nu stiu la TDM cat de des trebuie facuta sincronizarea, dar la CB (tot 2 pistoane) o fac de obicei anual (uneori de 2 ori).

 

De agaugat: la motoarele in 2 cilindri carburatoarele ori se desincronizeaza mai usor (de la vibratii) ori conteaza mai mult ca la cele cu 4 cilindri, dar la cele cu 4 nu e nevoie de sincronizare anuala.

 

La motoarele pe injectie nu se face sincronizare - nu e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema consum :)

 

am facut plinul. am mers ce am mers, am mai bagat 4 litri. si apoi am intrat pe rezerva dupa ce am facut 240km.

 

mie mi se pare ca e un consum enorm. am mers numai in oras, si schimbam vitezele la 4000rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce zici tu ti-ar fi luat 8 si ceva, ceea ce nu mi se pare mult date fiind conditiile. Insa de ce nu faci mata consumul, ca e cel mai simplu. Trebuie sa fii atent insa pana unde umpli rezervorul, ca daca e ca la 900... de multi ori zici ca e plin si de fapt mai intra 1l sau 1l si ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=materiale&m_id=107

 

 

Pentru sincronizare si alte operatiuni. Sincronizarea este obligatorie de la 2 cilindri in sus, si desi nu pare cine stie ce, rezultatul e surprinzator (mai ales la carburatoarele dereglate). Cum ar fi cazul vibratiilor...

Editat de cristi-mic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce zici tu ti-ar fi luat 8 si ceva, ceea ce nu mi se pare mult date fiind conditiile. Insa de ce nu faci mata consumul, ca e cel mai simplu. Trebuie sa fii atent insa pana unde umpli rezervorul, ca daca e ca la 900... de multi ori zici ca e plin si de fapt mai intra 1l sau 1l si ceva.

 

pai acum nu mai am bani sa fac plinu.

 

cum iau salariu ma urc pe mobra si ma duc sa ii fac plinul.

eu cred ca se si evapora benzina din rezervor pt ca atunci cand am pus rezervorul invers m-am trezit ca imi curge benzina din el. e normal?

 

cat despre faza cu plinu, am bagata, am zgaltai, am mai bagat si tot asa pana s-a umplut bine de tot

 

http://www.tenereclub.ro/index.php?p=materiale&m_id=107

 

 

Pentru sincronizare si alte operatiuni. Sincronizarea este obligatorie de la 2 cilindri in sus, si desi nu pare cine stie ce, rezultatul e surprinzator (mai ales la carburatoarele dereglate). Cum ar fi cazul vibratiilor...

 

 

cristi-mi ca de obicei o singura interventie care face cat 10 topicuri.

 

multumesc pentru participarea prompta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema consum :D

 

am facut plinul. am mers ce am mers, am mai bagat 4 litri. si apoi am intrat pe rezerva dupa ce am facut 240km.

 

mie mi se pare ca e un consum enorm. am mers numai in oras, si schimbam vitezele la 4000rpm

 

 

Loool.. Deci.. nemaipomenit.. La fel am patzit si eu.. am facut plinu acasa, am facut 240 km ca tine si la fel a trebuit sa pun pe rezerva. Am iesit cu consumul pe la 6,7-7l. Si in plus,.. la fiecare 200 km a trebuit sa curatz bujiile, pentru ca se negreau.

 

Unu zicea k am membranele sparte, si de asta se negresc bujiile, de asta consuma asa mult..

 

Dupa asta, cu un amic care repare motoare la greu, ne`am pus sa verificam membranele alea,, si cand am desfacut carburatoarele.. el a observat o saiba de 6mm cu grosimea de aprox 1mm si o saiba de plastic asezate pe acurile din mebrane... Am scos saiba metalica, am polizat putzin din saiba de plastic si in final cu 5mm am coborat acurile.. Cand sa pornesc, porneste la fel.. Nici macar relantiul nu a trebuit sa modific. De atunci am facut 120 km. Azi am scos bujiile, sunt excelent de arse, nici o urma de funingina depusa pe ele.. Devine ca numai primeste prea multa benzina.

 

Consumul.. Nu stiu ink.. Nu am mai alimentat de atunci..

 

Te anuntz dupa ce mai alimentez. :D

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Loool.. Deci.. nemaipomenit.. La fel am patzit si eu.. am facut plinu acasa, am facut 240 km ca tine si la fel a trebuit sa pun pe rezerva. Am iesit cu consumul pe la 6,7-7l. Si in plus,.. la fiecare 200 km a trebuit sa curatz bujiile, pentru ca se negreau.

 

Unu zicea k am membranele sparte, si de asta se negresc bujiile, de asta consuma asa mult..

 

Dupa asta, cu un amic care repare motoare la greu, ne`am pus sa verificam membranele alea,, si cand am desfacut carburatoarele.. el a observat o saiba de 6mm cu grosimea de aprox 1mm si o saiba de plastic asezate pe acurile din mebrane... Am scos saiba metalica, am polizat putzin din saiba de plastic si in final cu 5mm am coborat acurile.. Cand sa pornesc, porneste la fel.. Nici macar relantiul nu a trebuit sa modific. De atunci am facut 120 km. Azi am scos bujiile, sunt excelent de arse, nici o urma de funingina depusa pe ele.. Devine ca numai primeste prea multa benzina.

 

Consumul.. Nu stiu ink.. Nu am mai alimentat de atunci..

 

Te anuntz dupa ce mai alimentez. :D

 

Asfalt uscat!

 

si eu ma gandesc la chestia si la faptul ca trebuie schimbate tuburile de emulsie probabil.

 

astea am inteles ca se uzeaza grav.

 

eu am mai bagat inca 4 litri si apoi am intrat pe rezerva la 240km deci cred ca consum mai mult, mai ales ca am mers numai urban.

 

sa imi zici si mie cati km ai facut pana ai intrat iar pe rezerva ca sunt tare curios ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dejavu

 

daca erau bagate distantiere sub membrane alea is pentru LIMITARE deci pentru reducere de consum ( da poate ca inecau putin cu benzol ) ... in orice caz, dupa ce leai scos, trebe sa creasca consumu nu ? :D

Editat de ishmael
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@dejavu

 

daca erau bagate distantiere sub membrane alea is pentru LIMITARE deci pentru reducere de consum ( da poate ca inecau putin cu benzol ) ... in orice caz, dupa ce leai scos, trebe sa creasca consumu nu ? :D

 

 

Nu!!.. Ai inteles chiar gresit. Saibele alea erau bagate sa ridice acurile, adik sa primeasca mai mult benzol. Din cauza asta afuma bujiile, aveam consumul mare. Acum, cand am scos saibele respective, acurile au coborat cate 5mm, lasand loc mai de trecere pt benzina. Primeste mai putzin.. Numai afuma bujiile. SI consumul.. tre sa vad, k nu am avut timp sa ma plimb.. Da tzinem legatura. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu!!.. Ai inteles chiar gresit. Saibele alea erau bagate sa ridice acurile, adik sa primeasca mai mult benzol. Din cauza asta afuma bujiile, aveam consumul mare. Acum, cand am scos saibele respective, acurile au coborat cate 5mm, lasand loc mai de trecere pt benzina. Primeste mai putzin.. Numai afuma bujiile. SI consumul.. tre sa vad, k nu am avut timp sa ma plimb.. Da tzinem legatura. :D

 

 

astept vesti.

 

facsi niste poze la momentul respectiv??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pârtieeeee!

Vineri dimineață mă teleportez la BraÂşov să văd tedemeul lui Tryharder

S-ar putea să-mi placă

 

sa vezi ce o sa iti placa :D

 

uite asa ramanem totu in familie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astept vesti.

 

facsi niste poze la momentul respectiv??

 

 

phoo... Numai desfac.. Adik sper sa numai trebuiasca sa desfac.. m`am saturat de reparatzii,, si cred k mai am.. :| Atasez o imagine in care la punctul 28. se vede saiba de plastic(am numerotat cu 1), acul care se recunoaste, si memrana in care intra.. Deci, intreiba de plastic si memrana am avut o saiba metalica care am scos, si am mai polizat putzin din saiba de plastic. Sper sa intelegi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...