1Bandit Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Salut Cavalere ! Tocmai m-am intors de la Tg. Secuiesc, pot sa spun ca a fost destul de dragut, mai putin faptul ca ieri a plouat tare si s-a facut un noroi de si sa-mi scot motoru de acolo mi-a fost frica aluneca ca dracu, poze inca nu am acasa dar o sa incarc cat de curand ! Multe salutari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 pe 3vd exista filtru de benzina? daca nu exista a pus careva? unde exact trebuie montat. pompa de benzina pe ce principiu functioneaza?? am avut aseara niste probleme cu mobra cand plecam de pe loc imi murea motorul pentru ca trebuia sa o turez foarte mult alfel dadea in nas si cand stateam l-a stop avea un fel de caderi de turatie, de la 1400 cat e la mine reglata cadea la 1000 si apoi crestea imediat inapoi.... pana nu i-am dat un cox grav pe bulevard nu s-a potolit... ce poate fi? gunoi in benzina? Yamahele au un filtru special chiar la intrarea furtunului in carburator (da s-ar putea sa nu il ai). Pompa este vacuumatica. Daca nu ai filtre de nici o culoare, si ai jeg care iti provoaca probleme, sigur nu scapi fara demontat si spalat carburatoare (asta daca nu cumva ai 2 palme de jeg in rezervor si iti sunt acoperite complet sitele din rezervor). dupa aia, pune un filtru de benzina (nu de ala de dacie, mai mare putin) inainte de pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Pai parerea mea e ca poti sa le razi si astea putine de pe lista, intrucat chiar nu sunt ale costumului de piele, ci tocmai invers. Acuma stiu ca o sa sun foarte cu dioptrii mari, da ce sa faci - riscurile meseriei : intotdeauna am mai multa incredere intr`un echipament proiectat(deci TEHNICA), decat intr`o vaca jupuita Nu am de ce sa le rad de pe lista, vorbeste cu cineva care se pricepe sau care a purtat ambele categorii mai mult timp si o sa te convinga. Pielea este mai respirabila de cat o geaca textil all-season, mai buna pentru vant (la viteza mare), si MULT mai rezistenta la abraziune decat orice cordura 1000D etc. (n-am vazut geci de textil in cursele moto de ex). Cu toate astea, repet, nu mi-as lua piele ptr touring. Si am mai uitat sa precizez ca e util ca geaca sa se prinda cu fermoar de pantaloni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 Salut baieti. Acum am venit acasa de la intrunire Tg Secuiesc. Pentru iubitorii de muzica gen Scorpions si Raimstein pot sa le zic ca au pierdut un concert pe cinste. Un pic de ploaie si noroi nu ne-a speriat, 1 Bandit...pe unde ai fost? Poze urmeaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 pe 3vd exista filtru de benzina? daca nu exista a pus careva? unde exact trebuie montat. pompa de benzina pe ce principiu functioneaza?? am avut aseara niste probleme cu mobra cand plecam de pe loc imi murea motorul pentru ca trebuia sa o turez foarte mult alfel dadea in nas si cand stateam l-a stop avea un fel de caderi de turatie, de la 1400 cat e la mine reglata cadea la 1000 si apoi crestea imediat inapoi.... pana nu i-am dat un cox grav pe bulevard nu s-a potolit... ce poate fi? gunoi in benzina? saptamina viitoare am sa schimb bujii filtru aer si benzina daca este si am sa-ti spun daca are sau nu. am sa incerc sa pun bujii cu iridium se zice ca sint mai bune si se simnte la pornire si la mers. te tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 (editat) saptamina viitoare am sa schimb bujii filtru aer si benzina daca este si am sa-ti spun daca are sau nu. am sa incerc sa pun bujii cu iridium se zice ca sint mai bune si se simnte la pornire si la mers. te tin la curent. ok. ms frumos, daca poti pune si o poza ar fi super @ishmael: pompa vacuumatica asta ai cum sa o actionezi cand se goleste rezervoru?? Editat Iulie 5, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 hah ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 salutare am devenit si eu un posesor de TDM asa cum mi-au urat si altii iti urez si eu sa ai bafta de motorul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 5, 2009 Share Postat Iulie 5, 2009 hah ? pe ce principiu functioneaza? poti sa il descrii?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 iote asa arata tat explodat. sagetile lindica sensul benzinei prin pompa (vine de la robinet si se duce catre carburator - dat de o supapa de sens care este pe undeva) + mai ai un furtunas care vine de la un cilindru - care din cauza compresiei, face o membrana sa joace. cam atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 iote asa arata tat explodat. sagetile lindica sensul benzinei prin pompa (vine de la robinet si se duce catre carburator - dat de o supapa de sens care este pe undeva) + mai ai un furtunas care vine de la un cilindru - care din cauza compresiei, face o membrana sa joace. cam atat. deci parctic daca ramai fara benzina pana nu o pornesti impinsa nu o sa porneasca ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 + - da, daca tzi mai comod sa demontezi motoru decat sa impingi, indentifica furtunu care mere in cilindru, decupleazal din cilindru, si fa tu pe cilindrul cu gura. atentie sa nu-l inneci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 + - da,daca tzi mai comod sa demontezi motoru decat sa impingi, indentifica furtunu care mere in cilindru, decupleazal din cilindru, si fa tu pe cilindrul cu gura. atentie sa nu-l inneci. ma gandeam la o solutie care sa joace rol de amorsa pt cazuri de genu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 @Cavaleru , imi place de tine, vrei sa complici mobra care si asa e complicata. Daca ramai fara benzina nu trebuie sa iti faci griji. O bagi in viteza a 3 sau a 4 depinde de cat esti de musculos....si incepi sa alergi cu ea. Cand ai ajuns la viteza de 1,2 m /s atunci dai drumul la ambreaj. B'nteles contactul trebuie pus dinainte Nu va porni motoru dar se va face acel vacum sa iti traga benzina. Dupa 2-3 incercari si desigur depinde si de durata cat poti sa impingi mobra cu ea in viteza...ea va porni la cheie. Bafta si intotdeauna sa te gandesti ca lucrurile sunt mult mai simple decat incercam noi sa le complicam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Ma Cavalere... Iar ne faci sa "Zambim".... nu`ti fa griji, nu trebuie sa te faci supapa si nici piston sa pornesti motorul dupa ce se usuca atat pompa cat si carburatoarele. Intoarce frumos indicatorul robinetului catre rezerva apoi dai la buton. dak ai baterie buna, nu se intampla nimic. mai tzii cate o pauza de 1 minut, k benzina oricum trebuie sa ajunga pana la pompa, si apoi pompa isi face treaba singur.. Stiu, pentru ca pana ce imi afuma bujiile si consuma enorm de mult, de cateva ori credeam ca s`au afumat bujiile pe drum, si s`a oprit motorul.. Scot bujiile, si iaka, nimic.. atunci m`am gandit k am ramas fara benzina, si asa era.Am pus pe rezerva... am dat pe automat cateva zeci de secunde,.. pauza.. asta repetat de vreo 3 ori.. n`am mai stiut ce sa fac.. eram dezamagit... si hai sa`i mai dau o tura.. si vezi minune,,. S`a pornit. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 vezi ca el are baterie in pioneza, de aia am zis si io ocolisurile cu transformers. ca altfel daca dai la automat o ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 la mine papa bateria repede daca dau a automat asa ca preferam o alta metoda. aia descrisa de florian o stiu de la linx doar ca nu prea imi reuseste, sunt mic si putin fortos, abia pot sa alerg cu mobra, am incercat asta si nu mi-a reusit oricum am bagat la cap, o sa mai incerc metoda cu impinsu cand va fi cazu, sper ca never Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 la mine papa bateria repede daca dau a automat asa ca preferam o alta metoda. Tu te plangi de multa vreme de baterie Crede-ma ca merita sa te c o i e s t i un pic si sa cumperi una noua Scapi de belele. De multe belele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 abia pot sa alerg cu mobra, am incercat asta si nu mi-a reusit Metoda lui Florian mi se pare un pic obositoare, dar o fi si asta o solutie, nu zic... si nu cred ca tre sa fii fortos mai deloc, trebuie doar sa iti perfectionezi tehnica. Daca esti "fortos" atata doar ca poti sa grabesti manevra cu 1 sec, impingand-o mai repede. O pornesti lejer in treapta a 2a sau a 3a/ a 4a daca ai aderenta scazuta (apa, nisip). Nu te grabi, e mai greu pana o urnesti, dupa care pac-pac cu ambreiajul si-a pornit. Daca simti ca iti blocheaza imediat spatele, incerci cu o treapta in sus si viteza un pic mai mare. Metoda e f buna ptr carburatoare uscate pentru ca din cate stiu baga impuls mai mare decat demarorul. Tu te plangi de multa vreme de baterieCrede-ma ca merita sa te c o i e s t i un pic si sa cumperi una noua Scapi de belele. De multe belele Perfect de-acord Imi aduc aminte ca am tot mers fara baterie (fara releu de fapt) pana cand, pe ploaie si cu lumina aprinsa, imi murea motorul la relanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Tu te plangi de multa vreme de baterieCrede-ma ca merita sa te c o i e s t i un pic si sa cumperi una noua Scapi de belele. De multe belele nu e bateria de vina ci un consumator ascuns si neidentificat inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 dupa ce-o murit odata bateria, e tot bateria de vina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocker Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 pe 3vd exista filtru de benzina? daca nu exista a pus careva? unde exact trebuie montat. Am montat eu pe furtunul care vine de la robinet la pompa de benzina, un filtru normal si e ok. Am facut cu mobra multi km (vreo 3000) de cand l-am montat si se comporta super ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 d`acela d`acela ... si io de ala am Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 Salut baieti. Acum am venit acasa de la intrunire Tg Secuiesc. Pentru iubitorii de muzica gen Scorpions si Raimstein pot sa le zic ca au pierdut un concert pe cinste. Un pic de ploaie si noroi nu ne-a speriat, 1 Bandit...pe unde ai fost? Poze urmeaza. cu parere de rau Fotok, m-am uitat dupa tdm-uri peste tot am vazut una de mures si inca una de covasna in afara de noi, asa ca ma oftic ca nmu ne-am intalnit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iulie 6, 2009 Share Postat Iulie 6, 2009 cu parere de rau Fotok, m-am uitat dupa tdm-uri peste tot am vazut una de mures si inca una de covasna in afara de noi, asa ca ma oftic ca nmu ne-am intalnit. si apropos, ma bate gandu, sa fac un drum la odorhei pe marti sau miercuri, ce parere ai, ne putem vedea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.