viezuresiret Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 m-ai pierdut de la tuburile de emulsie... chestia e ca nu consuma mai putin ca inainte. si oricum nu am suficienta experienta sa-mi dau seama daca si ce piese sunt uzate. ms pt parerea ta... eu am postat ca sa vedeti cum stau si eu cu consumul... se pare ca departe de ceea ce s-a mai anuntat pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 http://www.factorypro.com/services/needle%...%20rebuild.html uitasha cand te uiti pa gaura in jos. ovalizarea aia inseamna uzura. si acele sunt uzate cand arata efectiv ca dupa polizor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 bah nene am o problema, dupa ce se incalzeste un pic motoru cam dupa 10 min de mers incepe sa imi scada turatia. la mine sata la 1400 rpm si scade brusc la 1100 si apoi creste la loc. faza tampita e ca trebuie sa turez tare motoru cand plec de pe loc, si e aiurea rau, in mers insa nu are treaba asta. stateam si ma gandeam poate am prins vreun furtun de benzina pe undeva si nu trage cum trebuie cand sta la relanti? unde sa ma uit? ce sa caut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 Fotok, imi trimiti si mie poza aia facuta la Vlahita ! te rog ! Eu vin cu buirta de bere de rigoare ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 16, 2009 Share Postat Iulie 16, 2009 bah nene am o problema, dupa ce se incalzeste un pic motoru cam dupa 10 min de mers incepe sa imi scada turatia. la mine sata la 1400 rpm si scade brusc la 1100 si apoi creste la loc. faza tampita e ca trebuie sa turez tare motoru cand plec de pe loc, si e aiurea rau, in mers insa nu are treaba asta. stateam si ma gandeam poate am prins vreun furtun de benzina pe undeva si nu trage cum trebuie cand sta la relanti? unde sa ma uit? ce sa caut? pentru mine sunt informatii insuficiente - reformulez : sunt eu incompetent la cate informatii se dau mai mergi cu el si fa observatii; urmeaza : [...x...] motive care mai de care mai, sau sa constati ca esti pe terminate cu benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 (editat) pentru mine sunt informatii insuficiente - reformulez : sunt eu incompetent la cate informatii se dau mai mergi cu el si fa observatii; urmeaza : [...x...] motive care mai de care mai, sau sa constati ca esti pe terminate cu benzina man nu prea stiu ce sa observ sau la ce sa ma uit sa sa imi dau seama, cu benzina clar nu sunt pe termintate, abia facusem plinu. motoru face ca si cum ar vrea sa se opreasca dar imediat in secunda urmatoare isi revine. dupa ce trec cu turatia de 3000 nu mai apare fenomenul acesta cand plec de pe loc si o turez asa pana la 2000 fenomenul se manifesta in continuare si sunt mari sanse sa opresti motoru PS ca o mica paranteza am facut 690 km cu 34,34L ceea ce rezulta un consum de 4.97%, vreo 50km facuti prin bucuresti si mai in fortza Editat Iulie 17, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 daca tot suntem la vanatoare de TDM-isti, am zarit si eu unul in bucuresti... 4TX cu carenele albastre. valoreaza 50 de puncte in alta ordine de idei, am operat si eu carburatoarele pt consum si acum scot un dezamagitor 6.9% in bucuresti (pt mine cel putin) mers lejer. in weekend o sa dau o fuga la costinesti si sa vad la drum intins cat scoate mititica. pe curand. la drm intins o sa consume mai putin, in bucuresti cifrele astea le scoate si 900-le cu injectie pt ca mai mult stai decat mergi. asta e bucurestiu nostru drag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 da iti basculeaza turatia ? sau numa scade si ramane jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 am vb. cu cineva de aici si i-am spus ca motorul meu porneste si acum doar cu shok tras, s-a mirat. Voi ce spuneti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 daca nu e rece motoru (la arad mai nou sunt constant 25 de grade si noaptea ), poti sa tii putin de gaz tras cand dai la automat, ar trebui sa porneasca fara soc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 pai uite ca porneste dar,poate e doar o senzatie, nu sta. Dupa ce trag shok-ul atunci porneste, se tureaza, bag shokul si gata....si asta la 30 grade plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 da iti basculeaza turatia ? sau numa scade si ramane jos scade si urca rpd la loc, e treaba care dureaza cam o secunda! pai uite ca porneste dar,poate e doar o senzatie, nu sta. Dupa ce trag shok-ul atunci porneste, se tureaza, bag shokul si gata....si asta la 30 grade plus si la mine la fel face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 eu recunosc ca fac chestia asta cu trasul shok-ului inca de la fostul motor, yamaha fzr, care dupa o rugaciune dimineata in fata lui, trageam shokul la maxim si-l porneam, in functie de starea lui de spirit mai repede sau mai greu.Mentionez ca avea bujii noi. Daca incercam sa-l pornesc fara shok nu pornea neam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 scade si urca rpd la loc, e treaba care dureaza cam o secunda! lant de distributie sau joc supape. aman2 dau simptomele astea de rpm fluctuant. vezi daca iti tacane uniform frumos de peste tot, trebuie reglat jocul la supape, daca e lantul de distributie atunci uruie numa din dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 lant de distributie sau joc supape. aman2 dau simptomele astea de rpm fluctuant. vezi daca iti tacane uniform frumos de peste tot, trebuie reglat jocul la supape, daca e lantul de distributie atunci uruie numa din dreapta. mama ce veste proasta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Cristi... nu te speria.. Am ascultat la motorul tau cand ne`am intalnit, ca si cum la majoritatea motoarelor de acolo. La al tau nu s`a auzit nimic. De atunci nu cred k s`a schimbat prea multe. Un sfat... Incearca sa scoti bujiile sa vezi dak nu sunt cumva innegrite de fum. sau ceva... Eventual, curata`le. E posibil, ca una sa faca figuri, si sa mai scapa cate o scanteie. bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Cristi... nu te speria.. Am ascultat la motorul tau cand ne`am intalnit, ca si cum la majoritatea motoarelor de acolo. La al tau nu s`a auzit nimic. De atunci nu cred k s`a schimbat prea multe. Un sfat... Incearca sa scoti bujiile sa vezi dak nu sunt cumva innegrite de fum. sau ceva... Eventual, curata`le. E posibil, ca una sa faca figuri, si sa mai scapa cate o scanteie. bafta! asta e o veste buna, pai atunci o sa execut asta in seara asta sa vad ce-mi iese. bine ar fi sa fie doar atat, scap si de o vizita relativ costisitoare la un mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Pai... Inainte sa desfaceti motorul, mai bine verifici bujiile, si ce se mai poate prin exterior... Daca ai cumva 2 bujii de schimb,,.. Schimba`le. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 Pai... Inainte sa desfaceti motorul, mai bine verifici bujiile, si ce se mai poate prin exterior... Daca ai cumva 2 bujii de schimb,,.. Schimba`le. nu am, astea sunt noi , abia le-am pus Mesaj completat /index.php?...t&p=2009504 asta am facut in weekendu asta a fost super cald dar a meritat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) 470 km, 26 litri benzină Fără menajamente, serpentine atacate în forță, depaÂşiri obraznice Âşi curbe luate la limita responsabilității mele de adult Cel mai mult mă surprinde faptul că Tryharder (fostul proprietar) nu a exagerat când mi-a zis că îmi da în scris că motorul nu consumă ulei AÂşa e, e primul motor care nu îmi consumă ulei, cu toate că am făcut deja vreo 3000 km Editat Iulie 19, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 470 km, 26 litri benzinăFără menajamente, serpentine atacate în forță, depaÂşiri obraznice Âşi curbe luate la limita responsabilității mele de adult Cel mai mult mă surprinde faptul că Tryharder (fostul proprietar) nu a exagerat când mi-a zis că îmi da în scris că motorul nu consumă ulei AÂşa e, e primul motor care nu îmi consumă ulei, cu toate că am făcut deja vreo 3000 km felicitari pentru plimbare. nici a mea nu papa ulei. ptmobre de 17 ani e ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 ptmobre de 17 ani e ceva paiÂşpe a mea e din nouăÂşcinci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 (editat) atasez si eu alte poze cu TDM-ul meu...nu aveam ce face azi. Editat Iulie 20, 2009 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_tdm_tm Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 am vb. cu cineva de aici si i-am spus ca motorul meu porneste si acum doar cu shok tras, s-a mirat. Voi ce spuneti? mobra mea este din 92 si nu ii trag shoku la pornire dimineata. cind este mai rece atuncea este nevoie de el am pus bujii cu iridium si sint multumit de ele sint mai scumpe dar merita. relantiul il am reglat la 1500 rpm la cald si cind il pornesc dimineata fara shok sta undeva la 900-1100 timp de 1-2 minute si isi revine la 1500rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 Am ajuns la schimbul de CHIT LANT. De unde pot achizitiona cel mai ieftin ? Intrebare pt cei care au 4XT : voi aveti 17 fata si 43 pe spate pinioanele...la turatia de 3000 fix la ce km santeti? (la 3VD fata 16 spatele 44 la 3000 turatii avem fix 90 /ora) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.