Korben Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 (editat) ma da pe kedo te-ai uitat ? ca creca erau mai eftine. O sa ma uit, draghe, dar nu am sperante prea mari, e tot o bucata de alama gaurita si filetata vanduta la preturi astronomice Chiar daca gaura trebuie sa fie calibrata De fapt, asta e si motivul pentru care vreau sa o confectionez eu (strungarul): acele au si ele uzura lor, si daca nu iau set complet nu fac mare branza Mesaj completat vreau sa ii reglez un pic amestecu, sa il imbogatesc un pic, aveti idee de unde se face asta? e vreun surub? pt ca de cand am coborat acele la minim mi se incinge cam tare in oras. Pui acele la a doua pozitie, dar numai daca bujiile sunt prea albe, ceea ce nu prea cred E vara, deci motorul se incinge Eu zic sa lasi acele in treaba lor, asa cum sunt acum korben: recunoaste ca de fapt iti tremura mana de emotie la vederea culorii bujiei Nu am ce sa recunosc, ai vazut tu telefon de doi lei in stare sa faca foto de la 20 cm (macro)? sa imi zici si mie cat te consta tuburile si acele, ca ma intereseaza si pe mine poate faci mai multe si vinzi in profit daca e un pret decent Aici nu e vorba de a vinde, citeste mai sus motivul pentru care vreau sa la fac "individualizate": acele au grad diferit de uzura Si cand se vinde, se vinde la set, nu separat. Acele si tuburile emulsoare trebuie (sau ar trebui) sa fie imperecheate Editat Iulie 24, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Korben, cred ca ar fi mai buna totusi varianta de fabrica (respectiv FactoryPro, despre Dynojet care parca sint singurele de la kedo am auzit numai lucruri proaste). Nu cred ca rezolvi mare lucru daca schimbi doar tuburile si lasi acele uzate. Acele au un profil bine calculat ca sa ai o cantitate cit mai potrivita de benzina la orice turatie, si e imposibil sa il gasesti artizanal 'din prima' profilul respectiv. E posibil ca economiile pe care le faci cu strungarul sa le anulezi ulterior in consumul de benzina sau uzura motorului daca mergi prea sarac la anumite turatii. Poate doar ca solutie intermediara, daca nu consumi mult timp si bani cu un strungar. http://www.xt225.com/projects/newparts.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Pui acele la a doua pozitie, dar numai daca bujiile sunt prea albe, ceea ce nu prea credE vara, deci motorul se incinge Eu zic sa lasi acele in treaba lor, asa cum sunt acum o sa ma uit la bujii sa vad asta, surub de reglat amestecu nu exista? ca sa nu umblu la ace? Nu am ce sa recunosc, ai vazut tu telefon de doi lei in stare sa faca foto de la 20 cm (macro)? nu am vazut dar incercam sa fiu funny, seriosule Aici nu e vorba de a vinde, citeste mai sus motivul pentru care vreau sa la fac "individualizate": acele au grad diferit de uzuraSi cand se vinde, se vinde la set, nu separat. Acele si tuburile emulsoare trebuie (sau ar trebui) sa fie imperecheate ma intereseaza si pe mine un set daca tie iti ies bine. daca nu cred ca ma orientez catre cele de la factory pro. intrebare: astea nu pot fi confectionate dintr-un material care nu se degradeaza atat de usor ca alama, ceva gen titan? Mesaj completat Korben, cred ca ar fi mai buna totusi varianta de fabrica (respectiv FactoryPro, despre Dynojet care parca sint singurele de la kedo am auzit numai lucruri proaste). Nu cred ca rezolvi mare lucru daca schimbi doar tuburile si lasi acele uzate. Acele au un profil bine calculat ca sa ai o cantitate cit mai potrivita de benzina la orice turatie, si e imposibil sa il gasesti artizanal 'din prima' profilul respectiv. E posibil ca economiile pe care le faci cu strungarul sa le anulezi ulterior in consumul de benzina sau uzura motorului daca mergi prea sarac la anumite turatii. Poate doar ca solutie intermediara, daca nu consumi mult timp si bani cu un strungar. http://www.xt225.com/projects/newparts.jpg daca ai un strung destept in care bagi informatiile iese la fix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 60 de euro pe kedo OEM`u aman2 acele si aman2 diuzele. ( cu tot cu comision si transport de la Romi din cloodge ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 sunt ceva banuti mi-au venit si mie tampoanele pt cauciucul spate! 85 lei. mi le-a tinut romi pana cand am avut bani sa le platesc Mesaj completat ce telefon naspa am a fuck poze de tot rahatu si am mai dat si o carca de bani ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Salutare tuturor TDM-istilor! De vreun an imi sta gandul la o vitelusa din asta de-a voastra, insa numai saptamana trecuta m-am suit pe una... e exact asa cum anticipam: REGINA! Asadar, daca stiti pe careva interesat de un schimb cu un CBR 900 RR 919 Streetfighter (*in curs de vopsire) sau un Honda VF 750 S, nu ezitati... Daca nu, astept sa le vand si vin si eu in gasca! Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 . Nu cred ca rezolvi mare lucru daca schimbi doar tuburile si lasi acele uzate. Acele au un profil bine calculat ca sa ai o cantitate cit mai potrivita de benzina la orice turatie, si e imposibil sa il gasesti artizanal 'din prima' profilul respectiv Păi tocmai, acele nu sunt uzate aproape de loc Oricum, până la iarna merg aÂşa, pentru că merge bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 mi-am facut schimbul de ulei, am spalat un pic motoru si cand am montat scutul la loc mi s-a rupt unul dintre suruburile care tin scutul. s-a rupt in cadru. tre sa il scot cu extractor dat nu stiu daca se poate ca e surub de 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 mi-am facut schimbul de ulei, am spalat un pic motoru si cand am montat scutul la loc mi s-a rupt unul dintre suruburile care tin scutul. s-a rupt in cadru. tre sa il scot cu extractor dat nu stiu daca se poate ca e surub de 6 Scutul nu e fixat pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 am eu extractoare de la 5 in sus, luate de la louis. daca nu te descurci ti le trimit in posta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 Scutul nu e fixat pe motor? este fixat in prezonul ala lung si in inca un surub. l-am dat jos ca sa fac schimbu de ulei si ca sa il curat Mesaj completat am eu extractoare de la 5 in sus, luate de la louis.daca nu te descurci ti le trimit in posta . ms de oferta , sa vb cu un vecin care are si el. aseara nu era acasa. daca nu ma descurc te anunt. ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viezuresiret Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 ce-ai mai facut cavalere ? iar ti-ai prins nasu pe la motocicleta... cum te las singur, cum mai strici ceva ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 ce-ai mai facut cavalere ? iar ti-ai prins nasu pe la motocicleta...cum te las singur, cum mai strici ceva ) am fost supravegheat dar degeaba soarta am de vanzare etrieri de TDM care e interesat, cu placute si furntunase placutele sunt aproape noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) este fixat in prezonul ala lung si in inca un surub. l-am dat jos ca sa fac schimbu de ulei si ca sa il curat ÂŞi prezonul e în motor, nu în cadru, că motorul e suspendat de deltabox ÂŞtiu că Âştii, dar am vrut să demonstrez colectivului că Âşi eu Âştiu Vorba fiului meu: "Mă, tu tre' să Âştii că nu Âştii, mă!" Mesaj completat am de vanzare etrieri de TDM care e interesat, cu placute si furntunase placutele sunt aproape noi Față? Spate? Mijloc? Pe mine mă interesează dacă ai Âşi capacele care se pun peste etrieri Editat Iulie 27, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 (editat) ÂŞi prezonul e în motor, nu în cadru, că motorul e suspendat de deltaboxÂŞtiu că Âştii, dar am vrut să demonstrez colectivului că Âşi eu Âştiu Vorba fiului meu: "Mă, tu tre' să Âştii că nu Âştii, mă!" Mesaj completat Față? Spate? Mijloc? Pe mine mă interesează dacă ai Âşi capacele care se pun peste etrieri da in motor. mi scuzi Etrierii sunt de fata, pachet complet. /index.php?showtopic=401771 /index.php?...t&id=508456 /index.php?...t&id=508455 uite in pzoe se vad capacele si placuletele de frana care sunt carnoase Mesaj completat etrierii sunt cei care ii aveam pe mobra cu tot cu furtunase, ele nu sunt crapate sau sa prezinet urme de uzura dar le-am schimbat ca am pus etrieri de fazer si furtunase noi Editat Iulie 27, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Sfat pentru poze cu telefonul sau orice alt aparat. 1 Daca vreti poze mai de aproape: gen macro, sau puneti aparatul pe macro dar nici asa nu apropiati mai mult de 10 cm sau faceti poza de la minim 30-40 cm la rezolutie maxima si pe urma intr-un program de prelucrat poze faceti un crop (taiati din poza) si lasati doar esentialul. Mare rugaminte: nu mai postati chestii cu ce nu e bine la mobra sau cu ce ar putea fi probleme...nu de alta dar incep sa ma indoiesc ca a mea e ok. Am glumit. Am gasit un TDM din 93 de 900 la 2500 iepurasi. Nu are nimeni imprumut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Am gasit un TDM din 93 de 900 la 2500 iepurasi. Nu are nimeni imprumut ? Poate din 2003... Pretul pare foarte bun, dar as avea grija la banii astia. Si ca idee, vezi ca piesele originale sunt foarte sumpe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 28, 2009 Share Postat Iulie 28, 2009 Sfat pentru poze cu telefonul sau orice alt aparat. 1 Daca vreti poze mai de aproape: gen macro, sau puneti aparatul pe macro dar nici asa nu apropiati mai mult de 10 cm sau faceti poza de la minim 30-40 cm la rezolutie maxima si pe urma intr-un program de prelucrat poze faceti un crop (taiati din poza) si lasati doar esentialul. Mare rugaminte: nu mai postati chestii cu ce nu e bine la mobra sau cu ce ar putea fi probleme...nu de alta dar incep sa ma indoiesc ca a mea e ok. Am glumit. Am gasit un TDM din 93 de 900 la 2500 iepurasi. Nu are nimeni imprumut ? poze sunt facut cu un nikon 50d sau ceva de genu asta, nu e scula mea nu am folosito eu . ms de sfatrui le transmit mai departe daca e tdm de 900 din 2003 atunci e super pret dar ciudat cam mic, din 93 nu are cum sa fie de 900 si daca e din 93 e scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 Da e din 2003........dar inca nu pot sa ma obisnuesc cu motoare de dupa 2000 Mai e un motor de 850 din 2002 la pretul de 2500 iepurasi. Si acesta in stare super buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 unde naba gasesti tu ofertele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 N`aveti careva in plus o placa de prindere pentru TopCase Givi Simply... Mi`ar trebui.. Dar la Louis ii cam prea piperat pretzul.... In poza vedeti cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 nu am asa ceva. ia baga niste poze la moto sa vedem cum arata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 29, 2009 Share Postat Iulie 29, 2009 crede`ma ca nu esti tu curios.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 ieri am scos numere provizorii la motor, am vrut sa-l scot la o plimbare scurta dar ghinion ca nu a vrut sa porneasca. Initial am tras shock-ul pe jumatate, apoi de tot. Am desfacut una din bujii (astea inca nu le-am schimbat pana acum), avea o tenta de afumat spre negru la capat si umeda la capat. Acum sa inteleg ca s-o fi inncecat, dar de ce asa repede?. Bine recunosc ca la un moment dat am tras putin de acceleratie. Ufff...problemele cu pornirea asta le-am mai avut si la alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 30, 2009 Share Postat Iulie 30, 2009 N`aveti careva in plus o placa de prindere pentru TopCase Givi Simply... Mi`ar trebui.. Dar la Louis ii cam prea piperat pretzul....In poza vedeti cum arata. Monolock cred ca se numeste sistemul de prindere. Daca gasesti ceva cumva, as avea nevoie si eu de un piciorus de prindere, de-ala metalic (sau chiar 2). Presupun ca e la fel ca la Givi monokey. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.