Cavaleru Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Eu am mers in Grecia cu GS 500 naked cu prietena si bagaje ...si am ajuns odihnit Problema e de bani, cu cat am mai multi bani cu atat sunt mai odihnit ai decis cand pleci? Mesaj completat Ce tare esti.. ))) Maine trimit crashbarurile cu posta. Am uitat sa`i fac poze... dar ii vezi tu cand ajung ai inceput productia in masa? stii ca trebuie sa primesc dividente?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 dividende Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 ce-ai mai facut?????????????? ce piese ai nevoie? Mesaj completat asta e o veste buna! nici mie nu imi place plexiul asa mare dar ...... este util!! Salut, pai mare lucru nu am facut , umblu cu motoru asa cum e, dar daca tot e sa plateasca asigurarile > cam asta as avea nevoie : - carena superioara - semnalizari fata dreapta stanga - suport ambreiaj - oglinda stanga - top case 44 L În principiu am nevoie de link-uri unde se gasesc obiectele astea cat mai scump ca sa fac oferta pt astia de la asigurari si nu second hand ca alea sunt ieftine ! Multumesc anticipat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 pai nu ai o reprezenta yamaha in brasov ? Mesaj completat dividende eram sigur ca scriu gresit Mesaj completat cand mai sunt cati mm trebuie schimbat cauciucul spate?? dar ala fata?? ca am impresia ca nu prea mai am carne pe ala spate si nu stiu daca sa plec asa la greci sau sa imi iau altu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 de aceea intrebam sa nu par caraghios cu un costum din piele cu tot felul de inscriptii pe el salut , uite ceva de calitate , vorbesc din proprie experienta si mai ales ca acum am incercat-o si la tavaleala vreau sa-ti zic ca sunt super ok . aici sunt la producator dar se gasesc mai ieftine tot de acolo aduse la adresa asta> www.motomobil.ro este o adresa a unui magazin din tg mures Chopper service si altele. Pentru touring este echipamentul adecvat care este din textil de obicei cu geaca mai lunga sau din combinatie textil cu piele intoarsa, pe langa toate geaca si pantalonii au aparatori serioase in ele si nu light cum au majoritatea. Din start cand zici touring , zici drumuri lungi pe orice vreme asa ca cel mai bine se preteaza o geaca mai lunga care protejeaza mijlocul fara ajutorul pantalonilor. Daca mai ai dubii intra pe adresa LOUIS si vezi la touring ce dau nemtii ca ei sunt cei mai in masura sa recomande, au catalogul louis 2009 in format pdf dar intra direct pe el si pe categoria care te intereseaza. Asfalt uscat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 cand mai sunt cati mm trebuie schimbat cauciucul spate?? dar ala fata?? 1,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 (editat) 1,5 cred ca stau inca bine e fata e bine bine, pe spate nu mai e mult Editat Iulie 23, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1Bandit Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 pai nu ai o reprezenta yamaha in brasov ?Mesaj completat eram sigur ca scriu gresit Mesaj completat cand mai sunt cati mm trebuie schimbat cauciucul spate?? dar ala fata?? ca am impresia ca nu prea mai am carne pe ala spate si nu stiu daca sa plec asa la greci sau sa imi iau altu nu stiu , este reprezentanta in bv ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 nu stiu , este reprezentanta in bv ? nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Mda Cavalere... Altceva mai doresti? Nus tiu de unde ai gasit tu crash`urile tale... dar nu sunt ca cele originale. Cele facute de mine, sunt cu totul diferit fata ce de ai tu. Infine.. Tu le`ai cumparat? sau au fost pe moto cand ai luat moto? M`ar interesa si producatorul, dak nu`i un secret... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 sunt Hepco & B .... le-am luat dupa ce am luat moto si fac parte din cei 1000E cheltuiti pe diverse chestii care daca stau sa ma gandesc ma dadeam acum cu un 4tx daca nu ma grabeam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dr_dejavu Postat Iulie 23, 2009 Share Postat Iulie 23, 2009 Nu te stresa.. Si 3VD`ul merge ca un 4tx. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Lăsând la o parte magnifica focalizare reuÂşită de telefonul cu care am imortalizat momentul, culoarea bujiei este demențială Mă bucur că am avut dreptate cu clapetele de Âşoc Âşi mai ales că nu am aruncat 60 euroi pe fereastră Dar trebuie să îi dau dreptate Âşi lui Ishmael, sunt uzate Âşi tuburile emulsoare Dar alea le voi da unui strungar să le confecționeze, nu dau 30 de euro pe bucată, aÂş plăti greutatea lor în aur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Lăsând la o parte magnifica focalizare reuÂşită de telefonul cu care am imortalizat momentul, culoarea bujiei este demențialăMă bucur că am avut dreptate cu clapetele de Âşoc Âşi mai ales că nu am aruncat 60 euroi pe fereastră Dar trebuie să îi dau dreptate Âşi lui Ishmael, sunt uzate Âşi tuburile emulsoare Dar alea le voi da unui strungar să le confecționeze, nu dau 30 de euro pe bucată, aÂş plăti greutatea lor în aur ma da pe kedo te-ai uitat ? ca creca erau mai eftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Lăsând la o parte magnifica focalizare reuÂşită de telefonul cu care am imortalizat momentul, culoarea bujiei este demențialăMă bucur că am avut dreptate cu clapetele de Âşoc Âşi mai ales că nu am aruncat 60 euroi pe fereastră Dar trebuie să îi dau dreptate Âşi lui Ishmael, sunt uzate Âşi tuburile emulsoare Dar alea le voi da unui strungar să le confecționeze, nu dau 30 de euro pe bucată, aÂş plăti greutatea lor în aur sambata o sa fiu bagat pana la gat in mobra. printre schimb de ulei, lichid de frana pe spate, umblat la termostat, vreau sa ii reglez un pic amestecu, sa il imbogatesc un pic, aveti idee de unde se face asta? e vreun surub? pt ca de cand am coborat acele la minim mi se incinge cam tare in oras. o sa ma uit si la bujii sa vad cum se prezinta korben: recunoaste ca de fapt iti tremura mana de emotie la vederea culorii bujiei sa imi zici si mie cat te consta tuburile si acele, ca ma intereseaza si pe mine poate faci mai multe si vinzi in profit daca e un pret decent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 (editat) ma da pe kedo te-ai uitat ? ca creca erau mai eftine. O sa ma uit, draghe, dar nu am sperante prea mari, e tot o bucata de alama gaurita si filetata vanduta la preturi astronomice Chiar daca gaura trebuie sa fie calibrata De fapt, asta e si motivul pentru care vreau sa o confectionez eu (strungarul): acele au si ele uzura lor, si daca nu iau set complet nu fac mare branza Mesaj completat vreau sa ii reglez un pic amestecu, sa il imbogatesc un pic, aveti idee de unde se face asta? e vreun surub? pt ca de cand am coborat acele la minim mi se incinge cam tare in oras. Pui acele la a doua pozitie, dar numai daca bujiile sunt prea albe, ceea ce nu prea cred E vara, deci motorul se incinge Eu zic sa lasi acele in treaba lor, asa cum sunt acum korben: recunoaste ca de fapt iti tremura mana de emotie la vederea culorii bujiei Nu am ce sa recunosc, ai vazut tu telefon de doi lei in stare sa faca foto de la 20 cm (macro)? sa imi zici si mie cat te consta tuburile si acele, ca ma intereseaza si pe mine poate faci mai multe si vinzi in profit daca e un pret decent Aici nu e vorba de a vinde, citeste mai sus motivul pentru care vreau sa la fac "individualizate": acele au grad diferit de uzura Si cand se vinde, se vinde la set, nu separat. Acele si tuburile emulsoare trebuie (sau ar trebui) sa fie imperecheate Editat Iulie 24, 2009 de Korben Dallas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Korben, cred ca ar fi mai buna totusi varianta de fabrica (respectiv FactoryPro, despre Dynojet care parca sint singurele de la kedo am auzit numai lucruri proaste). Nu cred ca rezolvi mare lucru daca schimbi doar tuburile si lasi acele uzate. Acele au un profil bine calculat ca sa ai o cantitate cit mai potrivita de benzina la orice turatie, si e imposibil sa il gasesti artizanal 'din prima' profilul respectiv. E posibil ca economiile pe care le faci cu strungarul sa le anulezi ulterior in consumul de benzina sau uzura motorului daca mergi prea sarac la anumite turatii. Poate doar ca solutie intermediara, daca nu consumi mult timp si bani cu un strungar. http://www.xt225.com/projects/newparts.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Pui acele la a doua pozitie, dar numai daca bujiile sunt prea albe, ceea ce nu prea credE vara, deci motorul se incinge Eu zic sa lasi acele in treaba lor, asa cum sunt acum o sa ma uit la bujii sa vad asta, surub de reglat amestecu nu exista? ca sa nu umblu la ace? Nu am ce sa recunosc, ai vazut tu telefon de doi lei in stare sa faca foto de la 20 cm (macro)? nu am vazut dar incercam sa fiu funny, seriosule Aici nu e vorba de a vinde, citeste mai sus motivul pentru care vreau sa la fac "individualizate": acele au grad diferit de uzuraSi cand se vinde, se vinde la set, nu separat. Acele si tuburile emulsoare trebuie (sau ar trebui) sa fie imperecheate ma intereseaza si pe mine un set daca tie iti ies bine. daca nu cred ca ma orientez catre cele de la factory pro. intrebare: astea nu pot fi confectionate dintr-un material care nu se degradeaza atat de usor ca alama, ceva gen titan? Mesaj completat Korben, cred ca ar fi mai buna totusi varianta de fabrica (respectiv FactoryPro, despre Dynojet care parca sint singurele de la kedo am auzit numai lucruri proaste). Nu cred ca rezolvi mare lucru daca schimbi doar tuburile si lasi acele uzate. Acele au un profil bine calculat ca sa ai o cantitate cit mai potrivita de benzina la orice turatie, si e imposibil sa il gasesti artizanal 'din prima' profilul respectiv. E posibil ca economiile pe care le faci cu strungarul sa le anulezi ulterior in consumul de benzina sau uzura motorului daca mergi prea sarac la anumite turatii. Poate doar ca solutie intermediara, daca nu consumi mult timp si bani cu un strungar. http://www.xt225.com/projects/newparts.jpg daca ai un strung destept in care bagi informatiile iese la fix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 60 de euro pe kedo OEM`u aman2 acele si aman2 diuzele. ( cu tot cu comision si transport de la Romi din cloodge ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 sunt ceva banuti mi-au venit si mie tampoanele pt cauciucul spate! 85 lei. mi le-a tinut romi pana cand am avut bani sa le platesc Mesaj completat ce telefon naspa am a fuck poze de tot rahatu si am mai dat si o carca de bani ( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 Salutare tuturor TDM-istilor! De vreun an imi sta gandul la o vitelusa din asta de-a voastra, insa numai saptamana trecuta m-am suit pe una... e exact asa cum anticipam: REGINA! Asadar, daca stiti pe careva interesat de un schimb cu un CBR 900 RR 919 Streetfighter (*in curs de vopsire) sau un Honda VF 750 S, nu ezitati... Daca nu, astept sa le vand si vin si eu in gasca! Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 24, 2009 Share Postat Iulie 24, 2009 . Nu cred ca rezolvi mare lucru daca schimbi doar tuburile si lasi acele uzate. Acele au un profil bine calculat ca sa ai o cantitate cit mai potrivita de benzina la orice turatie, si e imposibil sa il gasesti artizanal 'din prima' profilul respectiv Păi tocmai, acele nu sunt uzate aproape de loc Oricum, până la iarna merg aÂşa, pentru că merge bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 mi-am facut schimbul de ulei, am spalat un pic motoru si cand am montat scutul la loc mi s-a rupt unul dintre suruburile care tin scutul. s-a rupt in cadru. tre sa il scot cu extractor dat nu stiu daca se poate ca e surub de 6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 mi-am facut schimbul de ulei, am spalat un pic motoru si cand am montat scutul la loc mi s-a rupt unul dintre suruburile care tin scutul. s-a rupt in cadru. tre sa il scot cu extractor dat nu stiu daca se poate ca e surub de 6 Scutul nu e fixat pe motor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ishmael Postat Iulie 27, 2009 Share Postat Iulie 27, 2009 am eu extractoare de la 5 in sus, luate de la louis. daca nu te descurci ti le trimit in posta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.