Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

Dar are soc ?

Daca da .... as zice ca segmentii sant uzati

Bujia nu stiu daca poate fi daca porneste repede nu e bujia si cum spune Mihai poa sa fie si avansu'

NUMAI BINE!

spor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar are soc ?

Daca da .... as zice ca segmentii sant uzati

Bujia nu stiu daca poate fi daca porneste repede nu e bujia si cum spune Mihai poa sa fie si avansu'

NUMAI BINE!

spor

Cum adica daca are soc?

Segmentii nu sunt uzati si nici cilindrul ca are compresie foarte buna.

Si bujia nu ese o problema ca am incercat cu 5 bujii diferite si face lafel.

Tind sa cred ca poate fii de la alimentare (am curatat carburatorul) caci se mai intampla sa am aceeasi problema si la o motoreta first bike (obtim) cu care nu pot sa plec cu ea de pe loc decat daca ii trag socul (daca accelerez brusc se opreste motorul) si de obicei dupa ce curat carburatorul cu decarburol (solutie de curatat carburatoare) se rezolva problema.Dar la motorul de mobra nu sa rezolvat

Editat de costindinu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De la papetarie.Trebuie doar sa le desenezi si sa le tai.

Nu cred ca gasesti noi,asa ca singura solutie este sa le faci singur.

 

ok,dar din ce material sunt? adica ce sa cer :D

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clingherit subtire (sub 1 mm) am gasit la magazinele de piese RABA si ARO . In anii 80 le dadeam cu vaselina groasa si nu curgea uleiul . Curatam carcasele cu un cutit care nu era ascutit , ca sa nu zgariem antimoniul . Semicarterele le montam cu presa ca sa nu se strice (largeasca) cotele de rulmenti . BLOCATI 2 cate 2 PIULITELE de la AMBREIAJ , folosind bucati de tabla de conserva in care ati dat cate 2 gauri (parca de 5) . Indoiti marginile peste o fata hexagonului piulitei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut! am facut si io mobra lu bunicamiu de curand si cateodata porneste turata(se tureaza ea singura) si nu stiu dak e bn.. :) si altceva ce ma deranjeaza este k azi de ex porneste la prima pedala..maine ma chinui de imi sar capacele sa o fac sa porneasca..:bigstar: si va rog frumos dak puteti sa ma ajutati sa o fac. :finger: si dak ati putea sa imi spuneti si ce ulei sa bag..nu numai in benzina..:D

post-47117-1240645102_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut amice.Exact problema asta o am si eu .... la mine cand E RECE motoru apas socu si o ia la prima pedala :) dar dupa ce se incalzeste motorul la pedala no mai ia si abea abea abea porneste impinsa .... acum ma gandesc sa nu fie de vina chiar BENZINA (de la statia de unde bag eu am auzit ca e contrafacuta)

Si inca o problema ce o mai are este ca ii reglez relantiul dar daca e mic nu sta nicicum si trebuie reglat mai mare , apoi plec din loc cativa metri scot din viteza si da sa moara nu sta la relanti ... am verificat carburatoru nu are nimik E NOU . Ma gandesc sai schimb benzina sa vad cum face...

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu doar o data am avut problema asta de care spui da vad ca s'a rezolvat.. :bigstar: la mn problema e k nu porneste intotdeauna rpd...si nu prea stiu ce sai fac :)

stii cumva ce uleiuri ii trebuie? :finger:

Editat de kata21
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mobra se poate pune aproape orice tip de ulei de amestec pt 2T is foarte bune cele de drujbe.Dar multi fac greseala prosteasca sa amestece benzina cu toate prostiile de uleiuri ieftine sau de cutie si asa segmentii se duc repede .... Io am Prista si is f f f multumit ca vad ca ma tine setu destul de mult timp.

Numai bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mobra se poate pune aproape orice tip de ulei de amestec pt 2T is foarte bune cele de drujbe.Dar multi fac greseala prosteasca sa amestece benzina cu toate prostiile de uleiuri ieftine sau de cutie si asa segmentii se duc repede .... Io am Prista si is f f f multumit ca vad ca ma tine setu destul de mult timp.

Numai bine! :bigstar:

eu am luat castrol :) dar pt bagat acolo in motor nush de care trebuie si nici la amortizoare

Noroc! :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor...si eu m-am confruntat cu problema asta de foarte multe ori.Cauzele ei sunt:

-segmentii(la cald,cilindrul se dilata,si scapa compresia pe langa ei)

-bobina de inductie,la cald numai da scanteie deoarece platina nu se mai tine asa de bine...

-ruptorul,numai face contact pe toata suprafata contacteor platinate.

 

Cu relantiul e mai greu...

Infiletezi surubul de amestec de tot,si dupa il desrubezi 3 rotatii. Reglezi relantiul la o turatie cat de cat mica si imbogatesti amestecul(pentru intretinerea arderei),si il cobori pana la turatia cea mai mica la care motorul mege rotund!

 

Mai poti jongla si din cuiul de dozaj.Vezi la ce nivelal cuiului ii place...

 

Cand aveam probleme cu relantiul(in special segmentii...aia erau prima cauza la mine,se duceau una-doua) ridicam de tot cuiul de dozaj,imbogateam amestecul foarte mult,si reglam relntiul din cablu!

 

In cutie bagati un ulei SAE 80W90 GHEAR OIL.Mere si T90,dar uleiul alama scarbeste! am avut o experienta cu el de....Am vut sa ung lantul,si pun eu frumos cu seringa...apoi merg 50 de metri.Dupa 50 de metri aud iar zornaitul lantului.

 

 

Numai bine!

Editat de Mihai_J4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mihai ae perfecta dreptate in tot cea ce spune mai ales in privinta cilindrului dilatat la cald...(lucru pe care il stiam si eu)

Din fericire cazul meu sa rezolvat cu o benzina BUNA si o bujie BUNA.

Numai bine si viatza lunga mobrelor! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clingherit subtire (sub 1 mm) am gasit la magazinele de piese RABA si ARO . In anii 80 le dadeam cu vaselina groasa si nu curgea uleiul . Curatam carcasele cu un cutit care nu era ascutit , ca sa nu zgariem antimoniul . Semicarterele le montam cu presa ca sa nu se strice (largeasca) cotele de rulmenti . BLOCATI 2 cate 2 PIULITELE de la AMBREIAJ , folosind bucati de tabla de conserva in care ati dat cate 2 gauri (parca de 5) . Indoiti marginile peste o fata hexagonului piulitei .

Cine stie, cunoaste :)

"Saibe" blocatoare...

 

Referitor la uzina ce producea motoarele, n-am citit articolele, dar daca s-ar da la fier vechi ar fi pacat...vad ca pasionatii de mobra devin din ce in ce mai numerosi, deci ar putea sa scoata piese de schimb, zic eu, si cred ca si-ar face si banu daca ar pune preturi decente...sau sa cumpere careva utilajele si matritele, sa incropeasca un atelier(in afara sunt multe ateliere de reproducere de piese la modele vechi), dar cred ca asta costa enorm :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator moshnegutzu
Cine stie, cunoaste :)

"Saibe" blocatoare...

 

Referitor la uzina ce producea motoarele, n-am citit articolele, dar daca s-ar da la fier vechi ar fi pacat...vad ca pasionatii de mobra devin din ce in ce mai numerosi, deci ar putea sa scoata piese de schimb, zic eu, si cred ca si-ar face si banu daca ar pune preturi decente...sau sa cumpere careva utilajele si matritele, sa incropeasca un atelier(in afara sunt multe ateliere de reproducere de piese la modele vechi), dar cred ca asta costa enorm :bigstar:

enorm e putin spus. plus ca te mai poti trezi dupa aia cum e tipic in romania sa vina cineva sa zica ca iai furat nush ce idee si ca el a inventat-o primu si tu te folosesti de ea si nush mai ce. stiti voi: gen: ca el e stra-stra-stra-stra-stranepotu lu ala si tu ii folosesti inventia lu ala de ii neam cu el. ideea nu ar fi rea dar totusi traimin romania si asta ne preocupa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ;) ! Vinde cineva mobra de pe aici , o mobra care sa mearga cat de cat si nu mai are ce face cu ea acasa :D .... As dori pentru ca am un motor de mobra si as avea piese ca sa ma "joc" si eu putin dea "mecanicul motociclist" + ca imi plac f mult mobrele :D decat scuterele de azi cu cutie " automata " . Multumesc :D

P.S : Un pret cat de cat decent pentru un copil de 16 ani :D . Asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Vinde cineva mobra de pe aici , o mobra care sa mearga cat de cat si nu mai are ce face cu ea acasa :D .... As dori pentru ca am un motor de mobra si as avea piese ca sa ma "joc" si eu putin dea "mecanicul motociclist" + ca imi plac f mult mobrele :D decat scuterele de azi cu cutie " automata " . Multumesc :D

P.S : Un pret cat de cat decent pentru un copil de 16 ani ;) . Asfalt uscat !

 

ia-ti bicicleta

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt atatea mobre care merg la fier vechi, ar fi si pacat sa iti iei bicicleta!

Da , dar de unde iau ? ;) Daca as stii pe cineva care o da la fier vechi as lua`o eu :D .... Deci vinde/doneaza cineva mobra ? :D Dau la schimb si eu ce piese mai am pe acasa de moto :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copile, tu Âştii să citeÂşti? Sau postezi numai ca să te afli în treabă? Uite aici sînt 3 mobre! /index.php?showtopic=351156 Ai dat un mesaj, măcar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...