Jump to content

Recommended Posts

Sunt de vina simeringurile de la cartere (probabil), care permit aerului "fals" sa intre in carter si sa nu se mai faca"depresiunea" care trage benzina din carburator.

Simeringurile daca au stat, sunt coapte si nu isi mai fac rolul!

Bafta!


» Post actualizat in 25 Aug 2018 18:04

Scuze "bachus", cred ca am scris in paralel!Important totusi e sa se rezolve! Ca simptome, asa pare, nu trage benzina.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am reusit sa o pornesc....m.am plimbat cu ea... dar e anemica rau fata de un scuter obisnuit.. cred ca trebuie reglat doar carburatorul sau curatat...pleaca de pe loc doar daca e impinsa putin...am mers chiar si cu a4a..

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

 

salutare! ceva idei pentru a trece o mobra pe 12 volti?

.

 

De ce ai vrea să faci asta la o Mobra? Oricum poți să-i pui și acum becuri de 12v.

Edited by Dr_krl
Link to post
Share on other sites

Ce model este platina?Poti atasa poze?

 

 

Deocamdata nu am, cand voi avea voi atasa.

 

Dar rulmentii de la ambielaj stie cineva codurile sau dimensiunile ,ceva, la ei ?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Sincer nu prea înțeleg care e problema. Becuri de 6 V se găsesc la magazine cu piese moto iar magnetoul de Mobra duce și becuri de 12 V. Pentru srmnalizare sunt mai multe variante de rezolvare fără a fi nevoie să schimvi instalația.

Link to post
Share on other sites

Salut știe cineva cu ce pot curata rezervorul de Mobra pe interior are rugina

Vezi ca de obicei are si gauri.

Link to post
Share on other sites

Îl scuturi temeinic cu nisip în interior. Mai este și varianta să bagi nisip în rezervor, îl fixezi bine într-o betonietă și lași să se rotească până obții rezultatul dorit.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 1 month later...

salutare si la  multi ani. am doua nelamuriri referitor la mobra 50si anume :

1. care este bobina ce furnizeaza cuurentul pt bobina de inductie?

2. aveti idee daca la mobra 50 semanlizarile functionaza cu motorul oprit dar cu baterie in circuit ?

Link to post
Share on other sites

1. Dacă este magnetou Bosch cu 4 înfășurări, atunci una dintre cele două înfășurări groase este pentru aprindere. Dacă nu s-a umblat la ea, atunci este cea din care iese firul albastru. Cealaltă înfășurare groasă merge la far și DACĂ bine țin minte, este de culoare roșiu-galben ieșirea pentru far. Celelalte două înfășurări mici merg la poziție (gri) și frână (verde-roșu). Dacă nu mai ai culorile originale, vezi care bobină mare e legată pe platină. Un capăt al înfășurării e legat la masă, celălalt capăt e legat la platină, condensator și bobina de inducție. Oprirea motorului se face punând la masă firul albastru.

2.Semnalizările de direcție funcționează dacă pui contactul și dacă nu pornești motorul. Firul care alimentează releul de semnalizare vine de la diodele de seleniu și se leagă în același punct cu becul pentru frână și baterie.

Link to post
Share on other sites
La 11.01.2019 la 18:20, Dr_krl a spus:

1. Dacă este magnetou Bosch cu 4 înfășurări, atunci una dintre cele două înfășurări groase este pentru aprindere. Dacă nu s-a umblat la ea, atunci este cea din care iese firul albastru. Cealaltă înfășurare groasă merge la far și DACĂ bine țin minte, este de culoare roșiu-galben ieșirea pentru far. Celelalte două înfășurări mici merg la poziție (gri) și frână (verde-roșu). Dacă nu mai ai culorile originale, vezi care bobină mare e legată pe platină. Un capăt al înfășurării e legat la masă, celălalt capăt e legat la platină, condensator și bobina de inducție. Oprirea motorului se face punând la masă firul albastru.

2.Semnalizările de direcție funcționează dacă pui contactul și dacă nu pornești motorul. Firul care alimentează releul de semnalizare vine de la diodele de seleniu și se leagă în același punct cu becul pentru frână și baterie.

multumeesc mult insa m-ai bagat in ceata cu culorile de la magnetou. eu am asa >galben- rosu=far, albastru= bobina de inductie, si doua rosii ce pleaca dintr-o singura bobina montata deasupra la cea pr far parca (astea la magnetoul Bosh) la cel de electroprecizia am: galben-=far, albastru= bobina de inductie, iar spre deosebire de Bosh am doua bobine mai mici deasupra la cele mari una cu maro mai groasa in infasurare iar alta cu rosu mai subtire care stiu ca vin in releu insa nu cunosc fiecare pt ce e. 

pana deslusesc unde si ce rol au cele doua bobine mai mici, caci am montat magnetoul de electroprecizia, mai am o nedumerire. ar trebuii sa func;ioneze farul cu bateria montata si cu motorul oprit ?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...