Denis TM Postat Mai 15, 2008 Share Postat Mai 15, 2008 frate,ala cel putin a muncit pentru acea masinarie..e de admirat ca ¨¨ia umblat mintea¨¨si din nimic a iesit ceva...dar tu?ce ai realizat cu mana ta?in afara de a te baga in seama si cu rost si fara rost ce ai facut?nimic...asa ca ,inainte de a face critici la adresa cuiva,ar trebuii sa te gandesti de doua ori..eu personal il admir ca a avut vointa si a realizat ce a realizat..urmatoarea va fi mai frumoasa(de parca ar conta aspectul..)asa ca... Cum zici tu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 .......si zic bine.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 .......si zic bine.. Nu prea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 E PREA TARE!! dar ma intreb daca si merge.......... ,auziti ..ce cablu sa pun la mobra?cel de ambreaj se rupe mai tot timpul.........aaa si chestia aia de la mythbusters am vazut-o si eu,,,un mercedes cafeniu,pus un bidon de vreo 10l deasupra parbrizului si...mergea de n-avea treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorman35 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Nu prea.... eu cred ca da...frate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 Nu prea.... atunci tu ce ai facut de manuta ta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Mai 16, 2008 Share Postat Mai 16, 2008 atunci tu ce ai facut de manuta ta? Destule....Mobra am luat-o de la zero si modificata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioska tm Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 frate,ala cel putin a muncit pentru acea masinarie..e de admirat ca ¨¨ia umblat mintea¨¨si din nimic a iesit ceva...dar tu?ce ai realizat cu mana ta?in afara de a te baga in seama si cu rost si fara rost ce ai facut?nimic...asa ca ,inainte de a face critici la adresa cuiva,ar trebuii sa te gandesti de doua ori..eu personal il admir ca a avut vointa si a realizat ce a realizat..urmatoarea va fi mai frumoasa(de parca ar conta aspectul..)asa ca... Un lucru e foarte klar.....are 4 roti,ghidon si motor .....deci se numeste ATV ,cum aratta asta conteaza mai putin .e o mare realizare mai ales cutia de viteze cu cardan....numa buna pr drumuri montane la ce fortza are si cuplu are mobra.....Asa k BRAVO!!! ;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nucleu Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Salut! am rezolvat problema mobrei mele....cablul de acceleratie avea bilutza aia din capat prea mare la maner si nu intra in piesa aia in care trebuia sa ramana fix.... a fost suficient cat sa stea pistonasul din carb...ridicat 5 mm acuma merge... si mai trebuie reglat ambreiajul...! In cartea tehnica scrie ca, cursa manerului... trebuie sa fie 1 cm..si o reglezi din surubul ala...de langa maner..iar apoi treci jos la suruburile de reglat ambreiaj....problema e ca nu pot sa reglez cursa la 1 cm.... am desfacut surubul la maxim...de la maner si am tras de el si am mai bagat si un cleste intre el si maner..si tot nu am doar un cm.... ma gandeam sa cumpar de la practiker bara de aia de alama si sa imi fac niste distantori..sa bag intre maner si surubul ala rotund pana o sa am un cm...dar e ok....??? sau cum trebuie procedat? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 18, 2008 Share Postat Mai 18, 2008 Salut! am rezolvat problema mobrei mele....cablul de acceleratie avea bilutza aia din capat prea mare la maner si nu intra in piesa aia in care trebuia sa ramana fix.... a fost suficient cat sa stea pistonasul din carb...ridicat 5 mm acuma merge... si mai trebuie reglat ambreiajul...! In cartea tehnica scrie ca, cursa manerului... trebuie sa fie 1 cm..si o reglezi din surubul ala...de langa maner..iar apoi treci jos la suruburile de reglat ambreiaj....problema e ca nu pot sa reglez cursa la 1 cm.... am desfacut surubul la maxim...de la maner si am tras de el si am mai bagat si un cleste intre el si maner..si tot nu am doar un cm.... ma gandeam sa cumpar de la practiker bara de aia de alama si sa imi fac niste distantori..sa bag intre maner si surubul ala rotund pana o sa am un cm...dar e ok....??? sau cum trebuie procedat? Multumesc! Daca nu poti scurta cursa manetei desfaci capacul din dreapta si,dupa ce slabesti contrapiulita,strangi surubul de la axul ambreiajului pana aproape de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 ai da de unde? atunci ce are?DRACI OCTANICI?are da este foarte mica!..a salutari lui stress! are cifra cetanica, nici vorba de octanica! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 e na....nu toate mobretaniile accepta acest reglaj!depinde ce uyura au la tija aia care apasa pe cuisor,asa ca mai bine din cablu sau daca nu debreaza bine incearca sa vezi,,,si sfatul meu este sa ii pui o saiba peste cuisorul care apasa pe placa aia!numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionescu_george_bz Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 e na....nu toate mobretaniile accepta acest reglaj!depinde ce uyura au la tija aia care apasa pe cuisor,asa ca mai bine din cablu sau daca nu debreaza bine incearca sa vezi,,,si sfatul meu este sa ii pui o saiba peste cuisorul care apasa pe placa aia!numai bine! asa am facut si eu la mine si asta l am sfatuit si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 19, 2008 Share Postat Mai 19, 2008 ...putin off topic dar in noianul de carenate s-ar pierde.. De vanzare Hoinar cu vreo 20 km la bord...nou in vaselina...Tipul il are de la ceva casare de la armata(armata a avut in dotare asa ceva pentru curieri...plus tot felul de jawa si biciclete tohan..) Scula este palmata de la ceva casare ...toate originale chiar si cauciucurile si roticutele alea silimane cu balonaj de 2.50... Musteste de vaselina...L-am pornit acum 2 saptamani si eu personal nu am reusit sa-i dau mai mul de a 1-a...mobristul cu care am fost l-a urcat rapid intra-a 5-a... Pentru detalii PM...am sa vin cu un nr. de telefon si niste poze...(tipul este 'broscar' si ar enevoie de bani pentru WW lui...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 aaa...george....mi-am facut ambreajul!!!! mere prea tare!am luat si comparatorul,saptamana viitoare o sa ii reglez avansul la 1mm inaintea p.m.s,sa imi porneasca la prima pedala si sa aiba forta cat 100 mobre la un loc! mersi muult ca m-ai spus ca trebe sa strang peulita aia la max,,,ca de aia nu debrea! P.S:drobule,,,,da garantie da la el? ,nu se merita nici 2 mil pe un hoinar! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 Shi eu-s shi trabantist (combi albastru) dar am shi o scoda s 105 rosie...shi mobra viatza mea scz de oftopic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Mai 20, 2008 Share Postat Mai 20, 2008 ...putin off topic dar in noianul de carenate s-ar pierde..De vanzare Hoinar cu vreo 20 km la bord...nou in vaselina...Tipul il are de la ceva casare de la armata(armata a avut in dotare asa ceva pentru curieri...plus tot felul de jawa si biciclete tohan..) Scula este palmata de la ceva casare ...toate originale chiar si cauciucurile si roticutele alea silimane cu balonaj de 2.50... Musteste de vaselina...L-am pornit acum 2 saptamani si eu personal nu am reusit sa-i dau mai mul de a 1-a...mobristul cu care am fost l-a urcat rapid intra-a 5-a... Pentru detalii PM...am sa vin cu un nr. de telefon si niste poze...(tipul este 'broscar' si ar enevoie de bani pentru WW lui...) ....0762663002 raspunde la apelativul de Tibi...poze doar peste 2-3 zile cand am sa pot ajunge la el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 ....0762663002 raspunde la apelativul de Tibi...poze doar peste 2-3 zile cand am sa pot ajunge la el... Macar un pret zi-ne Drobule. M-ar interesa. Sunt nostalgic in ultima vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 (editat) 1.avi4.avisper sa nu ma ia nimeni la suturi cu copyright & such, da-s tari fazele Pentru cei care sustin ca Hoinarul nu merge. /index.php?...t&id=322685 /index.php?...t&id=322686 Ultimele cuvinte nu li se adreseaza lor. Editat Mai 21, 2008 de bachus_21 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 apropo!daca "barbatii" calaresc Mobra Hoinar atunci motoarele de 1000 pentru cine sunt? [legat de ce spune unul din protagonisti in secventele de mai sus-"Asta barbat!"referindu-se la un mos calare pe un Hoinar]. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 (editat) apropo!daca "barbatii" calaresc Mobra Hoinar atunci motoarele de 1000 pentru cine sunt? [legat de ce spune unul din protagonisti in secventele de mai sus-"Asta barbat!"referindu-se la un mos calare pe un Hoinar]. Presupun ca se refera la anii de experienta pe 2 roti a cate-unui "mos" din asta. Chiar daca e cu Hoinarul, cred ca cate un "mos" din asta a vazut mult mai mult din Romania, mult mai multe peisaje, si a avut mai multe peripetii cu motorul. Sincer, oamenii ce au o anumita varsta, si au avut Hoinar, Mobra, Ij, Nepra, Minsk, CZ si toate celelalte... ar trebui sa fie stimati si respectati mai mult decat orice "baietzash" care si-a luat GSXR, NINJA, R1, R6 si merge cu 200 la ora. Editat Mai 21, 2008 de dru_kl3in Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 ,da man,,,,dar cred ca au muncit ceva la el sa il faca sa mearga asa!!!sau o fi fost nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru Postat Mai 21, 2008 Share Postat Mai 21, 2008 ,da man,,,,dar cred ca au muncit ceva la el sa il faca sa mearga asa!!!sau o fi fost nou? Oamenii de genul ala au muncit la mobrele alea , au pus pasiune, suflet. Aia sunt oamenii cu adevarat pasionati, nu astia cu vitezanele ce doar weelie-uri au in cap, sau viteze astronomice, la care daca o musca li se loveste de viziera, le trece fundul prin cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 CORECT!!! ,il vad pe unu.:ba numai trage cum trebe,,,,trebe s-o bag in service!,n-as suporta sa bage altcineva ghearele in motorul meu!mobra fiind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Keo_TNT_Spark Postat Mai 22, 2008 Share Postat Mai 22, 2008 UAMENILORR!!! BROBLEMA MAREEEE.........numai am ambreaj!ce dreacu are ca nu imi mai debreaza!parca si mihai a avut asta....ba miki cum ai rezolvat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.