foxxbiker Postat Noiembrie 23, 2012 Share Postat Noiembrie 23, 2012 Pai sunt doua modele,unul cu oala si racul din doua bucati si modelul mai nou de 50S cu rac dintr-o bucata si arc subtirel de pozitionare suprapus pe arcul acela gros. modelul de la mobra 50 s ( fara "oala" ) este mai bun , nu mai "rateaza" treptele de viteza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adi Rider Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Azi am inceput montatul pieselor pe cadru. Superba vopseaua! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Azi continuand montajul am constatat ca nu am capace la cutiile laterale.Daca are cineva de vanzare astept PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Super vopseua. Tu ai vopsito sau ai dus-o la meserias? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dnepr&Sidecar Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Eu acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Cum se poate trece Mobra de la 6 volti la 12 volti? Fara baterie, ci tot sistemul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 (editat) Cum se poate trece Mobra de la 6 volti la 12 volti? Fara baterie, ci tot sistemul asta. Nu prea merge modificat bobinajul de la 6 V la 12 V , am vazut incercari dar nereusite, aprinderea Bosch de 6 v functioneaza foarte bine fara baterie , lumini bune , scanteie la bujie excelenta , cele mai bune rezultate le-am avut cu o bobina de inductie de trabant montata sub rezervor , cu o fisa scurta si pipa " PAL " de cz . Editat Noiembrie 30, 2012 de foxxbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Citeam despre aprinderea Gotronic ca e buna la motocicletele vechi doar ca functioneaza bine intre 8 si 12V si cum eu intentionez la anul sa folosesc Mobra pentru mers la servici ar fi mai confortabil o aprindere buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Nu inteleg de ce sa se schimbe de pe 6 pe 12 V tensiunea aprinderii Bosch de la mobra atata timp cat asa cum si un coleg mai sus (foxxbiker) sustine ca si pe 6V avem o scanteie pentru bujie ideala si o lumina in far bunicica, ne-am complica inutil.Zic eu. Totusi se poate! se rebobineaza bobinele si se trece pe 12.Cunosc oameni care au facut lucrul acesta si nu au fost apoi prea mari diferente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 La a mea e Ducatti. Ziceam de schimbat pe 12V ca sa se poata monta o aprindere Gotronic daca e mai buna decat clasica platina. Nu stiu, intreb si eu de la voi cei experimentati. Nu vreau sa fac eu nu stiu ce experimente ,,atomice" cu Mobra ca nu vreau sa bag bani in prostii facute de mine, asa ca prefer sa intreb ce si cum e mai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voschodij Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 De ce nu incercati aprindere de scuter Piagio, Gareli, Malaguti,Aprilia etc.la care nu mai montati baterie fiindca pornirea este la pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Pentru un motor de mobra , indiferent de modelul de aprindere ( ducatti , bosch sau romaneasca de Sacele ) sa mearga bine sunt suficiente reglaje precise : 1- 1,2 mm avans la aprindere si 0,4 - 0,45 mm distanta intre platini la PMI , fara alte complicatii. Am vazut pe mobre de competitii in anii 80 aprinderi "motoplat " , rusesti delta , de drujbe , electronice , simple doar cu baterie, dar nu excelau prin mari performante sau fiabilitate fata de cele originale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Mersi pentru raspuns la toti. Ce-mi place cum se baga lumea sa ajute pe care nu stie, sa-l indrume bine, sfaturi tehnice etc. Tot respectul pentru asta. Daca deranjez pe cineva cu prea multe intrebari imi cer scuze, eu sunt in plop cu motocicletele dar vreau sa invat. Mersi inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Salut. Doctore, ca sa nu mai fii in plop cu mecanica, o sa taiem plopul. O solutie ar fi magnetou de scuter. Este pe 12 v, e simpla si cam pe toate drumurile. Lucrul cel mai tare la el este ca scapi de platina si de problemele ei. Nu este nici cine stie ce scumpa. Propuneti un proiect pentru asta pe perioada iernii. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazdac Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Cine ma ajuta sh pe mine???am desfaqt motorul de mobra,lam spalat curățat,schimbat rulmentii ambielaj.am montat tot la loc dar ambreiajul nu decompreseaza,si nush ce sa ii fac.se apasa usor dar nu decompreseaza.ma poate ajuta cineva??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Rocknroll, mersi pentru sfaturi. N-am treaba ca e 6V sau 12V, ci sa mearga ca unsa. Bazdac, cum ziceam sunt in plop dar ma gandesc ca poate daca incerci sa reglezi ambreiajul sa vezi daca are vreun efect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazdac Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Nu merge.lam reglat in toate felurile.am desfacut motorul piesa cu piesa de 5 ori.nush ce sa ii mai fac.a venit un om bătrân care are un hoinar di mai repara dar nu poate sa isi dea seama nici el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vreau Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Am si eu o mobra hoinar din 88 si nu pot sa ma pling de ea. La inceput a fost mai naspa pina am invatat sa o repar. A mfacut cu ea Tranfagarasanul de zeci de ori si a mers mereu la fix. Are pe ea inca motorul original cu toate ca mi-am facut rost de inca doua motoare de rezerva. Am schimbat doar segmentii o data pe an si am curatat la toba de nebun.Anul trecut i am schimbat cilindrul. Mobra e o motoreta foarte buna daca nu mergi cu ea. Glumesc.Aprinderea mai facea fite uneori pina i am pun bobina de inductie de Dacia.Cele doua suruburi de la schimbator erau naspa de reglat. Secretul mobrei este ca tre buie sa o ti mereu in blana turata la maxim sa urle ca din gura de sarpe si sa plinga vecinii linga televizoare.Ulei i am dat mereu ce am gasit de obicei T90 de cutie gros ca vaselina. Ulei de amestec Stihl de drujba.Am facut o data un test cu motorina de credeai ca arde . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) @bazdac ,vezi "semilunile" de sub rotor daca sunt corect asezate . Editat Decembrie 1, 2012 de foxxbiker Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazdac Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 La mine motorul asta ma dat pe spate cu ambreiajul.nu stiu ce sa ii fac sa debraeze Totul e asezat corect.eu ma gandesc la la resorturile de la ambreiaj sa nu fie facute de omul ala de unde am luato,si sa fie prea tari...nu stiu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 La mine motorul asta ma dat pe spate cu ambreiajul.nu stiu ce sa ii fac sa debraeze Totul e asezat corect.eu ma gandesc la la resorturile de la ambreiaj sa nu fie facute de omul ala de unde am luato,si sa fie prea tari...nu stiu... mai strange / slabeste placa de presiune , surubul de reglaj din semicarter, pune sub arcuri cate o saiba , trebuie sa ii dai de capat , succes ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bazdac Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 O sa incerc dar mai dupa amiaza.k mai am si un motocultor bertolini18cp ma duc sa fac o vie lui unu O sa incerc dar mai dupa amiaza.k mai am si un motocultor bertolini18cp ma duc sa fac o vie lui unu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 (editat) Salut. Stie cineva ce scria pe placuta cu seria de pe cadru? Am placuta dar nu se mai vede scrisul pe ea am reusit sa citesc ceva: Cilindree, Incarcatura, Greutate, dar mi-ar trebui sa stiu cum arata una sau ce scria pe ea ca sa o pot reface. Editat Decembrie 2, 2012 de Doctoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pescarul Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) Cine ma ajuta sh pe mine???am desfaqt motorul de mobra,lam spalat poponeataăţat,schimbat rulmentii ambielaj.am montat tot la loc dar ambreiajul nu decompreseaza,si nush ce sa ii fac.se apasa usor dar nu decompreseaza.ma poate ajuta cineva??? Eu zic sa le verifici in ordine: 1.placa de presiune.Sa fie plana,sa nu prezinte cumva fisuri,sau sa nu fie cumva decalita. 2.placile de ambreiaj metalice sa fie plane 3.presiunea data de arcuri pe placa de presiune sa fie egala.Adica cu capacul dat jos si ambreiajul montat, tragi de parghie(debreiezi) si urmaresti placa sa se ridice uniform.Daca nu se intampla asta,strangi sau desfaci arcurile acolo unde trebuie.Arcurile nu se strag complet,trebuie sa le asiguri o cursa de comprimare cand debreiezi. 4.Verifica parghia care se afla in partea opusa(unde ai cablul de ambreiaj),cea care impinge tija care actioneaza placa de presiune.Acolo apare o uzura in locul in care parghia actioneaza tija,astfel pierzand din cursa de debreiere. E mai complicat de explicat in cuvinte dar sper sa intelegi.Bafta cu reparatia! Editat Decembrie 3, 2012 de pescarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 La mine motorul asta ma dat pe spate cu ambreiajul.nu stiu ce sa ii fac sa debraeze Totul e asezat corect.eu ma gandesc la la resorturile de la ambreiaj sa nu fie facute de omul ala de unde am luato,si sa fie prea tari...nu stiu... Poate nu a fost montat corect ambreiajul.Sunt acolo patru sigurante semiluna pt bucsa canelata,sau e prea uzata ciuperca de pe placa de presiune,ori surubul de reglaj al presiunii pe discuri,de sub capacelul acela triunghiular exterior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.