Sari la conținut

SUZUKI GSR600


bubucaty
 Share

Postări Recomandate

La asta ma gândesc.

 

La motorteam nu vreau să merg pentru ca ultima data am programat o cheie acolo și nu știu ce nu i-a plăcut mecanicului că mi-a slăbit ambreiajul (era strâns, dar în parametrii ok) și cat a umblat la maneta, mi-a rupt cauciucul.

 

La kawa motors (200 m de unde locuiesc eu) nu merg pentru ca sunt scumpi pe piesele lor, iar mecanicii (unul sau doi cu care am interacționat eu) aveau poate doar mai multa îndemânare decât mine, nu și cunoștințe.

 

Nu știu ce să zic, tocmai din cauza asta am scris aici. Să cumpăr eu ce este nevoie, să merg la un mecanic (oricare ar fi el pana la urma) și să îi spun: fă asta și asta! Stau cu el acolo și asta e!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Adevarul este ca-i greu de gasit un mecanic in care sa ai incredere. Nenorocirea este mai mare daca te pricepi da' n-ai timp, ti-e lene s-au nu vrei sa te murdaresti (adica eu). Revenind, o bujie merge mult si bine numai ca, dupa "perioada de gratie" data de constructor, incepe sa rateze "scantei". Ce vreau sa zic, daca din 100 de scantei rateaza 5 inseamna ca, teoretic cel putin, creste consumul cu 5 % iar uleiul se "lungeste" cu acea benzina nearsa. Noi, fizic, nu prea simtim treaba asta. Plus ca riscam ca, in anumite conditii de temperatura si umiditate sa nu mai porneasca de pe o zi pe alta. Asa ca este bine de schimbat cand zice constructorul. Acu' daca nu sunt 12.000 si sunt 15.000 nu este "gaura in cer" dar 30.000 ?! Cam asta-i idea. Legat de filtre si ulei, trebuie tinut cont de cat praf "inghite" motorul in oras, mai ales in Buc. (si la noi este din belsug). Pentru asta este bine de scurtat termenele de schimb in functie de proportia localitate/afara.

Ca sa ne amuzam un pic, apropos de bujii. Era pe vremea "impuscatului", Dacie 1300, avea toane, cateodata nu mai pornea. Dadeam 10 "chei" si la a uns'pea pornea ca si cum ar fi fost prima. Ce are, ce are, reglaje, superreglaje, nimic. Pana ma uit pe "evidente" si constat ca bujiile aveau la activ 40.000 km !!! Este drept, erau PAL (cehesti), nu ca ale noastre, Sinterom, nu ar fi fost bune. Se intampla doar cand era umiditatea foarte mare, dupa o ploaie. Trageti voi concluzia.

Alta patanie, chiar cu GSR-ul. Am avut o problema electrica (xenon) in care a fost necesar sa pornesc motorul foarte des intr-un interval scurt, fiind si destul de frig, prin noiembrie. Peste o saptamana am vrut sa plec in plimbare, vremea fiind favorabila, n-a mai pornit (baterie ok). Apelat la service consacrat, nu dau nume, remorca, dupa cateva ore, moto ok, schimbat doar bujii, 320 lei. Eu puteam sa le cumpar cu 120 ! Fara comentarii ! Asa ca problema este delicata cu service-urile de moto (nu ca de auto ar fi altfel).

S-auzim numa' de bine, sper ca nu v-am plictisit prea tare !

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plictisit în niciun caz... Dap, e delicata treaba cu mecanicul și service-ul. Am prins și eu vremurile despre care vorbești!

» Post actualizat in 23 Aug 2015 00:26

 

 

One more thing: are puse cineva xenon pe GSR?

Zici ca vreau să cheltui banii și nu știu pe ce... :D

» Post actualizat in 25 Aug 2015 01:12

 

GSR-isti, mai aruncați un ochi și pe aici?

Nu are nimeni puse xenoane?

 

Ma bate gândul să îmi cumpăr o casca Shoei GT Air... Cam scumpa, dar dacă ma lipesc de ceva reduceri, poate-poate.

O aveți careva? Cum e aerisirea având în vedere poziția pe naked-ul nostru? Ceva plusuri sau minusuri?

Eu acum folosesc un Nolan n86.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu mi am pus xenon dupa primul drum mai lung afara facut noaptea, cand am constatat ca cu becul original nu se vede mai nimic.

Cu xenonul se vede mult mai bine si nu mi a facut impresia ca ar deranja faza scurta pe altii.

Din pacate nici cu xenonul nu s f multumit noaptea, poate ca nu i reglat bine, drept urmare i am pus provizoriu doua proiectoare sa vad ce iese...

post-36344-0-59906900-1440523003_thumb.png

Editat de kittyr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu mi am pus xenon dupa primul drum mai lung afara facut noaptea, cand am constatat ca cu becul original nu se vede mai nimic.

Cu xenonul se vede mult mai bine si nu mi a facut impresia ca ar deranja faza scurta pe altii.

Din pacate nici cu xenonul nu s f multumit noaptea, poate ca nu i reglat bine, drept urmare i am pus provizoriu doua proiectoare sa vad ce iese...

 

Sa na spui si noua daca fac treaba proiectoarele. :) Si daca da, ce model sunt si de unde le-ai luat? :10:

Editat de Mesteno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu mi am pus xenon dupa primul drum mai lung afara facut noaptea, cand am constatat ca cu becul original nu se vede mai nimic.

Cu xenonul se vede mult mai bine si nu mi a facut impresia ca ar deranja faza scurta pe altii.

Din pacate nici cu xenonul nu s f multumit noaptea, poate ca nu i reglat bine, drept urmare i am pus provizoriu doua proiectoare sa vad ce iese...

Xenonul e cu lupă sau simplu? Am înțeles ca lupa ar face diferența!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Xenonul e cu lupă sau simplu? Am înțeles ca lupa ar face diferența!

Xenonul e fara lupa, sincer sa fiu nici nu stiam ca poti monta cu lupa la gsr..ar fi cred mai bine cu lupa...

Proiectoarele sunt cu lupa de 30 W fiecare si 1500 lm undeva la 40 dolari perechea parca,dar n am apucat sa le incerc la drum lung, in spatele blocului bat foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Eu mi am pus xenon dupa primul drum mai lung afara facut noaptea, cand am constatat ca cu becul original nu se vede mai nimic.

Cu xenonul se vede mult mai bine si nu mi a facut impresia ca ar deranja faza scurta pe altii.

Din pacate nici cu xenonul nu s f multumit noaptea, poate ca nu i reglat bine, drept urmare i am pus provizoriu doua proiectoare sa vad ce iese...

Salut, am vazut in poza ca ai crashpads dedicat GSR, ai reusit sa le cumperi cu mai putin de 500 ron? Daca da, imi transmiti te rog sursa?

Multumesc si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am avut xenon si l-am scos pana la urma. Imi facea niste probleme la pornire. Trebuia sa pun contactul de cateva ori ca sa pot porni motorul. Cineva aici pe forum mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la xenon ca a avut si el probleme.

Dupa care mi s-a ars becul la xenon intr-un drum la Tg. Mures si a trebuit sa vin fara far duminica seara de la Brasov la Bucuresti pe DN1 si nu a fost fun deloc. Daca aveam bec normal il schimbam in benzinarie.

Ala a fost momentul in care am decis sa-l dau jos si sa pun bec normal si de atunci nu am mai avut probleme cu pornirea..

Acum mi se pare mai bine. La becul normal, atunci cand dai flash, se aprind ambele filamente si vezi mult mai bine. Vezi si aproape si in departare. La xenon doar se ridica si nu vezi nimic la 2-3 metri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merită un filtru de aer sport 200 și ceva de lei sau să iau tot un filtru de hârtie la 65 lei?

ia un K&N si o sa fii multumit.

 

Stie cineva de unde gasesc un cablu de acceleratie OEM?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea, daca nu te dai pe circuit, ca sa scoti cat mai mult din motocicleta din dotare, n-are rost filtrul sport. La cat praf este pe drumurile patriei, in oras mai ales, Bucurestiul este pe primul loc parca, mai bine cel de hartie. Parerea mea. Culmea este ca am pe moto ...K&M ...mostenire de la vechiul proprietar. O fi mai economic, la prima vedere, speli si pui la loc dar, daca ar avea motoru' glas sa spuna...

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Ma puteti ajuta cu ceva sugestii unde pot gasi stator si releu de incarcare la un pret civilizat si calitate ok? Am prajit 3 relee in 3 luni si cu toate ca electricienii zic ca statorul parea ok alt motiv nu vad.

P.M. ar fi extrem de apreciat,

Va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu știu ce o să iasă, dar m-am hotărât să îi pun filtru sport, bujii iridium, îi fac și o resoftare. Văd eu ce mai trebuie și vă anunț ce iese!

Deci, am făcut o revizie completa la George aka TNG. Pe lângă consumabile: ulei Bel Ray, filtru ulei, filtru aer Pipercross, bujii iridium, etc... am făcut o resoftare!

Rezultatul?.... Wow!!!

 

Parcă nu era suficient, omul a curățat pompa benzina, filtru, mi-a făcut rost de capac stator și schimbat (al meu era spart) și o grămadă de alte lucruri!

Mi-a inlocuit o grămadă de improvizații făcute de fostul proprietar! A acoperit (nu știu cum) niște zgârieturi!

 

Frate, să zic că sunt impresionat, e prea puțin spus!

 

O mare recomandare din partea mea!!!

» Post actualizat in 20 Sep 2015 14:30

 

 

 

Și-a pus cineva evacuare de la MIVV? Aș vrea ceva referințe despre tobele lor!

Mulțumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

A desfacut cineva stopul la GSR? Am o problema, nu se mai aprinde mai tare cand apas frana, ramane cu intensitatea de la pozitie. Din ce vad in manual nu mi-e clar daca are bec sau e cu led, caz in care cred ca e mai nasol cu reparatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lampile spate sunt LED, verifica fire, mufe. Daca nu se aprind nici de la mana nici de la picior trebuie sa o iei "pe firul apei". Este putin probabil sa se fi defectat ambele lampi simultan dar se poate verifica aplicand direct la mufa 12v (incearca in ambele sensuri cu firele fiind vorba de LED-uri).

Succes

Editat de PoliBuc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A desfacut cineva stopul la GSR? Am o problema, nu se mai aprinde mai tare cand apas frana, ramane cu intensitatea de la pozitie. Din ce vad in manual nu mi-e clar daca are bec sau e cu led, caz in care cred ca e mai nasol cu reparatia.

Aceeasi problema am si eu la gsr, dintr-o data nu mai merge stopul pe frana, nici la maneta nici pedala. Daca anulez senzorul de pe pedala si fac o punte la mufa se aprinde stopul de frana. Din fata de la maneta nu merge deloc....o luat-o cu aiurea...daca ii dai de capat as fi curios de unde era baiul... eu deocamdata merg asa cu ea.Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut!

De sambata voi fi si eu posesor de GSR600 2007.

Sun proaspat detinator de cat A.

Intrebarea mea este: GSR-ul are senzor de cric coborat? Mentionez ca motocicleta care o s-o cumpar nu se opreste atunci cand cuplez viteza cu cricul coborat (ca la cea pe care am facut scoala).

Observ ca piese de GSR600 se gasesc destul de greu. Sunt piese compatibile cu alte modele (de ex. GSXR)?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...