Cosmin Dumitrascu Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Hmmm...la asta lipseste...Ce s-o fi intampat cu el oare? M-ar mai interesa sa cumpar (poate un site...ceva) si suport scarita dreapta si o pereche de oglinzi. Urechile scaritei sunt sudate (cam grosier) - o fi semn ca a trantit foarte rau motocicleta? Am emotii...abia astept sa ma urc pe ea. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocca Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-gsr-600-an-2006-ID4mxZG.html#8e526fa10d posteaza si cateva poze cu motorul tau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Hmmm...la asta lipseste...Ce s-o fi intampat cu el oare? M-ar mai interesa sa cumpar (poate un site...ceva) si suport scarita dreapta si o pereche de oglinzi. Urechile scaritei sunt sudate (cam grosier) - o fi semn ca a trantit foarte rau motocicleta? Am emotii...abia astept sa ma urc pe ea. Multumesc. Salut, Sa o stapanesti sanatos. Si eu am luat-o pe a mea tot anul asta,tot prima mobra,tot incepator, doar ca in primavara. Da-ne mai multe detalii,pret,km,de unde ai luat-o,etc. Sunt curios cat s-a devalorizat a mea dupa un sezon Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 (editat) Salut! De sambata voi fi si eu posesor de GSR600 2007. Sun proaspat detinator de cat A. Intrebarea mea este: GSR-ul are senzor de cric coborat? Mentionez ca motocicleta care o s-o cumpar nu se opreste atunci cand cuplez viteza cu cricul coborat (ca la cea pe care am facut scoala). Observ ca piese de GSR600 se gasesc destul de greu. Sunt piese compatibile cu alte modele (de ex. GSXR)? Multumesc. Welcome to the club! Eu zic să aștepți să îți scadă nivelul "fericirii" cu noua achiziție și apoi să bagi bani în ce trebuie. La început ești extrem de tentat să cumperi efectiv încă una ca să o completezi pe cealaltă. Mergi cu ea la un mecanic pentru o revizie ca lumea și pe urmă vezi tu. Să o stăpânești sănătos! » Post actualizat in 23 Oct 2015 13:36 Salut, Sa o stapanesti sanatos. Si eu am luat-o pe a mea tot anul asta,tot prima mobra,tot incepator, doar ca in primavara. Da-ne mai multe detalii,pret,km,de unde ai luat-o,etc. Sunt curios cat s-a devalorizat a mea dupa un sezon Bafta si asfalt uscat! Pe la 2k și ceva cred că se învârte una decentă! Editat Octombrie 23, 2015 de Tornada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Welcome to the club! Eu zic să aștepți să îți scadă nivelul "fericirii" cu noua achiziție și apoi să bagi bani în ce trebuie. La început ești extrem de tentat să cumperi efectiv încă una ca să o completezi pe cealaltă. Mergi cu ea la un mecanic pentru o revizie ca lumea și pe urmă vezi tu. Să o stăpânești sănătos! » Post actualizat in 23 Oct 2015 13:36 Pe la 2k și ceva cred că se învârte una decentă! Asa am dat si eu pe a mea cu ABS doar ca 2k si.... aproape de 3 Bine ca eu am preferat sa merg la mecanic(TNG) inainte sa o cumpar. Bafta si asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 Cu ABS e normal să se ducă în 3k. Tot la TNG îmi fac și eu reviziile mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_nik Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Salut, am si eu o intrebare. Este normal sa aiba un joc etrierul spate la GSR? Acum am observat ca se misca putin tot etrierul,jocul nu este foarte mare ( maxim 1 cm) dar este, de franat franeaza ok. Chiar sunt curios daca este normal sau trebuie strans un surub ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 nimic nu trebuie sa joace , in special la frane. Asta daca nu iti place "sa traiesti periculos" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Salut, am si eu o intrebare. Este normal sa aiba un joc etrierul spate la GSR? Acum am observat ca se misca putin tot etrierul,jocul nu este foarte mare ( maxim 1 cm) dar este, de franat franeaza ok. Chiar sunt curios daca este normal sau trebuie strans un surub ceva Salut, Daca 1cm nu este joc mare cand vorbim de frane atunci la cat te raportezi? Eu zic ca este un joc foooooaaaarrrrttteee mare Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_nik Postat Octombrie 26, 2015 Share Postat Octombrie 26, 2015 Am inteles. Multumesc pentru raspuns. Nu pot sa zic ca ma pricep si fiind prima motocicleta am zis ca asa e modelul vb aia. Si cum nu am avut ocazia sa vad daca si la alt gsr este la fel, am zis sa intreb si pe aici.Este destul de ciudata treaba totusi ca de franat franeaza fara problem, dar totusi etrierul il poti misca cu mana sus-jos pe lungimea discului. Am inteles ca exista posibilitatea sa fie etrier flotant si din cauza asta exista acest mic joc. Acum daca la voi nu este acest joc este clar....o vizita in service sa se uite cineva specializat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlyMAD Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 (editat) Salut, am si eu o intrebare. Este normal sa aiba un joc etrierul spate la GSR? Acum am observat ca se misca putin tot etrierul,jocul nu este foarte mare ( maxim 1 cm) dar este, de franat franeaza ok. Chiar sunt curios daca este normal sau trebuie strans un surub ceva N-are voie sa miste absolut deloc. Teoretic ar trebui sa auzi si ceva zgomote cand pui frana. Ti-am atasat un fisier cu instructiuni de service. Ai sa te minunezi ce bine franeaza dupa ce vezi de el. S-auzim de bine. GSR600-Service-Manual-Rear-Brake.pdf Editat Octombrie 27, 2015 de FlyMAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_nik Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Ok,multumesc mult pentru informatii.Este clara treaba atunci, ceva nu este ok...o sa ma uit mai atent daca nu s-a slabit ceva surub pe acolo si daca nu ii dau de cap ma duc cu ea in service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Ok,multumesc mult pentru informatii.Este clara treaba atunci, ceva nu este ok...o sa ma uit mai atent daca nu s-a slabit ceva surub pe acolo si daca nu ii dau de cap ma duc cu ea in service. Salut, Etrierul intra pe un canal locator pe interiorul basculei si pe axul roti, este posibil sa fie pozitionat gresit sub canalul de pe bascula si de aceia se se miste. Am intalnit greseala asta la alte modele, nu sunt sigur ca se poate si la GSR, verifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_nik Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Sa sti ca asta este cea mai plauzibila cauza, sa se fi deplasat de pe canalul ala. Am avut acum ceva timp o problema cu filetul de la axul spate in ideea in care a ramas blocata piulita si nu mai pot scoate axul. Am fost in service s-a slabit foarte putin piulita dar acum merge in gol tot axul gen ( trebuie taiata si schimbat axul cu totul am inteles). Si ma gandesc ca slabind putin piulita a permis si acest joc.Am facut rost de un ax nou cu piulita cu tot ce trebuie si o sa ma duc zilele astea sa il schimb si o sa vad atunci daca de la asta era. Multumesc mult pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Sa sti ca asta este cea mai plauzibila cauza, sa se fi deplasat de pe canalul ala. Am avut acum ceva timp o problema cu filetul de la axul spate in ideea in care a ramas blocata piulita si nu mai pot scoate axul. Am fost in service s-a slabit foarte putin piulita dar acum merge in gol tot axul gen ( trebuie taiata si schimbat axul cu totul am inteles). Si ma gandesc ca slabind putin piulita a permis si acest joc.Am facut rost de un ax nou cu piulita cu tot ce trebuie si o sa ma duc zilele astea sa il schimb si o sa vad atunci daca de la asta era. Multumesc mult pentru ajutor. Exact aceiasi problema cu axul am avut-o si eu, a ramas blocat si cand am rotit piulita sa rotit cu tot cu ax(filetul stricat fara nici un motiv, o fi vreun defect de fabricatie) si mi-a stricat si piesa care blocheaza axul sa nu se roteasca. Am reusit sa o desfac cu greu si cu o cheie facuta "custom" si am cumparat toate piesele sa le inlocuiesc(probabil luna asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_nik Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Exact asta am patit. Piulita blocata, filet stricat sigur si placuta care blocheaza axul facuta varza fiind dintr-un material foarte moale,cel mai probabil aluminiu. Nu ma gandeam ca este atat de sensibil mecanismul asta..naiba este doar o piulita dar uite ca se mai intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RandomUSR Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 Salut. Am intrat si eu in posesia primei mele motociclete, si s-a intamplat sa fie un GSR 600 / 2008. As avea nevoie de cateva sfaturi, deoarece am unele nelamuriri. Am cumparat motocicleta din Messina (Sicilia) si am venit de acolo "calare", ajungand in tara azi dimineata (pe un frig si o ceata infernale). S-a vrut a fi o aventura si asta a si fost, una pe care nu o voi mai repeta curand (sper eu ca niciodata). Problema consta in faptul ca, dupa ce a mers impecabil aproape 1000 km, la intrarea in Bulgaria am observat ca s-a slabit lantul. Am facut rost de cele 3 chei necesare (10, 12 si 32) si am impins la maxim roata din spate, fara a reusi sa intind lantul in totalitate. Cu morcovul intrat si ajuns pana in gat, am parcurs restul drumului (aprox. 550 km) cu ametitoarea viteza medie de 70-80 kmh, sperand ca voi ajunge totusi acasa. Am ajuns (spre ora 4), asa ca am trecut la solutionarea problemei. Asadar, intrebarea mea este: De ce s-a slabit atat de brusc lantul? Uzura acestuia poate progresa atat de abrupt? Ce trebuie facut, schimbat kitul complet (pinion/lant/foaie) sau se poate scurta lantul (am auzit povesti cu scoaterea unor zale din lant dar nu prea ma incanta ideea). Poate cineva sa ma ajute cu teoria si supervizarea strict vizuala in inlocuirea kitului contra berii (fara alcool) aferente? Ce probleme specifice acestui model ar trebui sa am in vedere? Cu speranta ca nu v-am plictisit prea tare, astept cu interes raspunsurile voastre. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlyMAD Postat Noiembrie 9, 2015 Share Postat Noiembrie 9, 2015 (editat) Salut. Am intrat si eu in posesia primei mele motociclete, si s-a intamplat sa fie un GSR 600 / 2008. As avea nevoie de cateva sfaturi, deoarece am unele nelamuriri. Am cumparat motocicleta din Messina (Sicilia) si am venit de acolo "calare", ajungand in tara azi dimineata (pe un frig si o ceata infernale). S-a vrut a fi o aventura si asta a si fost, una pe care nu o voi mai repeta curand (sper eu ca niciodata). Problema consta in faptul ca, dupa ce a mers impecabil aproape 1000 km, la intrarea in Bulgaria am observat ca s-a slabit lantul. Am facut rost de cele 3 chei necesare (10, 12 si 32) si am impins la maxim roata din spate, fara a reusi sa intind lantul in totalitate. Cu morcovul intrat si ajuns pana in gat, am parcurs restul drumului (aprox. 550 km) cu ametitoarea viteza medie de 70-80 kmh, sperand ca voi ajunge totusi acasa. Am ajuns (spre ora 4), asa ca am trecut la solutionarea problemei. Asadar, intrebarea mea este: De ce s-a slabit atat de brusc lantul? Uzura acestuia poate progresa atat de abrupt? Ce trebuie facut, schimbat kitul complet (pinion/lant/foaie) sau se poate scurta lantul (am auzit povesti cu scoaterea unor zale din lant dar nu prea ma incanta ideea). Poate cineva sa ma ajute cu teoria si supervizarea strict vizuala in inlocuirea kitului contra berii (fara alcool) aferente? Ce probleme specifice acestui model ar trebui sa am in vedere? Cu speranta ca nu v-am plictisit prea tare, astept cu interes raspunsurile voastre. Multumesc. Lantul (plus pinioanele) te tine vreo 20000, in functie de cum mergi. Primul (ala original), parca a dus un pic mai mult. Daca tot ai ajuns deja acasa, eu zic ca nu are sens sa iti bati capul cu zale scoase si alte inventii - iti iei kit si il schimbi. Asta cu zale scoase ar fi o solutie atunci cand mai ai ceva sute de km de drum. Numa' sa mergi la careva care se pricepe si are si scule. Am patit-o si io - suna frana de motor ca talanga de craciun. Si da, si eu, la prima patanie, am avut impresia de on/off, in sensul cacand s-a slabit e deja groasa treaba. In schimb, asta toamna, a trebuit sa mut axul cu doar vreo linie jumate ca sa fie bine ... sa nu fie rau. Bafta - hai cu vara! PS: Modelul asta nu are probleme ... daca te porti frumos cu el. Editat Noiembrie 9, 2015 de FlyMAD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Ca să nu crezi ca gsr-istii sunt ignoranți, răspund și eu. Cu lanțul și toate alea, revizie, o verificare mai în amănunt, mergi la un mecanic priceput/pasionat, rezolvați problemele dacă sunt și după...apa, paie și bătaie! Acum ca vremea e mai rece, să ai grijă cum mergi, în ce stare ai anvelopele ca prinzi ceva încredere și tocmai atunci te poate surprinde! Să o stăpânești sănătos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spawn66s Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Salut randomURS, bine ai venit printre noi. Cat despre problema ta, daca ai ajuns la capatul cursei de reglaj al lantului la maxim, clar trebuie schimbat(eu as schimba tot chitul,lant,foaie si pinion) Sincer ma indoiesc ca sa intamplat deodata, cel mai probabil din cauza uzuri si oboseli metalului una sau mai multe zale s-au intins peste maximul admis, recomand o verificare completa tinand cont ca a dat semne de uzura. Să o stăpânești sănătos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RandomUSR Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Multumesc pentru raspunsuri. Pentru Tornada, anvelopele sunt noi. Oricum, dupa ce o inmatriculez, se pune la naftalina motorul pana la primavara (cred, depinde si de vreme). In ceea ce priveste mecanicul priceput / pasionat, stiti vreunul atent si ok la pret? Kitul de lant unde il gasesc la raportul calitate/pret cel mai bun? (am gasit DID pe net la 429 lei). Ce se poate intampla daca se rupe lantul in mers? (sunt curios ce m-ar fi asteptat daca se intampla...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin 84 Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Salut, Eu iti recomand sa iei legatura cu userul TNG,eu acolo imi fac reviziile,el o sa iti explice ce sa faci si la ce bani . Cu privire la ruperea lantului mai bine sa nu te gandesti la asa ceva,bine ca nu ti s-a intamplat. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FlyMAD Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Multumesc pentru raspunsuri. Pentru Tornada, anvelopele sunt noi. Oricum, dupa ce o inmatriculez, se pune la naftalina motorul pana la primavara (cred, depinde si de vreme). In ceea ce priveste mecanicul priceput / pasionat, stiti vreunul atent si ok la pret? Kitul de lant unde il gasesc la raportul calitate/pret cel mai bun? (am gasit DID pe net la 429 lei). Ce se poate intampla daca se rupe lantul in mers? (sunt curios ce m-ar fi asteptat daca se intampla...) Am cautat pe youtube si, la o prima vedere, se pare ca nu-i chiar asa de groaznic. Cand am sapat mai adanc - io zic ca mai bine nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tornada Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Multumesc pentru raspunsuri. Pentru Tornada, anvelopele sunt noi. Oricum, dupa ce o inmatriculez, se pune la naftalina motorul pana la primavara (cred, depinde si de vreme). In ceea ce priveste mecanicul priceput / pasionat, stiti vreunul atent si ok la pret? Tot asa îți recomand și eu. Mergi la TNG! Eu merg mâine la amiaza pe la el. Dacă vrei ne întâlnim și mergem împreună. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RandomUSR Postat Noiembrie 10, 2015 Share Postat Noiembrie 10, 2015 Maine la 9 am programare la RAR. Dupa asta as merge. Am luat numarul lui din profil, am sa-l sun maine daca nu intervine ceva neprevazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.